Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2012

11785 levél
Válasz 12.09.23. 19:14 #1228
Ghoost
Sennát szerintem azért nem büntették, mert a Massa támadása sem volt teljesen szabályos, ha jól emlékszek majdnem az egész autója a fehér vonalon kívülről esett be mellé, márpedig ilyenkor szerintem nem kell helyet hagyni, ha valaki a pályán kívülről próbálkozik.
14264 levél
Válasz 12.09.23. 19:09 #1227
balays82
Látok rá én is esélyt, hogy így lesz, de nem szeretném, mert amíg Scumacher a mezőnyben van, addig számomra sokkal érdekesebb a Forma 1, mint nélküle, szerepeljen bárhogyan. Nyilván akkor is érdekelni fog és nézni fogom, ha végleg visszavonul, ahogyan 2007 és 2010 között így tettem, de akkor is.

A büntetéshez még annyit, hogy el lehet fogadni (a döntés indokolása szerint Schumacher el is ismerte, hogy hibázott), de azt azért nem tudom, hogy Webber fehér vonal átlépése miért nem ért meg egy vizsgálatot sem, illetve Senna miért úszta meg a Massa elleni manőverét, pusztán azért, mert utóbbi óriási bravúrral megfogta az autóját.
31904 levél
Válasz 12.09.23. 18:55 #1226
Creativ3Form
Sztem vissza fog ő vonulni. Tavaly még adott magának egy utolsó utáni esélyt, de a sorozatos kiesések, hol a verda miatt, hol önhibájából (több van azért a verda miatt hála az égnek), sztem elvették a kedvét. És ezt így tényleg kár erőltetni, mert ez a Merci sztem nem lesz már jobb.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.09.23. 18:44 #1225
balays82
Na szép, Schumacher 10 helyes rajtbüntetést kapott a Japán Nagydíjra. Pedig állítólag a Mercedes gyanúja szerint műszaki hiba miatt nem tudott megállni, de ezek szerint a versenybíróság előtt ezt nem sikerült bizonyítani. Schumi amúgy az eddigi 14 versenyből mindössze 7 alkalommal tudott célba érni, szerintem ilyen sem volt még a karrierje során.
11785 levél
Válasz 12.09.23. 16:25 #1224
Ghoost
Pont ezért írtam 2 hete, hogy Vettelt egyáltalán nem szabad még leírni. Nem alkalmas ez a pálya autóversenyzésre, ebben egyetértünk, elég lenne egy ilyen pálya a naptárba, az meg maradjon akkor Monaco.
14264 levél
Válasz 12.09.23. 16:16 #1223
balays82
Két hete még úgy tűnt, Alonso-Hamilton párharc lehet a VB címért, ez után a vereny után már nem ez a helyzet, inkább Vettel a fő kihívó. De ebből is látszik, hogy ezt már inkább csak Alonso szúrhatja el.

A futam első órája dögunalom volt, safety car nélkül ez a pálya nem sokat ér szerintem, igaz, hogy a safety car meg mindig jön. Nem örülök az újabb 5 éves szerződésnek, továbbra is úgy gondolom, hogy nem ez a Forma 1 helyes iránya.
14264 levél
Válasz 12.09.23. 15:49 #1222
balays82
Azta, de "rutinos" volt a két Sauber pilóta. Szegény Hulk.
14264 levél
Válasz 12.09.23. 15:34 #1221
balays82
Massa mit fogott meg, te jó ég! Már megint bent láttam a biztonsági autót.
14264 levél
Válasz 12.09.23. 15:32 #1220
balays82
Nem tudom, mi volt ez, remélem, csak a fékkel volt valami, mert egyébként durva vezetői hiba.
31904 levél
Válasz 12.09.23. 15:25 #1219
Creativ3Form
Ezt el se hiszem...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.09.23. 15:25 #1218
balays82
Vergne te idióta!

szerk: Visszavonom, ezt megint Schumi nézte be, ez egyszerűen nem az ő pályája.
14264 levél
Válasz 12.09.23. 15:08 #1217
balays82
Jöhet a safety car. Csak a szokásos.

A versenynek mondjuk jót tesz, kicsit felkavarja az állóvizet, jöhet a taktikázás.
31904 levél
Válasz 12.09.23. 15:01 #1216
Creativ3Form
Webber volt? Akkor benéztem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.09.23. 15:01 #1215
balays82
Webbernek kinéz egy büntetés.

