Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2012

15994 levél
Válasz 12.07.08. 22:25 #828
ufodani
Nem volt teljesen unalmas de idén bőven voltak ütősebb futamok.
Nagyon nem bánkodok, h Alonso 2. lett. Vsz ha minden futamon dobogós, hozza a VB címet. Sok apró adja az egészet.
Viszont feltünt, nem fikázta a gumit ill a taktikát, csak annyit mondott, h Webber gyorsabb volt az utolsó körökben. Ez valszeg a nyilvánosságnak szólt. De még az is lehet, h Alonso dönthetett a taktikáról és ezért nem gumizott. Massa véégree. Beért a Ferka, méghozzá olyannyira, h a tegnapi monszunban is toppon voltak.
De h a McLarennel mi van...na jó nem bánom.
Grat Webber-Alonso és Massa(ilyet mikor mondtam utoljára.. )
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
7503 levél
Válasz 12.07.08. 21:48 #827
Attila88
Pénzbüntetés nem sokat ér. Nem tudom miért erőltetik. Persze a meki 100(?) milliós bírsága az már döfi volt, de valahogy azt se látom, hogy összeroppantotta volna anno őket, szóval ilyen ezer eurókkal tényleg nem tudom mit szeretnének demonstrálni.
"This movie isn't about cars, it's about a guy who owns a car"
14264 levél
Válasz 12.07.08. 21:15 #826
balays82
Pastor Maldonado egy újabb idióta húzásával tönkreteszi egy másik pilóta versenyét: 10 ezer euró büntetés

Kamui Kobayashi véletlenül megcsúszik a kerékcseréjekor, ezzel elsodor három szerelőt (akiknek hála az égnek semmi komoly bajuk nem lett): 25 ezer euró büntetés

Csak én érzem úgy, hogy Maldonado húzásait nem kezeli kellő szigorral az FIA illetékes testülete, vagy másban is felmerült már ez? Tavaly Schumacher hasonló esetért (csak akkor vizes is volt a pálya) ugyanitt azonnal stop & go büntetést kapott, csak mondom.
31904 levél
Válasz 12.07.08. 15:46 #825
Creativ3Form
Ez most komoly, hogy az m1 az interjúk kellős közepén nyom be egy reklám blokkot?!?!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
11785 levél
Válasz 12.07.08. 15:42 #824
Ghoost
Ez a dobogós beszélgetés Jackie Stewarttal baromi jópofa dolog!
14264 levél
Válasz 12.07.08. 15:40 #823
balays82
Webber nyilatkozik a dobogón, na ilyet sem láttam még.

szerk: Sőt, mindenki nyilatkozik. Mi ez, a Jackie Stewart show felvétele?
14264 levél
Válasz 12.07.08. 15:37 #822
balays82
Sajnos nem jött meg az eső, de még így sem volt ez rossz futam, igazi taktikai harc. Sokáig sima Alonso győzelemnek tűnt, de az újabb elrontott gumitaktika miatt mégsem lett az. Webber szépen lassan lopakodik előre, Alonso mellett tulajdonképpen potenciális VB esélyesnek mondható már.

Le kell most már számolni azzal a nézettel is, hogy a Ferrari nem elég jó autó, csak Alonso zsenialitása viszi őket előre, ezt Massa egész hétvégi szereplése is jól mutatja. Jelenleg a Red Bull és a Ferrari a többiek előtt van, őket a Lotus követi. A McLaren komoly gondokkal küzd, mert nem csak Button teljesít kritikán alul futamok óta, de Hamilton sem az igazi.

A Mercedes meg továbbra sem igazán versenyképes normál körülmények között, de legalább Schumacher pechsorozatának vége van, és csapaton belül másodszor győzi le egymás után Rosberget, ennek is lehet örülni. Kérdés, hogy elég-e ennyi egy szerződéshosszabbításhoz? Schumacher képességeivel nincs gond, de ettől több kellene már a csapattól idén.
31904 levél
Válasz 12.07.08. 15:21 #821
Creativ3Form
Na, közben Webber előzte Alonsot. Nagyon helyes!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31904 levél
Válasz 12.07.08. 15:21 #820
Creativ3Form
Na, Schumi megelőzte Hambit, és a 6. helyre jött fel. Ahhoz képest, hogy végig lassú volt ma, ez azért örvendetes.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.07.08. 15:06 #819
balays82
Mit csinált Kobayashi, te jó ég!?
14264 levél
Válasz 12.07.08. 14:43 #818
balays82
Túl simán kapták el Schumit. Aggódom.
14264 levél
Válasz 12.07.08. 14:29 #817
balays82
Vettel Massát és Schumachert is átugrotta a kiállások alatt. Ezt nagyon tudja a Red Bull.
14264 levél
Válasz 12.07.08. 14:23 #816
balays82
Massa mekkorát előzött már! Kár, hogy pont Schumi ellen. Bejött, amitől tartottam, nem tud megfelelő tempót menni, kellene az eső.

