Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2012

14264 levél
Válasz 12.07.25. 12:58 #978
balays82
Akkor is írhattad volna inkább azt, hogy Vettelt megbüntették, mert nem Button, annak nagyobb valóságalapja lett volna. A versenyfelügyelők bizonyos mértékű elfogultságával és az abszolút következetlenségükkel én is egyetértek, sokszor volt már erről szó itt is. De az elméletedet továbbra is túlzásnak tartom.

Hamilton meg olyan simán ment el Vettel mellett, utána pedig olyan simán húzott el tőle, hogy én azt nem nevezném érdemi akadályozásnak. Oké, Vettel elvileg bukott miatta 1 másodpercet (ami valószínűleg a második helyébe is került) és talán ki is zökkentette a versenyritmusából, de ezzel az erővel mondhatjuk azt is, hogy az összes lekörözendő pilóta akadályozza a lekörözőket, az mindig bizonyos mértékű időveszteséggel jár, tehát olyan szabályt kellene hozni, hogy a lekörözöttnek le kell állni a pálya szélére, amíg el nem mennek mellette a leköröző versenyzők. Ami nyilván hülyeség, ezzel az erővel a lekörözöttet ki is lehetne zárni a versenyből, mert akadályozza a körelőnyben lévőt. Jelzésértékű, hogy ebben az esetben Horner sem állt ki Vettel mellett, csak a verseny utáni felfokozott idegállapotnak tanúsította Vettel nyilatkozatát. Ez azért szerintem jelent valamit. Ha Vettel kicsit jobban figyel, akkor ugyanúgy maga mögött tarthatta volna Hamiltont, ahogyan azt Alonso is tette, akit ráadásul szerintem inkább akadályozott az, hogy körökön keresztül egy lekörözött pilóta támadási kísérleteit kellett levédekeznie, mégsem szólt egy szót sem a Ferrari (hivatalosan). Vettel elbambult, Hamilton kihasználta, ami kellemetlen lehetett a német számára, ezen kiakadt.

Ami meg a DRS-t illeti, még mindig jobb, ha a lekörözöttek ellen használják, mintha a lekörözött használja visszaelőzésre. Amúgy vacak egy találmány, ezzel egyetértek.
11785 levél
Válasz 12.07.25. 12:50 #977
Ghoost
Az, hogy lehet DRS-t használni a lekörözésnél szerintem teljesen logikus, ezzel is segíti, hogy könnyebben menjen végbe az előzés, és a lekörözött pilótának sem kell így annyira elvennie. Vannak ilyen szituációk amit említettél, hogy ez segít így a védekező pilótának, de azért egy 50-60 körös versenyben úgysem lesz előtte mindig valaki, nem?

Szerintem a hamilton körvisszavételével sem volt alapvetően semmi gond, amikor megelőzte Vettelt úgy volt vele, hogy majd Alonsot is simán otthagyja aztán megy tovább a dolgára, csak már az az előzés nem jött össze neki, ezt körökkel ezelőtt nem lehetett tőle elvárni, hogy ezt mérje fel, és emiatt ne menjen el Vettel mellett se hanem tötyögjön ott meg maradjon le stb.
756 levél
Válasz 12.07.25. 12:37 #976
pb69
Hamiltont jobb nem ellenpéldaként felhozni, mert neki nézték el a legtöbb szabályszegést amióta követem a F1-et. Az, hogy sokat büntették és ő ezért nyafogott meg jött a "néger vagyok" dumával, még nem jelenti azt, hogy akkor áldozat. Egyszerűen (a karrierje elejét és a mostani szezont leszámítva) annyira képtelen szabályosan versenyezni, hogy szinte minden versenyre jutott min. 1 idióta húzása. Volt amiért büntették és volt amiért nem (elég sokért nem). Magyarul: kb. 5x annyi szabálytalanságot csinál, de mondjuk csak 2x többet büntetik mint a többieket.
A brit vonal nekem se tűnt fel addig, amíg Button nem keveredett "tűzközelbe". Amúgy nagyon sok a brit a kijelölt felügyelők (volt pilóták) közt és ez se mindegy.

Vettel-Hamilton: azt mondták, hogy a szabály szerint nem lehet akadályozni a körelőnyben lévőt. Hamilton egyértelműen hátráltatta, tehát szabálytalan volt. Ennyi. Amúgy mindegy, hogy Buttonért, saját magáért, vagy Vettel szopatásáért csinálta, unfair volt, legalább annyira mint Vettel pályán kívüli előzése.

