Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint
A legutóbbi Operation Flashpoint cikkek, hírek
3275 levél
Válasz 05.11.04. 09:00 #2547
FOxygene
Le lesznek töltve az eredetit feljavító szigetek,utána teljes pompájában akarom kipróbálni a kampányodat

Azt tudja vki hogy hogyan kell különálló nemjátékos szervert csinálni a CTI-ben?
Mert eddig most egy szakasz helyére tettem a "szerverhumánt",és így kiesik ez az osztag.

Utánnanéztem a Fearnek,sűrgősen beszerzendőnek tűnik.Kiváncsi leszek nyomja e az AREA51-et,nem minden a grafika,márha abban erősebb,zenében,introkban folymatos animációban(ja az emberek lábmunkája és a karakter földhöz viszonyított sebessége végre ebben as játékban passzentos),+az első 1/3-ad rész kommandójában nagyon nehéz lesz rátenni mégegy lapáttal sztem,meghát a helyszínekben is erős,pont olvasom a topicban hogy unalmas a FEAR pályaszerkesztettsége.


"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 05.11.04. 08:43 #2546
Lacko
Ha valaki késztetést érezne egy kis kampány tesztelgetésre, annak megköszönném, ha végignyomná a legújabb kampányom béta verzióját.

Minden infó és fileok itt: Yankie Stalker
3275 levél
Válasz 05.10.30. 19:05 #2545
FOxygene
Nekem kedvenc játéktémám a bemegyünk egy bázisba ahol elszabadultak az idegenek vagy mutánsok vagy vmi kísérlet balul sikerült.

Az Alien-eket vártam már mióta ezen a színvonalon amit az AREA51 hoz.

Tökéletes mozgásanimációk,tökéletes BF1942 igényességi szintű intro és átvezetőfilmek,ezek az animációk olyan szinten vannak megcsinálva mint a Finalfantasy mozifilm.Egy az egyben le van játszva motioncapture-el végig ,nincsenek fázisok,nincsenek ugrások összefűzési pontok a mozgásban, olyan szinten van kidolgozva,textúrázva és megvilágítva a csontvázra húzott 3d modell és az egész jelenet hogy az vmi döbbenetes.
És majdnem ugyanaz játék közben is,sőt mondjuk rá hogy ugyanaz.

De nem is ez a lényeg,magával a témaválaszttással nálam belopták magukat a szívembe,AREA51,ezt a fogalmat ill valós helyszínt annyi misztikum lengi körül,hogy épp itt az ideje végre egy rá épülő kalandnak.Köszönöm a PS2-nek hogy létezik és miatta lett ilyen a gamma elvileg.

biztos nincs ember a földön aki netudná hogy az 51-es terület(körzet) nevű új-mexikói sivatagban elterülő katonai bázis az ufo-titkok mekkája.Több 100km-res lezárt vidék,még egy eltévedt csörgőkígyó se juthat be észrevétlenül,a legkülönbözőbb sugárzások minden spektrumát kontrollálják,senki nem lehet láthatatlan,árammal védett kerítésesk,aknamezők védik a kutatóbázist,ahol mára már szinte bizonyítottan öriznek 1 Roswell-nél földbecsapódott idgen repülő eszközt és a halva ill élve talált humanoidok testét.De lelkes UFO fanatikusok gyakran látnak táncoló fénygömböket a terület felett,erről számtalan felvétel van,és korábban ott dolgozó alkalmazottak szintén megerősítették a feltzételezéseket.


Na a léyneg hogy a sztori szerint vmi kór szabadul el a bázison ahol az idegen génekkel manipulálnak,ennyi nekem elég is,jöhetnek a zombik és a mutánsok,te egy tisztogató osztaggal nyomulsz be megkeresni a delta csapatot.Moziszintű a jelenetek megrendezése a történetvezetés a felvezetés,a behatolás a félhomályos Vészhelyzeti riadóban lévő komplexumba, a csapattaktika pörgős igazi precíz "rohamtempóban" egymás mellett szorosan nyomulás,minden sarokra kiszögellésre ajtóra erkélyre ügyelés,forgolódás ide oda,alig győzi az ember követni a 10mp-enként kapott szóbeli parancsokat,sündisznóállások szobáról szobára,többirányból támadó tökéletesen meganimált ellenfelek,nem venni észre az ismétlődő animációkat mert annyiféle van,egy csapás egy mutánstól és restart autosave,a zene se lehetne másmilyen,tökéletesen visszadja a földalatti hitech kutatóbázis hangulatát.

