Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» XCOM: Enemy Unknown

XCOM: Enemy Unknown

XCOM: Enemy Unknown
A legutóbbi XCOM: Enemy Unknown cikkek, hírek
1773 levél
Válasz 13.12.19. 18:30 #225
warcat
Ne felejtsd el,hogy van bundle is belőle ami ugyanennyibe kerül,viszont odaadják mellé az alapjátékot is.
Tehát enemy Unknown+Enemy Within 19.99 dolcsi.Ha másra nem,karácsonyi meglepetésre jó lehet az extra,vagy eladod, 6-7 dollárt csak adnak érte.
10984 levél
Válasz 13.12.19. 18:18 #224
VodevilX
20 dollár amazonon az Enemy Within. Bassza meg, nem tudom eldönteni, hogy az ünnepek alatt lesz e még ennél olcsóbb valahol vagy sem... Már nagyon kipróbálnám. Erre még aludnom kell.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
410 levél
Válasz 13.10.03. 20:10 #223
Bozotszály
Steamen 75%-os akció. DLC-k közül érdemes valamelyikre is pénzt adni? Kiegészítőre sajnos csak 10% kedvezmény van, arra már úgy nincs keretem.
"Whore" is just another way to say "I love you"!
14264 levél
Válasz 13.07.24. 15:19 #222
balays82
Ehhez képest a játék PC-s változata is egyértelmű sikert aratott, mind a sajtó, mind pedig a játékosok körében. Persze kivételek (és örök fanyalgók) mindig vannak.
551 levél
Válasz 13.07.24. 14:31 #221
Slyder
A készítőknek is meg kell élni valamiből, ki kellett hozni konzolokra. Azok fogyatékossága miatt lett ennyire szegényes és lebutított minden tekintetben.
10960 levél
Válasz 13.07.24. 13:50 #220
Lacko
Köszi a tanácsokat, tippeket.
Szinte biztos vagyok benne (az ilyen játékoknál mindig így vagyok vele), hogy az elsőnél be fogom szívni, mert még nem ismerem a taktikákat, de nem baj, mert másodjára lenyomom őket. Pl a bázissal szerintem már megszívtam: elsőnek egy plusz labort építettem, most meg nincs energiám, pedig az kéne az uplinkhez, mert addig nincs műhold. Azért meglátjuk, mit tudok kihozni belőle.

Nekem jobban tetszett az akció pontos lépés/lövés, mert nagyobb volt a szabadságom, hogy mikor csinálhatok mit és jobban kijött a katonák közötti különbség. Viszont nagyon tetszik ez a katonaosztályok speckó tréningjei, bár kicsit azért ez is szűkre szabott lett, lehetett volna több választék.
10589 levél
Válasz 13.07.24. 10:39 #219
Dark Archon
Nekem tetszik ez a rendszer, a pontozásos nekem már feleslegesen komplikált lenne. Hát, a bázis pusztítás velem nem esett meg, de attól még lehet, hogy van ilyen is.

Lacko: ja, még pr tanács Ha nem akarod megszívni, ahogy lehetőséged van rá, kezdj műholdakat gyártani, akár minden más kárára. Legalább 1-2 mindig legyen tartalékba a játék folyamán. Amit még jó tudni, hogy ha bizonyos épületeket egymás mellé építesz, extrákat adnak. Ilyen pl. a reaktor, egymás mellé építve több energiát adnak, valamint a műhold rendszer, ha egymás mellé építed, kapsz +1 műhold irányítási (fellövési) lehetőséget, ami a játék elején nagyon fontos!
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
5397 levél
Válasz 13.07.24. 10:34 #218
Morello
"Itt nincs harc a bázison, nem is támadhatják meg az idegenek."

De asszem van olyan, hogy amerre nagyon ficánkolnak a repülőid, akkor bemérik az idegenek, és előbb-utóbb odaküldenek egy baszott nagy UFO-t és az ledózerol mindent. Most így hirtelenjében nem emlékszem, lehet hogy ez csak a repülős támaszpontoknál van (ahol nincsenek katonák a megvédésre) vagy a saját bázisnál is?
5397 levél
Válasz 13.07.24. 10:29 #217
Morello
Tényleg szokatlan eleinte a lépcsős mozgás, de szerintem van benne valamilyen életszerűség. A valóságban is úgy mozognak a katonai egységek, hogy kis távolságokra, egymást fedezve, fedezéktől fedezékig haladva. Ezt próbálja a maga módján visszaadni a játék, és szerintem a maga eszköztárához viszonyítva egész sikeresen.
10589 levél
Válasz 13.07.24. 10:28 #216
Dark Archon
Ja, akkor jó, mert most 4,5€ a DLC, annyiért rablás.

