Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2012

14264 levél
Válasz 12.02.01. 17:01 #78
balays82
Pedig állítólag nem lesz az.
8894 levél
Válasz 12.02.01. 15:53 #77
goodboy007
Szinte ugyanolyan, de jó ez így, ami még feltűnő, hogy az eleje meredekebben lejt, gondolom a nagyobb leszorítóerőhöz kell.
112 levél
Válasz 12.02.01. 15:33 #76
Cibi 97
hála istennek! Végre egy szép f1es verda.Most már csak a ferrarinak kell szépnek lennie
xbox live gamertag: cibi2838
14264 levél
Válasz 12.02.01. 14:22 #75
balays82
Szerencsére a McLaren mérnökeinek tényleg nem kellett a lépcsős kialakításhoz nyúlni az orr esetében, elegánsan meg tudták oldani a dolgot. Igaz, az McLaren orra tavaly is alacsonyabban volt, mint a többieké, így annyira nem volt nehéz dolguk.

Van itt néhány összehasonlító kép is a tavalyi autóval, ezekből jobban látszanak a változtatások:

MP4/27 vs. MP4/26 oldalról

MP4/27 vs. MP4/26 felülről

Látványosan karcsúbb lett az új autó, a furcsa oldalsó légbeömlő nyílások is eltűntek, van viszont helyette oldalra kivezetett kipufogó. Massa meg külön örülhet a jóval magasabbra rakott visszapillantóknak. Egyszerű, letisztult forma, nekem tetszik.

Egyébként a képek alapján nincs az autóban narancsszínű rész (ahogyan a Vodafone színe sem változott), csak a piros egy másik árnyalata, ami szerintem csak a nagy fény miatt megtévesztő egy kicsit.
11785 levél
Válasz 12.02.01. 14:12 #74
Ghoost
Szerintem nagyon szép lett! Úgy látszik mégis megoldható az autó elejének átszabása az új szabályok szerint, anélkül hogy úgy hazavágják a megjelenést, mint ahogyan a Caterham autójánál. (de állítólag a Sauber orra is olyan lesz)
15994 levél
Válasz 12.02.01. 13:46 #73
ufodani
Az új McLaren. Nem rossz bár a tavalyi piros maradhatott volna a narancs helyett. Mint a legújabb holdjáró
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.01.31. 19:59 #72
balays82
Nyilván a szponzorok sem kapkodnak érte, ha azonban a versenyzői engedélyét is bevonják, akkor ez lesz a legkisebb gondja.

Más. Holnap McLaren autóbemutató, pénteken Ferrari és Force India, vasárnap Lotus, jövő hétfőn pedig Red Bull és Sauber. Lesz miről beszélni.
11785 levél
Válasz 12.01.31. 19:35 #71
Ghoost
Nem nagyon fognak így szponzorok melléállni, azok nélkül meg képtelenség bármit is elérni. Szerintem jó versenyző volt, soha nem tudta igazán megmutatni a tehetségét, de az utóbbi években ha jól emlékszem minden csapattársánál jobb volt. (igaz, azok sem voltak igazi klasszisok)
14264 levél
Válasz 12.01.31. 14:19 #70
balays82
Sutil: Lesz még valaki, aki együtt akar dolgozni velem?

Szerintem nem valószínű. Most nem is az 1 év 6 hónap felfüggesztett szabadságvesztésen van a hangsúly, hanem magán a tényen, hogy elítélték. Az autósportban és különösen a Forma 1-ben érvényesülni ezek után szinte lehetetlen. Így ér véget egy tehetséges (bár szerintem kissé túlértékelt) versenyző pályafutása. Jó nagy hülyeséget csinált.
20761 levél
Válasz 12.01.26. 20:13 #69
Eric
A Ferrari már jó előre lenyilatkozta, hogy nem a szépségre mennek. Jó, az nyilvánvaló, hogy nem ez az elsődleges.
De ha már ezt így nyíltan be is dobják a köztudatba (pláne a Ferrari), akkor elég sok torzszülöttre számíthatunk.
Ne legyen igazam...
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
11785 levél
Válasz 12.01.25. 22:21 #68
Ghoost
Rossz ránézni, bele se merek gondolni, hogy tényleg ilyen rusnyaság lesz a több is, ilyen drasztikusan még a kicsinyített hátsószárny sem rontott az autók megjelenésén.
4187 levél
Válasz 12.01.25. 21:22 #67
Madrac
Szerintem ez igy meg evrol evre.
Quoth the raven, `Nevermore.'
112 levél
Válasz 12.01.25. 21:14 #66
Cibi 97
Csak én látom így vagy tényleg sokkal rondábbak lesznek ezek a verdák mint a tavalyiak?
xbox live gamertag: cibi2838
14264 levél
Válasz 12.01.25. 21:13 #65
balays82
Ez a baj, mert ha csak a Caterham nézne ki így, akkor nem is nagyon izgatna. Ez lett az orrmagasságra vonatkozó új előírások végeredménye, de majd ezt is megszokjuk.
2883 levél
Válasz 12.01.25. 21:06 #64
Nayrobi
Várhatóan mindegyik ilyen lesz sajnos...
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 12.01.25. 21:01 #63
balays82
Az új szezon közeledtének biztos jele, amikor elkezdik bemutatni az új autókat a csapatok. Ha nem is hivatalos formában, de idén a Caterham nyitja a sort:

előlről

oldalról

hátulról

Nem mondhatnám, hogy ez a lépcsős kialakítású orr első látásra elnyerte a tetszésemet.
14264 levél
Válasz 12.01.22. 16:20 #62
balays82
Azért azt hozzá kell tenni, hogy a Ferrari és a Mercedes már bejelentette, hogy készülnek valami hasonló megoldással, vagyis lényegében lemásolják a Lotus ötletét. Már be is volt nyújtva engedélyezésre az ő tervük. Szóval nem hiszem, hogy ez a betiltás most annyira jól jött volna nekik. A Red Bull már más kérdés, ők valahogy mindig jól jönnek ki mostanában ezekből a technikai kavarásokból.
3225 levél
Válasz 12.01.22. 00:33 #61
sHarris
Kicsit lekéstem a témáról, de nagy Palik-fanként most vált biztossá számomra, hogy én idén sem nézem az F1-et, vagyis, nagy valószínűség szerint, soha többet már... (Na jó, szívem szerint kismillió ideges/dühös/szomorú fejet pakolnék ide, de még nekem esnének az antipalikerek...)
"A baribibasz söprögessen meg téged te barisutyi temető.Pieszmokáár te Gettlow."
20761 levél
Válasz 12.01.21. 22:35 #60
Eric
Elég rövid úton elmeszelték a Lotus-féle hasmagasság szabályzót...

Szerintem nem kellett volna.
Ha valamit nem a Red Bull, vagy Ross Brawn, vagy netán valamelyik ferraris tervező tesz le az asztalra, az eleve bukásra ítéltetett.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
4187 levél
Válasz 12.01.12. 19:26 #59
Madrac
En azert szerettem csak a Palik/Czollner fele kozvetitest, mert ha nem volt annyira izgalmas a futam eleg volt odafigyelni ha uvoltottek.
Quoth the raven, `Nevermore.'
1087 levél
Válasz 12.01.12. 18:30 #58
richy25
Nekem személy szerint nem volt bajom Czollnerrel (a verseny jobban érdekelt, mint a kommentátor ), gondolom ezzel a Mezeivel se lesz. Jobban érdekel az, hogy az m1-nél némiképp magasabb szintre lép a közvetítés
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
14264 levél
Válasz 12.01.12. 15:35 #57
balays82
Na igen, az ő közvetítéséről is található néhány hajmeresztő videó a youtube-on. Reméljük, azóta csak fejlődött. A MotoGP közvetítései például szerintem nem voltak olyan vészesek.
2883 levél
Válasz 12.01.12. 14:30 #56
Nayrobi
Szerintem aki valamiféle szórakoztató showműsorként tekint az f1re, az hiányolni fogja a palikot meg a czollnert, de azért ez mégis csak sport, bármennyire is "cirkusz", szóval inkább legyen két olyan kommentátor, akik felismerik az autókat és átlátják a szituációkat. Mezei azért necces, emlékszem rá még a Palik-Juni előtti időszakból, háááát. De lehetne rosszabb is.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 12.01.12. 14:13 #55
balays82
A stáb nem tűnik rossznak elsőre, a közvetítés Full HD lesz, ráadásul az MTV megkapta azt a jogot, hogy minden helyszínen forgathasson a rajtrácson is. Így már érthető Bende Adrienn választása is, szerintem az adottságaival nem lesz neki nehéz interjúkat készíteni a rajt előtt.
Bár külön nem emelték ki, de a szabadedzések közvetítési joga is megvan, szóval remélem, az is ki lesz használva.

Azt pedig akkor döntsük már el végre, hogy Czollner indokolatlan üvöltözései jobbak-e, vagy Mezei unalmas közvetítési stílusa. Ha meg tudja különböztetni a Toro Rosso és Red Bull autóit, szerintem már jól is jártunk vele.
2550 levél
Válasz 12.01.12. 13:50 #54
Pomee
EEEEZZZZZZZAAAAAAZZZZZZZ!!!

