Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2012

756 levél
Válasz 12.10.09. 18:05 #1328
pb69
Persze, azért is írtam, hogy nem konkrétan rád gondolok.
Csak valahogy mindig ez a fő hivatkozási alap, miszerint Vettel meg sem közelíti Hamilton vagy Alonso szintjét, csupán egy átlagos pilóta, mert csak a legjobb autóval képes nyerni, nem tud előzni, stb.. Én ezeket mindig rendkívül primitív érveknek tartottam, mégis nagyon közkedvelt elméletek.
Én erre csak annyit tudok mondani, hogy ennyi erővel a fent említett két, de az összes többi pilóta is csak a legjobb autóval tudott nyerni, tehát mindenki középszerű.
Sajnos a technikai sport mindig olyan volt (és lesz is), hogy nem lehet megítélni az emberek valódi tehetségét, képességeit. Lehet, hogy egy Vettel vagy Hamilton semmivel sem jobb, mint D'Ambrosio vagy Glock, csak ők soha nem jutnak el komoly csapathoz (ami persze valószínűleg nem csak a véletlen műve). Persze mindez valószínűtlen, de mégsem kizárható.
11785 levél
Válasz 12.10.09. 12:13 #1327
Ghoost
Attól még hogy valaki a legjobb autóval nyer, lehet a legjobb versenyző, a kettő nem zárja ki egymást Bár én nem tartom Vettelt a legjobbnak, de egyértelműen másra sem tudnám azt mondani, hogy ő lenne az.
14264 levél
Válasz 12.10.08. 22:28 #1326
balays82
Akartam én is valamit írni a témához, de mivel szóról-szóra egyetértek azzal, amit az utóbbi két hozzászólásodban olvastam, ezért inkább nem töröm magam.
756 levél
Válasz 12.10.08. 20:15 #1325
pb69
Szerintem sem 2010-ben, sem pedig idén nincs "legjobb" autó. Az egész szezon elég kiegyensúlyozott ahhoz, hogy hol az egyik, hol a másik csapat van előrébb. A végén leginkább az nyer, aki a saját autója domináns szakaszából a legtöbbet tudta kihozni, a rosszabb periódusokban is képes volt (bravúrosan) az élmezőnyben végezni, illetve a szerencse is nagyon fontos dolog.
Csak sokan szeretik azt bizonygatni, hogy márpedig "mindig" a RB a legjobb. Alonso, Hamilton (leginkább ők) vagy Button csak a fantasztikus, zseniális és példátlan vezetői képességeiknek köszönhetik, hogy a gyengébb autókból is kicsikarnak olyan eredményt, hogy a szezonok nagy részében Vettel (esetleg Webber) előtt tudnak lenni. Ezzel szemben Vettel csak hozza a kötelezőt, amikor az idény végén élre áll vagy nyer 1-2 futamot.
Lehet, hogy pont Te nem így gondolod, de az általad is vázolt gondolatmenetnek az esetek 90%-ban az a vége, hogy ezzel támasztják alá, hogy Alo és Ham miért sokkal jobb pilóták Vettelnél, noha az egész érvelés röhejes.
4187 levél
Válasz 12.10.08. 14:42 #1324
Madrac
Tudom, lattam.
Quoth the raven, `Nevermore.'
1989 levél
Válasz 12.10.08. 13:48 #1323
georgee
Nem volt az olyan nagy utkozes amugy. Szerencsetlen a defekt miatt csuszott ki, nem kozvetlen az utkozes miatt. Pont szar helyen talalta el az elso szarny a gumit.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
4187 levél
Válasz 12.10.08. 13:05 #1322
Madrac
Csak egy megjegyzes az Alonso-Raikonnen utkozeshez. Lehet elkerulheto lett volna fekezessel, de mikor annyira suru a mezony ki tudja az nem lenne-e nagyobb baj oka.
Quoth the raven, `Nevermore.'
11785 levél
Válasz 12.10.08. 12:17 #1321
Ghoost
Akkor szerinted mégis kié volt a legjobb autó 2010-ben? Akkor is ugyanez volt, hogy hol a McLaren, hol a Ferrari volt előttük-mellettük, de a Redbull végig, minden futamon ott volt a legjobbak között. 6 futam kivételével mindig dobogón állt valamelyik versenyzőjük. Szerintem sem az az autó a legjobb, ami a leggyorsabb, hanem amelyik a legegyenletesebb erős teljesítményt nyújtja egész évben. (pl 2005 a McLaren volt a leggyorsabb, mégis simán verte őket a Renault) és ez 2010-ben és idén is a Red Bull.
