Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2012

16989 levél
Válasz 12.05.26. 15:08 #578
KisCsirkee
Schumiiii!

Kár hogy rajta van az a +5 pozíció, de így legalább van sansza a futamra!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
3023 levél
Válasz 12.05.26. 15:08 #577
joccc
Megvan Schumi!!! Ez az! Csak legyen ilyen jó versenyen is. S akkor bejöhet a top 3-ba! Simán behozza ezt a +5 rajthelyet.
-
31909 levél
Válasz 12.05.26. 15:08 #576
Creativ3Form
Schumi...fuck abba a -5 helybe. Sebaj, SZÉP VOLT SCHUMI!!!!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.05.26. 15:08 #575
balays82
SCHUMI!!!!

Csak az a k*rva büntetés.
11785 levél
Válasz 12.05.26. 15:05 #574
Ghoost
Raikkonent is nagyon esélyesnek tartották előzetesen, de hát nincs meg a tempójuk.
Na Rosbergnek meg lehet vajon?
14264 levél
Válasz 12.05.26. 15:01 #573
balays82
Grosjean pole?

szerk: Hát egyelőre nem.
14264 levél
Válasz 12.05.26. 14:58 #572
balays82
Ha hihetünk annak amit ő mond, akkor annyi, hogy nem tudja a gumikat megfelelően kezelni. Pont ő, aki elvileg a legjobb a jelenlegi mezőnyben ezen a téren.
11785 levél
Válasz 12.05.26. 14:55 #571
Ghoost
Buttonnal vajon mi történt az utóbbi hetekben?
15994 levél
Válasz 12.05.26. 14:53 #570
ufodani
Még nem örülök. Húú de maradhatna így a Q3 után is
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.05.26. 14:50 #569
balays82
Az első 7 három tizeden belül, durva.
14264 levél
Válasz 12.05.26. 14:43 #568
balays82
Na ennyit arról, hogy le lett faragva az alagút után az aszfalt, ugyanúgy meg tudja dobni az autókat, mint eddig.

14264 levél
Válasz 12.05.26. 14:37 #567
balays82
Akkor már inkább James Hunt.
4187 levél
Válasz 12.05.26. 14:35 #566
Madrac
Jean Alesi.
Quoth the raven, `Nevermore.'
16989 levél
Válasz 12.05.26. 14:35 #565
KisCsirkee
Én azt figyeltem, hogy a srác az F1-es pilóta alkatból nem gyengén avanzsálódott török kamionná a srác... szélességben...

Tipp? Esélytelen, még bárki beérhet.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14264 levél
Válasz 12.05.26. 14:34 #564
balays82
Tippelni itt? Lement három szabadedzés, meg a Q1, de nekem fogalmam sincs ki lehet a befutó. Szerinted?
11785 levél
Válasz 12.05.26. 14:31 #563
Ghoost
Teliholdkor szerintetek is farkasemberré változik? Az a Magnumos / David Hasselhoffos mellszőrzet nem gyengén kifigyel az ing alól

Pole-ra tipp?
16989 levél
Válasz 12.05.26. 14:22 #562
KisCsirkee
Először el sem hittem, és most sem akarom elhinni, hogy ő az!
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
14264 levél
Válasz 12.05.26. 14:15 #561
balays82
Látszik is, hogy nyomta neki rendesen. Elvileg egyébként nem fekszik a pálya a Saubereknek a sok lassú kanyar miatt, így meg végképp elment Perez versenye. Meg Maldonado sem hiszem, hogy nagyot fog alakítani a 10 rajthelyes büntetéssel. Massa jó eredményében azonban most nagyon bízok, ahogyan Schuminak is az első ötbe kellene lennie, hogy legyen valami halvány esélye holnap.

