Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint
A legutóbbi Operation Flashpoint cikkek, hírek
12857 levél
Válasz 07.08.15. 09:47 #3147
konrad
Szerintem nem is az a baj, hogy 7 éves játék, hanem az, hogy időközben megjelent az ArmA. Megvallom őszintén, jó néhány hónapig engem is magával ragadtak az újdonságai, kampányt kezdtem el hozzá csinálni, de aztán voltak/vannak olyan időszakok, amikor időről időre előveszem az OFP-t, mert továbbra is állítom, hogy az arma hangulatában hozzá sem férhet az OFP-hez. Az OFP-ben vagy új kampányokkal nyomulok vagy mod-okat töltök le és azokkal játszogatok. Most legutóbb az FDF-modot töltöttem le és ahhoz jónéhány kampányt, amelyek nagyon bejönnek.

Szóval mesélj róla nyugodtan és szerintem ne add fel...
13 levél
Válasz 07.08.15. 09:38 #3146
zeph
Látod pont ez a probléma. "7 éves játék". Az érdeklődés persze alábbhagyott - nálunk. Másutt még kilószám gyártják hozzá a kiegészítéseket, modokat. Csakhát széjjel kéne nézni, mielőtt kijelentünk valamit.
Nincs semmilyen sértődés, csak a magyar játékosok kilencven százalékát nem érdekli már, így nincs értelme elkezdenem az online részt. Ez van.
De attól még Konrad kérésére mesélek még róla, de később, most ennyire volt időm.
Apu, nézd repülő! - 1945. augusztus 6. Hiroshima
1281 levél
Válasz 07.08.15. 02:56 #3145
Indigo
Az, hogy senkit nem érdekel a mod-od, az nem azt jelenti, hogy "mindenki tojik mindenkire"... Csak éppen egy 7 éves játékról van szó, amelynél ma már igencsak alábbhagyott az érdeklődés... Sértődés helyett inkább gondolkodjál már... Vagy esetleg szégyelljük el magunkat?
12857 levél
Válasz 07.08.14. 12:45 #3144
konrad
Engem érdekelne a sztori és a játékmenet is, úgyhogy szerintem oszd meg a nagyközönséggel!
13 levél
Válasz 07.08.14. 12:11 #3143
zeph
Elsődlegesen nem magyar szerverekre szántam, de most már lényegtelen, mert ahogy körbenéztem, a "mindenki tojik mindenkire" elv érvényesül. A külföldiek nagyobb érdeklődést mutatnak mint mi... enyhén szánalmas. Node mindegy. Ötletekben nem szenvedek hiányt: egyszemélyes küldetésként űrszimulátort tervezgetek - de idehaza ennek sem látom nagy keresletét; ennek ellenére akit érdekel, az majd úgyis szól.
Apu, nézd repülő! - 1945. augusztus 6. Hiroshima
36 levél
Válasz 07.08.12. 11:13 #3142
StormZSIR
Nem szeretém elvenni a kedved, csak javasolnám, hogy mielőtt sok melót belefeccölnél egy ilyen mod elkészítésébe, mérd fel a hazai OFP-s "társadalom" helyzetét. Tedd fel magadnak a kérdést, hogy van-e olyan magyar szerver, ahol játszana ezzel valaki, illetve egyáltalán felkerülne-e a tudomásom szerint egyetlen (BASC) magyar OFP szerverre a mod-od.

A magam részéről nem jósolnék nagy jövőt egy ilyen vállalkozásnak.