756 levél
Válasz 12.10.07. 23:19 #1320
pb69
A nyers teljesítmény önmagában nem jelenti azt, hogy egy autó a legjobb. Ahhoz bizony a megbízhatóság is fontos és a RB 2010-ben egyáltalán nem volt az. Magyarul nem a RB-é volt a legjobb autó. Vettel igencsak sokszor esett ki az élről vagy nagyon jó helyről, az utolsó futamon visszakapta a sorstól, amit addig elvett tőle. Emellett hatalmas véghajrát nyomott, nagyot küzdött és bőven megérdemelte annyira azt a VB címet, mint anno Hamilton vagy Räikönnen a magáét.
2011-ről nincs mit beszélni, ott tényleg abszolút domináns volt a RB, Vettel "csak" hozta, amit az autó tudott, bár azért az is megsüvegelendő. Az egy Buttonéhoz hasonló VB cím volt.
Idén a RB egyáltalán nem a legjobb. Sőt, lényegében csak ezen a hétvégén mondható a legjobbnak, eddig egy szakaszban sem volt az. Pl. Szingapúrban se nyert volna Vettel, ha nem esik ki Ham, aki az időmérőn is lenyomta. Az ugyanakkor igaz, hogy hol a Ferrari, hol a McLaren, hol a Lotus (néha még mások is) volt előttük és sűrűn váltogatták egymást. Többek közt ezért is vezetik a konstruktőrit. Viszont ne feledkezzünk meg arról sem, hogy Massa, Grosjean legtöbbször súlytalan, tehát Kiminek és Alonak lényegében egyedül kell tartani a frontot a 1,5 RB-al (mert azért Webber sincs Vettel szintjén) szemben. A McLarennél meg kb. minden futamon szopóágra tették vmelyik pilótát, így náluk is összességében "egy pilótányi" erő jön ki.
11785 levél
Válasz 12.10.07. 23:07 #1319
Ghoost
2010-ben is verhetetlen volt az Rb nyers teljesítményben, csak akkor befigyelt néhány műszaki és vezetői hiba is. Idén annyira valóban nem erős, de a vezetői hibákat már kinőtte Vettel, az a pár műszaki megmaradt, de 1-2 kiesés előbb utóbb mindenkit utolér, így vagy úgy. Szerintem is meg fogja nyerni, de én veled ellentétben a Red Bullt tartom idén a legjobb autónak, elég ránézni a konstruktőri vb állására. Abban igazad van, hogy gyakran megesett, hogy eléjük került vmelyik másik csapat, de ez sohasem tartott tovább néhány futamnál, az élen folyamatosan cserélődtek az autók, de Vettel mindig ott volt a tűz közelében, most pedig azokon a klasszikus aero pályákon, ahol már 2009ben is nagyon jók voltak, simán szállítja a győzelmeket.
14264 levél
Válasz 12.10.07. 22:38 #1318
balays82
Ha Vettel idén is megnyeri végül a VB-t, de ennek ellenére lesznek olyanok, akik szerint nem tett érte semmit, nem érdemelte meg, szerencsés volt stb., azok szerintem reménytelen esetek, egyben valószínűleg elvakult Vettel gyűlölők. A Forma 1 történetében még soha senki nem lett érdemtelenül és véletlenül háromszoros világbajnok (kétszeres sem). Tavaly sok embertől hallottam, hogy majd akkor ismerik el a teljesítményét, ha nem verhetetlen autóban nyer VB-t (pedig már megtette 2010-ben is). Idén a szezon nagy részében nem dominált a Red Bull (talán most kezd egy kicsit), hol a Ferrari, hol a McLaren volt előttük, sőt néha még a Lotus is. Jöttek a technikai hibák, a büntetések, rászállt az FIA a csapatra is. Ehhez képest sokan már megint azzal jönnek, hogy majd nem érdemli meg, ha esetleg megszerzi az újabb címet.
Az a helyzet, hogy minden értelemben kezd Schumacher nyomába lépni, mind eredményesség, mind pedig a meglehetősen vegyes megítélése tekintetében is.