Én mindenkinek ajánlom aki a túlélős scifihorror témákat és a végletekig igényes és "okos" társakkal nyomuló csapatközpontú FPS-eket kedveli(már ameddig csapatközpontú,node nem lövöm le a poénokat,inkább a mutánsokat)


CinC2 mesélj a FEAR-ról,vannak benne kis szürkék?

Utólag jelzem hogy a FarCry-t még nemláttam csak részleteiben,és a HL2-ben az 1/3-nál vagyok,ha ezekben van ilyen nívos nyomulós túlélős küzdelem akkor még táthatom a számat asszem

(pl a HL-ban azok a bogaras képek sokat sejtetnek)
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
2300 levél
Válasz 05.10.30. 10:43 #2544
The Conquistador
Aligha, mert nem nekem volt rá szükségem, hanem a bátyámnak, aki nincs netközelben.
The Conquistador (2005.09.03 - 2006.04.08) --> Control
3764 levél
Válasz 05.10.30. 10:39 #2543
cINC2
Remélem élvezni fogod, ahogy elbugosodik a játék.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
2300 levél
Válasz 05.10.30. 10:14 #2542
The Conquistador
Már nem kell.
The Conquistador (2005.09.03 - 2006.04.08) --> Control
2300 levél
Válasz 05.10.30. 09:13 #2541
The Conquistador
Sziasztok, srácok!

Itt is megkérek mindenkit, aki tudja az Operation Flashpoint - Game of the Year Edition telepítő kódját, küldje el nekem e-mailben! Nagyon fontos lenne!

Előre is köszönöm!
The Conquistador (2005.09.03 - 2006.04.08) --> Control
142 levél
Válasz 05.10.29. 17:56 #2540
sanyix
Én nem fogom egyiket sem, már pár éve elegem lett az agyatlan folyosós szarráeffektelt fps-ekből, mert iszonyúan unatkozom velük megijeszteni meg nemtudnak.
3764 levél
Válasz 05.10.29. 16:07 #2539
cINC2
Pfff. Area 51.. Ebből azt vonom le, hogy még nem játszottál a F.E.A.R.-el.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 05.10.29. 15:54 #2538
FOxygene
Srácok próbáljátok ki az AREA51-et.
A military taktikai/fps-eken kívül nálam ez visz mindent.PS2 konverzió aszondják,jelzem jót tesz neki.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 05.10.29. 12:23 #2537
cINC2
Planetflashpoint nincs, de a planetos oldalakat úgyis utálom, ellenben a filefrontos oldalak jók!
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 05.10.29. 10:14 #2536
FOxygene
há nincs sajna,minden van Doom-tól a BF2-ig de planetflashpoint nincs. Jó kis gyűjtőhelyek ha vmi szerkesztőprogi kell egy híres gammához ott minden szokott lenni, valszeg belátták hogy a ofp.cz-vel vagy az ofp.info-val versenyezni felesleges lenne
Demost komolyan el nem tudom képzelni hogy abba a szépszámú listába ahol csupa nagy név van,még a Halo is vhogy odakerült,hogy abba miért nem veszik fel ezt a rajongótáborban vitathatatlanul nagyonerős játékot is?Mennyit fizetnek a BF2-ős kiadók a fileplanet-nek hogy mellőzzék az ilyen szintű konkurenciát?Igaz az 3dactionplanet-en van ofp,de az is mintha a gyári oldal lenne.

http://www.planetunreal.com/

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.10.29. 10:02 #2535
FOxygene
Úgy cseréli le a régi egységeket hogy az eredeti gyári fájlokat írja felül vagy külön addonként lesz jelen?
Ezt azért kérdem hogy a CTI használni fogja őket az alapjáték egységei helyén?