A kétlépcsős mozgás egyszerű, mint a faék, meg lehet szokni. Meg azt is, hogy lesznek logikátlanságok. Pl. ha előbb újratöltesz és utána mozogsz, még lőhetsz, de ha előbb mozogsz és utána töltesz újra, már nem lőhetsz (vagy valami hasonló, fene se emlékszik, de ez a lényeg).

Lesznek nappali pályák, azt nem figyeltem meg, mennyire van összefüggésben az idővel.

Itt nincs harc a bázison, nem is támadhatják meg az idegenek. Előre legyártott pályák vannak, amik nem is generálódnak véletlenszerűen, így szinte biztos, hogy fogsz többször ugyanazon a pályán harcolni. Ez van

Még annyit, hogy GAME OVER csak akkor lesz, ha egy bizonyos számú támogató országot magadra haragítasz, pl. nem reagálsz az eseményekre vagy nem kapnak műholdat. A műhold kettővel csökkenti a pánik szintjüket, amit mindig hó végén érdemes fellőni! Mivel hó végén kell jelenteni, addig nem fognak kilépni. Azt hiszem, ha 8 állam kilép, akkor győztek az idegenek, leszámítva persze az olyan helyzeteket, amikor ellehetetlenedik a folytatás (nincs pénzed, katonák halottak, stb.).
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10960 levél
Válasz 13.07.24. 10:15 #215
Lacko
Nem baj! Pár cent volt csak, annyi belefér.

Még nagyon az elején tartok (kb a tutorial vége után kicsivel), de eddig nagyon tetszik.
Kicsit fura ez a két lépcsős mozgás, mivel az eredetiben a katonáknak akció pontjuk volt és azért mehettek vagy lőhettek. De gondolom bele lehet szokni ebbe is.
Ami kicsit zavar, hogy eddig csak éjszakai, sötét pályák voltak, pedig az eredetiben léteztek napszakok és én mindig úgy időzítettem a csapatszállítót, hogy nappal érjen oda és szinte mindig napfénynél harcolhattam.

