Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint
A legutóbbi Operation Flashpoint cikkek, hírek
9 levél
Válasz 12.05.02. 13:22 #3347
Rocko 78
Megprobáltam Tiggerel és igy müködik Köszönöm a segitségetés az oldalt is most azon gondolkodok hogy kellene meg csinálni a hangot minimálisan tudok angolul
9 levél
Válasz 12.05.02. 13:10 #3346
Rocko 78
A katonáknak az Initjébe irtam be ezt: elneveztem Knak k switchMove "EffectStandTalk"
10960 levél
Válasz 12.05.02. 12:13 #3345
Lacko
Mit írtál be és hova?
9 levél
Válasz 12.05.02. 12:09 #3344
Rocko 78
Nem Igazán müködik ez az animációs dolog nem csinálnak semmit sem
9 levél
Válasz 12.05.02. 11:40 #3343
Rocko 78
Köszönöm szépen! Elöször megprobálom az animációkat
10960 levél
Válasz 12.05.02. 09:59 #3342
Lacko
Hangot hozzárakni bonyolultabb. Te tudsz angolul olvasni? (elég csak egy picit) Mert akkor tudok ajánlani helyeket, ahol ezek le vannak írva tök részletesen.
Elsőnek készítsd el a hangot: vedd fel mikrofonnal és alakítsd át ogg típusú hangfilelá és másold be oda, ahol a küldetésed (mission.sqm) van. A többit majd leírom, ha ez megvan.

A mozgást úgy kell csinálni, hogy rengeteg animáció van és ezeket kell meghívni vagy switchMove vagy playMove paranccsal. Sajnos azt nem lehet tudni pontosan, hogy mikor melyiket, hanem mindig ki kell próbálni.
Tehát leteszel a térképre magaddal szemben egy katonát, akit elnevezel k-nak és utána kiadod azt a parancsot, hogy k playMove "valamilyenanimáció" vagy k switchMove "valamilyenanimáció"
Az OFP-ben használható mozgások listáját itt találod. Ezek közül keresd ki a beszélgetését és azt másold be az idézőjelek közé.
9 levél
Válasz 12.04.30. 18:17 #3341
Rocko 78
megprobáltam ahogy le írtad és müködik köszönöm hangot azt hogylehet hozzá adni? és még annyit szeretnék kérdezni hogy azt hogy lehet megoldani hogy bevezetöbe láttam hogy a katonák beszélgetnek és kulcsra van téve a kezük vagy hogy asztán meg mutogatnak asszem mint ha téleg beszélgetnének azt hogyan lehet megoldani?
9 levél
Válasz 12.04.29. 12:35 #3340
Rocko 78
megprobáltam ahogy le írtad és müködik köszönöm hangot azt hogylehet hozzá adni? és még annyit szeretnék kérdezni hogy azt hogy lehet megoldani hogy bevezetöbe láttam hogy a katonák beszélgetnek és kulcsra van téve a kezük vagy hogy asztán meg mutogatnak asszem mint ha téleg beszélgetnének azt hogyan lehet megoldani?
9 levél
Válasz 12.04.29. 12:21 #3339
Rocko 78
Igen igen mikor HQ a küldö. azt nem értem hogy kell meg csinálni
10960 levél
Válasz 12.04.28. 21:24 #3338
Lacko
Milyen kék üzenetet? Nem teljesen értem. Le tudnád írni részletesebben.

Alul a rádióüzenetekre gondolsz?
Azt sideChat paranccsal.

Pl leteszel valahova biztonságos helyre egy katonát és elnevezed hq-nak, aztán egy triggerbe belerakod, hogy:
hq sideChat "Hallo, hallo figyelem!"