A DRS önmagában is egy röhej, legszívesebben arcon csapnám egy büdös ponttyal aki kitalálta. Az pedig szintén vicc, hogy lekörözéseknél is használható. A mostani futamon is kergették Alonsot és jó párszor az (is) húzta ki, hogy volt előtte egy lekörözött és így ő is használhatott DRS-t. No comment...
15994 levél
Válasz 12.07.25. 12:33 #975
ufodani
Ez az 1kör + 1mp-es okfejés ütött
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.07.25. 11:57 #974
balays82
A hozzászólásod első felével abszolút egyetértek, tulajdonképpen tökéletes összefoglalása az egész problémakörnek, hogy "ami nem egyértelműen szabálytalan, az szabályos". Erről van szó, ezért van az, hogy az ilyen esetek után nem büntetés jön, hanem szabálymódosítás, kizárólag a jövőre nézve.

A második felével viszont már nem értek egyet, szerintem ez az "azért büntetik, mert nem brit" elmélet nagyon sántít. Ha két szóban kellene összefoglalni, hogy miért, akkor annyit írnék: Lewis Hamilton. Neki azért elég sűrűn osztogatták a büntetéseket az elmúlt években, néha kétes szituációkban is, pedig legjobb tudomásom szerint ő is brit.

Az viszont tényleg egy érdekes kérdés, hogy a lekörözött versenyző milyen alapon támadhatja meg a dobogóért küzdőket? Elvileg jogosan, mert tudomásom szerint nincs olyan szabály, ami ezt kizárná. Más kérdés, hogy ilyen szituáció ritkán fordul elő a dolog természetéből adódóan. Hamiltonnak joga volt a saját tempójában közlekedni a pályán, mivel pedig a friss gumikon gyorsabb volt Vettelnél, joga volt megelőzni is. A dolog attól érdekes, hogy Vettel mögött Button ment, aki ráadásul a kerékcserék után megelőzte a németet, ami valószínűleg nem következett volna be, ha Vettel nem veszít kb. egy másodpercet az előzés miatt. Ilyen értelemben nehéz vitatni, hogy Hamilton a csapattársa segítése érdekében villogott, a saját versenye szempontjából ennek már nem volt jelentősége. Vitatható, hogy ez mennyire volt etikus, de szabálytalan szerintem semmiképpen nem volt. Hiszen ami nem egyértelműen szabálytalan, az szabályos.

Ami nekem ennél az esetnél egy kicsit furcsa volt, hogy Hamilton körhátrányban DRS-t használhatott Vettel és Alonso ellen. Pedig szigorúan véve a dolgot, nem egy másodpercen belül volt hozzájuk képest, hanem 1 kör + 1 másodpercen belül. Itt viszont el lehetne gondolkodni azon, hogy szabálymódosítással megtiltják a lekörözöttek DRS használatát, kérdés, hogy a rendszer alkalmas-e erre, mert elvileg csak azt érzékeli, hogy a mérési pontnál az üldöző a hátul levő autó előtt van-e egy másik autó 1 másodpercen belül, azt már szerintem nem, hogy körön belül vannak-e egymáshoz. Ha azonban a lekörözött előzheti a lekörözőjét, akkor jogosan veheti igénybe az előzést segítő eszközöket (KERS+DRS) is. Szóval nem egyszerű kérdés ez.
15994 levél
Válasz 12.07.25. 10:47 #973
ufodani
Balának van igaza - ha az eszemre hallgatok.
Attilának van igaza - ha a szívemre hallgatok.
pébének van igaza:Ugyanis ami nem egyértelműen szabálytalan, az szabályos. És ez a lényeg.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
756 levél
Válasz 12.07.25. 10:38 #972
pb69
Azért nekem a linkelt cikkből egyáltalán nem az jön le, amit írtál.
Lényegében az a helyzet, hogy már évek óta képtelenek normális és egyértelmű szabályokat kitalálni, amiknél nem lehet kérdés, hogy mi szabálytalan és mi nem az.
Szerintem inkább az a szánalmas, hogy a saját inkompetenciájuk miatt utólag variálnak szezonon belül a szabályokon és tiltanak be fejlesztéseket. Ugyanis ami nem egyértelműen szabálytalan, az szabályos. Ez ennyire egyszerű. Minden ilyen "kiskaput" kihasználó fejlesztést engedni kéne és majd a következő szezonra eldönteni, hogy maradjon-e vagy sem.
A RB-t elővenni ezért pedig nem túl okos dolog, emlékezzünk vissza a McLaren lopási, a Renault csalási történetére, a BrawnGP sikereire, a húszféle F-csatornára vagy a mostani szuper DRS mizériára. Mindenki próbálkozik, sőt vannak a RB eseténél sokkal egyértelműbb szabályszegések is, amiket elnéznek, eltussolnak.

