Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint
A legutóbbi Operation Flashpoint cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 05.05.19. 13:01 #2097
Lacko
Kösz. Az a baj, hogy már nagyon sok mindent olvastam róla. Volt, ahol azt írták, hogy ez egy engine és az első OFP-t adják ki erre az új motorra. És persze ez lesz majd az OFP2 alatt is. De most már fogalmam sincs. Azért köszi.

Arról meg, hogy év végén jelenik meg... Hááát, majd meglátjuk. Ezek a csehek baromi jó játékokat csinálnak, de aztán a folytatáson évekig tudnak ülni.
1989 levél
Válasz 05.05.19. 12:34 #2096
georgee
Azt olvastam, hogy gondok voltak Codemasters -el es ezert kiadot ill. nevet valtottak!
Operation Flashpoint 2 -rol Armed Assault -ra.
Elvileg ev vege fele jelenik meg ugytudom.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
10960 levél
Válasz 05.05.19. 11:55 #2095
Lacko
Tudtok valamit erről az Armed Assault-ról? Ez lesz az OFP2 helyett? Vagy ez egy melléktermék? Vagy mi ez? És mikor lesz OFP2???
3764 levél
Válasz 05.03.23. 16:52 #2094
cINC2
Persze, a CTI a legjobb!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
12270 levél
Válasz 05.03.23. 14:23 #2093
asas01
A multit próbálta már valaki? Jó?
i tell it like it is, cause im a bold figure
3764 levél
Válasz 05.03.21. 13:17 #2092
cINC2
Sok sikert az utolsó előtti két pályához!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
12270 levél
Válasz 05.03.20. 23:14 #2091
asas01
Én is ezt csináltam.

Még nem próbáltam a FlashFxUR-t, mert mielőtt bármit is lecsrélnék a játékban, végig szeretném játszani úgy, ahogy alapból van. Ha ez megvolt, akkor jöhetnek az ilyen cuccok.
i tell it like it is, cause im a bold figure
3764 levél
Válasz 05.03.20. 14:39 #2090
cINC2
Hehe. Az egy jó pálya! Én loptam a titkos táborból egy helit, és kiírtottam vele mindenkit!

Amúgy kipróbáltad már a FlashFxUR-t? Ha nem, pár commentel lejjebb belinkeltem. Próbáld ki, mert sokkal élvezetesebb, szinte minden járművet + az összes katonát modernre cseréli le. Sokkal szebb lesz a black op!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
12270 levél
Válasz 05.03.20. 13:19 #2089
asas01
Végre megtaláltam! Jól el volt dugva.
i tell it like it is, cause im a bold figure
12270 levél
Válasz 05.03.20. 10:43 #2088
asas01
Senki?
i tell it like it is, cause im a bold figure
12270 levél
Válasz 05.03.19. 19:20 #2087
asas01
Kéne egy kis segítség, mert elakadtam.

Van egy küldetés(a címe valamilyen "hunting"), ahol a spec ops-os faszival és 3 társával meg kell találni egy rejtett bázist és megsemmisíteni, amit csak lehet. A gond az lenne, hogy fogalmam sincs, hogy merre van a bázis. Megpróbáltam követni a teherautókat és találtam is egy tábort, ahol volt pár sátor egy T80 és kicsit távolabb egy shilka, de hiába pusztítom el ezeket, nem történik semmi, a feladatot nem pipálja ki.

Meg tudná mondani valaki, hogy merre van a bázis, mert úgy tűnik nem azt találtam meg?

Előre is kösz!
i tell it like it is, cause im a bold figure
3764 levél
Válasz 05.03.18. 18:50 #2086
cINC2
It's not the noises from under your bed you need to worry about...
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 05.03.17. 20:21 #2085
cINC2
Nah ezzel szenvedtem én is...sikertelenül. Van egy mod, ami lecseréli majdnem az összes járművet, és katonát(kb. 300 mb), és új animok vannak benne. Ha érdekel, FlashFxUR. Amúgy nem tudja valaki elmondani, honnan szedjem le az 1.16 MFCTI-t? Az mftci.com-on nincs semmi.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
174 levél
Válasz 05.02.19. 21:08 #2084
H:G: Jones
hello tudnátok segíteni? aOFP-be akartam berakni animot mer már eléggé untam az alapokat. naszóval az lenne a bajom hogy én megcsinálom ugy ahogy ő kéri:

Install: Put the Hunter_anims_static.pbo in your OFP Addon Folder.

To start the anims set one Waypoint with "this switchmove XXX" in the ON Activation field.
For XXX write:

naszóval franyeszul ahogyan le van írva megcsinálom de nem müxik mi lehet a probléma? ugye az xxx helyére a anim nevét irom és olyan aposztróf nélkül írom be de így sem müködik
3275 levél
Válasz 05.01.20. 18:57 #2083
FOxygene
http://www.waskosky.com/slideshow/

CinC:túl erős az AI ez engem mindíg is idegesített,nagyonbaba hangulatuk van a WW2-es változatoknak,Lackonak nem volt igaza hogy ez kimondottan modern hadviselésre lett kifejlesztve,csak próbálná ki milyen 42-ben őrjáraton a Leningrádi erdőben,frankón vissznahgzanak a kiabálások,tisztára Elitalakulatos Ardennek hangulat.

