Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Operation Flashpoint

Operation Flashpoint

Operation Flashpoint
A legutóbbi Operation Flashpoint cikkek, hírek
3275 levél
Válasz 05.10.13. 04:58 #2497
FOxygene
húdesoklett,sorry
Rájöttem hogy nem is kell talán bePBO-zni a dolgokat,pl Lacko sztem próbáld ki hogy a küldetéseket szabadon a mappájukban hagyod,nem kell a kis módosítások után állandóan betömöríteni,ha működik egységeknél is(még nemtom)akkor azokat is könnyebb tesztelni.
aztán hogy a memóriába hogy veszi fel az adatokat...?,előfordúlhat hogy alaphelyzetben a sűrítményeket veszi fel és úgy tárolja,mondjuk ez hülyeség mert amit felhasznál annak tömörítetlennek kell lennie ígyis úgyis,játék közben kötve hiszem hogy tömörítgetne oda vissza,nem?
Szóval még meg is könnyítem a dolgát

előjött egy érdekes hibajelenség,legnagyobb megrökönyödésemre csak olyan alaplapot áérultak amin van ontegrált VGA,persze tudom jobb helyeken kikapcsolható ,ennél nem ,egy 256mb-os vezérlő csatlakoztatása után elvileg magától megteszi mivel a rendszermemóriából való táplálkozás felirat beszürkül.
Namost a régi változatlan addonmennyiségemmel ami kb 150mb indítva egy 8-64mb-os szigetet ,kiírja hogy kevés a videómemória,kérdem én ,mi a rák köze van a videómemóriának az addonok mennyiségéhez,ezeknek a sziget+CTIaddonos variációknak régeben bőven elég volt a rendszer 512-je,
demégha a videóhoz nyúlna(ez képtelenség) ott is 256-ot talál ami a duplája annak amekkorák ezek az addonok összesen.

szóval ez vmi modernkártya vagy ATI féle nyűg,érthetetlen.

Valamennyire jobb gépem lett ezzel együtt a kedvem is nagyobb hogy végigCTI-zzem a háborúkat,már nincs elviselhetetlen szaggatás a fináléban,még mindíg "csúcs ez az érzés"
A BF2 itt kering körülöttem,már mindeki látta,én még nem,aszondják
"mindent visz",de akkor sem lehet olyan parancsrendszere és akkora területei mint ennek,nem hiszem hogy annyira változatos mint ez.
A Lacko féle benzinkutas RTS-t szintén nem láttam,az érdekel a legjobban.

fél szemmel méricskéltem a nem eléggé sokat tesztelt config.cpp-met ,most holtkomolyan krva jó el volt találva,nem nyúltam hozzá azóta,öröm nézni a lövöldéket,fut a katona és csípőből lő 10mp-en át lő,aztán hasra veti magát és céloz,VETI,nem úgy mint nagypapi a gumimatracra képkockánként hanem levetődik mivel felvannak gyorsítva a mozgási fázisok,és ha hátulról hall vamit szélsebesen rátart bármire megfodúl,felpattan a földről és rohan mint a güzü, sokat lőnek mellé is.

sanyix:
miről szól?

Megdumáltam magam hogy beszerzem a legjobb UT2004 mod-okat és a HL2-ket,nomeg a BF1942 höz ill a BF2-höz készülteket.
Pl van a BF1942-höz egy sci-fi bolygókfelszínén zajló RTS/fps amolyan Battlezone(nagykedvencem) szerű,UT-hez meg olyanok hogy megszólalnak.Kiv vagyok sztem arra is írtak jókis FPS/RTS-t.
van bárkinek tapasztalata ezek felől?Milyenek?UT2004 ww2-es "RED Orchestra" milyen?elég híres, kiadták hivatalosan stb lehet benne vmi.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.10.12. 22:47 #2496
sanyix
Conspiracies modot próbálta valaki? A kampánynak hattalmas hangulata van, és a látvány sem gyenge
10960 levél
Válasz 05.09.28. 12:56 #2495
Lacko
Rengeteg van...
- Pl nincs briefing lehetég a loose befejezéshez.
- Egy csomo parancs nem úgy működik ahogy kell (knowAbout)
tegnap is csináltam egy olyan triggert, hogyha a trigger hatáskörén belül kevesebb ellenfél van, mint 5 akkor már legyen vége...
Namost ha az ellenfél orosz akkor működik, ha resistance akkor nem... És nem azért mert elírtam valamit, hanem csak.

de egyébként ha beleolvasol a mission editing topikokba, akkor százval találhatsz ilyeneket.

Mindez persze azzal a kitétellel, hogy "bugos is, bosszantó is, mégis ez a legjobb platform a mission szerkesztéshez"
3764 levél
Válasz 05.09.27. 18:40 #2494
cINC2
Sanyix: igazad van.


Lacko: mik azok a rémesen idegesítő dolgok?
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
142 levél
Válasz 05.09.27. 16:13 #2493
sanyix
BF2 ben BF2 méretű ájlendek is csúnyán tudnak szaggatni erős gépeken
10960 levél
Válasz 05.09.27. 07:57 #2492
Lacko
Oké, nem fikázni akartam, csak az eddigi screenshotok jobban néztek ki (vö: photoshop). Nekem a grafika most is beszaggatna ha felhúznám... Remélem a küldetés szerkesztésből eltűnik pár rémesen idegesítő dolog...

