Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2012

11784 levél
Válasz 12.05.12. 15:08 #478
Ghoost
Utóbbi idők legjobb időmérője volt! Alig várom a holnapi futamot! Mezei már megint mondott pár hülyeséget...
15992 levél
Válasz 12.05.12. 15:03 #477
ufodani
Mi a f@sz van itt Óriási ! És mi lesz itt holnap, óriási !
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.05.12. 14:50 #476
balays82
Kicsit őrült az időmérő, a Q2-ben hullottak a nagyok (Button, Webber), miközben Maldonado, a Sauber és a Force India parádézik. Na meg a Lotus tempója is brutális. A pole kérdése abszolút nyitott.
14264 levél
Válasz 12.05.11. 16:12 #475
balays82
14264 levél
Válasz 12.05.11. 13:04 #474
balays82
Fernando Alonso nyitott az élen a hazai nagydíján

Némileg talán szokatlan a sorrend ez elején, de a mezőny továbbra is nagyon együtt van a köridők alapján.
14264 levél
Válasz 12.05.01. 22:37 #473
balays82
Ma volt a mugellói teszt első napja. Csak a rend kedvéért:

1. Fernando Alonso - Ferrari 1:22.444 46 kör
2. Mark Webber - Red Bull 1:23.648 24 kör
3. Jean-Eric Vergne - Toro Rosso 1:23.891 32 kör
4. Jerome d'Ambrosio - Lotus 1:24.048 40 kör
5. Nico Rosberg - Mercedes 1:24.100 49 kör
6. Kobajasi Kamui - Sauber 1:24.736 48 kör
7. Oliver Turvey - McLaren 1:25.303 30 kör
8. Jules Bianchi - Force India 1:25.475 19 kör
9. Rodolfo González - Caterham 1:27.197 35 kör
10. Charles Pic - Marussia 1:27.359 45 kör
11. Valtteri Bottas - Williams 1:29.179 28 kör
12. Gary Paffett - McLaren 1:50.898 4 kör
14264 levél
Válasz 12.04.26. 20:31 #472
balays82
Ez így ebben a formában elég nagy hülyeség, de nyilván nem került soha bevezetésre élesben, bár a lépcsős orr után ez talán merész kijelentés. Azt azonban nehezen tudom elképzelni, hogy ne zavarná a pilóták látását.
11784 levél
Válasz 12.04.26. 17:52 #471
Ghoost
2883 levél
Válasz 12.04.24. 16:50 #470
Nayrobi
Paul Ricard egy jó pálya, vagyis ki lehet alakítani élvezetes vonalvezetést abból a 30-ból, ami ott van.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 12.04.24. 15:03 #469
balays82
Gyakorlatilag eldőlt, hogy a jövő évtől kezdődően Barcelona és Valencia felváltva fogja rendezni a Spanyol Nagydíjat. Mivel két elég unalmas pályáról van szó, én nem nagyon bánom, hogy minden évben csak az egyiken rendeznek versenyt.
Viszont azt a korábban már felvetődött hírt is megerősítette Ecclestone, hogy jövőre ismét lesz Francia Nagydíj (Magny-Cours helyett a Paul Ricard pályán), de azon az áron, hogy a Belga Nagydíjjal váltják egymást évente. Ez már igen rossz hír, de ha tényleg ez Spa versenynaptárban maradásának egyetlen módja, akkor el kell fogadni ezt a megoldást.
15992 levél
Válasz 12.04.23. 14:52 #468
ufodani
Húú Kimi hatalmas voltál!
MD? Tartja a formáját. Inkább szorítkozzon csak simán a közvetítésre, xy előz, z szárnyat nyit stb. Minden mást hagyjon meg WGabinak. Ne elemezzen, ne vonjon le következtetést és ne okoskodjon. Ami nem megy azt nem kell eröltetni .
Elmondtatok mindent, egyet is értek, Sumi, gumi és így tovább.
Vsz Creából a zsigeri Alonso gyülőlet beszél, nem baj, így érzi. Én sem kamáztam és még most sem, de a Ferka miatt szorítok neki és maximálisan elismerem, h szinte ő a legjobb pilóta. Nyilván más másképpen látja dehát nem vagyunk egyformák .
Grat Vettelnek. 4 futam, 4 különböző győztes. Kell ennél jobb és izgalmasabb? Bizony nem, és ez itt a lényeg!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.04.23. 14:06 #467
balays82
Ha esetleg elolvasod majd a többi bekezdést is, láthatod, hogy nagyjából hasonló gondolatokat írtam én is. A gumiháborús időszak is eszembe jutott, de azért a két eset között nem lehet teljes egészében párhuzamot vonni. Akkor természetes volt, hogy a két gyártó nem azonos feltételeket biztosított az őket választó csapatok számára, de maga a választás szabad volt, ha pedig valaki rosszul döntött, az kénytelen volt viselni a következményeket. Akkor azt mondták, legyen vége a gumiháborúnak, ne ezen múljon a világbajnokság, legyen egyetlen gyártó. Maradt a Bridgestone, akik egy idő után olyan jó gumikat csináltak, hogy a gumitaktika szinte elveszítette a jelentőségét, ők meg bele is fásultak a Forma 1-be. Ez sem volt jó, jöhetett a Pirelli és a radírgumi, ami ugye kifejezett elvárás volt velük szemben. Én nem is nagyon akarok állást foglalni abban, hogy melyik a jobb helyzet (nézői szempontból a mostani), de azt is meg lehet érteni, ha ez zavarja a versenyzőket. Viszont az tény, hogy a Forma 1-ben tudni kell alkalmazkodni a folyamatosan változó szabályrendszerhez, aki pedig ezt a legjobban csinálja, az általában nyer.