Megszűntették a tárhelyemet,nagyonvalószínű,nem mintha letöltöttétek volna a voice magyarosítását,ha ezt tudom nem kínlódom fel.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 05.01.17. 21:01 #2082
cINC2
Az az új mániád, hogy optimizálod a fegyverek tulajdonságait? Szép!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 05.01.17. 20:40 #2081
FOxygene
3 program kell hozzá:

-pbo kisűrítő
-pbo besűrítő
-Notepad

Tesztelem a CTI44-et
Rengeteg küldetés van hozzá a híresebb WWII-es MOD-okból,új animok scriptek effektek,minden.
Alapból egy addonkáosz az egész,sok munka lesz vele mire normalizálom mert ahány készítő annyiféleképpen pontos fegyverek.

~1Gb mindennel együtt
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 05.01.17. 20:22 #2080
cINC2
Mivel kell megbuherálni és miket, hogy ilyen módosításokat hozhassak látre? Mondjuk egy M1A1-be beleraknék egy AA és LAW indítót és 500 lőszert mindegyikhez!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
1186 levél
Válasz 05.01.17. 15:29 #2079
Baracklekvár
Működik.
Kösz.
pogessor.pcdome.hu
3275 levél
Válasz 05.01.17. 15:10 #2078
FOxygene
helo én még nem írtam ilyesmit de sztem ennek a BTR-70 config-nak ott van a végén.


// some basic defines
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7

#define true 1
#define false 0

// type scope
#define private 0
#define protected 1
#define public 2

#define CanSeeRadar 1
#define CanSeeEye 2
#define CanSeeOptics 4
#define CanSeeEar 8
#define CanSeeCompass 16
#define CanSeeRadarC CanSeeRadar+CanSeeCompass
#define CanSeeAll 31


class CfgPatches
{
class BTR70
{
units[] = {BTR70};
weapons[] = {};
requiredVersion = 1.75;
};
};
class CfgModels
{
class Default {};
class Vehicle: Default {};
class Car: Vehicle {};
class BTR70 : Car {};
};

class CfgAmmo
{
class Default{};
class BulletSingle: Default {};
class Bullet7_6: BulletSingle {};
class Bullet12_7: Bullet7_6 {};
class BTR70_MG50: Bullet12_7
{
airLock=1;
hit=45;
indirectHit=5;
indirectHitRange=2;
tracerColor[]={1,0.25000,0.12500,1};
minRange=1;
minRangeProbab=1;
midRange=1500;
midRangeProbab=0.5;
maxRange=2000;
maxRangeProbab=0.1;
};
class BTR70_PK: Bullet12_7
{
airLock=1;
hit=9;
indirectHit=0;
indirectHitRange=0;
tracerColor[]={1,0.15000,0.07500,1};
minRange=1;
minRangeProbab=1;
midRange=1500;
midRangeProbab=0.5;
maxRange=1500;
maxRangeProbab=0.1;
};
class StrokeFistHit: Default
{
hit=32;
indirectHit=0.500000;
indirectHitRange=0.200000;
minRange=0;
minRangeProbab=0.300000;
midRange=0.500000;
midRangeProbab=0.800000;
maxRange=1.8;
maxRangeProbab=2.000000;
model="granat";
simulation="shotStroke";
cost=1;
simulationStep=0.050000;
soundHit[]={"",0.000032,1};
soundFly[]={"objects\noise",0.000032,4};
soundEngine[]={"",0.000100,4};
visibleFire=2;
audibleFire=0.250000;
visibleFireTime=1;
};
class kickHit: StrokeFistHit
{
hit=32;
indirectHit=32;
indirectHitRange=0.400000;
};

};
class WeaponFireGun
{
};
class WeaponFireMGun: WeaponFireGun
{
};
class WeaponCloudsGun
{
};
class WeaponCloudsMGun: WeaponCloudsGun
{
};

class CfgWeapons
{
class default {};
class MGun: Default {};
class MachineGun7_6: MGun {};
class MachineGun12_7: MachineGun7_6 {};
class BTR70_MG50: MachineGun12_7
{
ammo="BTR70_MG50";
displayName="KPVT";
magazine="KPVT";
displayNameMagazine="KPVT";
shortNameMagazine="14,5 ěě";
count=50;
soundContinous=0;
reloadTime=0.1091;
magazineReloadTime=6;
sound[]={"\btr70\kpvt.ogg",3,1};
reloadMagazineSound[]={"\btr70\kpvtRL.ogg",0.3,1};
soundContinuous=0;
muzzlePos="usti hlavne";
muzzleEnd="konec hlavne";
initSpeed=990;
dispersion=0.00275;
maxLeadSpeed=50;
opticsZoomMin=0;
opticsZoomMax=0.25;
distanceZoomMin=2000;
distanceZoomMax=80;

aiRateOfFire=2.0;
aiRateOfFireDistance=2000;
autoReload=1;
autoFire=1;
optics=1;

};
class BTR70_PK: MachineGun12_7
{
ammo="BTR70_PK";
displayName="PKT";
reloadMagazineSound[]={"\btr70\kpvtRL.ogg",0.2,1};
soundContinuous=0;
magazine="PKT";
displayNameMagazine="PKT";
shortNameMagazine="7,62 ěě";
count=250;
soundContinous=0;
muzzlePos="usti hlavne2";
muzzleEnd="konec hlavne2";
reloadTime=0.0923;
magazineReloadTime=6;
initSpeed=825;
dispersion=0.00075;
maxLeadSpeed=990;
opticsZoomMin=0;
opticsZoomMax=0.25;
aiRateOfFire=2.0;
aiRateOfFireDistance=20000;
autoReload=1;
autoFire=1;
optics=1;

