Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect 3 befejezés - SPOILER!

1556 levél
Válasz 12.06.26. 21:42 #650
Aribeth
Alaposabban oda fogok figyelni a mostani ME2-újrajátszásomnál, mert elvileg ebben már ott vannak az utalások arra a bizonyos sötét energiára (amiből nem tudom, mit akart Drew kihozni, de valószínűleg minden érdekesebb lenne, mint a kis köcsög a Citadelen).
Még egy olyan pletyka rémlik, hogy egy időben kiszivárgott a befejezés egy része, és ennek örömére írták át az egészet.

Davkar:

Teljesen egyetértek. A befejezés alapjai továbbra is rohadt gyengék, de a tálalás jó, és valóban ezt kellett volna már a legelején előadni. Képzelem, hogy szorított a határidő, de a lezárásra akkor is oda kellett volna figyelni. Pozitívum, hogy a rajongói felhördülésre nem az volt a válasz, hogy GFY (illetve de, azért csak bepakolták a játékba ), hanem hajlandók voltak egy kicsit javítani a hibákon.

Még csak a videókat néztem végig, de sokfajta képet láttam, és mindegyik szereplő megjelent vagy a boldogan élt, míg meg nem halt, vagy a már megdöglött, és büszkén emlékezünk rá kategóriában. Nem valami izmos epilógus, de megfelel, úgyis ezt akartam. És a magas EMS-es destroynál ugyebár van olyan verzió, hogy az aktuális LI nem teszi fel a névtáblát, mert érzi, hogy Shepard még valahol a romok alatt. *megy a DA-ra undorítóan nyálas romantikus képeket vadászni*

A kék befejezés számomra csak pár fokkal jobb a zöldnél, ReaperShepard persze nagyon badass, de ez az egész "a megszelídült kis reaperek együtt szorgoskodnak a többi hobbittal és tündével a galaktikus rend helyreállításán" van olyan gáz, mint a zöld szemű hibridek kéz a kézben andalgása. A destroynál legalább maradt minden a régiben, kis vacakok vagyunk, akik csak vérrel-verejtékkel tudják majd újraépíteni a világot, nincs semmi isteni segítség, semmi nagy fejlődés, csak küzdelem és romok. Nem kecsegtet túl sok jóval a jövőre nézve, de legalább olyan kis reális. *úristen, túl sok depresszív hangulatú Martint olvasok*

KisCsirkee:

Szerintem a szintézisnél sem tartana örökké a béke, mert valami ellentét mindig lesz, csak ebben az esetben a szupermenek ugranának egymás torkának.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10256 levél
Válasz 12.06.26. 21:32 #649
MattMatthew
"Biztos lesznek akik ezután is hőbörögnek (bár szerintem most már a csakazértis alakok, a muffin küldözgetők és társaik fognak)"

Hát-hát, akkor ezek szerint én csakazértis alak vagyok, akinek veled ellentétben nem elég az, ha a szarra egy szép masnit tesznek.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
16989 levél
Válasz 12.06.26. 21:15 #648
KisCsirkee
Na, végignézegettem a befejezéseket. A fő problémát még mindig nem oldotta meg, de tényleg emészthetőbbek így a dolgok, a "GFY" befejezés pedig poén... Bár ebből is sokkal többet lehetett volna kihozni. Ide jóóóól be lehetett volna szúrni a "Reaper Indoctrination Theory"-t.

SPOILER
Ezek után még jobban örülök, hogy a control-t választottam. Shepard így "él", a Reaperek a galaxis legnagyobb fenyegetéséből kezes bárányok lesznek, a cycle megszakad, Sovereign a kurvánk lesz, a Reaperek újjáépítik a galaxist és tulajdonképpen mindenki hepi, kivéve aki meghalt.

Viszont nem értem. Akkor most mi volt az a kis extra snitt az eredeti destroy-ban, amikor Shepard élt? Azzal mi lesz? Azt reméltem, azt is megmagyarázzák, de nem... Továbbá így a destroy szerintem lehangoló. Győzelem, de milyen áron? Lassú újjáépítés, rengeteg takarítás... A másik kettőben legalább a Reaperek segítenek, ebben meg még az ő maradványaikat is el kell takarítani. Azért az nem kis meló. Ennek tetejében a Geth is örökké odavész... Még mindig.

Viszont ezek alapján a legjobb vég... A szintézis lenne? Soha többé nincs ember vagy gép, mindenki halhatatlan terminátor? Soha többé se betegség, se nyomor, ráadásul a Reaperek is örökké szelíd háztartási-és egyéb munkagépek lesznek? Csak így lehet örök béke? The fuck?
"Es rasseln die Ketten, es dröhnt der Motor, Panzer rollen in Afrika vor!"||| http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Szalami111/stats/226302379/ ||| =PPS=Szalami111
31904 levél
Válasz 12.06.26. 21:03 #647
Creativ3Form
Jáááj, hát ez a kék, "átveszem az irányítást" nagyon vagány. Ez illik a legjobban Shepardhoz.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8615 levél
Válasz 12.06.26. 20:44 #646
davkar9
Nem is kell újrajátszani a cerberustól, fellegvárba teleportálás előtt van egy autosave, azt betöltve beadta az ec-t. Egyből van egy új jelenet, a normandia visszarepül a flottához, odafent egy két plusz sor andersonnal és timmel. Egyébként végig ugyanaz de a kis pöccsel lehet beszélgetni. Plusz sorokban mondja el ugyanaz, azért vagyunk hogy jó legyen, a kiirtással mindenki jól jár, bla bla... Ha rálövünk a kis buzira akkor beadja a "go fuck yourself befejezést" szóval most tölthetem újra.

