Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint
A legutóbbi Operation Flashpoint cikkek, hírek
41 levél
Válasz 03.09.12. 16:47 #1247
Nesztek!!!!
A haverom letöltötte tegnap, ráirta cd-re, én + itthon kipróbáltam, és valami resource.cpp vagy .pcc nevű fileba van probléma. Namost Mi nem neten hanem LAN-on multyzunk, és már unojuk ezt a négy pályát!!! Úgyis lelehet-e tölteni pályákat hogynekeljen 1 80mb-s cuccot letölteni(fölleg ami nem megy) modemmel?
Ha lehet akkor hol??????????
Magyar nyelvű lapokat ha mondanátok akkor +köszönném!!!!!!!
Pörög a fekete lemez pattog a bakelit poros picikét, de ugyanúgy érteni a szavait!!
2150 levél
Válasz 03.09.10. 15:06 #1246
darkforce
Megjelent a legújabb addonpack az OFPHU Scene szerverhez.
Az érdeklődők letölthetik innen :

http://ofphu.servegame.com/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=30

Néhány jellemző nyálcsorgatónak :

- Új menü és küldetés-szerkesztő felület (FDF Mod alapján)

7 teljesen új sziget (köztük a ZSÍRLAND is)
2 módosított sziget
összesen 18 sziget!

Új járművek :
- STT KLR motor módosított változat
- Hummer-A és BRDM-A (Módosított: plusz BRDM és HUMMER megnövelt raktérrel)

- BMD3, BMD3M >> Eredeti készítő/forrás: AKM74
- BTR-80 (ÚJ) >> Eredeti készítő/forrás: AKM74
- Patria (ÚJ) >> Eredeti készítő/forrás: Finmod
- M2A2-A (Módosított: Kézi újratöltés reload bug miatt, lassabb újratöltés)

Tankok :
M60 Patton a2
T55B
Leopard C2
T72B
Leopard 2A4
T80B
M1A2
T80-BV (ÚJ: eredeti T80 modell új textúrával és átkonfigurálva)

Helikopterek :

UH-1
MH-6,AH-6 (littlebird)
Mi-2

Fegyverek :
81mm mortar

BAS Delta/Rangers csomag (Módosított: kisebb ACOG nagyítás M4-en) LSR orosz fegyvercsomag

FPS kímélő füstgránát
Variációk satchelre

Gyalogosok :
módosított BAS Delta/Rangers

Egyebek :
- Hazai gyártású realistic explosion mod egy része >> Eredeti készítő/forrás: Goldmember
- AGS kikötő, gyár, épület kiegészítők >> Eredeti készítő/forrás: Agent Smith
- Barrack kiegészitők v2 >> Eredeti készítő/forrás: Mapfact
- Editorupdate105 4in1 (ÚJ: eddigi eu-k egyben, létra bug megoldva)




Jó töltögetést !
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.09.07. 22:21 #1245
FOxygene
Állítólag a HAMASZ-nak is van angol nyelvű de a MAHASZ-nak biztos
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
66 levél
Válasz 03.09.07. 19:33 #1244
DOGMAN
Mé a magyar és az USA hadseregének is van ilyenje
3275 levél
Válasz 03.09.07. 00:53 #1243
FOxygene
sovietarmy.com ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁHHÁÁÁÁÁÁÁ
hivatalos weblap?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
66 levél
Válasz 03.09.07. 00:48 #1242
DOGMAN
3275 levél
Válasz 03.09.06. 19:05 #1241
FOxygene
Gondolom tudtad hogy az AK74 a 47-es újabb modernebb kiadása?
.........z...........
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
41 levél
Válasz 03.09.06. 14:43 #1240
Nesztek!!!!
kössz a segítséget!!!
Pörög a fekete lemez pattog a bakelit poros picikét, de ugyanúgy érteni a szavait!!
112 levél
Válasz 03.09.06. 13:31 #1239
Icebird
beraksz elöszőr is 1 playert, ilyenkor ahol a west ,east , resistance, civilian oldal kiválasztható plusz megjelenik game logic, empty lehetőség is.Itt (empty) kiválasztott tipust üresen rakja be.
Az ak-47 east oldalon ,mig az ak74 resistance.
41 levél
Válasz 03.09.06. 12:45 #1238
Nesztek!!!!
Üdv mindenkinek!!!!
Elég ujj vagyok ebben a játékban, Aazt szeretném kérdezni hogy lehet editorba úgy autót betenni hogy ne uljön benne ember????
még 1 kérdés!!!!
A sof 2-ben + az OFP-be is ak74-esnek írják, de én úgy tudom hogy ak-47-es!! Én tudom rosszul vagy ők *aszták el?????
Pörög a fekete lemez pattog a bakelit poros picikét, de ugyanúgy érteni a szavait!!
3275 levél
Válasz 03.09.04. 20:09 #1237
FOxygene
Nagy somolygások közepette azon gondolkodom mutassak e valamit a project-ből ,de gyorsan elhesegetem a gondolatot he-he ..