Azt nézem egyébként, hogy az alagút utáni sikánban nem kicsit sikerült hátrább vinni a szalagkorlátot, pedig azt mondták, hogy már nem nagyon van hova.
11785 levél
Válasz 12.05.26. 14:10 #560
Ghoost
Pedig nagyon jó volt a szektorideje.
14264 levél
Válasz 12.05.26. 14:06 #559
balays82
Perez gyorsan befejezte az időmérőt. Szegénynek nem nagyon fekszik Monaco a jelek szerint, tavaly is nagyot esett itt. Ez mondjuk nem volt nagy, csak végzetes a futam szempontjából.
11785 levél
Válasz 12.05.26. 13:47 #558
Ghoost
Ez a felvezetőműsor Bumival... nagyon gáz.
11785 levél
Válasz 12.05.26. 12:07 #557
Ghoost
Nagyon szoros lett a 3. edzés, izgalmas lesz az időmérő. A részeredményekből úgy tűnik, hogy Massa is összeszedte magát.
31934 levél
Válasz 12.05.26. 01:42 #556
szbszig
Kiss Pál Tamás a magyar autósport elsõ monacói dobogósa.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14264 levél
Válasz 12.05.24. 16:02 #555
balays82
14264 levél
Válasz 12.05.24. 11:56 #554
balays82
Alonso kezdett a legjobban Monacóban

Csak annyi megjegyzés, hogy a Maldonado és Senna közti különbség nagyon szembetűnő, majdnem két másodperc. Ez már erősen a kínos kategória, persze van még idő javítani.
3023 levél
Válasz 12.05.18. 20:35 #553
joccc
Jah tényleg! Mindig elfelejtem.
-
4187 levél
Válasz 12.05.18. 20:16 #552
Madrac
Mert a szabadedzes Monacoban mindig csutortokon van nem penteken.
Quoth the raven, `Nevermore.'
3023 levél
Válasz 12.05.18. 20:11 #551
joccc
Egy kérdés: Az miért van,h az F1 hivatalos honlapján 4 naposra van kiírva a monacoi versenykiírás ?
-
756 levél
Válasz 12.05.18. 16:28 #550
pb69
A mérnökök megterveznek, "összeraknak" egy autót, amibe beültet a csapat egy pilótát és versenyről versenyre kitalálnak egy taktikát a futamra, ill. a közben is folyamatosan dolgozik a szerelőgárda hogy minden a lehető legtökéletesebben működjön. A F1-ben ez az egész így egy egység. Alapesetben akinél ez az egység a legjobb, az nyer. Egy VB-n hosszútávon jó eséllyel az diadalmaskodik, akinek többször volt a legjobb az egysége. Ez a sport.
A sport szépsége a kiszámíthatatlanság. Sok külső tényező is befolyásolja az eredményeket, ill. az egész játéknak vannak emberi szereplői, akik nem működnek konstans ugyanúgy (bravúroznak, hibáznak, stb.). Ettől lesznek meglepetések és emiatt van az, hogy nem lehet előre eldönteni ki a legjobb és kiosztani az érmeket, kupákat.
A baj jelenleg ott van, hogy az idei F1-ben nem lehet tudni ki a legjobb. Olyan extrémre variálták a körülményeket, hogy a külső (sokszor kiszámíthatatlan) tényezők 65-75%-ban szólnak bele az eredményekbe. Ha így folytatódik, valószínűleg hosszú távon se lesz egy tiszta képünk arról ki hol tart és mennyire jó, nem fog kialakulni egy egészséges rangsor.
Ez így összességében pedig hatalmas nagy probléma, hisz a sport eleve arról szól, hogy derüljön ki ki a legjobb. Ettől pedig jelenleg nagyon távol állunk, akkor meg minek az egész "cirkusz"? Szórakoztatónak szórakoztató lenne az is ha robotok csépelnék egymást virtuális pályákon és nem kéne emberi életeket veszélyeztetni, pályákat építeni, üzemeltetni, utazgatni ide-oda, stb..
2984 levél
Válasz 12.05.18. 16:10 #549
Steveyboy
2008-ban első számú pilóta volt a Ferkánál, de sosem tudott olyan pozíciót kiépíteni a csapaton belül, mint korábban tette azt Schumi, vagy most Alo. Egyébként igen, van abban igazság amit írsz, hiszen Bahreinben, a nyitófutamon 2. lett (pont a csapattársa mögött, aki lerajtolta), Malajzia után pedig a VB-t is vezette. Onnantól kezdve viszont Hockenheimig semmi, ahol nyerhetett volna, ha nincs az az ominózus eset. Ott valóban elszállt valami Massában, onnantól kezdve két dobogót tudott csak szerezni egészen idáig, mindkettőt még 2010-ben: az egyik az Olasz Nagydíj, ahol a Ferka és a Meki kiemelkedett a mezőnyből, Hamilton versenye pedig fél kör után véget ért, a másik pedig a kaotikus Koreai Nagydíj, ahol vagy négyen kiestek előle, így lett 3.