Sztem rajongótábort és modolást tekintve még az unreal-nak sincs ennyi fabrikálója,a "planet" oldalakból kiindúlva.
Tényleg "Flashpointplanet" van? ,utánnanézek.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.10.29. 00:23 #2534
sanyix
Ez komoly ofp.info-t kicsit túlterhelték az ffur pack miatt
!!!17,8!!! terabyte adatforgalom. Szép ebből is látszik, hogy van pár rajongó
3764 levél
Válasz 05.10.28. 20:02 #2533
cINC2
Most néztem, hogy az ofp.info-ra is ki van téve sz összes csomag, a legfrissebb híreknél van, még elég friss.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3764 levél
Válasz 05.10.28. 19:57 #2532
cINC2
Viccelsz? Még nem próbáltad az FFUR csomagokat? Őszintén szólva nélkülük már nem is játszok. A woodland gyönyörűvé leszi a tájat.

Itt az összes FFUR pack(Filefront)
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
3275 levél
Válasz 05.10.28. 18:06 #2531
FOxygene
Tudom hogy nem szépek a képek ,megszokásból(saját szerver) levettem minden "mellékest".
pl,árnyékok nuku, a talajtextúra minimumon, füst nincs, duplatextúra a földön szintén kikapcs,le van még véve a talajgeometria minimumra,minden más maxin,látótáv 1500 körül objektumtextúrák 2048-on,így szerver mellett folyik a kliensgépeken.

Lehet hogy túlzó a csökkentés majd máskor próbálkozom az árnyékok visszakapcsolásával azért azok megdobnak minden játékot.

Cinc ez milyen addon,alapot feljavító csomag?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.10.28. 18:05 #2530
sanyix
Sőt winter és desert pack is van.
3764 levél
Válasz 05.10.28. 11:21 #2529
cINC2
Tudtátok, hogy mennyi FFUR pack van? A woodlandot gondolom mindenki ismeri, de ma egy weblapon találtam Asian Crisis és valami modern warfare packot.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10960 levél
Válasz 05.10.28. 11:08 #2528
Lacko
Hangulatos képek Foxy!!! Kösz.
3275 levél
Válasz 05.10.28. 10:56 #2527
FOxygene
Tegnap hatalmasat CTI-ztünk,és rájöttem egy új dologra,nagyon okosan megvan csinálva az 1.6-os.(talán a korábbiakban is benne volt nem figyeltem,de sztem nem)
Elfoglalsz egy várost,kiadod egy szakasznak hogy védelmezze,és ha védelmi arzenált(bunkereket,géppuskafészkeket,légvédelmet stb..) építesz akkor a várost védő szakasz magától beül a posztokra,elfoglalja mindet.

+ha támadás éri őket amikor a saját sofőrjükkel egy transzporttal utanznak maguktól leszállnak a kocsiról és szétszóródnak és védekeznek aztán a veszély elmúltával visszaszállnak és folytatják a feladatot.

pár kép:
http://polarnight.tuti.hu/17ofp.jpg
http://polarnight.tuti.hu/18ofp.jpg
http://polarnight.tuti.hu/25ofp.jpg
http://polarnight.tuti.hu/30ofp.jpg (és ez csak a harcok egyik fele volt,végülis nem ment végig mert kiakadt a szerver,valszeg a szétbarmolt hálókábel miatt)
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3764 levél
Válasz 05.10.26. 22:32 #2526
cINC2
Hát ha egyszer jó, akkor miért ne vennék át?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
142 levél
Válasz 05.10.26. 22:02 #2525
sanyix
Egy interjúban olvastam, amit a készítőkkal csináltak. Ezt a titkosítós elrejtős dolgot nemtom honnan veszed, hiszen az ofp-t alapból nyitottra csinálták, hogy minél több dolgot lehessen benne módosítani, és így is fogják folytatni.
Én ofp óta is játszom szimulátorokkal, mert az ofp-ben a repülés pl nem lett olyan nagyon élethűen megcsinálva. Repülni IL2-ben jó, meg a lock on-ban (mégha bugos szar is ).
3275 levél
Válasz 05.10.26. 20:46 #2524
FOxygene
Hol olvastad a beépített CTI-t?
Ez tuti?tudják ezek mi a jó
Attól félek hogy egy exe-ben ill vmi titkosított vagy ismeretlen adat és/vagy kódtömegben valósítják meg,és ha kötve lesz a parancsnok a gyárai mellé vásárláskor építéskor,azt nemlehet majd átírni Úgymeg hálátlan feladat a kommenderkedés,pedig az a buli az egészben.