Olvastátok, valamelyik fórumon felvettette egy ürge (azt hiszem a feltámadt BAS blogján olvastam), hogy lehessen úgy is küldit szerkeszteni az OFP2-ben, hogy makróval. Azaz elindul a játék, megnyomod a felvétel gombot. Fogod az egyik ruszkit és mászkálsz, lehasalsz, lövöldözöl... Aztán STOP gomb. Újabb muszka, RECORD, játék... és így felveszed az ellenség összes mozdulatát. (persze lenne szabadsága az AI-nak, hogy arra lőjjön akire akar, aki fontosabb célpont, de azért legalább mozgásban kövesse a makrót). Nem tudom, hogy játékot mennyire lehetne ezzel a módszerrel készíteni, de átvezető cutscene-re tökéletes megoldás volna, mert így elérhető volna, hogy nem minden alkalommal tök másként viselkedjenek az intro/outroban.
3764 levél
Válasz 05.09.26. 18:21 #2491
cINC2
Sokkal szebb lett, mint a régi OFP, csak a 4. kép sántít, amin van egy katona az előtérben. Mellesleg grafikán kívül rengeteg dolgot lehet továbbfejleszteni egy játékban, ne ítélj "első" látásra. BF2-es grafikával OFP méretű ájlendek elég csúnyán szaggathatnak még jobb gépeken is.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
142 levél
Válasz 05.09.26. 18:10 #2490
sanyix
Mivel ofp 1.5 mérne hasonlítana? De azért ha megnézed a fényhatásokat, meg a tereprészletességet van egy kis különbség.
10960 levél
Válasz 05.09.26. 15:51 #2489
Lacko
Láttátok az új ArmA képeket? Ez egyre jobban hasonlít az OFP-re... Ezzel arra akarok célozni, hogy nem lesz sok újdonság...
10960 levél
Válasz 05.09.26. 08:23 #2488
Lacko
De lehet úgy felpakolni egy ilyen teljes átalakítót, hogy csak a modelleket cserélje le és ne legyen csiricsáré grafikai layer (szóval fények, meg homály meg ilyenek)?
142 levél
Válasz 05.09.23. 19:45 #2487
sanyix
Az ecp nagyon jó, sokkal jobb mint a többi, legalább van benne valami újdonság is, nemcsak szebb modellek. Az ffur-ben meg az y2k3-ban is úgy mozognak a katonák, mint akiket s*ggbek*rtak .
3764 levél
Válasz 05.09.23. 16:51 #2486
cINC2
FFUR nélkül nem is játszok.
Pentium D 915; GeForce 7600 GT Point of View; 1 Gb @ 400 MHz RAM; ASRock 775Dual-VSTA; Chieftec GPS series 450 W
10960 levél
Válasz 05.09.23. 08:48 #2485
Lacko
Használ valaki valamilyen teljes átalakító MOD-ot (ECP, Y2k3, FFUR...)? Jók ezek? Nem zabálják a CPU-t?
10960 levél
Válasz 05.09.21. 07:45 #2484
Lacko
Igen, single.

De ha ellopod az ötletet (esetleg konzultálsz a szerzővel (THobson) és elkéred a hadseregeket irányító scripteket) akkor csinálhatsz belőle multit.

A topikjában valaki már felvetette, hogy legyen belőle multi, de THobson elzárkozott, hogy ő megcsinálja. De hátha segít hogy más megcsinálhassa.
1806 levél
Válasz 05.09.20. 19:04 #2483
Csirke4
sztem single mert az van odaírva
142 levél
Válasz 05.09.20. 18:43 #2482
sanyix
Mármint az Abandoned Army.
142 levél
Válasz 05.09.20. 18:42 #2481
sanyix
10960 levél
Válasz 05.09.20. 10:04 #2480
Lacko
Necces. Rohadtuk koki vagyok a 3D-s tervezéshez, rajzolgatáshoz. Mindig csodáltam azokat, akik 3D Studio Max-ban hoztak létre bármit. Én egyszer autocadben próbáltam egy nagyon egyszerű jagdpanther-t (honnan ismersz Foxy?) megrajzolni 3D-ben, de az se sikerült. Az Oxigenról meg azt olvastam, hogy rémálom...
10960 levél
Válasz 05.09.20. 10:01 #2479
Lacko
Adandoned Army
Csak a General Barron's Editor Upgrade v 2.2 kell hozzá. De brutál...
3275 levél
Válasz 05.09.20. 09:42 #2478
FOxygene
Tökegyszerű a lépcsőmászás sőt a ház bármely részére el lehet juttatni a karaktert,ezt nem a küld editorban lehet megoldani,a bejárható útvonal a modell .p3d fáljjában van elraktározva,tanulmányozd az Oxygene szerkesztőt,simán path-ot adsz oda ahová nem szégyelsz(pl pókember sima ügy ).Szerezz egy épületet a CZ-ről és alakítsd át,5 perc ha megérted.És gyanítom hogy fél óra múlva már a kedvenc ww2-es tankodat fogod építgetni

köszi az abandoned tippet!Ezt ki kell próbáljam!
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
142 levél
Válasz 05.09.19. 19:38 #2477
sanyix
10960 levél
Válasz 05.09.19. 07:48 #2476
Lacko
Foxy:
Tök igazad van. Csak amikor nekikezdtem ennek a kampánynak, azt hittem, hogy mindent tudok a küldetés szerkesztésről. Azátán szép lassan rájöttem, hogy nagyon alap szinten ismerek pár dolgot, de a magasabb színtű dolgokat csak most kezdem kapisgálni.

ma már nem úgy néznek ki a küldijeim mappái, hogy mission.sqm aztán max a briefing, hanem tele vannak scriptekkel. De azért azt még mindig nem tudnám megoldani, hogy mászkáljanak a lépcsőkön az AI karakterek. Viszont abban igazad van, hogy létezik olyan ember, aki meg tudná ezt is csinálni, mert az OFP motor ilyen.