Maldonadóval most már tényleg csináljanak valamit, iszonyatosan gáz, amit művel ez az ember.
31904 levél
Válasz 12.07.08. 14:23 #815
Creativ3Form
Na, Massa el is kezdte Várható volt, így, hogy nem esik, Schuminak semmi esélye. Remélem azért, végigmegy, és pontot szerez! Nem érdemelné meg, hogy ezen a hétvégén kiessen.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31904 levél
Válasz 12.07.08. 14:14 #814
Creativ3Form
Sajna Schumit egy idő után, be fogják darálni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12089 levél
Válasz 12.07.08. 14:10 #813
Gobiakos
Mindenkinél szar az m1????
14264 levél
Válasz 12.07.08. 13:59 #812
balays82
Az időmérőn mindenkinek extrém nehezek voltak a körülmények, ez nem indok.
Az pedig tényleg jó, hogy nem kell safety car mögül indulni, de egy kis nedvesség nem ártott volna. Most egy legalább fél órás esőmentes időszakról beszélnek, ami kicsit soknak tűnik. Na majd mindjárt kiderül, ki hogy megy száraz pályán.
11785 levél
Válasz 12.07.08. 13:54 #811
Ghoost
Gondolom a szabadedzésen nyújtott teljesítménye miatt, meg hogy extrém nehezek voltak a körülmények az időmérőn, de amúgy gyakorlatilag tényleg súlytalan ez a szabály.
Annyiból jó, hogy nem fog esni az elején, mert én már attól tartottam, hogy esetleg repülő rajt lesz, amit meg nagyon nem szeretek, mert az egyik legizgalmasabb rész végül is a rajt és pont azt ölné meg.
Szerintem MSC erős lesz szárazon is, de Vettel tuti már a rajtnál otthagyja.
14264 levél
Válasz 12.07.08. 13:46 #810
balays82
Úgy néz ki, a futam rajtjakor nem fog esni, amit sajnálok, mert Schumacher száraz körülmények között valószínűleg nem fogja tudni tartani az élmezőny tempóját. Igaz, olyan keveset mentek a hétvégén száraz körülmények között, hogy a helyes száraz pályás beállítások és a megfelelő gumitaktika eltalálása nagyrészt a szerencsén is múlik, így borulhat a papírforma. Az azonban szinte kizárt, hogy eső nélkül végigmenjen a futam, ami egy nagyon jó versenyt ígér, bár ebben egy piros zászlós kényszerszünet esélye is benne van, hasonlóan az időmérő edzéshez. Az azért nem kellene.

Pic pedig elindulhat a futamon (még csak meg sem indokolták, miért), így a 107%-os szabálynak nagyjából semmi értelme nincs.
14264 levél
Válasz 12.07.07. 16:34 #809
balays82
Jól van, megvan a harmadik hely! Alonso megint nagyot alkotott.
31904 levél
Válasz 12.07.07. 16:33 #808
Creativ3Form
Na, Schumi 3. hely.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.07.07. 16:27 #807
balays82
Kimi és Schumi nem tette fel az intert elvileg. Ez vagy bukta, vagy első sor lesz.

szerk: Egyelőre bukta, ki kell jönni cserélni.
14264 levél
Válasz 12.07.07. 16:19 #806
balays82
Schumi nagyot ment, Alonso meg nagyot mentett a kicsit hosszúra nyúlt Q2-ben. Büntetés szerintem nem lesz, mivel gyorsan javult a pálya állapota, így a sárga zászló melletti leggyorsabb kör is magyarázható.
31904 levél
Válasz 12.07.07. 16:16 #805
Creativ3Form
Schumi ott van a 3. etapban, Rosberg nincs.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.07.07. 14:35 #804
balays82
Ha nem intik le az edzést piros zászlóval, akkor valószínűleg jó pár nagy név ki fog zúgni a Q2-ben.

