Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Assassin's Creed 3

Assassin's Creed III

Assassin's Creed III
A legutóbbi Assassin's Creed III cikkek, hírek
31927 levél
Válasz 13.02.27. 00:05 #414
szbszig
Ez bug vagy szándékos?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1431 levél
Válasz 13.02.26. 23:42 #413
-T0ng-
Őszintén megmondom, ha nekem képesek a történetben újat és egyedit mutatni, jöhet bármennyi AC. Persze, hozzanak más új címet is, meg mutassák meg, hogy tudnak másban is nagyot alkotni, de ha egy sorozat tud újat mutatni akkor rajta. Ami aggaszt azok a rendkívül rövid fejlesztési idők. Persze-persze meg lehet itt magyarázni, hogy két csapat dolgozik párhuzamosan, csak ez ne menjen a történetek rovására. Amíg le tud kötni a történet és érdekel a mitológiája egy játéknak addig jó.

Van sorozat, ami képes mitológiát építeni maga köré és ebből nem baj, ha sok jön, de egy CoD, ami erre nem képes ne jelenjen meg sűrűn.
8613 levél
Válasz 13.02.26. 23:23 #412
davkar9
Manga kalóz és Connorkék assassin ruci? Hát ez inkább tűnik csak egy fanmade poszternek (vagy nemhivatalos hivatalos artwork, olyasmi, mint amit a brodherhood CE-be csomagoltak). Igazából hagyni kéne pár évig vagy még tovább az sorozatot, most egy kicsit sok volt belőle. Az áltörténelem összefonódott az animusos emlékidőutazás "hülyeséggel". Jár az idézőjel mert végül is nem volt baj a jelen vonallal, de szerintem működött volna ez az egész akkor is ha mindig adott korban játszódik a történet. Ugye mindenki emlékszik a saját kikerekedett szemére az első rész kapcsán? Az ubisoft montreal szerintem mostanra bizonyított, ha az ő nevük megjelenik a borítón, x játék bejelentésekor annak már elégnek kell lennie. Hagyjuk az Assassins Creed Egypt, AC Samurai, AC tökömtudjahovaaakrnakmenniazemberek spinoff/új részeket, tessék szépen új címekkel előállni. Ez az elkaszált (most akkor tuti?) Osiris már beindította a fantáziámat, simán jöhetne egy egyiptomos játék. Gusty mániája japán (és a fene egye meg láttam valami artworkot, az alapján nekem is kell), szintén lehetne egy szamurájos játékot csinálni. És +1 ahhoz amit ha jól emlékszem már az AC3 végigjátszása során is írtam, külön kalózos játék kellene az ubitól, kincskereséssel, hajózással. Kb ami most ment a 3-ban csak 30+ órában (esetleg egy kisebb openworld hajózás...)
Simple. Eternal. Beige.
1431 levél
Válasz 13.02.26. 21:40 #411
-T0ng-
Nem akarok én itt a vészmadár lenni, de ez max egy AC3 folytatás lesz abban a formában, mint annak idején a Brotherhood vagy a Revelations volt. Már az is árulkodó, hogy alcímmel látják el.

Azzal nem fognak sokat hazudni, hogy új főhős lesz sőt, Connor nagyapjával simán kijátszhatják a közös ős kártyát megint, mint tették az a AC2 esetében, ahol Ezio Subject16 és Desmond közös őse volt.

Gondoljatok bele: Végignyomtok egy egész kalózos kalandot úgy, hogy csak az adott korban vagytok, a játék végén pedig kiszáll az Animusból az új főhős bevezetve így a negyedik részt.
3075 levél
Válasz 13.02.26. 21:26 #410
Sucee
Hát amúgy így elsőre nekem eléggé "I call bullshit" helyzet. Azt nyilatkozták, hogy másik kor, teljesen más főszereplő, stb. Erre jön ez, ami azért nem egy nagy váltás. Valami hivatalos forrást amúgy kerestem, amikor bemásoltam a postot, de semmi értelmeset nem találtam, azóta nem néztem.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
14264 levél
Válasz 13.02.26. 20:49 #409
balays82
Akkor ezek szerint a Black Flag egy teljes értékű folytatás lesz, nem pedig valamiféle mellékszál a harmadik részhez. Én egy kicsit nagyobb idő és/vagy térbeli elrugaszkodásra számítottam, de biztosan jó lesz ez is, főleg a hajós téma miatt. Azt mondjuk egyelőre nem nagyon látom, hogy mi lesz most a tét, mert mind a korszak, mind pedig a helyszín elég jelentéktelennek tűnik történelmi szempontból, illetve az sem világos, hogy Haytham Kenway apja hogyan kerül bele a történetbe Desmond hiányában. De mivel a fejlesztők sokkal kreatívabbak nálam, így biztosan megoldják majd valahogy.
31894 levél
Válasz 13.02.26. 20:23 #408
Creativ3Form
Pedig ez úgy néz ki, hogy kalózos lesz. Aminek nagyon örülök, mert így nagy hangsúlyt kapnak majd a hajós küldetések, amik a 3. részben zseniálisak voltak, plusz végre kapnánk egy jó Kalózos kaland játékot.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6479 levél
Válasz 13.02.26. 20:11 #407
GustyX
Ők ezt honnan veszik amúgy?

