Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Mass Effect 3 - az első órák (Előzetes)

Mass Effect 3

Mass Effect 3
A legutóbbi Mass Effect 3 cikkek, hírek
1087 levél
Válasz 12.03.05. 21:46 #31
richy25
Dragon Age 2 se jött ki magyarul... Nem éri meg nekik, nincs akkora piac MO-n. De úgyis készül majd sufni fordítás a játékhoz, sőt, már folyamatban van a fordítás.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
18 levél
Válasz 12.03.05. 19:46 #30
kaltwerke
Na én most láttam csak, hogy nem jelenik meg magyar nyelven a játék, valahogy biztosra vettem az első két rész után, hogy ez már nem is kérdés. Pedig az. Átkozott zsidó döntés született, hogy rohadna ki az összes aranyfoga kémiát meghazudtoló módon. Na de jön még mocsokra szögesdrót....
200 levél
Válasz 12.03.03. 10:59 #29
EvolutioN
A demóban van olyan beállítási opció, h látsszon-e a sisak, vagy se. Szal gondolom a teljesben is lesz. Úgyhogy megfeledkezhetünk a 2. rész sisakon keresztüli ivásairól Pontosabban mondva olyan beállítás van, h látsszon-e a sisak beszélgetések alatt. Azt nem tudom, h be lehet-e állítani, h egyáltalán ne látsszon.
The Last of Us
1087 levél
Válasz 12.03.02. 21:46 #28
richy25
Tévedésben vagy, rengeteg dolog volt befolyásoló tényező az első részből, csak a legtöbb valami apróságként jelent meg a második részben. Kivel romantikáztál, megkímélted-e Fist-et, Helena Blake-t, a rachni királynőt, stb... Ezek mindössze egy pár mondatos párbeszédként bukkannak csak fel, de nem kizárt, hogy a 3. részben sokkal nagyobb jelentősége lesz egyes dolgoknak (pl a Rachni sorsa)

Egyébként meg a 2. részben csak és kizárólag EGY dologra kérdez rá a játék, mégpedig, hogy kit ajánlottál meg tanácsnoknak (Itt van egyébként egy kis hiba a részükről, ugyanis az első részben választható "Döntsétek el ti" lehetőségre itt már nem gondoltak), a többi kérdés amit feltesznek valójában a mentésből be lett importálva, és te csak indoklást adsz a döntésedre, ennek célja csak a tanácsnokos választás beolvasztása volt. Azt azért nem importálta be a mentésedből, mert az utolsó mentést az ominózus párbeszéd előtt végzi el a játék, így a döntésed nincs meg benne.
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
4133 levél
Válasz 12.03.02. 21:32 #27
gothmog
Ha jól emlékszem, akkor a második részben is számított, hogy az elsőben kinyírtad vagy megkímélted-e a királynőt...
Endure. In enduring, grow strong.
135 levél
Válasz 12.03.02. 21:11 #26
Leon Shepard
Hát izé, szerintem ilyen részletességgel nem fognak számítani az előző két rész történései. Például a második rész elején összesen két dologra kérdez rá (ha nincs mentésem) hogy Kaidan vagy a csaj, és hogy megmentettem-e a tanácsot. Ennyit tart lényegesnek.

Akkor a 3. rész elején végigkérdi a teljes listát, vagyis hogy kinyírtam-e a rovarkirálynőt például?
10258 levél
Válasz 12.03.02. 18:10 #25
MattMatthew
Whatever.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 12.03.02. 17:53 #24
gothmog
Mármint Vernert, ugye?
Nekem minden klappolt anno az ME2 végigjátszásom során, mellékküldetések is, és főküldetésen sem veszítettem embert, úgyhogy ahhoz képest csak elcseszni tudom
Endure. In enduring, grow strong.
10258 levél
Válasz 12.03.02. 17:41 #23
MattMatthew
Gondolj arra, hogy az első részben elkövetett hibáidat most kijavíthatod. Már régóta bánom, hogy Vernart nem tudtam eléggé megijeszteni és lelövette magát.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 12.03.02. 16:58 #22
gothmog
Attól függ, mennyire részeg.

Egyébként a demót nem láttam még. De úgyis csak a teljes játékra leszek kíváncsi, arra viszont csak kis késéssel fog sor kerülni (bár várhatóan hétfőn mehetek már a gyűjtőiért), mivel nálam Shepard még csak az Eden Prime-on ácsorog és még a nyamvadt jeladót sem találta meg
De hát így jár, aki nem tartja meg a mentéseit, és az utolsó pillanatban ugrik csak neki - időhiánnyal párosítva persze - az első két rész újbóli végigjátszásának.
Endure. In enduring, grow strong.
135 levél
Válasz 12.03.02. 16:34 #21
Leon Shepard
Ne próbáljátok mentegetni az állandó harci nézetet, mert ha így maradna, az rettnetes debilség lenne.