Tudja valamelyikőtök hogy a OFP game modelljeit(állítólag) miért nem lehet beolvasni az OXY2-be?Csak a demo-ét lehet asszem,meg némely legyártott kieget sem enged,ilyet olvastam hogy le vannak zárva vagy mi a rosszseb.

Az UNREAL 2004-ben már lesznek járművek is,deviszont már a 2003-ban is jelen vannak szerintem ,mármint a szerkesztőben betölthetőek.
Namost ha lesznek járművek az unreal2004-ben akkor az igenkönnyen
gajjra veri majd a Flashpointot ha nekiáll egy két editorzseni és
készít egy Army módot vele.(ahogy az 1-el megtették)
Már most is dokumentálva van a modellszerkesztéséről minden ,és a mapszerkesztése,épületszerkesztése a fényekkel való játék k..a egyszerű az editorával,ezen filóztam fél éve amikor elsőnek belevágtam ebbe hogy unreal-al csináljam e mivel csapatvezetés abban is van(mondjuk rá) ,de a flashpoint egyszerűbbnek tűnik úgy globálba.

szerintetek a US.ARMY(unreal 1.x) játékában vannak járművek?Sztem nincsenek.


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.08.28. 21:00 #1236
cINC2
Háát...nem rossz, de szerintem az USA-nak jobbak a járműveik mind teljesítményben, mind küllemben, de én is szivesen száguldozok egy Ural-al!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.08.28. 20:54 #1235
FOxygene
Meg öregapámék hajnalban arra ébredhetett az ember hogy ruszki szakaszok futnak az úton,a közelben volt a laktanya,a lőtéren is jelentős időt elbóklásztunk Nem is beszélve a tavaj nyáron felfedezett elhagyott légvédelmi komplexumról,tipikus kiskockacsempés fürdőhelyiségek és flashpoint barrack-kok
Imádom a szoc atmoszférát
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.08.28. 20:48 #1234
FOxygene
A kampányon kívül a CTI-ben mindíg a szovjettel voltam,valahogy vonzódom a t-72-esekhez,meg a szovjet típusú gépjárművekhez,nemtudom talán megboldogúlt öregapám Zaporozsec-e miatt van az egész,70 fokos hegyoldalon is felment és benzinnel működött a fűtése
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.08.28. 01:34 #1233
cINC2
FOxygene, csak nem a szovjetekkel játszol? Pedig a NATO jobb.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.08.27. 13:20 #1232
FOxygene
Darkforce sajna a Voda nem jó game-re pedig már régesrég
győzelemre vezettem volna a vörösöket!!!
ELŐŐŐRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.08.26. 15:39 #1231
cINC2
Majd megnézem a downloads-ban.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.08.26. 00:40 #1230
darkforce
F0xygene igencsak jó tagja lenne a scene-nek, én úgy tudom, hogy hétvégénként szervezve van egy egy cti meccs, de igazából a pontos idejét csak ircen lehet megtudni. Hát igen, kénytelen leszel felrakni mostmár egy mircet =)))

Egyébként ZSÍRLAND fentvan az ofphu ftp-n is, nemde ? legalábbis én onnan letöltöttem egyszer, csak azóta nemtudom hova került =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.08.25. 16:25 #1229
FOxygene
Dogman ,múlt hét kedden fizettem,postai átutalással,írtam is de azért szólok.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.08.25. 00:37 #1228
cINC2
Tényleg, Zsírland-ot honnan tölthetem le?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 03.08.25. 00:33 #1227
cINC2
DOGMA, nem lehetne kicsit több CTI multi-t szervezni? Vagy csak én nézem ritkán a scene portált?
Gondolom, ez nem olyan egyszerű, vagy igen? Mert kb. 1-2 hetente van csak szervezett CTI multi.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 03.08.24. 12:23 #1226
cINC2
Észrevettem egy hibát vmelyik régebbi CTI verzióban: ha beültetek egy egységemet vmelyik társam járművébe, azt elvesztem. Nem értem, remélem ez a mostani verzióban nincs benne.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 03.08.24. 00:30 #1225
cINC2
Szerintem azok a munkások lealacsonyítják az OPF színvonalád, de lapáttal és overállal már nem lennének olyan nevetségesek!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.08.23. 17:54 #1224
FOxygene
de Cinc abban mi a poén ,szerintem legyen minnél életszerűbb,sőt én hiányolom a lapátot a kezükből meg az overált,de komolyan

Darkforce,szerintem ha pont annyi egységet raksz be a WW2-esekből mint amennyi benne van eleve a CTI-ben akkor tökéletesen fog működni.
Már egyszer beszéltünk róla hova kell írkálni őket.
Csakhát munka van vele.



