Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint
A legutóbbi Operation Flashpoint cikkek, hírek
2150 levél
Válasz 03.08.03. 23:30 #1197
darkforce
Nahh eléggé lemaradtam a beszélgetésben, ebbe a ZSÍR-os témába nem is szólok bele, bár elég sokszor voltam disznóvágáson, de azis csak a jó kis HP-ről meg a disznóperzselésről szólt, nekem valahogy nem tetszett (a nyers húst nem szeretem )

egyébként bármilyen nagynyomásu gáz hirtelen kiszabadulásakor veszélyes, bár tüzet nem feltétlen okoz =)

cINC2 :
ha satchel-t akarsz adni az officernek, akkor azt írd be az init mezejébe, hogy :
this addMagazine "Pipebomb";
(ha jól tudom, lehet hogy nem addMagazine, hanem AddWeapon.
Bár egyszerübb ha egy ládába rakod és a ládának az init mezejébe írod be, hogy :
this addMagazineCargo ["Pipebomb" 10];
Ilyenkor 10 satchelt berak a ládába, persze felvenni csak úgy tudod, hogy leraksz valamit a helyébe.

Ha kell még script help, azt bármikor tudok adni, mert belejöttem az utóbbi időben eléggé....
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.08.03. 21:06 #1196
cINC2
DOGMAN, mennyi lesz a szerverdíj?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.08.03. 17:33 #1195
FOxygene
TTTTTTTUUUUUUUDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
De az oxygén is veszélyes nagy nyomáson,azt mondták!!!!Az olajos kezet begyújtja,vagymittudoménmár!!!!!!!!!!!!!!!
Nehogymár azt hidd hogy olyan segg vagyok hogy nem fogom fel a lényegét többekközött ezt a szart is tanították 5 éven keresztül!!!


ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
66 levél
Válasz 03.08.03. 14:59 #1194
DOGMAN
A színtiszta oxigén önmagában nem ég, hanem az acetiléngáz égését táplálja
De most már nem piszkállak
3275 levél
Válasz 03.08.03. 10:39 #1193
FOxygene
http://www.ofpbase.com/pafiledb/pafiledb.php?action=download&id=76

Ez valami E3-as Flashpoint2 előzetes,nem töltöttem még le.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.08.03. 10:35 #1192
FOxygene
Dogmanlyan régen heggesztettem vele hogy csak egy szófoszlány volt a fejemben valami rövídített gáz név,lustaságom nem vitt rá hogy ezért rákeressek a NET-en hogy mi volt pontosan.

Annyira emlékszem hogy sárga meg kék palack,és az oxygén a kék(asszem),és nemmondod hogy nem az oxygén ég???Ez új.
De most komolyan mintha azt mondták vola hogy az oxygén csapjához sem lehet olajos kézzel nyúlni mert belobban a hatalmas nyomású gáz ha a csap mellett tekerés közben picit megfúj.Aztán lehet hogy ez végképp baromság

Tudatom legmélyebb szegletében erősen éreztem hogy fura ez a CO de
akkor biztos azt a védőgázast hívtuk-ták így.

A lényeg érthető volt.
A traktornál ugyanez a helyzet ugyanúgy kétségeim voltak de leírtam.

A lényeg hogy imádtam a pilótafülkéjét olyan tágas és szuper a kilátás
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
66 levél
Válasz 03.08.03. 04:07 #1191
DOGMAN
Cinc2: már mondtam akkor is mikor ezt először hangoztattad: ha nem értesz valamit az még tetszhet másoknak.
Sőt: én meg tőled kapok hányingert, de azt nagyon
nagyon várom már azt a percet mikor majd feljössz a szerverre jáccani...

FOX:
OFF
ami be tud gyulladni hegesztőkészülékben gáz, az a az acetilén...
A CO2 nem éghető, az egy védőgázas hegesztési módhoz kell.
Az OFP-ben a traktor az Zetor 6214-es (cseh gyártmány a drága)
ON

van a szerveren zsirklán kopirájt járgány, Paradia csinálta nekünk, cinc2 ne is tőccse le mert biztos ettől is hányna.
zsirmalac járgány
3275 levél
Válasz 03.08.02. 20:58 #1190
FOxygene
Cinc2:Én meg vártam már mikor tetőzik be annyira a poén hogy nem lehet újat mondani de nem volt ilyen pont a bevezetőszövegben
Sőt az almenükben sem igen.