Az azért megdöbbentett, hogy a lelkes amatőrök az OFPEC oldalon sokkal mélyebben kihasználják a lehetőségeket, mint a BIS saját pályaszerkesztői. Szerintem én vagyok most azon a szinten, mint a BIS-ek, de ott olyan arcok vannak a fórumon, hogy leesett az állam. Pl az általam már ajánlott Revolt1998 is elég szép munka, de van egy Abandoned Army nevű küldi. Beszarsz. Piszok nehéz. Egyetlen küldetés de felér egy kampánnyal. Van története és mégis egy komoly sziget-szimulátor van beleépítve. Azaz két fél hadakozik egymással (mint a CTI-ben, csak itt két AI küzd). És te a harmadik vagy (ellenálló). A főerők csak akkor tudnak létezni, ha ven benzinjük. Ezért ha szépen kiiktatod a benzinkutakat, akkor leállnak a harcjárműveik és a gyalogjait könnyebben elintézheted. Ráadásul benzin nélkül nem tudnak olyan gyorsan reagálni. Ja, mert reagálnak bizony. Ha megtámadsz valamit, akkor elindulnak feléd... stb. Ez a szimulátor már önmagában ledöbbentő, de ezt még megfejelte egy sztorival és olyan cutscene-ekkel, hogy totál ledöbbentem. És tök egyedül egy londoni fickó fabrikálja munka után.
12857 levél
Válasz 05.09.16. 23:12 #2475
konrad
FOxygene:

Lackotól idézek: "Több nehézség is volt. Itt ugyanis az oroszok még a mi oldalunkon álltak és viszonozták az ÁVOsok tüzét. Ez nagyon nem ment. A rendőrök (akik az ÁVOsokat alakították) pedig nagyon bénák voltak és senkire sem akartak lőni. Meg tömeget is nehéz volt kreálni. Ráadásul egyetlen lehetséges helyszín a Nogovai városháza lett volna, de ott meg a lépcsőkön az AI nagyon bután viselkedett."

Én a fenti megjegyzésére értettem a "korlátokat", amely a küldetése szerkesztésére vonatkozott. Az igazi szerkesztői "korlátokról" pedig fogalmam sincs, hiszen nem szerkesztettem ofp pályát és valszeg nem is fogok: megmaradok kíváncsi felhasználónak

Lacko: továbbra is élvezetes a küldetés....azért az a helilopós pálya kissé szopatós volt: még hogy ne lőjünk a us.armyra De sikerált, a ruszki pk. - utána - kilőve....most indulok a városba, "rendet tenni"

üdv konrad
3275 levél
Válasz 05.09.16. 20:43 #2474
FOxygene
"ofp szerkesztési korlátai "kimutatták foguk fehérjét"

konraD:
Lacko messze nem érte el a "korlátokat",de amúgy sincsenek korlátai,tervezhetsz saját karaktert,járművet,házat,pályát akármit,LÉacko kizárólag a küldetésszerkesztőt használja,bár nemértem hogyha ez így van akkor miért "csak a Nogovai városháza
maradt" helyszínnek amikor a szerkesztővel is lehet épületeket elhelyezni,akár várost építeni,nemcsak map editorral.
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
3973 levél
Válasz 05.09.16. 18:43 #2473
Petyo
Erről eszembejut az az ominózus citrom eset. Az is a miénk.
de itt persze ez nem áll fenn. Jó kis küldi az.
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
12857 levél
Válasz 05.09.16. 18:34 #2472
konrad
Na ez az "istencsászár" az ofp-ben: mindenki másképp akciózik, máshogy taktikázza végig a küldiket! Látod Lacko, most hogy leírtad, mily egyszerű lett volna "intro" jelleggel megcsinálni az első pályát?, ehelyett én erőszakot erőszakra halmozva izzadtam meg vele De legalább megizzadtam, elvégre a csatamező az nem egy köztéri kávézó, ahol "zeitung"-ot olvasgatunk....

Úgyhogy nekem tettszett, az OFPEC oldali véleményről pedig csak annyit: kinek a pap, kinek a papné.... De ez legalább MAGYAR kampány: a mienk!

No, megyek és megmozgatom George Baloghot a második pályán!!!

üdv konrad
10960 levél
Válasz 05.09.16. 11:00 #2471
Lacko

Hát mindenre én sem gondolhatok...
3 levél
Válasz 05.09.16. 10:14 #2470
Kvázi
Én szakszerűen végigvittem az első küldetést. Az ipse fut felém, az őt követő oroszokat dél-délkelet irányban nagyívben megkerültem a tanya felé, és keletről rávetettem magam a bandára. Kinyírtam a katonákat, a helit, utána be a truck-ba és go délre. Így izgalmasabb volt
Bújj a csoki mögé
10960 levél
Válasz 05.09.16. 09:27 #2469
Lacko
Fogsz még ÁVOsokkal hadakozni!!!!

Pont most cseszett le valaki az OFPEC honlapon, hogy milyen szar az első küldi. Pedig ez igazából - mint már írtam - csak egy interaktív into szeretett volna lenni, nem is igazi küldi.

Tehát amikor a tanár csatlakozik hozzád, akkor csak annyit kell csinálni, hogy annak az erdőnek a déli végéhez kell futni, amelyikben indulsz a legelején. De gyorsan, mert üldöznek.
(elárulok egy hibát: a tanárra nem lőnek, tehát ha hagyod a fenébe és teljes sebességgel lerohansz délre - miután csatlakozott - akkor is sikeresen teljesíted a küldit, nem kell vigyáznod rá is. De pssszt!)

A fickó meg sírt, hogy mindig elkapják az oroszok és a papirjai felől érdeklődnek... Ezt már el is felejtettem. Ezzel akartam megakadályozni, hogy a játékos elbóklásszon.
12857 levél
Válasz 05.09.16. 09:12 #2468
konrad
Szia Lacko!

Értem: látható, hogy akkor az ofp szerkesztési korlátai "kimutatták foguk fehérjét" Pedig tényleg jó lett volna ÁVO-sokkal hadakozni! No nem baj, így is érdekes lesz Balogh Györggyel valamelyest "helyrehozni" e furcsa történelmi időszakot...

Nem tudom, de én az első pályán már lövöldöztem, hiszen Gyurival amikor odaértem az erdő szélére láttam, hogy az oroszok halomra lövik a magyarokat (Itt mindig gameover...). No ezt megelőztem és ott lett hirtelen a Tanár Úr, aki segített. Kikerültük a BMP-ket és a tanya mögötti erdőbe kúsztunk, de itt beleakadtunk még egy orosz rajba....de ezek egyikénél legalább volt RPG Sokadjára sikerült, Tanár Úrral közös akcióban megadni nekik, amit kell....utána már a BMP is kapott. Kíváncsian várom a történet folytatását, este "nekiülök"!