Amúgy meg azért nem mennék el szó nélkül a Vetteles eset mellett sem. Tudtam, hogy meg fogják büntetni, mert nem brit. Lehet, hogy hülyén hangzik, de évek óta ez megy. Amikor Button úgy nyert Kanadában, hogy felkente a falra Hamiltont és kiütötte Alonsot, akkor nem büntették, mert "esős körülmények voltak". Később Schumit, amikor nekicsúszott vkinek szakadó esőben, akkor stop/go-ra büntették. Amikor Alonsot Monacoban elvileg szabályosan megelőzte, akkor is megbüntették.
Ezen a futamon is Vettel sírt Ham miatt, semmi következmény. Button sírt Vettel miatt, jött is a büntetés.
Amúgy nem tudom pontosan a vonatkozó szabályokat a lekörözött versenyzők viselkedéséről, de nekem baromságnak tűnt amit Véberék mondtak. Nem szabad semmilyen szinten hátráltatni a körelőnyben lévő versenyzőt. Emiatt is kell elengedni ha érkezik. Na most szerintem az, hogy elkezdek visszaelőzni, az azt jelenti, hogy versenybe szállok, márpedig ennyi erővel elengednem se kéne a másikat, hisz ha támadni lehet a lekörözöttnek, akkor védekezni is.
Az pedig nem is lehet kérdés, hogy Vettelt hátráltatta az, hogy előzik. A kör visszavételének lehetősége szerintem olyan esetekre vonatkozik, ahol mondjuk egy műszaki hiba vagy akármilyen sérülés miatt lényegesen lassabb lesz az előnyben lévő autó.
14264 levél
Válasz 12.07.25. 10:21 #971
balays82
Hozzátenném még, hogy aki azt gondolja, hogy csak a Red Bull próbálkozik ilyen megoldásokkal, az szerintem elég nagy tévedésben van. Ott van például a Mercedes szuper DRS-e, ami lényegében hasonló elven működik, indirekt módon levegőt juttat az autó alá, áramoltatja azt az eleje felé, nagyobb leszorítóerőt generálva ezáltal. Csakhogy ez annyira leleményes megoldás volt, hogy még a szabályok megváltoztatásával sem tudták betiltani.
14264 levél
Válasz 12.07.25. 09:59 #970
balays82
Én meg a másik oldalon állok. Szerintem nagyon jól teszik a csapatok, ha a szabályzat nem egyértelmű előírásait kihasználva ilyen megoldásokkal állnak elő, legyen az a Red Bull vagy bárki más. Nem is véletlen, hogy eddig soha nem kaptak még érte büntetést, csak utólagosan tiltották be egy-egy megoldásukat. Erre persze lehet azt mondani, hogy csak azért, mert kivételezett elbánásban részesül a Red Bull, de ez szerintem idén nem igaz. Ne felejtsük el, hogy a Forma 1 technikai sport, amit mindig a mérnöki leleményesség, az innováció vitt előre, ezen a téren pedig a Red Bull nagyon is jó. Én sem értek egyet a szabályok szándékos megszegésével, de szerintem itt nem arról van szó.

A hír szerint:

"a Red Bull állítólag jóval kevesebb nyomatékot használt a középső tartományban a megengedett maximumnál"

"az FIA egy előre maghatározott nyomatékhatárt fog kijelölni, melyet nem léphetnek át a csapatok az egyes fordulatszám tartományokban"

Ebből nekem az jön le, hogy a szabályok hiányosak voltak ezen a téren, mert csak a nyomaték felső határát maximalizálták, de a minimumot nem állapították meg. A Red Bull rájött, hogy ebből aerodinamikai előnyt lehet kovácsolni, ezért kihasználta a dolgot, az FIA meg rájött, hogy pontatlan a szabályzatuk, ezért korrigálták. Ennyi a dolog, be van zárva egy kiskapu. Ha egyértelmű lett volna a szabály, akkor jött volna a büntetés is, így viszont nem. A Red Bull meg kifejezetten gyenge hétvégét zárt a Német Nagydíjon, szóval annyira nem volt azért forradalmi ötlet ez.

7503 levél
Válasz 12.07.25. 09:36 #969
Attila88
Na, most már ez tényleg szánalmas
Persze ki-ki eldöntheti, hogy szereti-e a redbullt a kiskapuk nyitogatása, illetve a szabályok szó szerinti megszegése nélküli, csupán elvekbe és erkölcsökbe ütköző ügyeskedéseit, avagy visszásnak tartja. A hazai vállalkozási szokásokhoz, és közhangulathoz természetesen ez igen csak közel áll. Azért én inkább a "nem szeretem a redbullt emiatt" kategóriába sorolnám magam.

