Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint
A legutóbbi Operation Flashpoint cikkek, hírek
39 levél
Válasz 03.05.27. 11:11 #997
dadario
No akkor még egy kérdés
Az egyik küldetésszerkesztő leírásban olvastam, hogy a küldetéshez lehet készíteni egy .ext file-t, ami a respawn feltételeinek beállítására jó. Ezt meg is csináltam, (pl. respawn=4, respawndelay=5) betettem a küldetés mappájába, de ha lelőnek, nem folytathatom a játékot egy másik katona szerepében (ha jól értettem a respawn=4 ezt jelenti), csak újra lehet kezdeni... talán nem jó a file, amit csináltam vagy kihagytam valami beállítást? Már próbáltam azt is, hogy egy "eredeti" .ext file-ből mindent kitöröltem, csak a fenti 2 sort hagytam meg, de úgy sem működik.
2150 levél
Válasz 03.05.25. 19:37 #996
darkforce
Ezt eddig is tudtam
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.05.24. 12:02 #995
FOxygene
Isten vagy DF.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.05.24. 01:07 #994
darkforce
Nahh, megoldod te itt magadnak a problémákat, látod csak kérdezni kell =)

Egyébként érdemes hozzáírni még azt is a parancssorhoz, hogy -nosplash és akkor nem fogja a logókat meg a főcímet bemutatni, hanem egyből a menüre ugrik =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
39 levél
Válasz 03.05.23. 11:09 #993
dadario
Megoldottam a problémát, működik
39 levél
Válasz 03.05.22. 11:46 #992
dadario
Sziasztok!
A Dynamic Range kiegészítővel akadt némi gondom. Installálás:
1) Unzip the file with paths enabled ("Use Folder Names") to your flashpoint folder. It will create a new subfolder tree and put the new bin and pbo files there.
2) Right-click on your Resistance shortcut on your desktop and select "Create Shortcut". A new shortcut will appear on your desktop.
3) Right-click on that new shortcut and rename it to "Resistance Dynamic Range".
4) Edit the new shortcut properties and add "-mod=DynamicRange" (minus the quotes) at the end of the target field. Make sure there is a space between FlashpointResistence.exe and -mod=DynamicRange
A 4. pontnál akadtam el, a target mezőbe beírtam, amit kellett (szóközt is hagytam), de az apply gombra kattintva nem fogadja el, hibaüzenetet küld, hogy nem jó az elérési útvonal. A kitömőrített állományt simán, csak az Opflash folder-be tettem. Mi lehet a gond?

2150 levél
Válasz 03.05.21. 00:07 #991
darkforce
Valszeg a Winter Nogojev lessz az, mivel ahoz vannak egységek még és 36 megás.

Egyébként én már így elég sok addonnal rendelkezek, melyek feldobják az ofp hangulatát és az újakba vanegypár, mely eléggé általánosan elfogadott, pl. a tankok égési scriptje vagy a helikopterek porfelkavarása. Nagyon jólesett, amikor egy rakétavetővel vigyorogva szedtem ki a téli álcában vonuló t72-eseket és gyönyörü szépen égtek a hómezőkön. És valahogy nekem ezek a pályák még úgy is örömet jelentettek, hogy ellenséget nem is raktam rájuk, a teljesen üres pályán is elszórakoztam, mivel olyan hangulata volt úgyis, hogy nembírtam abbahagyni. Hát igen, ez tényleg az igazi flashpoint feeling, a többi kis divatbetyár lamer azthiszi, hogy a vacak tömegjátékai a legjobbak, de ők még sosem érezhették meg az igazi harcok légkörét ...

=) Ezt is csak mi tudjuk flashpointosok ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.05.20. 19:15 #990
FOxygene
van koguljev,nogojev meg everon,és nem tudom melyik volt de valahol középtájon van egy hegytető azon egy erdő és az erdő közepén egy amolyan hiányos bázis,jameg téli egységek alapból mellékelve.
jó 30-40 mb-os asszem.