Astroboy elmondja, hogy a kéknél emlékezni fog Shep az életére, és mindenre, mindenkire ezért a megőrüléstől nem tartok. Én-mi-gaiat továbbra sem szeretem. Pirosnál meg edi-geth elvesztése fáj. Kiskölyök logikája baromság, gethekkel tök jóban lettünk, edi is szabad akaratából dönt (segít az organikusoknak ahelyett hogy saját célja érdekében beállna a reaperekhez) tehát nem minden gép lesz rossz. GFY befejezés is lehetne canon, új fajokkal lehetne előállni az ME4-ben bár akkor más fajokkal játszanánk újra ezt a trilógiát. Nem tudom mi lesz az elfogadott.
A Yt videókhoz képest az enyémben volt egy két plusz, pl samara és a lánya üldögéltek mosolyogva, Miri és a húga valami monitorokat figyelt, Jack a tanítványainak magyaráz. Ilyenekből elfért volna még több, kifejezetten örültem volna ha az összes csattárs-fontos npcre kitérnek és pár concept artnál jóval személyesebb következményeket kapunk, egy két sor beszélgetéssel. Ami személyes dolog van az csak annyi, hogy a LI teszi fel a névtáblát a Normandián.

Összességében nem lett ez olyan rossz. Biztos lesznek akik ezután is hőbörögnek (bár szerintem most már a csakazértis alakok, a muffin küldözgetők és társaik fognak), de nálam nagyjából sikerült kimosni azt a keserű szájízt amit az eredeti „befejezés” hagyott. Ha eredetileg ezzel állnak elő akkor simán meg lehetett volna úszni az népfelkelést.
Simple. Eternal. Beige.
10256 levél
Válasz 12.06.26. 20:23 #645
MattMatthew
Szerintem se. Illetve ezek szerint Drew tudta és volt terve, hogy mit hoz ki belőle. Kár érte, dehát már minden erre fele megy.

Valahogy az első részből csak annyit emeltek át ezen a vonalon amit a reaper mondott, hogy ember ezt nem foghatja fel. Nesze nektek Starchild, ezt nem fogja érteni senki. Pedig mekkora arcuk volt, hogy így ennyi író, úgy annyi író.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
31904 levél
Válasz 12.06.26. 20:17 #644
Creativ3Form
Na, megnéztem az első végigjátszásommal ezt az Extended Cut befejezést. A piros megoldásra esett a választásom annó, és maradtam is ennél. Jobb lett így. Kerekebb, összeszedettebb, szerethetőbb. Persze, még így sem az a befejezés, amit érdemelt volna a trilógia, de sokkal jobb, mint az eredeti, kérdőjelek ezreivel telelévő ending.
Megyek is vissza, és a második kitolásommal is megnézem az új véget, ezúttal a kék változatát. Aztán majd valamikor, folytatom a harmadik kitolásomat is. Annó rögtön, ahogy kitoltam másodjára nekikezdtem, de aztán 3-4 óra játék után pihentettem. De, ideje újra elővenni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1556 levél
Válasz 12.06.26. 20:16 #643
Aribeth
Egy francokat tudták. Azt hallottam, hogy menet közben íróváltás volt, Drew Karpyshyn (anyám, a gugli segítsége kellett ehhez a névhez) átment a SW:TOR-hoz, és az újak félretették az ő "sötét energiás" elképzeléseit.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10256 levél
Válasz 12.06.26. 20:06 #642
MattMatthew
Szerintetek amikor az ME-t készítették tudták, hogy miért jönnek a reaperek és miért mészárolnak le mindenkit? Mert arról csak a harmadik játék legvégén van szó és ott is nagyon gyenge lábakon áll az a miért.

... az a baj, hogyha megint belelovalom magam akkor megint sírás lesz a vége.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 12.06.26. 19:42 #641
Aribeth
*szófosás ON*

A kék számomra azért érdekes nagyon, mert ki tudja, meddig tart ki Shepard emberiessége, jóindulata, türelme, mikor válik teljes mértékben géppé/istenné. Eljön-e az a pillanat, amikor úgy dönt, hogy mégiscsak ráférne a galaxisra egy kis népirtás. E szempontból egy időzített bomba a jó öreg parancsnok.

Viszont mind a ződ, mind a kék verzió túl nagy előnyt biztosít a galaxis népeinek, úgyhogy ha valaha folytatni merészelik a játékokat, akkor szerintem a destroy lesz az alapértelmezett canon. Persze mindhárom befejezéssel lehetne kezdeni valamit, de...
1. A szintézisben mindenki upgrade-elt csodalénnyé válik, akik lassan már a halhatatlanságra pályáznak, és a népek rendelkezésére áll évmilliók/évmilliárdok minden tudása. Ebből alaphelyzetből azért elég nehéz lenne egy nem túl magasröptű, nem túl absztrakt, és könnyen emészthető játékot írni. Izgalmas kihívás, de ehhez egy Asimov kellene.
2. A kontroll kétesélyes, Shepard vagy annyira unja magát a távoli űrben, hogy inkább besegít a többieknek egy tutibb civilizációt építeni, és akkor majdnem ugyanott vagyunk, mint a szintézisben, vagy idővel meggondolja magát a ciklus ügyében, és akkor visszaugrottunk a ME1 történetéhez.
3. A pusztítósdiban viszont a galaxis nem változik meg gyökeresen, és a reaper-ciklus is eltűnt. (Vele együtt viszont odalett a régi biztonsági kontroll is, az, hogy a magasabb rendű mesterséges intelligenciák megjelenésekor a csótányok szépen kipucolják őket a fejlett fajokkal együtt, a jelentéktelenebb népeket viszont meghagyják.) Szerintem egyedül ebből lehetne a trilógia hangulatát megőrző folytatást barkácsolni.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8615 levél
Válasz 12.06.26. 18:05 #640
davkar9
Go fuck yourself befejezés! Ó, ha le is lehetne lőni a kis f*aszkalapot... Itt mondjuk nem értem, hogy az EMS miért nem számít, multival túl vagyok a 10000-ren, ennyivel már túl lehetne azért élni szerintem...
Destroyt megnéztem, továbbra is az EDI-geth veszteség miatt nem szimpatikus a dolog, Shep a szusszanáson kívül itt se szerepel többet ezért talán mindegy is. Este megnézem majd a sajátomat, említett probléma miatt a kék tűnik a tuti befutónak. Nem hittem volna, de tényleg nem sót szórtak a sebbe ezzel az ec-vel, bár azért egy kicsit még mindig vérzik.
Simple. Eternal. Beige.
551 levél
Válasz 12.06.26. 17:53 #639
Slyder
Az Extended Cut arra jó volt, hogy megint végig sírjam a "befejezéseket".
3077 levél
Válasz 12.06.26. 16:40 #638
Sucee
Cerberus HQ előtti mentés kell neki, szóval valószínűleg csak a végjátékról van szó.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1556 levél
Válasz 12.06.26. 16:33 #637
Aribeth
Így van, ez az a pont, ahol a Bioware nem enged a "művészi álláspontjából", bármennyire problémás is. De ahogy elnézem, a körítés sokkal jobb, emészthetőbb lett, úgyhogy az érzelmek felől közelítve be tudnak majd fogni jópár szájat. (Tanuljunk a Losttól és a BSG-től. )