Nincs itt Gyula...
Never underestimate the power of the Dark Side...
2883 levél
Válasz 12.01.12. 13:24 #53
Nayrobi
A Formula-1-es stáb:

Mezei Dániel - vezető kommentátor

Wéber Gábor - szakkomentátor

Szujó Zoltán - helyszíni tudósító

Bende Adrienn - helyszíni riporter

Bene Emese - rádiós műsorvezető
PSN: nayrobi11
11785 levél
Válasz 12.01.12. 13:14 #52
Ghoost
Mezei sem egy észkombány szerintem, de ne írjuk le előre, egy esélyt megérdemel, aztán majd meglátjuk (Gyuszinál csak jobb lehet). Sok sikert kívánok az új stábnak! Baumgartner? Szerintem nem kéne erőltetni, nagyon gyengén nyilatkozott annak idején versenyzőként is... Bár sok év eltelt azóta, hátha pozitívan csalódunk benne.
5086 levél
Válasz 12.01.12. 13:13 #51
Toki
Mezeinél unalmasabb kommentátor a világon nincs. Még az rtl előtti időkben ő közvetítette egy ideig a forma 1-et, katasztrófa. Nem örülök, persze gyulámnál még mindig jobb egy fokkal. Wéber viszont nagyon jó hogy átment a királyira, őt bírom.
14264 levél
Válasz 12.01.12. 13:09 #50
balays82
Kommentátor Mezei Dániel (nem meglepő), szakértő Wéber Gábor (éljen), boxutcai riporter Szujó Zoltán (erre is lehetett számítani) és Bende Adrienn (róla csak annyit tudok, hogy jól néz ki, és Lotus Ladies Cup versenyző volt tavaly).Baumgartner Zsolt is szerepet fog kapni szakértőként a stúdióban.
2883 levél
Válasz 12.01.12. 12:41 #49
Nayrobi
Én Wéberben reménykedem, Szujó mehetne a helyszínre, igazából főkommentátornak én Haraszti Ádámot akarnám, de ugye ez kizárt...már tart a sajttáj, hamarosan kiderül.

Czollner, Palik és Gyulai Balázs ne legyen.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 12.01.12. 11:43 #48
balays82
Czollner Gyula, Gyulai Balázs, Világi Péter, Pónácz András, Horti Gábor, Baumgartner Zsolt.

Viccen kívül, annak örülnék, ha Wéber Gábor és Szabó Róbert átjönne az RTL Klub stábjából, akár közvetíthetnének is. Az utóbbi mondjuk egy kicsit elfogult a Ferrari felé, de ettől azért még szakmailag nem rossz.
11785 levél
Válasz 12.01.12. 11:24 #47
Ghoost
csak gyuláááát ne, bárki másnak örülni fogok
2883 levél
Válasz 12.01.12. 10:58 #46
Nayrobi
Ma jelentik be az m1-es stábot. Tippek?
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 12.01.12. 09:24 #45
balays82
A törött csontok száma most éppen nem növekedett, mivel pont a szilánkosra tört jobb lábszára sérült meg ismét. Nem mintha ez jó hír lenne, én még azon csodálkozom, hogy elvileg csak hat héttel tart tovább így a felépülése. Mármint a hétköznapi élethez szükséges, a versenyzésre alkalmas állapot már egy másik kérdés.
15994 levél
Válasz 12.01.11. 22:14 #44
ufodani
És igen. Csórikám sok épp csontja nem sok van már.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
11785 levél
Válasz 12.01.11. 21:12 #43
Ghoost
Igen, ezt már megerősítették, HD-ben adja az m1 a futamokat. Az angol wikipédia formula one 2012es résznél megtalálod a rajtrácsot.
112 levél
Válasz 12.01.11. 20:43 #42
Cibi 97
akkor végre HD lesz a közvetítés?
xbox live gamertag: cibi2838
112 levél
Válasz 12.01.11. 20:42 #41
Cibi 97
tudna nekem adni valami linket valaki ahol az összesített pilóta lista van? Vagy olyan még nincsen?
xbox live gamertag: cibi2838
112 levél
Válasz 12.01.11. 20:41 #40
Cibi 97
xbox live gamertag: cibi2838
11785 levél
Válasz 12.01.11. 20:22 #39
Ghoost
Ha ez tényleg igaz, akkor hatalmas pech, sajnálom szegényt, de amúgy sem lett volna reális esélye már idén egyik csapatnál sem autóba ülni. Jövőre pedig, hogy így már addigra 2 év esik ki neki, nem hiszem, hogy kapkodni fog érte bármelyik istálló is, mivel szponzorokkal sem áll olyan jól.
14264 levél
Válasz 12.01.11. 20:11 #38
balays82
Ilyen nincs! A hírek szerint Kubica elcsúszott a jégen és eltörte a sípcsontját. Szegény lengyel, ez azért már durva pechszéria lenne.
14264 levél
Válasz 12.01.06. 11:36 #37
balays82
Erről van szó, gyakorlatilag nem lehet visszatérni az ideális ívre, aminek a szélessége lényegében mindenhol éppen egy autónyi. Sok kanyarban (pl. sikánok) pedig fizikai képtelenség, hogy két autó be tudjon férni egymás mellett.
Ha valaki nem tér le az ideális ívről, akkor a mögötte jövő DRS-el valószínűleg meg tudja előzni, ha azonban letér az ívről, akkor legkésőbb a kanyar előtt be kell engedni a másik autót, vagyis szintén előzés lesz a dolgoból. Esetleg ütközés, de a szabály miatt ilyenkor jó eséllyel az üldözött versenyző lesz a vétekes. Szép kilátások.