Nem is játszottam még télen,szerintem a havas festés álca nélkül kicsit könnyebb kiszúrni a távoli dolgokat,de a hangulat az hogy van egy bázisod valahol a havasokban és mondjuk ha megfelelő épületek is vannak ,zárható ajtajú bunkerek pl.

Ezt elképzelem egy humán partyban ,hóesés ,köd script-el
Nagyon bensőséges hangulata lehet.Hogy valahol a tomboló hómezőkön ott van a galád ellen és mindent megtesz hogy rádtaláljon te meg a csapatoddal épp haditanácsot tartotok a bunker parancsnoki szobájában miközben felderítésből visszatérő Hummer-ek gördülnek
be az udvarra.

Ez az igazi Flashpoint hangulat.

Ha partyzunk majd valamelyik hétvégén,asszem beiktatok egy havas menetet.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.05.20. 18:01 #989
darkforce
Konkrétan te melyik pályákat próbáltad ?
Én azt, amire aztmondták, hogy a legjobb minőségü : Winter Nogojev.

Habár engem nagyon is zavar, hogy a pálya valójában Kolgujevnek a teljes téliesitése, de azért nagyon tetszik így is, Dynamic Range-el meg valami eszméletlen ... =) Már írtam is rá néhány fasza küldetést, csak sosem szoktam ezeket befejezni ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.05.20. 08:29 #988
FOxygene
a téliesített pályákat és is letöltöttem és hihetetlen hangulatuk van,játszani még nem játszottam rajtuk csak mászkáltam egyet és már majdnem fáztam a fotelben
Dudál a szél a füledbe,lábnyomok a hóban stb..És mennyi bázis van kialakítva,a fenyveseknek mégnagyobb így a hatása.
valaki csinálhatna egy olyan MOD-ot amiben Trojkával kellene nyomulni miközben utánnad egy farkascsorda lohol ,aztán előveszed az M60-ast......
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.05.19. 21:30 #987
darkforce
Wöehehe =)

Egy kicsit eltértünk az ofp-től ...

Egyébként kipróbáltam a Dynamic Range nevü sound addont és el vagyok ájulva, hogy mennyire jó lett. Valami hihetetlen szinten emeli a játékélményt, az eddigi teljesen szar hangokat lecseréli olyan profi művekre, hogy teljesen beleéled magad a csatába és nem is tudsz onnan kimászni.

Winter Nogojev nevü pályával keverve meg tényleg az az érzésed, hogy egyedül vagy a téli tájon, rulz =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.05.18. 10:23 #986
FOxygene

99
jó lesz az piszkos Harry-nek is(lehetne D.Harry)...
tényleg miért is ne?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.05.17. 15:25 #985
darkforce
=)))

Jóvanna, egyébként olyat tuti nemkapsz, meg szerintem nemhiszem hogy többet el fognak mondani a játékról, mint amit eddig is tudtunk, úgyhogy szvsz. ezt buktad =)

Jól látom Harry Potter idézeted van ? =)))
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.05.17. 10:36 #984
FOxygene
Tudod mit DF.... bammeg
Én Dino-ék fordításában képekkel teletűzdelt internyúlt vártam

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.05.17. 00:28 #983
darkforce
Abcd1234 :
egy kérdés miatt nem kell telefloodolni az egész fórumot, elolvassuk mi anélkül is.

http://ofphu.servegame.com

A további információkat ott találod, most nem fogok kiselőadást tartani, bár ha ott is ezt a stílust nyomod, akkor hamar kivágnak, engem is ki akartak, pedig én valami hiperművelt ember voltam hozzájuk képest (talán épp ezért) =)))

Egyébként az E3-on valszeg csak bejelenteni akarták az ofp2-t, mivel Marek Spanel legutóbbi interjújában kijelentette, hogy az első képek leghamarabb nyáron jelenhetnek meg. Szóval még várni kell az eredményre. Egyébként meg a honlapon fentvan minden infó a hírekben erről...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.05.16. 21:34 #982
FOxygene
miért nincsenek képek az E3-on?...
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.05.11. 20:37 #981
cINC2
Nézd meg a végigjátszást...
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
143 levél
Válasz 03.05.10. 21:58 #980
Abcd1234
És hogy hogy a jóédes picsába kell megcsinálni a montignácot vagy ilyesmit.
143 levél
Válasz 03.05.10. 21:56 #979
Abcd1234
Mondjatok Magyar szervereket !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
143 levél
Válasz 03.05.10. 21:56 #978
Abcd1234
Mondjatok Magyar szervereket !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!x-(
2150 levél
Válasz 03.05.10. 21:15 #977
darkforce
Jahh biztos, emlékszik már a fene arra =)

De egyébként én azt kértem, hogy hogyan tudok berakni a pálya kezdésével egy pillanatban embereket járművekbe.

