Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint
A legutóbbi Operation Flashpoint cikkek, hírek
3275 levél
Válasz 04.07.11. 13:00 #1847
FOxygene
Ramtiger,a sztem JPG-et nem butítja tovább mert konkrétan azt hhúzza rá,és a JPG-nek elvileg kicsinek is kellene lenie a szuper tömörítése miatt,bár mivel nem próbáltam és te igen lehet hogy csak a tömörítetlen JPG-et eszi?És azért akkorák a JPG-es ADDON-ok? (~6mb)Vagy mert hatalmas felbontásban vannak?

Mindegy a lenti egyik képen az a BTR-T is nagyon nagyon szép,tuti JPG-es.

Yahoo:

-Kezdek lemaradni gépügyileg,a Flashpoint Capture the Island 1.16-osa nálam úgy szaggat mint a ház,minimumon van a talajtextúra,és csak középtávig jelenítem meg tökéletesen a járműveket,igaz a látótáv majdnem 2km,de az kell is.

Szóval ha gépet bővítek valaha azt sem abból a megfontolásból fogom tenni hogy a b.zig.ci Söldner fusson,úgy sz.rom le azt a szemetet ahogy van,azon túltenném magam hogy a játék közben oltári nagy hibák vanak dehogy maga a felépítése a hardverekkel való kompatibilitása is ilyen instabil fos lett,hát megérdemlik azt amit kapnak a hivatalos fórumán,és képzelhetjük hogy minden tizedik anyázó hozzászólást nem moderálják ki,ha ezek azok a hozzászólások amiket engedélyeztek(kényszerből mert különben senki nem látogatná a fórumot)akkor képzelem milyen a többi 1000 amit kiszedtek már,de mondom megérdemlik.
Másról se szól a söldner-fíling a fórumokon vagy a honlapján mint
"patch+error+correction-new driver+problem+not supported+FaQ.support-help"

Egy szép nagy f.shalmaz az egész.

Lehet hogy ez volt a cseles marketingfogás hogy direkte Hírhedt-en sz..r programot adnak ki.aztán csak skubizunk amikor a patchek úgy rendberakják majd hogy a szánk is tátva marad.

De OFP-t alázni még nem fog bármennyire is csillogjon.



"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
1598 levél
Válasz 04.07.11. 09:20 #1846
Yaho0
Foxygene: Nekem a Söldner jáchatatlan volt GeForce 4 MX 400 assal 512 mbrammal. Bár azér akadozott sztem ennyire mert az alaplap csak AGP 4x bír el a Gforce 4 pedig AGP 8x.
R.I.P
3764 levél
Válasz 04.07.11. 00:14 #1845
cINC2
Bocs, de még egyszer sem gondoltam rá, hogy megvegyem, mert túl drága! Amúgy az a kínai T-72 nagyon cool, honnan van?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 04.07.10. 21:33 #1844
FOxygene
A rohadék
És egyik cimborája
Odalopakodtam mellé és a "rohadék" velem együtt kilőtte a "cimborát"

Ennyi sikerélmény jutott az 1.16-tól eddig.
Megrohantak,szétcsaptak COOP insane fokozaton röpke 20 perc alatt

cinc szólhattál volna hogy a mortar pl nem egy láthatatlan script hanem le kell gyártani meg vanb AA station meg helipad meg falépítés meg sok sok szuper dolog benne.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
31 levél
Válasz 04.07.10. 19:33 #1843
ramtiger
Szia FOxygene!
Igen létezek még. Én is próbáltam a JPG ráhúzós módszert, az ofphu képtárában a Zrínyi II rohamlöveg is ilyen technikával készült, de nem nagyon terjedt el ez a módszer az addonok "VILÁGÁBAN" és nem tudom, hogy miért. Biztos, hogy van valami nyomós oka, ezért nem is erőltettem tovább.
"most nincs egy jó öletem se..."
3275 levél
Válasz 04.07.10. 07:34 #1842
FOxygene
Gabor:
-A CinC által elmondottakat egy extrafontoslényges dologgal egészíteném ki.(jó hosszan ahogy jön )

Ha Főparancsnok-ként ülsz neki akkor 96db ember felett rendelkezhetsz akik 8db szakaszba vannak elosztva.
Azért ez már stratégiai magaslat nem?

