Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» X-Com: Enemy Unknown - érkezik a tényleges remake (Hírek)

XCOM: Enemy Unknown

XCOM: Enemy Unknown
A legutóbbi XCOM: Enemy Unknown cikkek, hírek
1431 levél
Válasz 12.01.11. 19:48 #26
-T0ng-
Új fejlemény tesséééék tessééééék!

Aki rendszeresebben nézegeti a Gameinformer honlapját, az már megszokhatta, hogy bizony elég alaposan bele tudnak mélyedni egy-egy címlapjátékukban. E havi témájuk ugyebár az X-Com Enemy Unknown melyről egy újabb 3 kép jelent meg és egy "Art of X-com Enemy Unknown" videó melyben az ember még pár játékbeli képet felfedezhet.

Azt kell mondjam a játék már most pazarul és izgalmasan néz ki.
1431 levél
Válasz 12.01.10. 09:00 #25
-T0ng-
Pár kommenttel lejjebb már én is ajánlottam az XCOM videót linkel
Látszik, hogy a srácok azért nem egy egyszerű FPS-t dobálnak össze
18830 levél
Válasz 12.01.10. 07:59 #24
Peace
Én is baromira örülök a hírnek, meg az első két rész meghatározó élmények a 90-es évek közepéről, és felejthetetlen hangulattal rendelkeznek. Viszont figyelmetekbe ajánlom a 22 perces játékmenet videót az XCOM-ból is, mert nekem az változtatta meg a véleményemet a játékról. Az első alakalommal én is húztam a számat, hogy mi ez a hulladék, de szerencsére sok minden változott a 1,5 év alatt: XCOM topic...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1431 levél
Válasz 12.01.09. 23:02 #23
-T0ng-
Jelentem becsesen, a GameInformer leközölte a játék első három képét: Két játékból származót, és egy concept rajzot a bázisról.

A két XCOM játék párhuzamosan készül, és míg az FPS a szervezet kezdetét meséli el, addig a XCOM Enemy Unknown egy globális támadás történetéről fog szólni.

A készítők kikérték maguknak, hogy RTS lenne a játék, ugyanis nem teljesen valós idejű a történet. A földgömb nézet, ahol az ufók mozgását, az emberrablásokat és a bázisunk menedzselését végezhetjük valós idejű lesz, de minden harc megmarad körökre osztottnak. ( Fulltime Retró )

A készítők azt is kihangsúlyozták, hogy ez nem egy remake sokkal inkább az eredeti újragondolása és hozzáigazítása a modern elvárásoknak.

Kérdés volt még, hogy a szélesebb konzolos közönség mennyire jelenti egyben a játék lebutítását is, mire az illető aki látta a játékot csak annyit reagált: "Nem nevezném a játék lebutításának a tedium és az érdektelen játékelemek eltávolítását. Az embereid továbbra is véglegesen meghalnak, fontos szerepe van látótérnek és a fog of war-nak és ha nagyon elcseszel valamit teljesen elvesztheted a játékot"

Az illető, aki látogatóban volt a cikk végén elmondta, bár még sok munkálat van hátra, és a játék közel sincs kész, de nagyon izgatott és alig várja a kész alkotást
1560 levél
Válasz 12.01.06. 12:20 #22
Retee
Hát nem is tudom. Elég sok remake volt már, és hiába imádom a szériát, talán elég volt belőlük. főleg hogy az egyik - szerintem - kimondottan jóra sikeredett. Sajna nem emlékszem hirtelen a nevére, vagy az UFO: Extraterrestrials, vagy valamelyik Afterakármi. Igaz, a Firaxis nagyon tapasztalt csapatnak számít ebben a stílusban, szóval azért egy esélyt kapni fog.
1556 levél
Válasz 12.01.06. 10:29 #21
Aribeth
Köszönöm! Valóban hangulatos és szép a grafikája, és olyan, mintha egy ötvenes években játszódó filmbe csöppennénk.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10960 levél
Válasz 12.01.06. 10:19 #20
Lacko
Kösz, kösz, igen az volt! Látszik, hogy a fiataloknak még van memóriája.
1431 levél
Válasz 12.01.06. 10:18 #19
-T0ng-
Aribeth őszintén megmondom neked, mikor először láttam, hogy az új XCOM FPS nézetű lesz én kicsit megijedtem, de engem az első hosszabb gameplay és az ott tapasztalt hangulat és játékelemek mind megfogtak.
Pl. lesz egy állandó főhadiszállásunk ahonnan kiindulhatunk, itt lehet menedzselni az embereket és hasznosítani a küldetések alatt szerzett idegen technológiákat...