Egyáltalán, mennyire vagy tisztában a magyarországi szerver(ek) múltjával és jelenével?
Storm
13 levél
Válasz 07.08.07. 21:14 #3141
zeph
Az alapötlet onnan jött, hogy annyi online játék van, és mindig érdekeltek ezek az online világok.
Aztán eszembe jutott, hogy mi volna ha. Programozni tudok (legalábbis nem lesz gond a scriptek megírásával), öteteim vannak, csak érdeklődők kellenének, hogy akkor tudjam, érdemes-e.
Ha érdekel, mesélek a sztoriról és a játékmenetről is...
Apu, nézd repülő! - 1945. augusztus 6. Hiroshima
10960 levél
Válasz 07.08.07. 12:43 #3140
Lacko
RPG már volt benne... Jóvanna, csak vicceltem.
Amúgy gratula a modhoz! Jó ötletnek tűnik. Sajnos én nem multizom.
13 levél
Válasz 07.08.07. 11:57 #3139
zeph
Hali mindenkinek.
Látom, kicsit halott a fórum, de remélem valaki még figyeli néha.
Szóval egy új OFP modon dolgozgatom egy ideje.
A mod multiban lesz játszható, és ami igazán érdekessé teheti majd, az az, hogy mindenkinek saját karaktere lesz a játékban, amit a játék végeztével elment. Ezáltal ha legközelebb visszacsatlakozol a szerverre, az elmentett karaktered folytathatod.
A játék lényegét is át kívánom alakítani, mivel meg szeretném spékelni egy-két RPG elemmel (mint pl fegyverszakértelem, szinlépések, de a lövöldözés marad).
Ha valakit esetleg érdekel, akkor szóljon, mert akkor mesélek a sztoriról is.
Na csá!
Apu, nézd repülő! - 1945. augusztus 6. Hiroshima
10960 levél
Válasz 07.05.21. 10:00 #3138
Lacko
Bocs. Hétvégén nem nagyon vagyok gépközelben. Aktuális még az addonos kérdésed?
Szóval addonos dolgok szívatosak. Ha elszánt vagy, akkor küzdhetsz vele, de előre megjósolom, hogy szívni fogsz egy picit (vagy nagyot).
Tehát az elmélet az, hogy van az OFP könyvtáradban egy olyan mappa, hogy Addons. Na most nem ide kell pakolni, mert ez a Cold war crisis mappája, te pedig Resistance-szal játszol. Tehát van egy Res mappa és azon belül is van egy Addons mappa. Ide kell pakolni MINDEN addont.
Csakhogy. Az addonok néha önmagukban nem elegek. Néha egy addon követel egy másik addont is. Akkor azt is oda kell tenned. De van olyan, hogy valamelyik addon más verziójú, mint ami neked kell vagy mint amit az az addon megkövetel, amit te használni szeretnél. Na és ilyenkor kezdődik a szívás.

Pl: én két kampányomban is használom a gyönyörű RHS ruszkikat. Minden tök jó volt addig, amíg egyszercsak nem adtak ki egy új verziójú RHS ruszkikat, amik megkövetelnek valami másik Addont: egy kézigránátost.
Tehát aki letölti a kapmányom és nem nézi meg, hogy én MELYIK rhs ruszkit ajánlom, mert azt gondolja, hogy "van nekem jó kis RHS ruszkim" és nincs meg neki az újhoz tartozó kézigránátos addon, az bizony szívni fog.

Viszont ha olyan kampányt próbálsz ki, amihez viszonylag kevés addon kell. Vagy tök egyértelmű, akkor megéri addonosat játszani, mert nagyon szép addonok vannak.
1702 levél
Válasz 07.05.18. 19:37 #3137
-Jozef-
Uhh,dupláztam.bocsi,ezt még tudtam szerkeszteni.
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
1702 levél
Válasz 07.05.18. 19:37 #3136
-Jozef-
Köszi a tippeket.Az "ellenségjelölős" módszerrel sikerült is a küldi,meglepődtem mennyivel hatékonyabbak így az embereim. Megyek gyerekekhez,aztán nemsokára folytatom a küldiket,nagyon jó kis kampány.Az addonokat hova kell pakolni,mert leszedtem valami öböl háborús hadjáratot.Elég sokat bepakoltam,de néhánynál nincs kiírva,hogy hova kell tenni,ezért kérem a segítséget.
Egyedül azt sajnálom,hogy még csak most szereztem be a gémet.Ha meglesz az új konfig. akkor jöhet az ArmA.
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
10960 levél
Válasz 07.05.17. 14:27 #3135
Lacko
Csapatirányításhoz néhány trükk:

- egy idő után megtanulod, hogy melyik számokat kell nyomogatnod gyorsan, hogy azt csinálják a katonáid, amit akarsz...
- a ~ gombbal (bal felső sarok a billentyűzeten) tudod egyszerre kijelölni az összes katonádat
- sokszor nyomogasd az 1-1 (kétszer az egyest). Az hívja vissza az embereidet magad köré.
- 4-1 kiszállni a járműből.
- 3-2 tüzet szüntess, aztán hasalva odakúszol az ellenhez és a távcsővel ránézel egyenként az ellenségre és amikor a szálkereszt az ellenségen van akkor jobb egérklikk. Ekkor bemondod a katonáidnak, hogy ott egy ellen és ők ezt elég jól megjegyzik, akkor is ha aztán ez az ellen elbújik valahova. Aztán ha minden ellent megjelöltél így, akkor add ki a 3-1 (tüzet nyiss) parancsot és a csapatod lekaszálja az ellenséget.
(megteheted, hogy nem adod ki előtte a tüzet szüntest, de akkor egyenként lövik az ellent és az nem olyan hatásos, majd meglátod).