Két okból:

1. hülyén néz ki
2. ha teljesen békés helyszíneken szaladálok, mondjuk a Citadellában, akkor meg ultrahülyén néz ki.

Lásd a demo második részét, ahol az elején a békés párbeszéd alatt is az arcába tolom a gépkarabélyt.

Mindezek miatt biztosnak gondolom, hogy lehet majd váltani, csak gondoltam megkérdem a cikkírót.
1556 levél
Válasz 12.03.02. 15:18 #20
Aribeth
Annak a tenyere nem előre néz?

I'm Commander Shepard and this is my favourite bar on the Citadel.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4133 levél
Válasz 12.03.02. 15:14 #19
gothmog
Szemüvegét elvesztett, hányáshatáron ingadozó, rövidlátó részeg?
Endure. In enduring, grow strong.
1556 levél
Válasz 12.03.02. 14:49 #18
Aribeth
Nem, nem láttam, egy kő alatt élek. Eddig egyszer sem panaszkodtam a nézetek miatt, de most, hogy ennyit megy a társalgás róla, gondoltam, én is hozzáteszem a saját véleményem. Egyelőre úgy érzem, hogy az állandó harci nézet (avagy "a karakterem seggébe végérvényesen feldugtak egy görbe botot" nézet) nem ront sokat a játékélményen, meg igen, logikus is, de magam is jobban szerettem azt, amikor lehetett választani. Jó volt, hogy a kamerával mindenhol körbe lehetett járni a karaktert, ezáltal magam is jobban szét tudtam nézni a helyszíneken, és nem a mindenre idegbetegen célzó Shepard látószögét kellett ide-oda rángatnom.

(Előre félek egy esetleges FPS-jellegű EA/Bioware-játéktól, bár valószínűleg akkor is megmagyaráznák, hogy az miért jó nekünk.)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1087 levél
Válasz 12.03.02. 14:15 #17
richy25
Egyébként meg a Demoban pont hogy alig volt önregenerálódás, a pajzsunk gyorsan visszatöltődött, de az életünk mm-enként csoszogott vissza (harc közben legalábbis).
Türelem szép erény, kivéve ha az alagút végén közeledik a fény!
6483 levél
Válasz 12.03.02. 12:09 #16
GustyX
Ha már sci-fi, az önregenerálódás miért olyan hihetetlen?
Amennyire reális az omnigél, kb annyira reális az önregenerálódás is ebben a környezetben. Pluszba még jön Shepard összerakása, ami mellet az önregenerálódást tényként kell kezelni.

A valóságot összevonni egy játékkal, ami ráadásul sci-fi, nem badarság egy csöppet? Valóságban nyilván sasolnak minden zörejre, "aimolnak" bármi mozgásra, de ez egy játék, ne keressünk már párhuzamokat a valódi bevetésekkel.

A lehetőséget benne hagyni nem hiszem, hogy hú de sok időbe/pénzbe fájt volna az EA/Bioware-nek, így mindenki jól járt volna.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 12.03.02. 12:05 #15
balays82
A csata végén "feltámadó" társakra csak annyit lehet mondani, hogy ezek a BioWare játékok tipikus jellemzői. Nyilván az is benne van, hogy ha már nem figyelsz rájuk eléggé, akkor oldd meg magad az adott szituációt. De véleményem szerint ez sem rombolja jobban a játékélményt, mint az egészségtelen testtartással harcra készen állás.
1614 levél
Válasz 12.03.02. 11:53 #14
rootshaper
még mindig reálisabb volt a medigel az első részben, amit nem halottak feltámasztására kellett akkor még használni. medigel... ez a szó már alapból többet jelent mint amit mi kötszeren értünk, meg amúgyis, scifi. ha már ki tudjuk izzadni a lövedékeket, akkor miért nem tudnak a csapattársak felállni csata közben, miért kell megvárniuk amíg meghal minden ellen a környéken?
14264 levél
Válasz 12.03.02. 11:43 #13
balays82
Már nem azért, de a pályán mindenfelé elszórt és azonnal gyógyító elsősegély csomagok sem éppen a realitást fokozták. De mivel játékokról van szó, ezért nem is várja el senki, hogy mondjuk egy láblövés után hetekig lábadozzon a főhős a kórházban. Így pedig a fedezék mögé bújva bekövetkező csodás gyógyulás is megteszi szerintem.
1614 levél
Válasz 12.03.02. 11:35 #12
rootshaper
ez már csak kukacoskodás. láttál katonákat akció közben már? szerinted ők hogy közlekednek? kényelmesen lóbálva a géppuskát, esetleg másik kézben gránátot dobálgatva? mindenre fel kell készülni, ez bizony alap követelmény, még akkor is, ha látszólag semmi veszély nem fenyegeti egy adott bolygón Shepet... fogadd el, ez van, így írták meg, nehogy már ez vonjon le az élvezeti értékéből szerintem teljesen logikus, hogy a hajón, és a Citadellen érzi magát Shep biztonságban, az összes többi az bizony küldetés, amit komolyan kell venni és oda kell figyelni.
egyébként a fedezék mögötti golyó kiizzadás szerintem sokkal cikibb, még mindig, az összes mostani játékban, de valahogy erre senki nem harap rá, mert már belénk rögzült, hogy így van és kész, nem kell elsősegély, csak egy kis pihi a sarokban
14264 levél
Válasz 12.03.02. 11:26 #11
balays82
A demó alapján úgy tűnik, Shepard parancsnoknak hívják az illetőt.
1556 levél
Válasz 12.03.02. 11:21 #10
Aribeth
Az addig rendben van, hogy folyton a kezében a fegyver, de ki az az ember, aki minden egyes helyszínen minden egyes centimétert előregörnyedve, előrenyújtott karral tesz meg?
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10258 levél
Válasz 12.03.02. 11:20 #9
MattMatthew
2. Nem ravasz mellett, hogy ha egy gyerek ugrik elő vhonnan akkor ne reflexből lője le, hanem tudjon gondolkodni, hogy lőni kell-e?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 12.03.02. 11:19 #8
MattMatthew
Pedig badassként úgy mászkálni a Citadelen, hogy a sisak mögül csak a két vörösen világító szem látszik ki felbecsülhetetlen.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1614 levél
Válasz 12.03.02. 11:11 #7
rootshaper
1. Shepard honnan tudja a küldetés elején, hogy az könnyebb, lövöldözésmentes küldetés lesz?
2. a jó katona mindig tartsa a ravaszon az ujját, főleg háborús helyzetben. ez pedig a Reaper támadás esetén halmozottan igaz.
3. nem éreztem szükségét a fegyver elrakásának eddig soha. sem az elsőben, sem a másodikban és mostmár a harmadikban sem. ráadásul xboxon próbáltam ki a programot, ahol azért erősen korlátozott a gombok mennyisége, a tutorial részen pedig nem kötötte az orromra, hogy "na most tedd el a fegyvert, mert az fontos részlet".