Vajon Mogyoródra mit hoznak a srácok pár tized érdekében, amit majd használhatnak, csak a következő versenyre tiltják be? Tippeket várok!
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
2984 levél
Válasz 12.07.24. 12:55 #968
Steveyboy
Nem vagyok formában... Kösz a helyesbítést.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
14264 levél
Válasz 12.07.22. 18:45 #967
balays82
Annyi pontosítás, hogy eredetileg áthajtásos büntetést kapott volna, ezt változtatták 20 másodpercre. A stop&go hosszabb lenne azért.

Kevésbé jelentős esemény, de láttunk ma egy világrekord kerékcserét is, Button esetében 2,31 másodperc alatt végeztek a szerelők. Akik amúgy barom gyorsak általában, csak mostanában elég sokszor volt valami hiba a nagy kapkodás vége.
15994 levél
Válasz 12.07.22. 18:16 #966
ufodani
Hmm. Akkor ez ilyen egyszerű.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2984 levél
Válasz 12.07.22. 17:54 #965
Steveyboy
Általában a verseny után kiszabott időbüntetés 20-25 mp, ami megfelel egy stop&go-nak a legtöbb pályán.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
15994 levél
Válasz 12.07.22. 17:51 #964
ufodani
Arra azé kiváncsi vagyok, h a mp nagyságát mi határozza meg.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 12.07.22. 17:43 #963
ufodani
Természetesen
De mindentől függetlenül tényleg jogos.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.07.22. 17:42 #962
balays82
Igazából jogos. Pedig tényleg annyival gyorsabb volt, mint Button, hogy úgyis megelőzte volna, kár volt elsietnie. Ez is csak Alonso számára kedvez természetesen.
31912 levél
Válasz 12.07.22. 17:39 #961
Creativ3Form
Vettel 20 másodperces büntetést kapott, csak 5. lett

Ettől féltem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
11785 levél
Válasz 12.07.22. 16:29 #960
Ghoost
Hazai pályán nem fogják megbüntetni, pedig elég egyértelmű az eset. Maldonadot mindenki keresztre feszítette volna Valenciában amiért visszajött a pályán kívülről, itt ugyanez történt, csak legalább Button versenyét nem tette teljesen tönkre azzal, hogy kiütötte de megelőzte. Viszont annyival gyorsabb volt, hogy rögtön faképnél hagyta Buttont, meglett volna neki ez az előzés max egy körrel később, úgyhogy az eredmény végül is szerintem igazságos.
Ez a 10 ezres ingyen utazós jegy nekem is meghozta a kedvem a Ringhez, csak kár, hogy már van programom arra a 7végére
14264 levél
Válasz 12.07.22. 16:20 #959
balays82
Visszanézve Vettel előzését, az az érzésem, hogy meg fogják büntetni őt. Nem Button kényszerítette őt a pályán kívülre. Kényes ügy, mert pont a Német Nagydíjon kellene szankcionálni őt, bár ez elvileg nem lehet szempont.
15994 levél
Válasz 12.07.22. 15:51 #958
ufodani
Ne is mond, Silverston bennem is ott volt.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2984 levél
Válasz 12.07.22. 15:49 #957
Steveyboy
Yessss, csak így tovább Fernando! Kicsit azért paráztam a végén nehogy Silverstone 2 legyen de most kibírták a gumik szerencsére.

Bala:
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
15994 levél
Válasz 12.07.22. 15:49 #956
ufodani
Ez talán már a 2. dobogós interjú idén, jöhetne minden versenyen, jobb az atmoszférája. Zsoltika kackac
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.07.22. 15:45 #955
balays82
Most meg Lauda interjúzik. Nálunk ki fog, Baumgartner Zsolti?
14264 levél
Válasz 12.07.22. 15:41 #954
balays82
Azért szerintem csalódás az a 7 hely annak fényében, hogy a két Sauber milyen hátulról került Schumacher elé. Az, hogy Button és Kimi erőből megelőzte, az még belefér, jobb autó a McLaren és a Lotus, de azért a Sauber nem. Szerintem elbaltázták a boxtaktikát, semmit nem nyertek a három kiállással.