Az azért durva, hogy eltelt egy óra, de csak most vagyunk a futam felénél. Még szerencse, hogy gyorsulnak a végére, különben alig férnének bele a 2 órába.
31904 levél
Válasz 12.09.23. 15:00 #1214
Creativ3Form
Na szép, Vettel meg lehet kap pár körön belül egy büntit...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.09.23. 14:57 #1213
balays82
Azért remélem, Hamilton nem írja alá mérgében a Mercedes szerződést. Nem igazán megbízható a McLaren, így meg hiába a gyorsaság.
14264 levél
Válasz 12.09.23. 14:52 #1212
balays82
Én annyira nem örülök, Alonso nyert ezzel a legtöbbet. És még a vereny fele sem ment le, történhet itt még sokminden.
31904 levél
Válasz 12.09.23. 14:47 #1211
Creativ3Form
Hambi, szevasz!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.09.23. 14:36 #1210
balays82
"Hülkenberg csapattársa Sergio Perez"

Köszönjük Mezei, ma is tanultunk valamit.
14264 levél
Válasz 12.09.23. 14:03 #1209
balays82
Szuperlágyon a két Mercedes. Hol itt a nagy taktika? Bár ők inkább ne is próbálkozzanak két kiállással.
14264 levél
Válasz 12.09.23. 13:52 #1208
balays82
Eső az nincs, állítólag nem is lesz, csak óriási páratartalom.

Véleményem szerint nem lesz gond Maldonadóval a rajtnál, tisztában van vele, hogy nincs több dobása, ha bajt csinál, neki is jön az eltiltás.

Annak örülök, hogy lassan lezáródik a Hamilton-Schumacher féle szappanopera, marad mindenki szépen a fenekén jövőre.
7503 levél
Válasz 12.09.23. 12:01 #1207
Attila88
Hambi - Pastor első sor.

"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
14264 levél
Válasz 12.09.22. 18:56 #1206
balays82
Holnapra esőt jeleznek előre a futam idejére. Na, az nagy lenne.
2984 levél
Válasz 12.09.22. 18:07 #1205
Steveyboy
Igazából a fő mozgatórugó a történetben az Hamilton, ha nem megy a Mercihez akkor semmi nem fog történni, max. Perez vált csapatot még idén év végén. Ha pedig megy akkor izgalmas holtszezonnak nézünk elébe...
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
11785 levél
Válasz 12.09.22. 18:04 #1204
Ghoost
Massa sehova se fog kelleni, ha a Ferraritól kiteszik, az meg, hogy őt pont Schumi váltsa szerintem elképzelhetetlen, de a többire sincs sok esély szerintem.
2984 levél
Válasz 12.09.22. 17:58 #1203
Steveyboy
Massa -> Sauber
Perez -> Mclaren
Hamilton -> Mercedes
Schumacher -> Ferrari

Annyira nem elképzelhetetlen, bár szvsz Hambi marad a helyén év végén, nem lesznek itt nagyobb változások a "pilótapiacon". Majd 2014-ben amikor Webbert (és valszeg Schumit is) nyugdíjazni fogják...
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
14264 levél
Válasz 12.09.22. 16:22 #1202
balays82
Egészen biztosan képes lenne rá egy megfelelő autóval. A Mercedes sajnos nem az, szerintem jövőre sem lesz, 2014 meg zsákbamacska minden csapat számára, mindenki abban bízik, hogy az új autójuk VB címért megy majd (még a Williams is ezt tűzte ki célul), de nyilván nem fog sikerülni mindenkinek. Ezért félek én Schumacher októberi bejelentésétől, sőt előtte még lesz egy Mercedes igazgatótanácsi ülés is, ahol túl sok érvet a Forma 1-es projekt folytatása mellet azért nem tud majd felmutatni a csapat.
31904 levél
Válasz 12.09.22. 16:10 #1201
Creativ3Form
Ja, csak szomorú, hogy két ilyen pilóta mint a Schumi és a Rosberg állandóan a HA-ban kell, hogy bízzanak. Bármibe lefogadom, hogyha egy megbízható verda lenne a Schumi alatt, már nyert volna futamot, nem is egyet a visszatérése óta.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.09.22. 16:06 #1200
balays82
Én sem gondoltam volna. A McLaren és főleg Hamilton viszont minden pályatípuson ott van az élen, nagyon nagy formába lendült(ek). Remélem, Maldonado ne kever be holnap a rajtnál senkinek.

