Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint
A legutóbbi Operation Flashpoint cikkek, hírek
1719 levél
Válasz 01.11.22. 10:05 #347
TheHolyOne
Ez az a küldetés, amiben 2 shilkát ki kell lőni és elfoglalni egy falut? Mert ha igen, akkor végy egy rakétavetőt és keress egy tankot. A helikopterek gyakran kihagynak néhány tankot. 2szer csináltam meg ezt a pályát 2 külön kampányban, de mind2szer elhibáztak 1et. Ha szerencséd vn, nem kell keresgélni, mert a térkép jelöli. Atért nem valószínű, hogy gyalogos maradt meg, mert a közelben cirkáló APC is őket ritkítja.
"Hear the call of the fallen ones, widom of those whose time has gone: Live your life bravely, my firstborn son, on battlefields fight, don't run!"
198 levél
Válasz 01.11.19. 20:07 #346
leonardo
Mielőtt mindenki leanyáz,igen elolvastam az előző pár levelet , megnéztem itt a végigjátszást(http://webspn.hit.bme.hu/~bardosy/OpFlash/ mellesleg ugyanaz ami gamekapcson van,de szórol szóra )de egyszerűen nem tudom megcsinálni a shilkás pálya végét.Oksa helikopterek kilövik a tankokat benyomulok a faluba (egyedül! ,mert a cspoortvezető kint vár a fánál) megkersgélem az összes ivánt,meg boriszt és csak nincs vége.Rohangálok mint a zőrült össze vissza,de ár sehol egy senki ,csak a maradék csapat két embere a vezető meg egy ,ásik áldogál a fáknál.Na,most merre tovább?
"Everyone is connected" avagy "Glauben lassen und hoffnung geben"
2276 levél
Válasz 01.11.19. 18:29 #345
Trebor
Hi!
nézd meg a CD Galaxisnál (www.cdgalaxis.hu itt lehet rendelni is)
a legújabb katalógusban ami 3 napja jött benne van 7990Ft (benne van már a Return To Castle Wolfensetin is ) pedig még meg se jelent amúgy az meg 9990Ft
csá
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
222 levél
Válasz 01.11.19. 18:22 #344
BLEI
Na nekem pedig azt mondja meg valaki hol lehet MEGVENNI a cuccot mert sehol sem talalom. Kifogytak.
Konyorgom, vegre valaki jatekot akar VENNI, segitsetek neki.
10960 levél
Válasz 01.11.19. 08:21 #343
Lacko
Nézd meg az OpFlash oldalamon a magyar végigjátszást!
http://webspn.hit.bme.hu/~bardosy/OpFlash/
1719 levél
Válasz 01.11.18. 15:32 #342
TheHolyOne
Van valami tipp, hogyan lehet végigvinni a SCUD-os pályát??????????????
"Hear the call of the fallen ones, widom of those whose time has gone: Live your life bravely, my firstborn son, on battlefields fight, don't run!"
2276 levél
Válasz 01.11.18. 15:29 #341
Trebor
Hi!
neme is volt ehhez hasonló problémám
szal azt a baj (gondolom) hogy egy előző pályákon már volt sok piros C-ed és nem enged tovább... hiába van most pipa
nálam ez volt a baj....
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
115 levél
Válasz 01.11.17. 23:07 #340
Bali
Megcsinálom a 27.küldetést (Rolling Thunder) és kiírja: Mission Complete
Ennek ellenére nem játszhatom a köv. küldetést, hanem kitesz a főmenübe. Nem tudom miért van ez így. Eddig csak akkor fordult elő ilyen eset, ha kihagytam egy-két feladatot a küldetésből. De most MINDENT megcsináltam mégsem jó!
Mi lehet a baj?
2276 levél
Válasz 01.11.14. 21:31 #339
Trebor
lenne pár kérdésem:
pl lerakok egy embert és azzal aktiválom a triggert ami mozog arra amerre az ebre és mindig ő van középpontban....
szal a Game Logic-ot lehet mozgatni de hogy (másik pályán volt rá példa)

