Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint
A legutóbbi Operation Flashpoint cikkek, hírek
3764 levél
Válasz 06.02.08. 19:16 #2697
cINC2
Melyik pálya?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
727 levél
Válasz 06.02.08. 19:00 #2696
thq5
Jaa,bazz.Sorry
6377 levél
Válasz 06.02.07. 22:37 #2695
RatBaG
bezzeg másfél éve még ment... megbasz az ideg! 4szer kezdtem újbol az elejéröl, hátha bugos, de semmi!
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
3764 levél
Válasz 06.02.07. 21:00 #2694
cINC2
Én igen. azt kell beírni, hogy ofp.info
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
727 levél
Válasz 06.02.07. 17:44 #2693
thq5
Tudja valaki mi lett a ofp.gamezone.cz-vel?Csak mert halott.
6377 levél
Válasz 06.02.07. 17:41 #2692
RatBaG
másfél év pihenés után újra elkezdtem a resistance-t! anno letettem pihenni... most meg nem tudom megcsinálni azt a missiont amit akkoriban utoljára kipipáltam

ruszki bázist kell befoglalni 2 tank támogatásával (egy falu romjai). mindenkit szarrá lövök, tankok épek, jön 1-2 osztag a hegyekből, meghalnak aztán várok 4x-es gyorsítással és semmi
"Not everyone likes metal... FUCK THEM!!!" - Fat Ed
142 levél
Válasz 06.01.10. 14:45 #2691
sanyix
2008-nál nem lesz előbb.
3764 levél
Válasz 06.01.09. 18:42 #2690
cINC2
Höhöhö. Jöhetne már egy demo.


Szerintetek mikor jön ki az OFP2? 2007 oder 2008?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10960 levél
Válasz 06.01.09. 16:02 #2689
Lacko
Vagy bejelentik a csúszást....
na jó, csak vicceltem.
3764 levél
Válasz 06.01.09. 15:32 #2688
cINC2
Lálálá...ArmA-t akarok. Lehet holnap kijelentik, hogy kész.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 05.12.27. 16:49 #2687
cINC2
Gratula. Majd kipróbálom az ArmA-ban.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10960 levél
Válasz 05.12.27. 13:52 #2686
Lacko
Tatatatááámmmm! 7/10-et kaptam a Yenkie Stalker kampányomra egy német oldalon. Na ennek örülök ám nagyon!

http://ofpmdb.teamp2p.de/phpkit/engl/include.php?path=content/download.php&contentid=142
142 levél
Válasz 05.12.19. 18:38 #2685
sanyix
A képek pedig a trailerből vannak
http://www.ofp.hu/downloads/Videos&Pictures/ArmA/armahi_DIVX.avi
3764 levél
Válasz 05.12.19. 17:23 #2684
cINC2
Vannak új képek és egy video az ArmA-ból. Ha még nem fedeztétek fel őket, akkor irány a BIS forum.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10960 levél
Válasz 05.12.15. 07:28 #2683
Lacko
Jó, akkor kérdezzetek, én meg a válaszokat beírom a FAQ-ba!
112 levél
Válasz 05.12.14. 19:22 #2682
Icebird
valszeg azért nem, mert nincs egy jó FAQ
10960 levél
Válasz 05.12.14. 12:59 #2681
Lacko
Nem. Illetve eredetileg de, csak azóta már kitolták 2006 első FÉLÉV (nem negyedév!) -ére. Ami szomorú, de nem egyedülálló a játékok piacán.
1989 levél
Válasz 05.12.14. 11:25 #2680
georgee
Az armanak nem mostanaban kene megjelennie?
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
10960 levél
Válasz 05.12.14. 09:51 #2679
Lacko
Gondoltam, hogy folytatom azt a FAQ-t, de nem sok magyar fogalkozik küldetész szerkesztéssel. Úgyhogy ha kérdésed van, csak nyugodtan.