A bázis építkezés is kicsit más. Itt van olyan, mint az eredetiben, hogy megtámadják az ufók a bázisod és akkor egy olyan pályán folyik a harc, amit gyakorlatilag te építettél?
10589 levél
Válasz 13.07.24. 09:56 #214
Dark Archon
Ha előbb kérdezel, mint vásárolsz, biztos, hogy azt mondom, hogy tök felesleges. Elég erősek a páncélok a játékban, s minél többet olvasgatom a leírást, annál biztosabb vagyok benne, hogy csak festéket vettél. S tényleg, csak esztétikai pakk.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10960 levél
Válasz 13.07.24. 09:46 #213
Lacko
Oké, kösz. Mondjuk ennek így van értelme. Bár a Jagged Alliance fegyó DLC-jében az volt a poén, hogy amikor még annyira az elején vagy, hogy egy szar stukinak is örülsz, akkor kapsz egy komolyabb karabélyt, ami elég nagy előny a játékban.
10589 levél
Válasz 13.07.24. 09:38 #212
Dark Archon
A barakkban addig nem is lesz, míg ki nem fejleszted és le nem gyártod, az szinte biztos. Szerintem amíg nem érsz el a sztoriban addig, hogy új páncélt fejlessz, nem fogsz látni semmit a DLC-ből, kivéve az extra katonát.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10960 levél
Válasz 13.07.24. 07:56 #211
Lacko
Most kezdtem még csak a játékot (az eredetivel nagyon sokat játszottam) és azt nem értem, hogy megvettem az elite soldier pack-et is, de nincs semmi extra a barakkban. Se speckó páncél, se semmi. Az mondjuk lehet, hogy az alapból kapott katonák között van egy speciális, akinek ugyan az a neve, mint az eredeti X-Com egyik katonájáé, de semmi extra, mindegyik tök rookie, nincsenek speciális erősségük vagy ilyesmi. Tudja valaki (a steamen található leíráson kívül), hogy mit ad az elite soldier pack?
10589 levél
Válasz 13.07.19. 08:03 #210
Dark Archon
Van néhány ökölszabály, amit be kell tartani, onnantól kezdve nem okoz problémát a játék. Elsőre normalon csúnyán megszívtam, mivel nem gyúrtam szatellitekre, emellett még a bázis támadást is elhamarkodtam. Aztán easy-n letoltam, aztán normalon is ment
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
8615 levél
Válasz 13.07.18. 23:55 #209
davkar9
Gyerekek, hát nem mondtátok, hogy ez ennyire rohadt jó! Nem tudom, hogy csinálja, de kegyetlenül magába szippantott, zsinórban a 2. végigjátszásomat tolom. Igaz nagyon casual vagyok, easyn játszom, viszont még így is vissza kell töltenem néha. Kínát ismét elvesztettem (első végigjátszásra india+kína), pedig most direkt a szatellitekre gyúrtam kezdettől fogva. A legeslegelső terror küldi megijesztett, nem voltam biztos, hogy kellett-e nekem ez a játék (azt is tudni kell, hogy a kezdéstől két lépésre kaptam 2 bogarat és 3 röpködő fickót, mindezt sima fegyverekkel), visszatöltés után azonban gond nélkül bedaráltam az idegeneket. A pénz egy kicsit vicces, az elején úgy kell egyesével eladogatnom a kutatásra váró cuccokat, most meg van 5 űrhajóm empvel, 12 katonám titánban feszít plazmával és ezen felül van még 2k-m (november), bázis majdnem kész, story épületeknek van kihagyva pár hely. Skeleton key legyártva, lassan jöhet a bázis. De majd csak holnap, ha most nem lépek ki, akkor tuti megint elhúzom hajnalig...
Simple. Eternal. Beige.
1 levél
Válasz 13.02.04. 01:38 #208
Tender
Sziasztok!
Nazgul is említette, de a hsz-kben nem találtam választ a kérdésre és nekem is fenn áll a probléma. Vannak a kritikusan és a sérült katonák, akik felépülnek-eddig stimm.
De mi van azokkal akik mögé nincsen nap írva? Ők nem gyógyulnak fel?
Vki tudna valami infót mondani? előre is köszi!
9 levél
Válasz 13.01.11. 18:54 #207
hillman
igen ezt kifelejtettem, hogy ezektöl az apro hibáktol eltekintve messze a legjobb uj játék.

amugy játszanék az eggyel, de annyiszor kifagy, hogy elveszi a kedvem.
10589 levél
Válasz 13.01.10. 09:34 #206
Dark Archon
Tudod mit? Akkor játssz az 1-gyel Minden hülyesége ellenére egy nagyon jó és szórakoztató játékot hoztak össze a srácok. Nem is tudom, mikor volt olyan játék utoljára, amit zsinórban 3x is végigjátszottam, annyira lekötött.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
9 levél
Válasz 13.01.08. 15:21 #205
hillman
"mire lenne jó, ha bárhova rakhatnál le bázist?"
légelháritásra. az ufo1ben a betelt bázis mellé raksz egy másikat elháritofegyverekkel, átrakod a radarokat is. a föbázist hangárok és raktárak töltik ki.

az utolso játékomban összesen 1embert tudtam pszi-re oktatni; és ö a kezdöcsapatban volt. hiába vettem föl még 10 embert. egy sem volt alkalmas.

"nemhogy küldetésenként 14 emberrel szórakozzak."???
vagy 10 ember, vagy 6 +1 gép. ehhez képest a gép itt egy ember hejét foglalja el.

a tárazással az a bajom, hogy a másodlagos fegyvert kivenni a táskábol és löni lehet, de a kézben lévö fegyvert tárazni és löni már nem lehet.

a lépéssel az a bajom, hogy igy értelmetlen a fépésnövekedés a fejlödésnél. az 1ben a mesterlövész 2-3 szintlépés után volt igazán hasznos. pl.: felállsz, lösz, visszaguggolsz. ez az 1ben sima ügy, itt lehetetlen. vagy pl2.: kilépsz a fedezékböl és mellélösz, visszalépnél a fedezékbe,de nem lehet.