Na a lényeg:
Főparancsnokként csak a gyárak közelében maradva gyárthatsz!!!!
Vagy átadod a parancsnokságot az AI-nak és akor lesz egy AI felettesed.....=suck.

Mivel az első megoldás játszhatatlanná teszi a második meg megalázó egy humánnak ill bénázás felsőfokon,ezért:
1db bizonyos paramétert változtatva a forrásfájlok vmelyikében
elérhető hogy te akár a frontvonal közeléből harc közbeni szusszanásnyi idben gyártsál bármelyik osztagnak bármit a "hátországodban" lévő
gyárak bármelyikéből,vagy építhessél is oda ahol éppen vagy,és ne kelljen a sérülékeny és kulcsfontosságú Commander Vehicle-del járnod hanem függetlenedhess tőle és ott legyél a tűzvonalban.

!!!Sztem csak így élvezetes,ez nagyon nagyon fontos változtatás!!!.

így ténylegesen 96db embert vezethetsz csatába,és azért 96 emberrel már lehet taktikázni rendesen ha azzal számolsz hogy egy harcijármű 2 emberrel is működik(és megy is nálam) nem 3-mal.
Ha osztasz szorzol akkor tekintélyes haderő van a kezedben
és nincsenek korlátok a típust illetően,a Japán haderő legújabb harci helikopterein át a Kínai Type tankokon keresztül a A Svéd vagy Canadai vagy jugoszláv vagy Cheh vagy Lengyel és sorolhatnám még hány ország fiai munkálkodnak saját haderejük OFP-be való integrálásával.
Szóval választék az van,és 3 perces irkafirkával harcképessé tehetőek akár a CTI-be is.

-ofp.gamezone.cz-n vannak egységek és a Hírek archive részét is böngészd egységek után,a szád is tátva marad majd

cinC2:
-Módosításért inkább fordúljon a hivatalos fórumhoz én kocamodder vagyok csak,mindent onnan lestem,kb3-4 fájlban kell túrkálni icipicit hogy beletedd és gyártasd az AI-val azt a járművet vagy osztagot amelyiket csak megkívánod

Ramtiger ha létezel még:

-Időközben eszembejutott és említették is régebben hogy JPG-et közvetelneül lehet a modellre húzni,láttam is ilyet,mármint a textúra útvonalát láttam de magát a textúrát nem csekkoltam hogy a helyén van e,valszeg igen,szóval elvileg nem csak paa meg pac mehet rá,és ezért vannak a csodaszép addon-ok.


-Söldnerről nem tud nekem vki vmi bíztatót mondani 256mb RAM-mal és GF 4 mx 440-el kapcsolatban?

-Új Driver van
-DirectX9b van
-Daemontool legújabb van(securézva)
-AR.exe-s és a főEXE-és crck is van
-Meg is van írva CD-re(ahogy kell)
Mi kell még hogy szándékozzon beizzulni?
Moat bejönnek a hangok mond vmit a fickó vmi dobperegés is indúlna és desktop-ra vág ki.

"Mouse event handler" nincs benne a támogatott eszközök között vagy mit ír ki.

Nem teccik neki a Tajvani technika?
Még ilyen finnyás szar programot.


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 04.07.10. 00:46 #1841
cINC2
MFCTI letöltőhely

Innen letöltheted az MFCTI legfrissebb verzióját(ami jelenleg az 1.16; köszönet a linkért Foxygene-nek).