A Perez-Massa csere nem lenne rossz ötlet, de tartok tőle hogy mindkettejüknek csak ártana a szezon közbeni váltás. Mondjuk Massának lehet, hogy már ennél nincs lejjebb (+ visszatérne oda, ahonnan a karrierje elindult), de Pereznek a Ferrarihoz való hozzászokása kérdéses. A Badoer-Fisichella féle példa intő lehet mindkettejük számára. Remélem megcáfol engem Felipe és összekapja magát, legyen a Ferrariban, a Sauberben, vagy akárhol máshol.

A Pirellihez csak annyit, hogy így szeretnének híresek (hírhedtek) lenni, de azzal hogy a gumik szerepe így megnőtt, valóban kezd szerencsejátékká átalakulni ez a régen oly kiszámítható sportág... Soha nem hittem hogy ezt mondom, de hiányzik a régi F1. Mégha tizedannyi előzés is volt futamokon, még ha szinte előre lehetett tudni a győztest, akkor is...
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
3023 levél
Válasz 12.05.18. 14:57 #548
joccc
Én is mindig így gondoltam. Akármennyire is szeretem az F1-et,s egyáltalán a motor"sport"ot,vhogy soha nem tudtam/tudom sportnak tekinteni. Mondjuk persze nem olyan értelemben nem tudom sportnak tekinteni,mint pl.: a sakkot.
-
11785 levél
Válasz 12.05.18. 14:32 #547
Ghoost
Szerintem meg sosem volt a forma1 igazi sport, a száguldó cirkusz kifejezés sokkal jobban illik rá. Kb mint a pankráció, látványos izgalmas, szórakoztató, de sosem derül ki, hogy valóban ki is a legjobb.
Eleve a versenyek végkimenetelét (a mostani gumis témától eltekintve) legnagyobbrészt az határozza meg, hogy ki milyen jól dolgozik a gyárban, ezt szerintem nem lehet sport mércével mérni, hogy most melyik mérnök milyen jól dolgozik autocadban stb.
14264 levél
Válasz 12.05.18. 13:19 #546
balays82
Button, aki köztudottan nagyon jól bánik a gumikkal, két verseny óta csak szenved, ráadásul nem is tudja a megoldást a gondokra. Közben Hamilton, aki az agresszív vezetési stílusáról ismert, két kiállással verekedi át magát a mezőnyön Barcelonában. Alonso, aki szerint a Ferrari nem jó autó, rendre jó eredményeket ér el, de úgy, hogy egyszer fényévekre marad le Vetteltől, de a következő versenyen kört ad Webbernek. A Red Bull, amelyik csapat az aero terén évek óta a mezőny legjobbja, semmilyen előnyt nem tud ebből kovácsolni idén. Az egyik futamon nem melegszik fel a gumi, a másikon meg pillanatok alatt kopik el, ugyanazon az autón (Mercedes). Közben tehetséges kezdők oktatják a dörzsölt világbajnokokat, középmezőnybe tartozó autókkal. Ez eleinte szórakoztató volt, mostanra egyre többen érzik kínosnak, mind a versenyzők, mind pedig a szurkolók körében. Egyetértek azzal, hogy így a Forma 1 sportértéke veszik el hosszú távon, közelebb kerülve egy lottósorsoláshoz, illetve azzal is, hogy ez nagyrészt egyetlen dolognak köszönhető, amit úgy hívnak, hogy Pirelli.
756 levél
Válasz 12.05.18. 13:03 #545
pb69
Hát igen, ez az amit sokan nem vesznek észre (vagy csak nem akarnak...). Lehet itt örülni annak, hogy kiszámíthatatlan és kaotikus a F1, csakhogy ez egy SPORT, ahol annak kéne eldőlni ki a legjobb. Nem csak versenyző, hanem csapat és autó tekintetében. Annak kéne nyerni, aki ezeket egybevetve a legjobb.
Ehelyett mi van most? A sport szemszögéből nézve egy nagy semmi. Minimálisan számít ki milyen pilóta, milyen az autó globálisan és hogyan fejlesztett a csapat. Ha nincsenek kirívó hibák, akkor csak a pillanatnyi körülmények véletlenszerűen döntik el, hogy a különböző stádiumban lévő autók/pilóták/csapatok közül épp melyiknek kedveznek.
Kb. olyan ez mintha minden futamon random szakadna az eső, aztán kisütne a nap, majd megint elkezdene esni. Vagy mintha a fociban véletlenszerűen döntenék el az ítéleteket (megadják-e a gólt, van-e les, 11-es volt-e, stb.).
A külső szemlélőnek minden sokkal izgalmasabb lesz, csak épp semmi köze nem lesz a sporthoz. Aki ilyen izgalmakra vágyik az orosz rulettezzen vagy játsszon egyéb szerencsejátékot, mert a sportnak nem erről kellene szóljon.
14264 levél
Válasz 12.05.18. 10:29 #544
balays82
Veszedelmes erőviszonyok: Barcelonai Görbe Tükör