Pörzsölő belobban,mostmár érthető... (félelmetes hangja van,arra emlékeztet amikor a TSZ-ben az egyik sokeszű CO heggesztő miután belobbant a cső(visszafelé kezdett égni a palackhoz)a hatalmas csarnokban hírtelen megállt az idő az emberek bambán mozdulatlanul bámultak a heggesztő felé aki szintén teszetosza módon a csöveket akarta eloltani ahelyett hogy azonnal elzárta volna a gázt,aztán odarohant valaki és elzárta.
Kapta is a megjegyzéseket a balfasz,:"Meg akarsz ölni bazzmeg!!"
Meg hasonlókat.Szerintem a 100x100-as csarnokból nemigen maradt volna semmi.

Nektek késsel meg perzselővel kellene rohangálnotok a pályákon,
csináljátok meg a Zsírhadsereget ,csupa böllérábrázatú elem hurkatöltőből osztaná az áldást.
Egy olyan fegyvert faragnátok belőle ami kilövi a hurkát rácsavarodik az ellen nyakára mint egy kígyó és megfojtja.
Vagy a májas az májra menne,a véres meg kiszívná az ellenség vérét.
A kés dobható lenne.
Katonai ruházat helyet "toszómici" sapka (antennás)
gumicsizma,munkásnadrág,EW-ing típusú ing és az elmaradhatatlan kötény.
A járművek már majdnem adottak talán egy Johndeer(így kell írni?) hiányzik még,én olyan kis MTZ-n tanultam meg vezetni ami a progiban van,de nyomtam már NDK-s kombájn-al is meg MTZ50-essel és 80-assal is Igazi traktorista oskolában végeztem.
Bazz a kombájnal milyet lehetne alkotni!!,istenem!,nyakhoz emelni a vágóasztalt(szakszó?) és nyiszálni vele!Ezt lehet hogy megcsinálom,
majd a nagy projektem után,közben...?Terepszínű katonai kombájn...áhhá..


Kicsit OFF-os lett dehát a ZSír ban van fantázia,kezdetbenn nem értettem a SCENE-n hogy mi az a ZSÍR?Mozaikszónak feltételeztem.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.08.02. 20:01 #1189
cINC2
A ZSÍR klán lapjától hányingert kaptam!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
66 levél
Válasz 03.08.02. 17:20 #1188
DOGMAN
"A "lobbanáspont" helyett a "villanáspont" miért nem volt gyó?"

beLOBBAN a disznóperzselő...
3275 levél
Válasz 03.08.02. 10:00 #1187
FOxygene
ÁÁÁÁÁHÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
A tanyavilágban is ilyen népszerű a game?
Igazi hamísítatlan vidéki fol-klór.
A zenei TOPlistátokon gondolom MC Haver-ék ostromolják a pontszerző helyeket
Én nagyon csípom őket ,az összes albumuk megvan mp3-ban.

Tiszta disznótoros hangulatom lett.
Eszembejutottak gyermekkororm disznóvágásai öregapáméknál,a minden évben(félévben?)megjelenő alkesz vörösfejű böllér,akinél
gyakran elszabadúlt a malac,később fejlesztette a hardwert valami pisztolyra,de volt olyan koca aminek nem vitte át a homlokcsontját és akkor újra a kés következett.
Az egész disznóvágás a piálásról szólt,minden 10 percben megkínálták magukat,meg a segítőknek áthívott szomszédokat,meg a többi gumicsizmás cimborát.
Miért kell disznóölésekkel terrorizálni a vidéki gyerekeket?


A "lobbanáspont" helyett a "villanáspont" miért nem volt gyó?

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
66 levél
Válasz 03.08.02. 03:57 #1186
DOGMAN
Visitort tegnap éjjel láttam először, eddig a wrpedittel szívtam...
most asszem meglódulok a melóval
a ZSÍRLAND feliratai meg érthetőbbek lesznek ha elolvasod a ZSÍR klán honlapjának jó részét....
ZSÍRKLÁN Tanyalap
3764 levél
Válasz 03.08.02. 02:18 #1185
cINC2
Ááá...pedig ezt pályaszerkesztőben akarom megcsinálni!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.08.02. 00:48 #1184
FOxygene
Csak egy közhellyel szolgálhatok Cinc:Komédia az egész kib.. világ.
Tőlem ne kérdezz karakter buherát,ott még nem tartok
Dogman mekkora textúrákat használsz a dombotzatra,és a Vizotor lehetőségét hogy variálja a textúrálkat véletlenszerűen az általad meghatározott arányokban,azt használod?És hány db variációs textúrát csináltál neki?
Vajon méretre is konveretál a visitor?
Mert én 1024x1024-es burkolatokat adok neki,eddig alaptalajnak kapott 8db-ot,variációra. K.. jó néz ki a táj ha normálisan van megcsinálva a variációs textúra,nincsen ismétlődés,teljesen homogén a terep,pedig még csak az alapok ezek.