Ja és a formációk is sokat számítanak. Column (oszlopban) kevésbbé akadnak fent, gyorsabban tudsz haladni velük. De ellenséges területen érdemes wedge (V-alakban) haladni, mert az véd oldalra a legjobban. Ha pedig ilyen ambush (rajtaütést csinálsz, akkor néha jó a line (vonal) alak, de azzal csínyán, mert könnyen oldalba kapnak.
1702 levél
Válasz 07.05.17. 14:17 #3134
-Jozef-
Az volt amikor az amerikai 64-est,meg az Apache-t kellett ellopni.Ezzel a módszerrel sikerült. Az ezt követő orvlövészes feladat meg kifejezetten tetszett.Viszont a köv. küldinél első halálnál abbahagytam,ezért elkezdtem az alapjáték oktatórészét,hátha benne van a csapatirányítás...azt még tanulnom kell,de kezdek rájönni.(helikopterbe sikerült azért bevezényelni az embereket. )
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
10960 levél
Válasz 07.05.17. 08:12 #3133
Lacko
Heló Jozef!

Örülök, hogy tetszett a rev1983! Annak is örülök, hogy nem ment el a kedved az első két (nem öldöklős) külditől. Sokan ennél az első két küldinél abbahagyták.

Elvileg nincs vége a helikopteresnél (melyik helipoteresnél vagy?), hanem ez valami hiba lehet.
Próbáld meg a következőt:
1., inditsd újra ezt a helikopteres küldit,
2., És amikor már elkezdődött (tehát nem az intro van), akkor nyomd le a Ctrl-t és a jobboldali számbillentyűzeten (NumPad) a minusz (-) gombot
3., aztán pedig gépeld be, hogy: endmission

Ezzel rögtön vége lesz ennek a küldinek. Tudom, hogy ez "csalás" de mivel te már végigjátszottad ezt a küldit, nem igazi csalás.
1702 levél
Válasz 07.05.16. 19:53 #3132
-Jozef-
Meglepődtem,a Revolution 1983-ban a helikopteres lenne az utolsó pálya? Mert a küldetés végén rátenyereltem véletlenül a space-re az átvezető movie közben és kidobott a főmenübe.De mostmar csak ujra tudom kezdeni a missziot! Pedig ofp.gamepark-on az volt,hogy 15 missziós a kampány.
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
1702 levél
Válasz 07.05.16. 17:18 #3131
-Jozef-
Sajnos,csak most volt alkalmam beszerezni a játékot,és mivel sok jót hallottam róla egyből neki is álltam.Az alapjáték kampányában valahol a 4-ik küldetés környékén lehetek,de hibaüzenet miatt nem volt kedvem folytatni.Ezért leszedtem Lacko Revolution kampányát,ami sokkal izgalmasabbnak bizonyult mint a gyári.Még az elején tartok (pontosan a Regina Királynő küldinél),de így is élvezem.Igazából még szoknom kell a játékot,de azért lehet így is játszani.Na,megyek is folytatni a hadjáratot.
“Going outside is highly overrated.” - Ready Player One, Ernest Cline
12857 levél
Válasz 07.04.18. 15:12 #3130
konrad
És milyen szomorú volt a vége...Viktor Troska "halálával"'...
10960 levél
Válasz 07.04.18. 11:21 #3129
Lacko
Szívesen. Remélem érthető volt.
Amikor először nyomtam a res kampányt, elsőre sikerült. Aztán, amikor pár évvel később újra neki kezdtem, akkor nehezebb volt és kétszer-háromszor újra kellett kezdenem, hogy jó pozicióba rendezzem az egységeimet.

A lényeg: minél több ágyút állíts szembe, minnél kevesebb ellenféllel.