üdv konrad
10960 levél
Válasz 05.09.16. 08:19 #2467
Lacko
Köszi konrád!
Nekem nagyon tetszik ahogy a csehek a játékaikon keresztűl reklámozzák magukat és a történelmüket. Gondoltam én is teszek egy próbát. Ha csak egy olyan külföldihez is elért az üzenet, aki eddig semmit sem tudott 56-ról, már akkor megérte.
Sajnos nem sikerült teljesen 56-szerűre megcsinálni. Az eredeti elképzelés szerint a Földművelési Minisztérium tetejéről lövő ÁVO-sokkal akartam kezdeni, de 4-5 elbénázott küldetés után feladtam. Több nehézség is volt. Itt ugyanis az oroszok még a mi oldalunkon álltak és viszonozták az ÁVOsok tüzét. Ez nagyon nem ment. A rendőrök (akik az ÁVOsokat alakították) pedig nagyon bénák voltak és senkire sem akartak lőni. Meg tömeget is nehéz volt kreálni. Ráadásul egyetlen lehetséges helyszín a Nogovai városháza lett volna, de ott meg a lépcsőkön az AI nagyon bután viselkedett.

Az első két küldi ezek szerint olyan könnyűre sikeredett, hogy már nehéz! Megértem, hogy nehéz, mert mindenki a klasszikus OFP küldetésként szeretné végigvinni, azaz lövöldözni szeretne. Pedig ebben a kettőben nem kell lőni, sőt. Majd a harmadiktól lehet lövöldözni, ami a csövön kifér...
12857 levél
Válasz 05.09.15. 22:30 #2466
konrad
Üdv Lacko!

Nagyon kiru az ofp küldid! Most volt alkalmam letölteni és játszani vele! Nem könnyű, de az külön dícséretet érdemel, amit a pbo.fájl text szövegében írtál: ergo az 56-os forradalmárokra is emléket kívánsz emelni. A küldi nem könnyű, az első pályára ráment egy estém....így gratula, még több és ilyen jó kampányokat tervezz!!! (Bár sír a szívem, hogy nem 2. vhús közegben játszódik a történet!)

üdv konrad
1806 levél
Válasz 05.09.14. 19:13 #2465
Csirke4
Ez az a fájlé amit én linkeltem be?
142 levél
Válasz 05.09.14. 15:14 #2464
sanyix
Páran foglalkoznak a scene-n multis misson szerkesztéssel. Single-vel szerintem nemsok magyar foglalkozik, főleg hogy itt nem olyan népszerű az ofp mint nyugati szomszédainknál
10960 levél
Válasz 05.09.14. 14:44 #2463
Lacko
Foxy, cINC, Sanyix...! Ti mind jobban ismeritek a magyar OFP-s világot, mint én. Van még magyar aki foglalkozik mission szerkesztéssel? Régen több oldal is volt, ahova lehetett saját küldetéseket küldeni. (pl az én sajátom). És akkoriban voltak is lelkes emberek, akik készítettek küldiket.

De most csak az Hun OFP Scene van, de az meg szinte kizárólag a multival foglalkozik. Pedig jó lenne magyar tutorialokat olvasni és magyarul megvitatni a dolgokat... És lehet, hogy van is ilyen, csak én nem vettem észre.
10960 levél
Válasz 05.09.14. 12:48 #2462
Lacko
Azért ennyire nem akarok szivatósat! Meg aztán picit szeretnék a realitások talaján is maradni. De köszi az ötletet...
3275 levél
Válasz 05.09.14. 12:15 #2461
FOxygene
Lacko:
eszement dolog jutott eszembe ,ez ugye átverős kampány,na,ne adjál hősünk kezébe fegyvert de a hely a környezet a lehetőségek egyetlen menekülési útvonalat adjanak neki,senki ne lőjön rá,de csak egyfelé tudjon elhúzni az UAZ-zal,mindenképpen kerüljön a látóterébe egy bazi nagy magányos városi épület,irreális helyen pl egy dombtetőn,szemetszúróan,a lényeg hogy késztetést érezzen hogy oda menjen,elötte tábla hogy fegyverraktár nagyonnagyon messze álldogáljon és újságotolvasson egy őr háttal,ahogy bemegy a hősünk a házba,egy belsőbb zárt helyiségbe ahonnan nincs kilátás teszel fegyveresládákat és annyi fegyvert amennyit nem szégyelsz,ahogy hozányúl a ládához,kívbül megjelenik egy komplett tábor a távolból bmpk jönnek a ház köré stb...ezer katona tesz vesz mászkál,bunkerekben nehézgéppuskák dzsippek állnak ,tankok parkíroznak elkerítve katonák tűznél beszélgetnek stb,feladat:juss ki az épületből

ez elég nagy idiótaság és eléggé ledöbbentő remélem


Petyo:az MFCTI honlapján olvasd el a kezelési útmutatót mert a szakaszokat egy mouse kombinációval is lehet a térképen pontra irányítani akár egy felülnézetes RTS-ben,én is később jötem rá addig írtam kézzel a kordinátákat nekik,ez fontos könnyítés.
És sztem kezd az alap addonmentes CTI-vel az tutira elindúl elsőre,a configomat másold be azzal a tökély.

"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 05.09.14. 09:03 #2460
Lacko
Na tegnap elkészült a csali küldi Kolgujeven... Gyönyörű, intro/outro, briefing... aztán szop. megvan a második küldi is, amikor a partizánokhoz kerül. De még mindig hijján vagyok ötleteknek, hogy mit tehet egy delta force member az ellenállási mozgalomban. Pl az értelmiségi ellenállóknak derogál, hogy agyonlőjenek három orosz tisztet, de egy ízig-vérig katona simán fejbelövi őket... stb.