A wrpedit tud ilyet?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.08.01. 19:39 #1183
cINC2
Fox: "Valahogy így kezdődik a történeted majd:"Hol volt hol nem volt Élt egyszer egy Zsírkirály volt neki három fia.....Debizson ,KisKondér és Bödönke......" - ne csinálj a Flashpoint-ból komédiát!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 03.08.01. 19:36 #1182
cINC2
Hogy lehet pl. egy officernek satchel charges-t adni? Mert szeretnék összerakni egy black op tulajdonságaival rendelkező officert.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.08.01. 18:58 #1181
FOxygene
Dogman,amikor belevágtam a flashpoint buherába és témát kerestem ,másodiknak egy Stronghold MOD jutott az eszembe,látom a szigeted esetleg valami hasonlónk készül ,talán csaknem középkorba repíted a OFP-ot?

Valahogy így kezdődik a történeted majd:"Hol volt hol nem volt Élt egyszer egy Zsírkirály volt neki három fia.....Debizson ,KisKondér és Bödönke......
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.08.01. 18:48 #1180
FOxygene
DOGMAN,szuper hogy odaírtál néhány commentet.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.08.01. 14:08 #1179
cINC2
Zsirland? Ehh...
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
66 levél
Válasz 03.08.01. 01:46 #1178
DOGMAN
Itt az én szigetem cpp-je is:

class CfgPatches {
class Zsirland{
units[] = {};
weapons[] = {};
worlds[] = {Zsirland};
requiredVersion = 1.75;
};
};
class CfgWorldList
{
class Zsirland{};
}
class CfgSurfaces
{
};
class CfgEnvSounds {};
class CfgWorlds
{
class DefaultWorld {};
class Intro : DefaultWorld {};
class Zsirland: Intro {
// nemtommi a 3-as...
access = 3;
// név
description = "Zsirland";
// kép a laptopon a szigetek listájánál
icon = "\Zsirland\Zsirland.jpg";
// sziget file neve
worldName = "\Zsirland\Zsirland.wrp";
// intro mission, ezt tölti be ha kilépsz a szigetről a főmenübe
cutscenes[] = {"..\addons\Zsirland_anims\intro"};
// ide fókuszál ha betöltöd a mission szerkesztőbe, vagy ha elindul a küldetés
centerPosition[] = {7580,6232,60};

// még nem másztam bele a dologba
class Sounds
{
sounds[]={};
};
// ebbe sem
class Animation
{
vehicles[]={};
};

// lehet pl a városoknak neveket adni
// ezeket a koordinátákat feliratozza a sziget térképére
class Names
{
class Tanya
{
name="Tanya";
position[]={7147,7112,60};
};
class Kemping
{
name="Kemping";
position[]={6674,6850,100};
};
class Hegy
{
name="Bazi nagy hegy";
position[]={7251,6358,300};
};
class Ovar
{
name="Középkori vár";
position[]={7021,7472,200};
};
};
};

class CfgWorldList {
class Zsirland{
};
};

Örömködj erősen
3764 levél
Válasz 03.07.31. 23:42 #1177
cINC2
A Trinity normal island idáig a legszebb sziget addon! Mikor lesz kész a 2?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.07.31. 22:11 #1176
FOxygene
Cinc2 te mohó.
Mit küldjek el?

A szigetet azért hoztam össze hogy nagyjából olyan környezetbe pakolgassam le az épületeket meg a teszteket már legalább hasonló világban végezzem ,és ki is próbálhattam hogy működik e a külső domborzatbevitel,ennyi és nem több még.
Pusztán csak dombok textúrázva,most nem erre koncentrálok.
Fél napom ment arra hogy a 3ds bevitelt megoldjam az Oxy-ba ,konvertálok agyba főbe legalább 6db 3d-s progival ,mert a lopott tárgyak többsége olyan formátumban van hogy az életbe nem hallottam felőle ,úgyhogy nehéz egy picit de asszem ebben a pillanatban töltöttem le a végső kellő konvertert ,...legalábbis k..ra remélem.