szerk: Jól van, ott a piros, így Schumi és a két Ferrari esélyei sem úsztak el teljesen.
14264 levél
Válasz 12.07.07. 14:19 #803
balays82
Ha Button kizúg a Q1-ben, akkor az megint nagyon kínos lesz számára. Pedig megvan rá az esély. Mondjuk tény, hogy nem Silverstone a kedvenc pályája.

szerk:Á, esélye sem volt.
14264 levél
Válasz 12.07.07. 14:02 #802
balays82
De rég volt már egy jó kis esős időmérő. Most jósolja meg valaki, kié lesz a pole.
15994 levél
Válasz 12.07.06. 17:09 #801
ufodani
Köszi. Így jár az aki csak a tabellát pislogja
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.07.06. 17:01 #800
balays82
Esett az eső és mivel a hétvége további részében is erre számítanak a csapatok, az esőgumik száma meg korlátozott, ezért nem nagyon erőltette senki a szabadedzést. Webber például ki sem ment, Vettel a 13. helyen végzett, Alonso pedig az edzés végén még az új fejlesztésű első szárnyat is letörte az autóról.
15994 levél
Válasz 12.07.06. 16:41 #799
ufodani
A 2. szabadedzés vége. És Seba, és Webber? De azt is kérdezhetném, h és Alonso? Teszteltek valszeg.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.07.05. 14:33 #798
balays82
Ez az elmélet szinte órakkal az eset után elterjed, de a Marussia egyelőre mélyen hallgat az ügyben. Nyilván tisztában vannak vele, hogy a balesetért duplán is őket terheli a felelősség. Egyrészt azért, mert egy tapasztalatlan versenyzőt ültettek az autóba, másrészt azért, mert a biztonságos tesztelés körülményeit sem tudták megteremteni.
31931 levél
Válasz 12.07.05. 14:10 #797
szbszig
Lefulladásgátló miatt ütközhetett de Villota.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31931 levél
Válasz 12.07.05. 13:36 #796
szbszig
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14264 levél
Válasz 12.07.04. 19:58 #795
balays82
Az állapotáról szóló hírek alapján szinte várható volt, hogy nem úszta meg maradandó sérülések nélkül. Bízzunk benne, hogy ennél már nem lesz rosszabb, bár a versenyzői karrierjének ezzel vége, amit szintén nem lesz egyszerű feldolgoznia. Viszont legalább életben van. Sajnálom szegényt.
2984 levél
Válasz 12.07.04. 17:29 #794
Steveyboy
Jézusom...
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
15994 levél
Válasz 12.07.03. 21:27 #793
ufodani
Reagálgatás ide-oda.
Az örök és best nálam Sumi, ez nem is kétséges. Ő egy etalon, egy állandó nekem.
Kimi, Seba, Massa, Alonso, Hambi?
Sumi amikor elment, ha nem is felejtettem el de a visszatérése annyira már nem bizsergetett meg, hibának tartottam a visszatérését.
Kimit valszeg azért kedvelem, mert roppant mód lezser és elmegy a határokig az öntörvényeskedésével. Massát pedig a hatalmas lelke, a szerénysége ragadott meg anno. Seba berobbant mint Szandika a sexiparba. Szorítottam, szorítok neki de csak annyira, h ne a Ferkák elött végezzen. Hambi az egyedüli, akit ki nem állhatok. A pályán bemutatott arroganciája, h átgázol mindenkin és mindenen, leszarva, h mások versenyét is taccsra vágja(igaz ez idén kevésbé jellemző), na hát ezért.
És akkor richy-hez hasonlóan mi van Alonsoval. Hát igen. Hányingerem volt tőle bevallom. most kedvelem. Persze persze a Ferrari.. De nem csak feltétlenül ez. Úgy gondolom, megváltozott emberileg, lehiggadt. Sokan emlegetik a 2008-as szingapúri storyt. Az Briattore sara ill Piquet-jé volt. Mégis mindenki Alonsót köpdöste(én is, nem tagadom, hiszen már akkor Ferkás voltam)). Vsz ez az ok a többségi Alonsó utálatnak. Na mindegy, lényeg a lényeg, megkedveltem ezt az embert. Az életben hány olyan példa van, hogy 2 ember "gyilkolja" egymást, majd később a legjobb barátok lesznek és vagy ha puhatestűről van szó, akkor akár a csaja lesz, rosszabb esetben a felesége//.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
11785 levél
Válasz 12.07.03. 20:41 #792
Ghoost
Klassz a video ufo!