};
class StrokeFist: Default
{
scopeWeapon=0;
scopeMagazine=1;
ammo="StrokeFistHit";
weaponType=0;
magazineType=0;
displayName="Kick";
displayNameMagazine="Kick";
shortNameMagazine="Kick";
sound[]={"Weapons\grenade_launch",0.003162,1};
reloadSound[]={"",0.000316,1};
aiDispersionCoefX=2.000000;
aiDispersionCoefY=2.000000;
aiRateOfFire=0.000000;
aiRateOfFireDistance=1.7;
enableAttack=1;
primary=1;
showEmpty=0;
autoReload=1;
burst=0;
multiplier=0;
magazines[]={"StrokeFist"};
reloadTime=0;
initSpeed=0;
canLock=0;
ffMagnitude=0.100000;
ffFrequency=1;
ffCount=1;
recoil="Empty";
dispersion=0.015000;
maxLeadSpeed=15;
optics=0;
muzzlePos="";
muzzleEnd="";
count=100;
canDrop=0;
};
class kick: StrokeFist
{
ammo="kickHit";
scopeWeapon=0;
scopeMagazine=1;
displayName="Kick";
displayNameMagazine="Kick";
shortNameMagazine="Kick";
count=100;
modelOptics="";
magazines[]={"kick"};
primary=1;
};

};
class CfgVehicles
{
class All {};
class AllVehicles : All {};
class Land : AllVehicles {};
class LandVehicle : Land {};
class Car : LandVehicle {};
class Jeep : Car {};
class jeepMG : Jeep {};
class BTR70 : jeepMG
{
// hasGunner=1;
// camouflage=5;
audible = 4;
maxSpeed=80;
side=0
displayName="BTR70";
crew =SoldierESaboteur;
model="\BTR70\BTR70.p3d";
unitInfoType="UnitInfoShip";
canfloat=1;
picture="\BTR70\btricon.paa";
icon="bmp";
mapsize=12;
soundEngine[]={"Vehicles\Largecar",0.100000,1};
transportSoldier = 7;
namesound="apc";
wheelcircumference=4.1256;
type=1;
threat[]={1.0, 0.7, 0.3};
vehicleclass="Armored";
getInRadius = 3.5;
fuelCapacity=400;
irScanRange=600;
airlock=1;
irlock=1;
nightVision=1;
insideSoundCoef = 0.7;
unloadInCombat = 1;
cost=100000;
formationX=20;
formationZ=30;
formationTime=15;
turnCoef=4.8;
terrainCoef=3.05;
steerAheadSimul=0.3;
steerAheadPlan=0.4;
predictTurnSimul=1.2;
predictTurnPlan=1.8;
accuracy=0.12;
precision= 5;
brakeDistance=7;
preferroads=0;

weapons[]={"BTR70_MG50","BTR70_pk"};
magazines[]=
{
"BTR70_MG50","BTR70_MG50",
"BTR70_MG50","BTR70_MG50","BTR70_MG50",
"BTR70_MG50","BTR70_MG50","BTR70_MG50",
"BTR70_MG50","BTR70_MG50","BTR70_pk","BTR70_pk","BTR70_pk","BTR70_pk","BTR70_pk","BTR70_pk","BTR70_pk","BTR70_pk"
};
soundContinuous=0
class Animations
{
class Dvere1
{
type="rotation";
animPeriod=1
selection="dvere1";
axis="osa_dvere1";
angle0=0
angle1=-0.580000;
};
};
class UserActions
{
class OpenDoors
{
displayName="Close Windows";
position="osa_dvere1";
radius=3.500000;
condition="this animationPhase ""Dvere1"" < 0.5";
statement="this animate [""Dvere1"", 1]";
};
class CloseDoors
{
displayName="Open Windows";
position="osa_dvere1";
radius=3.500000;
condition="this animationPhase ""Dvere1"" >= 0.5";
statement="this animate [""Dvere1"", 0]";
};
};


gunnerOpticsModel = "\btr70\optika_btr70_gunner.p3d";
gunnerAction="ManActbmpGunnerOut";
hiddenSelections[]={"pruh"};
gunnerInAction="ManActbmpGunner";
driverAction="ManActJeepDriver";
ejectDeadGunner=0;
ejectDeadcargo=0;
extCameraPosition[]={0,0.800000,-7};
sensitivityEar=0.0175;
drivercansee = 2 + 8 + 16;
gunnercansee = 31;
armor=150;
armorStructural=2.0;
class HitEngine {armor=1.2;material=60;name=engine;passThrough=1;}
class HitHull {armor=1;material=50;name=hull;passThrough=1;};
class HitTurret {armor=0.8;material=51;name=turet;passThrough=1;};
class HitGun {armor=0.6;material=52;name=gun;passThrough=1;};
armorHull=1;
armorTurret=0.8;
armorGun=0.6;
armorEngine=0.8;
armorLights=0.4;

flash=gunfire;
flashSize=3.000000;

class TurretBase {};
class Turret: TurretBase
{
gunAxis = "OsaHlavne";
turretAxis = "OsaVeze";
soundServo[]={"",1.0};

gunBeg = "usti hlavne";
gunEnd = "konec hlavne";

minElev=-5; maxElev=+30;
minTurn=-360; maxTurn=+360;