Kínát akarok!!!!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3075 levél
Válasz 13.02.26. 19:52 #406
Sucee
Közben egy kósza hír facebookról:

Assassin's Creed Hungary
Assassin's Creed 4: főszereplő Edward Kenway, Haytham Kenway apja az AC3-ból. Helyszínek: Karib szigetek, Jamaika, Kuba, Bahamák. A már közölt screenshot az X360-as verzióból való, de a játék elkészül a következő generációs konzolokra is. Egyelőre legyen elég ennyi
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3075 levél
Válasz 13.02.26. 18:46 #405
Sucee
Én sem szoktam, írtam, hogy szinte egészben. New Yorkot azért bejártam.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31927 levél
Válasz 13.02.26. 18:36 #404
szbszig
Én meg pont nem akarom elkapkodni. New Yorkot is szeretném már bejárni nagyon, meg begyűjteni a ládákat, lapokat, csecsebecséket, felszabadítani az erődöket, kerületeket, stb. De azt sem hagyta eddig...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3075 levél
Válasz 13.02.26. 18:24 #403
Sucee
Lesz rá alkalom - akár még a legvégén is - csak itt már kezdenek begyorsulni a dolgok. Úgy emlékszem, én onnan szinte egészben lenyomtam a történetet, mert érdekelt már a vége.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31927 levél
Válasz 13.02.26. 18:14 #402
szbszig
De azért ez már tényleg köcsögség, hogy az egész nyolcadik sequence-et nem lehetett megszakítani, most meg jelen idejű küldetés kezdődött utána rögtön, úgyhogy vissza se lehet menni egyáltalán az Animusba. Mikor javíthatom már ki azt a tegnapi szinkronizációs hibát?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31927 levél
Válasz 13.02.25. 21:17 #401
szbszig
A Conflict Looms valóban sokkal nehezebb küldetés, de az tetszett! És sokkal tovább is tartott, mire összejött 100%-ra, egy-két órába beletelt biztosan, azt mégis végigcsináltam egy ültő helyemben. A bostoni teadélután hamarabb megvolt a bugok ellenére is, de ott én húztam fel magam annyira, hogy inkább kiléptem az első néhány próbálkozás után, és szünetet tartottam.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3075 levél
Válasz 13.02.25. 20:37 #400
Sucee
Az a küldetés tényleg egy bugos szar volt. Nem túl nehéz, de ez a dobozhajigálás valóban elvette az időt, több helyre kellett figyelni egyszerre.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
528 levél
Válasz 13.02.25. 20:36 #399
Yourmom
En nem tudom hogy min jatszottal, de en azt a kuldetest 100% megcsinaltam masodik probalkozasra, lehet nem a jatekal van a hiba.
3075 levél
Válasz 13.02.25. 19:57 #398
Sucee
Engem a 7. seq hajós küldetése (Conflict Looms) borított ki nagyon. Nagyon. Nem szoktam napokig leragadni egy küldetésen, de itt annyira felhúztam az agyamat, hogy egy napig be se léptem a játékba.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31927 levél
Válasz 13.02.25. 19:43 #397
szbszig
A leghülyébb küldetés eddig a bostoni teadélután volt szerintem. Az alapból nem volt könnyű, mert elég rövid időt szabtak hozzá. Emellett olyan életszerűtlen marhaságokat találtak ki mellékfeladatoknak, mint hogy muskétával csináljak air-assassinationt. De még ezen sem akadtam volna ki feltétlenül, csakhogy hemzsegett a bugoktól, minden második-harmadik láda vízbe dobását regisztrálta csupán. És mindezeken túl a puszta szerencsére kellett támaszkodnom, mert minden attól függött, a szövetségeseim meg tudják-e védeni saját magukat, amíg én a hülye mellékfeladatokat csinálom.