A CTI lényege, hogy egy szigeten(pl. Everon) legyőzd az ellenséget. Persze ez elég egyszerű is lenne idáig, de a tervezői az egekbe tolták a hangulatot pár dologgal. Szóval van egy officer, aki a bázison marad, és elkezd építgetni(pl. Barrack, Repair depot, stb.). Ehhez viszont szerezni kell pénz! Szóval a sziget lehető legtöbb faluját el kell foglalni a katonáknak(míg az officer a bázison gőzerővel dolgozik), és onnan jön a pénz(CTI= Conquer the Island). A pénzből vehetsz magadnak akár egy szép kis Apache rajt, csak ne legyen az ellennek AA-ja! Szóval egy-egy CTI több órás, én egyszer már 6 órát CTI-ztem neten! Élvezetes, mindenképp próbáld ki! Moddolási help-ért fordulj CTI mesterünkhöz, Foxygene-hez!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
222 levél
Válasz 04.07.09. 22:49 #1840
GGabor
Nah most ezt ujra
Bocs kicsit rég vettem elő ezt a játékot, elárulnátok hogy erről a bizonyos RTS modrol vagy miről amiről beszélgettek hol találok bővebb infokat ill egy helyet ahonnan letölthetem?
Bocs
222 levél
Válasz 04.07.09. 22:47 #1839
GGabor
Bocs kicsit rég vetten ekő ezt a játékot elirnátok hogy erről a bizonyos RTS modrol vagy miről amiről bezsélgettek hol találok bővebb infokat ill egy helyet ahonnan letölthetem?
112 levél
Válasz 04.07.09. 16:31 #1838
Icebird
az OUT lefrissíti a CTIt, ezért nincs kint. A szerveren már jó ideje 1.16 megy.
3275 levél
Válasz 04.07.09. 16:12 #1837
FOxygene
Na éppen kiléptél,köszi,sejtettem hogy vmi challangerféleség
Majd felkutatom.

Tudásom frissítéseképp elllátogattam a CTI honlapra,kijött az 1.16.

De...én semmit eddig még nem tudtam letölteni a sourceforge.net-ről,semmit!!!
mindíg úgy kell összevadásznom a NET-ről az aktuális CTI-t,most épp a coop-os 1.16-ra fáj a fogam...és megint kereshetem agyba főbe.

foggalmam nincs miért van ez hogy szépen mindenki tölt innen:
http://mfcti.sourceforge.net/MFCTIDownloads.html
vagy innen:
http://prdownloads.sourceforge.net/mfcti

de nekem nem engedi,kikapcsoltam tűzfalat meg anyámkínját de nem
ahogy a Scene-re se tudok képet tölteni,pedug volt függőlegesen az erdő mögül robbanástól szépen függőlegesen a fák fölé emelkedő
tankom,robbanástól elrepülő tüzérség,egymásnakborított oldalukra feküdt BTR70-ek,most van egy orosz pilóta aki a Rangerek mellé ért földet ejtőernyővel

De hát vmi gon van mert nem jön össze.
A Scene-re miért nem teszitek fel az aktuális MFCTI verziót a letöltés menübe?

A Coop-ról azt olvastam hogy az AI erősebb mert több játékos ellen harcol,ez abban merül ki hogy nagyobb a partizán ellenállás a falvakban?
Vagy gyorsabban és többet épít az AI?

Tényleg nem is figyeltem még az AI Commander csapatai is harcolnak az ellenállókkal?vagy ők cimborák?

assezm ma mindent átrakok az új Coop-ra,még nem is próbáltam az 1.15-öt se,nem tudom hogy az AI milyen hatásfokkal hazsnálja a "tüzérségi csapást"-a semmiből?
Tudja vki?

Az általam betett "fizikálisan is létező" aknavetőt biztosan tudja kezelni,azt tapasztaltam

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
112 levél
Válasz 04.07.09. 15:52 #1836
Icebird
Challanger 2G, amit multiban használunk is.
3764 levél
Válasz 04.07.09. 15:22 #1835
cINC2
Huh, a képeidet elnézve rögtön felgyulladt bennem a CTI-zés vágya! Csak hát a Celeron 2400 proci nem a legalkalmasabb az OFP-ozásra.
Mindenesetre átkutatom korábbi oldalakat, és megpróbálom meg babrálni a CTI-t, hátha nem csinálok fatális hibát, és működni fog!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 04.07.09. 13:45 #1834
FOxygene
bár hülyeség hiszen ide beírtam és becopyztam
És lényegében elmondtam mindent,talán a Buytank átírását nem de az értelemszerűen adja magát.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 04.07.09. 13:40 #1833
FOxygene
yahoo:
Hát az alapjáték 1Cd, csak annál több köll ,nemde?

Icebird kérdésem beleolvadt a csaták adrenalinfelhőjébe.
Milyen tankot reklámoztál a Söldner topicban az SG fórumán,hogy a mostani kedvenced vagy mi,pálmafás szigeten állt.
hm?