Egy kép a Raikkönen szurkolóknak
4187 levél
Válasz 12.01.05. 18:29 #36
Madrac
Mar csak azert is, mert szerintem az idealis iv mellett nem jellemzo az egy autonyi tavolsag a palya szeleig.
Quoth the raven, `Nevermore.'
14264 levél
Válasz 12.01.05. 17:05 #35
balays82
Az FIA tisztázta a védekezésre vonatkozó szabályt

"védekezésnél a védekező pilóta számára csupán egy irányváltás engedélyezett, és amennyiben ekkor letér az ideális ívről, csak úgy térhet vissza, hogy a kanyar bejáratánál legalább egy autónyi szélességű részt kell hagyni a saját autója és a pálya széle között, az előzést kezdeményező rivális számára"

Egy fokkal jobbnak tűnik, mint a szöveg első változata, de nekem még így sem nagyon tetszik. A DRS már így is éppen eléggé kiszolgáltatja az elől haladó versenyzőt a mögötte jövőnek. A "legalább egy autónyi szélességű rész" meghagyásából pedig a gyakorlatban adódhatnak majd problémák, nem tűnik ez így egzakt módon meghatározott távolságnak.
12089 levél
Válasz 11.12.23. 15:04 #34
Gobiakos
Én épp most olvastam, hogy az m1 kapta meg a jogokat, de én spec örülök neki. Gyuszikát meg lehet hanyagolni; ha minden kötél szakad, akkor inkább egy félsüket-félvak kacsa kommentáljon, mintsem ő.
11785 levél
Válasz 11.12.21. 13:36 #33
Ghoost
Csak kérdés, hogy miből fogják ezt finanszírozni, ha még az RTL is csak veszteségesen tudta csinálni. Mondjuk, ha már a közpénzből csinálják ezt a szar csatornát, legalább ennyi legyen rajta ami minket is érdekel
20761 levél
Válasz 11.12.20. 20:07 #32
Eric
Igen, jó előjelek!
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
14264 levél
Válasz 11.12.20. 20:06 #31
balays82
Gyulay Zsolt: "Annyit például már most elárulhatok, hogy a sportág televíziós felvezetése a McLaren 2012-es versenyautójának február eleji bemutatójával kezdődik majd."

Ez több mint biztató kezdés lesz, remélem, végig ilyen elhivatottan állnak majd hozzá a közvetítéshez, akkor nem lesz gond.
20761 levél
Válasz 11.12.20. 20:03 #30
Eric
Spec a pályabejáró sztem jó.
No meg van egy sanda gyanúm, hogy bizonyos műsorelemek a licensszel együtt "járnak", nem elhagyhatók.
"Dilisek ezek a rómaiak...!"
11785 levél
Válasz 11.12.20. 19:45 #29
Ghoost
Remélem ezzel végső búcsút veszünk Czollner Gyuszitól is... Én örülök neki, legalább futam közben sem kell több reklámot néznünk. A közvetítés színvonala viszont nagyon is attól függ, hogy ki lesz a kommentátor. Hosszú felvezető műsorra meg hasonló baromságokra szerintem semmi szükség, úgyis neten olvassa el mindenki a híreket akit érdekel, tulajdonképpen az RTL az ilyen interjúkat, összefoglalókat, pályabejárókat is csak a reklámok és nyereményjátékok megszakítására használta.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.