Ha frontálisan mész nekik, akkor ez lehetetlen...
Éljen a forradalom! Éljenek az ellenállók!
Életem egyik legnagyobb élménye a Resistance kampány volt.
39 levél
Válasz 07.04.18. 11:12 #3128
zsocmoc
azaz, kösz
10960 levél
Válasz 07.04.18. 08:37 #3127
Lacko
Hello!

Több vietnám mod is van. Én a helyedben alaposan átnézném ezt az oldalt:
http://ofp.gamepark.cz/
Itt szinte minden mod megtalálható.

Itt van egy vietnam mod:
http://ofp.gamepark.cz/_hosted/unsung/

Resistance:
Ez az a küldi, amikor neked is tankjaid meg bmpid vannak, csak szarabbak? Vagy gyalogosan vagy?
Ha az a küldi, amire én gondolok, akkor startán ott parkol egy csomó régi tank, meg BMP. Abba kell beküldened az embereidet kettesével. Aztán elindulni az ellenség felé, majd balra felkanyarodni a hegyoldalra. Ott kell lesállást foglalni (azaz visszafordulni a tankokkal az út felé).
Itt sokat kell szarakodni a jó elhelyezéssel, mert az a lényeg, hogy oldalról (balról) nem látnak, mert erdő vagy emelkedő van. És ezért időnként kibukkan egy-két ruszki tank, amire egyszerre kell lecsapnod az összes ágyúddal. Tehát úgy kell elhelyezni, hogy ne vegyék észre őket ideje korán, viszont amikor látják már az ellent, akkor szinte az összes harcjármű lássa azt az egy-két oroszt, akik egyszerre kibukkannak az úton.

Egyébként ha jól emlékszem, akkor ez le is van írva a briefingbe.
39 levél
Válasz 07.04.18. 08:20 #3126
zsocmoc
helló, ha jár erre valaki!

Két kis kérdésem lenne. A Goty 1.96 van meg. A Vietnám modhoz tud valaki linket adni, eddig nem találtam sehol. Annak is örülnék, ha ajánlanátok egy oldalt campaignokkal, moddokkal stb
Másik kérdés, a Resistance-ben ott vagyok, amikor jön vagy 10 orosz t80, és őket kéne megállítani. Van valami ötlet hogyan, mert engem apró darabokra robbantanak marha gyorsan.

köszi előre is
10960 levél
Válasz 07.03.02. 12:41 #3125
Lacko
Sabar!!!

Levelet küldtem az itt megadott címedre.
10960 levél
Válasz 07.02.20. 09:07 #3124
Lacko
Háát én sem az FFUR-t, sem a Hya katonákat nem csíptem. Hidd el nekem, hogy az LSR sokkal jobb. Ráadásul ha tetszenek az RHS oroszok, akkor plána LSR-t használj amcsinak, mert ugyan azok készítik, mint az RHS-t.

BAS-ból csak a blackhawk-ot használom. Mert van a BAS-nak is delta force-os, meg ranger katonája, de az LSR sokkal jobb.

BAS bh insertation (kommandós landoláshoz) scripttel megoldható, ha nincs benne a csapatodba. Én az összes MOD-os kampányomban használom a fastrope (kötélen lecsúszás) insertation-t.

Javaslom, hogy nézd meg az Aurora of Tonal kampányomat! Az BAS szigeten, BAS fekákkal, BAS blackhawk-kal és LSR amcsikkal van. Egy csomo helikoptere (ahogy te mondtad: kommandós) leszállás van benne.
Játszogassál vele, hogy lásd mit tud, aztán bontsd ki (dePBO) és nézd meg a scripteket, amiket használok. Ebből elég sokat lehet tanulni.
11 levél
Válasz 07.02.19. 15:30 #3123
onlybarca
Hyakushiki's US Soldier Pack
én ezt használom ellenfélnek. Szerintem nagyon szépek.
Épp az előbb jött le az FFUR 2007 mod. Tetszik, így elsőre.

Te hsználtad már a BAS add-onokat?