Ghoost: Ez a pazarlás meg a másik dolog. Miközben hasonló okokra, illetve költségkímélésre hivatkozva korlátozzák az egy hétvége alatt felhasználható szettek számát. Arról már nem is beszélve, hogy milyen mennyiségű gumitörmelék (lényegében szemét) marad a pályán egy verseny után.
11784 levél
Válasz 12.04.23. 13:54 #466
Ghoost
Valahol mindkettőtöknek igaza van, de ez nagyon gáz szerintem is, hogy egyszerűen nem tudják az autók tudását kihasználni a gyenge gumik miatt. Valamit ezzel a környezet barát F1 elképzeléssel sem tudom hogy fér össze, hogy 100asával dobálják el a használt abroncsokat a futamok után... De nyilván a 2005ös. egy verseny egy szett abroncs sem volt valami jó megoldás.
2883 levél
Válasz 12.04.23. 13:22 #465
Nayrobi
Csak az első 2 bekezdést olvastam el mert rohanok, de gumik mindig hatalmas szerepet játszottak az f1-ben, gondoljunk bele az előző évtized elején a Bridgestone-Michelin csatára, amikor mondjuk 2003-ban a Michelin a futófelület szélességével trükközött, vagy amikor 2001-ben az esős gumi másodpercekkel volt lassabb, mint a Bridgestone. Vagy amikor a B 2005-ben egy rakás kakát készített, a Ferrari pedig szenvedett, ellentétben a Reanulttal, akik meg a Michelin köré építették az autót, nyertek is két vbt. Igazából régebben csak azért nem lehetett hallani a kifogásokat, mert mindenki kilométerek tízezreit tesztelte, hogy kiismerjék a gumikat, épp ezért van csak egy beszállító és épp ezért nem kell/szabad tesztelniük. A lényeg a lényeg, szerintem jó, hogy ez van, mindenkinek egyforma gumik és hasonló nehézségek, ráadásul a futamok is izgalmasak, még ha ez mesterségesnek is tűnik, de régen is volt nagyon sok hasonló húzása az f1nek, csak az idő mindent megszépít.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 12.04.23. 11:44 #464
balays82
Schumacher kritizált, a Pirelli válaszolt

Értem, hogy mi Schumacher gondja, valamilyen szinten egyet is értek vele, azzal sincs gond, hogy valaki egyértelműen kimondja, amire mások csak homályos utalásokat tesznek, vagyis azt, hogy a gumiknak túlságosan nagy szerepük van a versenyek végkimenetelének alakulásában. Ugyanakkor hozzá kell tenni, hogy a Pirelli felé elvárás volt, hogy gyorsan elkopó gumikat készítsenek, ezáltal téve izgalmassá és kevésébe kiszámíthatóvá a futamokat. Ezt a feladatot talán túlságosan is jól teljesítették. Lehet vitatkozni, hogy ez így mennyire jó, de talán jobb, mint amikor a keményebb keveréket csak kényszerből tették fel a csapatok, mert néha akár a lágyabbal is teljesíthető lett volna az egész versenytáv.