Cinc2:
Látom nem strapálod magad,elküldjem magát a CTI-t és leírom hogy hova írd be és hogy a saját addon-okat?

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
400 levél
Válasz 04.07.09. 10:01 #1832
Matt the rocker
Persze... 1 CD...
1598 levél
Válasz 04.07.09. 08:34 #1831
Yaho0
Vki plss! Az OFP 1 CDs? Fontos lenne.
R.I.P
3275 levél
Válasz 04.07.09. 04:28 #1830
FOxygene
Cinc kapsz egy nagy rangeres képet,ma kitettek magukért a fiuk
WIN-ig játszottam,vagy 5-6 órát folymatosan

Rangerek akcióban

Így hát a tegnapi adagot kiegészíteném ezekkel.
Sokkal parásabb csatazajok

CTI csatazaj1
CTI csatazaj2
CTI csatazaj3
CTI csatazaj4
Aknavető?

M113 Hellfire
Musztafáék sétálnak a faluban(még)
Musztafa csodamasinája
Csata
Csata2

CinC megnézted melyik fájlokat kell módosítani?
Pár oldalt vissalapozol és részletesen kifejtettem darkforce-nak,
de a CTI fórumán a legelső topic-okban is szétbeszélték,onnan
skubiztam én is.
Nagyvonalakban annyit hogy ahoz hogy új egység legyen és gyártódjon mindenképp a "stats.sqs-t",a "buytank.sqs"-t(jármű esetén, de lehet kategorizálni ,én besuvasztottam mindet a heavy factoryba) de még vagy 3-at piszkáltam,így van véletlenszerű időjárás,gyorsított napszakok,AI-nak végtelensok zsoszó,bárhonnan elérhető gyárak és építés,kiterjesztet ammo-repair depo hatókör,elvileg több tankgyártás az AI-nál,jameg sok sok új járgány meg katonatípus.

És 1db hibaüzenet van még benne.Sztem a roncsgyűjtő autóval kapcsolatos vmi.De nemtom.


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 04.07.08. 11:25 #1829
FOxygene
A light az Light-armor és az armour meg "Heavy armor" persze...

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 04.07.08. 11:23 #1828
FOxygene
CinC ,megszüntettem azt a hibát benne hogy nem tett embereket a járművekbe!mert vmi nullával osztás hiba történt,már tudom miért volt.Most már teljesen normálisan gyártható az összes egység.

Ahogy sikerül rávennem a havert hogy kijöjjön akkor feltöltetem vhova az összes egységgel együtt,csak kisűríted és mehet,még a magyar szöveget is beleteszem.

Ezeket Desert Malden-en csináltam,és arra kell vigyázni hogy a megjelenési pontok ne olyan sziklán legyenek ami kikészíti az AI Commander vádliját ,kell neki a hely hogy gyártani tudjon különben súlyos balesetei lehetnek és csak azt veszed észre hogy csend honol a tájon és sehol egy ellenség.

Épp most is ez történt,gondoltam filmezgetek igazi kendős Musztafákat akcióban,pl a BTR-T -t még nem is láttam hogy gyártotta volna,erre nagy a csend,beültem egy Littlebird-be és megkerestem,persze hogy egy sziklás hegycsúcson telepedett le a szerencsétlen,semmit nem épített fel valszeg a parasztok sem bírták a hegyitúrát "fellázadtak" és nem munkálkodtak neki semmit

Most úgy gyárt a gyár tankot hogy eleve 2 emberrel ,kihagyja a parancsnokot,így több fér egy szakaszba 6db.

régebben beírtam ide hogy hogyan hova kell beírni az új egységet ha azt már megcsináltad elmondom hogy hogyan fognak korrektül kijönni a gyárból.Csak arra kell figyelni hogy a bizonyos egység melyik kategóriába tartozik vagy melyikbe akarod tenni,pl
unarmed =1 ember a sofőr
light= 1 ember+1 lövész
Armored=sofőr+lövész+parancsnok
Air=pilóta+operátor
One man air=1 emberes air

A 3 emberes tankokat betettem a ligh-ek közé és 2 emberrel jönnek ki.