body = "OtocVez";
gun = "OtocHlaven";
};
class ViewGunner
{
initAngleX=5;
minAngleX=-30;
maxAngleX=30;
initAngleY=0;
minAngleY=0;
maxAngleY=0;
initFov=0.700000;
minFov=0.420000;
maxFov=0.850000;
};
class ViewDriver
{
initAngleX=50; minAngleX=-1; maxAngleX=+1;
initAngleY=0; minAngleY=120; maxAngleY=0;
initFov=0.7; minFov=0.42; maxFov=0.85;
};
class ViewOpticsBase
{
};
class GunFire: WeaponFireGun
{
};
class GunClouds: WeaponCloudsGun
{
};
class MGunFire: WeaponFireMGun
{
};
class MGunClouds: WeaponCloudsMGun
{
};

class ViewOptics: ViewOpticsBase
{
initAngleX=0;
minAngleX=-30;
maxAngleX=+30;
initAngleY=0;
minAngleY=-100;
maxAngleY=+100;
initFov=0.11;
minFov=0.11;
maxFov=0.11;
};
class IndicatorSpeed
{
selection="ukaz_rychlo";
axis="osa_rychlo";
angle=-240;
min=0;
max=35.670000;
};
class IndicatorSpeed2
{
selection="ukaz_rychlo2";
axis="osa_rychlo2";
angle=-240;
min=0;
max=100.670000;
};
class IndicatorRPM
{
selection="ukaz_rpm";
axis="osa_rpm";
angle=-340;
min=0;
max=1.5;
};
class IndicatorRadar
{
selection="ukaz_radar";
axis="osa_radar";
angle=-260;
min=0;
max=1;
};
class IndicatorWatch
{
hour="hodinova";
minute="minutova";
axis="osa_time";
reversed=0;
};
class IndicatorTurret
{
selection="ukazsmer";
axis="osa_ukazsmer";
angle=360;
min=0;
max=6.283185;
};
class CargoLight
{
color[]={0,0,0,0};
ambient[]={0.600000,0,0.150000,1};
brightness=0.007000;
};
transportMaxMagazines=50;
transportMaxWeapons=40;

class TransportWeapons
{
class kick
{
weapon="kick";
count=8;
};


class NVGoggle
{
weapon="NVGoggles";
count=8;
};

class AALauncher
{
weapon="9K32Launcher";
count=2;
};
class RPGLauncher_WP4
{
weapon="RPGLauncher";
count=1;
};
};
class TransportMagazines
{
class kick
{
magazine="kick";
count=8;
};

class AK74_AM1
{
magazine="AK74";
count=10;
};
class AALauncher
{
magazine="9K32Launcher";
count=4;
};
class RPGLauncher_AM5
{
magazine="RPGLauncher";
count=9;
};



};

};
};

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
1186 levél
Válasz 05.01.17. 14:40 #2077
Baracklekvár
Üdv emberek!

Van egy kér(d)ésem az OpFlashben már komolyabban járatos veteránokhoz:

Szeretnék egy személyre szabott Uazloszeres osztályt létrehozni, örököltetve az UAZ-ből. A lényeg, hogy tartalmazzon valamennyi lőszert a Cargoban már "gyárilag"...
De nem tudom, hogyan kell...
Ez a config.cpp fájlom, eddig kiválóan működik is. (Egy jó fájlt, az UazDeluxe-ot módosítom) De hova, és főképp milyen szintatktivával kell írni azt a lényeges sort, amivel fegyvereket pakolhatok bele?
Köszönöm!

#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7

#define true 1
#define false 0

#define private 0
#define protected 1
#define public 2

class CfgPatches
{
class Uazloszeres
{
units[] = {Uazloszeres};
weapons[]={};
requiredVersion = 1.30;
};
};
class CfgVehicles
{
class All {};
class AllVehicles: All {};
class Land: AllVehicles {};
class LandVehicle : Land {};
class Car: LandVehicle {};
class UAZ: Car {};
class Uazloszeres: UAZ
{
displayName="Uaz loszeres";
crew="Soldier";
transportSoldier=2;
maxSpeed=90;
armor=35;

}
};
pogessor.pcdome.hu
3275 levél
Válasz 05.01.16. 15:33 #2076
FOxygene
Nem volt hibás rar,nagy V-vel köll írni a file-nevet.
Vki megerősíthetne abban hogy jók a sűrítmények mert máshova is kitettem,nem kéne beégnem velük.

Cinc bejött a változtatás vagy nem?
Nekem a mostani (2 napos?) az nagyon el van találva.

Lacko tegnap öcsémnek megmutattam a kampányodat,csak nem indúltak el az emberek a domb aljából,akárhányszor kezte el,és volt hogy nem szállt ki a kommander a teherautóból.

Előfordúlhat hogy a megnövelt halló és látótáv miatt vmely események
korábban következtek be és ez összezavarta a küldetés "logikáját"?

http://www.dontgivvafuq.com/ofp/pics/rkt_tribute_01.jpg

Ezt meg az ofp.hu-n találtam.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.01.16. 03:11 #2075
FOxygene
a hibás rar-ok elvileg kijavítva,az FTP program genyózott,újra belekezdett a fájlokba..? az 5-6-7-8 rosszi volt.
Mostmár elvileg jó. vki letesztelhetné,tényleg gyó é.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 05.01.15. 19:10 #2074
cINC2
Én már sajnos olvastam erről az easter egg-ről még mielőtt OFP-oztam volna karácsonykor, szóval a meglepetés elmaradt, de azért jó poén volt! Mellesleg a karácsonyfák jól bírják a LAW-ot!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 05.01.15. 15:55 #2073
FOxygene
http://polar0101.fw.hu/Voice.part01.rar - Voice.part16.rar
60mb

Tőcsétek le!hungarszki team csevej,1 éve(?) csináltam,akartam még
egyénekre customizálni a szövegeket,ezért nem töltöttem eddig fel sehova, de k..ra nincs humorom hozzá,majd vki megcsinálja.

dogman txt magyarosításával és ezzel a játék olyan 90%-ban magyar
+a config.cpp-el maga az álomgamma.