Más: Letöltöttem az új FDF modot + II.VH.
Az alap finn dolgok nem vágtak földhöz. De a II. világháború nagyon tetszett. Egyből összehoztam egy kis falu-felszabadítást. Nagyon hangulatos.
3275 levél
Válasz 05.12.12. 09:28 #2678
FOxygene
Na az utolsó pár sor kellett.
Van egy másik parancs a "kukacjel változó" ami továbbenged ha igaz lesz a feltétel,én trigger-t írtam mögé,a trigger nevét (amit megadtam neki a szerkesztőben) de persze úgy nem ment,majd azt fogom kipróbálni amit most yírtál hogy az on activation-ba beleírt értékadást pl csapo3=true ból a csapo3-mal tesztelni tehát

@csapo3
....
.....

ez csak akkor lép tovább ha csapo3 igaz
ugye?remélem.
kösz.

Kamerapozíció megadásánál nem kell idézőjel ,ide próbáltam a markert
kiolvasni,idézőjellel sztem nem fogja engedni.

pl:

_kamera1 = "CAMERA" camCreate [(GetPos szamar1 select 0)+2, (GetPos szamar1 select 1)+2,(GetPos szamar1 select 2)+3]

a "szamar1" egy egység így ez mükszik de markerrel már nem menne,gamelogic-kal is oké.

Letőltöttem a honlapodról is pár küldetéseditori FAQ-t,sokat segített.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 05.12.12. 08:07 #2677
Lacko
Nem pontosan értem a triggeres kérdésedet, de ha arra gondolsz, hogy mondjuk van egy trigger, ami azt nézi, hogy van-e benne orosz és máshol egy másik trigger, ami azt nézi, hogy van-e benne nato és szeretnél egy harmadik triggert, ami akkor lesz igaz, ha az első kettő igaz, akkor én így oldanám meg:
Az első triggerbe onActivation-be: oroszokvannak=true
A második trigger onActivation-be: natokvannak=true
és a harmadik trigged Condition-be: oroszokvannak and natokvannak

Erre gondoltál?

Hang: Nekem egyszer volt olyan, hogy No AddOn (revolution 1983) és ott az egyik városban egyszercsak borzalmasan felerősödött a szökőkút hangja. Elnyomott minden más hangot. De amikor legközelebb elindítottam, nem volt semmi...

SpetzNaz: Az RHS-nek elég szép spetzNaz-ai vannak. Csak ajánlani tudom.

A getMarkerPos után idézőjelbe kell tenni a marker nevét. A GameLogic is jó.

Felirat: Én egy önálló sqs-t szoktam futtatni, hogyha át kell írni a felirat szövegét, akkor ne kelljen megnyitnom a szerkesztőt, elég legyen csak egy notepad. Ebben az sqs-ben pedig a TitleText["szoveg","PLAIN DOWN"] utasításokat váltogatom az időzítő: ~5-tel.
(a hullám után lévő szám, azt jelenti, hogy ennyi másodpercig vár)
Tehát:
TitleText["Hé Joe!","PLAIN DOWN"]
~2
TitleText["Hörcsög volt az anyád, és az apád fókabajszú ganajtúró","PLAIN DOWN"]
~8
TitleText[" ","PLAIN DOWN"]

A végére érdemes egy ilyen üres szöveget kirakni, amiben csak a space van, mert az eltünteti az utolsó feliratot.
Én így szoktam időzíteni, de néha kell, hogy a játékból jöjjön egy trigger (tehát addig vár a felirat, amig valami nem történik a játékban) akkor a trigger onActivation-jébe ezt írom: csapo3=true
Az sqs-be pedig ezt:
#loop3
~0.2
? (!csapo3) : goto "loop3"


3275 levél
Válasz 05.12.10. 10:05 #2676
FOxygene
sanyix:
Észre se vettem olyan kicsit szóltál
Na,nekem kamera pozíció megadásra kell némely esetben,elég tökölős lenne egy már létező de távolabbi objektumból eltolással megkapni a helyes pozíciót,egyszerűbb egy láthatatlan (vagy látható is lehet úgyis csak pár métert kell tolni hogy ne látszódjon) de a semmivel mint a "game logic" még annyit sem foglalkozik a proci.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.12.10. 09:59 #2675
FOxygene
A megoldás pozíciókiolvasásra a kamerának a "game logic"
egységként van jelen de végülis maga a semmi
Már megvan az első jelenet

Feliratot hogy jelenítek meg.
A Waypointos text mezőset ismerem,nekem olyan kellene ahol a pozcióját és a méretét megtudnám szabni.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.12.10. 00:06 #2674
FOxygene
Lacko a gondom a markerrel hogy kamera létrehozásánál nemfogadja el
a "getmarkerpos markerneve" kombinációt sztem,úgyhogy maradnak a tárgyak vagy triggerrel is próbálkozok.