Viszont az összeolvadós befejezés így, részletezve még giccsesebb, mint az előzőben volt... Bloáhh.

Arról mit lehet tudni, hogy mi mindenre terjed ki az EC? Csak a befejezésre, vagy a játék többi részére is? A katarzis-faktort szállítják a bővített zárójelenetek, de nem ártana pár normális párbeszéd korábbra is.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10256 levél
Válasz 12.06.26. 16:22 #636
MattMatthew
Az alapvető probléma megmaradt. Bár ezt már előre elmondták.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 12.06.26. 16:05 #635
Aribeth
*fangirl scream*
SPOILER
Ááááááááááááááááááááá, most értem a destroy-os videó végére, szóval a csipet csapat nem ragadt ott az isten háta mögött hárommal, a térkép szakadásán lévő bolygón, nem kell kis falvat alapítaniuk és egymás között szaporodniuk, valahogy hazajuthatnak!

ME4: Voyager. To boldly go where no reaper has gone before.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 12.06.26. 15:56 #634
Aribeth
Most tartok a második rész elején a továbbfejlesztett karakteremmel, jó soká lesz még, mire a harmadik részig elérek.

Egyébként a befejezéseket is láttam a játék hivatalos megjelenése előtt pár nappal, sőt, nekem az is legalább húsz évbe telt, hogy NE lapozzak hátra egy izgalmas könyvben.

SPOILER
Epilógus: nem nagy durranás, de legalább van valami.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3077 levél
Válasz 12.06.26. 15:50 #633
Sucee
Most tényleg megnézitek őket, amikor már csak pár órára vagyunk?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1556 levél
Válasz 12.06.26. 15:45 #632
Aribeth
Most töltöm őket.

destroy

Az egyik végigjátszásban van egy olyan válaszlehetőség, hogy "I want details", és a feltöltő nem kattintott rá, grrrrrrr!
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
31904 levél
Válasz 12.06.26. 15:39 #631
Creativ3Form
Nocsak...ez nem is rossz. Amúgy már a piros és a zöld befejezésnek is fent van az Extended Cut verziója.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1556 levél
Válasz 12.06.26. 15:32 #630
Aribeth
We're fucked.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8615 levél
Válasz 12.06.25. 16:07 #629
davkar9
#569-esben ott van ugyanez a nerfnow-tól, de egy fej ezért is jár.

Az a baj ezzel az extended cuttal, hogy megváltást nem fog hozni és ha elérek astroboyhoz akkor onnantól a credits legördülésig megint meghal a lelkem egy darabja és miután üres tekintettel húzom ki a tápkábelt, ismét órákig fogok magzatpózban zokogni a kádban. Persze nem pontosan így lesz, de úgy hiszem ebből átjön milyen érzés volt amikor elsőre arcomba szórák ezt a befejezésnek csúfolt szemetet.
Simple. Eternal. Beige.
10256 levél
Válasz 12.06.22. 23:29 #628
MattMatthew
Wrex szavai jutnak erről eszembe: "Don't piss in my ear and tell me it's raining."
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8615 levél
Válasz 12.06.22. 23:15 #627
davkar9
Extended Cut "videó". Igazából csak beszélgetés, semmi konkrét képanyag. Blabla, marad a space magic, rajongók így, rajongók úgy, még több blabla. Sajnos azt nem értették meg, hogy a befejezés a fő gond. Teszek a ME univerzumra, én a trilógia végére a történet lezárását akartam-om. Ha nagyon muszáj, megoldhatták volna a-b-c változatban, reaperek nyernek, reaperek nem nyernek, reaperek félig nyernek, a hülye galactic readiness mértékétől függően x számú változata ezeknek. Astroboy baromság. Nem lesz megnyugvás ettől az ec-től szerintem. Legalábbis én a 'happily ever after - tali edition'ig nem leszek boldog.
Simple. Eternal. Beige.
272 levél
Válasz 12.05.04. 22:17 #626
lord daniel
Na ez egy kicsit félre ment, sebaj nagy titok nem volt benne
272 levél
Válasz 12.05.04. 22:16 #625
lord daniel
[spolier]Mert amire senki nem jött rá, hogy Shepard és csapata (serege) időhurokba került onnantól kezdve, hogy TIM-hez készültek így újra és újra kénytelenek átélni a traumát.[/spoiler]
4133 levél
Válasz 12.05.04. 22:05 #624
gothmog
SPOILER
Igen, és varázslatos módon TIM főhadiszállásához teleportálódott a Normandy. Azt már nem néztem meg, hogy újra ki lehet-e pucolni
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 12.05.04. 21:58 #623
MattMatthew
SPOILER
Nálam is túlélte Shepard, sőt, mindenki. Megcsináltuk az utolsó küldit aztán ott voltunk a Normandy-n és lehetett folytatni.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 12.05.04. 21:49 #622
gothmog
Egyszeri single player végigjátszásra lehetetlen annyi pontot összeszedni, hogy az EMS 4000+ fölé menjen. Az alatt pedig Shepard mindenképpen meghal.
Ha nálad a túlélést sejtető videóbevágás jött be a végén úgy, hogy nem multiztál, nem hoztál pontokat Mass Effect Infiltratorból vagy más csatlakozó játékból (és nem buheráltad meg editorral a war asset pontok mennyiségét), akkor az csak valami furcsa bug lehetett. Hidd el, a leírást én sem pusztán a kisujjamból/saját kútfőből húztam elő, azok a "hivatalos" adatok.
Endure. In enduring, grow strong.
272 levél
Válasz 12.05.04. 21:41 #621
lord daniel
Úgy néz ki helyre állnak lassacskán a dolgok multiplayer terén, mindkét jutalom packot kiosztották.
111 levél
Válasz 12.05.04. 21:40 #620
Dunedan
Multi nélkül túlélte nekem Shepard
Néha az, amit nem teszünk meg, többet számít, mint amit megtehetnénk.
4133 levél
Válasz 12.05.01. 09:44 #619
gothmog
+1

