Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» XCOM: Enemy Unknown

XCOM: Enemy Unknown

XCOM: Enemy Unknown
A legutóbbi XCOM: Enemy Unknown cikkek, hírek
18839 levél
Válasz 12.09.28. 08:34 #25
Peace
Végigtoltam az éjjel is, de most még egyszer a biztonság kedvéért. Ezek a demo sajátosságai lehetnek, de elég idegesítőek. Bármelyik küldetést választom is, ugyanazt a map-ot dobja be, ugyanazokkal az idegenekkel, akik ugyanazon a ponton állnak. Az alienek nem csinálnak semmit saját körükben, amég meg nem látom őket. Átlőnek a falakon és tereptárgyakon, de abszolút gond nélkül! A hangulat nem igazán jött meg nálam második játszásra sem. Bennem még mindig élénken él az abszolút para hangulata a '93-as első résznek. Sokáig azt hittem, hogy utánozhatatlan az az egyedi atmoszféra, amit sikerült nekik kialakítaniuk, és valóban így van. A grafika valóban sokkal csúnyább, mint amilyennek a videókban láttuk, én legalábbis rosszul lettem zoom-olásnál az életlen és teljesen igénytelen múlt évezredet idéző textúráktól. Persze távolabbról nézve még mindig pofás, na de akkor is. 2012 vége felé közelítünk! A demo kipróbálása előtt biztos voltam az elővételben, és már elő is jegyeztettem magamnak 1 hónapja, de ezek után én bizony nem vagyok hajlandó 10k-t belepumpálni. Majd valamikor steam akcióban, de ezzel most eléggé lelomboztak. Ettől függetlenül lehet, hogy zseniális lesz, és én nagyon bízom is ebben, de ez most így ebben a formában nem volt észrevehető rajta.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12565 levél
Válasz 12.09.27. 23:11 #24
McCl@ne
Kommenteket is érdemes elolvasni, azokból kiderül, hogy a hír írója sokadjára csinált segghülyét magából Nem kell vele foglalkozni, akik játszottak a teljes verzióval, azok ömlengenek mind, és az utóbbi évek egyik legjobb játékaként emlegetik!
Respect is not given. It's taken.
18839 levél
Válasz 12.09.27. 23:06 #23
Peace
Lehúzó kritika egy konkurens oldalról, elég kemény szavakkal illetik...

Őszintén szólva meglep, mert amit eddig láttam belőle videókat, és leírásokat, az egyből levett a lábamról. Holnapra megírom, hogy mik az első benyomások, mert most túl ittas vagyok ahhoz, hogy érdemben reagáljak a demo-ra, pedig már sikerült hazahurcolnom, és itt van a gépen...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18839 levél
Válasz 12.08.19. 14:08 #22
Peace
Lehangoló, hogy kevesebb, mint két hónap van megjelenésig, és semmi említés egy esetleges gyűjtői kiadás létezéséről...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
766 levél
Válasz 12.06.07. 10:08 #21
PC Dome
Új hír a játékról
Új XCOM: Enemy Unknown képek
Ősszel jön az újragondolt UFO játék.
18839 levél
Válasz 12.06.05. 07:11 #20
Peace
Hopp, ez mégsem gameplay volt, hanem egy ritka hangulatos trailer. Nézegettem itt tegnap óta a jobbnál-jobb bemutatókat, és hihetetlenül fantasztikus játékok érkeznek(PC most fogja élni a második fénykorát??!!!), de nekem továbbra is ez marad a No.1.!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18839 levél
Válasz 12.06.05. 07:01 #19
Peace
E3 gameplay...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18839 levél
Válasz 12.05.23. 07:33 #18
Peace
Szerintem hivatalosan is az év legjobban várt játéka helyre ugrott nálam a sok jövőre halasztásnak köszönhetően is, meg egyébként is.