Tehát a módszert mondhatom el max hogy hogyan készíts 5 perc alatt működő domborzatot amire csak tárgyakat kell pakolnod....
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.07.31. 16:52 #1175
cINC2
Küldd el nekem: cinc@index.hu !
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.07.31. 15:39 #1174
FOxygene
műűködik a szigetem,hurrrrrá!!!!!
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
112 levél
Válasz 03.07.31. 15:06 #1173
Icebird
Nem kell zöldel ,azt a OFP jeleníti meg úgy.
Célszerű fekete-fehérben.
Méret:
128X128X32b
3275 levél
Válasz 03.07.31. 14:15 #1172
FOxygene
Kösz Icebird,mingyán tesztelem is.
a Tutorial olvasását a textúrázás után abbahagytam és a végére ugortam bár később átböngésztem de nem említi hogy ikont csinált volna hozzá,szerintem csak ott volt a segédfájlok között amiket nem használtam.

THX.

Az ikonnak milyen felbontásúnak kell lennie?
És csak azzal a zölddel lehet rajzolni?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.07.31. 13:13 #1171
cINC2
Tegnológiailag előttem jártok.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
112 levél
Válasz 03.07.31. 12:57 #1170
Icebird
class CfgPatches
{
class Foxisland
{
units[] = {};
weapons[] = {};
worlds[] = {"Foxisland"};
requiredVersion = 1.40;
};
};

class CfgWorlds
{
class DefaultWorld {};
class Eden: DefaultWorld {};
class Foxisland: Eden
{
description="Foxisziget";
worldName="\Foxisland\Foxisland.wrp";
//cutscenes[]={"..\ADDONS\Foxislandanim\intro"};
//icon = "_foxi.paa";
startTime="10:00";
startDate="29/2/84";
centerPosition[]={6387,6387,0};
};
};

class CfgWorldList {
class Foxisland {};
};


Igy nézne ki a szigeted. Ami nincs definiálva azt felesleges beleírni ,csak hiba forrás.
Ezt a két sor is csak akkor kell ha csinálsz hozzá intrót ,és kis ikont.:
cutscenes[]={"..\ADDONS\Foxislandanim\intro"};
icon = "_foxi.paa";
Egyenlőre ki kommenteltem. Igy látni hova kell majd irni. Tehát azokat nyugottan töröld.
3275 levél
Válasz 03.07.31. 00:38 #1169
FOxygene
Kb egyszer IRC-ztem életemben ,nem is akarom felinstallálni csak egy haszontalan kacat lenne az 1001-edik program a sorban.

Beírtam lent,frissítsél néha
Da hagyjad holnap keresek egy sziget editálás-t ami a confog.cpp szerepét is taglalja és a tutorial példaprogram szerínt építi fel.

Mert ez a tutorial készen adta hozzá és nem vesézte ki mi miért van benne.

Na kilépek és fekszek.
Csá.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.07.31. 00:34 #1168
darkforce
Izé, tudodmit, gyere inkább ircre a #wargamer szobába, vagy ha ez bonyolult, akkor az oldalunkon próbálkozz a Chat gombbal és akkor tudunk beszélni élőben is, nemtudom miért kéne szennyezni itt a fórumot, de a legegyszerübb ha bemásolod és megnézem mi benne a hibás (lehetőleg akkor már a hibaüzenetet is).

Egyébként én is modemmel vagyok most =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.07.31. 00:27 #1167
FOxygene
Az gyó ha tudsz ilyen animálásokat majd kell úgyis,a visitorral ismerkedem és a Terragen-ből közvetlenül kapja a tájmodellt
De ha akarom bármiből csinálok tájat bármilyen képből,szövegből(dombok lennének a betűk

szóval a script rész kellene még a végére mert ez hibás a mi a tutorialhoz van adva,ma már nem akarok kutatni utánna ,cska gondoltam gyorsan kiszúrod az elírást,aztán még megnézhetem hogy működik e a domborzat

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.07.31. 00:21 #1166
FOxygene
Darkforce ha gondolod elárulom a legegyszerűbb domborzatszerkesztést

De most nem az a kérdésem hanem a szigetek script-je,végsősoron ha nem csináltál új szigetet akkor lehet hogy nem is tudod mi kewll az alapnak?
Lassú a voda lassan írok nehogy kilépj még.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.07.31. 00:16 #1165
darkforce
Hát pályaszerkesztéshez a játék pályaszerkesztőjét használom, szigetet nem szoktam szerkeszteni, de gondolom akkor már a Visitor a legjobb erre... Bár a Warp editbe régebben valamennyire belejöttem, azóta már elfelejtettem mindent.