Most hogy ezeket a kategóriákat is betartottam már nincs hiba,elvileg bugmentes lett végre,még van vmi kis hibaüzi néha de nem befolyásol,és a multkor játék közben már rájöttem mitől lehet.

Meg az Everon városok nevei is bennevannak még,nem tökölődtem velük
meg se néztem mennyire egyszerű vagy bonyolult lenne a kiszedésük,engem nem zavar.

szóval lapozz vissza ott leírtam,aztán ha azt már megcsináltad akkor elmondom mit változtass hogy tökély legyen,meg hogy az AI commander is gyártsa őket ahoz még írkálni kell egy fájlban.

Nagyonprimi az egész.

Ilyen dolgot vettem ki pl eddig hogyha megvolt az elegendő pénze(nálam 900 ezret kap soha nem fogy el neki)és úgy döntött hogy páncélost gyárt akkor alapból a legjobbat vette ,most már ugyanúgy a véletlen dönt hogy mit vesz,mert akkor mindíg ugyanazt venné mivel végtelen sok a pénze.

És lehet trükközni az arányokkal hogy pl T90-felé nagyobb arányban
döntsön mint pl a BMD-3M felé,most még egy csoportban vannak az új földi egységek de lehet hogy szétválasztom majd ezeket is.(bár minek?)

Átírtam még kissebb és józan paraszti ésszel megértett logikai izéket is,pl asszem 2(3 szor?) szer egymás után küldöm tankot vásárolni amikor úgy dönt,meg az aircraft factory-val és a heavy factoryval kezdi a települést,meg ilyen kissebb hülyeségeket.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 04.07.08. 08:48 #1827
cINC2
Foxy, hálás lennék ha OFP tudásodat megosztanád velem, és elárulnád, hogy ültetted bele ezeket a járműveket/egységeket a CTI-be! Sajna nekem már a CTI új térképre átültetése sem járt teljes sikerrel!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 04.07.08. 01:59 #1826
FOxygene
A söldner az egekig b..szta a fejem hogy nem indult el!!,bosszúbol a gondolatát is porba akartam alázni,tehát>>>>CTI-ztem egy nagyot.


Sajna a Capturepro progi ismét kiakadt és újrastart után felülírta a legjobb képeket minduntalan de azért maradt pár szépség.

Épp hogy csak találkoztam az ellenséggel,igazi "high-end" gigászi csaták nem is alakultak ki,mert egy dombtető csúcsán túloldalról szembejött egy Shilka és lenyírta a frizurám,és megint elfelejtettem hogyan kell betölteni single CTI-ben az állást.

De azért sikerült néhány hangot is kilopnom
Egyikben sem ülök tankban! ne tévesszen meg a nagy morajlás a háttérben 4 leoprad hatóműve.(És még a Kínai Type-98asokat nem is vetették be bin Ladenék azoknak a gázturbináknak van ám hangja )

És nem használoma dinamic range kieget se térhetású 3D hangzást,
tényleg gépigényes az a dynamic-range ?

Meg nem én beszélek hanem vmelyik OFP által !elb.szott! kiherélt hangtónusommal osztja az észt az AI Sztem nem ilyennek lettek csinálva hanem elrontja asszem hogyha friss install után nem megyek be a USER menübe és nem választok hangot normálisat magamnak akkor elszúrja néha és túlvékonyítja a többit sztem.. pl így,erre nem figyeltem most,de tűrhető azért így is ,és full magyarszki.

Na ezért a kedvencem az FPS/RTS kategória

Hangulat 200%.

4 Leopard a völgyben neveli az oroszokat

Betámadott egy MI17 amit strelával meg némi segítséggel leszedtünk

Bin Laden-ék Yak-141-essel próbálkoznak a Leopardok ellen a völgyben(megjegyzem sikerrel),miközben egyik Vulcan-om a hegyoromról sorozza
Erről megmaradtak felvételek is,pl ez.
Amikor szemberepül a vulcannal az is látványos volt vagy amikor tüzelt a tankokra a nemirányított rakétákkal.