Viszont hogy valami pozitívumot is írjak, a hetedik sequence nekem nagyon tetszett. Mindegyik memory egy valós történelmi eseményt dolgozott fel; nem volt annyi ostoba mellékfeladat, mint máskor; és a küldetések mind nagyon látványosra és mozgalmasra sikerültek, mivel ugye harcjelenetek közepette játszódtak.

(Ja, a lenti hozzászólásaimban felcseréltem a memory és a sequence szavakat, úgy látom, ezért kicsit félreérthető lett. Még nem szoktam hozzá az AC játékokhoz annyira.)
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3075 levél
Válasz 13.02.25. 19:29 #396
Sucee
Amúgy sequence-től függetlenül újra lehet játszani bármelyiket, ha erre gondolsz, csak aktív küldetés alatt nem mehetsz másikba.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3075 levél
Válasz 13.02.25. 19:27 #395
Sucee
Asszem van valahol megszakítás is, bár ez nem biztos, hogy mindenhol működik... Rég játszottam, és az előző részek menüje amúgy is sokkal jobban megvan a fejemben.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31927 levél
Válasz 13.02.25. 19:23 #394
szbszig
De most nem engedi, mert benne vagyok rögtön a következő sequence-ben.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3075 levél
Válasz 13.02.25. 19:22 #393
Sucee
Vissza lehet tölteni és megismételni az összes emléket. (= küldetést)
De amúgy nem hangzik hülyeségnek, őszintén szólva a fő küldetések a hülye bónusz feladatok miatt nekem kb. csak bosszúságot okoztak. Egyébként ebben a részben igazából egyértelműen szemétkedés csak az egész, Brotherhoodban és Revelationsben fele ennyire sem húztak fel ezek.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31927 levél
Válasz 13.02.25. 19:19 #392
szbszig
Utálom, amikor a küldetés befejeződésének pillanatában rontja el nekem a másodlagos feladatok egyikét. Most például üldöztem Hickey-t, és ahogy rávetődtem hátulról, vele együtt elsodortam egy járókelőt is, ami kiikszelte az utolsó opcionális feladatot. De már nem lehetett megállítani és újraindítani, mert jöttek a cutscene-ek egymás után. Ráadásul a cutscene-ek után kezdte rögtön a következő sequence-et, és abból sem lehet most kilépni sehogy. Lehet, hogy hülyeségnek tűnik, de ez nagyon felhúzott. Nem akarom az egész memoryt végigcsinálni és utána kezdeni elölről. Előbb szeretném megismételni és tökéletesre csinálni az első sequence-et.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
108 levél
Válasz 13.02.13. 22:56 #391
zolee06
Újra harcképesek lesznek csak várni kell egy kis időt!
3075 levél
Válasz 13.02.13. 14:23 #390
Sucee
Elvileg nem tud meghalni, a szemlecsukás csak egy funkció, ami "bent maradt" az előző részekből. Várj húsz percet, és újra harcképes lesz. (Legalábbis azt hiszem, 20 perc.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10589 levél
Válasz 13.02.13. 13:25 #389
Dark Archon
LOL, nekem ilyen sosem volt, mindig csak megsérültek. Az uPlay azonnal ment, esélyed nincs visszacsinálni... kivéve talán, ha olyan emlékben volt, amit újra lehet játszani. Ha csak úgy a világban poénból kaszaboltál vele, akkor annyi.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
31927 levél
Válasz 13.02.13. 12:52 #388
szbszig
A kerületek felszabadításával szerzett újoncokat el lehet veszíteni? Most először kipróbáltam, hogy odahívom az egyiket segíteni, és rögtön le is kaszabolták, pedig csak néhány sima vöröskabátos közé küldtem be... Utána meg azt írta, amikor odamentem hozzá, hogy csukjam le a szemét... Ennek így sok értelme volt, mondhatom. Próbáltam kilépni, és vissza, de ezt bezzeg elmentette rögtön, és most szépen ki van ikszelve a portréja. Nem lehetne visszacsinálni valahogy?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10589 levél
Válasz 13.02.08. 07:57 #387
Dark Archon
SPOILER
Ha szigorúan nézed a jelenkori történetet, bizony gagyi: jön egy napkitörés, melyet 75 ezer éve egy überszuper faj megálmodott. Na persze. Az egész jelenkori bohóckodás tulajdonképpen egy alap, hogy miért is mászkálunk Altair, Ezio és Connor bőrében. Maga a templomos-asszaszin ellentét az összeesküvéssel(?) szinte tök mellékes szállá vedlett az idő múlásával, hiszen Juno célja a védelem bekapcsolása, ami - hogy, hogy nem - egyenlő az ő kiszabadulásával. Ebben csak az ad okot némi csalódásra, hogy amilyen rejtélyesen indult az egész, olyan pofonegyszerű lett a végére. De maga a játékmenet nagyon jó lett, részről részre több lehetőséggel, én élveztem nagyon. Persze az Ezio-s részek jöttek be a legjobban, talán azért, mert ő volt a legszimpatikusabb figura és/vagy mert vele foglalkoztak ugye a legtöbbet.