Kimi pedig szerintem abszolút helyén van az idei teljesítményét nézve, a mezőny legkiegyensúlyozottabban teljesítő (ezzel együtt valóban legszerencsésebb) pilótájaként megérdemelné a VB harmadik helyet, de ezzel - győzelmek nélkül - a VB címre azért nem lehet odaérni.
756 levél
Válasz 12.10.07. 22:12 #1317
pb69
Egyébként ezt (utolsó mondat) én is maximálisan megértem. Nyilvánvalóan frusztrálja az embert, ha a kedvence kiesik, pláne ha nem is tehet róla. Márpedig Alonsoval ez történt, ráadásul rövid időn belül kétszer is.
Ettől függetlenül nem érdemes mindig másban keresni a hibát, vannak olyan esetek, amikor lényegében "senki" nem hibás. Ilyen a műszaki hiba és ilyen a versenybaleset is, a mai eset szerintem egyértelműen az utóbbi kategóriába sorolható.
Már hallom a hangokat, hogy a Vettel gyerek megint úgy lesz vb, hogy semmit nem tett érte, ölébe hullott, messze övé volt a legjobb kocsi, így könnyű, stb.. Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy még az idény elején pont nélkül végzett az uborkás affér miatt, később az élről is esett ki (Valenciában), aztán Monzában is peches volt. Most a spanyollal ez rövidebb idő alatt esett meg és így tényleg hamar elolvadt a durva előny. Gyakorlatilag csak Räikönnen az, aki még futamot sem nyert, de szinte mindig befut az egyik jobb helyen, így versenyben van (ugyan nem nagy eséllyel) a címért. Mondjuk tőle egyáltalán nem sajnálom ezt, visszagondolva a mclarenes időszakára.
15994 levél
Válasz 12.10.07. 16:33 #1316
ufodani
Az uccsó mondatod áll nálam.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.10.07. 16:30 #1315
balays82
Jó, nyilván ezt nem mondta, csak ugye a tegnapi időmérőn általa okozott sárga zászló utáni reakciója alapján írtam.

Egyébként valójában ezt mondta:

Egyszer csak nem volt több helyem

Ahogy olvasom a kommenteket, elég sok Alonso szurkoló is elismeri, hogy nem Kimi volt a hibás. Sokan persze nem, de el is hiszem, hogy nem könnyű ezt a kiesést feldolgozni.
15994 levél
Válasz 12.10.07. 16:29 #1314
ufodani
Az azért senkitől sem elvárható, hogy ha Alonso halad mögötte, mellette, előtte, akkor húzódjon le, menjen ki a pályáról, lépjen a fékbe nehogy történjen vmi. Érdekes mindig ezt a mondatot olvasom olvasom azoktól akik nem Ferkások. Mást mondott volna Kimi is, ha mondjuk ettől lerepült volna az első szárnya, vagyis önveszélyes is volt a nem fékezése.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
756 levél
Válasz 12.10.07. 16:22 #1313
pb69
Hát pedig nem önszántából tette le a kerekét a fűre. Tisztán látszik, hogy Alonso nem hagyott elég helyet neki a pályán, így kissé lecsúszott róla, miután visszajött pedig "nekikoccant" a spanyolnak.
Nyilván el lehetett volna kerülni a dolgot ha belelép a fékbe, de nem nagyon érdekelte mi lesz Alo sorsa, azt érzékelte, hogy túl komoly baleset nem lesz, nem akart ezért komolyabb lendületet veszteni.
Szerintem tipikus versenybaleset volt. Az azért senkitől sem elvárható, hogy ha Alonso halad mögötte, mellette, előtte, akkor húzódjon le, menjen ki a pályáról, lépjen a fékbe nehogy történjen vmi. Ez vonatkozik a tegnapi vetteles "feltartós" sztorira is.

Amúgy Alonso és Rosberg kiesésével, Grosjean (...) büntetésével, Webber és Schumi hátrakerülésével, ill. Vettel dominanciájával nem volt túl izgalmas futam. Kamui és Felipe jól mentek, utóbbit azért jó volt újra dobogón látni. Buttontól és Hamtől többet vártam volna, Pereznek pedig (komoly tehetsége ellenére) igencsak sokat kell még tanulnia, mert újabb türelmetlen húzással dobott el biztató lehetőséget.