a tárgyakat, hogy lehet arra venni, hogy magasabban legyenek?
mint pl a rádió az asztalon
láttam vmi ilyesmi parancsot ki is másoltam (ctrl+c) és mikor bemásoltam a neveket kijavítottam de nuku azt írta hinbás a parancs

ennyi, aki tud segíteni kiabáljon!
na pá!
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
2276 levél
Válasz 01.11.14. 18:21 #338
Trebor
nembaj lacko... csak kijelültem őket aztán ctrl+c majd +v
szal próbáltam már a switchMove-t is de semmi... (már beírtam ezeket a Initbe is meg az on activationba de akkor is nuku...)
amúgy igen tényleg ezek mozdulatok
amit meg ekswai leírt meg Te is az tényleg nem rádió... hanem pl. az szokta kiírno, hogy "Mission Complette) stb....
és ezzel kapcsolatban még 1 kérdés
én akárhová írom be ezt (amit az előbb leírtam) mindig akkor jelenik meg amikor elkezdődik a pálya.... hiába rakom egy másik katonám 1km-re levő waypointjába.... ezt hogy kell kiküszöbölni?

amúgy ekswai az így jelenik a pálya elején:
waypoint: ott van valahol, hogy "this" azt írd át "true"-ra majd On Activation: hint "szöveg"
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
10960 levél
Válasz 01.11.14. 09:19 #337
Lacko
Bocs Robert, én töröltem ki a hozzászólásodból azt a baromi sok parancsot, mert szerintem ezt nem kellett volna mind benyomnod ide a forumra.... Elég lett volna 4-5 példa is. Sebaj, most már mindegy.

Ha szó szerint veszem a kérdésedet, azaz "Lacko az miért van, hogy pár (sok) ilyen parancsot nem vesze be a game?" akkor azt válaszolom, hogy azért, mert ezek nem parancsok, hanem mozdulatok. De gondolom, te nem így értetted, hanem, hogy ezeket beírtad a playMove után és a katona nem csinálta meg. Nos nem tudom. De van egy tippem - mint a rabbinak - az, hogy nem playMove-val kell használni őket, hanem switchMove-val. Én legalábbis, még sosem használtam playMove-t, minden animációra a switchMove-ot próbáltam és ezek általában működtek. Próbáld ki!
2276 levél
Válasz 01.11.13. 18:41 #336
Trebor
fekvőtámasz:
katona (neve:sol1) ez csak példa név!
waypoint: On Activation: sol1 playMove "FXStandDip" és voálá... ez 3 fekvő de ha azt akarod, hogy szegényke a pálya végéig csinálja akkor ez a waypoint után tégy még1-et és az ne move hanem cycle legyen...

tisztelgés:
Salute! Sir Yes Sir!!
katona (neve:sol2)
waypoint: On Activation: sol2 playMove "effectStandSaluteEnd"

ülés:
katona (neve:sol3)
waypoint: On Activation: sol3 playMove "effectStandSitDown"


Lacko az miért van, hogy pár (sok) ilyen parancsot nem vesze be a game? pl:
5TCoDriverV1
5TCoDriverDead
[...]
ZSUGunnerV1
ZSUGunnerOut
ZSUGunnerOutV1
ZSUGunnerOutDead
ZSUGunnerOutDying