Mondjuk elöbb azt kellene kitalálni, hogy mi legyen a harmadik küldi. Még a kamut az elején a briefingbe ki is találom, de a valódi küldi mi legyen? Az elején elindulsz az UAZG felé, hogy beszállj, de még elötte felrobban és megjelenik egy T-72 (amelyik elvileg kilőtte, de inkább scriptelem) és vele együtt két szakasz szoldát. Kitör a lövöldözés és az ellenállók menekülnek... Én is. De hova? Mi legyen?
3973 levél
Válasz 05.09.14. 07:29 #2459
Petyo
aztarohadt...
Nem egyszerű, asszem elszöszölök vele egy darabig.
Köszi szépen!!
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3275 levél
Válasz 05.09.14. 04:30 #2458
FOxygene
Petyo:
Lényegében az őseredeti CTI áll ugyebár két db fő fájlból illetve sűrítményből egy egyezményes nagyobból(pl 800kb hű mekkora) ez az alap amihez nem kell nyúlni,és a küldetés-sűrítményből(nem a hagyományos küldetésfájl hanem egy pbo csomagban sokminden)ezt lehet buzerálni.

Az hogy a CTI fájljait te hogyan helyezed el az töknyóc,a lényeg hogy betöltődjenek hogy a játék számításba vegye a létezésüket.
De egy rendszerető játékosnak azért nemárt ha tudja mi hol merre,érdemes átláthatróan építkezni és egy winnyowsos parancsikonban hivatkozni rájuk az OFP indításánál,pl ha van 4 féle CTI-d ,pl egy ww2-es egy Vietnam-os egy Rangers vs BinLaden saját összeállítás vagy még mellette egy szomáliai pack akkor csinálsz nekik egy mappát az OFP főkönyvtárában pl WW2ADDONS címen a második világháborús arzenálnak és benne szintén egy ADDONS-t nyitsz,ide belepakolhatod a ww2-es egységeket amiket ahoz fogsz felhasználni.Ugyanígy a többi CTI-hez is.

Az addonmentes alap ős "talapzat" CTI csomag mint fentebb írtam szintén fog kelleni minden CTI-dnek,tehát ezt is egy külön könyvtárban szokás pakolni pl CTI-1.16MAINFILE vagy egyéb jólhangzó mappaelnevezéssel.

A nagy WW2-es CTI.ben nemtudom miket kaptál nememlékszem most,ezt mondod zipeket,szerintem minden zipnek a neve elmondja mire is szolgál,tutira vannak Addon-ok,ebből több is lehet,vagy missions és islands szintén kell legyen.

A lényeg hogy a missio fájlokon kívül mindent belerakhatsz egykupacba ha negyonnemakarsz tököldődni.Tehát csnálsz pl egy
CTIWW2-addons mappát ezenb belül megint egy addons nevűt és oda ömleszted a zipeket KIVÉVE A KÜLDETÉS PBO-kat!!!

Ezeket a nevükről felismered mert a nevük logikusan van felépítve tartalmazza a játéktípus elnevezését "CTI" azon belül is a típust
pl "COOP" a CTI "talapzat" verziót pl "1.16" egyéb járulékos dolgokat pl HW(foggalmam nincs micsoda most hírtelenjében) és ami a legfontosabb a sziget nevét ahol játszódik, ez azért fontos mert kb 5 perces munkával bármilyen kedvenc szigetre áthelyezheted a CTI-t.
pl egy névpélda:CTI44-COOP-1.16hWP04.normandie.pbo
A végén a pontok elhelyezése lényeges onnan hogy .normandie.pbo ha szigetet változtatsz ezt a sémát kell tartani pl ha van egy tadzsikisztan.pbo map-od akkor értelemszerűen behelyettesíted és a mapfájlod nevére írod át,deha a fájlt átnevezed tadzsi.pbo-ra akkor az új nevet írod be.(persze nem csak ennyiből áll átköltözni máshová )


Lerövidítve amit idáig írtam:

-Új mapppa az OFP főmappán belül az "alapzat" CTI-fájlnak
pl d:/OFP ahol a tied van/**1.16CORE/addons/mfcti1.16.pbo(ezt vélhetőleg le kell töltened)(Én teszek csillagocskát vagy vmi jelzést hogy a directoryban szépen egymás alatt sorakozzanak)

-Új mappa az addonoknak pl: d:/OFP/**WW2-CTI-ADDONS/addons/majd ebbe bele az egységek pbo-ban
ebből annyi ilyen mappát csinálsz amennyi elszeparált külön egységpakkod van vietnam téma,szomália téma ,StarWars téma,stb..

-Új mappát érdmes a szigeteknek(map-oknak)
pl d:/OFP/**ISLANDS**/addons/mandzsuria.pbo

sőt mégjobb ha minden szigetnbek inkább külön mappát csinálsz,egy sziget nem piciny jószág nemkell betöltődnie a memóriába feleslegesen tehát pl:
D:/ofp/**mandzsuria-sziget**/addons/mandzsuria.pbo

-A küldetésfájlokat ömlesztve vagy ésszel válogatva az d:/OFP/MPmissions mappába
Mivel itt egy küldetésfájl nem holmi egyenesvonalú küldetést takar hanem egy min 4-5 órás öszefüggő realtime háború "sohanemegyforma" logikáját (és amiket te úgyis "korlátlanítani akarsz és fox is foxy módra )ezért nemérdmes beömleszteni őket mindet.Különben is csak szigetekként vannak válogatva azért van annyi,örülsz ha egy háborút végignyomsz,majd "átírod" a következő szigeteset is illetve akár "szigetedet" is,és mellérakod,bent a listában immáron 2db választható CTI háború fogad majd,nemérdmes egy bazi nagy listát látni bent,csak zavaró főleg ha az alapokról van szó amiben nincsnek "felszabadítva" igazán a commanderek,ki játszik azzal egymaga?..senki


A WW2CTI-re vonatkoztatva:

-Új mappa a ww2CTI addonoknak pl:

d:/OFP/**WW2CTI-ADDONS**/addons/ésidebele mindent ami mozog,főleg ha nemakarsz válogatni köztük,össze vannak keverve nagyon az egységek a szigetek a szigetek tartozékai stb stb..(én kiválogattam és külön mappákba tettem úgymagyarázom eme tettem hogy tudni-látni akartam az egységeket hogy a pontosságukat levegyem ,nemsikerült mert annyi van és annyira eldugva)(kivéve a küldetésfájlokat!!!campányokat,animokat azokat mint írtam fentebb,NE IDE!)