Érdekes lesz ez a VB véghajrá, mert hol az RB, hol a McLaren és hol a Ferrari esik ki vmiért, vszínűleg azon fog múlni a végeredmény, hogy ki lesz képes stabilizálni a helyzetét és a lehető legtöbb futamon a legjobb 5-ben lenni.
15994 levél
Válasz 12.10.07. 15:57 #1312
ufodani
A 2. videon látszik jól
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 12.10.07. 15:56 #1311
ufodani
Nem is érdekli? Érdekes, a videon simán látszik, h egy pöttöm fékezéssel elkerülhető lett volna a defekt. Kimi azt mondja, h le lett szorítva. Ez akkor lett volna igaz ha már Alo mellett lett volna, v legalább félig mellette de ez messze nem így volt. Most így látva igencsak vizipipa vagyok Kimire.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2984 levél
Válasz 12.10.07. 10:09 #1310
Steveyboy
Alo:
Massa: VÉGRE!!!!!
Kamui: Szép volt!
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
14264 levél
Válasz 12.10.07. 09:54 #1309
balays82
Közben megjött Raikkönnen reakciója is:

"I don't care what happened"

Közben lekeverik a nyilatkozatokat, bravó!
14264 levél
Válasz 12.10.07. 09:47 #1308
balays82
A hétvégén éppen azon gondolkodtam, hogy kellene még egy Alonso nullázás, hogy Vettel igazából lőtávolba kerüljön, de nem gondoltam volna, hogy ez ilyen gyorsan bekövetkezik. A jelenlegi erőviszonyok alapján innentől Vettel az első számú esélyes, bár az erőviszonyok idén már megváltoztak néhány alkalommal. Ha azonban marad a Red Bull erőfölény és technikai gondok is elkerülik őket, akkor talán Alonso mai kiesése nélkül is elolvasztották volna az előny az év végére. Majd meglátjuk. Az biztos, hogy Korea Red Bull pálya, tehát nem lenne meglepetése egy helycsere az élen a jövő héten.

Alonso idén sokszor megkapta már a vele nem szimpatizálóktól a mázlista jelzőt (tőle is), de a két rajtbaleset utáni nullázása után ezt talán el lehet felejteni. Úgy látszik, a szerencse hosszú távon tényleg kiegyenlítődik. Ezen felül a Ferrari sem feltétlenül alkalmas arra, hogy érdemben küzdeni lehessen vele a VB címért, bár Massa mai második helye ezért jelzésértékű, nyilván Alonso is versenyképes lett volna vele, ezért is lehet különösen bosszantó a kiesése.

Massa meg végre dobogón, ha tényleg a küszöbön állt a jövő évi szerződése, akkor ennek elégnek kell lennie, hogy oda kerüljenek rá az aláírások is. Nem mondom, hogy az észérvek is feltétlenül ezt diktálnák egyetlen dobogó után, de az utóbbi időben bemutatott fejlődése azért így is szembetűnő. Ha pedig Alonso is egy olyan hátvédet akar maga mögé, aki semmi veszélyt nem jelent rá, akkor jó esély van a hosszabbításra. Én örülnék neki, legalább nem egyszerre távozna az a két pilóta a mezőnyből, akinek az elmúlt 18 évben szurkolni tudtam.

Szegény Schumi pedig végül lemaradt a pontszerzésről, pedig szép lett volna az elmúlt egy hét viszontagságai után. Sajnos azonban a Mercedes már ahhoz sem elég, hogy egy Toro Rosso versenyzőt meg lehessen vele előzni lágy gumikon. Mert szerintem ez nem Schumacheren múlt.
15994 levél
Válasz 12.10.07. 09:37 #1307
ufodani
Alonso:
"Hogy őszinte legyek, nem tudom, hogy Räikkönen mit gondolt az első kanyarban. Eltalálta a hátsó kerekemet, melynek köszönhetően kaptam egy defektet, és már nem tudtam folytatni a versenyt. Nagyon csalódott vagyok emiatt, mivel fontos pontokat vesztettem ezzel, akárcsak Belgiumban, amikor szintén tehetetlen voltam. De ilyen a versenyzés..."