balays82
SPOILER
Valóban nem túl meglepő, hogy Desmond búcsúzik az egész családfájával együtt
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
6479 levél
Válasz 13.02.07. 23:30 #386
GustyX
Ha jól tudom Kínától elhatárolódik az Ubisoft. De én még továbbra is abban bízom, hátha
Az biztos, hogy ez esetben dobnék félre mindent és azzal játszanék.

Nem mellesleg a FC új részére sem kell ismét 4 évet várni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 13.02.07. 23:18 #385
balays82
Valószínűleg nem lehet bomba meglepetésnek nevezni a hírt, de a Ubisoft bejelentette, hogy készül az új Assassin's Creed, ami a következő üzleti évben (2013. április-2014 március között) fog megjelenni. Új korszak és új főhős lesz, tehát Connor és Desmond is búcsúzik, ahogyan arról szó is volt korábban. A fejlesztő állítólag nem a Ubisoft Montreal lesz, hanem egy másik csapat. Jöhet a Kínában játszódó AC rész?

A harmadik részből mellesleg 12 millió fogyott, ami magasan fölülmúlta a Revelations eladásait.
10256 levél
Válasz 13.02.07. 23:17 #384
MattMatthew
+1

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 13.02.07. 23:17 #383
MattMatthew
Ok, nem az, hogy nem értem, hanem inkább az, hogy nincs értelme. Persze, a koncepció világos, meg ahogy DA írta a harmadik részben sok mindent összefoglalnak, de igazából csak egy nagyon kiforratlan és rosszul bemutatott eszköz arra, hogy a történelem során néhány érdekes karakter életét egymással lazán összekötve bemutassák.
Világméretű összeesküvés egy gyenge sci-fi történetben ahol a szerethető karakterek már mind legalább száz éve halottak és a jelenkori karakterek meg oly érdektelenek, hogy ha meg is halnának akkor is csak egy "jó, és?" érzést keltenének.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3075 levél
Válasz 13.02.07. 22:02 #382
Sucee
Főleg, hogy a befejezés is kicsit semmilyen. Revelationst pl. már azért is megéri végigjátszani, kevés játék befejezése volt olyan hatással rám, mint az.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10589 levél
Válasz 13.02.07. 21:59 #381
Dark Archon
Igen, az ilyen "apróságokra" gondolok, mint Lucy, végül is csak a kezdet kezdetén ott van Desmond-nak, meg egy egész játék épült köré, mármint arra, ami vele történt Ugyanígy nem nagyon lehetsz képben, kicsoda Juno vagy Minevra, így meg totál értelmét veszti az egész végkifejlet, de te tudod. Bár emlékeim szerint ez a rész elég jól összefoglalja a történteket, mégsem ugyanaz, mint 5 játékon át megtudni.

MattMatthew: a jelenkori rész az Animus-ban való mászkálással ad értelmet, de egyébként nem bonyolult.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
528 levél
Válasz 13.02.07. 21:04 #380
Yourmom
Mit nem ertesz a jelenkori resznel? Mert en ertettem mindent.
528 levél
Válasz 13.02.07. 21:04 #379
Yourmom
Mit nem ertesz a jelenkori resznel? Mert en ertettem mindent.
108 levél
Válasz 13.02.07. 18:56 #378
zolee06
Kíváncsi lennék hogy az elkövetkezendő DLC mennyibe fognak kerülni!!
Okosak mert 3 részre osztva többet tudnak keresni !
10256 levél
Válasz 13.02.07. 16:10 #377
MattMatthew
Oh, szóval van olyan, hogy kill streak. Én csak csapkodtam a támadás gombot, néha a védekezést és bevált.