Trigger pozíciója "gettriggerpos" ?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.12.09. 16:00 #2673
FOxygene
Addig oké hogy nevet lehet nekik is adni,és azt felhasználhatom vhogy feltételben?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.12.09. 15:58 #2672
FOxygene
Soha nem szerkesztettem még küldetést,most szembesülök ilyesmi kívánalmakkal mint egy konkrét hely koordinátája a kamerának target-nek,megoldottam eddig mással,teljesen magyar a szerkesztőm is és vmi idióta "feljegyzés" ???-nek vagy minek fordították a Marker menüt,"jelölő" helyett,soha nem vettem volna észre hogy létezik.

LSR egységeim vhol vannak nekem is,a BAS-ranger-delta packkal együtt szedtem le régebben

Hangügyben a "forráshoz" nyúltam,minden BAS csomagom vaw-ját lehalkítottam,és az a krva sz.pó BAS Littlebird-nek a BAS_LBS.pbo-jában van egy "M" nevű mappa azonbelül egy "tjpcntcon.paa" mevű fájl ami visszasűrítés után vélhetőleg tönkremegy,mert a múvi hibaüzenettet ad amikor gondolom látótávba kerülés előtt nem tudja betölteni,és ez mindíg megszakítja a filmet.

A PBO besűrítőm 1.1-es nemtom abból van e 1.5-ös mint az UNPBO-ból.
Már próbáltam kikapcsolni a RES-sűrítési formátumot,a PAA tömörítést mindent.

Egyszerűen elbaxxa azt az 1db textúrát,hajam tépem annyira ideg vagyok!!Vagy ez a hibajelenség idegel vagy a krva hangos Littlebirdek.

De az a parajelenség még mindíg rejtély hogy ha egyszer minimumon van az effekt csuszka,hogy a rákéletbe indíthatja be állíthatja be egy küldetés vagy egy addon(??)újra fülrepesztően hangosra...????!!


Nekem konkrétan Specznaz kellene,nagyfelbontású fizikummal

Lacko hogyan kell trigger-t felhasználni feltételvizsgálatban ? Tehát lekérni az állapotát ,és összevetni hogy "ha igaz" "ha nemigaz" hm?..

próbáltam de a szintaktikáját nemtudom
változókkal minden megy,de ilyen extrákkal mint trigger?

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.12.09. 15:43 #2671
sanyix
Ha olyan tárgyhoz tudsz viszonyítani ami alapból benne kell legyen a küldetésben, akkor ahhoz viszonyíts. Ha nincs akkor marker, vagy kézzel beírt koordináták (ezek terhelnek a legkevésbé)
10960 levél
Válasz 05.12.09. 09:08 #2670
Lacko
Az oroszaim - amiket lőni kell - RHS (red hammer studios) modellek. Szerintem szépek és a fegyvereik is nagyon jók (azokat el lehet venni).
LSR - aki az amcsikat csinálta és gyönyörűek - bedolgozik az RHS-nek is (merthogy ruszki a srác). Ezért gondoltam jó párosításnak az LSR (amcsi) vs RHS (ruszki) addonokat.

Ez a RHS oldala


Még soha nem használtál markert? Vagy csak arra nem használtad, hogy kiszedd egy hely koordinátáját?
3275 levél
Válasz 05.12.09. 08:49 #2669
FOxygene
Mondjuk a film és a gamma ugyanaz szóval hülyeséget írtam ,a nagyfelbontású modellek nagyszámban ugyanúgy megérződnek
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.12.09. 08:46 #2668
FOxygene
kösz,Marker,ez új,megkeresem.Jobban hangzik mint egy "mule"
ez a hetem szabad azért vírgonckodok itt

Régebben mozgott a MIG_mule szamaram,legalábbis tökígy emlékszem,
mostmeg csak forog...lehet hogy a mappal van a gond ,több olyan dolog is félig áll a talajgeometriában ami eleddig asszem jó volt.