Ez a csapatnak szurkolás nehéz dolog, én Kimivel együtt szurkoltam a McLarennek, de nagyon nehéz volt, amikor az általam az egyik legjobban utált pilóta és egy nem túl szimpatikus újonc ült be a helyére. (Alonso és Hamilton) Valamint a Ferrarit sem szerettem, így nekik nem igazán tudtam szurkolni, miután Kimi oda került. Fura idők voltak. Aztán mire kezdtem a Ferrarival megbarátkozni Kimi lelépett és a helyére ismét Alonso érkezett, de furcsamód már semmi bajom nem volt vele addigra, sőt örültem neki. Szerintem a 2. Renaultos korszakában már nem volt nyoma annak a viselkedésnek amit az első korszakban csinált. (Igaz voltak húzós dolgok, pl a szingapúri győzelem...)
15994 levél
Válasz 12.07.03. 20:02 #791
ufodani
Evolucio
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
1087 levél
Válasz 12.07.03. 20:01 #790
richy25
Mintha csak rólam írtad volna ezt a hozzászólást.. illetve mégsem.
Amióta követem a F1-et, a Ferrari elkötelezett szurkolója voltam, két okból is:
Egyrészt, mert számomra egyébként is a Ferrari az autógyártás éllovasa (értsd: Ha nyernék az 5-ös lottón, az első dolog, amit vennék, egy Ferrari lenne ), másrészt meg Michael Schumacher miatt. Hét világbajnoki győzelemmel, és egy visszavonulással talán még szimpatikusabb lett számomra, mint eddig volt. Most ugyanis az eddigi teljesítménye már csak szép emlék, és be kell bizonyítania, hogy versenytársaihoz mért "öregsége" ellenére neki még mindig petróleum folyik az ereiben. Szóval hajrá, Schumi!

De nem is ez a lényeg, hanem, hogy nekem is megvannak a magam legkedveltebb és legutáltabb versenyzőim, és utóbbi csoportban 2 nevet tudnék felhozni: Hamilton és Alonso. Előbbi a pályán, utóbbi a pályán kívül utáltatta meg magát velem. És két éve mi történt? A Ferrari Alonsot szerződteti! Azt se tudtam, hogy most mi legyen, a Ferrarinak szurkolók, de azért Alonsónak nem? Szóval azóta inkább az egyéni favoritjaimra fókuszálok (Schumacher és Raikönnen), és ha majd Alonsot lecserélik (és lehetőleg nem Hamiltonra, hehe), akkor majd meggondolom, hogy továbbra is nekik szurkoljak.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
11785 levél
Válasz 12.07.03. 18:02 #789
Ghoost
Ezt már napközben olvastam, ki is akartam ide tenni de aztán elfelejtettem. Nyilván olyan orvosi csapat sincs ilyenkor készenlétben, mint egy versenypályán, mert senki sem számít ilyen szerencsétlen esetek bekövetkezésére...
Jobbulást kívánok neki én is. Ezek után kíváncsi leszek, hogy a Williamasnél tevékenykedő hölgy tényleg fogja-e élesben vezetni az autójukat.
14264 levél
Válasz 12.07.03. 17:09 #788
balays82
Életveszélyben a Marussia tesztpilótanője

Iszonyatosan balszerencsés eset. Ezek az autók fel vannak készítve arra, hogy óriási erejű behatásoktól védjék meg a pilótákat, de a kamionnak ütközés enyhén szólva extrém eset. Egy kicsit tovább gondolva a dolgot, semmiképpen nem szerencsés költségcsökkentés és tesztkorlátozás címén alkalmatlan körülmények (pl. repülőtér) közé kényszeríteni a csapatokat. Egy ilyen baleset egy versenypályán nem történhetett volna meg.
A másik, hogy ráadásul női pilótával történt meg, de itt talán nem is nemén van a hangsúly, sokkal inkább azon, hogy főként a kisebb csapatok néha kevés tapasztalattal rendelkező tesztpilótákat ültetnek az autókba, nyilván jó pénzért. De a baleset okait még csak találgatják, szóval nem biztos, hogy van összefüggés. A hölgynek mindenesetre jobbulást! Állítólag elég csúnyán megsérült az arca.
3023 levél
Válasz 12.06.30. 19:47 #787
joccc
Vettelt meg egyáltalán az embereket sem - általában- 1-2 perc alatt ítélik meg,s őt sem az idei "izgalomgyilkolása" miatt utálták meg rengetegen,hanem persze értelemszerűen a tavalyi miatt,ha ez nem lett volna elég egyértelmű.