Jelenkori részt ha sorrendben játszod se lehet érteni, annyira zavaros. Viszont a Revelations az sokat épít az első részre is, tehát ha a harmadikkal kezded akkor utána azért az első kovetkezzen.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31927 levél
Válasz 13.02.07. 15:54 #376
szbszig
Oké, az eldobás a teadélutánnál működött. Mármint hogy PC-n játszva E-vel védekezés, és utána még egyszer E gomb. A kill streakben nem vagyok biztos, hogy csináltam. Ott már elég ideges voltam, és nyomogattam összevissza mindent, mire egyszer összejött végre. Remélem, több kill streakes feladat nem lesz...

Miért írod, hogy nem fogom érteni? Eddig ezzel nem volt probléma. Jó, a jelenbeli beszélgetések közben néha felbukkant egy-egy név, mint például Lucy, akit nem tudtam hova tenni, de a lényeg teljesen érthető volt így is. A játék második felében lesz valami drasztikus változás, ami akadályozza az érthetőséget?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3075 levél
Válasz 13.02.07. 14:23 #375
Sucee
Ez counter kill, nem killstreak. Killstreakhez nem kell védeni, csak kb. a katonák fele irányítani Connort, és a támadást nyomogatni. (Egy kill után lehet ezt elkezdeni, lehet támadásból és counterből is.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10589 levél
Válasz 13.02.07. 13:12 #374
Dark Archon
Killstreak-hez nem kell nyomva tartani semmilyen gombot, amikor villog a katona feje felett az ikon, hogy támadni fog, akkor kell gyilkos mozdulatot véghezvinni, majd ugyanezt még kétszer. Szerencse csak annyi kell hozzá, hogy mikor már majdnem befejezed a kivégzést, akkor támadjon egy másik és ugyanúgy a támadást jelző ikon ideje alatt megnyomni a gombot. Egyébként az, hogy minél gyorsabban, szerintem nincs benne a kritériumok közt

Dobáshoz meg ugyanez, csak akkor gyilok gomb helyett a dobás (Xbox vezérlőnél a "B" gomb) és közben a bal kar abba az irányba, amerre hajítani akarod az ürgét. Megjelenés óta vagy 2 patch is kijött hozzá, én már nem tapasztaltam semmi bugot a teadélutánnál.

Ha végig akarod játszani az előző részeket is, ezt semmiképp ne fejezd be, mert egyrészt érdektelenek lesznek a korábbi részek sztori szempontból, másrészt érteni se nagyon fogod, hogy mi van.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
31927 levél
Válasz 13.02.06. 20:07 #373
szbszig
Az a helyzet, hogy még nem játszottam az előző két játékkal... Tudom, eléggé gáz, de ez van. Igazából csak bele akartam nézni, hogy milyen. Eddig nem volt hozzá gépem, amin élvezhetően futott volna bármelyik része is a sorozatnak, és most rögtön a legszebbet akartam kipróbálni először. Nem gondoltam, hogy végig fogom játszani, de az az igazság, hogy a hangulat mellett eléggé megtetszett a sztorija is. Úgyhogy valószínűleg pótolni fogom az előző részeket. Csak mondjuk kérdés, meddig fog tartani, mert ezzel már lassan egy hónapja játszom, és így járok 50%-nál. Az első rész, a második rész, a Brotherhood és a Revelations is ugyanilyen hosszú, mint ez? Mert akkor szerintem év végéig elleszek velük.

Amúgy én angol nyelvű változattal játszom, úgyhogy a fordítással legalább nincs probléma.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
3075 levél
Válasz 13.02.06. 18:46 #372
Sucee
A teadélután nálam is bugos volt, hatszor annyi dobozt kellett kidobáljak. Katonákat amúgy counterrel dobd vízbe, a hajóra vezető "hídról" (fogalmam nincs, mi annak a deszkának a hivatalos neve ) a legegyszerűbb. Rég játszottam már, de azt hiszem E-t kell nyomni a dobáshoz, védés után, mintha countert csinálnál. (Szóval E-E, ha jól emlékszem az irányításra.)

Meg amit DA is írt, ott a fordítás szar a muskétás bónusz feladathoz, air assassination kell, hogy elfogadja.

Szerk.: Killstreak rendszer kb. az maradt, mint az előző két játékban.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31927 levél
Válasz 13.02.06. 18:42 #371
szbszig
Azt kihagytam, hogy a legelső próbálkozásnál rögtön kipipálta azt a mellékfeladatot, hogy lökjek három vöröskabátost a tengerbe, mielőtt bármit is csináltam volna. Bár most olvasom, hogy harc közben a támadáson kívül van egy mozdulat, amivel földre lehet rántani az ellenséget, és talán ezt kéne használni, mindjárt kipróbálom. De a fenti miatt, meg azért, mert a ládákat sem könyveli el sokszor, biztos vagyok benne, hogy bugos ez a küldetés is.