Azóta persze már eléggé sokat fejlődtem, szóval a scriptelésben is eléggé elől vagyok, hamarosan fogok is írni egykét jó kis pályát, csak eddig se időm se lehetőségem nem volt rá ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.05.09. 19:52 #976
cINC2
Hát.... 2002 végefelé megkérdeted, hogy hogyan lehet megcsinálni, hogy alapból hátra legyen téve a fegyverünk.Akkor megmondtam, és külddtem egy OFP script parancslistát.Tényreg nagyon régen volt, de én egy hordó átszinezésénél legalább 10x akadtam el a legelején
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.05.05. 21:06 #975
darkforce
A sziget neve nem Nogova véletlen ? = ) Vagy ez csak az én verziómban van így ? =)

Egyébként ezt én már kb. akkor tudtam amikor megjelent a resistance ... =)

Meg miféle scriptekről beszélsz cINC2 ? Most nem volt kedvem visszaolvasni a topic előző két havi hozzászólásait, szóval kérlek világosíts fel =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3764 levél
Válasz 03.05.05. 20:53 #974
cINC2
Ti honnan szeditek ezeket a script-eket???Régebben még én segítettem a legegyszerűbb scrip parancsokban, most meg azt sem értem, hogy miről beszéltek!Abból a scrift tárból szedtétek, amit küldtem e-mailben?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 03.05.05. 20:46 #973
cINC2
Visszaírók fényévekre: Tudtátok, hogy Nogovo-t egy igazi szigetről mintázták?Persze biztos nagyon sok az eltérés, de az alapja egy igazi sziget.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2150 levél
Válasz 03.05.04. 01:52 #972
darkforce
Nem is abban kételkedtem, hogy fogják e fejleszteni ezt a dolgot a bisesek, csupán a lehetőségekre próbáltam fényt deríteni, de látom nálad hiába =))))

Egyébként megújúlt az oldalam, nézd meg majd =)

A t-34 nekem nem tetszett, annyira nem profi addon, ami tetszett az az ágyúk és a Higgins Boat volt, amit elég sokszor használtam is. Egyébként az invasion 44 -et kipróbáltad már ? Az tuti, hogy nagyon profi mod...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.05.03. 11:22 #971
FOxygene
Még a játékok hajnalán elég pofás kis helikopteres progit írtam Pascal-ban,amolyan oldalról látod akciójáték volt,de besugárzásjelző rakétafigyelmeztető meg ilyen "rendszerek" is voltak a képernyőn fent.Tehát minimáklis elképzelésem van egy játék felépítéséről(legalábbis az akkori gépikódról,a memóriák címzéséről,a megszakításokról,de már csak homály),te programozó vagy?De azért azt észrevetted hogy a flashpoint milyen szuperul alakítható a script-jei segítségével,és ha már a BIS es skacok ,képesek voltak ezt létrehozni aztán most egy esetlegesen merőben újjat alkotni akkor azért én
nem tartom őket annyira ostobának hogy ne tudnák kiegészíteni ,csűrni csavarni a játékmenetet úgy ahogy ők akarják.