A külső scripteket egy "Chris's OFP Script editor" nevü progival írom, ez a legjobb amit találtam eddig, a célnak tökéletesen megfelel, eddig igazából csak szórakozgattam (pl. összedobtam egy olyan épületet, ahol kapcsolókkal rombolhatom le a várost, vagy parancsra tudok szétzúzni épületeket stb.) de nem lenne gond valami kész dolgot is összehozni, azért elmondhatnád, hogy kb. min is mesterkedsz =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.07.31. 00:15 #1164
FOxygene
cinc az oktatóanyagban egy szimpla bejárható házhoz nem kell nagy művészet script-et írni mivel csak az alap struktúrát kell kibővíteni a saját neveiddel mennyiségeiddel.Van egy oktatóanyag annak ott van a végén.

Viszont én most alapszinten domborzatilag összehoztam egy szigetet csak tesztként,és a tutorialhoz mellékelt config.cpp-t írtam át a saját nevemre de valamilyen szintaktikai(elírás) hibát tartalmaz.

Darkforce íme a feladvány: a CFGworlds részben írtam el valamit a hibaüzenet szerint { ilyen jel-et emleget hogy helyette = egyenlőségség jel kell!!! de hol?????

// Example config file for Visitor Tutorial island

// some basic defines
#define TEast 0
#define TWest 1
#define TGuerrila 2
#define TCivilian 3
#define TSideUnknown 4
#define TEnemy 5
#define TFriendly 6
#define TLogic 7

#define true 1
#define false 0

// type scope
#define private 0
#define protected 1
#define public 2

class CfgPatches
{
class Foxisland{units[]={};weapons[]={};requiredVersion = 1.40;};
};

class CfgWorldList {
class Foxisland {};

}

class CfgEnvSounds {};

class CfgWorlds
{
class DefaultWorld {};
class Eden: DefaultWorld {};
class Foxisland: Eden {};
{
worldName="\Foxisland\Foxisland.wrp";
description="Foxisziget";
startTime="10:00";
startDate="29/2/84";
centerPosition[]={6387,6387,0};

class Names
{
};
};

};


Na?????????????????????????????
A szigetek Config.cpp-ről nincs még útmutatóm ezért vagyok hülye hozzá.
Az is jó lenne ha beírnál egy olyan cofig.cpp fájlt ide ami egy üres szigetre alkalmazható,van ott egy center szám valahol gondolom az az jelöli a térképem közepét,ugye?


THX
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.07.30. 23:21 #1163
cINC2
Hát...még egy házhoz is kell normálisan scriptet tudni.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.07.30. 22:52 #1162
FOxygene
Darkforce mit használsz pályaszerkesztéshez?Milyen progi(k)-at?
Kiváncsi vagyok mivel pöcsölsz szöszmötölsz,mert 1 napi kutatómunkával olyan dolgokra jöttem rá és próbáltam ki hogy csuda.



A lényeg hogy nem akarom elárulni a témát amin munkálkodok,de pályaszerkesztéstől az egységeken át a kampányszerkesztési mindenre szükségem lesz.
A pálya és az épületszerkesztést már 90%-osan ismerem


cinc2:figyu olyan ultraprimitív egy épület összehozása pl hogy csuda de egy kocsi sem lehet sokkal több,
csak macerásak hogyha nem lopod a modellt (erős sunyi somolygás

Olvasd el Paradia fordítását meg a DF által ajánlott oldal Tutorialjait,tökéletesek.
a gondod az OXY és a Buldózer frigyének megkötésével lesz majd
de a Visitornál is szerencsétlenkedik a buldózer,én már tudom hogyan kell életet lehelni belé(hála Paradia mesternek is)


És rengeteg ötletem van egyéb szoftverek használatára is amit a NET-en csak elvétve megyaráznak ill kérdeznek meg az editor fórumokon,
nekem ma összejött a lényeg.