Ilyen scriptekre kódokra gondoltam mint irányított siklóernyő,füstök,robbanások,tüzérségi csapás irányítása(CTI1.6)
helikopter rotorszél porfelverés a földről,atombomba,eszközök járművek szállítása helikopterrel(pl BASMH47 raktér vagy a köteles verziók)stb stb rengeteg van,nekem is de használni nemigen tudom őket mivel ezeket gondolom én a mission sqm fájlból kellene meghívni adott paraméterekkel,de nemtom nem is igen foglalkoztam velük csak le vannak töltve,a tesztküldetésekben kipróbáltam mit tudnak.

Ebben már megvalósítják a több tüzelőállást egy járművön,nem?

Hú emberek próbáltátok a T72 Balkan on fire (?)-t?
Felejtsétek el,még a grafika úgy ahogy pofás ha maxira van húzva,bár a járműveknek 2006-ban már annyira atomrészletesnek kellene lenniük hogy na főleg mivel a főszereplő maga a tank.
ennek ellenére majdnemhogy elgányolt a jármű.

Meg én belefáradtam már az egyszemélyes hős szerepbe,miaz hogy egymagam egy T34-essel nyomuljak,és könnyebb játszhatóság ide vagy oda hogy kerül célpontkijelölő HeaDupDisplay kijelölő négyzet a látótérbe?Megérteném és elvárnám én hogyha azt mondja a parancsnok hogy RPG soldier 400m-ra a fától balra+írja körül jobban,pl "lapul a fűben a rohadék ott a második bokorban is mozog vmi",vhogy erre az életszerű kommunikációs szintre kellene már eljutniuk a mai játékoknak és máris mellőzhetnék a kijelölőnégyzeteket egy T34-esben,olyan szintű a fantáziatlanság és a gagyi elcsépelt klisékre épülő lehetőségek és játékmenet a programokban hogy az már fáj.

A tankok belső terének tekintetében már az "M1 tank platoon" első részében is törekedtek vmi féldigitalizált kialakításra.
Ezt manapság full élethű digitális 3D-ben várom,minimum.
Ez meg,egy zöld 2d fos,és mintha a tréningben szereplő T64(?)-esben szintén ugyanaz lenne.Az igénytelenség netovábbja az egész program.

Eleve az ötlet bukásra van ítélve,a hagyományos szimek korszaka sztem leáldozott,

Azért játszottam a múltban majdnem kizárólag szimmel mert az volt az egyetlen lehetőség hogy tankot repülőt vezethessek,és már akkor álmodoztam hogy milenne ha FPS-ben beszálhatnék bármibe,aztán álmodoztunk baromi nagy háborúkról,rangokról,szakaszvezetésről,
elsször a Battlezone-ok adták meg az élményt amire a koronát az OFP
helyezte fel.

Az OFP-ben parancsnoki állásban végülis egy szimet kapunk,nincs lőelemző computer az igaz,dehát az nemis a parancsnok dolga,fizika van,röppályaszámítás van,tökéletes szimulátor tankparancsnokként az OFP.Nem?Aki játszott vele azt később nemigen tudják beszorítani vmi 2ds ződ izébe.

Amióta OFP van semmi értelmét nemlátom a szimulátoroknak.
Amit élveztem bennük azok a maghibásodások a különböző rendszerek és pótrendszerek izgalmas csata közbeni kimúlása és a gyors helyzetfelimerés,végülis ezért megéri szimezni,tényleg kipróbálhatja az emeber mit is tudna pl egy F16-os ülésében.

De nagyonkevés a hardcore szim.Ez sztem eddig amit láttam belőle nagyonnemaz,vagy mégha a t80 teljes műszerezetsége a későbbiekben lesz majd benne ,akkoris ocsmánycsúnya magányos hős a pusztában,kinek kell ez?

a rádióban szólt egy ismétlődő wav,mintha a tankparancsnok motyogna,3 perc után agyvérzést okoz.









"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.10.26. 16:50 #2523
sanyix
Bohemiások átveszik a dolgokat a modderektől, ofp2-be gyári cti-t ígértek(persze teljesen új dologként...), talán már arma-ban is lesz, és az xboxos ofp videón a lángoló füstölgő tank tök ugyanolyan mint pl az ecp-be
10960 levél
Válasz 05.10.26. 15:19 #2522
Lacko
Bevétellel nem jár, inkább kiadással. De azért nekem tetszik a kis v betű a nevek előtt. Azt mondod, hogy ez feszültséget meg harcot okoz... de hát egy igazi vitéznek lételeme a harc.