Itt pedig az említett videó ha elkerülte volna a figyelmed.
1556 levél
Válasz 12.01.06. 10:16 #18
Aribeth
Fú, ne is mondd, a nyálam csorog mindattól, amit összeáradoztok róla a topikjában. De mindent a maga idejében, először a régóta esedékes Witchereket szeretném végigvinni.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4133 levél
Válasz 12.01.06. 10:11 #17
gothmog
Ha FPS-ekhez nem is, de FPS nézetű játékokhoz jó közeledési lehetőség lenne most a Skyrim. Szerintem behidalnál tőle
Endure. In enduring, grow strong.
1556 levél
Válasz 12.01.06. 10:04 #16
Aribeth
Igazad lehet, hogy nem szabad egy játékot alapból elutasítani csak a műfaja miatt, és tavaly már elkezdtem közeledni az FPS-ekhez a Bioshockkal, de egyelőre még mindig hűvösen távolságtartó a viszonyunk. De ha a hangulat és a fejlesztés megmaradnak, akkor adhatok neki egy esélyt.

Gothmog:
Én a Terrorral találkoztam először, és baromira megfogtak többek között azok a Földközi-tengeri küldetések a nyilvánvalóan atlantiszinak szánt romoknál.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
5397 levél
Válasz 12.01.06. 10:02 #15
Morello
És már minden emberednek a fáradtságtól annyi energy-je volt, hogy hármat tudott csak lépni körönként

Én egyébként nem túl rég nyomtam végig újra mind a 3 részt
4133 levél
Válasz 12.01.06. 10:01 #14
gothmog
Kis javítás a szerkesztési időn túlról...

Mármint más nincs is nagyon erről a vonalról (stratégiai játékok közül), amit igazán szeretnék.
Már csak mielőtt valaki félreértené és nekem rontana néhány játékcímet belengetve, hogy akkor és ezek micsodák?
Endure. In enduring, grow strong.
5397 levél
Válasz 12.01.06. 10:00 #13
Morello
1556 levél
Válasz 12.01.06. 10:00 #12
Aribeth


Emlékszem, hogy amikor a barátnémmal még középiskolás kölykök voltunk, a számítógép az anyukája szobájában volt, így mérsékelt kussban, tök sötétben játszottunk rendszeresen éjjel kettőig. Néha-néha egy elfojtott örömujjongásra ("lelőttük azt a rohadékot, amelyik folyton átalakította az embereket!") egy diszkrét helytelenítő horkantás fogadta az ágy felől.
Akkor szoktam rá arra, hogy strigulázzam a megölt idegeneket, így legalább ki lehetett számolni, hogy egy-egy nagyobb helyszínen kábé még mennyit kellene felkutatni. Apropó, amikor a hajókon az utolsó elbújt a második emelet legutolsó szobájának legutolsó vécéjében...
A régi szép idők.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4133 levél
Válasz 12.01.06. 09:57 #11
gothmog
Huh, ez jó hír!
A Heroes of Might & Magic-ek mellett az X-Com sorozat tagjai voltak azok, amiket nagyon imádtam/imádok a mai napig a stratégiai játékok stílusából. (Más nincs is nagyon erről a vonalról )
Bár érdekes, nekem az Apocalypse a kedvencem részem a három "klasszikus" közül, nem az első kettő. Illetve a második részt (Terror from the Deep) valamiért nem is szerettem annyira.
Endure. In enduring, grow strong.
10960 levél
Válasz 12.01.06. 09:43 #10
Lacko
Valami hexa editálásra én is emlékszem. De csak nagyon halványan. Inkább az maradt meg, hogy este féltem lemenni a pincébe X-Com után, mert minden sarok mögül egy olyan izé leselkedett rám, ami karmolt és a katonáimat átalakította zombivá... Ki emlékszik a nevére?

Vannak mostanában is rohadt jó körökre osztott stratégiák (Matrix Games, Slitherine és Shrapnel Games kiadásban), de ami engem az X-Comban és a Soldiers At War-ban megfogott, az volt, hogy eleve menedzselős volt, mert az embereinket fejleszteni és felszerelni is kellett bevetés előtt. Aztán pedig taktikai játék volt: egymás fedezése, fedezéktől, fedezékig nyomulás, ambush... Szóval a Panzer General is jó volt nagyon, de ebben az X-Comban azért egy picivel több volt.

Nem tudom ki hallott róla, de van egy mini X-Com játék multira. Emailen küldi el az állást a két játékos között. És nem túl bonyolult, mert egyetlen képernyőbe befér a teljes pálya. De sajnos pont a menedzselés hiányzik belőle, mert úgy indul, hogy kapunk 8 katonát (vagy ufót) és jöhet a mehet. De azért nem rossz.
10589 levél
Válasz 12.01.06. 08:41 #9
Dark Archon
Egy idő után nekem már nem halt meg senkim, mert emlékszem, hogy azzal a játékkal tökéletesítettem hexaeditoros tudásomat és mindenkiből szuperkatonát csináltam

Mellesleg szvsz ez a modell ma már életképtelen, szinte alig van ma stratégiai játék, ami említésre méltó - főleg a körökre osztottakból.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1431 levél
Válasz 12.01.06. 08:29 #8
-T0ng-
Lacko neked még annyit, hogy régebben több ilyen taktikai játék is készült. Ott volt pl. a Silent Storm nevű sorozat, mely egy kicsi sci-fi-vel megfűszerezett második világháborúba vitt minket, a stílus etalonjának számító Jagged Alliance, a koppintásaként is értékelhető Soldiers of Anarchy, de még a Fallout sorozatra is ráhúztak egy ilyen bőrt a Brotherhood of Steel személyében.