Láttam T-34-et is,meg csapatszállítókat,egyszer azt mondtad te ezekre álltál rá.
Ha találok valahol valamit akkor küldjem el neked a linket?De ilyenből rengeteg van,meghát ami le van töltve nekem azokat most keressem újra meg?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.05.03. 01:06 #970
darkforce
Nahh, kezdjük az elején, először is tökmind1, hogy látták e a Bisék a CTI-t vagy nem, mert nincs benne semmi ötlet amit ők fel tudnak használni, egy kicsit többet kéne tudni hozzá a játékkészitésről mint amennyit te tudsz, mert így nem fogod megérteni, hogy hülye a kérdésed =) De mind1 =)

Egyébként az oldalamnak van OFP része (wargamer.fw.hu) és szivesen raknék bele bármit, de eddig nemnagyon volt időm foglalkozni az ofp résszel, ha még segítenél is benne, akkor azt nagyon szivesen venném, csak még azt nem tudom, hova lehetne ezeket feltölteni =) Habár nincs olyan nagy fileokról szó, meg lehet simán linkelni is, nemkell ide magyar szerver =)

Egyébként flashpointban az alapszigetek közül Malden nagyon úgy fest mint egy igazi 2. vh-s harctér a nyugati fronton, kis városok, tanyák és az épületek századelejiek. És én egyszerüen be*artam amikor láttam, hogy a fákon át jön valami, a fák dőlnek, német bakák jelennek meg az úton és hirtelen egy tigris jön ki az erdőből, nekünk meg a 3 shermanunk hiába tüzelt =)

Az a baj, hogy nincs sok minőségi addon az ofp-hez még, ami 2.vh. A legjobbak azok is mind Panzer 4 =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.05.02. 19:21 #969
FOxygene
Darkf:Nem tervezel csinálni egy ofp oldalt ahova felpakolnád az általad legszebbnek tartott WW2-es cuccokat?Szívesen ráállnák a témára már,a Battlefield is nagy kedvencem,kiváncsi lennék hogy mutat a flashpointban egy másodok világháborús harctér,milyen a hangulata?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.05.01. 17:46 #968
FOxygene
Itt nem azt kérdezzük a BIS-tól hogy hogy hogyan készíthetünk CTI-t?
HANEM AZT HOGY LÁTTÁK E ????????TETSZETT E NEKIK ???????????
ÉS HOGY LÁTNAK E BENNE FANTÁZIÁT HOGY ESETLEG FELHASZNÁLJÁK AZ ÖTLETET A KÉSZÜLŐ ÚJ PROGRAMBAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
A problem az hogy,te elképzelni sem tudod hogy legyen benne ilyen multyplayer,de attól még lehetne,amúgy a battlezone-ban is lehet multiban nyomni.
A Commander meg azt cssinál amit akar ha ráér egy percre,hiszen respawn a bázisnál elhalálozás esetén azt kész.



Most nem is vitázunk semmiről,csak te a BIS önjelölt szócsöve kívánsz lenni,mintha bármi közöd is lenne hozzájuk,remélem még nem manipulálod őket telepátiával

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.05.01. 15:36 #967
darkforce
Én nem mondtam, hogy a CTI nem megvalósítható, én arról beszélek, hogy a CTI-nek marhára semmi köze nincsen a BIS-hez ! Úgyhogy nemhogy felesleges, hanem nagyon is rossz kérdés erről kérdezni őket. Ez olyan mint tőled megkérdezni, hogy a Quake 3-at hogyan lehet modolni...

Azért gondolkodjunk már..

Egyébként a Battlezone is más egy kicsit és itt megint azt tudom említeni, hogy CTI az multiplayer. Az egy dolog, hogy megy egyedül is, de az csak gyakorlás. Próbáld ki egyszer a szerveren és meglátod, hogy teljesen más hangulata és játékmenete van, ált. ban az AI-kat ott nem is kell kezelni, ill. mindenki csak a saját csapatát kezelgeti és nem szórakozik a többivel. A commander pedig az, aki sosem harcol, hanem mindig csak áll a bázison és várja irányítja a többieket épiti a bázist illetve megszervezi az utánpótlást ...

Jónéhány játék tapasztalata után mondom ezt ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.05.01. 11:51 #966
FOxygene
Ha elkészül a módosított Script nyelvf vagy mittttuuuuom én mi,
gondolod hogy az nem alkalmas egy CTI szerű rész megcsinálására!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4????????????????
Ha akarják megcsinálják ha akarják nem,ha akarják meg TUDJÁK csinálni ha akarják nem.