Szerintem az a nagyon zseniális a Bohémiások észjárásában, hogy nem építenek bele semmit, hanem mindent nyitva hagynak. Ez az a csodálatos ötlet, ami miatt az OFP még mindig, zökkenés mentesen ragyog a játékok egén. Ilyen egyszerűen nincs és mégis van. Szerintem az ArmA-ban sem lesz sokkal több, mint egy új grafikus engine meg nagyon kevés újdonság. Hiszen az addonok és scriptek kompatibilisek lesznek vele és mindenki azt használ majd belőle amit akar.

A minap elgondolkodtam azon, hogy milyen is lesz majd a The Movies. Nem tagadom, nagyon várom ezt a játékot. De szinte biztosan csalódást fog okozni, mert elvárnám tőle mindazt, amit az OFP tud: hogy úgy készíthessek filmet, mint az OFP-ben: scripttel, minden kis marhaságot állítgatva. max annyi, hogy nem harcra van kiélezve, ahenm inkább rengeteg animáció és karakter legyen benne. De persze nem ilyen lesz, hanem sokkal gügyébb embereknek valósi, scrollbarra állítható paraméterek, azaz megint pornt a kreativitás sikkad el.

Na ez a nagyon jó az OFP-ben: a kreativitás, amit elvár a felhasználótól (legyen az játékos, modder vagy mission maker)
3275 levél
Válasz 05.10.26. 15:04 #2521
FOxygene
bitos="biztos" miliáns="militáns"
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.10.26. 15:02 #2520
FOxygene
Bitos belekukkantottam az infodba korábban,vmi miliáns satyak van a fejeden ha jólemlékszem Vmiért a László Szabó ra tippeltem a kampányodból talán...?

És mi lesz ha érvényesíted?Jár vmi pénzjuttatás?Vagy ingyenjegy a katonai szakkiálíásokra? Légiparádéra?
Mert akkor megéri.Máskülönben meg én azt vis nehezen viselem ha vmi DR-ként mutatkozik be,hátmég ha Viéz Kovács Ödön-ként
Mintegy hangsúlyozva vélt felsőbbségét,vagy ahogy a hírtévén fogalmaznak ahol a műsor vendégei "kiművelt emberfők".
Ezzel eleve nyomatékosítva általánosítva az amúgy is elhanyagolható különbségeket ember és ember közt,márpedig ebből ellentét feszültség,harc kerekedik,és mint tudjuk neméppen ez parányi létünk "feladata" sztem.


Tegnap saját külön szervergéppel CTI-ztünk kb este nyolctól reggel hatig.Szaggatásmentesen gyönyörű addonokkal telepakolva.
Hát igen csakezért nem adom el a régi gépemet,ez igy élmény,mégha üröm az örömben hogy a buzi ellenséges kommander CSAK és kizárólag Shilkákkkal és Tunguzkákkal nyomta tele a pályát,jameg felszállt SZU-25-össel,azthittem rosszul látok,de végig folymataosan baromi nagy légifölénye volt,és a bázisa olyan 2 négyzetkilóméteres terülten terpeszkedett.

Dehát az hogy egy dombról hullámonként 10-15db Tunguska és semmi más csorog le, az játék és sikerélmény szempontjából picikét lehangoló.Van úgy hogy vmiért így alakul a gyártása,nemértem miért.

Vintereveron-on volt a nagy meccs,és ahogy beáll az éjszaka bagolyhangok kapcsolnak be,dombtetőn meg szél dudál,+ehez adjunk hozzá egy naplemetét,dehgát hangulatilag a map-okkal soha nem volt gond

a konfigomról meg kiderűlt talán picikét pontatlanabb mint kellene

Gondoljátok el hogyha a Bohémiánál mindazt az ötlettömeget beépítik az Armed Assaultba amit a modderek létrehoztak leszkripteltek akkor micsoda játékot csinálnak nekünk.



"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 05.10.25. 14:16 #2519
Lacko
Foxygene! Bocs a késői válaszért:

A Bardosy az én vagyok és így írják a nevemet (egyesipszilon) (megnézheted a hozzászólásaim Info linkjén...)