Mindig is nagyon bírtam Farkas Péter írásait, valószínűleg azért, mert nagyon sokszor hasonló véleményt fogalmaz meg a Forma 1-ről, mint amit én is gondolok róla. A gumikkal kapcsolatos fejtegetésével is csak egyetérteni tudok, ahogyan a többi résszel is. Érdemes elolvasni.
14264 levél
Válasz 12.05.17. 22:42 #543
balays82
Azért 2008-ban első számú versenyző volt és igazából nem rajta múlt, hogy elbukta a VB címet. Ami szerintem semmit nem javított volna a megítélésén, sőt a hangos ellenzék most biztosan a Forma 1 történetének legkevésbé megérdemelt világbajnoki címéről beszélne. Ami szerintem nagy hülyeség lenne, legalább annyira megérdemelte volna, mint Hamilton.

A másik, hogy szerintem Massa visszaesésének nem alapvetően a balesete volt az oka, mert a visszatérése után közvetlenül még voltak jó futamai, ott volt Alonso nyomában, néha még előtte is. Alonso viszont olyan domináns pozíciót épített ki a csapaton belül, hogy Massa - bár továbbra is a Ferrari család része marad - a tehetségtelen és kicsit hülye kistesó szerepébe kényszerült, akit már senki nem vesz komolyan. Schumacher mögött is második számú volt ugyan, de kettőjük között különleges mester és tanítványa közötti viszony volt, ami jól működött. Miután azonban Massa meghatározó szerepet vívott ki magának 2008-ban, utána már nem tudta elfogadni, hogy Alonso kívülről érkezve teljesen elnyomta őt csapaton belül, mivel pedig alapvetően egy érzelmes pilótáról van szó (mint általában a brazilok), ez a teljesítményére is negatív hatással volt, illetve van azóta is. Az igazi törés meg véleményem szerint egyértelműen a 2010-es Német Nagydíj volt ("Fernando is faster than you."), azóta nem hozza azt, ami a képességei alapján benne van, sőt ahogyan gyengül maga a Ferrari, ez egyre látványosabb.