Egyébként az is nagyon idegesítő még, hogy bizonyos dolgokat szabályosan a szádba rág, másokat viszont egyáltalán nem magyaráz el. A kedvencem ilyen szempontból az volt, hogy a Fort Wolcott-os küldetés utolsó részében hármas kill streaket kellett elérni. Hiába próbáltam majdnem egy órán keresztül, hogy egymás után minél gyorsabban öljek meg három katonát, ott sem történt semmi. Végigolvastam a játékon belüli manualt is, és abban sem ír semmit erről. Végül ki kellett lépnem a játékból, és megnéztem neten, ott derült ki, hogy a kill streakhez valahogy a támadás gombot kell nyomva tartani a kivégzésanimációk alatt. De erre most magamtól kellett volna rájönnöm, vagy mi?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10589 levél
Válasz 13.02.06. 18:20 #370
Dark Archon
A játék tele van buggal, de én főleg a fáról önkéntelen leesést tapasztaltam. A bostoni teadélutánnál nálam nem volt hiba, a hülye félrefordítással szenvedtem csak, mert mást írt, mint az opcionális feladat, hogy öljek levegőből muskétával.

A felszabadításnál egyszer volt nekem is, hogy eltűnt a vezető, de másodszorra meghalt és vége volt.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
31927 levél
Válasz 13.02.06. 17:42 #369
szbszig
Most tartok körülbelül a játék felénél. A fősztoriban is, mert a hatodik sequence vége felé járok, de úgy en bloc is 50% körül, mert nagyon sok mellékküldetést és gyűjtögetést végigcsináltam már közben. Ebből is látszik, hogy alapvetően tetszik a játék, órákig el tudok szöszmötölni benne. Csak a bugok egyre idegesítőbbek. Az ilyenek még csak viccesek, de amikor a küldetést nem tudod megcsinálni miattuk, az azért már felhúz rendesen. A dél-bostoni felszabadítás utolsó részében hiába irtok ki mindenkit, a templar vezetőt is beleértve, nem fogadja el. Nem tudom, mit kéne még csinálni, az egész pirossal jelölt zóna üres már. A bostoni teadélutánnál meg az opcionális feladat az, hogy teásládákat és brit katonákat kell a vízbe hajigálni. Na most ez úgy néz ki, hogy a teásládáknál kb. minden másodikat vagy harmadikat regisztrál, amit ledobok a vízbe, a katonáknál meg semmit. Már nem tudom, hányszor kezdtem újra, próbáltam a hullákat ledobni a hajóról, harc közben a vízbe rúgni az ellenfeleket, és semmi, meg se mozdul a számláló. Valami ötlet esetleg a fentiekre?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10589 levél
Válasz 13.01.21. 21:32 #368
Dark Archon
Ja, már rájöttem. Csak, ha be van kapcsolva egy csalás, nem menti a haladást a játék, szóval nem sok mindenre jó.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
112 levél
Válasz 13.01.21. 20:37 #367
Cibi 97
eredetileg en se ertettem de most sokat összegyűjtöttem és megvilágosodtam animus csalásokat old fel
xbox live gamertag: cibi2838
10256 levél
Válasz 13.01.21. 19:13 #366
MattMatthew
Vmelyik oldalt egy alma fehér kontúrjai jelennek meg, de elvileg minden cselekedet után rögzíti a változásokat. Tehát ha felszedtél vmit, kinyitottál egy ládát, elutaztál vhova, alagút kijáratot fedeztél fel stb.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31927 levél
Válasz 13.01.21. 19:10 #365
szbszig
Lehet egy nagyon noob kérdésem? Honnan lehet tudni, hogy mikor ment a játék? Oké, a főküldetések során egyértelműen látszik. De ha csak úgy elindulok a vakvilágba feltérképezni a vidéket, és mondjuk már járkálok egy órája, akkor rá lehet bírni valahogy, hogy mentse el? Vagy ilyenkor mindig vissza kell menni a következő küldetés indulópontjához, és csak úgy lehet elmenteni? Nekem ezek a mai játékok már túl intelligensek. Én ilyen régimódi vagyok, hiányzik a manuális mentési lehetőség.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.