Így aztán nem is vagyok rokona a miniszterelnöknek, akit felakasztottak. Legalábbis vérszerint nem, viszont annyit szivattak már miatta (tanárok, portások, meg mindenfajta jöttmentek) hogy lelki rokonomnak tartom lassacskán.

Így aztán nem vagyok kékvérű, az egyetlen erre irányuló akciónk egy Vitézi Rendi tagság, amit elsőszülöttség jogán örököltem, de nincs időm érvényesítettni. Azért persze az is jellemző, hogy nem az a nagyapám kapott vitézséget, amelyik a Keleti fronton lőtte a T-34-eseket a 75-ösével, hanem az, amelyik Horthyval vadászgatott... De persze így volt ez mindig.

A Revolution 1983 tök jó visszajelzéseket kapott. Forumokon és magén levelekben is. Egy-két idióta van, aki (mivel egymillió addont használ, amik összeakadnak) nem tud vele játszani és ezért fikázza, de a többségnek pozitív a véleménye.

A következő kampányom - amit már itt is megszellőztettem - lassan kész. Már csak az utolsó küldetés van hátra, meg egy Outro cutscene. ztán kezdődhet a beta tesz. Végül nem lett annyira "szivatós", hanem inkább politikai tanulságos...
142 levél
Válasz 05.10.17. 20:36 #2518
sanyix
Hogy újból kezdje az útvonalat, az utsó waypointnak állíts cycle típust.
Azt meg hogy ne álljon fel, hát azt is az ofpec.com- on az edititng depotban a command reference-ben nézd meg, azthiszem ki kell kapcsolni arra az időre az ai-t mert az ai mindíg fel akar állni, normán helyzetbe. Valami név disableai "MOVE" de vigyázz, mert arra az ai ra nem lehet visszakapcsolni!
Ittvan egy példaküldetés az ai-k mozgásaira: http://www.ofpec.com/editors/resource_view.php?id=673
2 levél
Válasz 05.10.17. 17:43 #2517
Randleman
Köszi a segítséged de még 1 kérdésem lenne. Sikerült beanimálnom az npcket de az a baj hogy pl a fekvőtámasznál is csinál két hajlítást oszt feláll. hogy tudom megcsinálni azt hogy állandóan csinálja? meg hogy tudom megcsinálni azt hogy amikor beállítom az örjáratot és körbeér egyszer az út akkor ne áljon meg hanem folytassa a körözést? köcce előre a választ
142 levél
Válasz 05.10.16. 20:33 #2516
sanyix
Itt a leírás róla: http://www.ofpec.com/editors/resource_view.php?id=471
2 levél
Válasz 05.10.16. 13:40 #2515
Randleman
Hello volna egy kérésem. le tudnátok írni nekem azokat a parancssorokat amikkel Npc katonákat lehet beanimálni. pl.: tisztelgés, leülés, tűzgyujtás meg hasonlók előre is kösz
3275 levél
Válasz 05.10.15. 03:41 #2514
FOxygene
1.16 is átlátható,minden commentelve van,találkoztam régebben a crcti-vel,van vmi benne ami nemjött be,asszem rengeteg verziója volt,szinte minden héten változtatták és általában olyan dolgokat piszkáltak vettek ki belőle ami nekem pont hogy kellett.

a "Defend the base" az egy insane feletti fokozat,ekkor már ismeri az AI főparancsnok a bázisod lokációját és folymatosan támadás alatt leszel,ez azért nem hiányzik,copp-ban insane-on az volt a nagyonerős ha jólemléskszem azóta nem volt módom játszani,pont tökéletes,1 fokozattal van a Dtbase alatt.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.10.14. 21:27 #2513
sanyix
Francia harckocsi pl a Lecerc
Amúgy szerveren is tud szaggatni a cti, a szerver nem vesz át túl sok dolgot, azért valamivel gyorsabb.
Invasion44 nem zárt be, hanem a megjelenést áttolta Armed Assaultra, hogy kihasználják annak az újításait. Mivel amúgyis az ArmA visszafelé kompatibilis az ofp-vel.
Mfcti 1.16-al ne szenvedjél, reménytelen. Inkább crcti-vel, eléggé átlátható az egész, jól lehet módosítgatni, énis módosítgattam már azt.
Amúgy a coop mód azt jelenti, hogy az az oldal aki coopon van, ott vannak játékosok, ezért az ellenfelet megerősíti, mert ugye ember mindíg okosabb mint a gép
És ajánlom, hogy próbáld ki a Defend the Base-t insane fokozaton az 1.16-ban
3275 levél
Válasz 05.10.14. 20:58 #2512
FOxygene
ó köszi


