Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2012

14264 levél
Válasz 12.03.16. 10:09 #178
balays82
Jó lett volna, ha legalább egy edzés száraz körülmények között zajlik. A másodikból valóban szinte semmi következtetést nem lehet levonni. Az elsőből már inkább, de mivel sokan még most is csak teszteltek, így abból sem (ráadásul igen kevés kört tett meg szinte mindenki). Majd talán holnap, feltéve, ha javul az idő. Szeretném hinni, hogy a Mercedes helyezése reális, de legalább azt, hogy a Q3 idén már gondok nélkül teljesíthető lesz mindkét autó számára. Érdekes, hogy a hírek szerint ma nem is használták az F-csatornát, de ez hivatalosan nem lett megerősítve.

Vettel szerint a cél a Q3-ba kerülés, ilyet sem sokszor hallottam tőle mostanában. Az a gyanúm, hogy a Red Bull és a Ferrari is erősen altat.
3023 levél
Válasz 12.03.16. 09:37 #177
joccc
Nagyon kíváncsian várom már az időmérőt,mert eddig elég érdekes eredmények születtek a szabadedzéseken. De sztem a 2. edzés eredményei betudhatóak az esőnek.
-
2883 levél
Válasz 12.03.16. 05:29 #176
Nayrobi
Az első edzésből nem derült ki semmi, mégis úgy érzem, hogy egy jó évnek nézünk elébe.
PSN: nayrobi11
16989 levél
Válasz 12.03.16. 01:02 #175
KisCsirkee
Őszintén, már az is csoda, hogy ennyit kihúztak az F1-ben, soha nem hittem volna hogy a HRT eljut a 3. szezonjáig. Sőt, azt hittem az első év felénél már ki is esnek a francba.... Lehet jobb lett volna.
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
4178 levél
Válasz 12.03.16. 00:36 #174
U.R.H.
Hey Skacok! F1liga.hu-t ismeritek? Kis egyszerűbb f1 menedzser játék.

Van x mennyiségű kezdőtőkéd, amiből Karosszériát, motort, személyzetet és pilótákat kell vásárolnod létező csapatok és versenyzők közül. Miután a valóéletben lezajlott egy időmérő vagy verseny az általad választott csapatok és versenyzők helyezése alapján játékbeli pontokat és pénzt kapsz.
A pénzből értelemszerűen jobb pilótákat vagy jobb csapatok motorját, karosszériáját, személyzetét vásárolhatjuk meg. Az nyeri meg a 2012-es szezont, akinek a legtöbb pontja van.

Ha van kedvetek ilyen hülyeségekkel szórakozni, indíthatunk egy zártkörű Pcdome ligát.
31908 levél
Válasz 12.03.15. 13:38 #173
Creativ3Form
Az FIA bólintott, a riválisok másolhatják Schumiék F-csatornáját
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4956 levél
Válasz 12.03.15. 11:44 #172
bodajoci
Abbahagytad az ivást? Neeeeem
“Idegeskedni annyi, mint mások hülyesége miatt önmagunkon bosszút állni.” (Marcus Aurelius, római császár)
15994 levél
Válasz 12.03.12. 17:49 #171
ufodani

Óriási fazon. A Ferka mellett ő lesz nekem idén
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
1087 levél
Válasz 12.03.12. 17:48 #170
richy25
- Somebody collapsed drunk...
- Yeah, it was me!

Nagy arc ez a finn jégember...
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
4187 levél
Válasz 12.03.12. 17:34 #169
Madrac
-Did you stop drinking?
-Ehm... No?