A lanyhulási folymatom majd akkor indúl meg amikor az 5-ik objektumot editálom ,most még fel vagyok dobva a dolog egyszerűségén és a tervem nagyszerűségén
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.07.30. 15:17 #1161
cINC2
DF, csináltatok veled egy addont magamnak.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.07.30. 14:56 #1160
darkforce
F0xygene :
az előbb még azt írtad, hogy két hónap és kész az ötleted, utána meg már azt írod, hogy fél év? =) ejnye ejnye, hát mire kész lessz kijön az ofp2 =)

Egyébként az utóbbi időben eléggé belejöttem a scriptelésbe, így ha kell segitség, akkor ebben tudok segiteni. Itt nem csak a pályákra gondolok, hanem az addonok scriptelésére =) Az is van neki, méghozzá nem is olyan egyszerü, weeh =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.07.30. 12:23 #1159
cINC2
Nem működik az operationflashpoint.cz ! Most honnan töltsem le az UN pack-okat?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
66 levél
Válasz 03.07.30. 03:57 #1158
DOGMAN
Foxygene: azöld alapszínű magyar ofp oldal az a http://www.fpscentral.hu/flashpoint/ volt de már megszúnt.

cINC2: az ofphu szerver azért halt le mert az OFP-nek vany egy olyan bugja, hogy bizonyos feltételek teljesülésekor (csak directplay és valami TCP/IP bug) törli a particiót amin található!!!!!
Tisztára mint egy vírus...
És ez bárkinél előjöhet bármikor.

Ezt már a BIStudio is tudja, a jövő hétree igérik a peccset rá.
Mi már kétszer megszívtuk ezt, de szerencsére frankó volt a backup, szal gyakorlatilag 4 nap alatt helyrejött (szerver kihoz-rendbetesz-bevisz) a dolog.

DOGMAN [ZSIR]
3275 levél
Válasz 03.07.29. 23:00 #1157
FOxygene
Jéééééézus!
Az UNREAL-ek editorja egy bomba szöszi ehez az Oxygene Qazimódóhoz képest
Belemerültem az Oxygene-be és már átlátom egy fullosan működő épület minden kínszenvedését(ami részben az editort kellő kezelési hiányosságaimban rejlik).
És még trigger-ekkel(kapcsolókkal) nem is foglalkoztam
Az UNREAL ebben és az AI ezekhez való viszonyában nagyon átlátható és könnyen variálható.

Maga az ENGINE az UNREAL-é maga a tökély(majdnem),szerkesztgettem régebben azzal is(k.. egyszerű) csak kevéssé dokumentált és viszonylag bonyolultnak tűnik az AI scriptelése hogy a járműhasználat hiányáról ne is beszéljek)
Szóval a flashpoint az UNREAL-hoz képest az építésben sokkal nagyon sokkal macerásabb,viszont a csapatrendszerében a lehetőségek a járműhasználata a hatalmas tájmodell és a dokumentáltsága miatt a nyerő nálam.

De ha bárkinek kellenek Unreal-os Tutorialok ,segédprogramok akkor mondhatok címeket ill küldhetek.

Cin2 mind a ketten gondolom kezdők vagyunk de azért kérdezz ha nem megy valami majd "vak vezet világtalant" alapon társalgunk róla

Pl nem hittem volna hogy egy külön láthatósági modell dönti el hogy mi látszódjon a környezetből az objektum körül és belül ha az a képben van ,hihetetlen ilyet az UNREAL szerkesztőjében nem találsz.,azt embereknek írták nem terminátoroknak
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.07.29. 13:03 #1156
cINC2
Akkor én is megnézem ezeket.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
112 levél
Válasz 03.07.29. 11:59 #1155
Icebird
Újra megy a SCENE oldal!
3275 levél
Válasz 03.07.29. 00:49 #1154
FOxygene
Cinc: hál az égnek ott van a végén a Config fájl teljes leírása ,ezzel a szöveggel csak érzékelteti a mennyiséget
Még szerencs hogy mindenféle igényes tutoriallal felfegyverkeztem
,szépen lassacskán összeáll a kép,bár asszem Darkforce-t majd lefárasztom egy két alapvető pályafelépítési fájlstruktúra kérdéssel.Majd ha odaérek hogy a visitorból ki kell hozni a dögöt

Hát gyerekek mostanában újraélem a múltam.
régebben a 3DStúdióval (igen,verziószám nélkül
és a Vista pro tájgenerátor kombinációjával csináltam egy repülő tomcat mozit egy szuper erdős hegyes völgyes táj felett.
Namost, ugyanazokkal a probléméákal szembesülök csak egy évszázaddal késöbb a TERRAGEN és a VISITOR kombinációjával.
De már összejött csak nem tudjátok hogyan kell egy képnek megkapni az alpha csatornáját???
ez elég kínaiúl hangzik,viszont nélküle elég érdekesek a domborzati viszonyok .