És akkor meg fog jelenni a játékosnak alul kéken, a szöveg. Erre gondolsz?
9 levél
Válasz 12.04.28. 20:04 #3337
Rocko 78
Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni?Az OPF játékban hogyan kell azt a kék üzenetet létre hozni? mert már próbáltam minden féle képen de nem tudtam meg csinálni. Hangot is kellene hozzá valahogy:S Valaki Tudna nekem segiteni? nagyon fontos lenne mert már évek óta kínlódok vele elöre is köszönöm!
9 levél
Válasz 12.04.28. 19:39 #3336
Rocko 78
Sziasztok! Valaki tudna nekem segíteni?Az OPF játékban hogyan kell azt a kék üzenetet létre hozni? mert már próbáltam minden féle képen de nem tudtam meg csinálni. Hangot is kellene hozzá valahogy:S Valaki Tudna nekem segiteni? nagyon fontos lenne mert már évek óta kínlódok vele elöre is köszönöm!
2 levél
Válasz 10.10.10. 14:13 #3335
Fekete_Lovag
Láttam Multiplayerben hogy az emberek haláluk után egy kezdő pozicióban újra élednek. Ezt hogy lehet megvalósítani?
10960 levél
Válasz 10.08.23. 13:40 #3334
Lacko
Szia fekete lovag.

Itt van egy oldal kezdésnek! Jó játékot és szerkesztést!
2 levél
Válasz 10.08.21. 14:44 #3333
Fekete_Lovag
Helló

Valaki nem tud nekem adni kezdeti paramétereket?
Egyenlőre ennyit ismerek hogy
This moveindriver * Sofőr(* = a jármű nevét)
Commander * Parancsnok(* = a jármű nevét)
Gunner * Lövész(* = a jármű nevét)
This setflagtexture "usa_vlajka.pac" Amerikai zászló
"\Flags\USSR.jpg" Kommunista Zászló
"\Flags\Russia.jpg" Orosz Zászló
This Inflame true Világítás be
This setpos[(getpos this select 0),(getpos this select 1),*] magasság beállítása(* =-10000 - +10000)
This setbehaviour "careless" Fegyver vállra
Remoweallweapons this Ez szerintem nyílván való
This Addweapon * A fegyver pontos nevét írd

Ha valaki tud még ilyen paracsokat legyen szives írja le.
2 levél
Válasz 09.01.08. 18:38 #3332
ofpr
Hellosztok!
Tudnátok segiteni, abban a scriptben hogy elsötétedik a képernyö
majd ujra kifehéredik és már egy másik helyen vagyok. Ja bocs hogy elégé rosszul fogalmaztam.
Elöreis Köszi!
Balogh Gyula
2 levél
Válasz 08.12.21. 17:10 #3331
Anakin12
Meg lenne még valami ! Nem tudom felrakni a patchokat a resistancehoz.
Elindítja a telepítőt és ezt írja ki: Nem találja a filet. Vagy mondom angolul: Error
A játékot nem az izgalom teszi lényegessé , hanem a grafika és az akció !
2 levél
Válasz 08.12.21. 16:29 #3330
Anakin12
Hellosztok !

Segítség kéne ! Tesómnak karácsonyra egy módot akarok összedobni karácsonyra ! Csak nem tudok scriptelni ! Aki tud ilyen oldalakat az írjon már lécci ide a fórumra ! Mert lemásoltam ezt a helikoptereset és működik nekem is Igaz én egy 2 világháborúsat akarok neki csinálni de azért működött Köszönöm szépen előre is.
A játékot nem az izgalom teszi lényegessé , hanem a grafika és az akció !
27 levél
Válasz 08.08.26. 14:50 #3329
OFP1994
27 levél
Válasz 08.08.21. 13:07 #3328
OFP1994
Sziasztok! Nekem lenne egy kis kérdésem az FFUR 1985 08'-as változatával kapcsolatban.A kérdés a következő: Hogyan kell telepíteni a 2008-as FFUR 85'-öt? Én úgy csináltam hogy bemásoltam az eredeti res mappában lévő mappákba (Addon, Bin, Dta) a ffur 85'-ös megfelelőiket.El is indítottam a játékot, de az lett a vége hogy kidobott a windowsba középen egy kis ablakkal amiben volt egy szöveg.Megnéztem a res-es addon mappát és az abban lévő fájlok 1,44 MB(!) körüli érteket nyomtak.Utána gondoltam, hogy újratelepítem a flashpointot a directx-el hogy az majd elindítja az ffur 85-öt.Ennek a vége az lett, hogy mielőtt behelyeztem a res-es cd-t, hirtelen ismeretlen hibára hivatkozva leállt a telepítés.

A választ a problémára előre is köszönöm.

161 levél
Válasz 08.08.02. 11:05 #3327
Pistii
Lacko!
Lenne még egy kérdésem a változatosság kedvéért
Azt meglehet csinálni hogyha lelőnek egy társamat akkor induljon el egy heli vagy egy tank mindha jönne egy erősítés?
Ha igen hogy kell?
Vagy azt hogy csatlakozzon hozzánk vaklaki!?