Talán a Ferrarinál is érzik, hogy ők nyírták ki mentálisan Massát, ezért nem válnak meg tőle, vagy csak a jó menedzser és az erős szponzori háttér tartja bent, nem tudom. Abban azonban kételkedem, hogy a Ferrari bízik abban, hogy valamikor még a régi önmaga lesz. Személy szerint egy év közbeni Perez-Massa cserének is örülnék, akkor kiderülne képes-e még megújulni, vagy végleg vége a pályafutásának. Sajnos azonban inkább Sutil, Di Resta vagy éppen Hülkenberg neve forog, mint lehetséges beugró, akkor pedig Massa nem biztos, hogy kapna még ülést, mert kétlem, hogy túl jó a megítélése mostanában a többi csapat körében. Aztán lehet, hogy az évet még kihúzza, de komoly javulásnak kell bekövetkeznie, hogy jövőre is szerződést kapjon.
15994 levél
Válasz 12.05.17. 22:40 #542
ufodani
Az igaz, h a maradását nagyban köszönheti Nicolas Todtnak vsz ez volt a kulcs.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2984 levél
Válasz 12.05.17. 22:16 #541
Steveyboy
Montezemolo Alonsot akarta, és ennek érdekében valamelyik pilótájukat fel kellett áldozni. Kimi 2007-ben VB-t nyert, 2008-ban 3. lett, 2009-ben pedig a ritka gyenge Ferkával 6., úgy hogy Spaban még futamot is nyert. Ezzel szemben Massa fel tudott mutatni egy 4. és egy 2. helyet, meg persze azt, hogy egész karrierje alatt a Ferrari-család része volt. Szerintem Montezemoloban a lelkiismerete - ha van egyáltalán neki ilyen - is dolgozott, mikor Kimivel bontotta fel a szerződést, nem az éppen visszatérni készülő brazillal.