Akinek meg azzal lesz szimpatikusabb egy ember,h ide,vagy oda igazol,az kb akármilyen sportot tekintve félig-meddig divatdrukker,mert sztem ez,h ha valaki -akit addig utált,de legalább nem szeretett- a kedvenc csapatához igazol,s ezzel belopja magát a szívébe,az nagyon sántít. Mert ezzel nem csak az addigi alapelveit,hanem többnyire magát is meghazudtolja. Tehát én elég nevetségesnek tartom az ilyen Ferrari szurkolókat,akik esetlegesen így viszonyulnának egy Vettel Ferrariba igazolásához.

Schumacher megítélése meg csak eleinte volt nagyon egyértelműen rossz,mert akkor még viszonylag nagy arca is volt,s csak később adott le ebből,aminek hatására másokban némi rokonszenvet váltott ki,már amennyiben az nem volt szimpatikus nekik,h nyeri sorra a vb címeket. De igazából sztem ezen sincs mit csodálkozni,mert az emberek 90%-nak nagy lenne az arca,ha annyira a bilibe lenne a keze,mint anno Schuminak volt a vb címsorozata idején. De valaki meg tudja érteni az emberi magatartásokat,valaki pedig nem tudja élethűen a helyzetébe képzelni magát. Mondjuk hozzáteszem,s Schumi arca nekem sem volt szimpatikus,de aki annyit rakott le az asztalra -,ha nem is kötelező- az megteheti.

2014 meg sztem nagyon jó év lesz. Ott tényleg visszaáll a konstruktőri ranglétra,mert nyilvánvalóan a jó,fejlett csapatok elég jó gépet fognak összerakni. Bár remélem nem lesz a ló túloldala a témából,s megint 1 emberes mezőny...
-
2984 levél
Válasz 12.06.30. 15:47 #786
Steveyboy
A MiniDrivers videói eddig is remekek voltak, de ez a Valenciai összefoglaló egyszerűen zseniális. Persze lehet hogy dob az élményen Alonso győzelme is.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
14264 levél
Válasz 12.06.27. 16:36 #785
balays82
Én igazából nem értem ezt a nagy Vettel utálatot, ahogyan nem értettem a nagy Schumacher utálatot sem, ami emlékeim szerint egyáltalán nem enyhült a 3. vb cím után, sőt egészen a visszavonulásáig sem. Csak most szereti őt szinte mindenki, amióta nem nyer, amióta ő lett a visszatérő nagy öreg, akit lehet sajnálni, amiért nem úgy alakultak a dolgai, ahogyan tervezte. Bevallom őszintén, ez nekem legalább annyira nem tetszik, mint az, amikor sokan csak azért gyűlölték, mert nyert.

Vettel meg idén nem gyilkol semmilyen izgalmat (kivéve a hétvégi futam első fele), az ellenszenv azonban látszólag nem csökken iránta, sőt, most igazán hangosak a kárörvendők. Pedig szerintem, ha bármelyik pilóta kapna egy olyan autót, amivel agyon tudja nyerni magát az egész szezonban, kivétel nélkül mindenki éln a lehetőséggel, illetve élt is, ha úgy adódott. Ezért badarság bárkit is hibáztatni. Az egyesek számára ellenszenves viselkedés már egy másik dolog, ez szubjektív megítélés kérdése.
Kíváncsi lennék, hogy egy Ferrari szerződés hogyan hatna Vettel népszerűségére, mert Alonso esetében szerintem nagyon pozitív hatása volt, úgy látom, hogy sok Ferrari szurkoló, aki Renault pilótaként (és Schumi legfőbb riválisaként) nem igazán kedvelte, most már teljesen odáig van érte. Én ezeket az embereket nem is tudom megérteni, mivel nekem semmivel nem lett szimpatikusabb, amikor az akkor kedven csapatomhoz szerződött, Massa vesszőfutása (amelyben véleményem szerint Alonso is nagy szerepet játszik) pedig végkép eltávolított a csapattól, még szerencse, hogy Schumacher is visszatért közben.