Ha hibás vmelyik rar akkor szóljatok remélem nem.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.01.14. 15:33 #2072
FOxygene
Ugyanígy meglepődtem amikor öcsém felhívta a figyelmem a feldszített kis fenyőkre a nagy Everon-i tajgában

Elösször vmi addon-nak a túrpisságára gyanakodtam,de ezek az ünnepi csomagocskák a fák alatt kimodottan karácsony tájékán jelennek meg.

Nemhiszem hogy magyarázni kell bárkinek is hogy mit kel csinálni egy config. fájl-lal.


Ja és ha a system mosue kurzor is megjelennne netán akkor simán ALT+TAB játékkal lépj ki és vissza,nekem megjelenik a winnyows egere is nemtom miért.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 05.01.14. 09:05 #2071
Lacko
Karácsony!!! Játszottatok már karácsonykor OFP-t?
Hát azt hittem leesek a székről.
Ezek a vicces cseh fiukák...

Lehet, hogy rajtam kívül mindenki tudja ezt a rejtett fícsört, de én most játszottam életemben elöször karácsonykor....
10960 levél
Válasz 05.01.14. 09:04 #2070
Lacko
Kérhetnék valamit? Egy readme-t rakjál már be a rar-ba, hogy hogyan kell install... Tudom, hogy ide leírtad, de ha majd 5 év múlva újra fel akarom rakni, akkor tudjam, hogyan.
Köszi.
3275 levél
Válasz 05.01.14. 04:23 #2069
FOxygene
CinC!
A mostanit nagyon eltaláltam ,már nem szórnak annyira,de a mozgások profik lettek,nincs az a másodpercekig fordúl körbe az aI jelenség!!
Gyorsan és folymatosan mozognak a harctéren ahogy egy igazi ember! Nézd meg!nincs lajhárkodás többet,úgy rádfordúl mégha kúszik is mint a pinty,ahogy bárki a valóságban!
erősítettem a géppuskát,picit hardítottam a gépkarabélyokat,sztem most eltaláltam nagyon!!

Ezt a jelenlegit komolyan ajánlom mindenkinek!!
Teszteld le pl a Resistance warcry singel missonban!
Lacko te is nem bánod meg,fullosan vagány igazi reális pörgős gamma lett!!
Nem viccelek,állat lett!

simán tedd el(ne legyen ott) a RES\BIN-ben lévő config.bin-t vhova és másold a helyére a config.cpp-t!

Aztán kösd fel a gatyád!

http://polarnight.tuti.hu-n ott a fájl
az első próbálkozás hangulata lóf.sz ehez képest!
visszatért a para a csatatérre,de némileg több az esélyed a túlélésre!
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.01.13. 18:15 #2068
FOxygene
Patyo,beírom 10-edjére csak neked

http://ofp.fifthelement.net/screenshots.php?st_id=52

Stratégáknak és FPs megszállottaknak mixelve
Én ma adtam ki az ukázt a letöltésére egy havernak úgyhogy pár nap és jáccok vele.(a logikus módosításaimmal persze )

Ha letöltötted akkor mielőtt elkezdenél belemélyedni, elküldöm majd azokat a móüdosításokat amikkel 200%-osan élvezhető lesz egyedül játszva is.

Ha még nem CTI-ztél soha akkor az installal is meggyűlhet a bajod,
több fájlból állnak ezek nemmindegy hogy mit hova paklosz.


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.01.12. 17:53 #2067
FOxygene
Cinc ide is becopyzom amit a Scene-re:
+2db ember van ezekben a CTI-kben.


Ugye hogy hangulatosabb lett?

-Lehasalás sebességét picit visszavettem
-LAW/RPG töltést is
-A többi fegyvertöltésekhez eddig sem nyúltam!
-A géppuskák(PK=harckocsi MG) tökugyanaz a kettő.
-A lövegek valszeg pontosabbak már

Aszontad CTI-zel,na előkotortam már úgyis aktuális volt
a régi CTI-met,teljesen megjött a jedvem ezzel az ÚJ
OFP-vel nyomni.

Ezt nektek is feltöltöm mert sztem lényeges dolgokat írtam át benne,
aki egyedül játszik vele annak nagyon fontos hogy egyszerre harcoljon és tervezzen.

Nekem van egy saját szétoperált addon-os verzióm amiben minden
nyalánkság benne van,feltölteni nem tudom mert az addonok miatt
túl nagy.(abban arabok ellen harcolok BAS rangerekkel,van benne
minden mozgó aknavetőtől mozgó ágyúkon át egészen a JAK-141-ig

De most átalakítottam a sima alap 1.1B-t is nektek ha kell vkinek,
magukat a belepiszkák hatását már ismerem és majden ezekkel a paraméterekkel
ki volt próbálva a big verziómban csak konkrétan ezeket a "fizikai átírásokat"
nem ellenőrizem most egy teljesen végigfutó CTI-n,ha hibáztam szintaktikailag
,akkor bug jön elő vhol,remélem nem.
Ezek teljesen mezei minimális változtatások de szükségesek nekem legalábbis:
Hogy miért nem az 1.16-ot? hát ez jó kérdés,nemtom ez akadt kézhez,
ha kell azt is átírom ilyenre,ADDON-os verzióban át is van írva vhol.

