Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Rage - gondok a PC-s változat körül (Hírek)

Rage

Rage
A legutóbbi Rage cikkek, hírek
1489 levél
Válasz 11.10.06. 07:59 #11
GeryG
Engem a leginkább az bosszant, hogy a játék helyettem dönt. Az id Software veri a mellét, hogy mekkora istencsászár motort rakott össze, ami felméri a gépedet és ahhoz mérten tolja eléd a grafikát. Ehhez képest a csoda megatextúra effekt nálam egy 5 évvel ezelőtti szintet prezentált, mert a játék így döntött. A motor célja, hogy mindig 60 fpsen fusson, ezért gusztustalan a grafika. De mi van, ha nekem tökéletesen elég lenne a 30 fps? ÉS talán akkor ki is nézne valahogy a játék...

Beállítási lehetőség 0, még egy istenverte vsync-t sem lehet bekapcsolni, így a kép a játékidő 75%-ban két különálló részből áll kb. középen egy cuki csíkkal...

A játékmenet egyébként tetszik, azzal nincs semmi baj. Csak ez a prezentálás, ez verte ki a biztosítékot. (igen, most lehet kötöszködni, hogy ne a grafikát nézzem, de ez a játék pont azért készült, mert MILYEN SZÉP LESZ...)

Gratulálok id. Ülj le, egyes.
827 levél
Válasz 11.10.05. 22:44 #10
_Sun_
Néztem pár videót, van akinek közepes konfigon sincs gondja, van akinek meg i7-el 580 SLI-vel is csinálja. Remélem megoldódik hamarosan és mehetek fizetni.
Gaming is about killing time, not killing people
43 levél
Válasz 11.10.05. 22:23 #9
Breaker
A villogast szerintem a hddrol a memoriaba torteno muvelet lassusaga okozza, mégha kis részt tolt be csak egyszerre (1-2 giga) a RAM-ba - en ugy latom ez a technologia szuk keresztmettszete, nem maga a rendering.
En kiprobalom SSDrol futtatni, Vertex 3 nem teljesit rosszul ezen a téren.
1614 levél
Válasz 11.10.05. 12:20 #8
rootshaper
jaja, ezt nézzétek meg:

http://www.youtube.com/watch?v=p49vOX-_LyU
283 levél
Válasz 11.10.04. 22:38 #7
afro
Benne van a megatexture, csak úgy nevezik az id tech 5-ben, hogy Virtual Texturing, és a lényege, hogy ondemand módon tölti be a textúrát. Tehát lényegében vagy egy orbitálisan nagy textúra, a látóteredet figyeli a motor, és UV mappinggel azt a részt szedi ki belőle amit épp látsz. Valszeg ezért vacakol mindenkinek, mert ha kevés a RAM, akkor keveset tud benntartani, és állandóan be kell töltögetni. Elvileg ez volt a kihívás, hogy hogy tudják "megtippelni", hogy mit látsz, "mit fogsz látni", és ez alapján lehető legoptimálisabban betölteni a textúrából azokat a részeket.
afro
827 levél
Válasz 11.10.04. 22:32 #6
_Sun_
Már a Quake Wars is Mega Texture-t használt, ami alapján inkább Tech5 specifikus hiba lehet.
Amíg gond van addig részemről marad a boltban.
Gaming is about killing time, not killing people
574 levél
Válasz 11.10.04. 22:31 #5
munszu
Ha jól tudom azért,mert Open World arra mész amerre akarsz.
368 levél
Válasz 11.10.04. 22:21 #4
Hype
Kérdezem akkor hogy miért 20gb a játék?
War, war never changes...
914 levél
Válasz 11.10.04. 20:16 #3
EnforcerHUN
Új kezelés= Ilyen sz*rul még senki nem csinálta
(Congratulations!!!! You WINNER!!! (10 év letöltendő a Szegedi Csillagbörtönben) XDXDXD)(BF3:EnforcerHUN)(MW3:http://steamcommunity.com/id/Kill_Them_All1)
1489 levél
Válasz 11.10.04. 20:07 #2
GeryG
Hát ez az, sokan panaszkodnak emiatt.
Egyébként a sokáig messiásként várt Mega Texture technológiára gondoltam, ami elvileg végül mégsem került bele a játékba.
76 levél
Válasz 11.10.04. 19:35 #1
Stroke31
Ha a textúrák új kezelésén azt értik, hogy csak azokat a dolgokat tölti be a játék ami éppen a látótérben van és azt is szép lassan, mintha egy ősrégi géppel tolná az ember, akkor én nem kérek ebből az újításból.
766 levél
Válasz 11.10.04. 19:35
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Rage - gondok a PC-s változat körül (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.