Quoth the raven, `Nevermore.'
15994 levél
Válasz 12.03.12. 16:25 #168
ufodani
Kimi
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
5613 levél
Válasz 12.03.08. 20:09 #167
csuvi
ott is írják, hogy bizonyos esetekben megnövelheti a sc-os fázist. előfordulhat, hogy a pálya készen áll a verseny újraindítására, viszont meg kell várni, mire az elengedett lekörözött versenyzők újra felzárkóznak.

nekem szintén tetszik a szabály visszahozása, viszont súlyos retorziót helyeznék kilátásba azoknak a csapatoknak, pilótáknak, akik nem tartják be. ugye, amíg élt a szabály, sokszor fordult elő, hogy egyesek elindultak visszavenni a körüket, mások viszont maradtak a helyükön, így jogosulatlan előnyre téve szert a szabályt betartókkal szemben és nem mellékesen kellemetlen pillanatokat okozva az élbolynak.
egy laza stop and go büntetés és rögtön megoldódnának az akadozó rádiókapcsolat miatti félreértések...
A szó a legerősebb kábítószer, amit ember valaha is használt
15994 levél
Válasz 12.03.08. 18:56 #166
ufodani
Tetszik, h a lekörözötteket kiveszik és irány a vége. Nem is értettem, h miért változtattak 2009 után.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.03.08. 18:39 #165
balays82
Talán nem fog ártani másfél héttel az első futam előtt:

A legfontosabb 2012-es szabályváltozásokról röviden
14264 levél
Válasz 12.03.05. 19:08 #164
balays82
Igen, március 18-án lesz az első futam. Valamiért azt hittem, hogy már a hétvégén annyi lesz, de sajnos még nem.

A Ferrari szerintem nem dob már be ideiglenes fejlesztést (tesztelés nélkül meredek lenne), ki fognak tartani az utolsó pillanatban módosított kipufogó mellet is, amit így kénytelen lesznek a versenyhétvégék tapasztalatai alapján fejleszteni.

Egyébként közben megérkezett a HRT-Cosworth F112 is. Szép színes. Valahogy süt az autóról, hogy nincs pénz ebben a csapatban.
3023 levél
Válasz 12.03.05. 18:45 #163
joccc
Persze,h nem engedhet meg magának,de lehet h kénytelen lesz. Mert a fejlesztés nem úgy működik,h a teszthétre nem sikerült átütő fejlesztést készítenünk,s majd Melbournre teljesen új fejlesztéseket dobunk be,vagy ha nem is újakat,de másokat. Idő kell hozzá,s ahogy mondta Pat is EL VANNAK MARADVA.

Remélem,h bejön a Schumacher felé táplált reményem,s tényleg feljön a Mercedessel együtt. Én is ugyanezt szeretném látni Schumachert illetően,mint Te.

De sztem tuti,h ki fog valami ideigleneset találni a fejlesztések terén a Ferrari,amivel viszonylag elfogadható szereplést fog nyújtani,de ha nem,akkor tényleg út nyílik a Mercedes számára.

Jöv. héten lesz ugye csak a verseny ?
-
14264 levél
Válasz 12.03.05. 15:38 #162
balays82
Tényleg feltűnően magasan van. Közben meg Vettel tegnap azért törte szét az első szárnyat, mert annyira hozzáverte az autó az aszfalthoz az egyenesekben. De előfordulhat, hogy nem ez a helyes út és a Marussia tudja jól (na persze).
2883 levél
Válasz 12.03.05. 15:24 #161
Nayrobi
Az összes csapat arra játszik, hogy az első szárny súrolja az aszfaltot, ezek meg úgy felemelik, hogy egy 5 éves kisgyerek átbújna alatta. Heh.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 12.03.05. 15:21 #160
balays82
Szerintem teljesen egyértelmű, hogy egy gyenge szezonkezdést nem engedhet meg magának a Ferrari, mert akkor már az elején olyan hátrányba kerül, amit később nem lesz könnyű behozni. Hozzá kell tenni azt is, hogy a szakértők többsége szerinte idén nem várható olyan mértékű Red Bull fölény, mint tavaly, inkább a 2010-es évhez hasonló kiegyenlített élmezőny. A kérdés csak az, hogy kik lesznek a résztvevők. A Lotus és a Mercedes a hétvégén kimondva- kimondatlanul Ferrari verésre készül. Én erre azt mondom, hogy van rá esély, de hiszem, ha látom. Személy szerint már harmadik éve ugyanazzal a várakozással nézek a szezon elé, vagyis Schumachert szeretném minél előbb a dobogón látni. Talán soha nem voltak erre olyan jók az esélyek, mint most, de tisztán látni legkorábban csak szombaton fogunk.
3023 levél
Válasz 12.03.05. 15:08 #159
joccc
De jó lenne,ha már elkezdődne Melbourne. Marha kíváncsi vagyok,h mennyire lehet lemaradva a Ferrari,s mennyire erős a Mclaren,s a Mercedes a Red Bullhoz képest. Azért azon nagyot néznék,ha nem lenne Ferrari az első 5-ben a melbournei futamon. Bár ahogy állítja Pat,elég szar a helyzet a Ferrarinál idén. Azért könnyen lehet,h a szezon végén számító értékes pontoktól foszthatja meg magát a Ferrari ezzel az elmaradásával.
-
14264 levél
Válasz 12.03.05. 12:49 #158
balays82
Még az első futam hetére is jutott a bemutatókból, igaz elég kényszerű döntések voltak ezek. Itt van tehát az orosz rakéta, vagyis a Marussia MR01:

kép1

kép2

kép3

Valószínűleg nem a szezon legnagyobb meglepetést okozó csapatáról van szó, de azért a lépcső nélküli orr dícséretes dolognak számít a mai mezőnyben.
14264 levél
Válasz 12.03.04. 20:50 #157
balays82
Vettel délelőtt kicsúszott, ami után két órás kényszerszünetet kellett beiktatni a csapatnak. Az új első szárnnyal is voltak problémák, majd délután a váltóval is. Ennek köszönhető a kevés kör és a gyenge idő. A rossz főpróba megvolt a Red Bull számára, de egy hét múlva jön az előadás, ami valószínűleg sikeresebb lesz.
Pat Fry viszont azt nyilatkozta, hogy szerinte a Ferrari nem lesz versenyképes Ausztráliában, mert a tesztek során elcsúsztak a fejlesztésekkel és le vannak maradva. Ez nagy csalódás lehet az istálló szurkolóinak , főleg a hangzatos nyilatkozatok után.
Szerintem a Mercedes hete sem volt összességében túl fényesnek mondható, voltak a héten ott is gondok a biztató kezdés után.
A jövő hét végére Red Bull-McLaren párharcot várok, a Lotus meg a fekete ló egyelőre, de a jó szezonkezdés tőlük nem lenne meglepő.
15994 levél
Válasz 12.03.04. 20:04 #156
ufodani
Barcelona vasárnap. A tesztszezon utolsó napjának végeredménye

1. K. Raikkonen, Lotus, 1:22.030, 121 kör
2. F. Alonso, Ferrari, 1:22.250, 115 kör
3. B. Senna, Williams, 1:22.296, 53 kör
4. N. Hulkenberg, Force India, 1:22.312, 101 kör
5. K. Kobayashi, Sauber, 1:22.386, 72 kör
6. L. Hamilton, McLaren, 1:22.430, 115 kör
7. V. Petrov, Caterham, 1:22.795, 101 kör
8. M. Schumacher, Mercedes, 1:22.939, 100 kör
9. P. Maldonado, Williams, 1:23.347, 48 kör
10. D. Ricciardo, Toro Rosso, 1:23.393, 100 kör
11. S. Vettel, Red Bull, 1:23.608, 23 kör

Kimi a 4 nap legjobb idejét kormányozta, ennek külön örülök
Vajon Seba miért csak 23-at ment..?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 12.03.04. 13:43 #155
ufodani
Barcelona szombat, 3.nap végeredménye


1. S. Perez, Sauber, 1:22.094, 114 kör
2. J. Button, McLaren, 1:22.103, 44 kör
3. D. Ricciardo, Toro Rosso, 1:22.155, 131 kör
4. F. Massa, Ferrari, 1:22.413, 122 kör
5. P. di Resta, Force India, 1:22.446, 108 kör
6. B. Senna, Williams, 1:22.480, 111 kör
7. H. Kovalainen, Caterham, 1:22.630, 64 kör
8. M. Webber, Red Bull, 1:22.662, 70 kör
9. N. Rosberg, Mercedes, 1:22.932, 129 kör
10. K. Raikkonen, Lotus, 1:25.379, 43 kör