Jameg Lacko milyen az a gyönyörű orosz alakulatod?Pontos link?
Specnaz van köztük?Tegnap letöltöttem egy 12 megás Specnaz pakkot,és kiábrándítóan néznek ki,maga a modell a szokásos OFP-s vertexszámmal,a filmekhez pedig simán lehetne használni nagyfelbontású vázakat.

Meg talán poénnak szánták hogy mindegyiknek a lába közt le van húzva pár vertex és messziről enyhén fallikus a hatás.

Talán így akarták hangsúlyozni hogy mennyire tökös legények a Specnaz.


(megnéztem a modelleket editorban és nyoma sincs a dákónak)
vagy a NAVAL-t néztem csak?...namajd újra..
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 05.12.09. 07:39 #2667
Lacko
koordináták: én Markert szoktam letenni (egy pöttyöt) az tuti nem zavar sehova és ki lehet szedni a helyét a getMarkerPos paranccsal. Ha pedig már működik a dolog, akkor - hogy ne zavarja a játékost - publikálás elött érdemes a marker méretét 1,1-ről 0,0-ra venni és akkor nem is látszik, de úghyan úgy visszaadja a koordinátát.

Addonok: Értettem! Csinálok egy ilyen nagy zip-et. Ahol a link nem a konkrét file-ra mutat, ott nem lehet a konkrét file-ra mutatni (mert mondjuk java script inditja a download-ot, pont azért, hogy ne lehessen direktbe a file-t letölteni )
3275 levél
Válasz 05.12.09. 02:13 #2666
FOxygene
kösz Lacko ezek azok,thx!

Nagyon gyúrható ez a játék,teljesen új részét fedezem fel épp,lassan minden téren tudom alakítani,majd még sok kérdésem lesz sztem.Már kész Spielberg is vagyok


Lacko szted melyik foglal több procit hogyha egy triggert rakok le
viszonyítási pontnak(mert kell a pontos koordinátája a pontnak a térképen) vagy ha egy tárgyat vagy embert,a triggert is figyeli a 3d-t meg számolja ha a látótérben van,na?

Képzeljétek megőrűlt a gamma,levettem teljesen az eszközök hangját (beállítások/audio/effects) és minden rendben is volt pár helikopter szépen csendben maradt,aztáén hozzátettem mégpárat és magától bekapcsolja a hangokat.

Na ez mi lehet,lehetséges hogy vmelyik addon sqs-ében olyan scriptparancs van ami a main effektek hangját is befolyásolja??

Erre nagyon kellene a megoldás.
Meg a "dynamic range" használatával nem adódnak annyira össze a hangok mint az alapjátéknál? ahol néha alig lehet megállapítani hogy a hangforrás 1km-re vagy 50m-re zörög,félek hogy vmi ilyesmi összeadódós gyári bug miatt kapcsolnak be a hangok.

Sanyix:hát ja sok textúra kell azt kész,ezért 2DVD-sek a mai játékok És egyvalamit nemis említettünk,magát a textúra ábráját,pl nagykiterjedésű területeknél a homogén egyenletes rajzolat a nyerő,+olyan ami minden oldaláról kapcsolódik saját maga "tükörképéhez".

Lacko:
Ma teljes átszellemültséggel és harci tűzzel letöltöttem piciny modemem segítségével a 10mb-os kampányodat,aztán elolvastam a readme-t....
Ezt nem rám tervezted azthiszem.Ugyan a BAS féle Blackhawk mindenképpen le lesz töltve(már csak az hiányzott régebben is,nélküle a Pawehawk sem mükszik)de a többi nagyonsok,arról nem is beszélve hogy pl a CZ-s linkek a főmenübe tartanak(asszem ha nincsnek "bejáratott" cookiek) a többit meg se néztem sztem a fele nem mutat az addonra,egyenesen a fájlra kellene hivatkoznod mert így sokaknak elmegy a kedve az egységek keresgetésekor.