"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.08.22. 20:51 #1223
cINC2
Akkor a munkások egyszerűen csak álljanak az aktuális épület mellet.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.08.22. 16:27 #1222
darkforce
Van Nogova-ra is CTI persze, csak egy kicsit terheli a gépet, szóval erős géppel rendelkezőknek érdemes megpróbálni ...

Egyébként az oldal nekem tökéletesen működik =)


F0xygene :
mind1 akkor, majd ha megjelenik az Invasion 44 akkor át lehet pakolni cti-re azt is, az már főpoén lenne =))))

cINC2 : a munkások azért elég jó hogy vannak, mert ha eltévedsz az ellenfél bázisára egy bizonnal mindenféle robbanóeszköz nélkül, akkor szépen lelőheted a munkásokat, ezzel eléggé hátráltatod az ellenfél fejlődését. =)))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.08.22. 14:31 #1221
cINC2
A CTI-ben az az egyetlen óriási hülyeség, ahogy a "munkások" dolgoznak, azt kivehették volna, és egyszerűen "saját magát építené" az épület.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 03.08.22. 14:27 #1220
cINC2
Pedig működik!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.08.22. 09:15 #1219
FOxygene
http://mfcti.sourceforge.net

De nekem szinte semmi nem működött egy hónapja.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.08.21. 23:05 #1218
cINC2
A CTI-nek van oldala? És ha van/volt, miért szűnt meg?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.08.21. 13:02 #1217
FOxygene
sztem nincs ,keress rá az oldalán,márha van még oldala
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.08.20. 19:06 #1216
cINC2
Nogovo-n nincs CTI?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.08.20. 18:38 #1215
FOxygene
DF:Én annyit tettem hogy telepakoltam a CTI mindkét oldalát mindenfélével.

A problámák:

-az enemy AI nam csak a saját egységeit gyártotta
-A listában egy bizonyos előre megszabott db szám után tolódtak a személyzet számát meghatározó "valamik" gondolom, és így az új járművek többségét személyzet nélkül gyártotta le.
-Viszont a barrack-ból kijövő emberek kapásból elfoglalták tehát oké.
-És a saját gyárakból is emberek nélkül jött ki a legtöbb jármű.
(annyi plusz munkát adott hogy egy komplett tankszakasz legyártása után odavezettem a tankoki mellé egy teljes szakaszt és kiadtam a "üljetek a járművekbe parancsot" és 98%-ban sikeresen hajtották végre,ha nem akkor arrébbvittem őket és normálisabban elrendeztem a felállást.

Szóval nagyonhangulatos ezerféle járművet látni és harcolni velük.
Meg ágyúkat ,aknavetőket gyártani és mint egy lassú autóval közlekedni velük taktikai pozícióba vezényelni őket,kicsit feldobják a hangulatot,csak idiótán néz ki ahogy az "álványos TOW csigatempóban nyomul a hegyoldalon"

Annyit buheráltam még hogy Montinyac-ot megerődítettem a mapeditorral,falakat és bunkereket húztam fel géppuskafészkekkel,lecsukható sorompóval,kész reptérrel.

De már azóta párszor újratelepítettem a flashpointot
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.08.18. 21:10 #1214
darkforce
FOxygene :
ebből sok újat nem tudtam meg, de egyébként jó munkát a továbbiakban az addonjaiddal. =)

Egyébként van működőképes CTI változatod (ami módosított ugye) mert érdekelne ha van, én nem mélyültem bele még mindig a más anyagának a piszkálásába...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.08.17. 19:23 #1213
FOxygene
Darkforce:Van már terepem,egy fullra kívül belül textúrázott emeletes épületem egyenlőre GEO lod nélkül,van két problémám is:
1-GEO LOD falak(megoldás szerintem megvan de a lustaság is )
2-Az "objektumokkal felszerelt" MAP bevitele a game-ba.(most leálltam a próbálgatásokkal,olvastam mindenfélét de még nem megy)
A Visitorban már tökéletes(bár az sem volt leányálom összehozni hogy egy külső tárgyat megjelenítsen végre az a sz.r normálisan.
Rengeteg buktató van,főleg a programok path hülyeségei miatt,csak az "editing center" fórumának tüzetes tanilmányozása után fog sikerülni bárkinek is bármi.Hívhatjuk "primitív korlátoknak" is azt amit a "Buldozer" meg a "Visitor" meg az "O2 light" művel a gyanútlan emberrel.