A mai napon a Red Bull és a Mclaren már az új fejlesztésekkel tesztelt.
Az osztrákok a kipufogórendszerüket alakították át melynek lényege, h nem hátrafelé, hanem egy csatorna segítségével kissé oldalra vezetik ki a kipufogógázt. Egy bizonyos Coanda-effektust kihasználva ezzel a görbülettel szinte ugyanoda irányítja a gázt, ahová tavaly...
A McLaren többek között az első szárnyba épített F-csatornát de több aerodinamikai újítást is tesztelt.
A Ferka pedig? Pont semmit..v direkt nagyon csöndben vannak ami most v jó v nem. Vsz az utóbbi.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2883 levél
Válasz 12.03.02. 22:06 #154
Nayrobi
Jó évünk lesz szerintem, de Kovalainen ma egyértelműen bebizonyította, hogy mennyire nem számítanak a köridők, hiszen egy hete ugyanitt Barcelonában nem mentek 1:26 alá a négy nap alatt, most pedig 1:23.8, szóval a többiek is tartalékolhatnak még simán, csak Melbourne qualon fog kiderülni a tényleges sorrend. Vagy akkor sem
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 12.03.02. 19:10 #153
balays82
Barcelona, 2. nap végeredmény:

1. R. Grosjean Lotus 1.22.614 124 kör
2. J. Vergne Toro Rosso 1:23.126 +0.512 31 kör
3. S. Vettel Red Bull 1:23.361 +0.747 85 kör
4. F. Alonso Ferrari 1:23.447 +0.833 125 kör
5. H. Kovalainen Caterham 1:23.828 +1.214 104 kör
6. K. Kobajasi. Sauber 1:23.836 +1.222 77 kör
7. N. Hülkenberg Force India 1:23.893 +1.279 33 kör
8. M. Schumacher Mercedes 1:23.978 +1.364 79 kör
9. L. Hamilton McLaren 1.24.111 +1.497 65 kör
10. B. Senna Williams 1:24.925 +2.311 48 kör
11. P Maldonado Williams 1.25.801 +3.187 20 kör

Továbbra is Lotus show, ráadásul nem csak a leggyorsabb kör az övék, de a második legtöbb megtett kör is, sőt még versenyszimulációt is teljesítettek. Igaz, van mit bepótolni, de dolgoznak is keményen. Végre a Ferrari is eredményes napot zárt, szintén versenyszimulációt teljesítve. A Mercedes számra viszont nem volt problémamentes a nap, az eddig nagyon megbízhatónak tartott W03 egyszer le is állt.
14264 levél
Válasz 12.03.01. 19:56 #152
balays82
A HRT és a Marussia nem Forma 1 szint, ez egyre nyilvánvalóbb. Főleg, ha a velük együtt kezdő Caterham csapatához viszonyítjuk őket, akiken látszik, hogy nagyon komolyan gondolják a részvételüket és igazi szimpatikus kis csapattá váltak. Leszámítva mondjuk Petrov szerződtetését, de az is érthető, hogy kell a pénz.
11785 levél
Válasz 12.03.01. 19:45 #151
Ghoost
Ha a HRT sem ér oda barcelonába a hétvégén, akkor 2 új autó is az ausztrál szabadedzésen teszi meg az első köreit (ha megteszi) ez elég gáz a sorozatra nézve szerintem...
A Lotus meg valóban jó lehet, csak nehogy olyan hamar leeresszenek mint tavaly.
14264 levél
Válasz 12.03.01. 19:40 #150
balays82
Barcelona, 1. nap végeredmény:

1. Grosjean Lotus 1:23.252 73 kör
2. Button McLaren 1:23.510 +0.258 64 kör
3. Perez Sauber 1:23.820 +0.568 118 kör
4. Webber Red Bull 1:23.830 +0.578 102 kör
5. Rosberg Mercedes 1:23.992 +0.740 128 kör
6. Vergne Toro Rosso 1:24.216 +0.964 113 kör
7. Di Resta Force India 1:24.305 +1.053 98 kör
8. Massa Ferrari 1:24.318 +1.066 105 kör
9. Petrov Caterham 1:24.876 +1.624 123 kör
10.Maldonado Williams 1:25.587 +2.335 58 kör

Elég hatásosan sikerült az elmúlt hetet kihagyó Lotus visszatérése, úgy látszik, van potenciál ebben az autóban, bár éppen ezért sajnálhatják a négy kárba ment napot. Amúgy eléggé együtt volt ma a mezőny, a Williams viszont újból a lista végére került. Nem könnyű rajtuk eligazodni.
14264 levél
Válasz 12.02.24. 18:13 #149
balays82
Barcelona, 4 nap végeredmény:

1. K.Kobajasi Sauber 1:22.312 145 kör
2. P.Maldonado Williams 1:22.561 +0.249 134 kör
3. Di Resta Force India 1:23.119 +0.807 101 kör
4. J. Button McLaren 1:23.200 +0.888 115 kör
5. F.Massa Ferrari 1:23.563 +1.251 103 kör
6. M.Webber Red Bull 1:23.774 +1.462 85 kör
7. J.Vergne Toro Rosso 1:23.792 +1.480 92 kör
8. N.Rosberg Mercedes 1:23.843 +1.531 139 kör
9. H.Kovalainen Caterham 1:26.968 +4.656 70 kör

Az FIA szerint egyes csapatok megpróbálják kijátszani az új szabályokat

Állítólag a Renault és a Mercedes motoros csapatokról van szó, tehát elvileg a Ferrari járhat jól a szigorítással. A Mercedes miatt nem örülök kifejezetten a hírnek, mert ez lehetett az egyik újítás, ami miatt rejtegették az idei autót.
14264 levél
Válasz 12.02.23. 18:15 #148
balays82
Szerintem a Ferrari idén sem lesz potenciális VB esélyes, amennyire ezt a tesztek alapján meg lehet ítélni. Vannak gondjaik a megbízhatóság és a teljesítmény terén is, próbálgatják az alkatrészeket (tegnap láttam olyan képet, hogy a kipufogó megolvasztotta a kasztnit), látszatra nem igazán állt még össze az új autó. A Red Bull és a McLaren jelenleg egyértelműen előttük jár, az új Mercedes viszont még olyan keveset ment, hogy hozzájuk nehéz lenne viszonyítani. Úgy tudom, még versenyszimulációt sem tudtak teljesíteni, miközben más csapatok már túl vannak azon is. Tavaly a McLaren is csak szenvedett a tesztek során, aztán a szezon kezdetére jók lettek, ez a lehetőség a Ferrari esetében is fennáll, de az biztos, hogy sokat kell még ehhez dolgozniuk.
11785 levél
Válasz 12.02.23. 17:47 #147
Ghoost
Igen ezen én is meglepődtem, valóban semmit sem lehet ezekből az időkből levonni, legalábbis mi semmiképpen sem tudunk, max akik ott vannak és kb ismerik a csapatok tesztprogramját. De aki általában minden teszten a többiek után kullog, az nem szokott később sem villogni. AZ is érdekes, hogy a tegnap villogó Force India meg mára a sereghajtók közé került.