XCOM: Enemy Unknown Deep Dive #2 (HD 1080p)

XCOM Enemy Unknown, new gameplay shows off powerful arsenal
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
766 levél
Válasz 12.05.22. 19:57 #17
PC Dome
Új hír a játékról
X-Com: Enemy Unknown - ősszel
Megjelenési időt kapott a Firaxis játéka.
591 levél
Válasz 12.03.08. 21:26 #16
nazgul
Én a csehek klónsorozatával, az UFO , vagy inkább After családdal játszottam sokat Egész jó, és normál fokozaton még teljesíthetőek is. Ezek alapján ez a játék felül fogjai múlni a klónokat, csak a játék egyensúlyt jól lőjék be
766 levél
Válasz 12.03.08. 10:02 #15
PC Dome
Új hír a játékról
XCOM: Enemy Unknown - feliratos videó
Magyar felirattal is elérhető a fejlesztői trailer.
18839 levél
Válasz 12.03.07. 02:22 #14
Peace
GT Features Interview HD

Mocskos komoly lesz ez a játék, mostantól a legelső helyre ugrott nálam, elképesztően várom!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
766 levél
Válasz 12.03.06. 16:09 #13
PC Dome
Új hír a játékról
XCOM: Enemy Unknown - videó
Fejlesztői videó a stratégiáról.
1431 levél
Válasz 12.01.15. 10:39 #12
-T0ng-
Huuu ne is mond. Emlékszem mikor nekünk lett először gépünk mekkora nagy szám volt. Ezerrel ment a Quake 2, a Crusader sorozat (No Remorse és No Regret) és a Need for Speed 1-2. Idővel persze aztán jöttek a számítógépes újságok és a mellé szerzett játékok, meg az Age of Empire 1-2, de akkor is akadtak próbálkozások a XCom és más régebbi sorozattal.

Ma meg már a Crysis 2 és társai a csúcs, holott volt, hogy mi is csak lestünk tesómmal a Jedi Outcast esetében, hogy a lézerkard párbajonál a hangárban a padlón milyen jól visszatükröződnek a karakterek

Csak jöjjön szépen az XCOM én most UFO: Afterlight-tal tréningezek rá...
18839 levél
Válasz 12.01.15. 02:13 #11
Peace
Eddig csak bizakodtam, de ez az utolsó 3 kép teljesen visszaadta a régi UFO hangulatot, teljesen levett a lábamról. Néha elszomorodom, hogy mekkora korszakalkotó és elképesztően zseniális játékokhoz lehetett szerencsénk az elmúlt évezred végén. Ebben persze az is benne van, hogy a '90-es években szinte minden témából kihozták, amit kilehetett, ezért is vannak sokszor bajban a játékfejlesztők, és ezért tűnik sok újdonság rókabőrnek. Természetesen mai napig vannak áll leejtős megjelenések, és az elmúlt évtizedben is voltak, csak már jóval ritkábban botlik bele ilyesmibe az ember. Vagy csak a nosztalgia miatt érzem így, fene se tudja. Tény, hogy 1993 óta van PC-nk, és nagyon sok mindent megéltünk 2000-ig, mert félelmetes iramban fejlődött már akkor is a technika, és a játékok meg még inkább. Emlékszem mekkora élmény volt először rákötni a gépet a 64 centis ITT TV-nkre, mikor megvettük a 64 megás Ati Radeon 8500-ast, és elképedve néztük bátyámmal az akkor i Star Wars FPS-t(szégyellem, de nem jut eszembe a neve), ami támogatta a true form technológiát. Nem tudtuk eldönteni, hogy film vagy játék, pedig csak 1024*768-ban futott, de elképesztő élmény volt.
Sorry az offért, csak ezt most le kellett írnom. Na meg unatkozom is kicsit itt melóban.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1431 levél
Válasz 12.01.14. 20:26 #10
-T0ng-
Te eddig aggódtál? Én közel sem...már az első képeken is pofásnak látszott. Viszont azért az nagyon durva, milyen részletesek a modellek ahhoz képest, hogy egy izometrikus taktikai játék lesz...mintha csak egy TPS-t látnék.
18839 levél
Válasz 12.01.14. 09:48 #9
Peace
3 nagyon korrekt új kép...