"Ha másodikvagy Te vagy az első alki veszít"
10960 levél
Válasz 08.08.01. 09:45 #3326
Lacko
Szívesen. Örülök, hogy sikerült.
161 levél
Válasz 08.08.01. 09:30 #3325
Pistii
Na mostmár minden okés megcsinálja ahogy kell, köszi szépen a segítséget!!
"Ha másodikvagy Te vagy az első alki veszít"
10960 levél
Válasz 08.08.01. 09:11 #3324
Lacko
Igen. ezért van az, hogy nem elég az on Activationba annyit írnod, hogy flyinheight, hanerm kell a move is:


helo1 flyInHeight 80; helo1 move getPos cel

Ez két parancs pontosvesszővel elválasztva.
Ha nem működik, akkor próbáld meg move helyett a doMove-ot.
161 levél
Válasz 08.08.01. 08:59 #3323
Pistii
Na kiprobáltam és ugy müködik,fel is szál ha beszáltam csak nem megy tovább,hanem most fent áll egyhelyben
"Ha másodikvagy Te vagy az első alki veszít"
161 levél
Válasz 08.08.01. 08:35 #3322
Pistii
Okés! Nagyon köszi megpróbálom csak ma nem érek rá! majd írok hogy mi lett a helyzet! Köszi még egyszer!
"Ha másodikvagy Te vagy az első alki veszít"
10960 levél
Válasz 08.08.01. 07:58 #3321
Lacko
Persze, hogy nem veszi be, mivel a player in helo1-et a Condition-ba kell írni (ahol eredetileg az van, hogy "this". A this-t töröld ki és írd be helyette a player in helo1-et. (Di vigyázz, mert ez azt jelenti, hogy neked kell utoljára beszállnod! Különben otthagyja a többieket)
A helo1 flyInHeight 80-at pedig az on activation-ba kell írni. Ott muszáj, hogy bevegye. Ha nem veszi be, akkor fényképezd le (PrintScreen) a képernyőt és rakd fel a kepfeltoltes.hu-ra és linkeld be ide, hogy megnézzem mi a gond.


Itt pedig a kmkHeloScript.
Töltsd le, tedd be a küldid mappájába. És abba a triggerbe, ami akkor aktivizálódik, amikor szeretnéd, hogy jöjjön érted a helo1, annak az On Activation-jába írd ezt:

[player,helo1,beszallo,cel] exec "kmkHeloScript.sqs"

ahol a beszallo az egy láthatalan H (helikopter leszálló objektum, le tudsz ilyet tenni és nevezd el beszallonak) és tedd oda, ahova értetek jöjjön a helo1.
A cel-t meg már elmondtam lentebb.

De ezt csak akkor csináld, ha a fenti módszer továbbra sem igaz. Ha ezt a scriptet akarod használni, akkor semmilyen WP-t ne adjál a helo1-nek! Csak várjon valahol, amíg ki nem nyírjátok az ellenségeket.
161 levél
Válasz 08.07.31. 16:33 #3320
Pistii
Nos probáltam hogy "player in helo1" de be se veszi ezt nem tudom miert pedig az on activba irtam! a helo1 flyin-t se veszi be nem tudom lehet én vagyok nyomorék vagy nem tudodm de azért nagyon kösz a segitséget!!
"Ha másodikvagy Te vagy az első alki veszít"
10960 levél
Válasz 08.07.31. 15:33 #3319
Lacko
A problémád lényege pont a helo1 land "land" miatt van. Ugyanis ez azt jelenti hogy szálljon le a földre azt maradjon is ott.

Szóval igen, csinálj egy triggert, ami akkor activálódik, ha már benne vagytok a helo1-ben. És ekkor használd a move parancsot. Ha ez nem megy, akkor előtte használd a helo1 flyInHieght 80-at is (szálljon fel 80m magasra).