lécci ezekben segíts, hogy miértnem mennek...
már próbáltam a switchmovet is
előre is kösz...
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
62 levél
Válasz 01.11.13. 18:16 #335
ekswai
Lacko:
Na jó van, akkor majd elolvasom ott, aztán inkább én is ezt alkalmazom /ha kell/.
Megpróbálom minél előbb elkészíteni a missziómat. Csak az a baj hogy elég nehezen jutnak eszembe eredeti ötletek. Nem akarok egy olyat, hogy "rohand le az ellenséget azt ha sikerült, ügyes vagy". De most már kezd körvinalazódni a történet.
Bali:
Én is gondoltam ilyesmire, ugyanis láttam a kampány elején, hogy tud fekvőtámaszozni. Viszont azt nem tudom, hogy ezt hogy kell megcsinálni.
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
10960 levél
Válasz 01.11.13. 08:12 #334
Lacko
Igen, a Paraszt nevű missionben van rádió hívás, de semmifajta kék színű felirat és hang nem jelenik meg! Csak a térképnél, az adóvevőn van két db szöveg, amire ha klikkelsz, akkor az olyan, mintha rádión beszolnál, hogy kész van fiuk, jöhettek. Erre a helikopterből visszaszolnak (fehér felirat!!!), hogy OK, jövünk... Na ilyet tudok csinálni, de ez már leírtam a faq-ban.
115 levél
Válasz 01.11.12. 21:39 #333
Bali
A Mission Editorban meg lehet az oldani hogy fekvőtámaszokat végezzenek katonáim?
62 levél
Válasz 01.11.12. 18:24 #332
ekswai
Na erre nem is gondoltam. Mer alapban defaulton van és akkor mindig ki-be tud szállni. Tehát abban az esetben a default=unlocked.
Azért elmesélem, hogy eddig hogy oldottam meg ezt a problémát: csináltam a jeep mellé közvetlenül egy move waypointot és odatettem még egy kis triggert is. A trigger on activation mezőjébe pedig beírtam, hogy "katona neve" moveindriver "jeep neve". Hát igen ez így elég béna volt, hogy hirtelen beteremtődött a katona a kocsiba.
A rádióval kapcsolatban:
Lacko: pedig neked van olyan küldetésed, ahol van használva a rádió. Legalábbis a honlapodon van egy. A misszió címét már nem tom, de az elején meg kell gyújtani egy rakás tüzet, aztán meg ledobnak egy Uralt, amit te vezethetsz mert "tavaly megnyerted a traktorversenyt".
Amúgy egy trigger ablakában is van ilyen, hogy Alpha, bravo, etc. radio. Szerintem itt kell vmit csinálni.
Na midegy, majd kiderülnek ezek a dolgok is. Azért kösz az eddigi segtségeket.
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
2276 levél
Válasz 01.11.12. 18:23 #331
Trebor
ok Lacko értem
ekswai: lehet, hogy az a baj amit Lacko mondott de nem biztos.. nálam akkor is beül ha Defaulton van
amúgy akkor ül be a jeep-be ha arra kattnintasz a waypointal vagyis:
eberke kiválasz-waypoint-és dupla katt a jeep-re

ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
10960 levél
Válasz 01.11.12. 09:21 #330
Lacko
Azért nem ül be, mert a dzsipedet nem unlockoltad... Amikor lerakod a terkepre a kocsit, akkor a feljövő ablakban, a felső részen van egy olyan legördülő menü, hogy: default, locked, unlocked. Na Te válaszd az utóbbit!