Az igazi problémát szerintem nem is a gumik tartósságának mértéke okozza, mert ez a szezon előtt mindenki számára ismert volt, a teszteken lehetett rá készülni és néhány csapatnak ez viszonylag jól is sikerült. A nagyobb gond a gumik teljesen kiszámíthatatlan viselkedése, sokszor nem csak a csapatok, hanem a Pirelli számára is. Előrejelzik, hogy a lágy keverék is ki fog bírni 19-20 kört az adott körülmények között, erre kiderül, hogy alig 10 kört lehet normálisan teljesíteni velük. Erre pedig nagyon nehéz nyerő taktikát alapozni, kicsit szerencsejáték jelleget ad a futamoknak. Jó példa erre Kimi esete Kínában, amikor a második helyről egyetlen kör alatt 10 helyet esett hátra azért, mert a gumik az egyik pillanatról a másikra elfogytak alóla. Több mint 20 éve nézem a Forma 1-et, de bevallom, nem emlékszem, hogy korábban láttam volna már hasonlót.

Ott tartunk tehát, hogy a csapatok fejlesztenek egy autót, szerződtetik az elérhető legjobb pilótákat, próbálják kihasználni a kiskapukat az aerodinamika terén, harcolnak a tizedekért, majd felkerül az autóra a gumi, ami felülír mindent. Valahogy úgy érzem, hogy a Forma 1 szellemiségével nem nagyon fér össze, hogy egy olyan komponens, aminek eredetileg a többi összetevő kiszolgálása lenne a feladata, aminek a minősége független a csapatoktól, ennyire meghatározó legyen a teljesítmény szempontjából.

Azért is nehéz kérdés ez, mert túl vagyunk négy olyan futamon, amelyek többé-kevésbé kielégítették a rajongók elvárásait, jelentős részben éppen a gumik kiszámíthatatlan viselkedése miatt. Négy különböző győztes, négy különböző konstruktőr, nagyon régen láttunk már ilyet. Közben meg lehet, hogy egy nagy átverés részesei vagyunk, mert nem is arról van szó, hogy ennyire összesűrűsödött a mezőny az autók teljesítménye szempontjából, hanem inkább arról, hogy a gumik ennyire nem engedik érvényesülni a korábbi élcsapatok fölényét. Erről beszél Schumacher is, amikor azt mondja, hogy nem lehet a határon autózni, mert rövid időn belül egy nem tervezett kerékcsere, rosszabb esetben egy defekt képében fog visszaütni. De szerintem hasonló lehet Hamilton véleménye is, aki tegnap tőle kissé szokatlan módon tűnt el a középmezőnyben egy kedvező rajtpozíció után.

Én nem hiszem, hogy Schumacherből az eredményei miatti csalódottság szólna, a két kiesésének például semmi köze nem volt a gumikopáshoz, ahogyan a hétvégi elrontott időmérőnek és a rossz rajtpozíció miatti korlátolt lehetőségeinek sem. Mivel azonban a mezőny legtapasztaltabb és messze legeredményesebb pilótájának véleményéről van szó, semmiképpen nem szerencsés figyelmen kívül hagyni azt.
11784 levél
Válasz 12.04.22. 16:44 #463
Ghoost
A befutó is nagyon érdekes volt, A Rosberg Di Resta Alonso 3as között teljesen más sorrend lett volna, ha néhány méterrel odébb van a cél vonal
14264 levél
Válasz 12.04.22. 16:28 #462
balays82
Szerintem nincs neki kiadva, hogy ennyit beszéljen. Ő mást is így közvetít. Úgy vagyok vele, hogy amíg egyébként a futam érdekes, addig kevésbé zavar, hogy a kommentátor mit beszél összevissza, bár néha elég nehéz elvonatkoztatni. Ma egyébként egyszer előfordult, hogy Wéber Gábor tévesztette el a pilótát, és Mezei javította ki őt. Na, az furcsa volt.