Alonso vezetése elég magabiztos a pontversenyben, de a teljesítménye még inkább az. A jövő héten kint leszek a Hungaroringen, de tartok tőle, hogy ott is az ő győzelmének kell tapsolnom majd. De ez van, idén ő a mezőny legjobban és főleg a legkiegyensúlyozottabban teljesítő versenyzője, ráadásul eddig nem is nullázott, ami sokat számít.

ufodani: Amúgy simán kaphatna azt is, csak akkor ilyen esetben időbüntetésre változtatnák. Benne van a pakliban.
15994 levél
Válasz 12.07.22. 15:37 #953
ufodani
Mondjuk van benne vmi, tényleg a pályán kívül történt az előzés..
Majd kap egy box utca áthajtásost
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31912 levél
Válasz 12.07.22. 15:36 #952
Creativ3Form
Ennek ellenére, vizsgálják. Faxa, a végén még elveszik a 2. helyét.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31912 levél
Válasz 12.07.22. 15:35 #951
Creativ3Form
Vettel 2., Schumi 7. Not bad.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 12.07.22. 15:34 #950
ufodani
Ott van a rajt-cél!!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.07.22. 15:32 #949
balays82
Meg is van. Szép volt Seb!

Igen, pályán kívül, de hová ment volna?
31912 levél
Válasz 12.07.22. 15:32 #948
Creativ3Form
És elment! Jól van!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.07.22. 15:31 #947
balays82
Pont erre gondoltam én is. Button nem tényező a vb cím szempontjából, csak a pontokat rabolja Alonso riválisai elől.
15994 levél
Válasz 12.07.22. 15:30 #946
ufodani
Hujjujjuj alakul a molekula!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31912 levél
Válasz 12.07.22. 15:30 #945
Creativ3Form
Jó lenne, ha Vettel lenyomná még Buttont.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31912 levél
Válasz 12.07.22. 15:28 #944
Creativ3Form
Igen, nagyon úgy néz ki. A középső szettel Vettelnek volt esélye, de aztán a Ferrari é s Alonso magára talált, és valszeg megnyerik ezt a futamot.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.07.22. 15:27 #943
balays82
Nagyon úgy néz ki, hogy Vettel inkább közeledik Buttonra, mint Button Alonsóra. Most azt mondom, megnyeri a spanyol. Ha idén nem lesz világbajnok, akkor szerintem soha sem, nagyon jól alakulnak a dolgai.
15994 levél
Válasz 12.07.22. 15:27 #942
ufodani
Azért Seba sem viccel Alonso pedig megtalálta a Joker gombot?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.07.22. 15:21 #941
balays82
Jönnek is a leggyorsabb körök, kérdés, mire lesz elég.
31912 levél
Válasz 12.07.22. 15:20 #940
Creativ3Form
Na, közben Schumi folyamatosan hozza a leggyorsabb köröket. Odacsapatja neki a végén az öreg.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31912 levél
Válasz 12.07.22. 15:15 #939
Creativ3Form
Na, erre kihozzák...annyi az 5. helynek is, hacsak nem jönnek ki előtte is cserére.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.07.22. 15:15 #938
balays82
Kerékcsere? Hát ez így bukó.

Bár lágyon még begyorsulhat és lehet, hogy tényleg mások is jönnek még kerékcserére.
31912 levél
Válasz 12.07.22. 15:12 #937
Creativ3Form
Fuck.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.07.22. 15:11 #936
balays82
A két Sauber veszélyes lehet rá, jelenleg gyorsabbak.
31912 levél
Válasz 12.07.22. 15:10 #935
Creativ3Form
Tartsa csak meg azt az 5. helyet, én már attól boldog leszek!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.07.22. 15:07 #934
balays82
Schumacher is szépen tart egy szolid ötödik helyet, ha jó bírnák a gumik még Kimi után is mehetne a végére, nincsen tőle mesze. Az első hármas meg összeakad és meg is van a győzelem.

szerk: Viszont mivel lassabb, mint Kimi, egyelőre meg is dőlt az elméletem.
15994 levél
Válasz 12.07.22. 15:04 #933
ufodani
Bizony benne egy Button winner.
Ráadásul Sebával együtt tudják használni a DRS-t.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 12.07.22. 15:04 #932
ufodani
Ennek a rádiónak mi értelme volt? Seba pontosan látta, h Button hbázott.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.07.22. 15:03 #931
balays82
Úgy érzem, Button meg is nyerheti, persze csak akkor, ha nem fékezi kockásra a gumit, ahogyan az előbb. Volt már olyan idén, hogy elfogyott Alonso gumija a végére, márpedig akkor nem fog nyerni.
15994 levél
Válasz 12.07.22. 15:02 #930
ufodani
Kerül is.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.07.22. 15:00 #929
balays82
Vettel óriásit szívott, hogy Button bement elé, ez a győzelmébe kerülhet.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.