És néhány hangulatkép,csak ezek maradtak a capturepro miatt

Relax-1
SWISS egységeket is beletettem,igaz még vörösök a radaron
Csendélet,alkony,APC,dudál a szél,kell ennél több fíííling?
BAS féle 1.0-ás rangerek "in-action"
Jaj az a bekeményítés

Összefoglalva ma is rájöttem hogy még mindíg a csúúúúúcs ez az érzés
söldner....BF...ugyan.....

Megfogadom hogy brutális csatajeleneteket fogok belinkelni,de a Capturepro állandóan kibaszik velem.

A Scene-ről a csatákból vki szedhetne ki képeket,pl Icebird.
Jameg Icebird a söldner-es SG-s topic-ba tettél egy képet az aktuális kedvenc lánctalpasodról,mi a neve az ADDON-nak?
jól néz ki.


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 04.07.04. 20:59 #1825
cINC2
Mi ez?! Távirányítós "játéktank"?

Képzelj el egy csatát, amiben 200 menyét megütközik 50 M1 ellen...
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 04.07.04. 20:18 #1824
FOxygene
He he ..nézzétek ezt a kis drágát

Germán terminátor

Nagyon gondolkodom hogy Bin Laden-éknek adok egy ilyet
(csak a történelmi hűség végett )
és akkor létrejön az álom felállás:

"Leopard2" vs "menyét" (mert hát hogy is hívnák máshogy ezt a kis dögöt)

(ha jól tudom és jól következtettem az angolból németre)

Ha odaképzelek egy pöttyöskendős arab fejet a vezető nyílásba
hát a röhögéstől mellé fogok lőni az RPG-vel
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 04.07.03. 20:02 #1823
FOxygene
IceB:
-sejtettem hogy a sorrend nem jelent semmit mégis kipróbáltam amit írtál,semmi hatása nincs,teljes képernyő továbra is...nagyonnemvágom miért van ez?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 04.07.03. 01:27 #1822
cINC2
Szivesen lennék béta/alpha teszter!!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
31 levél
Válasz 04.07.03. 00:58 #1821
ramtiger
cINC2
Sajna még inkább Alfa verziónak nevezném őket, mint bétának. Kacérkodom az újratextúrázással is. Meg azért sok munka akad még velük. Elég sok gépnél még csak a 0.00 lod része van kész, és a belső teret is meg akarom csinálni normálisra.
Ramtiger
"most nincs egy jó öletem se..."
112 levél
Válasz 04.07.03. 00:39 #1820
Icebird
buldozer.exe -noland -dx -window

igy másold be és ügyelj arra hogy a szóközök úgyan igy nézzenek ki!
3764 levél
Válasz 04.07.03. 00:27 #1819
cINC2
Persze, hogy lehet vele neten játszani, elég élvezetes, plána ha összehangolt csapatos multi-ról van szó valami küldetéssel!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 04.07.03. 00:26 #1818
cINC2
Mekkorák az addonok? Esetleg azokat is feltehetnéd net-re!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
31 levél
Válasz 04.07.02. 22:59 #1817
ramtiger
FOxygene

Igazat megvalva eredetileg modelleztem sokáig, de a gyerek születése környékén bevezetett zsé korlátozás eredménye lett a 3d-s "modellezés". Olcsóbb, ha elrontom javítható, itt nem csak egyszer lehet "festeni", és főként eggyáltalán nem függök a modell gyártó cégek kinálatától.
Így a megszállottság csak a korábbi csendesőrült hobbim folytatása.
És baromira élvezem amikor a modell életre kell!!!!!!!!!!!!!!
"most nincs egy jó öletem se..."
1598 levél
Válasz 04.07.02. 21:42 #1816
Yaho0
FOxygene: nyomják / lehet nyomni neten az OFPt?
R.I.P
3275 levél
Válasz 04.07.02. 21:12 #1815
FOxygene
yahoo,köszi de tudok csinálni magam is
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 04.07.02. 21:09 #1814
FOxygene
Tudtam én erről a materialos dologról,de vmi olyasmit sütöttem ki abból a tutorialból tévesen hogy csak néhány eredeti textúrához lehet hozzárendelni,többhöz nem,tehát biz meghatározott alap textúrákhoz van csak,ezek mind alapvetőek pl fű,homok,víz stb a járműveken lévők és az összes többi egységesen fénylenek.....