Amúgy meg OFP-hez vannak nagyon szuper helikopter szállítmányzoó scriptek az interneten: magadod neki, hogy honnan induljon, hol szedjen fel és hol pakoljon ki, és már meg is csinálja. Annak idején sokat használtam ezeket. És jók voltak. Sajnos ArmA-ban nem működnek olyan jól.
161 levél
Válasz 08.07.31. 15:13 #3318
Pistii
Nos akkor ugy van az egész hogy megyek a városba ott kinyirok mindenkit majd egy tigger akkor aktiválodik és jön értünk a kopter A mugy én helo1 nek neveztem el de gondolom ez lénygetelen nem mert én azt a parancsot ismerem hogy helo1 Land "land" és akkor leszál oda és mi beszálunk de nem megy tovább a szemét csak lebeg. Akkor csináljak egy tiggert ami akkor aktiválodik ha beszáltunk?? vagy akkor hogy is van már bocs csk még két napja szerkesztgetek és bele kavarodtam
Vagy ha felvennél msnre?? megbeszélhetnénk nyugi nem bombáználak kérdésekkel csk ezt a témat?? felveszel ha van időd???
Köszi!
"Ha másodikvagy Te vagy az első alki veszít"
10960 levél
Válasz 08.07.31. 09:04 #3317
Lacko
OK. Akkor tegyél a cél-hoz egy nagyobb triggert (mondjuk 100m sugarút) és ha a heli beleér (ez aktiválja) (Ezt tudod hogy kell?) akkor az On Activation-ben legyen az, hogy: "helikopter land cel"

ezt azt fogja csinálni, hogyha oda ér a helikopter, akkor leszáll és ti ki tudtok szállni. (De ott fog maradni.)
161 levél
Válasz 08.07.31. 08:57 #3316
Pistii
Köszi! De nem a vége a küldinek hanme azt akarom hogy felvesz minket felszáll és kirak minket egy másik helyen. Ebben tudsz segiteni??

"Ha másodikvagy Te vagy az első alki veszít"
10960 levél
Válasz 08.07.31. 08:46 #3315
Lacko
ez a küldi legvége? Szóval nem fontos, hogy majd a legvégén leszálljon veletek? Elég ha jön, leszáll, felvesz, elmentek?
Mert akkor tegyél le egy H (helikopter leszálló object) valahova messze, ami a cél, hogy oda vigyen. Nevezd el ezt a H-t mondjuk "cel"-nak.

Csinálj egy triggert is, aminek az Condtionjába azt írd, hogy "player in helikopter". Persze csak akkor ha előbb a helikopteredet elnevezed "helikopter"-nek.. És az On Activation-be pedig azt írd, hogy "helikopter move getPos cel".
Ez azt jelenti, hogy ha a player (te) beszállsz a helikopterbe, akkor menjen oda, ahol a cel van.
161 levél
Válasz 08.07.31. 08:21 #3314
Pistii
Szevasztok!!
Tudnátok nekem segiteni?
Az lenne a problémám hogy az editorban csináltam egy küldit amiben lenyomtuk a társakkal a várost és ez után jön értünk egy heli ami felvesz minket le is szál igaz nem pont ott ahol kell,de ez nem is gond!
A gond az hogy beszallunk,de nem akar felszálni és menni a következő Waypontra,csak lebeg mi meg bent ülünk az unalomtól meghalava
Légyszi valaki írja már meg hogy hogy kell!!
Lehet az e-mail címemre isposing@freemail.hu!
Előre is köszi!!!
"Ha másodikvagy Te vagy az első alki veszít"
12857 levél
Válasz 08.07.02. 08:38 #3313
konrad
PM ment Lacko! Megvagyok, megvagyok!
10960 levél
Válasz 08.07.01. 07:59 #3312
Lacko
OFF: konrad, hova tűntél????
12857 levél
Válasz 08.06.24. 10:12 #3311
konrad
10960 levél
Válasz 08.06.24. 08:38 #3310
Lacko
OFF: konrad, írtam levelet az omahás címedre.
68 levél
Válasz 08.06.15. 11:34 #3309
olympus
"Fotót készíteni a lezuhant repcsiről??? De mivel?"

Oda kell csak menni a repülőhöz és akkor felugrik egy lehetőség, hogy take pictures vagy vmi ilyesmi.
12857 levél
Válasz 08.06.14. 23:45 #3308
konrad
Köszi! Azt hiszem újból nekilendülök a helisrobbantósbeülős külditől! De a briefingben továbbra sem egyértelmű a feladat végrehajtás!