Azért nem tudok rendes választ adni a rádió (kék) üzenetekre, mert én még sosem csináltam. Próbáltam rá választ szerezni azon a editor forumon, de azért én sem vagyok egy nagy spíler angolból, csak azt értem meg, amit NAGYON meg szeretnék érteni, de ez túl sok energiát követel...
19 levél
Válasz 01.11.11. 23:06 #329
Papirzacsi
ekswai:
Lerakod a helikoptert, lerakod a tankot(adsz neki nevet), megcsinálod a forduló pontjaikat, legalább a helikopterét.Ekkor leraksz egy triggert, beiírod a trigger conditon-jába(a this helyére): not(alive tanknév), és szinkronájzzal összekötöd a triggert a helikopter azon fordulópontjával, ahonnan indítani akarod.Ezen kívül semmi más nem kell változtazni a triggeren belül(a távolság, lehet akár 0,0 is)
62 levél
Válasz 01.11.11. 19:11 #328
ekswai
OK.
Mégegy: Az emberemnek hogy kell pl egy satchel charges-t adni? Mármint mit kell írni az initjébe?
És mégegy: Elég hülyén hangzik, de egy gép által irányított embert nem tudok beültetni egy üres jeepbe. Csinálok egy waypointot hogy "Get in" azt nem ül be. Mér?
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
62 levél
Válasz 01.11.11. 19:10 #327
ekswai
OK.
Mégegy: Az emberemnek hogy kell pl egy satchel charges-t adni? Mármint mit kell írni az initjébe?
És mégegy: Elég hülyén hangzik, de egy gép által irányított embert nem tudok beültetni egy üres jeepbe. Csinálok egy waypointot hogy "Get in" azt nem ül be. Mér?
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
2276 levél
Válasz 01.11.11. 18:47 #326
Trebor
húha brefing.......
tudom, hogy kell csinálni de ha azt most leírom szerintem nem fogsz semmit érteni belőle...
én meg az overview-et nem értem abban segítsen valaki!!
amúgy nem kell hozzá editor csak egy file aminek az a neve, hogy brefing...
szal én elmondani nemtom a brefinget mert én is úgy szereztem egy filet és ide oda beírtam vmit...
majd ah megjön lacko, akkor remélem válaszol..
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
62 levél
Válasz 01.11.11. 18:25 #325
ekswai
Nagyon kösz a válaszokat, minnyá ki is próbálom. Addig viszont van mégegy kérdés, amit elfelejtettem megkérdezni:
Hogy kell Briefingget csinálni a küldetéshez? Mer letöltöttem egy Briefing editort és nem nagyon akart működni.
A másik: tud valaki egy olyan honlapot, ahol össze vannak gyűjtve parancsok, amiket pl egy unit initjébe lehet írni?
Na ennyi egyelőre.
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
2276 levél
Válasz 01.11.11. 18:07 #324
Trebor
Hi
ekswai:
1 leraksz egy triggert axis a legyen jó nagy 10000 axis b is 10000 majd lejebb van egy olyan, hogy Not Present ezt jelöld be majd OK gomb.. fent van a group, ezzel húzz egy kék csíkot a tank és a trigger között, majd nézd meg a trigger és az activation-ba az lesz, hogy Vehicle
tovább: leraksz egy helcsit ami pl. egy UH-60
neve legyen blackhawk majd tegyél le egy újabb trigert ami szintén 10000 legyen és kösse össze egy group a helcsivel (lásdt feljebb)majd a triggerben az On Activaton mezőbe írd be hogy, blackhawk land "land"
majd rakj a helcsinek egy waypointot, majd felül jelöld ki azt hogy sinrconize vagy vmi ilyesmi és azzal mint a grouppal kösd össze a helcsi első waypointját a tank triggerével
(a helcsi tovébbi waypointajait nem kell összekötni)
ez a blackhawk land "land" azt erdményezi, hogy a helcsi a földön maradjon és ne emelkedjen fel csak mikor a tanknak már konyec, különben addig lebegne a levegőben
2 ezt én is kérdeztem Lackotól de nem értettem amit mondott... mert nekem a bal alsó sarokba nem olyan kék üzi jött ki hanem az a sima fehér a képernyőre........ úgyhogy ezt nekem tessék mégegyszer elmondani
3 ezt nemtom

ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
62 levél
Válasz 01.11.11. 15:25 #323
ekswai
Van egy pár kérdésem:
1.Hogy lehet azt megcsinálni, hogy a trigger csak egy adott objektum megsemmisülésekor aktiválódjon?
Mondok egy konkrét példát is: Van egy orosz bázis, van valahol benne egy T80. A feladat, hogy fel kell robbantani a tankot, felrobban, ekkor aktiválódik a trigger és ennek hatására mondjuk elindul értem egy heikopter stb.
Ezt hogy lehet kivitelezni?
2. Hogy lehet a rádiót használni?
Tehát beszólok, hogy jöjjenek értem, vagy fordítva.
3. A Waypointoknál van egy olyan, hogy Talk. Ezt hogy lehet használni.
Remélem kapok válaszokat. Kösz.
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
2276 levél
Válasz 01.11.10. 18:28 #322
Trebor
ha eredeti a jétékod akkor müxik hozzá az eredeti patch amit a www.flashpoint1985.com-ról tudsz leszedni (ez a game site-ja)
ha másolt akkor kell keresned crackelt
patch-t ami 30% müxik 60% hogy nem müxik..
ASUS P4P800-E Deluxe, P4 (Prescott) 2.8Ghz 800FSB, 2*256 Kingston Dual DDR 400Mhz, MSI GeForce 6600GT
115 levél
Válasz 01.11.10. 18:03 #321
Bali
A patch-ek csak az eredeti játékkal működnek?
62 levél
Válasz 01.11.09. 20:37 #320
ekswai
Bocs, ha roszul értelmezem:
Tehát Te csak a szöveget írod alá?
Az a helyzet, hogy én nem tudok angolul. Márminthogy 15 éves vagyok és most járok egy angol kéttannyelvű suliba. Tehát majd fogok tudni, de most még csak alapszinten. Ezért inkább mellékelném az angol szöveget és inkább magyar missziót csinálnék.
Más. Ha kész lesz akkor majd szólok, aztán elküldöm, utána Te nézd meg és mondj véleményt. Ugyanis nem akarom a nevem egy szar misszió mellé írni.
Kösz.
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
10960 levél
Válasz 01.11.09. 10:10 #319
Lacko
Lehet. Sőt, a saját hangodat is berakhatod. De szerintem aránytalanul nagy szívás, úgyhogy pontosan nem tudom hogy kell (én maradok a feliratos dumáknál), de mindent megtudhatsz a hivatalos forumon http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/ikonboard/ikonboard.cgi a mission editing szekcióban. Nézd végig a topicokat, mindenre valaszt kapsz és végül tedd fel a kérdéseidet, amikre mégsem.
Sok sikert! Aztán majd tedd ki valahova, kiváncsi leszek rá...
62 levél
Válasz 01.11.08. 22:26 #318
ekswai
Rászántam magam:
Megpróbálok összehozni egy missziót az editorban. Már előbb is megcsináltam volna, csak nem tudtam helyszínt választani.
Szal ez Kolgujev /huhh, remélem jól írtam/ szigeten fog játszódani a NATO oldalon, de többet most nem mondok. Már csak azért se, mert ez még változhat. Viszont vannak kérdéseim:
Szeretném, ha a küldetés közben nem lenne mindenki kussban, tehát ha lennének párbeszédek. Ezeket be lehet e vinni egyszerűen a játékba? Vagy szerintetek jobb megoldás az, ha csak feliratozok a kép aljára, mintha beszélnének? Bár ez így elég béna. Tehát mindenképpen jobb lenne a beszéd.
Ti ezt hogyan oldottátok meg? Vagy hogyan oldanátok meg?
Remélem azér tud valaki segíteni. Kösz előre.
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
10960 levél
Válasz 01.11.08. 12:57 #317
Lacko
Na arra én is várok...
Van hivatalos oldala: www.mohaa.ea.com Érdemes megnézni, mert kint van rajta egy rakás ingame movie meg néhány kép. csak visszatérni nem érdemes, mert sosem frissül. Van rajta egy pool (közvelemenykutatás) amihez kértek ötletet, hogy miket kérdezzenek, én irtam vagy 5-öt, de azóta (kb egy hónapja) az egész oldalon nem történt változás.
94 levél
Válasz 01.11.08. 11:34 #316
gabcsa
Kösz Lacko a választ: hát tényleg sajnálom, hogy az invason 1944-ből ló...r sem lesz, pedig megnéztem a lapjukat, kecsgtetőnek ígérkezett néhány kép: pl. a Pz IV, vagy a US Jeep. Sajna, akkor várok a MOH-ra.
10960 levél
Válasz 01.11.07. 13:39 #315
Lacko
ez nem egy hivatalos AddOn, hanem szinten egy userek altal krealt MOD, aminek ugyan olyan keves az eselye, mint az Invasion1944-nek, csak egy kicsit elorehaladottabb az allapota - bar eppen most neztem meg, es ez sem igaz. Szoval ezekre kar varni. Amit a BI Studio kiad az van, a tobbi meg max textura atfestes: az indexen csinaltak szep kalasnyikov texturakat... szal ennyi.
Ha erdekel - mert az oldal maga eleg szep - itt a vietnami mod cime: http://www.operation-flashpoint.net/vietnam/
459 levél
Válasz 01.11.06. 18:53 #314
Lacesz
És az a bizonyos vietnámi kiegészítő mikor kivánhat itt pörögni a Cd-romban?
10960 levél
Válasz 01.11.06. 13:45 #313
Lacko
OK. Nem 1000%, hogy nem lesz az Invasion1944-ből semmi, de mondjuk 99. Eleve a Vietnam MOD jobban áll, másrészt a Bohemiás fiúk nem szeretik - és ezért nem is olyanra készítették a cuccot - ha valaki saját ötleteit viszi bele a játékba. Magyarán eléggé megnehezítették a MOD készítők életét és dedikáltan nem támogatják őket.