Feljavítom az egészet ,letöltöm a legjobb kampányokat is.Merkavát is találtam

Mondjatok még "nyugati" harckocsit,pl a franciák mit használnak?

egyvalami bánt engemet,hogy azokat a nyavajás CTI-ket nem tudom a legszebb szigeteken játszani,no nemazért mert netudnám átpakolni őket oda,hanem mert baromi gépigényes a CTI,csak normál map-okon "folyik",egy "ardennes"-i búzával vagy mivel bevetett dombság
megeszi a processzort
Azt még el tudom képzelni hogyha nem saját magunk szerverei vagyunk(magánban játszva) akkor a szerver a logikai funkciókat a stratégiai-matematikát átveszi és úgy folyna a szép map is.
a régi gépemet asszem rendbehozom szervernek.

szted melyik a legszebb map?
Én amit eddig láttam az az "Ardennes" az ex(bezártak ugye?) invasion44-es banda csinálta ha jóltudom,tele búzamezővel,frankó erdőkkel,hangulatos.

Épp azzal szenvedek hogy az 1.16-os CTI-t telerakjam egységekkel,régebben megcsináltam de vétettem vmi hibát és nem szálltak fel a szakaszok a transzportokra.
Nagyon oda kell figyelni,mert van olyan hogy nem jelzi ki a hibát felül,elég ha vétesz egy vesszőcskét a listában és a Tankgyárban megjelenik a Salvage vehicle,és tolódik minden a salvage vehicle helyén meg az m2a2.Ma 1 órámba telt míg rájöttem hogy egy "közenincs" módosítás okozta a bajt a soldiers-ek bevitelénél.

A COOP paraméter mi a rák pontosan?Én úgy magyarázom hogy amelyik oldalnak coop-ot adsz a beállításban(cti-coop verziók) az az oldal lesz megerősítve ugye?
pl West coop,még letesztelem,azt tudom hogy ennél(cti-coop verziónál) ahol választható az INSANE ez az a baromi kemény küzdelem,alig várom.



"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.10.14. 19:37 #2511
sanyix
WGL szigetek link: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/ikonboard311/ikonboard.cgi?s=9dad7cf610a8947ababc9a676ff33b0b;act=ST;f=4;t=47381;hl=wgl+isl
142 levél
Válasz 05.10.14. 19:34 #2510
sanyix
A kép nem wglcti-ből van, hanem simán WGL islands. Végülis ugyanazok csinálták, de a wgl islands az alapjáték 3 szigete sokkal szebb grafikával, bár nekem a malden nemtetszik, mert az alapjátékban ilyen mediterrán sziget, wgl-el meg azis olyasmi mint everon.
A teljes alapjátékot feljavító pakkok meg az FFUR és az Y2K3.
Amúgy a WGL islands-ra a BIS fórumon kell rákeresni, mert asszem még nem végleges, szóval csak ott terjesztik.
3275 levél
Válasz 05.10.14. 02:45 #2509
FOxygene
http://koti.mbnet.fi/kegetys/ofp/index.php?p=others

És hol? hát a gyártó site-ján nincs akkor sehol nem?
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.10.14. 02:07 #2508
FOxygene
Látom sanyix más fórumon is írsz,a WGLCTI-ben ellenséges AI van?

A teljes alapjátékot feljavító pakkok tőlük érhetők el?

http://intrain.compositiv.com/download/wgl/5.0/tmp_wgl_everon/parvus/02.jpg

ez lenne az?

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.10.13. 23:34 #2507
FOxygene
biztos többet tud,a cz-n remélem van.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.10.13. 23:31 #2506
FOxygene
"Bardosy has released his campaign called Revolution 1983, at the BI forum. It is a classic Resistance-style campaign where you play as a farmer. You didn't want participate in the History. But History thinks different. The campaign contains 15 missions and requires no addons "

Bárdossy? Ez te vagy lacko ugye?nem 2 "s"-el írod?
komoly kékvérű familyból származol?,kastély kutyabőr stb ?
én sima plebs volnék
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.10.13. 20:08 #2505
sanyix
A dxdll confignak van 3-as verziója
Armed Assault, 2005 negyedik negyedévben jelenik meg.
3275 levél
Válasz 05.10.13. 18:40 #2504
FOxygene
Abandoned Army
Letöltöttem kipróbáltaM,könyörgöm ez mászka,mi ebben a realtime stratégia?