Amikor tegnap bütyköltem a leírást, akkor gondolkoztam el azon, hogy egyrészt le a kalappal a Bioware előtt, hogy mennyi mindent beleszámoltak és mennyiféle eshetőséget vettek bele ebbe a War Asset rendszerbe. Még átlátni is nehéz Vérprofi munka, és ebből a szempontból tényleg vastagon benne vannak az előző két részbeli kisebb és nagyobb döntéseink egyaránt.

Másrészt pedig, a befejezések tekintetében, mégis mennyire sánta az egész, mennyire nem számít, hogy igazából mit csináltál a játék alatt... Mindenképpen ugyanúgy a háromféle befejezést kapod. Kivéve, ha valaki annyira leszarja a játékot, hogy nem bír összekaparni legalább 2800 EMS pontot (ennél kevesebb pont mellett nem választhatod a szintézist, míg extrém alacsony pontértékeknél pusztul a Föld vagy akár a legénység is és a kontroll opció mellett sem dönthetsz)
A Shepard túléli lehetőséghez pedig olyan magas EMS kell, amit ha nem multizol, vagy nem játszol orrba-szájba az egyéb ME3-hoz kapcsolódó játékokkal, akkor nem fogsz tudni elérni.


Szerk.: lord daniel: Igen, igen! Bocs, ha elsőre nem lett volna érthető, amit írtam.
Endure. In enduring, grow strong.
272 levél
Válasz 12.05.01. 09:43 #618
lord daniel
Jaj tehát ez akkor ennek a kettő befejezésnek a 'követelményét' csökkenti.
4133 levél
Válasz 12.05.01. 09:35 #617
gothmog
Kimásolom az eredeti szöveget vonatkozó WIKI-ből (ennél többet én sem tudok)

Reaper Brain
Requires: This War Asset is received after the assault on The Illusive Man's base, but only if the player chose to save the Collector Base in Mass Effect 2. Along with its base value, it also lowers the EMS requirements for the best "control Reapers" ending.
Military Strength: 110



Reaper Heart
Requires: This War Asset is received after the assault on The Illusive Man's base, but only if the player chose to destroy the Collector Base in Mass Effect 2. Along with its base value, it also lowers the EMS requirements for the best "destroy Reapers" endings.



Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 12.05.01. 09:34 #616
MattMatthew
Engem nem a pont mennyisége zavar, hanem az, hogy csak és kizárólag pontban mutatkozik meg.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
272 levél
Válasz 12.05.01. 09:22 #615
lord daniel
"de ha nem pusztítottad el a Collector Bázist ME2-ben, akkor az nem csak +10 pont War Asset, hanem a kék befejezés (controll Reapers) legjobb változatához minimálisan szükséges EMS értéket csökkenti"

Ezt kifejtenéd, mert nem értem ?
4133 levél
Válasz 12.05.01. 09:18 #614
gothmog
Hát igen, pont annyi pontot ér, mint az, hogy Kelly Chambersszel flörtöltél-e ME2-ben (meginvitáltad-e a kabinodba) vagy sem

Komolyra fordítva: nem írtam le minden apró dolgot, mert a megszerezhető War Asset értékekre mentem rá a leírásban, de ha nem pusztítottad el a Collector Bázist ME2-ben, akkor az nem csak +10 pont War Asset, hanem a kék befejezés (controll Reapers) legjobb változatához minimálisan szükséges EMS értéket csökkenti, míg ha elpusztítottad ME2 végén a bázist, akkor a piros befejezés (destroy Reapers) legjobb változatához minimálisan szükséges EMS értéket csökkenti. De hogy mennyivel, azt pontosan nem tudom. (Mintha láttam volna valahol, hogy 200-300 pontról van szó)

Magyarán, ha elpusztítottad a bázist ME2 végén, és a piros befejezést választod, a "mi a franc, lehet, hogy Shepard túlélte?" sejtetős bevágást akkor is megkaphatod, ha egyébként a saját magad által számolt EMS értéked kissé elmarad az ehhez elvileg szükséges értéktől.
Endure. In enduring, grow strong.
3077 levél
Válasz 12.05.01. 09:09 #613
Sucee
Azért ez kicsit vicces, hogy a 2. rész talán legnagyobb dilemmával járó döntése a 3. részben +/- 10 pontot jelent... (Collector bázis)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
4133 levél
Válasz 12.04.30. 17:27 #612
gothmog
Ha Thane-nel nem beszélsz a merénylet előtt és Kirahe él, akkor ő fog hősies halált halni a tanácsos megmentése érdekében. De ezt én is csak olvastam, mert nálam Thane dobta be magát a küzdelembe.