Mellette tanulom a flash-t nagy erőkkel.

Szóval lassacskán de alakul,csak az időtőlfügg minden,a lényegeket tudom,a fejemben már kész van a modelljeim megvannak,van egy olyan "járművem" 3DS formátumban amit szerintem a mozifilmhez használtak,behalnál úgy néz ki akár alap flat szürkével is,csak kedv és idő kellene hogy játékbavigyem,de én sorba megyek,szépen lépésenként,(a 3d-s játékok 60%-ból kilopható minden a legutolsó textúráig

Az editormágus meg az addonmaker meg tökugyanaz is lehet,csak fogalmazás kérdése.


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
66 levél
Válasz 03.08.17. 05:01 #1212
DOGMAN
Én alkottam a ZSÍR klán részére egy fürdőkád járművet (2 személyes, a faszik a vízzel félig teli kádban ücsörögve tépnek ezerrel)
Ha kell majd előkeresem és elküldöm.
LOLL
2150 levél
Válasz 03.08.16. 19:20 #1211
darkforce
F0xygene az editormágus és az addonméker közt nagy különbségek vannak azért, egyébként ha van kész remekműved én azonnal felrakom az oldalamra, beleértve a CTI módositásokat is =) Persze ha ehez te is hozzájárulsz, talán megnő ott is a flashpointos látogatók száma és lehet kérdezni is a fórumba majd =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
16 levél
Válasz 03.08.14. 20:20 #1210
Ghost|HUN
ki lesz
Ghost
3275 levél
Válasz 03.08.11. 22:06 #1209
FOxygene
Ugye ki lesz valahol plakátozva hogy mennyit kell és melyik bankszámlára fizetni....?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
66 levél
Válasz 03.08.11. 11:16 #1208
DOGMAN
"Egyébként van akinek directplay-en át működött már rendesen bármilyen szervermonitor ?"

ja 1.5xxx verzió előtt
3275 levél
Válasz 03.08.10. 17:56 #1207
FOxygene
Figyu tudom hogy semelyikőtök nem editormágus,de talán benéz ide valami nagyfejű is.

Ha van egy összetett(nem 4 falas) épületem,azt simán becopyzhatom a a Geometry LOD-ba,vagy csak különálló összekötetlen téglatesteket lehet?Mert kiábrándító a GHOOOST effektus amikor átmászok a falakon
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.08.10. 14:08 #1206
darkforce
Remélem a zsírland állandó résztvevője lessz a szervernek, elvégre az "őslakosok" készitették, nemde ? =)

Egyébként van akinek directplay-en át működött már rendesen bármilyen szervermonitor ?
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
66 levél
Válasz 03.08.10. 04:57 #1205
DOGMAN
nincs emilszerver, azé nem küld jelszót (a héten lesz talán már)
elküldtem a jelszavad...
3275 levél
Válasz 03.08.10. 00:12 #1204
FOxygene
DOGMAN,két kapálás között küld el a jelszómat mert ezt az idióta kérdést ott is fel szeretném tenni
Az atómata jelszóelküldés szerintem nem megy....?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.08.09. 23:50 #1203
FOxygene
Az oxy2-ben hogyan adsz nevet a vertex-eknek?
kijelölöd és a selection name lenne az? amit létrehozol?


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
66 levél
Válasz 03.08.09. 13:04 #1202
DOGMAN
díjbefizetés most lesz a héten, de jáchacc amikor akarsz, a játéknak nem feltétele a befizatés...
Addonpack3 kell!!
3764 levél
Válasz 03.08.08. 23:26 #1201
cINC2
Két kérdésem lenne a scene szerverrel kapcsolatban:
1.: most lehet játszani(mert még be kell fizetni a szerver elhelyezési díját)?
2.: muszály hozzá az addon pack 3?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 03.08.04. 21:35 #1200
cINC2
Őslakosok? Szép megnevezés...
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
66 levél
Válasz 03.08.04. 19:54 #1199
DOGMAN
Csak viccből írogatok javításokat neked

Cinc2: attól függ hányan adnak be pénzt, ezért mindenki jelentkezzen aki szeretne lét adni, és utána ki lesz osztva sz összeg.
Amúgy nehiszem hogy 1000-1500-nál ezresnél több lesz. de ha sokkal több akkor a különbséget úgyis az "őslakosok" adják majd össze...
3764 levél
Válasz 03.08.03. 23:46 #1198
cINC2
A PipeBomb a satchel? Ezt jobb lett volna, ha tudom...
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.