Kezdjük ott hogy derékig álltam a hegyben,muszájból odaszerkesztettem magam az első tanya elé,tettem a seggem alá egy ResT80-ast mert másképp belesüppedsz a talajba,öröm volt nézni a cutscene-kben ahogy beszélgetnek a T80-assal a szereplők szerencsétlen tank pörög forog a ház előtt,be akarna jutni a szobába a diskurzusra mivel hozzám beszélnek akia tankban ülök,meg megérkezek az erdei házhoz,ott vár az a baráti fazon sörétessel vagy mivel és fenyeget szemben állva a tankkal meg felveti hogy kellene vmi fegyvert szerezni

ez nulla,ami gyanus hogy vmi nagy számolda megy a háttérben ,izzad a proci rendesen,lehet hogyha teljesítem az első pár mászka küldit akkor beindúl a nagybetűs stratégia RTS?

Eddig ultranulla.

Sanyix:

a dxdll-ből van 3.x verzió vagy a mod-ból?
Félreérthetően fogalmaznak a CZ-n.
Armed Assaultnak mikor lesz jelenése?

Öröm lesz nézni ahogy 1 hét alatt felhízik a topikja 2000-re márha nyitnak neki újat sztem felesleges.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.10.13. 14:43 #2503
sanyix
A másodig kép amit linkeltél viszont armed assault.
142 levél
Válasz 05.10.13. 14:37 #2502
sanyix
Ezek a postprocessign effektusok, Hard Light, glare, stb. Lehet állítani csúszkán és ilyen kinézetet lehet előhozni, FPS veszteség nélkül, legalábbis nekem ugyanannyi fps-el megy postprocessingal mint nélküle. A víztükröződés viszont eléggé lassítja a gémet.
Amúgy a conspiracies dxdll configját ugyanonna le lehet tölteni, és tényleg így néz ki játékban amikor képeket mutogattak belőle, azthittem photoshoppolt, pedig tényleg ilyen
3275 levél
Válasz 05.10.13. 12:59 #2501
FOxygene
kis képben nem tudtam eldönteni hogy ez most fénykép?
hát nem csak a dxdll működés közben
http://ofp.gamezone.cz/news/pics3/inv007.jpg

ez is pofás

http://ofp.gamezone.cz/news/pics2/aa_shot2.jpg

Sztem be lehet állítani úgy azt a dx configuratort hogy ilyen látványt kapjunk,csak eleve a videókártya alapbeállításainál is biztos felhúzzák a dolgokat hogy ne a játék döntsön a trilinearról és társairól,gondolom

aztán ez a challenger2 végre kb akkora mint amekkora a valósgban?
Mert voilt már challengher-em de kissebb,vagy az nem is ez a tipus volt?
http://ofp.gamezone.cz/news/pics3/chal2pic2.jpg
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.10.13. 12:39 #2500
FOxygene
http://ofp.gamezone.cz/news/pics3/bwtiger3.jpg

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3275 levél
Válasz 05.10.13. 12:34 #2499
FOxygene
Pedig megoldható a fű bokor fa átláthatatlansága,csak kb olyan mennyiségben mint az alap OFP-ben van,máskülönben slideshow lesz a vége.

Derégen jártam a CZ-n,"bevásárolok" néhány eszközt meg mod-ot
Hova fejlődik ez a gamma,eldobom az agyam,kár hogy nem lehet beilleszteni képeket ide,sztem a taktikai fps rajongók ideszoknának ebbe a topikba.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.10.13. 10:01 #2498
sanyix
A Conspiracies mod a STALKER ofp-s változata, nagyon komoly, sok fű, amin sajnos átlátnak az ai-k, hangulatos küldetések.

Itt a mod, campaign fixel: http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=9011
És itt az angolosítás (eredetileg német): http://ofp.gamezone.cz/index.php?showthis=9011

Ja és persze dxdll config is van hozzá, hát nemgyenge minden kicsit elmosott, kicsit szürkés...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.