goodboy007: Tavaly volt az, hogy két Lotus volt a mezőnyben, a Team Lotus (mostani Caterham), illetve a Lotus-Renault. Annyira nem volt köztük jó kapcsolat, hogy pereskedtek is a névhasználat miatt. Végül, ha jól emlékszem, a Tony Fernandes féle csapat is megkapta a névhasználati jogokat, de után egy olyan megállapodás született, hogy mégis inkább a Caterham nevet veszik fel.
11784 levél
Válasz 12.04.22. 16:09 #461
Ghoost
Szerintem olyan nagy baj nem lenne vele, ha mondjuk fele ennyit beszélne. Nem tudom, miért van nekik kiadva, hogy folyamatosan beszélni kell, akár zöldséget is, csak mondjanak valamit... Minek ez? Szívesebben hallgatnék egy kis motor bőgést inkább. Wéber Gábor lecsitítja legalább néha, hogy ne beszéljen annyi baromságot.
12087 levél
Válasz 12.04.22. 16:04 #460
Gobiakos
100 szónak is egy a vége, Mezei egy szar!
11784 levél
Válasz 12.04.22. 16:02 #459
Ghoost
Nem, a két Lotus csapatnak semmi köze egymáshoz!
31894 levél
Válasz 12.04.22. 16:00 #458
Creativ3Form
Régen Schumis volt igen, de aztán áttért Alonsóra. Tök mindegy hol volt a mezőnyben, vagy mit csinált, 2-3 körönként elmondta, hogy mekkora zseni. Egy szimpla előzésétől elélvezett, és újfent hangoztatta, hogy mekkora király.
A kedvenceim azok voltak, amikor feltartották, és majdhogynem kiabált, hogy álljanak már félre előle. De ha ő tartott fel valakit, akkor már jött az "előzzék meg, nehogy már félre álljon" szövegeivel.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8893 levél
Válasz 12.04.22. 15:57 #457
goodboy007
Nem volt rossz, Kiminek még jobb lett volna az első hely, bár ez is jót tesz azért az önbecsülésének.

Ha már ez a két csapat a téma:
A mostani Lotus gyakorlatilag a tavalyi Renault, a Caterham pedig a tavalyi Lotus.
A Lotus megvette a Renault F1-es csapatát, a másik meg megmaradt az ő tesztcsapatuknak (valahogy úgy, mint a Toro Rosso a Red Bullnak) vagy hogy volt ez az átnevezősdi?
11784 levél
Válasz 12.04.22. 15:57 #456
Ghoost
Az idő megszépíti az emlékeket, Palik is ugyanilyen fogalmátlan volt 100 ezer helyzetben, össze vissza keverte az autókat, a pilótákat, ok nélkül üvöltözött, idióta összeesküvés elméleteket állított be tényként.

Creativ3Form: Alonso istenítésére kevésbé emlékszek tőle, inkább Schumacher volt a kedvence, Alonso örökös seggnyalója az Gyulám volt.