Egyébként pedig két hete szombaton munkanap volt. Akkor dolgoztam le a mai napot (hosszú hétvége május 1. miatt)
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 12.04.30. 17:25 #611
gothmog
Ne is mondd, a Bring Down the Skytól nekem is megmakrancosodott anno az első rész. Nevezetesen, amikor Liaráért mentem, és a "mékóval" kellett haladni, nem láttam rendesen a pályát, mert tiszta bug volt.
Szerencsére, ha nem csináltad meg azt a DLC-t és viszel mentést az első résztől (mint én tettem), akkor is úgy veszi a program, hogy megcsináltad, és életben hagytad a terroristát.

Én is csak most, amikor írtam össze a dolgokat, vettem észre, hogy hány helyen és milyen apró dolgok miatt vesztettem 5-10 pontokat (ME2-ben a Normandy pszichológus lánykáját nem hívtam el ebédelni -10 pont kapásból ) És sok kicsit sokra megy.

Amúgy nem tesz semmit, csak a Mass Effect wiki fölött kellett görnyedni és összesakkozni. Számomra is hasznos volt, mert így láttam, hogy hol és miért veszítettem pontokat.


A TuTu segédlet nem tudom mennyire hasznos még. Szerintem szinte mindenből van már új verzió. De ha szerencsénk van, akkor nyáron jön a BG "enhanced version", és a két részt egyben letolhatjuk a két kiegészítővel, mai köntösbe csomagolva.
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 12.04.30. 17:25 #610
MattMatthew
Szabin vagy?

Node, hogy értelmeset is kérdezzek: Maj. Kirahe feltűnik többször is ezek szerint? Egyszer találkoztam vele az STG bázison, akkor csatlakozott, viszont a Salarian tanácsnok elleni merényletkor nem láttam/nem rémlik.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
2386 levél
Válasz 12.04.30. 17:17 #609
SShark
Nagyon komoly és hasznos! Ezer köszönet! Szerdán kinyomtatom és elrakom mint a korábban BG tutu segédleted. Ha kijönnek a dlc-k (az összes) akkor valószínű újra nekivágok.
Az első két rész úgy sejtem többé-kevésbé hibátlan a dlc-kel együtt. A Bring down the sky-tól totál bugos lett az első rész így azt élből hanyagoltam.

Ha az ember csak megy az árral és igyekszik ésszerű döntéseket hozni akkor biztos nem éri el ezt a számot.
Sok helyen elhangzott és azt hiszem itt is, miszerint csak az első rész ismeretében sokan hagyták pusztulni a tanácsot akik akadékoskodó, pökhendi figurák voltak. Érdekes, hogy az első ME könyvben nem voltak azok így később könnyebb szívvel mentettem meg őket.
A második rész megjelenésekor nem győztem visszatölteni az utolsó mentéseimet.

A leírásod elolvasása után könnyebb elviselni a hősi halált
4133 levél
Válasz 12.04.30. 17:02 #608
gothmog
Dark Energy Dissertation a Cruciblen belül.
A Citadellán, a dokkoknál akadhatsz rá Vernerre (ha jól emlékszem, akkor a quarian-geth konfliktus környéki részben), miközben szabotált medigélel automaták ügyében nyomozol. A többi poént nem lövöm le, hátha egy másik végigjátszásnál rábukkansz majd.
Endure. In enduring, grow strong.
272 levél
Válasz 12.04.30. 16:40 #607
lord daniel
Nagyon jól összeszedted, elismerésem. Ugyanakkor amiket zárójeleztél, illetve amin felháborodtál azon én is a fejemet csóválom, kiváltképp a "ne fogadjuk fel XY-t a hajóra" ér plusz pontot, ez a logikátlan dolog.
Persze nyilván azért a pár plusz pontért nem sokan fognak így tenni.

Sajnos nem emlékszem első végigjátszásra mennyi pont lett össze, de multiplayer nélkül akkor még 50%-os készültséggel feleződött.

Amit nem tudok még itt nem nagyon láttam vagy csak átsiklottam felette, hogy Conrad Verner visszatérő szereplő mindhárom részben elvileg, én azonban sajnos kihagytam az egyik mentésemben, már az első részben így értelemszerűen a továbbiakban is kimarad, amit viszont nem tudok, hogy ő maga ér e War Asset pontot.

A következő végigjátszással lehetséges, hogy megvárom már a bővítő DLC-t amit a nyárra ígértek ha jól emlékszem.
4133 levél
Válasz 12.04.30. 16:26 #606
gothmog
Kolbi! Íme! Mint ahogy figyelmeztettelek, baromi hosszú lesz
A végén írtam egy ajánlást, hogy mi adja a legtöbb pontot, mire érdemes odafigyelni. Van benne egy-két elég gusztustalan húzás, amit én személy szerint soha nem fogok meglépni egyetlen végigjátszás alatt sem...

Elöljáróban: A részletezésnél csak a DLC-kből származó +/- pontokat ismertetem, valamint azokat, amelyek ilyen "egymást kiütő/egymás ellen ható" pontok. A simán "rossz döntésből" származókat (csak szimplán negatív pontot adnak) nem tüntetem fel. Többnyire belekalkuláltam/belevettem az ideális megoldásokat, így az egyes frakcióknál az "ÖSSZESEN ELÉRHETŐ MAXIMUM" pontszám nem feltétlenül fogja elérni a ténylegesen megszerezhető maximumot. De ezeket mindig igyekeztem jelezni (pl. turiánoknál automatikusan belevettem egy 10 pontos veszteséget, mert az az Alien frakcióban 75 pontos nyereséggel jár), így minimális számolgatással mindenki kikalkulálhatja a tényleges maximumot egy-egy frakcióra, ha kíváncsi rá.
Az egyéb játékokból (pl. Mass Effect: Infiltrator) megszerezhető War Asset pontokat nem számítom bele/nem tüntetem fel.