Valszeg elértettem és neked van igazad,mert elvileg miért korlátoznák ezt a lehetőséget.

Ramtiger... te megszállott vagy be kell lássam.

Azt nem tudjátok lehet egy MAP configfájljába beleszőni egy objektum config fájlját?
Pl animációk miatt?

Jamreg egy alapkérdés:
-Régebben működött a buldozer ablakban,de már vagy 1 éve a
-DX -Window paraméterre nem reagál és csak teljes képernyőn tudom használni.Mit kell a Buldozer.exe mögé írni az OPTIONS-ban hogy
ablakba jöjjön be?

Kinek szólt a haragosember? vagy eltévesztette a topic-ot?


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
31 levél
Válasz 04.07.02. 18:21 #1813
ramtiger
Sziaztok!
Az összes modell nulláról lett megszerkesztve (az eredeti méretek tartásával). A textúrázás még nem tökéletes, persze a gyakorlás a lényeg. A netről azért nem vadásztam a modelleket mert pont a szerkesztés a kedvencem, és így könnyebb is tartani az ideális vertex mennyiséget. Jelenleg a legnagyobb bajom, hogy a páncélosok belsejéről sajna nagyom kevés infó fellelhető. Jelenleg az összesnek T72-es belseje van. És még három épülő modell képe le is maradt a listából.
"most nincs egy jó öletem se..."
112 levél
Válasz 04.07.02. 16:36 #1812
Icebird
egyébként itt van a tutorial az éltextúrázás http://fab.ofp.free.fr/
a másik meg a modellben lehet materialt adni neki, face csoportoknak
-material50 -material51 -material52 -material53 -material54 -material60. Milyen anyagaból legyen és az alpján kap kis fényt ha rásüt a nap (aszhem. A gyári MLOD modellekben meglehet nézni hogy csinálja.
11 levél
Válasz 04.07.02. 15:54 #1811
Miuszt visszavág
Tudod Ki vagyok Bizony te fasz a rémálmod
1598 levél
Válasz 04.07.02. 15:17 #1810
Yaho0
Fox! Ha kéne nektek OFP-os honlap szóljatok.
R.I.P
3275 levél
Válasz 04.07.02. 13:00 #1809
FOxygene
Állat jók szépek,eszembejutott hogy öregapám is emlegetett vmi Toldi tankot meg Turánt,nemstom melyikkel figh-tolt.

Sokkal ütősebbek lennének ha erdős zöld(maxirahúzott látvány) terepen állva mutatnád be őket.ha meg "OFPvilághíres" akarsz lenni akkor az ofp.gemezone.cz-re is elküldöd

A modellek is sajátok?nulláról kezdve?sztem felesleges mert tele van a NET és a WW2-es játékok jobbnál jobb 3d objektumokkal.

CinC ne fáradj már tudok mindent ami egy működő modellhez kell,nekem csak időm nincs,én direkte nem tettem rá ilyen textúrákat,viszont a legnehezebb sima egyszínű borítást tenni a járműre,mennyit tökölődtem vele,de kitaláltam egy módszert rá,
a doom3 készítőitől loptam az ötletet hogy előre leRenderelt képről veszem le a textúrát és teszem a modellra és így árnyékolt lesz,mert különben egyszínű lenne és semmiféle él nem látszana,márpedig sok olyan tank vagy jármű van ami egyszínű.pl keki.



"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 04.07.02. 12:05 #1808
cINC2
Lehurrogás?! Miről beszélsz? Ezek ulta-jók! A "Csaba" tankot elküldhetnéd, meg még olyanokat amik készenléti stádiumban vannak!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
31 levél
Válasz 04.07.02. 04:33 #1807
ramtiger
Sziasztok!
Feltöltöttem a WWII magyar gépeim képeit a ofphu.servegame.com képtárába. Ott mindenki meg tudja nézni. Kritikára és lehurrogásra fel emberek.
"most nincs egy jó öletem se..."
3764 levél
Válasz 04.07.02. 02:54 #1806
cINC2
Uhh!!! 2 fórum nekem sok! De úgy tudom az OFP Scene-n vannak tutorialok modellezés és egyebekkel kapcsolatban!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 04.07.01. 23:47 #1805
FOxygene
Nem itt láttam mégsem hanem talán a supergamez OFP topicjában kaptam vkitől talán.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 04.07.01. 12:10 #1804
cINC2
Na Foxy, végignéztem az összes oldalt ebben a topicban, kivéve az első kettőt, de vagy nem itt van az a link, vagy elkerülte a szememet a link()! Amúgy szerintem már 100 ée elküldtem neked egy scripttárat a küldetésszerkeztőhöz, de ha kell elküldöm megint!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 04.07.01. 10:51 #1803
FOxygene
Ő hát látogass el az ofp.gamezone.cz-re és a hírekben az archívumban esetleg vmelyik addon menüben találsz ezerféle tűz scriptret vagy vmi "lángoló pbo-t"