Paradia nagyon rendes elküldte a magyar tutorialokat.
Szerintem az addonkészítők nevezhetnék magukat úgy kollektíve a "KONTÉNER GYERMEKEI"-nek ,asszem az a tutorial szoptatta az összes editorátort Már én is átestem vele a tűzkeresztségen.

Ez topic-címnek is elmenne a SCENE-n a fejlesztők fellegvára helyett ,majd felvetem.


Olyan tervem van hogy bekakiltok.Fél év és kész lesz
(virtuális lekopogás.. kopp kopp)
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.07.28. 20:49 #1153
cINC2
A scriptelés gonoszabb mint a sátán? LOL
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.07.27. 20:16 #1152
FOxygene
DF nagyon frankó a site amit mutattál,pont aolyan szájbarágós fotókkal agyointűzdelt mint amit akarok THX.
És még humorérzéke is van

...OH DEAR LORD! Is it Death? Satan? George Bush??. NO, its FAR worse!! Its the evil and scary configfile!! Nooooooooooooo! The dreaded file that with its alien C++ nature eats n00bs as if they were Pringels!
O my God, its nothing like I have ever seen before! We have done weapons, cars, planes and the likes. And it has kept getting bigger and meaner each time. But now we want an airplane, WITH a machinegun, and not one, but TWO different rocket types, one of them OUR OWN CUSTOM ROCKET!. We`re really asking for trouble here, and the Mighty one seems pretty pissed off at the moment. Jeezees, we are talking about several pages here! Maybe as hight as...(scary drumroll) TWO or THREE! pages of text! Noooooooo.....

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.07.27. 19:17 #1151
FOxygene
Angol tutorialok a központban vannak a Flashpoint Editing center-ben
,rengeteg.De azért kösz.
Ti nem emlékesztek egy zöld alapú igényes magyar oldalra?
Na megkeresem azt is most már.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.07.27. 19:12 #1150
FOxygene
Van egy hatalmas ötletem DF ,de nem mondok semmit mert akkor nem csinálom meg.A végeredményt teljesen free alapon megosztom majd mindenkivel csak a hungarian scene és a Wargamer oldalon lesz
kezdetben hivatalosan letölthető
Még pár hónap,de tuti lesz,ha minden sikerül.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.07.27. 19:02 #1149
darkforce
Sajnos magyar nyelvü tutorialt nemtudok, de brsseb oldala az a
http://ofp.info/brsseb/
címen található, itt angolul fentvan az összes és még az újabbak is. Ezek elég jók szerintem.

Egyébként az én oldalamon is össze kéne hozni valami ofp cuccot, csak egyenlőre nem volt időm és erőm sem, hogy egyedül megcsináljam, szóval ha valakinek van kedve segíteni, azt szivesen fogadom. (nem, nem szükséges gyak. semmiféle tudás hozzá, még html se kell)

De jó hogy rámentem az oldalra, fel is dobom az angol tutorialokat ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.07.27. 12:35 #1148
FOxygene
A GOOGLE-nak van egy saját tárolója ahova elmenti gondolom a legutóbbi keresett oldalakat ,namost simán behozza a működőképes SCENE oldalt,de a linkek befelé már nem működnek akárhogy próbálom a google módszerével beírni a "CSINÁLJUNK AUTÓT" ill a "MODELLKÉSZÍTÉS ÉS TEXTÚRÁZÁS ALAPJAI" linkjeit.

Nem jön be.Na szóval ezek hanetán a gépeteken nektek a tutorial menüpont alatt található dolgok kapcsolat nélkül is a gépeteken ott pihizinek és behozza offline-ban is az Explorer akkor
az gyólenne nekem.

Tudtok még másik magyar oldalt????????
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.