ALIEN
Aria T'Loak (Terminus Fleet): 200

Rachni: 100
- Rachni királynőt meg kell menteni ME1-ben (valamint ME3-ban is megkímélni)

Volus: 125
- A volus nagykövet küldetésénél a Volus Bombing Fleet választása (75 pontot ér) a turianoknál -10 pontos csökkenést fog jelenteni.

Elcor Flotilla: 40

Shadow Broker: 65

Batarian: 165
- Batarian terrorista vezért nem szabad megölni a "Bring Down the Sky" ME1 DLC-ben (ha nem játsztott az ember vele, akkor szerencsére úgy veszi a program, mintha teljesítette volna és életben maradt a vezér)

Citadel Defense Force: 217

Spectre: 40 + Hanar/Drell Forces: 58 (A kettő együtt csak Katsumi DLC tökéletes teljesítésével szerezhető meg, különben vagy egyik, vagy másik)

ALIEN ÖSSZESEN, KORÁBBI DLC-K TELJESÍTÉSÉVEL: 1010 pont

----------------------------------


ALLIANCE
Alliance Engineering Corpses: 290

103rd Marine Division: 145+5
- Ha Grissom Akadémia diákjait védelemre irányítjuk: +50 pontot jelent ide (de ha támadásra, akkor az +75 pont (Biotic Company bejegyzés)), tehát utóbbi a jobb megoldás
- Ha nem játszottuk végig az ME2 Arrival DLC-t, akkor -50 pont
- Ha "Priority: Citadel II" küldetés utáni Allers interjúban Paragon választ adunk, az +5 pont (de ez nem oszt nem szoroz, mert a Renegade is 5 pont, csak az az Alliance Fifth Fleet egységbe megy). Én ide számolom (+5 formában tüntetem fel a 103rd Marine Division alap pontszáma mellett.)

Admiral Mikhailovics: 25 (de csak ha nem mentjük meg a Tanácsot az ME1 végén)

Alliance First Fleet: 128
- Ha ME1-ben megmentettük a Tanácsot, akkor további -25 pont

Alliance Third Fleet: 130
- Ha ME1-ben megmentettük a Tanácsot, akkor további -25 pont

Dr. Karin Chakwas: 10 (amennyiben a Citadellán hagyjuk)

Kahlee Sanders: 25
- Overlord DLC "Paragon" teljesítése +5 pontot jelent

Jack: 25

Arcturus First Division: 60

Alliance Cruiser Shanghai: 40

Rogue Fighter Pilots: 20

Alliance Fifth Fleet: 133
- Ha ME1-ben megmentettük a Tanácsot, akkor további -25 pont
- Ha "Priority: Citadel II" küldetés utáni Allers interjúban Renegade választ adunk, az +5 pont (de ez nem oszt nem szoroz, mert a Paragon is 5 pont, csak az a 103rd Marine Division egységbe megy)

Diana Allers: 5

Alliance Frigate Normandy SR-2: 50
- Ha ME2-őt végigjátszottuk, és mindent felfejlesztettünk a Normandy SR-2-őn (fegyverzet és páncélzat oldalon), akkor +65 pont

Mineral Resources: 100
- Az ME2-ből átvitt ásványkincs mennyiség alapján. Ideális esetben 100 pontot ér.

Zhu's Hope Colonists: 30
- ME1-ben Feros "ideális" teljesítése szükséges hozzá.

Khalisah Bint Sinan al-Jilani: 10

Eden Prime Support: 100

Kasumi Goto: 25
- Katsumi DLC "hibátlan teljesítése" alapkövetelmény

Zaeed Massani: 25
- Zaeed DLC "hibátlan teljesítése" alapkövetelmény

Alliance Naval Exploration Flotilla: 75

Communications Arrays: 50

Alliance Sixth Fleet: 90

Alliance Spec Ops Team Delta: 35

Biotic Company: 75
- Ha Grissom Akadémia diákjait támadásra irányítjuk. (Ha védelemre, akkor az +50 pont a 103rd Marine Division egységben.) Mivel ez a War Asset éri meg jobban, így ennél tüntetem fel/ide számolom bele.

Ashley Williams/Kaidan Alenko: 25
- Mivel csak egyikük lehet jelen az ME3-ban, együtt veszem őket. War Asset pontot csak akkor érnek, ha nem fogadjuk fel őket a csapatba!!!!

ALLIANCE ÖSSZESEN, DLC-KEL ELÉRHETŐ LEGMAGASABB: 1801
ALLIANCE ÖSSZESEN, DLC-KEL, HA MEGMENTJUK A TANÁCSOT: 1701
(Ez a veszteség azonban Asari és Salarian vonalon megtérül. Ott is jelzem majd)

MEGJEGYZÉS: érdemes megmenteni a tanácsot/Destiny Ascensiont ME1-ben, mert ugyan ez Alliance szempontból -100 pontot jelent, de Asari és Salarian oldalon (utóbbihoz ME3-ban a tanácstagot is meg kell menteni) ugyanakkor összesen nagyobb bónuszt hoz, így összesen pozitív lesz a szaldója.

--------------------------------------------------------


ASARI
Asari Science Team: 90

Asari Second Fleet: 123

Asari Sixth Fleet: 130

The Destiny Ascension: 70
- Csak abban az esetben, ha ME1 végén megmentettük a Tanácsot/Destiny Ascensiont.