a szintváltás mellé tenném a gránátdobást. azzal is lehet percekig szenvedni, mert ugrál a kép.
5397 levél
Válasz 13.01.04. 17:09 #204
Morello
"-a sectoidok(és más kezdetiek) már nincsenek késöbb és a felderitöket is más fajok vezetik. tehát ha az elején nem fogsz nyuszit akkor késöbb már nem is tudsz. ha az én xp-m nö attol, miért halnak ki a gyengék? "

Valszeg úgy kell felfogni, hogy amikor az idegenek rájönnek, hogy a földön is vannak tökös legények, akkor már a gyengék helyett ők is a "nehézgyalogságot" küldik inkább ellenünk

"-a lövések, tárazások, lépések rendszere. ha csak 1et lépek az pont annyi mintha 20at lépnék.
pl.: ha 1et léptél már nem löhetsz rakétát. hiába lett több lépéspontod a fejlödéstöl. "

Ezt is sztem úgy kell felfogni, hogy ha real time-ban néznéd, elszöszmörög még a katona a rakéta irányzékával, a tárazásokkal, stb. Ezalatt a többi tudna még rohanni kedvére
5397 levél
Válasz 13.01.04. 16:30 #203
Morello
"Viszont amennyire adja magát az irányítása az esetek 90%-ában, annyira kritikán aluli tud lenni pl. magasságszintek váltásánál... a Sims-ben volt ez tökéletesen megoldva, igazán elfért volna egy ahhoz hasonló szint-váltó gomb itt is, mert ez így nevetséges."

Nem is kell olyan messzire menni, ez még az UFO 1-ben is korrektül volt kezelve
10589 levél
Válasz 13.01.04. 09:32 #202
Dark Archon
Összességében pont annyit egyszerűsítettek rajta, hogy élvezetes legyen. Így is meg kellett számoznom az embereket, hogy tudjam, ki kicsoda, nemhogy küldetésenként 14 emberrel szórakozzak.

- én később is találkoztam sectoiddal és thin mannel is (igaz, elvétve)
- a pontrendszer megszokható, ha lőhetnél is rakétát mozgás után, végképp könnyű lenne: maga a harcrendszer nem változik a nehézséggel, csak, ahogy írtad, többen jönnek (én csak classicon jöttem rá a hunker down hasznosságára)
- a nehézséggel változik a psi-képes katonák esélye is, úgy vettem észre, mert classicon az első 6 katonából egy lett psi-képes, így volt még jó pár kör, mire összeraktam az ütőképes szakaszt
- mire lenne jó, ha bárhova rakhatnál le bázist?
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
9 levél
Válasz 13.01.03. 18:56 #201
hillman
az elsö xcomot legalább 20x végigtoltam legnehezebben. ami a bajom volt vele az most is megmaradt.
-a sectoidok(és más kezdetiek) már nincsenek késöbb és a felderitöket is más fajok vezetik. tehát ha az elején nem fogsz nyuszit akkor késöbb már nem is tudsz. ha az én xp-m nö attol, miért halnak ki a gyengék?
-minnél könnyebb fokozaton játszik valaki annál kevesebb mumus jön, de ettöl kevesebb pénzünk is lesz. föleg az elején számit amikor a müholdakra gyüjtünk. legnehezebben elsöre minden simán ment, könnyebb fokozaton viszont mire lett volna kellö számu müholdam már 1ország kilépett.
ezek a hibák csak ebben vannak a régiben kivállo volt.
-a lövések, tárazások, lépések rendszere. ha csak 1et lépek az pont annyi mintha 20at lépnék.
pl.: ha 1et léptél már nem löhetsz rakétát. hiába lett több lépéspontod a fejlödéstöl.
-nem rakhatok le bázisokat ahova akarok.