Szerinted mi lesz ebből a Ferrariból? Eddig túl sokat ők sem mutattak.
14264 levél
Válasz 12.02.23. 17:11 #146
balays82
Barcelona, 3. nap végeredmény:

1. Maldonado Williams 1m22.391s 106
2. Schumacher Mercedes 1m23.384s +0.993 127
3. Kobayashi Sauber 1m23.582s +1.191 99
4. Button McLaren 1m23.918s +1.527 114
5. Vergne Toro Rosso 1m24.433s +2.042 78
6. Webber Red Bull 1m24.771s +2.380 97
7. Massa Ferrari 1m24.771s +2.380 84
8. Di Resta Force India 1m25.646s +3.255 83
9. Glock Marussia 1m26.173s +3.782 108
10.Petrov Caterham 1m26.448s +4.057 70

Ghoost figyelmébe:

A Williams a harmadik napon majdnem egy egész másodpercet vert az egész mezőnyre. Ennek kb. ugyanakkora a jelentősége, mint amikor 3-4 másodperccel le voltak maradva, egyszerűen nem látjuk a valós teljesítményeket az idők mögött. Gondolom, meg akarták egy kicsit nyugtatni a szponzorokat és a szurkolókat, ezért nyomtak néhány kört porzó tankkal.

14264 levél
Válasz 12.02.22. 19:03 #145
balays82
Barcelona, 2. nap végeredmény:

1. N.Hülkenberg Force India 1:22.608 112 kör
2. S.Perez Sauber 1:22.648 +0.040 85 kör
3. S.Vettel Red Bull 1:22.891 +0.283 104 kör
4. F.Alonso Ferrari 1:23.180 + 0.572 87 kör
5. D.Ricciardo Toro Rosso 1:23.639 +1.031 48 kör
6. L.Hamilton McLaren 1:23.806 +1.198 120 kör
7. N.Rosberg Mercedes 1:24.555 +1.947 82 kör
8. V.Bottas Williams 1:25.738 +3.130 117 kör
9. V.Petrov Caterham 1:26.605 +3.997 69 kör
10. C.Pic Marussia 1:27.343 +4.735 108 kör
14264 levél
Válasz 12.02.22. 09:37 #144
balays82
A Lotus elhagyta Barcelonát

A jerezi teszthét után sokan azt gondolták, hogy a Lotus lehet az idei szezon meglepetéscsapata, ehhez képest ez nagyon komoly pofára esés. Már az is nagy érvágás, hogy a három tesztlehetőségből egyet szinte teljesen ki kell hagyniuk, és akkor még ott van az a kérdés is, hogy mennyire komoly, milyen gyorsan orvosolható problémákról van szó.
14264 levél
Válasz 12.02.21. 19:53 #143
balays82
A mai napjuk tényleg borzasztóan gyenge volt, ezen nincs mit szépíteni. Az eredmények alapján inkább tartoznak a sereghajtók közé, mint a középmezőnybe.
11785 levél
Válasz 12.02.21. 18:52 #142
Ghoost
A Williams még mindig szarban, a középmezőnyt sem tudják megközelíteni, kb Caterham szint amit eddig mutatnak, sajnálom őket, ez a csapat többre lenne hivatott.
14264 levél
Válasz 12.02.21. 17:53 #141
balays82
Barcelona, 1. nap végeredmény:

1. S. Vettel Red Bull 1:23.265 79 kör
2. N. Hülkenberg Force India 1:23.440 + 0.175 96 kör
3. L. Hamilton McLaren 1:23.590 + 0.325 114 kör
4. D. Ricciardo Toro Rosso 1:23.618 + 0.353 76 kör
5. F. Alonso Ferrari 1:24.100 + 0.835 75 kör
6. M. Schumacher Mercedes 1:24.150 + 0.885 51 kör
7. S. Pérez Sauber 1:24.219 + 0.954 66 kör
8. B. Senna Williams 1:25.711 + 2.446 97 kör
9. H. Kovalainen Caterham 1:26.035 + 2.770 31 kör
10. R. Grosjean Lotus 1:26.809 + 3.544 7 kör
11. C. Pic Marussia 1:28.026 + 4.761 121 kör
14264 levél
Válasz 12.02.21. 14:42 #140
balays82
Az előző két évben a Mercedes volt talán az egész mezőny legszebb autója (formára, nem festésre) sokra mégsem mentek vele. Én abban bízom, hogy a gyorsaság fordítottan lesz arányos a kinézettel, akkor pedig a W03 nagyon jó kis autó lehet.
Én arra lennék kíváncsi, hogy ez a nagy titkolózás, illetve a tegnapi napra beiktatott barcelonai privát teszt csak az ellenfelek megtévesztésére szolgál, vagy tényleg van valami értelme. A mai teszten Schumacher egyelőre a középmezőnyben van (jelenleg Alonso mögött), de ennek még mindig nincs túl nagy jelentősége.
15994 levél
Válasz 12.02.21. 14:31 #139
ufodani
Vsz még az összes borzalom(kivétel a mclaren) közül még ez a legszebb.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31908 levél
Válasz 12.02.21. 14:27 #138
Creativ3Form
Érdekes...oldalról nem tűnik olyan vészesnek, de szemből... Remélem megfogom szokni idővel ezeket a lépcsős kialakításokat...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 12.02.21. 14:20 #137
ufodani
Olyan lendkerekes matchboxos .
Na hát eddig bírták a titkot. Amúgy szép ez
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.02.17. 22:41 #136
balays82
Jó, csak furcsa, hogy február 21-re időzítik a hivatalos bemutatót, erre 17-én elkezdenek reklámfilmet forgatni. Egyébként nem csak Horner vélekedik így, hanem sokan mások is. Én is írtam korábban, hogy vagy nagyon rosszul áll az autó fejlesztése, vagy valamit nagyon eltaláltak, amit el szeretnének titkolni, amíg lehet. Bízom benne, hogy ez utóbbi az igaz, de ez a jövő héten nagyjából ki is fog derülni.
15994 levél
Válasz 12.02.17. 22:11 #135
ufodani
Vsz ez még messze nem a bemutató.
Horner egyébként attól darázik, olyan újítás van a gépen amit nem szeretne a merci h lemásolják és ezért csúsztatják a látványkonyhát.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.02.17. 19:15 #134
balays82
Ezen meglepődtem, azt hittem, csak jövő héten leplezik le az új autót, nem csak így, csendben. Amúgy nem érdekel, hogy néz ki az autó, csak legyen már végre gyors. Egyébként is túl van már kicsit reagálva ez a téma. Pár éve ugyanígy sírtunk az átalakított hátsó szárnyak miatt, ma meg már senkit sem zavar. A lépcsős orr meg valószínűleg csak átmenti megoldás lesz, talán már jövőre eltűnik. Annyit azért ki lehet bírni.
31908 levél
Válasz 12.02.17. 18:37 #133
Creativ3Form
Ennyit arról, hogy a Mercié lesz a legszebb lépcsőzetes orr.

Ugyan olyan ocsmány, mint a többi...ha nem a legocsmányabb.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.02.17. 15:32 #132
balays82
Úgy látszik, volt az a pénz. Szegény Schumi, izgulhat majd a lekörözésekkor.
11785 levél
Válasz 12.02.17. 14:40 #131
Ghoost
Mégiscsak kirúgták Trullit a Caterhamtől, Petrov indul helyette.
Nem igazán értem, miért nem lépték meg hamarabb, az első teszten is vezetett már Trulli, miért kellett ennyit várni a döntéssel, hogy mégsem ő fog indulni idén.
Így 41 év után nincs olasz pilóta a mezőnyben.
11785 levél
Válasz 12.02.12. 22:40 #130
Ghoost
Az időket annyira nem figyeltem, de mégiscsak baromi sok kört tett meg Senna, nem igaz, hogy nem futotta volna egy kicsit gyorsabbra is. De majd meglátjuk mire jutnak idén, én szurkolok nekik.
14264 levél
Válasz 12.02.12. 22:10 #129
balays82
Aki esetleg (hozzám hasonlóan) lemaradt volna róla:

F1: túl az első teszteken

Voltak ugyan apróbb bakik (és most már azt sem tudom, hogy Adrienn vezetékneve Bende vagy Benda, nem mintha annyira fontos lenne), de legalább látszik, hogy az MTV igyekszik komolyan venni a dolgokat. Mondjuk a Mercedes szépen el lett felejtve.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.