Asari Commandos: 20

Samara: 25

Dr. Jelize: 25

Armali Sniper Unit: 30

Serrice Guard: 30

Asari Cruiser Nefrane: 30

Asari Research Ships: 35

Asari Cruiser Cybaen: 30

Asari Engineers: 30

ASARI ÖSSZESEN, ELÉRHETŐ LEGMAGASABB (DESTINY ASCENSION MEGMENTVE): 668
ASARI ÖSSZESEN, HA A DESTINY ASCENSION MEGSEMISÜL ME1 VÉGÉN: 598


----------------------------------------------------


CRUCIBLE
Advanced Starship Fuel: 75

Javelin Missile Launchers: 50

Volus Fabrication Units: 45

Volus Engineering Team: 50

Interferometric Array: 45

ExoGeni Scientists: 40

Prothean Data Files: 75

Dark Energy Dissertation: 5

Shadow Broker Starship Tech: 50

Terminus Freighters: 30

Element Zero Converter: 50

Emergency Fuel Pods: 30

Advanced Power Relays: 50

Haptic Optics Array: 50

Optimized Eezo Capacitors: 15

Advanced AI Relays: 45

Reaper Brain: 110
- Csak abban az esetben, ha ME2 végén megkíméltük a Collector bázist (mivel a Cerberus főhadiszállásos küldetés után kapjuk, így már nem nézhetjük meg a War Assetek között)

Reaper Heart: 100
- Csak abban az esetben, ha ME2 végén elpusztítottuk a Collector bázist (mivel a Cerberus főhadiszállásos küldetés után kapjuk, így már nem nézhetjük meg a War Assetek között)

CRUCIBLE ÖSSZESEN, ELÉRHETŐ LEGMAGASABB: 815 (Ha elpusztítottuk a Collector bázist ME2 végén, akkor 805)

--------------------------------------------------


EX-CERBERUS
Cerberus Research Data: 50

Advanced Fighter Squadron: 75

Ex-Cerberus Scientists: 25

Dr. Brynn Cole: 25

Dr. Gavin Archer: 25
- Overlord DLC nélkül esélytelen

Jacob Taylor: 25

Cerberus Escapees: 0
- "Veteran rank" megléte esetén +40 vagy +80 pontot érhet. Első végigjátszásra esélytelen, így nem számolom bele, 0-nak veszem.

Miranda Lawson: 25

Ex-Cerberus Engineers: 10

EX-CERBERUS ÖSSZESEN: 260

------------------------------------------------


GETH
Geth Corps: 300+5
- Ha az utolsó Allers interjúban Paragon választ adunk, az +5 pontot ér (ha Renegade választ, akkor viszont a Geth Fleet értékét növeli +5 ponttal). Én ide számolom (+5 formában tüntetem fel a Geth Corps alap pontszáma mellett.)

Geth Fleet: 300
- Ha ME2-ben átírtuk a geth heretic-eket, és békét kötünk a gethek és quarianok között, az +150 pontot ér (ez viszont összesen -150 pontot jelent a quarianoknál, tehát kiegyenlítő hatású összességében)
- Ha ME2-ben elpusztítjuk a geth heretic-eket, és békét kötünk a gethek és quarianok között, az -150 pontot ér (ez viszont összesen +150 pontot jelent a quarianoknál, tehát kiegyenlítő hatású összességében)

Geth Prime Platoon: 60

GETH ÖSSZESEN, MAXIMÁLISAN ELÉRHETŐ, BÉKEKÖTÉS ESETÉN: 815 (ez viszont csökkenti a quarianoknál elérhető maximális War Asset pontértéket)
GETH ÖSSZESEN, HA A MAXIMÁLIS QUARIAN PONTSZÁMRA HAJTUNK (HERETIC-EK KIÍRTVA): 515

MEGJEGYZÉS: ha jól csinálunk mindent, akkor amennyivel kevesebbet kapunk a getheknél, annyival kapunk többet a quarianoknál, és fordítva, tehát az ME2-beli geth heretic-eket érintő döntésünk csak azt szabja meg, hogy melyik frakciónál érhetjük el az elméletileg lehetséges maximum war asset értéket. A két frakció war asset értékének összege azonos lesz mindkét esetben.

--------------------------------------------------


KROGAN
Urdnot Wrex: 30 / Urdnot Wreav: 25
- Ha Wrex nem éli túl ME1-et, akkor Urdnot Wreav lesz helyette, aki csak 25 pontot ér.
- Ha a Salarianoknak kedvezünk és szabotáljuk a genophage gyógyítását, akkor -30 pont, amennyiben Wrex a főnök

Grunt: 25

Aralakh Company: 50 az ideális érték, ezzel fogok számolni (75 a max*)
- *Ha megmentjük a rachni királynőt, az -25 pontot jelent az Aralakh Company számára, azonban +100 pontot az Alien frakciónak, így összpontszám szempontjából a királynő megmentése az ideálisabb döntés. Amennyiben nincs királynő, hanem reaper építette breeder van, akkor nem érdemes megmenteni, mert el fog árulni. (De most csak az ideális esettel számolok)

Krogan First Division: 50

Krogan Clans: 340+5
- Ha a vonatkozó Allers interjúban Paragon választ adunk, az +5 pontot jelent. Én ide számolom, és +5-tel jelölöm. (A Renegát válasz a turianoknál adna plusz 5 pontot a Turian Seventh Fleet számára.)
- Ha ME2-ben megsemmisítettük Maleon adatait, az -50 pontot jelent.

Clan Urdnot: 300
- Ha a Salarianoknak kedvezünk és szabotáljuk a genophage gyógyítását, közben pedig Wrex a főnök, akkor -300 pont

Krogan Mercenaries: 75
- Feltétele, hogy Wrex legyen a kroganok vezére, és hogy meggyógyítsuk a genophage-et!