összeségében az eltelt évek miatt sokkal többet vártam egy ujraskinelésnél. hamar meg is untam.
12560 levél
Válasz 13.01.02. 09:15 #200
McCl@ne
Mondjuk annyira nem baj, azért ezt a rendszert ki kell ismerni, vannak olyan dolgok, amikre csak kiélezett szituációkban jöttem rá, és utána már folyamatosan használtam! Pl. ha valakit tűz alatt tartok, akkor az kikapcsolja a reaction shot képességét, ami pl. akkor lehet nagyon fontos, ha egy erősebb ellenfelet akarok elkábítani, de az egy sikeres overwatch-csal kinyírná a közeledő emberemet! Apróság, biztos sokaknak alap, de nekem csak akkor jött elő, amikor pont úgy alakult egy szitu, hogy szükség volt rá!
Respect is not given. It's taken.
634 levél
Válasz 13.01.02. 09:06 #199
xyzw
Az alapokat megtanulni jó a normal. Az is igaz, hogy mivel az első végigjátszás alatt fejlődsz is, a második classic kampányt sem fogod lényegesen nehezebbnek érezni.
12560 levél
Válasz 13.01.02. 08:48 #198
McCl@ne
Nagyon fasza ez a játék, tényleg beszippantja az embert, tegnap is kb. 3 órát toltam még este, amikor már inkább aludni kellett volna a végigdolgozott nap után Még talán a felénél sem vagyok (legalábbis remélem, mert különben pénzkidobás kategória a hossza miatt, főleg mondjuk egy Fallout Tactics-hoz képest), most kaptam le az első nagyobb ufo-t, vannak már komolyabb páncéljaim, fegyvereim, élvezem az egészet, nagyon!
Viszont amennyire adja magát az irányítása az esetek 90%-ában, annyira kritikán aluli tud lenni pl. magasságszintek váltásánál... a Sims-ben volt ez tökéletesen megoldva, igazán elfért volna egy ahhoz hasonló szint-váltó gomb itt is, mert ez így nevetséges.

Egyelőre a pánikszintekkel sincs bajom, talán majd lesz, de annyira nem érdekel, úgy kezelem, hogy ez része a játéknak, érezni rajta a szerencsefaktort is. Amúgy normálon játszom és tényleg túl könnyű, de mivel ez az első XCOM/UFO játékom, így láttam jónak, újra meg már nem kezdtem, majd ha vége az első kampánynak.
Respect is not given. It's taken.
634 levél
Válasz 12.12.22. 22:25 #197
xyzw
4187 levél
Válasz 12.12.22. 22:07 #196
Madrac
Nem csak a skill segitheti a pszi erot.
Quoth the raven, `Nevermore.'
1 levél
Válasz 12.12.22. 22:05 #195
Zolioo
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a pszi-képességek hány lépcsős??
Azért kérdem, mert nálam a max. a "pszi-ügynök" (azaz 3 lépcsős) és mégsem tudom használni a gallop labort...már 3 pszi-ügynököm van....
Kezdek tanácstalan lenni, persze a gép add küldetéseket, de így nem tudok tovább menni a játékba!
Ötlet vkinek?

Köszi
Z.
10589 levél
Válasz 12.12.13. 08:29 #194
Dark Archon
Megfogadtam a tanácsod, bezsebeltem vagy 10 könnyű plazma puskát (kár, hogy eladni nem lehet) és már azokat használom, kihagytam a lézert (beam weapons). Plazma pisztolyom viszont nincs, gyanítom, hogy csak a sectoidok mászkálnak azzal, olyat meg még nem fogtam el, sőt, a játék elejét leszámítva - amikor még nem volt arc thrower-em - nem is találkoztam velük. Plazma kreditet a muton elite ad egyébként, de szerencsére még azzal sem találkoztam Ott tartok, hogy húzom az idegen bázis támadását, ameddig lehet.