És akkor még nem is említettük keleti testvéreink sok ebben a műfajban alkotott alkotását, amik anno több kevesebb sikerrel jelentek meg.
1431 levél
Válasz 12.01.06. 08:21 #7
-T0ng-
Jah így már értem Amúgy nem akarlak téged meggyőzni Aribeth, de szerintem (és az előzetes gameplay trailer alapján is) azért érdemes lesz odafigyelni a XCOM-ra is. Értem én, hogy fennakadás tárgyát képezi az fps nézet, ugyanakkor viszont az egész XCOM felállás abban változik, hogy nem az egész csapatot irányítod, csak a parancsnokot. A taktikázás része, a fejlesztgetés mind ugyanolyan szépen megmaradtak.

Ettől függetlenül persze nekem is öröm, hogy a régi klasszikust újjáélesztik, főleg ha a GameInformer címlapja már egy játékkép...

Nem az Ufo sorozatot nem a 2K berhelte. Az XCOM név sokáig a csak tengődött, és hogy a játék lényege ne vesszen el az Altar Interactive összedobta UFO néven a szellemi folytatását.

Személy szerint, mint azt már korábban is mondtam, mindkét részt várom sok szeretettel. Egyiknek a hangulata, másik a régi vonalvezetése miatt tetszik, csak jöjjenek máááááár
10960 levél
Válasz 12.01.06. 07:25 #6
Lacko
Volt egy 2.VH-s X-Com utánérzés, aminek Soldiers at War volt a címe. Abból is készülhetne egy felújított változat! Addig persze jó lesz a taktikázós X-Com is.

Amikor a régi X-Commal játszottunk egyetemista korunkban az öcsémmel és meghalt valamelyik emberünk, mindig csak annyit mondtunk: senki sem pótolhatatlan.
237 levél
Válasz 12.01.06. 01:13 #5
Ladomer
"igyekszünk új elemekkel gazdagítani a játékmenetet

Remélem, hogy egy "load saved game" vagy valami hasonló nevű gomb a taktikai képernyőn rajta van a feature listán.
1556 levél
Válasz 12.01.06. 00:13 #4
Aribeth
Na még egyszer, mert a végén tényleg belezavarodok. Egyrészt igen, tudok az FPS-ről, talán másfél éve jelentették be, és arra is azt mondtam, hogy köszönöm, akkor maradnék a DOS-emulátornál. Másrészt most megtudtuk, hogy lesz egy stratégia is, az FPS létezéséről pedig még csak nem is kell majd tudomást vennem. Én így értelmeztem a hírt.

A 2K ugyanaz a cég, amelyik az UFO Afterlight, Aftershock, Aftermath, Afterwhatever sorozatot készítette, vagy teljesen más csapat? Abból egyet megvettem annak idején, de végül továbbajándékoztam a legjobb barátomnak, aki azóta is nagy rajongója ezeknek a játékoknak. Mostanában a Extraterrestrialsszal játszom, az Enemy Unknown és Terror from the Deep a kilencvenes évek óta gyakori vendégek a gépemen, és tudom, hogy van egy Apocalypse meg egy Interceptor is, de hogy ezt a rengeteg játékot konkrétan kik fejlesztették, arról már lövésem sincs.

Bár voltaképpen csak be kellene ütnöm a gugliba. Megyek is kutatni.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1431 levél
Válasz 12.01.05. 23:56 #3
-T0ng-
Nem egészen Aribeth A 2K birtokolja a jogait az XCom franchise-nak és egy sajtóközleményben tudatták mindenkivel, hogy a most bejelentett, Firaxis által hegesztett klasszikus stratégia mellett továbbra is készül és ki lesz adva az XCOM.

A nyilatkozat szerint, mindegyik ugyanannak a világnak egy más aspektusát mutatja be. Az FPS XCom sokkal inkább a szervezet megalakulását és első komoly összecsapását mutatja be, egy kemény csapat irányítgatós akcióban, míg az Enemy Unknown egy modern konfliktust dolgoz fel.
1556 levél
Válasz 12.01.05. 23:27 #2
Aribeth
Hurrrrrráááááááááááááááááááááááááá! A klasszikus stratégia vonalon mennek tovább, ez zene füleimnek. A mai napig bármikor elpepecselek az első két résszel.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1431 levél
Válasz 12.01.05. 22:45 #1
-T0ng-
Én mindkettőt várom és őszintén örülök is nekik. Az XCOM nak azért, mert tetszik a tálalás (Hidegháborús Amerika és UFO veszély), az Enemy Unknown pedig egyszerűen azért, mert a hagyományos vonalat viszi tovább Csak jönne már végre valamelyik
766 levél
Válasz 12.01.05. 22:45
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
X-Com: Enemy Unknown - érkezik a tényleges remake (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.