A Battlezone CTI a holdon hidd el.
Ha emberbarátibb lenne a CTI Szakaszirányítása amolyan point and klick az egérrel akkor még könyebb lenne,de ígysem nehéz egymagad játszani mert előbb utóbb lesz időd és a csapato is lesznek annyira erősek hogy tartják magukat sokáig ,és akkor lemehetsz a közkatonák közé
egy tankszakasszal segíteni pl.Tökéletesen játszható átlátható a CTI is ,ahogy a Battlezone-ok is.Legalábbis nekem igen Karcsika meg növesszen agyat a SuperMarió-val aztán várjon tíz évet hogy felfogja a CTI-t is.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.05.01. 00:12 #965
darkforce
Te valami nagyon kavarsz =)

Az, hogy lehetséges a cti megléte az bizony az ofp scriptnyelvének köszönhető, de valószinüleg ezt eléggé bőviteni fogják és sokkal fejlettebbé teszik, mint eddig volt, szóval nemtudom miről beszélsz te itt.

Egyébként a CTI pont azért multiplayer, mert egy embernek csak egy dologra kell figyelnie egyszerre, az egész lényege, hogy ezek a dolgok összhangban legyenek ... Szóval ez nem egy akciójáték amiben megyünk oszt lövünk, meg figyelünk a kistérképre =)

A battlezone is sirály volt, csak igazából nem hasonlítható a cti-hez, mivel utóbbi tényleg az mp-n alapul ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.04.30. 17:04 #964
FOxygene
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!4
Nem a CTI-t viszik tovább!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!44
hanem azt a kurv.. ötletet a játéktípust ami a battlezone óta(talán a Renegade még) kihalt a piacról!!!!!!!!!Merzt a lamer-ek nem képesek annyi felé figyelni,ilye és ehez hasonló fa..ságokkal húzták le a battlezone-okat is pedig a játékok királyai.(amolyan CTI a holdon)Szóval ötlet,mert a flashpoint úgylátszik nagyon alkalmas a gyúrásra,én megírom nekik esküszöm hogyha khagyják belőle ritka nagy pancserek.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.04.29. 23:12 #963
darkforce
Nézd, a CTI az az ofp scriptnyelvére épitett mod, a készitők meg magát a scriptnyelvet tervezik végülis tovább és a játék motorját, ők nem törődnek modokkal, mégha nagyon sikeres akkor sem, elvégre ez nem Half Life, hogy egy modja sikeresebb mint az eredeti játék, főleg azért mert itt annyi mod van, hogy hajjjaj =)

Szóval semmi köze az egésznek a BIS-hez, meglehet nem is tudnak erről a modról, habár biztos vannak embereik, akik ezeket nézegetik sűrün ...
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.04.29. 20:23 #962
FOxygene
Úgy bírnám ha koppannál egy k... nagyot.....,attól még hogy egy harmadik fél készíti,megtatszhet az ötlet nekik is és mint ismerheted nem 500mb-os bővítésről van szó
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.04.29. 16:22 #961
darkforce
Hát ez elég rossz kérdés, ugyanis biztos hogy nem lessz, ezt eddig is 3. fél készitette és ezután is így lessz =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.04.29. 14:47 #960
FOxygene
Nehogy a CTI-ről kérdezz hogy lesz e benne hasonló,azzal már megelőztelek
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.04.28. 22:26 #959
darkforce
Remek, nagyon zsírok vagytok Dino !!!!

Ezt el is híreszteltem az ofphu scene-n, úgyhogy vélhetően vérbeli ofp-sektől fognak jönni a levelek ezrei, hogy mit kéne megkérdezni azoktól a csehektő ott ni =)

Megyek gondolkodok már énis egy kérdésen =)

WarGaming forever ! http://wargamer.hu
5454 levél
Válasz 03.04.27. 23:01 #958
Dino
Ha valakinek van jó kérdés-ötlete az Operation Flashpoint 2-vel kapcsolatosan, amit szívesen feltenne a fejlesztőknek, írja meg a dino@pcdome.hu címre. A legjobb kérdéseket belevesszük a hamarosan készülő interjúba.
2150 levél
Válasz 03.04.27. 22:56 #957
darkforce
Hát, azért szerintem jobban néz ki egy tank a hátán zu-23-al mint egy mozgó kerék nélküli ágyú aminek tank hangja van és kidönti a fákat =)

Egyébként megnézem az addont, Swissmodosok mindig kiváló munkát végeznek ...

WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.04.27. 22:45 #956
FOxygene
Tuom hogy van de sokkal szebben mutat a hegyormon két kis égnek meredő cső mint egy bazi nagy járgány.De igazad van ,kivettem.
Dark szóljál a ScCENE-n hogy van egy CV90-es csapatszállító SWISS-es,ultraigényes,kihajtható raktérajtóval,biztos unjátok már az M113-ast.Arra is rájöttem hogy a speciális crew-et igénylő eszközök hazsnálhatóak a kiegészítés Crew-ekkel is ,simán bele kell csak másolni a pbo-jukat,ugyanúgy kijönnek a gyárból.Tehát már Leopard-om is van SWISS-es szintén,és szép.

De a SIGpack eddig a nyerő nálam,a parancsnoki járművet is lecseréltem egy SIG-es T90-re vagy T72M1 ?????komolyan nehéz eldönteni,Nézhet úgy ki a T72M1 mint egy T90?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.04.27. 13:09 #955
darkforce
Csak úgy beleszólok, hogy a képek betöltésének semmi köze sincs az oldalhoz, ezt a brózered dönti el, hogy mit hogyan tölt be és mint minden más (Netscape pl.) az ie is a html-t tölti be először és csak utána a képeket, ez abszolút nem hosszú idő, nemtudom mit nem lehet ezen kivárni, meglehet megvan 1,5 másodperc is =)

Egyébként még azt is elmondanám, hogy a Zu-23 -nak van mobil változata MT-LB Zu-23 néven, úgyhogy felesleges most itt mozdítható vackokkal szórakozni =)
Egyébként nézd meg egy tanknak a config.ccp -jét és máris megtudhatod, hogy hol meg miként kell bele rakosgatni hangokat meg ilyeneket, szóval mindenre van megoldás ...

Egyébként a madár-ilyesztő nem metaforce nem hasonlat és még csak nem is alliteráció =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.04.27. 00:55 #954
FOxygene
Egy másodpercig sem szántam bántásnak,nekem a smile-okkal csahk az a gondom hogy őket tölti be utoljára az explorer és én általában nem szoktam kivárni tehát gyakran nem is látom hogy mosolygós fejek vannak a szövegben,CinCnél láttam,most nem volt semmi vita,de Dino-nak szólni kellene hogy a Smile-ok jöjjenek be elösször ha megoldható,hogy aki nem akarja megvárni a teljes lap betöltését az leállíthassa közben de a fejek már bent legyenek mert ez vitákat szülhet.


Amúgymeg gigászi ötletem van,ill már nem csak ötlet mert megcsináltam.

A ZSU-23-am config.cpp-jében adtam neki drivert és sebességet,
úgyhogy ha legyártom a Factoryban beleültetek egy manust és felküldöm madárijesztőnek a dombtetőre(ember mekkora poén!!!!micsoda hasonlatok(metafóra alliteráció vagy mi a fa..om.. már ki emlékszik arra)madár-ilyesztő, madár=ami repcsik
Én is beleültem és minimális cammogó tempóval araszoltam vele,kicsit idiótán fest ahogy a lefektetett kerekeivel lebeg ide oda de ugyanezt megteszem majd az aknavetővel,és az aknavetős faszi oda megy ahova akarom,az álványos páncéltörőkkel szinté,ill ágyúm is van jó hatalmas.És ezek mind mobillá válnak egy szempillantás alatt.
3db sorral kell kibővíteni a Config.cpp-t.
asszem ezekkel,ha hiányoznak(márpedig egy ágyúnál hiányoznak):