-Ha installer van akkor magátol pakol Campaignt(sima kampányt) a /ofp/Campaigns mappába ha nincs és vágysz az ilyesmire akkor megkeresed melyik zip-ben vannak.pl nekem vmi ilyen nevűt is pakolt bele: I44dhusky.EDEN.pbo vagy RedArmyHero (DEMO).pbo

-Single missionokkal úgyanígy jársz el,jó büdösnagy káosz lesz a mappába ha bemásolod őket én a végén idegből kipusztítottam mindet,kell a halálnak az a sok szemét,néhány teccik de sok a pelyva

-Animációkat+ egyéb veszélyes dolgokat is megváltoztathat(ettől lesz a main menüben az a félszáz Li-2-es (Douglas) és MOHAA:Spearhead kezdés filing ,tudod a francia partok felett éccaka,nyomjelzők ejtőernyősok ,>>erdménye>>slideshow+öröm hallgatni azt a bazi nagy hangzavart a menüben lépkedés közben,simán kiírtandó egy dolog ez is.

Miután elkészültél a mappásítási hadművelettel akkor készítesz egy parancsfájlt amioben a
FlashpointBETA.exe -nosplash -mod=**WW2CTI**;**mandzsuria-sziget**;**CTI1.16MAIN*;

esetleg a kombinációs variánsok és a CTI megunhatatatlanságának demonstrációja végett:

FlashpointBETA.exe -mod=**Oroszfront-addons**;**Stalingrad-map**;**CTI1.16Main**

flashpointbeta.exe -mod=**Petyoféle-Rangers-vs-Binladen-addons**;
**afganisztan-map**;**CTI116-CORE**

Nemtudom a végére kell e vesszőcske,sztem nem.Ilyen apróságokba is belehal a gamma induláskor.


ez volt maga a CTI beinstallálása:
Most leírom az egyedüli CTI-zéshez sztem elengedhetetlen Commander határtalanítást:

Megkeresed a küldetésfájlt,azt ahol amiben játszani fogsz.
Pl: CTI-COOP-Leningrad.pbo
PBO-DECRYPTOR progival kitömöríted a pbo-t.
sok sok fájl és mappa tárul szemd elé(krva késő van de ezt még befejezem)
ezek a mappák:
BUILD
COMMAND
GUI
IMAGES
LOADOUTS
MAIN

és ezek a fájlok mellettük:
Briefing.Czeh.html
----//---dutch.--//--
---//----german.--//---

description.esc
mission.sqm
mission.sqm.bak
missoin.sqm.template
stringtable.csv

(megragadom az alkalmat és elmagyarázom hogy a MISSION.SQM miért érdekes-Beteszed a kedvenc szigeted vmelyik addons mappába lényeg hogy belül tudd használni a szerkesztőben,belépsz a szerkesztőbe és felveszel egy üres kamu-projectet,a nevét jegyezd meg!
Kitakarodsz az ofp mappáiba és megkeresed a user neved alatt a küldetéseknéál erről a felvett misszió-ról elnevezett mappát,meg fogod találni a sablon nevű mission.sqm fájlt belül,namost kicseréled arra a mission.sqm-ra amelyik küldtést játszani szeretnéd,pl "ranger vs binladen nogován" mint fentebb kipakoltad ott a misson .sqm-je azt bemásolod a te kamu projected helyére,ezekután nyugodt szívvel betöltheted a szerkesztőbe,de vélhetőleg bazi nagy krah lesz belőle ha elkezded hiszen egy pontos terepre elhelyezett bonyolult markerek triggerek és egyéb ketyerék
halmaza alá tettél egy tökúj szigetet,az egységek fele akár a tenger felett is lehet,vagy lehetetlen pozícióban egy hegyormon,magyarán teljes a káosz így játszhatatlan a küldetés,ezért ezekután annyi a dolgod hogy értelemszerűen a szerkesztő objektumainak a helyét korrigálod,5 perc alattg fel fogod fogni mi mit jelent,a hatosugarakat jelző körök,a megjelenési pontok zászlói EAST WEST -re tagolva stb stb...bele fiogsz jönni.ezzel a módszerrel bármelyik CTI összeállítás bármelyik szigetre átültethető.Elmented ha kész és a USER-ed alól kimásolod a kisűrített CTI-küldetés-pbo mappába amit utánna be-pbo-zol,visszasűrítesz pbo-ba.

A commander határtalanítása+időjárás+zsozsó+egységek árai,cseréje stb..


MAIN mappán belül az initserver.sqs-ben

ebben a mappában több fontos dolog is van,most az időjárással vagy az idő meggyorsításával nem babrálunk mert az 1.16 elvileg szépen felkínálja a lehetőséget csak az ilyen korcsosult CRCTI-k és társai veszik el néha a usertől a menüből történő állítgatást játékstart
előtt.De azért teljesen látható lesz hogy mi hol van hogyha nem lenne menü belül eaul.