"Most azonban túl kell tennünk ezen magunkat és csak a jövő hétre koncentrálni, amikor Koreában újra pályára gurulunk. A legfontosabb az, hogy megtartsuk az előnyünket, amihez gyakorlatilag jelen esetben csoda kell. Folytatnunk kell az autó fejlesztését, mely futamokat óta ugyanaz. A legutóbbi 6 futamon ugyanazzal az autóval vettünk részt a hétvégéken, ami nem ideális."

"Koncentrálnunk kell, és mellőznünk a hibákat. Eddig a következetes teljesítmény miatt álltunk az élen, de most többre van szükségünk. Mások hibáznak, amit nem mindig tudunk elkerülni. A Red Bull nagyon gyors, és erre reagálnunk kell."

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 12.10.07. 09:34 #1306
ufodani
Nagy grat Massánal és Kobának és persze Sebának.(Az Öreg is jót hajtott).
Amennyiben nem kap normális fejlesztést a Ferka(bár most Massa 2.helye talán vmiféle fejlesztésnek is köszönhető), akkor Seba véd.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.10.07. 09:32 #1305
balays82
14264 levél
Válasz 12.10.07. 09:19 #1304
balays82
Szegény Koba-san, el fog így úszni ez a dobogó.
14264 levél
Válasz 12.10.07. 08:50 #1303
balays82
A Mester oktatta egy kicsit a fiatal skótot.
15994 levél
Válasz 12.10.07. 08:43 #1302
ufodani
Ráküldték Vettelre az biztos, de a nagy rohanásában rem nem lesz crach.
De azt azért tudjuk, ha a RB nem megy gallyra akkor Vettelé a meccs.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.10.07. 08:41 #1301
balays82
Az milyen lenne, ha Massa elkapná Vettelt? A dobogón szerintem alá is íratnák vele a jövő évi szerződését. Erre persze nincs sok remény, de már ez a második hely is csodás lenne.
15994 levél
Válasz 12.10.07. 08:37 #1300
ufodani
Perez mi a faxért rohan ennyire, külső íven mit akart Hambi ellen?

Bala

Massa milyen jól megy már. Ezért is nagy kár(nekem) Alo pottyanása, valszeg neki még jobban menne
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.10.07. 08:37 #1299
balays82
Perez a saját autójának előzése közben esett ki.

A "hely nem hagyást" nem úgy értem, hogy szerintem Alonso hibás lett volna, neki sem volt helye, talán Button mellett.
15994 levél
Válasz 12.10.07. 08:30 #1298
ufodani
Háát lehet, mármint a hely nem hagyás. Ezt még megnézem.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.10.07. 08:27 #1297
balays82
Én úgy láttam, hogy először Alonso hagyott kevés helyet neki, ami miatt Kimi nem tudott hová menni, ezért hátulról egy kicsit meglökte. Ez még nem is lett volna talán olyan nagy baj, az már inkább, hogy a Alonso gumiját kivágta Kimi első szárnya. Jelzésértékű, hogy nem is vizsgálják az esetet, nagyon nincs is mit.
15994 levél
Válasz 12.10.07. 08:22 #1296
ufodani
Miért nem Kimi szemszögéből ismétlik a rajtot??? Ott lehetne tisztán látni az Aloval valót.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.10.07. 08:16 #1295
balays82
Stop & go Grosjeannak! Na meg ami még a futam után jön. Jövőre szerintem nem szabadna ülést kapnia, ennyire gyenge rajtolót én még az életben nem láttam.

ufodani:
Nem baj az, legalább nem dumálnak neki a rádióban, hogy miért kell éppen visszavenni a tempóból, nyomhatja, ahogyan a csövön kifér. Amíg le nem rohad a verda alatta.
15994 levél
Válasz 12.10.07. 08:15 #1294
ufodani
Ez ütött: Perez a saját autóját előzte meg

Sumi telemetriája elveszett... erre tényleg nincs már jelző
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.10.07. 08:13 #1293
balays82
Így van. Hajrá Massa (de szép lenne végre egy dobogó) és persze hajrá Schumi! A 14. helyről már lehet fogni jó pár pontot.
15994 levél
Válasz 12.10.07. 08:11 #1292
ufodani
Grosjean ismét. Toljad Massa csak úgy becsületből.
Kimi a kedvenc(massa) de ez basszus
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.10.07. 08:10 #1291
balays82
Nem Grosjean, Kimi volt a Lotus, akivel Alonso ütközött, de itt nem volt hibás. Gro "csak' Webbert ütötte ki. Hihetetlen ez az ember!
15994 levél
Válasz 12.10.07. 08:08 #1290
ufodani
Ha bírja a verda akkor fel is jön 4 pontra. Ez van Alo 2. nullázása, a ferkának ez nem fér bele.