A Mercedes meg valóban nem jött ki, de nem is lett volna értelme, ha kemény keveréken akarnak kezdeni. Egy jó gumitaktika, egy safety car és meg is van a győzelem.
15994 levél
Válasz 12.09.22. 16:04 #1199
ufodani
Hambi és Maldonado holnap a rajtnál..vsz pitty-putty lesz.
Alonsonak ez volt a max, na majd holnap
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31904 levél
Válasz 12.09.22. 16:01 #1198
Creativ3Form
Hihetetlen, hogy Vettel tönkrevert mindenkit a szabadedzéseken, erre ma meg csak 3.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.09.22. 15:59 #1197
balays82
Az év elején még volt esélyük, mentek is érte. Most már nincs bennük, hiába a számos újítás. Szerintem ki sem fognak jönni.

szerk: Pastor, te állat! És most pozitív értelemben.
15994 levél
Válasz 12.09.22. 15:59 #1196
ufodani
minek menjenek a reménytelenért. A verseny fontosabb.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31904 levél
Válasz 12.09.22. 15:58 #1195
Creativ3Form
Annyira unom már a Merci ezen taktikáját. Áááááállandóan ezt csinálják, egyszer nem próbálnák meg, hogy menjenek az első két sor valamelyikéért. Ok, hogy kevés esélyük lenne, de akkor is. Egy Raikkönen vagy Massa tuti nyomná neki.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 12.09.22. 15:57 #1194
ufodani
2 gyors belefér. Ill mégsem.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.09.22. 15:55 #1193
balays82
Alonso egylövetű lesz a Q3-ban. Kockázatos ezen a pályán.

A két Merci meg kemény keveréken megy. Ezek szerint jó nekik a 9.-10. hely, inkább taktikáznak a gumikkal.
14264 levél
Válasz 12.09.22. 15:50 #1192
balays82
Hamilton és Vettel más ligában megy ma, mint a többiek, de általában is elég nagy különbségek vannak az élcsapatok pilótái között. Vettel Webbert, Hamilton Buttont, Alonso Massát, Grosjean meg Kimit verte meg nagyon. A Mercedes a kivétel eddig.
15994 levél
Válasz 12.09.22. 15:45 #1191
ufodani
kimi, massa rip
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.09.22. 15:43 #1190
balays82
Hú Schumi, ez meleg volt.

Kimi viszont kicsúszott a 10-ből, valószínűleg nem itt lesz meg neki az első győzelme, bár Szingapúrban soha nem lehet tudni. A Force India brutálisan jó, a Sauber viszont csak szenved ez a pályán, nem nagyon fekszik nekik.
31904 levél
Válasz 12.09.22. 15:43 #1189
Creativ3Form
Huhhhhh, Schumi éppen hogy becsúszott a Q3-ba.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.09.13. 11:03 #1188
balays82
Nyolcvannégy éves korában elhunyt Sid Watkins, a Forma-1 korábbi legendás főorvosa. Pedig nemrég még a versenyeken is lehetett látni, úgy tűnt, jó egészségnek örvend. Nyugodjék békében!
14264 levél
Válasz 12.09.10. 19:22 #1187
balays82
14264 levél
Válasz 12.09.09. 22:55 #1186
balays82
Webbernek már van szerződése jövőre, utána meg valószínűleg befejezi, szóval ő már biztosan nem megy, bár tárgyaltak. Massa akár maradhat is jövőre, bár én is azt mondom, hogy nem feltétlenül lenne jó döntés egyik fél részéről sem. Perez szerintem minden további nélkül beállna Alonso mögé, ha úgy adódna. Nem is biztos, hogy hülyeség lenne, látjuk, hogy a Ferrari hogyan szabadul meg a legnagyobb sztárjaitól is, ha valaki másban több lehetőséget lát. Alonso sem érinthetetlen, még akkor sem, ha most annak tűnik.
756 levél
Válasz 12.09.09. 21:51 #1185
pb69
A versenybíróság vitatható, sőt sokszor vitathatatlanul idióta döntésein sokat csámcsogtunk mostanában, legyen szó bárkiről. Nem annyira vagyok biztos abban, hogy érdekli őket mik a jelenlegi szabályok, ítélkeznek össze-vissza.
Az sosem volt kérdés, hogy vannak az egyenlőknél is egyenlőbbek (pl. Hamilton, Alonso) és vannak a szopóágon lévők (pl. Schumi).
Én egyáltalán nem tartom reálisnak, hogy Alonsonak a hazai pálya miatt kedveztek volna. Ugyanezt a (szerintem rossz) döntést simán meghozták volna Japánban, Angliában, de akár Németországban is.