Amúgy nem foglalkoztam küld szerkesztéssel ,ez a verseny pediglen
amit meghírdettek felettéb érdekel ,még nem késő...

Ha látjátok hogy sokat kérdezek majd küldetésszerkesztéssel kapcs dolgot akkor
elkezdtem....

ramtiger:
Oké ezt tudtam én is,ez a járgány olyan terepen mozgott volna ill olyan komplexumok közelében amiket elvisel egy mai masina,főleg hogy az ofp-t talán most tudja néhány ember teljes szépségében élvezni,elég gépigényes ha a látótávot és maximalizálod.

Szerintem a mai gépek már viszik az OFP-t mint a szél.



"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
1806 levél
Válasz 04.07.01. 09:31 #1802
Csirke4
Olyan szép kis robbanásokat ,hogy lehet lerakni mint a red hammer oroszos Under Fire pályában?
31 levél
Válasz 04.07.01. 03:22 #1801
ramtiger
FOxygene
Nem is igazán a buldozer megjelenítése a kérdéses a vertex-ek szempontjából, hanem maga a game sebessége - játszhatósága. Ha egy 8 - 10,000 vertexes modellt beraksz egy sivatagi terepre, azt a gép vígan elviszi. De ha esetleg 6-8 ilyen gépet akarsz megmozgatni egy városon belül, akkor már könnyen belassulhat egy gyengébb gép. Minél kevesebb a vertex, minél több dolgot oldasz meg grafikai trükkökkel, annál könnyebben kezeli a gép a modellt. Ezért is szoktam "megtervezni" a modelt, kis vertex szám - több trükk a grafikával.
Igyekszem a képeket közkinccsé tenni, majd kiderül, hogy hogyan sikerül.
"most nincs egy jó öletem se..."
3275 levél
Válasz 04.07.01. 01:30 #1800
FOxygene
Ramtiger tegyél fel képet kiv vagyok a textúrákra.

Itt egy más beállítás az APC-ről,ezen jól látható a modell részletessége,tele van kis biz baszokkal .

http://iconoid.web1000.com/apcoldal2.jpg
http://iconoid.web1000.com/apcoldal.jpg
http://iconoid.web1000.com/apcfelold.jpg
http://iconoid.web1000.com/apchatul.jpg

Még töltöm a képeket,várni kell.

Azt tudtad hogyha a Buldozer nem is tudja megjeleníteni a modellt attól még a játékban meg fog jelenni?
Tehát nem kell levenned a vertexek számát,minnél több annál szebb a járgány,persze egyenes vonalon elhelyezkedő pontokat logikusan ki lehet szedni csak ki az aki ilyesmivel tököl.



"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 04.07.01. 01:07 #1799
FOxygene
Ja természetesen a modelleket nem éán csináltam 3DS importok én "csak" textúráztam meg a config-ot írtam neki.
elég macera így is .Bár bele kell csak jönni.
mostmár a WW2-es mapnál úgy megcsinálok egy testet hogy ins-el pakolom a vertex-eket aztán összekötöm őket percek alatt kiegészítem mások bunkereit,újratextúrázom stb.. térérzékelés fejlődik rendesen


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 04.07.01. 00:51 #1798
FOxygene
http://iconoid.web1000.com/alienapc.jpg

Mondom minden modellem megvan csak meg kellene csinálni,sajna nincs sok időm rá,egyszer mindenképp kész lesz,mivel a téma csak arra vár hogy OFP motor hajtsa és a WW2-es map után folytatgatom
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.