Massa 4.!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.10.07. 08:08 #1289
balays82
Mutassák már, mi volt! Csak nem megint Grosjean kezdte?
14264 levél
Válasz 12.10.07. 08:04 #1288
balays82
Hoppá, rajtbaleset. Alonso, Webber, Rosberg.

És Alonso kiesett! Na itt van Vettel óriási esélye.
2984 levél
Válasz 12.10.06. 23:31 #1287
Steveyboy
Aaaaz igazi klasszikus.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
14264 levél
Válasz 12.10.06. 23:10 #1286
balays82
Hát én a 2006-os Brazil Nagydíjon elhangzó "éppen sz*rni voltam" beszólása óta már semmin nem lepődök meg tőle. Amúgy meg igaza van, mit foglalkozzon ő másokkal, nyilván nem szándékosan cseszte el a saját (és ezzel mások) utolsó gyors körét.
31909 levél
Válasz 12.10.06. 23:05 #1285
Creativ3Form
Mr. Icemant nem érdekli...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.10.06. 22:52 #1284
balays82
Én is meg vagyok döbbenve. Mármint azon, hogy ez miért ért megrovást. Mert így tényleg olyan, mintha Vettel ugyan szabálytalan lett volna, csak éppen valamiért nem büntetik. Én viszont akárhányszor megnéztem, semmi szabálytalant nem láttam a felvételen. Hacsak nem foglalták időközben a szabálykönyvbe, hogy a pályát is el kell hagyni, ha Alonso jön egy másik mögött. Nem értem a versenybíróságot, hogy miért kelti mesterségesen a feszültséget, mert nem hallottam róla, hogy a Ferrari panaszára indult volna a vizsgálat (bár ettől még lehet, hogy így volt).

Ami még érdekes, hogy miután nyilvánosságra került, hogy Hamilton elhagyja a McLarent, egyből kap a csapattársától egy másodpercet, holott előtte dominált az időmérőkön. Bár nyilván csak véletlen egybeesésről van szó.
15994 levél
Válasz 12.10.06. 13:14 #1283
ufodani
Ez így van, most az Alo(Ferka) fanság csipog, amúgy pedig Sebájék szájkaratéztak volna. Mégis azt mondom, ha durva nem is, de 1-2 tizedhez elég az alig is. Elöbb kellett fékezni és az ív is olyan lett amilyen.
Zárójelben: Seba nem nagyon tudott hova menekülni és vsz ezért lett a bölcs döntés, h dá-dá. Viszont ha dá-dá akkor mégiscsak történt vmi..
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
11785 levél
Válasz 12.10.06. 13:05 #1282
Ghoost
Nekem ez itt nem tűnik annyira durvának, ha meg ezért büntetik Vettelt a csapból is az folyna hogy Alonsot nyomja a FIA.
15994 levél
Válasz 12.10.06. 12:35 #1281
ufodani
3(!) órán kesresztül tárgyalták Alonso fel(nem)tartását Vettel álltal, végül megrovást kapott. Megrovás? Kész röhej! Óvodában vagyunk? Nálam egyértelmű, h Alo nem tudott az ideális ívre menni a kanyar elött. Ezt h nem lehet büntetni?
Ja, csajokat nem illik bántani, pláne ha az még a nagy kedvenc is egyben
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 12.10.06. 12:29 #1280
ufodani
Papír. Hambi nekem a meglepi minuszban. A RB az új szárnyakkal alázott, Kimi elkúrta az éppen gyors körön levőeket.
A Vettelesek nyilván érlelik a gondolatot. Hiba
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
11785 levél
Válasz 12.10.06. 12:13 #1279
Ghoost
Na időmérő edzés? Szerintem szép lassan érik a Vettel 3. vb címe.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.