Gratulálok Kiminek és Romainnak, kiválóan versenyeztek ma!
31894 levél
Válasz 12.04.22. 15:56 #455
Creativ3Form
Embere válogatja, engem nem zavar annyira, ellenben Palik Alonso féle seggnyalása, már elviselhetetlen volt számomra az utolsó éveiben.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12087 levél
Válasz 12.04.22. 15:54 #454
Gobiakos
Szarok rá, de ő legalább nem egy félrebeszélő gyökér, aki azt sem tudja hogy hol van, mit néz. Komolyan, mintha a cseh2-n a salakmotort közvettené...
31894 levél
Válasz 12.04.22. 15:50 #453
Creativ3Form
Persze a Palik, aki két körönként elmondaná, hogy Alonso a király...kösz, de kösz nem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.04.22. 15:48 #452
balays82
Lement négy futam és semmiféle tendencia nem rajzolható fel még most sem. Illetve annyi, hogy ez egy teljesen kiszámíthatatlan idény lesz. Az ugyan bejött, hogy a Red Bullnak fekszik a pálya, de a McLaren és a Mercedes szereplése elég nagy csalódás, miközben a Lotus tényleg megérkezett az élmenők közé. Sok jó teljesítmény volt ma, Kimi, Grosjean, Di Resta, Massa és tulajdonképpen Schumacher is jól ment. A mugellói teszt után jöhet az európai szezon, remélem, az is hasonlóan változatos lesz, mint amilyen a kezdés volt.
12087 levél
Válasz 12.04.22. 15:48 #451
Gobiakos
Nyilván Palik lenne a tutinagykirályság, de az RTL-nél sem maradt ott, akkor ide miért szerződne le? Vagy anno onnan miért dobbantott? Sok lett a teendője egyszerre és nem bírt velük? Vagy mi?
4187 levél
Válasz 12.04.22. 15:46 #450
Madrac
En azt mondtam faternak hogy le kene cserelni Palikra.
Quoth the raven, `Nevermore.'
3023 levél
Válasz 12.04.22. 15:44 #449
joccc
Elképesztő,h h lehet egy ilyen embert beültetni kommentátori székbe. De nem is idegesítem fel magam ezen a szerencsétlen emberen,mert megfogadtam.
-
12087 levél
Válasz 12.04.22. 15:43 #448
Gobiakos
Grat Vettelnek és a Jégembernek egyaránt! A futam jó volt, bár nyilván láttunk már vérpezsdítőbbet is... Viszont ezt a Mezeit egy kanál vízben meg tudnám folytani. Ez a faszi kezdi kivégezni a rajongásomat. A végén még vissza fogom sírni Gyulát...? o.O
3023 levél
Válasz 12.04.22. 15:42 #447
joccc
Azért nem semmi ezt leírni,meg kimondani,h 2 Lotus az első 3-ban. Na nem mintha nem lenne benne a Lotus idei teljesítményében ez.
-
3023 levél
Válasz 12.04.22. 15:39 #446
joccc
Ez nem volt annyira izgalmas,mint a sanghaji,de ez sem volt rossz verseny. Főleg Kimi tett róla,de Grosjean is teljesített. Jó volt ez is!
-
14264 levél
Válasz 12.04.22. 15:18 #445
balays82
Vettel innen már szerintem be fogja húzni a győzelmet.
11784 levél
Válasz 12.04.22. 14:59 #444
Ghoost
Hajrá Kimi! Massa tényleg jól megy, kar hogy pont Alonso van előtte, nem nagyon van hova menekülni Hamilton elől.
14264 levél
Válasz 12.04.22. 14:49 #443
balays82
Még Bahrein is izgalmas, ez már szinte hihetetlen. Vettel a és a két Lotus kivételével együtt az egész mezőny, de még az első hely sem dőlt el szerintem. Ha Kimi alól most nem fogy el a gumi, akkor nagy versenye lehet, benne van a győzelem is. Massa meg közvetlenül Alonso mögött, ez külön öröm.
14264 levél
Válasz 12.04.22. 14:19 #442
balays82
A lágy gumik szinte semmit nem bírnak, hiába hűlt le a levegő. Kérdés, hogy a keményebb gumikon mennyit változnak az erőviszonyok?
14264 levél
Válasz 12.04.22. 14:15 #441
balays82
Hacsak a Lotusok nem kapják el őt. Egyelőre nagyon mennek.
11784 levél
Válasz 12.04.22. 14:10 #440
Ghoost
Úgy lesz ahogy mondtad, vettel nagyon simán behúzza ezt. A Ferrarik remekül rajtoltak.
14264 levél
Válasz 12.04.22. 14:08 #439