A MOD készítő gyerekek pedig semmi mást nem csinálnak, csak 3D modelleket gyártanak és wav-okat szerkesztenek és csiszolják a weblapjuk dizájnját... Ettől pedig nem lesz jobb az OFP... sem II világháborús.
94 levél
Válasz 01.11.06. 13:21 #312
gabcsa
Hi Lacko! 1 kérdés: tényleg nem lesz semmi a II. világháborús MOD-ból? Sajnálnám, mert már baromira vártam volna. ( Marad a várakozásom a Medal of Honorra? )Légyszi nyomj valami infot e témával kapcsolatban, köszi.
10960 levél
Válasz 01.11.06. 10:24 #311
Lacko
Bocs! Nem akartalak nagyon elkeseríteni, csak meg akartalak kímélni a csalódástól. De a trabis missiont majd küld el!!!!
2 levél
Válasz 01.11.06. 09:23 #310
pltx
Köszönöm!

Sikerült lehűtened a levegőt körülöttem. Már a leheletemet is látom. Meg a halottakat...

No, mindegy!

Marad a "Az öngyilkos Trabantos merénylő és az elképedet NATO katonák" című igen izgalmasnak ígérkező küldetés továbbcsiszolása...
10960 levél
Válasz 01.11.06. 08:52 #309
Lacko
Pltx! merész ötleteid vannak!
Nem akarlak lehűteni - hajrá magyar pályaszerkesztők!!! - de nincs túl sok esélyed. Bizonyos szintig lehet MOD-olni a játékot (arcok, textúrák) de féllábú katonák..., híd két sziget között... ilyeneket te nem fogsz tudni belerakni.
Még meg sem jelent maga a játék, amikor elkezdtek kiscsákók II.VH-s MOD-ot készíteni hozzá és azóta se lett belőle semmi. Mert nem lehet...
62 levél
Válasz 01.11.05. 18:47 #308
ekswai
Nekem ez asszem csak a régi felbontásban volt. Most 1024*768*16 felbontás van.
Próbálj valamilyen visual beállításon állítani!
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
115 levél
Válasz 01.11.05. 18:34 #307
Bali
Ja, és mindez 1024x768 -as felbontásban?!
115 levél
Válasz 01.11.05. 18:31 #306
Bali
Nektek is éles, hegyesszögű háromszögek éktelenkednek a part és víz találkozásánál?
Miért van nekem ez??
Vagy a patch javítja?
115 levél
Válasz 01.11.02. 19:31 #305
Bali
Ne az én pöcsöm érdekeljen téged, te homokos!
2 levél
Válasz 01.11.02. 16:25 #304
pltx
Velavázenyi Lacko, Lacesz, Lacc, no és a többiek! (Ez valami olyasfélét jelent szlovákul: Mélyen tisztelt....!)

Végigolvastam az eddigieket, megnéztem a javasolt kapcsolódó oldalakat és a FAQ összeállítást. Elismerésem. Az eddig hozzáférhetővé tett PBO-król úgyszintén.

A fentiek allapján jutott eszembe egy olyan küldetés, amely egy hadsereg visszavonulásáról szól. (Tudom, telhetetlen vagyok és inkább csak elégedjek meg egy olyan küldetéssel, ahol egy fékhibás Trabantot kell visszavini a zwickaui üzembe...)

Szóval, visszavonuló csapatoknak egy pontonhíd rendszeren kell visszajutni az egyik szigetről a másikra. A csapatokban rengeteg a sebesült (pl. féllábú katona mankóval) és a sérült jármű (ezeket lovak húznák).

A játékos feladata a visszavonulók fedezése légi és vizi támogatással.

Mindez természetesen 1943-körül.