"Kedvenc Montinknak" döntenie kellett, és ahogy 2006-ban, most is Massát hagyta meg a csapat második autójában. Érdekes amúgy, hogy Felipe végig csak sodródott a helyzettel, változtak körülötte a csapattársak, szakvezetők. - Barrichello korai távozása miatt válhatott Ferka-pilótává, de hamar felnőtt a feladathoz, még első évében futamot nyert és többször is dobogóra állhatott. Sosem válhatott igazán első számú pilótává a balesetének köszönhetően - persze olyan nevek mellett, mint Schumi, Kimi és Alo nehéz is, főleg akkor, ha visszatérése után már nem tudja azt nyújtani az ember, mint korábban. Sokat elérhetett volna a királykategóriában, de mindez már csak álom sajnos...
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
15994 levél
Válasz 12.05.17. 17:46 #540
ufodani
Miért is akarták volna kirakni? 2007-ben 4.lett, 2008-ban 2., majd reppent a rúgó 2009-ben. '10-ben és '11-ben is 6.lett, ami azért nem annyira gyenge egy kettes számú pilótától, persze nem is kiváló. Az idei éve az ami igazán gyalázatos. Meghallgatnám tőle a miérteket. Sajnos tényleg itt az idő a váltáska. Évekig a kedvencem volt és még mindig az, úgyhogy nekem kifejezetten fáj amit látok tőle.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2984 levél
Válasz 12.05.17. 16:25 #539
Steveyboy
Szvsz nem merték Massát kirakni a balesete után egyből, különben lehet hogy Alonso-Kimi felállással indultak volna 2010-ben. De az is lehet hogy akkor szimplán belátták hogy a két "szupersztár" nem férne meg egymás mellett. Szerintem hagyják Massát év végéig versenyezni, amikor lejár a szerződése, nem merik ugyanazt eljátszani mint anno Kimivel. Aztán lehet hogy a Montezemolo-gárda rámcáfol. Massának sajnos nincs sok jövője már a Forma 1-ben, pedig régen Alonso mellett ő volt a még a nagy kedvencem. Sajnálom hogy nem jött neki össze a vb, 1 ponton (1 Glockon) múlt, örök ígéret marad.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
14264 levél
Válasz 12.05.17. 11:44 #538
balays82
Ezt a cikket kb. 1-1,5 évvel ezelőtt már olvastam, szóval nagy meglepetést nem okozott a dolog. Azt ugyan nem tudom megítélni, hogy milyen mértékben igazak a benne leírtak (talán egyszer majd maga az érintett fogja elmesélni a teljes igazságot), de én ettől függetlenül is a kezdettől fogva azon az állásponton vagyok, hogy Schumacher nem önként távozott a Ferraritól és a Forma 1-ből.
Semmi bajom nincs Kimivel, de amikor két évvel később Alonso miatt őt is hasonló módon rakták ki a csapatból, annyira nem tudtam együtt érezni vele. A Ferrari viszont ezzel a két lépéssel veszítette el azt a szimpátiát, amit 1996 óta kivívtak nálam. És ezek fényében nem értem azt sem, hogy Massa miért versenyezhet még mindig náluk (pedig a kis brazilt is régóta nagyon kedvelem), szerintem már mindkét félnek jobb lenne, ha elköszönnének egymástól.
2984 levél
Válasz 12.05.17. 09:53 #537
Steveyboy
Hmmm de sok reakció érkezett.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
3023 levél
Válasz 12.05.15. 22:03 #536
joccc
Huh mennyire várom már a monacoi futamot! Kedvencem!
-
2984 levél
Válasz 12.05.15. 21:55 #535
Steveyboy
Hmmmm...
Kicsit régebbi cikk, nem tudom volt-e már linkelve valamelyik Forma 1-es topikban, illetve hogy ki olvasta már korábban, de azért érdekes kis történet ez. Mindenki döntse el magának mennyit hisz el belőle .
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
14264 levél
Válasz 12.05.13. 21:08 #534
balays82
Azért én a Mercedest továbbra sem nevezném egyértelműen jónak. Kínában kedvezően alakultak a körülmények, de azon kívül igazából semmi. Senki sem nyújt persze nagyon kiegyensúlyozott teljesítményt, de ennyire nem is szélsőségesek. Az utóbbi két futamon már az időmérős teljesítményük sem volt az igazi, Mugello után pedig már egyértelműen előttük van a Lotus, szerintem a Ferrari is, de a jelek szerint pályától függően akár a Sauber és a Williams is. A gumikezelés terén továbbra is óriási gondok vannak, Rosberget ma is úgy ették meg a végén az üldözői, hogy minimális ellenállást sem tudott kifejteni.
Ehhez jönnek még a taktikai hibák, az elhibázott stratégiák és Schumacher hihetetlen pechszériája, illetve érthetetlen hibái. Komolyan mondom, már előre éreztem, hogy baj lehet, amikor láttam, milyen agresszíven üldözi Sennát, szinte meg sem lepődtem, amikor mutatták a kavicságyban. Én nem értem, mi lehet ennek a sok ütközésnek és ráfutásos balesetnek az oka, mintha teljesen máshogy gondolkodna, mint a mezőny többi része. Pedig régen pont a kíméletlen, de sebészi pontosságú támadási és védekezési stílusáról volt híres. Talán még mindig ezt akarja erőltetni, csak azok a fránya reflexek már nem partnerek ebben. Remélem nem így van, én még mindig várom a nagy eredményt tőle, akár idén, akár jövőre. És ez még mindig csak a minimum, mert tudjuk, hogy nem egy dobogós helyért tért vissza. Reálisan nézve azonban a VB cím már elérhetetlen álom, erre a csapat biztosan nem alkalmas, de talán már ő sem.

Attila88:
Szerintem az elvakult szurkolók kivételével senki nem csinál áldozatot Schumacherből, illetve bűnbakot Sennából. Itt sem tette senki. Schumi ugyan hirtelen felindulásból idiótának nevezte Sennát, azon sem lehet vitatkozni, hogy elindult a brazil balra, majd visszatért jobbra, de itt nincs egyértelmű bűnbak.
Az mondjuk elég gyanús, hogy a verseny után pont Senna autója égett porig, de mivel sérülésekkel és komoly anyagi kárral járó esetről van szó, nem is nagyon viccelnék ezzel. A világsajtót közben bejárta az a kép, ahogyan Maldonado a hátán menti ki az unokatestvérét a füstből, ma kétszeresen is ő a nap hőse.
7503 levél
Válasz 12.05.13. 20:35 #533
Attila88
Grat Maldonaldonak! Szépet ment.
Hamiltonnál meg mintha agyátültetést hajtottak volna végre a két idény közötti szünetben. Ennyit számít neki a magánélete? Ez most jó, de mi lesz, ha megint beüt a crach a cicalánnyal?
Viszont amennyiben ilyen marad, és a csapat összekapja magát, akkor bizony jó esélyei lesznek a VB címre. Ezzel a mentalitásával aztmondom, meg is érdemelné.