------------------------------------------------------------
fox1.1b-A.eden.pbo

-Kötetlenül bárhol építhetsz(jó talán 10km limit van? )
nem kell a parancsnoki járműved körül.

-Kötetlenül bárhonnan eléred a gyárakat
így résztvehetsz a harcokban,nem kell csicskának
lenni az AI parancsnok alatt ha te is harcolni akarsz
az első vonalban.Valamennyire kiépíted az alap épületeket
és az alap csapatokat aztán irány a front onnan is feltöltheted őket!a továbbiakban
+ magadat is(jó ez csalás ill a kényszerű velejárója a változtatásnak,aki nem akar
így "csalni" az nem vásáról "teleporton" kersztül magának pl sniper puskát

-A gyárakban a helo/repülőkön kívül majd minden 3mp alatt megépül.

-Gyorsaban változó napszakok(gyorsított idő)+Random időjárás beállítva

-Jármű limit megemelve 50-re

-Ammo/repair depot hatósugara megemelve

-Scavenger-ek hatósugara megemelve
(sajna nem eléggé nagyra tettem jólenne ha a roncsok mihamarabb eltünnének
ezt vhogy máshogy is lehet szabályozni tudom)

--------------------------------------------------
A következők tartalmazzák a fent átírásokat+még:

fox1.1b-B.eden.pbo

-Egy kísérlet arra hogy az AI több páncélost gyártson egyszerre

---------------------------------------------------

fox1.1b-C.eden.pbo

-Több páncélos szintén
-+Itt ehez kap a ruszki fél szinte korlátlan zsozsómennyiséget.(9milliót)
--------------------------------------------------------------------

fox1.1b-D.eden.pbo
-Több páncélos megint
-Itt meg az ARMY kap ugyanennyit,értelemszerűen ellenük kell nyomni
úgy izgalmas.
-------------------------------------------------------------------

-A fentieket mint mindenki tudja a MPMission mappába kell copyzni.
-És az mfcti1.1.pbo-t pedig az ADDON-jaitok közé.
(nem zavarja az 1.15-öt)

A http://polarnight.tuti.hu-n ott vannak a fájlok.

Képeket is tettem fel amiket egyszemélyes gép elleni CTI meccsekből szedtem ki még korábban
jelenlegi átírásokkal jó kis gyalogsági csatákat tudnék lekattintani a képlopóval,na majd
egyszer.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 05.01.11. 18:32 #2066
cINC2
Már szedem is a stuff-ot!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 05.01.11. 17:30 #2065
FOxygene
A lomha lehasalás és fegyverváltás RPG töltés a múlté,a távcső elővételt is gyorsítottam.

Vki próbálja már ki!Teszteljétek az utolsó single mission-nal,egy új játék lett belőle

Itt annyi új PC-s van aki nem is ismeri a játékot,azonnal dobná ki a CoD-ékat az ablakon ha megtudná milyen baró lett így.


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.01.10. 22:08 #2064
FOxygene
Csak úgy sikerült letöltenem hogy magát a tárhelyemet nyitom meg,és rábökök a zegérrel,és hagyom a winnyowsos módszert,letöltőprogival sem megy,only hagyományosan.
Ne hupákoljatok rajta sokat rögvest teszteljétek le!

Aztán módosítsátok finomítsátok a fegyvereket.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.01.10. 19:35 #2063
FOxygene
Jah a legfontosabb!!

Az 1.85-ös GOTY lett 1.91 re patchelve az meg 1.96-ra,ennek a verziónak a configja amit belinkeltem.

Tehát ehez az 1.96-os verzióhoz használjátok.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.01.10. 19:31 #2062
FOxygene


Hogy miért virulok ennyire?
Na?

A mai naptól az OFP ténylegesen lenyomja a "Cod-okat"!
Átírtam a configban a fegyverek szórását,az emberek lövésállóságát,a hallás és a látástávolságukat az eredmény maga a CSATAZAJ!,ilyet hallottam a CoD-ban meg a Csencsen dokfilmekben.
1-2 küldetésel leteszteltem sztem pont eltaláltam a szórást.

Pl végre a PK géppuskákra igazán rá kell feküdni és úgy lehet "tutira" menni ha a célpont messze van,eddig pontlövésekkel
kis sorozatokkal lehetett ténykedni de most ez nem annyira célravezető a szórás miatt,tehát igenkomoly másodpercekig kell húzni a ravaszt hogy elfeküdjön a messzi ellen.Nagy feelingje lett a géppuskának sztem.

A BMP-k shilkák és harckocsik is bénábban lőnek a gépágyúval,a nagygunnal pedig "talán".

A lényeg hogy 1001db konverterrel próbáltam a BIN-t CPP-vé és a CP-t BIN-né vissza alakítani.Mindegyik hibázott.
Már azon voltam hogy 1 napi kutatás után abbahagyom,nemtudtam hogy a CPP a hibás vagy a BIN amivé lett.
Aztán ovastam egy fórumon hogy a sima CPP formátummal is működik a gamma nem kell feltétlen BIN-né alakítani.

Sok sok progi után végre találtam egy tökéleteset ami tökéletes CPP-t gyárt.
Ennek a paramétereit módosítottam.