No és a kérdések:

1) Hogyan lehet importálni az OFP editorjába statikus (tehát nem rombolható, nem sérülékeny) és dinamikus (tehát kigyullad összeomlik) objektumokat (pl. statikus betonbunker, dinaikusan elsüllyedő pontonhíd), amelyeket más editorral készítettem (pl. dxf, 3ds stb.) formátumban?

2) Lehet-e - szintén más editorral tervezett - élőlényeket (pl. ló, kecske, gyilkos csiga, elképedt nyúl stb.) importálni?

3) Ugyszintén van-e lehetőség sérült, testi hiányokkal küzködő (láb, kar, fej) katona, civil (férfi, nő, gyerek, sovány, kövér) importjára és animálására. Egyátalán, melyik tervezővel készültek, vagy módosíthatók az objektumok (pl. textura animált "piszkosítása", mert egy gránát közeli robbanása esetén is frissen festettek a falak)?

4) A program LIPP és OGG formátumban használja a hangokat és a zenét? Lehet-e ezeket I/O konvertálni (pl esetemben német vezényszavak, rádiós üzenetek tehetnék élethűbbé a hatást.) Készítsem el Wav/MP3-ba és utána?

5) A program intrójában ismert személyek (hadvezérek, politikusok) tűnnének föl. Hogyan lehet az arcokukat meglévő, vagy importált alalkokra illeszteni.

(Ennyi kérdés után természetesen biztosan azt javasolja majd valaki, vegyem fel a kapcsolatot északi szomszédainkkal és irassam meg velük. Mégis, ha csak a kérdések egy részére tud valaki válaszolni, köszönettel venném.)

Netrpezlivo cakám Vasu odpoved!
2580 levél
Válasz 01.11.01. 22:58 #303
AriAmi
És neked hány centis a pöcsöd? Ja, vagy az a fejed.
115 levél
Válasz 01.11.01. 22:35 #302
Bali
AriAmi!
Neked hány centis a bicepszed? (ha egyáltalán tudod mi az te lamer)
62 levél
Válasz 01.11.01. 22:18 #301
ekswai
OK, ránézek erre a gamespy-ra! Amúgy most inkább beszéljünk csak az Operation Flashpoint-ról!

ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
925 levél
Válasz 01.11.01. 22:16 #300
Lacc
Hát ez gametől függ. Általában a multiplayer menüben van internet game lehetőseg, de itt közvetlenül nincs, úgyhogy le kell töltened a www.gamespy.com-ról a gamespy-at, azzal lehet keresni servert ahova felcsatlakozol. De mondom, a legtöbb gameben már simán lehet közvetlen servereket keresni, felcsatlakozni, meg ilyen okosságok.
YEP YEP! - Kipling :P
62 levél
Válasz 01.11.01. 22:13 #299
ekswai
Most, hogy az addon-rejtélyt így megfejtettük, itt a következő dolog (ez könnyebb lesz):
Be kell valljam, még soha az életben nem játszottam multiplayer módban semmilyen játékot. Azt már nagyjából sejtem, hogy helyi hálózaton ez hogy megy, de az Internetes játékról fogalmam sincs.
Itt van pl. az OpF (ha már ebben a topicban vagyunk). A játékban rákattintok a multiplayer ikonra ... és utána hogyan tovább?
Most vonatkoztassunk el minden hardware bajoktól, márminthogy valószínűleg nem menne mer túl kicsi v. túl kevés...
Egyszerűen csak kíváncsi vagyok, hogy hogy megy ez az interneten. Nameghogy mit hogy kell, hova kell kattintani meg egyéb lamer kérdések, amiket valószínűleg rajtam kívűl mindenki tud.
Úgyhogy helpeket várok, főleg e-mailben, mivel nem akarom magam nyílvánosan égetni tudatlanságommal. De ha rövid a dolog, ide is lehet írni.
Kösz előre is.
ASUS A7V333/AMD Atlon XP 1600+/Inno3d GeForce4 Ti4200/256Mb DDR266
925 levél
Válasz 01.11.01. 18:31 #298
Lacc
Kellene nekem az 1.20-as crackelt patch, nem tudja valaki honnan lehet letölteni? Kell a multihoz =).
YEP YEP! - Kipling :P

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.