Azzal is trükköztem, hogy nagyjából lehet sejteni, mikor lesz abduction. Előtte mentek, s ha nagyon szoros a szituáció, addig töltögetem vissza, míg oda nem tudok menni, ahol a legnagyobb a pánik s úgy keveri a gép a jutalmat, hogy ott legyen, ami nekem kell
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
634 levél
Válasz 12.12.12. 19:07 #193
xyzw
Én kihagytam a lézert classicon. A plasma fegyvereket pedig az alien-ektől szereztem. Figyelj arra mi ad plasma research creditet, hamarabb lesz kész a kutatás. Battleship-et lődd le, a fusion core azon van, ami lehetővé teszi a blaster launcher kifejlesztését.
18830 levél
Válasz 12.12.12. 14:57 #192
Peace
Én is két hatalmas hibát követtem el, a műholdak, és az elfogók fegyverzetének a fejlesztése. Elég nagy fa volt a fejszémnek classic-al indítani, de nem bántam meg egyáltalán. Régen nem élveztem ennyire játékban, hogy atom feszült a helyzet, és sokszor szinte csak pengeélen táncolok. Amikor kilőtték az első műholdam, mert semmivel nem tudtam leszedni az UFO-t, vagy mikor alapfegyverekkel belefutottam az első lehetetlennek tűnő küldetésbe, amiből nem volt kihátrálás, de mégis megcsináltam emberveszteség nélkül sok órás tervezgetéssel. Alig várom, hogy megjelenjen egy adag DLC, majd valamikor ismét nekiessek jövőre.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10589 levél
Válasz 12.12.12. 11:31 #191
Dark Archon
Ja, nem vettem elég komolyan ezt a műhold-menedzsmentet, úgyhogy újrakezdtem egy március közepi mentéstől és most a harmadik hónapban még meg van minden állam, s azon vagyok, hogy elfogjak egy outsidert. Még a kiképzőbázisom sincs meg, pedig már nem ártana 6 emberrel nyomni. EZT olvasgattam. Bár nem tudom, okos ötlet-e kihagyni a lézert, ha már mutonok és crysallidok jönnek tömegesen, macerás puskaporral megmaradni, olyankor meg aranyat ér két lézeres sniper, dupla lövéssel. Ugyanakkor szerintem időben rá kellene hajtani az ufó gyártásra, mert képtelen leszek lelövöldözni a nagyokat -> szintén pánik + lelőtt műhold.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
634 levél
Válasz 12.12.11. 20:27 #190
xyzw
Nem nehéz, általánosságban csak ismételni tudom, amit a #149-ben írtam. Annyi még hozzá, hogy abduction mission-öknél amellett, hogy mit ad, egy olyan tesztet is gyorsan elvégzek, hogy mivel jár ha az egyes lehetőségeket választom: két 5-ös pánik szintű country lesz, három négyes szintű, stb. Amellett első perctől kezdve állandóan a satellitekre kell hajtani. Én sokat olvasgattam a 2k forumokat is, elég jók.
10589 levél
Válasz 12.12.11. 14:03 #189
Dark Archon
Veszteség nélkül?! Azt hogy csináltad? Mire lenyomtam az idegen bázist, már 6 államnak lőttek. Lehet, nincs is sok értelme tovább csinálni. Hol kezdtél? Én Ázsiában. Az előző hsz-beli lelkesedésem a tizedére csökkent.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
634 levél
Válasz 12.12.10. 20:42 #188
xyzw
Miután ország veszteség nélkül megvolt a classic, most pihentetem kicsit. Kezdtem egy új játékot CiV V-ben. 224 órát tettem bele eddig megjelenés óta, de még mindig szórakoztató, főleg a sok patch és a Gods&Kings kiegészítő után. Ajánlom mindenkinek, nagyon megéri az árát.
10589 levél
Válasz 12.12.10. 11:14 #187
Dark Archon
No, immáron harmadszorra kezdem újra. Meg volt easy-n és normálon, ezúttal classic-on kezdtem, ami nálam nagy szó, mert nemigen játszom egy játékot 2x végig, nemhogy 3x úgy, hogy még nehezítek is rajta Nagyon eltalálták a játékot, bár szerintem kicsit rövid lett, azaz relatíve hamar teljesíthetők az elsődleges célok. Persze 1-1 fordulópont közt annyit vár az ember, amennyi jól esik - gondolom én, nem tudom, hogy a végső invázió időlimitált-e, azaz x éven belül le kell-e nyomni az ufókat, különben vége a játéknak.

SPOILER
A végét kicsit nehezíthették volna, túl könnyű az utolsó terem, ha az ember tudja, hogy csak a középső ethereal-t kell kinyiffantani. 1-1 sniper a két oldalsó emelvényre, aztán a köv. körben egy tag aggrózza az ellenséget, onnantól kezdve squadsight-tal és dupla lövéssel gyerekjáték a snipereknek.