Fotót készíteni a lezuhant repcsiről??? De mivel? A tankos szar küldit meg kihagyom: legalább adná meg a menüben, hogy én lehessek a sofőr, aztán csak elevickélnék a hadszíntérre!
68 levél
Válasz 08.06.14. 22:54 #3307
olympus
Nah akkor lássuk:

"
Itt a helit kellett felrobbantani, de a robbantást én kiegészítettem azzal, hogy a közelben álló M113-at is felrobbantottam, ám a detonáció telibeverte a közelben parkoló Abramset is! Közben azért itt-ott megláttam futkosó jenkiket, azokat leszedegedtem. De aztán nem történt semmi. A parancs úgy szólt, hogy "wait for others", vissza is kúsztam a felrobbant helihez, de kurvára nem történt semmi. Vártam még egy ideig, aztán endmission...pedig elvileg még két M113-at kellett volna elintéznem! Te mit tapasztaltál ezen a pályán olympus??? "

Itt a lényeg, ahogy irja is a feladat, be kell ülni a járműbe és ott megjelenek egy lehetőség, hogy put satchel charge (inside). Be kell rakni a helibe és nem szabad felrobbantani. Majd menni a további 2 v. 3 M113-hoz. A küldi hibája(bugja), hogyha beszállsz és belül rakod le a satchel charge-ot akkor nem vesz el az invertoryból. Szóval a kezdeti 3 sc elég lesz a 4 célpontra. És sosem szabad felrobbantani, mert ahogy irjak a bombák egy adott sebességnél robbanak fel.

"A következő küldiben egy T-55-össel kellett volna operálni, de a hk. rohadtul nem úgy működött, ahogy szerettem volna, ráadásul a menüben nem adta meg a lehetőséget, hogy én legyek a vezető. Így hiába adtam ki a vezetőmnek a parancsokat, össze-vissza ment a monstrum, így rendesen meguntam! Endmission... "

Itt én a go to next waypoint paranccsal operáltam végig. Ezzel úgy-ahogy jól ment.

"A Hummernél ott volt a "Find wreck" parancs, de továbbra sem történt semmi, ezért mérgemben beültem a HMWW-ba."

Itt a Hummertől jobbra az erdőbe lesz a repülő roncsa, amiből ki kell szedni a fényképeket.



12857 levél
Válasz 08.06.14. 19:55 #3306
konrad
No, vegyes érzelmekkel, de folytattam tegnap az CSLA I-et...

Itt a helit kellett felrobbantani, de a robbantást én kiegészítettem azzal, hogy a közelben álló M113-at is felrobbantottam, ám a detonáció telibeverte a közelben parkoló Abramset is! Közben azért itt-ott megláttam futkosó jenkiket, azokat leszedegedtem. De aztán nem történt semmi. A parancs úgy szólt, hogy "wait for others", vissza is kúsztam a felrobbant helihez, de kurvára nem történt semmi. Vártam még egy ideig, aztán endmission...pedig elvileg még két M113-at kellett volna elintéznem! Te mit tapasztaltál ezen a pályán olympus???

A következő küldiben egy T-55-össel kellett volna operálni, de a hk. rohadtul nem úgy működött, ahogy szerettem volna, ráadásul a menüben nem adta meg a lehetőséget, hogy én legyek a vezető. Így hiába adtam ki a vezetőmnek a parancsokat, össze-vissza ment a monstrum, így rendesen meguntam! Endmission...

No, jött a következő küldi, ahol a kis felderítő géppel lezuhant pilótát kellett megtalálni. Embereimmel beültünk az UAZ-ba, majd irány a célterület. Amint közeledtünk a hegygerinchez és a kis fenyveserdőhöz, egy jenki járőr próbálta utunkat állni, de legyűrtük őket! Továbbkúsztunk az erdő és a gép felé, de ott is posztoltak amerikaiak, azokat is kilőttem. Közben fegyvert cseréltünk, mindenki kapott egy M16-ost!

El is értük a lezuhant gépet, ahol sikeresen leszedtem az amerikai őröket, de ezzel egyidejűleg jobbról kaptunk egy támadást. A bajtársak ezt nagyszerűen visszaverték, így megúsztuk veszteség nélkül. Közben rádión jelentettem, hogy a pilóta halott, de nem jött semmi további parancs. A Hummernél ott volt a "Find wreck" parancs, de továbbra sem történt semmi, ezért mérgemben beültem a HMWW-ba. Elindultam visszafelé a bázisra, de mi történt???? Egy lejtős részen úgy borultam fel a járgánnyal, hogy oldalára dőlve csak csúszott le a hegyről. Na, itt elpattant az agyam, így maradt megint az endmission...