Eddig kicsit aggódtam, mert nem győztek meg maradéktalanul, de ez az utóbbi 3 kép már szertefoszlatta minden aggodalmamat. Kegyetlen jól néz ki, és nagyon hangulatosnak tűnik.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1431 levél
Válasz 12.01.13. 10:10 #8
-T0ng-
Szomorú hír: a simán XCOM elnevezésű produkciót a 2K elhalasztotta 2013-ra. Erős a gyanúm, hogy a cég ezt a Bioshock Infinite megjelenése miatt tette, valamint ezért kezdte előtérbe nyomni az XCOM gyökereihez hűbb Enemy Unknown-t is. Mindenesetre még ezen évben kapunk XCOM-ot.
1431 levél
Válasz 12.01.12. 20:26 #7
-T0ng-
Amúgy a külföldi sajtó mindig jó infó forrás...Annak idején a Mass Effect 2 előtt a blogban elég sok képet nyomattam, ami külföldi sajtóban jóval előbb jelen volt, mint itthon

Viszont egyre inkább úgy érzem, a 2K az XCOM sorozattal csodát művel. Nekem a simán XCOM néven megjelenő FPS is elnyerte a tetszésem Tetszik, hogy bemutatják a szervezet megalakulását, és az hogy a stílustól függetlenül azért ott is megjelennek majd az XCOM-ra jellemző elemek
3278 levél
Válasz 12.01.12. 19:13 #6
somesz83
Szóljatok Schultinak, hogy legyen ki lefordítsa! (Öregebb gamerek tudják ki volt ő.
591 levél
Válasz 12.01.12. 19:11 #5
nazgul
Igéretesnek tűnik
3278 levél
Válasz 12.01.12. 19:09 #4
somesz83
Nem gondoltam, hogy lesz még játék amit várni fogok életemben.
1556 levél
Válasz 12.01.12. 18:44 #3
Aribeth
Lassan ideje lesz rászoknom a GameInformerre, mert a legújabb képektől finoman lerepült a hajam a fejemről.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1431 levél
Válasz 12.01.12. 10:07 #2
-T0ng-
XD másik fórumon ugyanezt benyomtam DE akkor te is láttad az új képeket nagyon várós
18839 levél
Válasz 12.01.12. 08:58 #1
Peace
Rengetegen vártuk már egy méltó folytatásra, és úgy néz ki, hogy elérkezett. Legalábbis a bejelentés, de már ez is valami!!! Ha már csak egy picit is, de vissza tudja adni a zseniális első két rész felejthetetlen hangulatát, akkor én már nagyon boldog leszek! A megjelenés bizonytalan, de addig is itt van némi infoáradat:

A missziók nagy rész procedúrális módon generált, tehát minden végigjátszás új szituációkat teremthet. Lesz egy pár "sztori" misszió, amelyeket kis ingém átvezetőkkel is színesítenek.
Fog of War. Minden pálya úgy kezdődik, hogy nem látsz semmit. Pláne, ha még elég kezdő a csapatod.
Az ellenségek felbukkanása is randomizált.
A szállító egység neve SHIV, természetesen lehet majd alakítgatni, turbózni.
Sectoidok és Mutonok minden mennyiségben.
A bázis kép az előző hírből pontos. Oldalnézeti kép, nem felülnézeti. Az újonnan felfedezett alien technológiákat bázisépítésnél is felhasználhatod.
Volt egy olyan bemutató példa, hogy a Japánok már az invázió előtt felfedezték a lézerfegyvert, mert fenyegetve érezték magukat. Az ilyen események is randomok lesznek.
16 állam fogja finanszírozni a XCOM egységet, ezekkel persze jóba kell lenni. Egyes országok több pénzt, más országok (pl. afrikaiak) inkább nyersanyagot adnak.
A sznájper egységeknek lesz egy specialis vonóhorguk, amivel fel tudnak mászni épületek tetejére!
A nehézfegyveresek új képessége a fedező tűz.
A kommandósokat rengeteg féle fegyverrel lehet felszerelni a legkülönbözőbb módon, erre kiemelt figyelmet fordítanak.
Amikor meghal egy-egy kommandós, lesznek mini átvezetők.
A tapasztalatlan ügynökök könnyen pánikba esnek és örült módon kezdenek viselkedni, ha valami durva szituációba kerülnek.
A PC verzió interfésze máshogy fog kinézni, mint a konzolé. Követendő példának a Dragon Age: Originst verzióit hozzák fel.
A környezet rombolható.
Egy bemutatott szituációban egy kommandós meghalt és ezért a többiek nem kapták meg a bónusz tapasztalati pontokat. Ennek ellenére a mesterlövész fejlődőtt és különböző képességek közül választhatott: Squad Sight (tud lőni, olyan célpontra, amit egy csapattársa lát) valamint Snap Shot(mozgás után is tud lőni, alapból ilyet nem tudnak a mesterlövészek)
Alapból nem tudsz felvenni egy specifikus klasszt. A frissen toborzott zöldfülűből később lehet minden hájjal megkent specialistát faragni.
Az erdős képen látható öltönyösek valójában idegenek, nevük "Thin Man" és nagy ugrásokra képesek.
Nehéz lesz a játék, de lehetőség lesz mentésre és visszatöltésre. Attól független terveznek egy Ironman módot, ahol nem lehet majd visszatöltögetni az állást.
A Firaxis hangsúlyozza, hogy nem rebootolnak, ugyanaz lesz a játékmenet alapja, csak modernebb technológiával, fegyverekkel, audióvvizuális hatásokkal stb.
Lesznek pszionikus képességek! Ooozaraboozara, gyere csak ide te kis nagyfejű sectoid. Dobd el szépen a plazmaágyút. Nagyon jó! És most fordulj meg.
Visszatérnek a sectoidok, mutonok, cyberdiszkek és lesznek ugye a thin menek (öröm lesz eltörni őket). A felháborodottan hörgő, a tankokat egy nyisszantással bekrepáltató CHRYSALISOKAT ki ne hagyják!
Az idegeneknek is meglesznek a maguk képességei (perkek).
Pánikolás során sajnos nem fog előfordulni, hogy az érintett katonánk valami bolygózakkantó ágyúval kinyúvaszt mindenkit a csapatban.
Sajnos a csapatszállítóból való kilépés után sem fogják egyből plazma bombákkal pofánlőni a csapatot. Nahát!
Az egyes testtartások, mint kúszás, guggolás, ácsorgás megmaradt.
A járművek óriási tűzerővel bírnak, kiváló fedezéket nyújtanak és nagy látóteret biztosítanak. Nem kapnak XP-t és ha szétlövik, gyárthatunk újat.
Szanálták az akciópontokat (brühühü). Lényegében két "akciópontunk" lesz körönként. Amit mozgásra, lövöldözésre vagy célzásra használhatunk fel. Pl.: Mászka-lövés, Célzás-lövés, Mászka-mászka
A megmaradt akciópontjainkat kör végén ugyanúgy hasznosíthatjuk, mint régen, azaz ha valaki a látóterünkbe kerül, akkor kap a pofájára egy jókorát.
Gránátok lesznek! Sebesülések is. Mindenki vérezni fog!
A mesterlövész puskákkal egy lövés egy körbe telik. A későbbiekben lehet perket venni, amivel mozoghatunk és lőhetünk is egy körön belül.
NEM LESZ KÜLÖN MUNÍCIÓ! ÁÁÁÁÁ, hogyan fogom így felgyújtani a búzamezőt, benne egy rakás sectoiddal?!?! Gyujtós, páncéltörő és fullexplozív gatlingot a népnek!
Minden egyes újratöltés egy teljes körbe telik viszont annyiszor tölthetünk újra ahányszor csak akarunk.
A fedezékeket komolyan kell vennünk...
A cikk szerzője szerint a lefogó tűz észbontó, de kegyetlenül zabálja a muníciónkat, azaz miután kilődöztük magunkat, ott fogunk sok-sok körön keresztül egy helyben állni, az ufók legnagyobb örömére.
Csak egy bázisunk lesz, viszont vehetünk szatelit (radar) lefedettséget és hangárokat építhetünk az egyes országokban.



The Art Of XCOM: Enemy Unknown...

...a videó alapján szerencsére rajongók és öreg motorosok kezében van a folytatás sorsa, szóval egyelőre semmi ok az aggodalomra. Ami eddig napvilágot látott a játékból, az rendkívül biztató szerintem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.