Amit msot csinálok küldetést, abba kapna szerepet egy BAS blackhawk. Mert van egy jó tulajdosnága, hogy kül. kommandós akciókat lehet vele végrehajtani pl. kötélen leereszkedést, föld felett 2 méterre kiugrás stb. De csak akkor, ha a csapatomba van. Ezt nem lehet máshogy használni csak ha a csapatomba van?
10960 levél
Válasz 07.02.19. 15:05 #3122
Lacko
Az iraq-s szigetet nem ismerem, de az RHS addonokat én is használtam két kampányomban is. Gyönyörűek! Javaslom melléjük az LSR egységeket ellenfélnek.
11 levél
Válasz 07.02.19. 14:59 #3121
onlybarca
Köszönöm

Akkor elkezdem áttanulmányozni ezeket. Egyenlőre egy elég alap küldetést akarok csinálni. Van egy jó sziget amit letöltöttem: Irag/Iran Border. Ismered?
Meg most a Red Hammer Studio add-on-jait tesztelgetem. Ezt is ismered?

10960 levél
Válasz 07.02.19. 12:34 #3120
Lacko
Hát a legfontosabb a command reference. Ebben minden parancsról megtalálod, hogy mit tud. Ezekből szedheted össze a lényeget.

Ezt is az ofpec.com-ról szedtem, mert minden fontos ott van.
Ezen az oldalon, pl rengeteg összegyűjtött doksit, meg tutorial-t találsz arra, hogyan csinálj átvezető filmet vagy akármilyen scriptet a kezdőtől a haladó szintig...
11 levél
Válasz 07.02.19. 11:57 #3119
onlybarca
Megköszönném, ha elküldenéd azokat a doksikat. Az infomban lévő címre, ha lehet. Köszi
10960 levél
Válasz 07.02.19. 08:04 #3118
Lacko
Úgy kell, hogy ugye lerakod a waypointokat (továbbiakban: WP). Aztán az első WP-ben a Condition mezőben kitörlöd azt, hogy true és beírsz helyette egy változó nevet, mondjuk "scene2" vagy masodikfelvonas, tök mindegy.
Ennek hatására az az egység elindul, odamegy az első WP-ig és ott addig vár, amig a scene2 változó értéke true nem lesz. Theát amikor azt szeretnéd, hogy most már induljon el (pl a player elér egy városig) akkor csinálsz egy triggert, amiben kiadod, hogy scene2=true.
Ekkor el fog indulni az egység és folytatja az útját a WP-k mentén.

Ha az első WP-t nagyon közel rakod le az egység induló helyéhez, akkor egyáltalán nem fog elindulni, amig true-ra nem állítod a változó értékét.

Scriptek: tudsz programozni egyébként? Mert ha igen, akkor adok doksikat és azok alapján menni fog (max egy két konkrétat kérdezel). Ha meg nem, akkor igazából ne kezdj hozzá. Ja! És mindenkélppen ajánlom az ofpec.com oldalt! A küldetés szerkesztők paradicsoma. A fórumban mindenre válaszolnak. Én is onnan tudok mindent. Plusz ott van egymillió példa és doksi és előre megírt script.
10960 levél
Válasz 07.02.19. 07:59 #3117
Lacko
Upsz. Bocs.
Egyébként a későbbi kampányaimban teszteléskor tapasztaltam hasonlót és pont emiatt készítettem egy scriptet, ami azt csinálja, hogyha egy adott helyen (ahol ki kellene irtanod az ellenséget) már csak két ellenség maradt (akkor feltételezve, hogy ezek benne vannak egy objektumban (zárt sátor, lőszeres láda stb) kényszerítem őket, hogy kamikáze módra odarohanjanak hozzád. Ezt a játékos észre sem veszi, de sok idegeskedéstől megkiméli. Van egy továbbfejlesztett változata is (az Aurora of Tonal-ban), amiben ha 1 percen belül nem hal meg a két utolsó ellen, akkor is továbbmegy a küldi, mert van olyan, hogy annyira beszorulnak, hogy oda se tudnak futni hozzád.
De hát amikor a Revolution-t csináltam, akkor még nem voltam nagy scriptelő.

Igen, szomorú lett a vége, mert - már sokszor leírtam - kicsit 1956 emlékére készítettem ezt a kampányt. És hát ott is voltak akiknek sikerült elmenekülni a bosszú elől, de sokakat mégis felakasztottak és ezt szerettem volna ábrázolni.
11 levél
Válasz 07.02.17. 22:56 #3116
onlybarca
Lackó!

Hogy kell az editorban megcsinálni azt, hogy egy egyég csak később induljon a küldetés során.