Kell egyébként legalább egy könnyebb végigjátszás, hogy az ember megtudja, mi mire jó, melyik fejlesztés éri meg, melyik skill a jó, különben nem sok esély van classic-on nyerni. Egyelőre még az idegen bázis előtt tartok, de már bedobták a chryssalid-okat. Meg olyat se láttam idáig, hogy a zombiból egy ilyen keljen ki. Mindenesetre maradok a jó bevált csapatösszeállításnál, aztán meglátom, mi lesz
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
2048 levél
Válasz 12.12.08. 11:06 #186
PanzerWolf
Jah kelle neki pszi páncél.Megoldva akkor.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
2048 levél
Válasz 12.12.08. 11:04 #185
PanzerWolf
Kész a Golop kamrám.Van 2 psziés emberem kimaxolva,mégis azt írja nem tudok alkalmas embert beültetni.Ezt nem értem.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
18830 levél
Válasz 12.11.25. 08:03 #184
Peace
xyzw már lényegében szinte mindent leírt. Én csak annyit tennék hozzá, hogy ha szeretted a régi sorozatot, ha nem, akkor is érdemes adni neki egy esélyt, mert kegyetlen jó hangulata van, ami egyedivé teszi, és az év eddigi legnagyobb játékélménye volt számomra. Az elején a demo alatt én is húztam a számomat, de a teljes játék egy pillanat alatt magával ragadott, és nem is eresztett egészen az utolsó összecsapásig.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
634 levél
Válasz 12.11.24. 22:21 #183
xyzw
Ez a játék szinte sír a kiegészítésért, 2 dlc-t is már behirdettek. A CiV V (szintén ez a cég adta ki) is nagyon jó kieg-et kapott (Gods&Kings).
591 levél
Válasz 12.11.24. 22:10 #182
nazgul
Na, mostmár végig játszottan Normál fokozaton. Nem is állok neki nehezebben, így is volt egy-két rázósabb küldetés, mint a legutolsó Szerintem jó a játék, de lehetne még pár fegyver, például kézi EMP ágyú, lángszóró, remélhetőleg a játék folytatásban lesz erre példa
12560 levél
Válasz 12.11.24. 21:46 #181
McCl@ne
Ááá, a betegtomi Szia! Hogy vagy? Megléptél etetés alatt?
Respect is not given. It's taken.
190 levél
Válasz 12.11.24. 21:42 #180
Trufa
JA, megy a 14 évesn alili muffot.
190 levél
Válasz 12.11.24. 21:41 #179
Trufa
Hüyle vagy. PEsze nemvagy buzi, csak szereted a fasz.t
634 levél
Válasz 12.11.24. 14:37 #178
xyzw
Vannak prioritást élvező, ún. storyline feladatok, kutasd ki ezt, építsd meg azt, fogj el egy élő alient, stb. De ezeket nem muszáj azonnal megcsinálni, ha úgy érzed még erősödnöd kell, akkor mást kutatsz, szintet lépsz, stb. Időről-időre bejönnek azonban olyan mission-ök (nem storyline, csak ún. abduction mission-ök), amelyeknél csak rossz és még rosszabb döntés van, azaz növekszik az általános pánikszint. Én kifejezetten nem rush-oltam első végigjátszásnál, hanem szépen lassan haladva kb 30 óra alatt fejeztem be. Végső időkorlát szerintem nincs a befejezésre, de ha 8 ország kilép a council-ból akkor vége. A pánik menedzsment adja meg a stratégiai rész izgalmát, főleg a játék első felében. Egyensúlyt kell tartani a satellite lefedettség és az egyéb célok között. Én a stratégiai játékokat szeretem, nekem bejött az XCOM. Most a második végégjátszásban, classicon, a végéhez közeledem, elég jól állok. Most akciós a gőzösnél.
12560 levél
Válasz 12.11.24. 13:00 #177
McCl@ne
Még nincs meg a játék, de nagyon erősen mozgatja a fantáziámat.
Néztem gameplay videókat, olvasgattam cikkeket, egy kérdésem lenne még, amire nem találtam választ eddig: milyen jellegű időkorlát van a játékhoz?
Mert ha jól értem, akkor valamennyire azért szabadkezet kapunk abban, hogy milyen sorrendben, milyen ütemben végezzük a dolgunkat!
Lehet, hogy hülye kérdés, tegyetek helyre
Respect is not given. It's taken.
944 levél
Válasz 12.11.24. 12:29 #176
Lord of Destruction
buuurn.

point taken.
hands into a fist,static in my head.now i'm sitting face to face with loneliness... - by Finch

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.