Massa a sérülése óta jó ha 3 értelmes futamot fel tud mutatni. Már rég bebizonyította, hogy semmi keresni valója nincs egy Ferrariban, csak a bohócszerepet töltheti be (annak ellenére, hogy emberként szimpatikus).
Persze az is az igazsághoz tartozik, hogy a Ferrarinál mindig ez volt a kedvelt helyzet. Barrichello vagy Massa egyértelműen vízhordónak lettek odatéve a többiek mellé. Most is ilyen szerepre keresnek vkit, kérdés ki fogja vállalni ezt. Nyilván az kell, hogy elfogadja a másodhegedűs szerepet, de elől legyen a futamokon, hogy kellőképp segíthesse onnan Alonsot (mint ma Massa tette) és a konstruktőrin is gyűjtögesse a pontokat. Webber jó döntés lehet, egy Perezt pl. sajnálnék.
15994 levél
Válasz 12.09.09. 20:24 #1184
ufodani
Domenicali:
"Felipe mindenkinek bizonyította - nem nekünk, mert mi eleve tudtuk -, hogy képes a top helyekért harcolni, és azt is bizonyítottuk, hogy a Ferrarinál csapatként dolgozunk azért, hogy elérjük a céljainkat."
Ha ezt a mondatot döntésnek tekintjük akkor Massa marad. Egyébként úgy gondolom, ha a hátralevőkön hasonlóan teljesít, akkor tényleg marad.
A csapatként dolgozunk vsz Alonso elengedésére utalt. Mi másra, hiszen amúgy mindenki csapatként dolgozik.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 12.09.09. 20:10 #1183
ufodani
Azért tényleg van olyan szabály amit Bala mond és Te sem mondasz mást, de az is igaz, h szitu függő azaz bizonyos helyzetekben szubjektív is lehet, akár azért is mert Alo otthon volt . Na ezt csak a "kedvetekért" mondtam . Nincs kicsukva az sem, ha ma Alo a bal indexe után be is fejezi az előzést még a gyepen keresztül is, Seba semmit sem kap. Mint ahogy tavaly Alonso sem.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.09.09. 20:08 #1182
balays82
"Azért ezt a sokat emlegetett szabályt nem azért találták ki, hogyha vki ész nélkül beszúr mellém, akkor nekem takarodni kell félre és asszisztálni az előzéshez."

Biztos vagy te ebben? Mert a versenybíróság ma tulajdonképpen így értelmezte a dolgot Vettel megbüntetésével.
756 levél
Válasz 12.09.09. 19:47 #1181
pb69
Itt egy remek összehasonlító videó a két esetről.
Kb. mintha ugyanazt látnánk a két képen, miután szemben érkeznek a versenyzők, kikockáztam párszor az egészet és nem sok különbséget véltem felfedezni a két eset között.
Ráadásul a videó elején látható, hogy tavaly Vettel már jóval hamarabb bement Alonso mellé. Amikor az egyik felvételen Vettel már gyakorlatilag előzné a spanyolt, akkor a másikon utóbbi még csak kacsintgat előre és tervez.
Továbbra is azt érzem, hogy Alo gyorsabb volt, de nem akart várni, mert fűtötte az egoizmus (vagy hívjuk bárhogy). Úgy gondolta, hogy most jól megfirkálja Vettelt, visszavág a tavalyiért és betette oda az autót, ahova már nem "illik". Vettel ment a helyén, nem volt annyira előzékeny (ahogy mások sem szoktak azok lenni, erre hoztam pl. a Di Restás esetet), Alo meg szép látványosan kirongyolt a fűre.
Egyébként volt még egy kis hely köztük, szóval akár maradhatott volna félig a pályán is, utána Vettel beljebb ment, szóval el lehetett volna kerülni ezt a teljes autós parádét, csak hát az nem lett volna annyira látványos és feltűnő.
Ugyanannyira lett volna elvárható Alonsotól, hogy megpróbáljon minél inkább a pályán maradni, mint Vetteltől, hogy elengedje őt.
Azért ezt a sokat emlegetett szabályt nem azért találták ki, hogyha vki ész nélkül beszúr mellém, akkor nekem takarodni kell félre és asszisztálni az előzéshez. Ennyi erővel minden féktávon félgázzal be kell menni a másik mellé, ő meg majd félreáll.
14264 levél
Válasz 12.09.09. 18:50 #1180
balays82
Csak sajnos idén (nagyrészt pont a tavalyi monzai események hatására) bevezették azt az "udvariassági szabályt", hogy az elől levő köteles egy autónyi helyet hagyni maga mellett, hogy amennyiben a hátulról érkezőnek a KERS, illetve esetlegesen a DRS is kevés lenne az előzéshez, akkor még ilyen módon is előnyben legyen. Mivel ugye az előzés a Forma 1 lényege, a körülményei meg teljesen mellékesek, a lényeg, hogy a nép jól szórakozzon. Ebből a szempontból a büntetés szerintem jogos, maga a szabály vitatható, ami alapján kiosztották. De amúgy mindegy, mert Vettel autója valószínűleg amúgy sem bírta volna végig a már krónikusnak mondható generátorhiba miatt.
15994 levél
Válasz 12.09.09. 16:50 #1179
ufodani
A tavalyi eset Alonso vs Vettel. Vsz a tavalyi nem volt annyira komoly, ráadásul Sebának még így is sikerült az előzés.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.