hasdriver=1
maxspeed=tetszőleges érték
fuelCapacity=tetszőleges érték

És láss csodát megmozdul a statikus eszköz
Ne lepődjetek meg ha valami brutális harckocsihangja lesz,gondolom ez is változtatható de engem nem zavar.Bár abból probléma lehet hogy az Aknavetős fószer traktor módjára lopakodik az erdőben
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2150 levél
Válasz 03.04.26. 22:56 #953
darkforce
Nyugi emberek, ne bántsátok már egymást =)
Azért elhiszem, hogy mindenki milyen zseni, dehát ha valaki nem érti a másik poénját, akkor ez van =) Egyébként FOxygene-nek igaza van azt kell, hogy mondjam =)

Nogovo az milyen sziget 1ébként ? =)
WarGaming forever ! http://wargamer.hu
3275 levél
Válasz 03.04.26. 19:47 #952
FOxygene
CinC2 most ugratsz ugyed,ebben a szövegben kerested a poént ?ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Az URAL BRDM nászról beszéltünk és olyan furcsa komoly hozzászólásod volt a képről,azért kétdeztem.JÁÁÁÁJ
Képzelem hogy leizzadtál mire kigondoltad hogy melyik mondatról beszálhetek és beleerőltetted a poén kategóriába
Egyébként EVERON-on szeretnék re-inkarnálódni hogyha választhatok majd.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.04.26. 18:23 #951
cINC2
Nemigazán.Kivéve ha arra gondoltál, hogy "...a földkerekségen ill EVERONON", de ez nem vicces, kit érdekel, hogy Everon nem létezik?!



Éljen Everon!
Fúj Nogovo"
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 03.04.26. 14:08 #950
FOxygene
CinC de azért érted a poént benne remélem
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 03.04.26. 14:05 #949
FOxygene
Vodafonnal azt mondják nemigen lehet játszani.
Tegnap leteszteltem a Bővített CTI-t,a szöveg hogy nincs missio csak egyszer jelent meg,nem tudom miért de nem firtatom ,a járműveket kivétel nélkül ember mentesen hozom ki a gyárakból(előbb utóbb valami túlcsordúl és hibát hjelezne hogyha flig töltve hagynám kigurulni őket) nem mintha érdekelne legyártom a tanker-eket és már bele is ülnek(ha ők is úgykarják persze mert volt egy osztag amivel 20 percig szórakoztam és mindíg maradt olyan bamba állat aki az istenért se ült be.Nembaj gondoltam köcsög tankos mész a kis prüntyögőddel a tűzvonalba kíséred a társaidat akik a T-90 biztonságos menedékében utaznak.
Kedvenc helyemen montinyac-nál felhúztam a bázist és játék közben egy eddig ismeretlen hangot hallottam Provins felöl,ami elvileg a mienk volt,hiába álltam ki a dombra nem láttam semmit,de a hangokból arra következtettem hogy egy M109-est gyártottak mert olyan becsapódássort nemigzán produkál más,aztán a menőző M109-est a
T-72M1-esek lecsendesítették és akkor kiírta hogy mit találtak el,tehát gyárt az AI mindent(elvileg) ,hurrá.
egyszer meg unkown choppert jelentettek és hallottam is ,és mivel nekem nem volt(aktív) tehát ezt is gyártott a mocsok.

Egyetlenegy Vulcan-al olyan mértékben meg tudja védeni a bázisát hogy az már irreális.

Azt a pillanatot egy játék sem adja vissza amikor a saját harckocsidban ülve együtt támadsz még két szakasznyi tankkal,és betörtök az ellen feltételezett bázisára,az a hangzavar ami ilyenkor kilakul mennyei ,plussz a levegőből támogat egy két Yak-38 meg Ka-50.Felderítőnek sem utolsó egy chopper vagy repcsi.Látom merre jön ki a körülzárt bázisából.
Van Type-98 asom,embertelen tempós jószág.

Én csak oroszokkal vagyok mindíg.A Vulcán a legutálatosabb eszköz a földkerekségen ill EVERON-on
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 03.04.26. 06:36 #948
cINC2
Amúgy a repair truck-nak kéne vontatnia a BRDM-et, nem fordítva.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.