Schumi hátulról jött, ennyi. Sokakkal előfordult már, hogy az elöl menő rossz gumijai miatt olyan korán fékezett, hogy baleset lett a vége. Pech, én nem is igazán hibáztatom emiatt, de azért se ártatlannak nem kéne beállítani, se Sennát bűnbaknak.
A következő versenyre kirótt 5 rajthelyes büntetés pedig legalább akkora röhej, mint Hamilton teljes kizárása az időmérőről.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
756 levél
Válasz 12.05.13. 20:35 #532
pb69
Ahogy írtam is: amikor visszatért akkor nagyon gyenge volt a csapat, és nem csak az autó. Később kitértem arra mi történt miután versenyképesebb lett a vas (a szerelők és taktikusok nem).
Tény, hogy sok hülye balesete is volt, de azért faragták rendesen. Petrov rendszeresen kiütötte, de másokkal (pl. Grosjean) is volt akaratlan összetűzése. Bármikor hibázott, akkor példátlanul szigorúan büntették. Ha egy szabályt lehetett többféleképp értelmezni, akkor biztos úgy értelmezték, hogy ő igya meg a levét (ld. Alonso-affér Monacoban).
Nem akarom felmenteni, nem tisztem védeni...de széllel szemben nehéz...
11785 levél
Válasz 12.05.13. 20:15 #531
Ghoost
Az a rém gyenge Mercedes dobogón állt, futamot nyert, csak nem Michaellel a volánnál. Nem lehet már csak ennyivel magyarázni a folyamatos gyenge szereplését. A Ferrarinál 10 év alatt nem volt ennyi buta balesete amennyi a visszatérése óta történt, és többször volt ő a vétkes ezekben, mint ártatlan szerintem. Biztos vagyok benne, hogy 1-2 futamon még ki fog neki jönni a lépés, amit kívánok is neki, hogy méltóan vonulhasson vissza, ahogy 2006-ban tette. De egy egész szezon alatt, sőt egy fél alatt sem tud már a nevéhez méltóan versenyezni.
756 levél
Válasz 12.05.13. 20:00 #530
pb69
Nem is csak a korral...a versenybírókkal, a Pirellivel, a technikával, a csapattárssal, a szerelőkkel...
Visszatért egy rém gyenge Mercedeshez egy nem amatőr csapattárs mellé. Mostanában sokan fikázzák Rosberget csak azért hogy még jobban fikázhassák az öreget, de azért Nicoban már a Williams-es időszakában is komoly potenciált láttak és tehetségnek tartották.
De ami a legnagyobb probléma, hogy Brawn sem a régi már...taktikai hibák garmadája hátráltatta a Mercedest az elmúlt években.
Ráadásul az ítészeken is inkább az érződik, hogy gyerekes bosszút akarnak állni a mesteren, mint sem hogy tisztelnék legalább annyira hogy korrekten döntsenek.
Aztán mire egy épkézláb autót össze tudtak pakolni beütött egy immár jó pár verseny óta tartó pechszéria, amelyben minden lehetséges módon sikerült neki kiesni a versenyekről.
Ma ő volt a hibás, de nem hinném, hogy büntetést érdemelne. Vagy ezentúl minden balesetért büntetni szeretnék a hibázó felet? Nem hinném...
Szóval összességében nagyon sajnálom az öreget, mindig egy öröm a pályán látni, de sajnos pl. Kimivel ellentétben semmi érdemit nem tud felmutatni. És hiába nem tehet erről sokszor, de érdemes lehet elgondolkozni a folytatásról. Bár én úgy hiszem addig nem vonul vissza (ha nagyon nem muszáj) amíg újra legalább dobogóra nem állhat.
11785 levél
Válasz 12.05.13. 19:47 #529
Ghoost
Ezt igazán én sem értem, különösen Monacoban ez jó nagy kibaszás. Amúgy szerintem is vissza fog vonulni, a korral ő sem tud versenyezni.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.