MENTSÉTEK EL A JELENLEGI 1.91-es RES/BIN MAPPÁBAN LÉVŐ
CONFIG.BIN FÁJLT VMI BIZTOS HELYRE (ILL VÁGJÁTOK KI NE LEGYEN A MAPPÁBAN),MAJD MÁSOLJÁTOK A HELYÉRE EZT ACONFIG FÁJLT

Ha a linkelés nem működik(volt már rá példa ez a szerver miatt van) akkor:
http://polarnight.tuti.hu/CONFIG.rar
ez a link.

Teszteljétek le a kedvenc "tömeges" küldetésetekkel,nem lesz ritka a
futás közben 10-20mren át csípőből lövő katona,sokkal életszerűbbé vátlt a játék sztem !!

És ha nem tökéletes a szórás,pl messzi távolságon igencsak bénák így,akkor módosíthatjátok.
Keressétek a "dispersion" paramétereket a fegyvereknél.
még amit szeretnék az a lomhagyökér OFP-s feltápászkodás meg lehasalás felgyorsítása.
na hajrá!

/De tényleg teszteljétek le mert új dimenziókat kapott a játék.nagyon tuti lett.
A nagy komor egylövéses hardcore szimuláció picit le-light-osodott arra a szintre amin pl a Vietcong van.2-3 végtag ill test találatot visel el az ember attól függ hova kapja,fejlövésből 1-et aztán kampeca./





"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 05.01.08. 13:58 #2061
cINC2
Pénzes mod OFP-hoz?? Egyet sem ismerek...adhatnál linket!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 05.01.08. 13:51 #2060
FOxygene
ó fuck nem vettem észre hogy ezt beírtad,olyan hamar letűnnek a topic-ok!

Elég gáz a 3-om pont,nem?
Sajna nemtudom melyik küldetéseket csináltam én meg,aszem az elsőt meg az utolsót?azokról mit írt,azért én sokkal részletekbemenően kielemeztem,de kiváncsi lennék hogy előjöttek e neki is a hibák.

Ha telerakod eredeti scriptelési ötletekkel és nem csak egy szokásos gyári kampámny szintjén tartod akkor kimagasló pontszámot kapott volna.
(tudom ahoz idő kell meg nekiülés)


Petyo:

Van egy ingyenes CTI WW2-es MOD.Real time stratágia FPS nézetben(is).
Linket alább keresd vhol.most ünnepélyesen megesküszöm hogy letöltetem végre mert nekem is fáj rá a fogam.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 05.01.07. 09:54 #2059
Lacko
Verziója nincs, MOD-ok vannak hozzá.
A legszebbek és teljesebbek pénzbe kerülnek, de azért össze lehet szedni egy csomó mindent a netről ingyen. Csak ezekkel az a közdés, hogy meg kell nézned, hogy a sok közül melyik MP40 és melyik kübelwagen kerüljön be... Szoval MOD-olással átalakítható II.VH-s játékká.
3973 levél
Válasz 05.01.07. 09:00 #2058
Petyo
Anélkül kérdezek, hogy visszaolvasnék 2000 hozzászólást. van az OFP-nak II. világháborús verziója?
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
10960 levél
Válasz 05.01.07. 08:55 #2057
Lacko
hali Foxy! Képzled, írtak review-t a kampányomról az OFPEC-n... Igaz, hogy 10-ből 3 pontot kapott, de a leírás az korrekt.
3275 levél
Válasz 04.12.27. 21:13 #2056
FOxygene
Van ilyen leírás magyarul ,ne kérdezd hol
nézd meg az ofp.hu-n
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
1 levél
Válasz 04.12.27. 17:49 #2055
warman
Valaki segitsen pls!

Ejtőernyösöket akarok ledobni egy bizonyos helyre,ugy hogy az emberek a repcsiben kezdjenek.(c130).Nagyon udegesít hogy nem tudom megcsinálni légyszi segitsetek.Vagy ha van magyarul egy script leirás ,hogy milyen parancsal mit lehetne megcsinmálni azt is megköszönném.E-mailemre is várok ilyneket,előre is köszönöm.A külsetéseket egyébként csak a magam szórakoztatására csinálgatom-több kevesebb sikerrel
3275 levél
Válasz 04.12.03. 22:01 #2054
FOxygene
Lacko help.

Annyira fellelkesített a puszta lehetőség is hogy ilyen egyszerűen néhány paraméter átállításával drasztkusan jobbá tehetem a programot hogy nemigaz!!

És ez a végtelenül egyszerű folyamat kivitelezhetetlennek tűnik.

-Anyit kellene csinálni hogy a CONFIG.BIN nevű központi konfigurációs fájlt átkonvertálni a simán editálható CONFIG.CPP-vé.

A/
-Van is editor 2 féle,az egyik az egy amalfi(vagy alafi) féle PBO decryptor ami nekem régóta megvan 1.5-ben de csak az 1.3-as képes a BIN-t is kicsomagolni CPP-vé.

B/
-A másik módszer az OFP MANAGER nevű progi amihez a MICROSOFT NETFRAMEWORK 20mb programot kell installálni.
---------------------------------------------

-Csakhogy a BPOdecryptor1.3-as hibásan csomagolja ki a BIN-t.
-És a OFPMANAGER nem indúl el,lehet hogy rossz Frameworkst telepítettem,de elvileg nélküle is indunia kellene a programnak hiszen nem csak BIN editáláasra való.

Lacko kipróbálnád hogy neked megy e?