Ami pedig a 2014-es szezont illeti, az elég nagy zsákbamacska a csapatok számára, mivel az 1,6 literes V6-os turbómotorok és az egyéb szabálymódosítások miatt minden csapatnak új autót kell (végre) építenie, így egyáltalán nem biztos, hogy a jelenlegi erőviszonyok nem borulnak fel teljesen. Ebből a szempontból tehát nem lehet megmondani, hogy egy 2014-es Ferrari szerződés jó döntés-e, de Alonso mellé menni mindenképpen kockázatos.
3023 levél
Válasz 12.06.27. 15:55 #784
joccc
Ez egyszer biztos. Emlékszem még amikor Schumi megnyerte a 3. vb címét,már akkor is az ellenszenvesek zöme is bevallotta,h mekkora pilóta,s nagyon nehéz őt nem szeretni,viszont Vettelt nagyon sokan rühellik az "izgalomgyilkolása" miatt. Én mondjuk nem tartozom közéjük. Bennem teljesen vegyes érzelmek vannak Vettel tekintetében. Jó pilótának tartom,de sztem nincs meg az a tehetség,mint Schumiba. Közel sem. Viszont tényleg kiemelkedik jó néhány pilótával egyetemben a mezőnyből.

De én megnézném,ha Vettel-Alonso alkotná a Ferrarit,mert az biztos,h érdekes dolog lenne,ami abból kisülne. Annál valószínűbbnek tartom,h aláír a Ferrarihoz,minél rosszabbul alakul az idei szezonja.
-
11785 levél
Válasz 12.06.27. 14:02 #783
Ghoost
Szerintem sem válna ez egyik fél javára sem. A Schumi miatt elveszített német szurkolókat sem vagyok benne biztos, hogy visszaszerezné így a Ferrari, egyszerűen közel sincsenek annyian oda Vettelért mint anno Michaelért. Szeirntem ezen nem fog változtatni az sem akárhány vb címet szerez.
15994 levél
Válasz 12.06.27. 11:36 #782
ufodani
Nem tartanám szerncsésnek, h 2 ász szerepeljen 1 csapatban. Alonso talán bízik a jogosan kivívott "előjogaival"? Ez vsz sem Hambi sem Seba esetén nem működne. Az egymás elleni csatákban melyek nyilván jóval kiegyenlítettebbek lennének mint Massa idején, csak a Ferka ill ők saját maguk mennének rá. Tipikus 2 szék között a pad alá zuhanás lenne.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 12.06.26. 11:24 #781
balays82
Schumachert is kirúgták, szóval...Tudom, tudom, a hivatalos verzió szerint önként vonult vissza, de én ebben sem akkor, sem pedig azóta nem hiszek.
Alonso meg persze, hogy ilyen szépeket nyilatkozik most még, de más az elmélet és megint más a gyakorlat.
2984 levél
Válasz 12.06.26. 11:08 #780
Steveyboy
Alonso lenyilatkozta, hogy neki "semmilyen" problémája nem lenne azzal, ha Vettel vagy akár Hamilton (!) lenne a csapattársa, kíváncsi lennék ha beteljesülne akkor milyen helyzet lenne a Ferkánál. Ahhoz meg Alonso szerintem már túlságosan is családtag, hogy kirúgják, na persze Montezemolotól minden kitelik.
"War does not determine who is right - only who is left." - Bertrand Russell
14264 levél
Válasz 12.06.26. 10:42 #779
balays82
Az olaszok szerint Vettel már aláírt a Ferrarihoz

Túl sokszor jön már elő ez a téma ahhoz, hogy ne legyen semmi valóságalapja. Főleg azért, mert Raikkönen és Alonso is nagyon hasonló körülmények között került a Ferrarihoz, már hónapokkal, sőt Alonso esetében egy évvel a tényleges bejelentés előtt megjelentek az erről szóló hírek.
Vettel szerződtetését azonban továbbra sem tudom hová tenni, a Ferrari emberemlékezet óta (de inkább soha) nem állt fel olyan erős pilótapárossal, mint amilyen az Alonso-Vettel duó lenne. Két kétszeres (vagy akár háromszoros) világbajnok egy olyan csapatban, amelyiknél hagyomány a pilóták rangsorolása. Nem hiszem, hogy Vettel beállna Alonso mögé a sorba, az meg főleg nem, hogy Alonso lemondana a jól felépített kiváltságos helyéről. Ami így kb. akkora (vagy nagyobb) robbanással fenyegetne, mint a McLaren esetében 2007-ben. Vagy a Ferrari olyan könnyű szívvel rakná ki a spanyolt is csapatból, mint annak idején Schumachert, vagy Kimit, amikor már másban láttak a nagyobb fantáziát? Belőlük még ezt is kinézem. Kíváncsian várom a fejleményeket, ha lesz hivatalos bejelentés, gondolom, szokás szerint a monzai hétvégén várható.


A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.