balays82
Massa meggyőzően kezdte a futamot, végre harapós kedvében van. Vettel meg úgy megy, mint tavaly.
11784 levél
Válasz 12.04.22. 11:39 #438
Ghoost
Szegényt lassan tényleg kezdem megsajnálni, pedig sosem volt a szívem csücske. Ha pl Rosberg ma is dobogóra állna, vagy a közelében végezne, Michael meg pontot se szerezne, az már nagyon kellemetlen lenne neki...
14264 levél
Válasz 12.04.22. 11:05 #437
balays82
Schumi váltócsere miatt öt helyes rajtbüntetést kapott, így a 22. helyről indul. Ezen már csak nevetni lehet.
14264 levél
Válasz 12.04.21. 18:43 #436
balays82
Vettel holnap azt csinálhatja, amihez nagyon ért, az első helyről indulva senkitől sem zavartatva megnyerni a versenyt. Annyi a gond, hogy ehhez most hiányzik a mezőny legjobb autója, így biztosan nem lesz olyan "könnyű" dolga, mint tavaly sokszor. A boxtaktika szerintem holnap döntő lehet.
11784 levél
Válasz 12.04.21. 18:18 #435
Ghoost
Nagyon vegyes kép alakult ki eddig a Mercedesről bennem is, ha lemegy 1-2 európai futam, utána talán jobban el tudjuk őket helyezni az erősorrendben. Bár, akkorra meg jön a mugellói teszt, azután megint sok minden változhat.
Mindenesetre nagyon várom a versenyt, szerintem nagy harc lesz az első 3 helyért, Vettelnek jó esélyei vannak a győzelemre, de verseny körülmények között lehet valamelyik McLaren gyorsabb lesz nála.
14264 levél
Válasz 12.04.21. 17:59 #434
balays82
Nem tudom, mennyit számít az időmérőn a szuper DRS (valószínűleg sokat, amilyen botrány volt körülötte), de az első két futamon inkább a gumi volt a visszaesés oka. Ausztráliában azért, mert gyorsan elkoptak, Malajziában meg azért, mert nem sikerült felmelegíteni őket. Kínában viszont megvolt a tempó versenykörülmények között is. Ezen igazodjon el valaki. Alapesetben lehetne taktikázni azzal, hogy egy csomó lágy szett maradt meg Schumachernek, de a holnapi futamon sajnos mindenki csak azért fogja a lágy gumikat használni, mert kötelező, egyébként a keményebb keveréken mennének végig, így pedig ez nem sokat ér. Nem véletlen, hogy Alonso is a lágyakat koptatta csak az időmérőn.
11784 levél
Válasz 12.04.21. 17:44 #433
Ghoost
Szerintem nem, nyilván ezért nem próbálták meg ők sem, vagy talán volt más oka is? Ezt már sosem fogjuk megtudni. A Mercedesnek még a többiekhez képest is többet hoz a DRS, ez az első futamokon is nagyon jól látszott, amikor az időmérőkön, edzéseken élmezőnyben voltak, aztán a versenyben meg elfogyott a lendületük, szerintem ez egyrészt annak is köszönhető, hogy ott nem használhatják korlátlanul a szuperDRS--t.
Szegény Schumacher, ebben a 3 évben megkapja mind azt a balszerencsét, ami előtte elkerülte.
14264 levél
Válasz 12.04.21. 16:21 #432
balays82
Azt mondod, hogy DRS nélkül, lágy gumikon egy Caterham nem lett volna verhető? Lehetséges, de ez már nem fog kiderülni. Schumacher szerint sem lett volna értelme visszamenni, de ő védi azért a mundér becsületét is. Bárhogy is volt, az a pechszéria kezd nagyon bosszantó lenne, de egyszer csak vége lesz már.
11784 levél
Válasz 12.04.21. 16:17 #431
Ghoost
DRS nélkül legalább annyira felesleges lett volna kimennie mint kerekek nélkül
3023 levél
Válasz 12.04.21. 14:03 #430
joccc
Mire leírtad,már elpostoltam!

Nah úgy néz ki a Red Bull nagyon összeszedte magát. Érdekes lesz a holnapi nap.
-
14264 levél
Válasz 12.04.21. 14:02 #429
balays82
Vettel visszatért. Várható volt, hogy jó lesz itt a Red Bull, de azért a pole egy kicsit meglepő.

Ricciardo is szépen fellopakodott a három élcsapat mögé, az nem rossz.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.