Kellene csinálnod egy fullos ZIP-et is elternatívaként amiben minden benne van,inkább töltetem le azt a haverral minthogy összekutakodjam ezeket.
Lehet hogy a fele megvan szerteszét 3 CD-men jól elrejtve,de nincs türelmem megkersni.

CinC:
Olvatam a régebbi hozzászólásokban hogy van vmi saját addonod?
Mi az?Najon dejavu hogy már kérdeztem egyszer ezt de elfelejtettem mit válaszoltál

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.12.08. 15:05 #2665
sanyix
Van textúra átmenet mindíg, de nagyon nagy látótávnál ezek az átmenetek kicsik. Általában egy celláig (100*100m) tartanak az átmenetek, de ez távolról nem néz ki jól, több cellán keresztüli átmenet néz ki jól, de az sokkal több textúrát jelent, több memóriafoglalást, stb. Távolról hirtelennek látszanak az átmenetek, mivel ezek a generált átmenetek ilyenek, egyszercsak vége, nincsenek hosszabb egymásba lógó területekek. De pl ott a Nogova. Sztem nagyon jól megcsinált sziget szép is. De 5km-es látótávnál a sziklás és a füves textúrák között nagyon durva határ van. Közelebbről persze nem látszik durvának.
10960 levél
Válasz 05.12.08. 10:42 #2664
Lacko
Arra gondolsz, hogy

katona moveInCargo jarmu
katona moveInDriver jarmu
moveInGunner
moveInCommander
???

Vagy arra, hogy
assignAsCargo
assignAsGunner
stb...

Az elöbbi esetben azonnal belekerül az adott katona a járműbe (a megfelelő helyre). A második esetben elöbb ki kell adni egy
[katona] orderGetIn true
parancsot és akkor odamegy és beül a megfelelő helyre.


Melyik ofpec-es topikra gondolsz?
3275 levél
Válasz 05.12.08. 09:59 #2663
FOxygene
Azt amit rengetegszer kérdeztek itt meg a betérők ,én azt se tudtam eszik e vagy isszák,vmi olyasmi hogy a jármű adatpaneljében a megfelelő helyre beírták a beszállítandó katona neveit a beszállító paranccsal minekután úgy jelentek meg a küldetésben hogy benne ültek.

Ez a legelemibb tudás amit egy küldetés gyártónak ismernie kell,te is tudod,na ki vele!

Szépen hízik az OFPEC-es topikod,kész rajongótáborod lett
Jó hogy nem ellenőrzik a regelő IP-ket az OFPEC-nál mi?

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 05.12.08. 07:38 #2662
Lacko
Jó volt, tetszett. Szegény Petiqe...

Viszont nem derült ki számomra, hogy milyen scriptet keresel pontosan.

Én leginkább az OFPEC-t használom, ott az editor depoban vannak scriptek (is).
3275 levél
Válasz 05.12.07. 23:07 #2661
FOxygene
Minnél nagyobb a textúra annál kevesebb ismétlődést veszel észre ha sok van belőle egymás mellett,ráadásul a pályaszerkesztő progik pl a Visitor képesek átmenetet generálni a textúrák közt azon felül hogy rengeteg randomtextúrát lehet használni amiket váltogat egyazon talajtípusnál,szóval ha meszsiről gagyinak néz ki vmi és látni az éleket vagy az ismétlődést az csak a map-készítő bénasága,xar textúrákat és rosszul használ.sztem.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.12.07. 23:00 #2660
FOxygene
srácok agyontúrtam a topicot egy járműbe beszállító script parancsért ,tehát hogy eleve benne űljenek a tagok,kb félezerszer írták be amíg it csacsogtunk és most amikor végre nekem is kell egyet se találtam meg,a scriptgyűjteményt lusta vagyok kinyitni,majd ha nagyonmuszáj

viszont találtam ezt korábbról,az OFP config fájlja Dogman fordításában,most is hamar az asztal alá kerültem miközben olvastam
Lacko nemsoká beszámolok.De nem olyan idegesítő részletességgel mint a múltkor,fotókat pl nem mellékelek kizárólag kíméletlen kritika lesz