**************************************************************
Sokcsillaggal kiemeltem ami mindenképp fontos lehet neked!!!!!
***************************************************************

Azokat keresd a többivel csak érzékeltettem mi mindent lehet megváltoztatni és ezek csak paraméterk a többi fájlban a logikába is belekontárkodhatsz.

pl:

;Set defaults.
fastGame = false;PublicVariable "fastGame"
limitedRadar = false;PublicVariable "limitedRadar"
lessUnits = false;PublicVariable "lessUnits"
nightMission = false;PublicVariable "nightMission"

resistanceRatio = 0.025

;Set any game parameters that have been passed in.
? (param1 == eastCoopValue):coopValue = eastCoopValue;PublicVariable "coopValue"
? (param1 == lessUnitsValue):lessUnits = true;PublicVariable "lessUnits"
? (param1 == westCoopValue+lessUnitsValue):lessUnits = true;PublicVariable "lessUnits"
? (param1 == eastCoopValue+lessUnitsValue):coopValue = eastCoopValue;PublicVariable "coopValue";lessUnits = true;PublicVariable "lessUnits"
? (param1 == nightMissionValue):nightMission = true;PublicVariable "nightMission"
? (param1 == westCoopValue+nightMissionValue):nightMission = true;PublicVariable "nightMission"
? (param1 == eastCoopValue+nightMissionValue):nightMission = true;PublicVariable "nightMission";coopValue = eastCoopValue;PublicVariable "coopValue"
? (param1 == lessUnitsValue+nightMissionValue):lessUnits = true;PublicVariable "lessUnits";nightMission = true;PublicVariable "nightMission"
? (param1 == westCoopValue+lessUnitsValue+nightMissionValue):lessUnits = true;PublicVariable "lessUnits";nightMission = true;PublicVariable "nightMission"
? (param1 == eastCoopValue+lessUnitsValue+nightMissionValue):coopValue = eastCoopValue;PublicVariable "coopValue";lessUnits = true;PublicVariable "lessUnits";nightMission = true;PublicVariable "nightMission"

;Set any coop parameters that have been passed in.
? (param2 == averageOpValue)pposition = averageOpValue;PublicVariable "opposition"
? (param2 == heavyOpValue)pposition = heavyOpValue;PublicVariable "opposition"
? (param2 == insaneOpValue)pposition = insaneOpValue;PublicVariable "opposition"
? (param2 == defendTheBaseValue):defendTheBase = true;PublicVariable "defendTheBase"
? (param2 == averageOpValue+defendTheBaseValue)pposition = averageOpValue;PublicVariable "opposition";defendTheBase = true;PublicVariable "defendTheBase"
? (param2 == heavyOpValue+defendTheBaseValue)pposition = heavyOpValue;PublicVariable "opposition";defendTheBase = true;PublicVariable "defendTheBase"
? (param2 == insaneOpValue+defendTheBaseValue)pposition = insaneOpValue;PublicVariable "opposition";defendTheBase = true;PublicVariable "defendTheBase"

;Adjust the AI resources by the opposition value.
_oppositionResources = opposition * 100000
_teamOppositionResources = opposition * 100000

;Adjust the resistance in town by the opposition value.
? (opposition == lightOpValue):resistanceRatio = resistanceRatio / 2
? (opposition == heavyOpValue):resistanceRatio = resistanceRatio * 1.5;_oppositionResources = _oppositionResources * 2;_teamOppositionResources = _teamOppositionResources * 5
? (opposition == insaneOpValue):resistanceRatio = resistanceRatio * 3;_oppositionResources = _oppositionResources * 2;_teamOppositionResources = _teamOppositionResources * 10

;If defend the base mode give the AI nearly unlimited resources since they won't bother with towns.
? (defendTheBase):_oppositionResources = 500000;_teamOppositionResources = 500000

estimatedTimeLeft = 60
? (timeToEnd > 0):estimatedTimeLeft = timeToEnd;PublicVariable "estimatedTimeLeft"

;Resources


******************************************************
westResources = 9000;PublicVariable "westResources"
eastResources = 9000;PublicVariable "eastResources"
*****************************************************


_westStartingPlayerResources = 850
_eastStartingPlayerResources = 850

**********************************************************
maxAIGroupSize = 12
maxVehicles = 20

************************************************************


maxVehicleMarkers = 50;PublicVariable "maxVehicleMarkers"




**********************************************
maxWorkers = 10;PublicVariable "maxWorkers"
maxSalvagers = 5;PublicVariable "maxSalvagers"
maxStationaryM2s = 10;PublicVariable "maxStationaryM2s"
maxStationaryHEs = 5;PublicVariable "maxStationaryHEs"
maxStationaryAAs = 5;PublicVariable "maxStationaryAAs"
maxStationaryMortars = 5;PublicVariable "maxStationaryMortars"

***********************************************************




**************************************************************
buildingActionRange = 15;PublicVariable "buildingActionRange"

**************************************************************

A távok asszem m-ben vanak ,900000 épp megfelelő lesz mindenhová

******************************************************************
;Distance from the Mobile Command HQ that a commander can be and build.
mobileHQBuildDistance = 150;PublicVariable "mobileHQBuildDistance"

******************************************************************


És a STATS.SQS fájl még nagyonfontos ebből kiragadok egy részletet az elejéből ,teljesen egyértelműek mit lehet csinálni vele,főleg az árakat a gyártási időket az egységLIMIT-et (ez fontos!!)és a scavengerek a munkások hatótávját tudod baxogatni de itt lehet új egységeket bevinni a játékba de azokat ehez ezen kívül még a gyártási fájlokba is bele kell írni,+itt lehet áttenni a tankokat a 2-személyes járművek közé stb...

Ha jobban elkezditek bömngészni a többi fájlt az AI logikájába szintén változtatni lehet,pl hogy kezdje az építkezést,milyen épülettel,egyszerre hány db tankot gyártson le,mikor rendeljen el ilyen meg olyan támadásokat mikor legyen szüksége több kommandósra stb...

A főbb prioritásokat érdemes megváltoztatni.