Nem jellemző rám ez a sok endmission-özés, de nem értettem, hogy a küldik miért nem akarnak folytatódni, amikor egy-egy feladatot teljesítesz. Ez a három küldetés merő csalódás volt, de meglátjuk, mit hoz a többi...
12857 levél
Válasz 08.06.13. 12:43 #3305
konrad
Ki ne hagyd!!!
Cold war crisis
Red hammer
Resistance, így jönnek szép sorban, nekem a legutolsó jött be a legjobban, bár a vége elég szomorú...
68 levél
Válasz 08.06.13. 11:12 #3304
olympus
A Cold War Crisist még nem játszottam végig.
12857 levél
Válasz 08.06.12. 12:13 #3303
konrad
bár én ügyesen leamortizáltam az UAZ-omat

Nálam is ugyanez volt: egyszer mentem véletlenül neki az egyik fának, mire leállt az a kurva UAZ, az embereim meg kiugráltak belőle. Szerintem a szerkesztő rendesen lehúzhatta a kocsi skilljét, azért adta meg magát olyan gyorsan. Úgy hogy a pilóták utáni hajszában én is tájfutást űztem!

Huhh én itt vagy 100x újrakezdtem, nem tudtam sehogyan se kimenekülni

Én itt alapvetően a kúszást választottam. Megvártam amíg a ház körül járkáló faszi elmegy az ajtó előtt, kisurrantam a ház előtt álló őr mögött. Persze az kétszer a valagamba durrantott - mert állandóan forgatta a fejét - de harmadjára már nem talált el a veréb, így eljutottam a hajó irányában található bokorig.

Egyébként a Cold War Crisis-t végigcsináltad? Mint ahogy írtam, abban irdatlan nehéz a vége felé, a szökéses küldetés. Ott háromszor annyi ruszki őr van, bmp őrjárattal megerősítve és ha időben nem kezded el a szökést, akkor bejönnek érted és utána kivégeznek. Hú, hogy azzal mit szoptam annak idején... Ráadásul, ha sikerül is megszöknöd, akkor még legalább 20 percet kell gyalogolni a tök sötétben, egyedül. Ez a része is félelmetes, bár én akkor úgy oldottam, hogy szert tettem egy AK47-esre, így legalább némi bizotnságérzetem volt, ha beleakadok is egy járőrbe!
68 levél
Válasz 08.06.12. 11:24 #3302
olympus
Háát igen, mivel én belekezdtem a CSLA II-be, ezért az I eléggé csalódás mind nehézség, mind történetvezetésben. De ismétlem önmagam: A II ezerszer jobb, mint az I.

Regina: Nah ott én szép veszteségeket szenvedtem és nekem ha jól emlékszem meg kellett keresnem egy vagy két elkóborolt katonát az erdőbe.

Helis küldi: első alkalomkor felvettem szinte az egész csapatot, de sikerült egy telefonhivás miatt lezuhannom másodszorra csak 4 katonát kaptam fel és menekültem

A menekülős küldi: Huhh én itt vagy 100x újrakezdtem, nem tudtam sehogyan se kimenekülni, végül egy Rambo mozgással elszaladtam a sziget túloldala felé és ott elbújva megvártam míg megnyugodnak, majd elkúsztam a hajóhoz.

A BH-s küldi: Nah igen az nekem is nagyon tetszett, bár én ügyesen leamortizáltam az UAZ-omat, így a második menekülő pilótát futva kellett keresnem.


Még 1x mondom KITARTÁS!!!

12857 levél
Válasz 08.06.12. 09:42 #3301
konrad
Tegnap folytattam a CSLA I. kampányt, elég furcsa történetszövés mellett (továbbra sem vagyok kibékülve ezzel a karakter-váltogatós rendszerrel.)