OFPMANAGER:
http://www.ofpec.com/includes/download2.php?id=255
Ez kb 170kb

És innen találd ki melyik frameworkst telepítsd:
http://msdn.microsoft.com/downloads/default.asp?url=/downloads/sample.asp?url=/msdn-files/027/001/829/msdncompositedoc.xml

Ez a lap megszűnt de átfog vinni a kért helyre.
Most olvastam hogy a Frameworks 1.1-et kell leszedni hozzá és működik.És azt mondják a legjobb OFP-s fájlkezelő,egyben minden.

Jólenne ha kipróbálnád hogy neked összejön e.
Ha igen akkor próbáld editálni vagy konvertálni vele a config.bin-t,
ha sikerül nézd meg nincsenek e benne hibák,hosszú álandóan egyforma számokat fogsz látni az egyszerű paraméterek helyén vmi ilyesmit:
24923874858475 (ez hasraütés de vmi hasonló számot)

Mindenféle editorokat elérhetővé tesz a BIS,de a játék lelkét képző config fájlt azért nehezen adják..

A Breathe oldalán van egy commentelt config fájl 1.91-es ,de az nem teljes,ill nemugyanaz mint a RES-é,amolyan példafájl.És a BIN-é való konvertáláshoz amúgy is comment mentesnek kell lennie.

Bakke sok hűhó azért hogy átírjak egy egyszerű szöveges fájlban bizonyos paramétereket...el se hiszem.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 04.12.03. 15:47 #2053
FOxygene
Áh Lacko..a program ami BIN-ből CPP-t csinálna bizonyos bináris értékeket megváltoztat a configban.
Találnom kell egy normális konvertert vagy egy comment mentes config.cpp-t ahoz hogy átírjam amit akarok,egész éjjel kerestem,minden ott van minden fegyver minden jármű és ember paramétere amit az alapjáték használ.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 04.12.02. 15:53 #2052
Lacko
Na jó, eccer most már tuti kipróbálom ezt a CTI-t csak legyen végre egy nyugodt délutánom.
3275 levél
Válasz 04.12.02. 15:52 #2051
FOxygene
jade térképen mouse klikkel is egész sáskahadat vagy légifesszant hadosztályokat mozgathatsz,be az ellen háta mögé...ez a varázsa a CTI-nek ugazán,hogy akár te is ott ülhetsz a MI-17-es takterében az egyik akcióban miközben odaúton a "szabad perceidben" a térképen irányítod a hadműveleteket
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 04.12.02. 15:49 #2050
FOxygene
A lényege akkor is ugyanaz,csak az ilyen ablakok menük megcsinálásával fűszerezve....na ezzel meg is hoztad a kedvem

Nemtom CTI-ztél e már valaha,abban is vannak ilyen lehetőségek hgy pl akár egy "légiflottát"(ha összehozol egy nagyobb rakat repcsit)
elküldhetsz "search&destroy" (+van még néhány fajta)küldikre önmaguktól vadászgatni,ők tankolnak meg ellátják magukat fegyverrel is ,bármég soha nem próbáltam repülőkkel ezt csak helikkel,azokkal működik,valszeg a repcsihez az aktuális sziget repülőterét is birtokolni kell.
Én betettem magamnak Yak-141-es VTOL (helybőlfelszálló) gépeket azok simán tábori reptérről szálltak fel.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 04.12.02. 14:51 #2049
Lacko
A BAS-ban (asszem tonal) olyan volt, hogy beszartam. Volt a hátamon egy rádió és a kis acion menüben, (ahol az van, hogy felveszed a halottol a fegyvert, meg beszállsz egy kocsiba) megjelent egy plusz dolog, hogy rádiózol (szóval nem ahagyományos rádiózás volt 0-0-1) és ha ezt megnyomtad, akkor feljött egy dialógus ablak (félig átlátszó, mert közben ugye lőni is kell) ezen lehett látni, hogy milyen gépek elérhetők, kijelölni, hogy melyik repcsi, vagy helo jöjjön és meg lehetett adni, hogy hogyan csapjon le (pont oda, ahova kéred, vagy jöjjön ide és amit lát azt szedjen le, stb). Aztán ha kiadtad a parancsot, akkor ugye oda kellett érnie és aztán csapott le úgy ahogy kérted. Nagyon durva volt
3275 levél
Válasz 04.12.02. 14:26 #2048
FOxygene
Jah elnéztem,én 2.0-ra emlékeztem..bocsá.

Nöm scriptelgetek küldetéseket,csak a modellekkel fogalalatoskodtam nameg a szigetemet "csinálom",kva nagy idézőjel mert nincs rá "időm"
simán kész lehetnék már, gondoltam hogy elpostázom neked és te folytasd,de aztán letettem erről,majd folytatom egyszer,a nehezén túlvagyok már.Az OFP2 úgyis kompatibilis lesz a régi addon-okkal


Vhogy úgy csinálhatják hogy átadja az általad "bemondott"
célpont célpont azonosítóját annak a repülőgép indításáért felelős script-nek ami beteszi célpontnak neki,ahogy a küld szerkesztőben te is kijelölheted.

De a legegyszerűbb "mezei" megoldással ,kőröztetnék egy csapattag-repcsit Hold fire-ral a fejünk felett és amikor ránézek egy célra kiadom neki a parancsot az kész.

De ahoz külön írni kell vmit kézzel hogy egy másik csapat repülője kapja meg célpontnak.

Ezzel sok újat nem mondtam,ezen a téren csak elméletekben tudok
gondolkodni,sajna,nincs időm belemélyedni,nem hinném hogy nagy ördöngősség.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.