Én sikerrel írtam át a gyártási procedúrát ,beálltam gyalognak mellé és figyeltem a commandert mit művel mennyi tankot gyárt stb...
//////////////////////////////////////////////////////////////////
Szóval ezekben a fájlokban amit érdemes mindenképp átyrnod hogy élvezd is a CTI-t magadban az a :
***************************
INITSERVER.SQS-ben

mobileHQBuildDistance = 150;PublicVariable "mobileHQBuildDistance"

ezt nyugodtan 900000-re teheted és bárhol is van a parancsnoki jármű te építhetsz bunkert akár az erdő közepébe is Najó oda nemengedi a fák miatt


buildingActionRange = 15;PublicVariable "buildingActionRange"

Ez lenne a gyárakhoz és az élpületekhez való hozzáférés.
simán 900000-re lehet ezt is,bárhol is állsz a térképen legyárthatsz bármelyiik szakaszodba bármit a távoli bázisodon szépen történnek a dolgok gördülnek ki a járgányok amíg te távcsővel kémkedsz vhol egy uazzal.



ez a kettő nagyonfontos a gyorsított játékmenet és az időjárás az 1.16-ban megtalálható és menüből játék előtt állítható deha mégsem
akkor a:


;Set defaults.
fastGame = false;PublicVariable "fastGame"
a "false"-ét engedélyezd "true"-ra

az időjárást így fél ötfelé most félvakon az álmosságtól épp nemtalálom,a stats.sqs-ben az árakat és az egységek gíártási idejét
változtatsd meg kissebbre,elég flusztráló és hosszadalmas játékidőt eredményez ha egy tank 5 percig készül mire kigurul,elég a 4 mp-is ez tapasztalatból mondom elég a 4mp.
Árban meg adj a gépnek sok zsozsót hogy jól beindúlhasson az elején.

Jaés az 1.16 menüében INSANE szint a profi az tetszik nekem a DEFEND the BASE nehézségi fokozatban a gépi commander már tudja hol van a bázisod és egyfolytában azt fogja támadni,folymatos nyomás alatt leszel,ez egy idiótaság sokkal izgisebb bújkálni.

Na mára ennyi ,remélem érthető volt,bocs a fogalmazásbeli egyhangúságért de 1db éber agysejtemet se rendeltem alá a változatosságnak azok ahoz kellettek hogy az újjaim egyáltalán mozogni tudjanak
"A könnyebbik út mindíg el van aknásítva"
10960 levél
Válasz 05.09.13. 12:59 #2457
Lacko
"lézerkardozós, apádvagyokos. SZERINTEM!"
3973 levél
Válasz 05.09.13. 12:22 #2456
Petyo
Mi lenne ha kiderülne, hogy az UAZ az apád...












...kocsija.



De a fő specnaz, már tényleg az apád. Ezt egy szakadék fölött keresztben álló fatörzsön vallaná be neked. Vagy ilyesmi....
Most nekünk, erőseknek kell elviselnünk a gyengék gyengeségét, és nem a magunk kedvére kell tenni.
3 levél
Válasz 05.09.13. 09:41 #2455
Kvázi
Hát majd csak megoldom...
Addig is élvezettel lealázom sokféleképpen a tábort...
Bújj a csoki mögé
10960 levél
Válasz 05.09.13. 09:03 #2454
Lacko
Köszi!!!

Hm... Hát nincs nagyon ötletem. Esetleg valami addont használsz. Bár ez hülyeség. A kampányban elvileg semmilyen (még editor) addon sincsen. De ugye 1.96-os az OFP verziód?
Ez után jönne a Last Fight a repülőtér elleni támadás (persze igazából nem ez a last). Ennek az elején egy kis intró van, ami kiszállhatott nálad, de nem tudom miért. scripttel készüld, de hát a kampány intro is azzal készült és az is lement gondolom.
10960 levél
Válasz 05.09.13. 08:59 #2453
Lacko
Tegnap beteg voltam és ezért egy gonosz gondolat fogant meg bennem: csinálok egy olyan kampányt, amiben semmi sem az aminek látszik...

Őgy kezdődik majd, mint egy átlagos BlackOp küldi, hogy meg kell ölni Gubát... hahaha, de uncsi. Persz lesz sok objectives... de már az elsőnél elkapnak a spetznazok és hadifogolytáborba kerülsz. Innentől Resistance kampány lesz persze, de szinte mindig úgy, hogy briefing valami és a mission tök más. És amikor végre megszokja, hogy nem kell elolvasni a briefinget, mert úgyis tök más, na akkor úgy lesz! Aztán végül hazakerül a jenki oldalra és onnantól pedig újra Delta kampány lehet, de akár itt majd abba is hagyom.

Ami miatt nektek elárultam a tervem, az az, hogy ötleteket szeretnék kérni. Akinek vannak jó ötletei az írja meg ide.

Ami eddig megvan az az, hogy Kolgujev-en kapják el a Delta főhőst aztán átszállítják (miután pár évig agymosták Kolgujeven (ez átvezető videó lesz)) egy Freya nevű szigetre, ami félig ruszki, félig jenki megszállás alatt van valahol a skandinávia környékén és mindkét fél tengeralattjáró bázisnak használja. Az a duma, hogy azért hoznak ide, hogy kicseréljenek fogságba esett spetz nazokra, de valójában megsemmisítő táborba akarnak küldeni, csahogy a helyi (északi) ellenállók kiszabadítanak. Most éppen az ellenálló táborban mesélik el, hogy mi lett volna velünk és megigérik, hogy holnap átcsempésznek a jenki zónába. A másnapi briefing tele lenne mindenfajta cseles dologgal: bekúszni egy szovjet táborba papírokért, megfújni egy UAZ-t meg valami trükkös feladat, de a küldetés elején megjelennek az oroszok nagy erőkkel és menekülés. Innentől minden ötletet örömmel fogadok...
3 levél
Válasz 05.09.13. 08:43 #2452
Kvázi
Gratulálok!

Remek kampányt hoztál össze!
Viszont lenne egy problémám. Azon a pályán amelyen egy fogolytábort kell támadni, a végén minden oké, forog a kamera, a csaj dumál egy sort és utána kilép a főmenübe...Mi lehet a gond?
Bújj a csoki mögé
332 levél
Válasz 05.09.10. 12:13 #2451
Bagaméri
Engem se haggyatok ki
"Ezt a vad mezőt ismerem, ez a magyar Ugar"
142 levél
Válasz 05.09.10. 10:54 #2450
sanyix
1806 levél
Válasz 05.09.10. 09:54 #2449
Csirke4
98 levél
Válasz 05.09.10. 07:25 #2448
zeli
Hellótok. Van itt valaki, akinek megvan az Operation Flashpoint GOTY?????

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.