Ott hagytam abba, hogy be kell vennem Reginát (amerikai oldallal), amelyet keményen védenek a csehek. A várost délről közelítettem meg és bár elég jó pozícióban voltunk, így is keményen kellett küzdeni, mert az ellenség - kitörve a házak közül - ránk rontott. Amint végeztünk velük, feljebb húzódtunk a faluba, ahol a főutcán még két, ott posztoló ellenséget kellett legyűrnöm. (Az igazat megvallva, nem volt nehéz, hiszen nekem háttal álltak, bár a messzebb lévő rögtön észlelt engem és visszalőtt!)

A falu elfoglalásával az amerikaiak tábort alakítottak ki Reginában. Ezzel a küldetés végére értem.

Kikapcsolódásképpen - a folytatásban - egy MI-17-es helivel kellett néhány bajtársat kiszabadítani az amerikai ellenőrzés alatt lévő területről. Ezt a küldit többször load-olnom kellett, mert egyrészt keresgélnem kellett a billentyű kombokat a heli irányításához, másodjára kifagyott a gépem, harmadjára meg egy M113 zúzta szét a helót. Negyedik alkalommal már már sikerült a cseh bajtársakat felszedni és piszok gyorsan elhúztam a csíkot, mert nagyon szorongattak minket az egyre közeledő jenkik. (Debriefing)

Ismét a cseh Kouba sznájper bőrébe bújva (ugye ővele "fogsába" estem a legutóbbi fuel station felrobbantása után), megérkezik a jenki helikopter egy partmenti kis házba, ahonnan térkép és fegyver nélkül, tök sötétben le kellene lécelni. (Ez a küldetés kísértetiesen hasonlított a Cold war Crisis kampány ugyanilyen küldijére azzal a kivétellel, hogy az jóval nehezebb volt, mint ez!) Ennek ellenére itt is kellett vagy kétszer visszatöltenem, mert az őrség álladóan észrevett és seggbelőtt! Megunva a banánt, a legegyszerűbbet választottam: elbújtam a legközelebbi bokorba, majd odakúszva a stéghez, beszálltam a csónak és leléptem! (Debriefing)

No, a következő küldi nekem nagyon tetszett: az introban - ismét cseh oldalon - a bajtársak kilőnek egy felderítő BH-t, amely ugyan megpróbál visszajutni az övéihez, de közben lezuhan. Irány megkeresni a pilótákat! Igen ám, csak hogy azok dinamikusan változtatják a helyüket, ugyanakkor a felettem kőröző MI-17-es folyamatosan adja rádión a pilóták koordinátáit. Némi kergetőzés után embereimel meg is találjuk őket! (Debriefing)

No, hát eddig jutottam tegnap. Mindenféle nagyarcúság nélkül mondom, kicsit keményebb, nehezebb kampányra számítottam eddig. De nem is ez a legfőbb problémám, hanem amit olympus is megjegyzett: a kampány "történetlensége". Eddig a kampány kimerült abban, hogy Kouba menj ide, Jim Henderson menj oda, foglald el, védd meg, mentsd ki, keresd meg etc. Sajnos az sem derül ki, hogy akkor most miért is ugrott össze a jenki és cseh sereg. Szóval alapvetően játszható és élvezhető, de a történetszál köszönő viszonyban sincs a Cold War-hoz, depláne a Resistance-hoz képest.
Mindenesetre folytatom tovább!
12857 levél
Válasz 08.06.10. 02:51 #3300
konrad
Jaja, most már értem! Gyorsabban futottál a kelleténél, és mire a végére értél, addigra prisoners lettél, a karakter kétségbeesett hangja mellett!

Most már vágom!
68 levél
Válasz 08.06.10. 02:13 #3299
olympus
Ezen a küldetésen én megöltem 8 katonát és felrobbantottam egy BMP-t.
4 embert vesztettem, 31 perc volt a küldetés ideje.

68 levél
Válasz 08.06.10. 02:09 #3298
olympus
Nah akkor még1x

Megvolt az üzemanyag felrobbantása, majd visszafele futottam a Világítótorony felé. Mivel nem üldözött senki és nem is számítottam ellenállásba ezért 4x időgyorsitással futottam visszafele.
Majd valószinűleg belefutottam abba a csoportba akikbe te is. De mivel én 4x gyorsitason voltam nem láttam őket. Közéjük szaladtam illetve túlfutottam rajtuk és hallottam ahogy a saját karakterem sikongat és lönek. De mire lelassítottam volna a játék sebességét beugrott az outro.

Remélem érthető

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.