Szóval Dogmanféle Commentelt OFP mainConfig fájl "újratöltve"

if katona.mondjak_szallj_be_jarmube1=true then katona.AI=megkeruli_fel_varost
if katona.mondjak_szallj_be_jarmube2=true then katona.AI=megkeruli_fel_erdot
if katona.mondjak_szallj_be_jarmube3=true then katona.AI=megkeruli_fel_sivatagot
if civil.mondjak_ulj_le=true then civil.AI=nemletezo_fegyver_vallratesz


// **************************************
// * netcode *
// **************************************
func netcode
if server.protocol=directplay then deleting partition
if client.player.shooting=true then
{
server.gondolkodik=true
create.lag=true
if lag.end=true then szamol.shooting=true

if client.player.target.shooting=true then
{
client.player.killed=true
wait 10 sec
clent.player.target.killed=true
}
print "player killed by player target"
print "player target killed by player"
print "Petiqe frinendly fire all squad, the Petiqe banned to 2 hétre"
}

if client.player.jarmuvet_vezet=true then client.tobbiek.szöcskeuzemmod=true
if client.player.modem=true then client.player.lag.enabled=true
end func netcode
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.12.05. 14:23 #2659
sanyix
Hát igen ez a nagy felbontású textúrák átka, hogy távolról szögletesnek a láccanak. A kis felbontású meg távolról jobb, és közelről fos...
14642 levél
Válasz 05.12.05. 09:53 #2658
Razor03
Köszönöm szépen. Bocs csak nem olvastam vissza.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
3764 levél
Válasz 05.12.05. 09:06 #2657
cINC2
Ezen a képen a talaj is fos a heli alatt, de a többin szerencsére normálisan néz ki.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10960 levél
Válasz 05.12.05. 08:44 #2656
Lacko
Ott van benne cinc hozzászólásában.
De szívesen kirakom ide neked.
14642 levél
Válasz 05.12.05. 08:14 #2655
Razor03
Adnál erről a képről egy linket?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10960 levél
Válasz 05.12.05. 08:08 #2654
Lacko
Az első kép (tájkép) brutál szép, de a másodikon a tenger a sarokban elég fos. Azok a vicces kis csíkok...
Igazából az én gépemen úgysem így fog kinézni. De azért örülni fogok neki nagyon. Remélem, hogy néhány dolog ki lesz javítva (nem lövik majd a géppuskást akkor is, amikor már rég halott). Ja és elkezdtem a delta force-os kampányom folytatását. Remélem ebben sikerül több akciót beraknom és kevesebb "szivatást"
142 levél
Válasz 05.12.03. 23:54 #2653
sanyix
Élsimást eddig is bármikor be lehetett kapcsolni
3764 levél
Válasz 05.12.03. 10:38 #2652
cINC2
Ezután az OFP2 megint csúszni fog legalább 1 évet.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 05.12.03. 09:08 #2651
FOxygene
Élsimítás,dinamikus fények,akkora 1 sziget mint az eddigi 3 OFP epizód együttvéve,emberek ez aratni fog,és mit képzeljek el az OFP2-ről?Lacko izgalmas a témája a háborúdnak,nagyon érdekel.majdmajd.Mostanság annyit kivesz belőlem a tél meg a 14órás munka hogy kelek/eszek/xarok/megyek és ez loop-olva.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 05.12.03. 07:15 #2650
cINC2
Szerintem a H1 azért van, mert még nincs kiadó...
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
142 levél
Válasz 05.12.02. 23:00 #2649
sanyix
Hát igen 2006 H1, vagyis első félév... Szóval még azis megtörténhet, hogy júniusban jutunk hozzá a gémhez és még mindíg nincs kiadó, de legalább történt végre valami...
3764 levél
Válasz 05.12.02. 20:12 #2648
cINC2
Gyorsan katt a linkre!

ArmA news
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.