no, szerintem semmi baj azzal, hogy harci készültségben van emberünk az esetek túlnyomó részében. ahol meg tudom érteni, hogy nincs: Normandy fedélzete, Citadel, meg más semleges városok, de így, hogy jönnek a Reaperek én már ott sem érezném magam biztonságban.
31909 levél
Válasz 12.03.02. 09:56 #6
Creativ3Form
Az első részekben nem kapta elő rögtön, de a másodikban, ahogy elindult egy küldetés, már előkapta. Csak amikor mászkáltunk a városokban, és egy-két követős küldinél nem kapta elő, de nagy átlagban, az első mozdulattal. Igaz, el lehetett rakni, amit a demoban nem tudtál megtenni. De nekem amúgy se jutott volna eszemben, hogy egy éppen támadás alatt lévő Földön, én csak úgy elrakjam as tukit.
De sztem tuti el lehet majd rakni, mivel az tényleg hülyén nézne ki, hogy egy könnyedebb, lövöldözést nélkülöző küldiben is harci módban mászkálna Shepard.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6483 levél
Válasz 12.03.02. 09:48 #5
GustyX
Én sokszor elraktam szünetek alatt, elég akció közben ha kifolyik a szemem.

Remélem a sisakos részt is megoldják, mert idegesítő volt a pl. Fellegváron sisakban beszélgetni (illetve emiatt nem is hordtam sisakot, csak ha rám adták...).
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3081 levél
Válasz 12.03.02. 05:53 #4
Sucee
Valami kiszivárgott demo gameplayt néztem még régebben (az nem is teljesen az volt, mint a rendes demo), ott pl. volt egy rész, ahol elrakott fegyverrel mászkált.
Amúgy a 2. részre sem nagyon volt már jellemző a fegyver elrakása küldetés alatt.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
135 levél
Válasz 12.03.02. 03:47 #3
Leon Shepard
Jaj már. Ha játszottál a korábbiakkal, tudod hogy van ez. Amikor ellenség tűnik fel, akkor vált fegyverre. A demokban pedig nem állunk végig tűzharcban.
31909 levél
Válasz 12.03.02. 02:02 #2
Creativ3Form
Tekintve, hogy a demo mindkét pályája akció közben zajlik, így nem csoda. Vagy te az elején, amikor menekültél a Földről, és közben lőttek rá, el akartad rakni a fegyvert? Vagy a másik pályán, amikor a Krogan nőstényt kellett kimenekíteni, nos...ott is folyamatosan jöttek a Cerberus emberei.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
135 levél
Válasz 12.03.02. 01:54 #1
Leon Shepard
Szeretném megkérdezni, hogy a demohoz képest van-e változás abban, hogy a szereplő folyamatosan tüzelési módban tartja a fegyverét. Ugye a korábbi verziókban akció esetén rántotta csak elő, demoban meg végig úgy tartja.
766 levél
Válasz 12.03.02. 01:54
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Mass Effect 3 - az első órák (Előzetes)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.