A scriptelésben tudnál segíteni?
6448 levél
Válasz 07.02.16. 21:21 #3115
Sabar
Lacko, amikor a kórházban le kell állítani a mészárlást... az egyik tiszt valahogy az egyik sátorba került teljesen véletlenül jöttem rá, amikor nem lett vége a küldetésnek, kínomban elkezdtem "kitolni" az egyik civilt, azt hittem, valahogy el kéne indulniuk. Akkor véletlenül belelógott a sátorba és megláttam a tisztet, és bele-belelőttem a sátorba. Hallottam, hogy milyen a becsapódás hangja, és úgy sikerült. Nagy mázli volt.

Viszont a kampány vége tényleg szomorú lett Lehet, hogy ahhoz amerikainak kellene lenned, hogy a hősünk visszaemlékezve mesélje el a sztorit külföldről. De a sztori tényleg jó, gratulálok. Mostmár megnézem a többit
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
6448 levél
Válasz 07.02.16. 10:54 #3114
Sabar
Akkor marad az endmission, már piszok kiváncsi vagyok a folytatásra és a többi kampányra
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.02.16. 10:35 #3113
Lacko
A maradék T-80-asokat max élvezetből van értelme kilőni, mert nincs hatással a küldire. A helók szerintem az északi reptérről szállnak fel, bár az is lehet, hogy valamelyik északi kis szigetről jönnek (nem nagyon emlékszem, régen volt) csak tudom, hogy szokásom a később szerepet kapó egységeket elérhetetlen szigetecskékre telepíteni.

Ha meghalsz, akkor tudsz reloadolni... a küldi bukása olyankor szokott bekövetkezni, ha egy fontos szereplő hal meg. Mert ugye hülyén veszi ki magát a sztoriban, hogy meghal, aztán meg ott van az átvezető videóban. Ráadásul plusz kihívás megvédeni őket...
Az mondjuk az OFP motor hibája, hogy ha egy küldi failed, akkor miért kell előről kezdeni, miért nem lehet load-olni...
Viszont most támadt egy áthidaló ötletem (lehet, hogy a jövőben ezt fogom használni), ha fail lenne egy küldi, akkor megölöm a játékost, hogy ne tudjon tovább játszani, de legyen lehetősége load-olni.
6448 levél
Válasz 07.02.15. 21:46 #3112
Sabar
Lehet, hogy az lesz... azért még körbenézek visszafelé, hogy maradtak-e a T-80-asok Hacsak nincsenek olyan meglepetések, hogy ha kilőnek, akkor buktam a küldit, mert akkor meghülyülök Esetleg mondd meg, honnan száll fel a heli, hátha teszek arra egy kitérőt
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.02.15. 10:38 #3111
Lacko
Van a krákágyil tényleg, az csak fedezi a Mi-18-ast, amelyik az ejtőernyősöket hozza. Azért raktam be, mert egy Mi-18-as elég könnyű leszedni Shilkával és, hogy legyen valami izgalom is.

Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem az a helikopter már nem jön. Javaslok egy endmission cheat-et, mert most már ebben a küldiben úgy sincs semmi: ha leszedted a helikoptert, vissza kell menned Montignac-ba és vége. A visszavonulás a következő küldiben folytatódik.
6448 levél
Válasz 07.02.15. 10:31 #3110
Sabar
Na igen, ez a produkció nem jött volna létre, ha nincs a "savegame". Az erdőszélről a konvojokat kiszedni még megy könnyen, sőt egyszer sikerült úgy, hogy az egyik T-72-es viszonylag épen megúszta, csak a kezelőszemélyzet halt ki. Egy ideig tudtam volna használni, csak én nem akartam beülni, mert úgy nehezebb koordinálni a csapatot, másrészt könnyebben kiszednek, másra meg nem akartam bízni, mert őket onnantól kezdve le is írhatom.

Nem tudom, amikor előszöt próbálkoztam, akkor jött egy Werewolf, a feladatokban, ha jól értem ejtőernyősöket, vagy legalábbis az őket szállító Mi-17-eseket várjuk, ugye? Lehet, hogy várok, vagy gurulgatok kicsit a Shilkával.
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
10960 levél
Válasz 07.02.15. 10:11 #3109
Lacko
Hát ez tök szar. De tényleg nem tudom mi lehet.
Az egyébként brutál fegyvertény, hogy embereiddel eljutottál a Shilkáig. Én rohanni szoktam, mint az őrült és hát az embereimnem érnek utol, aztán őket leszedik.

A helikoptert - ha jól emlékszem - az triggereli, ha beszálsz a Shilkába.
6448 levél
Válasz 07.02.14. 22:57 #3108
Sabar
Lacko, rászántam magam, hogy folytassam a Revolutiont a múltkori T-80-as fiaskó után, sikerült is eljuttatnom a csapatomat hiánytalanul, sértetlenül a Shilkához. Hallottam pár nagy robbanást messziről, remélem a T-80-asok, amik az előző városnál maradtak, ide-oda gurulgatás közben ráfutottak párra, ami nagy mák lenne. De a helikopter, amire várok, csak nem jön...
"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded."
91 levél
Válasz 07.02.14. 13:18 #3107
bodman
Üdv mindenkinek!
Mostanság eléggé elhanyagoltam az ofp.t,szégyllem is magam.
Szal kicsit le vagyok maradva.Tudtok olyan ofp oldalakat mondani ahonnan lehet letölteni modokat,mapokat,egyszóval mindent,ami ehhaz kapcsolódik?És a neten hol tudok játszani vele?Szerver,ip cím vagy mi kell hozzá?Van ilyen kimondott magyar oldal?A válaszokat előre is köszönöm!
10960 levél
Válasz 07.02.14. 10:37 #3106
Lacko
Tudtál a hídrobbantós után kevésbbé szaggatós nagy csatát választani? Az Tiger helikopter állat meg hangulatos, csak sajnos úgy szétszaggat mindent, hogy játszhatatlan. Terveztem a kampánt végére egy bónusz küldit, amikor a játékos ezt a nagy csatát (Counter Attack) egy Tiger pilóta szemszögéből játszhatja újra. De nagyon szaggatott.
10960 levél
Válasz 07.02.14. 07:56 #3105
Lacko
11 levél
Válasz 07.02.13. 20:10 #3104
onlybarca
Tudnátok ajánlani olyan add-ont ami kicseréli az emberek textúráját?
2705 levél
Válasz 07.02.13. 19:25 #3103
hadzsi
Na játszogattam az in44 2 kampányával szimultán, mondjuk nem sokat, de azért igen. Az Oosterbeek nagyon hangulatos és van mellette egy Maldenen játszódó amerikai desszantos kampány is. Fájintos, de a leghangulatosabb talán az a küldi, amelyikben 4 cimboráddal egy visszavert jerrie roham után éjjel az Oosterbeek melletti erdőt kell végigjárőrőzni. Tök sötét, aztán egyszer csak jön fel a jelzőrakéta. Rögtön magam alá fostam ijedtemben. Szóval egy otromba bugtól eltekintve ami a Changing Plants nevű küldtésben van, amelyet kénytelen voltam endmissionnel befejezni nagyon nagyon jó kis kampány. És még közel sincs vége. Ja és a vegetáció az valami pazar, igaz semmit sem látni tőle, így elég zavaró akkor ha éppen célozni kell, ami alaphelyzetben sem könnyű az in44-nek ennek a kampányában. De mindenkinek tiszta szívvel ajánlom, minthogy ahogy elnézem senki sem ismerkedett meg vele közelebbről.
"We have the best two teams on Merseyside, Liverpool and Liverpool reserves" /Bill Shankly/
11 levél
Válasz 07.02.13. 18:51 #3102
onlybarca
Lackó!
Tudsz adni egy linket a Rev. 1983-hoz?
16989 levél
Válasz 07.02.13. 15:05 #3101
KisCsirkee
Abbahagyni?! Ne nevettess! Kibahottjó ez a mod is, csak szaggat, de ettől még nem hagyom abba!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 07.02.13. 14:49 #3100
Lacko
Tökre használd!!! Inkább hagyd ki azt a küldit, minthogy abbahagyd!
16989 levél
Válasz 07.02.13. 14:32 #3099
KisCsirkee
Sajna kelett. Nem megy. Feltenném a jobb gépemre, de sajna havernál a lemezek... Amúgy elkezdem, de játszhatatlan. Asszem az lesz nem szeretem használni. Amúgy ez a mod is hangulatos: You call that a silent night, huh?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
10960 levél
Válasz 07.02.13. 13:50 #3098
Lacko
Ennyire szaggat a BW kampány?
Ha tényleg játszhatatlan a Counter Attack nevű küldi, akkor használj nyugodtan endmission-t. A többi nem fog.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.