KROGAN ÖSSZESEN, ELÉRHETŐ "ÉSSZERŰ" MAXIMÁLIS PONTSZÁM (GENOPHAGE GYÓGYÍTÁSA, MALEON ADATOK MEGVANNAK, WREX A FŐNÖK, VISZONT RACHNI KIRÁLYNŐT MENTJÜK, MERT ÖSSZESSÉGÉBEN AZ ÉRI MEG JOBBAN): 875
KROGAN ÖSSZESEN, HA A SALARIANOKNAK KEDVEZÜNK (GENOPHAGE-ET SZABOTÁLJUK) ÉS WREX A FŐNÖK: 470
KROGAN ÖSSZESEN, HA A SALARIANOKNAK KEDVEZÜNK (A GENOPHAGE-ET SZABOTÁLJUK) ÉS WREAV A FŐNÖK, NEM WREX: 795


MEGJEGYZÉS: amennyiben Wrex-et hoztuk magunkkal ME3-ba, eszünkbe ne jusson szabotálni a genophage gyógyítását! Amennyiben viszont Wrex meghalt ME1-ben, és Wreav a főnök, úgy pusztán az összpontszám szemszögéből (mennyit nyerhetünk ezzel a salarianoknál) jobban megéri a szabotázs!

--------------------------------------------


QUARIAN
Admiral Daro'Xen: 25

Admiral Zaal'Koris: 25

Quarian Civilian Fleet: 200
- Ha ME2-ben átírtuk a geth heretic-eket, és békét kötünk a gethek és quarianok között, az -50 pontot ér (ez viszont ugyanennyi plusz pontot jelent a getheknél, tehát kiegyenlítő hatású összességében)
- Ha ME2-ben elpusztítjuk a geth heretic-eket, és békét kötünk a gethek és quarianok között, az +50 pontot ér (ez viszont ugyanennyi mínusz pontot jelent a getheknél, tehát kiegyenlítő hatású összességében)

Quarian Heavy Fleet: 225
- Ha ME2-ben átírtuk a geth heretic-eket, és békét kötünk a gethek és quarianok között, az -50 pontot ér (ez viszont ugyanennyi plusz pontot jelent a getheknél, tehát kiegyenlítő hatású összességében)
- Ha ME2-ben elpusztítjuk a geth heretic-eket, és békét kötünk a gethek és quarianok között, az +50 pontot ér (ez viszont ugyanennyi mínusz pontot jelent a getheknél, tehát kiegyenlítő hatású összességében)
- Ha elpusztítottuk a getheket, és Allers interjújánál "Paragon" választ adunk, az +5 pontot jelent, azonban ezt nem számítom bele az elérhető maximum pontszámba, mert a gethek pusztulása a teljes geth frakció war asset pontszámainak majdnem totális lenullázását jelentené, ami sokszorosan bosszulná meg az interjúval szerezhető 5 pontocskát.

Quarian Patrol Fleet: 200
- Ha ME2-ben átírtuk a geth heretic-eket, és békét kötünk a gethek és quarianok között, az -50 pontot ér (ez viszont ugyanennyi plusz pontot jelent a getheknél, tehát kiegyenlítő hatású összességében)
- Ha ME2-ben elpusztítjuk a geth heretic-eket, és békét kötünk a gethek és quarianok között, az +50 pontot ér (ez viszont ugyanennyi mínusz pontot jelent a getheknél, tehát kiegyenlítő hatású összességében)

QUARIAN ÖSSZESEN, MAXIMÁLISAN ELÉRHETŐ, BÉKEKÖTÉS ESETÉN: 825
QUARIAN ÖSSZESEN, HA A MAXIMÁLIS GETH PONTSZÁMRA HAJTUNK (HERETIC-EK ÁTÍRVA): 525


MEGJEGYZÉS: ha jól csinálunk mindent, akkor amennyivel kevesebbet kapunk a getheknél, annyival kapunk többet a quarianoknál, és fordítva, tehát az ME2-beli geth heretic-eket érintő döntésünk csak azt szabja meg, hogy melyik frakciónál érhetjük el az elméletileg lehetséges maximum war asset értéket. A két frakció war asset értékének összege azonos lesz mindkét esetben.

-------------------------------------------


SALARIAN
Major Kirrahe: 20 / Salarian Special Tasks Group: 35
- Ha Major Kirrahe túléli ME1-et (valamint ME3-ban a salarian tanácsnok elleni merényletet), akkor őt kapjuk meg. Ha ME1-ben meghal és Sur'Kesh küldetés elején beszélünk Lieutenant Tolannal, akkor a Salarian Special Task Groupot kapjuk meg. A kettőt együtt nem lehet.

Salarian First Fleet: 150
- Akkor kapjuk meg, ha szabotáljuk a genophage-et

Salarian Third Fleet: 133
- Ha megmentettük ME1-ben a Destiny Ascensiont, és a salarian tanácsnok túléli Kai Leng gyilkossági kísérletét.

Dr. Mordin Solus: 25
- Akkor kapjuk meg war assetként a professzort, ha - természetesen az ME2 túlélése mellett - rávesszük a genophage gyógyítás szabotálására.

STG Task Force: 70
- Akkor kapjuk meg, ha veszni hagytuk ME1-ben a Destiniy Ascensiont, és megmentjük ME3-ban a salarian tanácstagot Kai Leng gyilkossági kísérletétől.

SALARIAN ÖSSZESEN, SZABOTÁZS ÉS DESTINY ASCENSION PUSZTUL: 280
SALARIAN ÖSSZESEN, SZABOTÁZS ÉS DESTINY ASCENSION MEGMENEKÜL: 343
SALARIAN ÖSSZESEN, NINCS GENOPHAGE SZABOTÁZS, DESTINY ASCENSION PUSZTUL: 105
SALARIAN ÖSSZESEN, NINCS GENOPHAGE SZABOTÁZS, DESTINY ASCENSION MEGMENEKÜL: 168


MEGJEGYZÉS: amennyiben Wrex-et hoztuk magunkkal ME3-ba, eszünkbe ne jusson szabotálni a genophage gyógyítását! Amennyiben viszont Wrex meghalt ME1-ben, és Wreav a főnök, úgy pusztán az összpontszám szemszögéből jobban megéri a szabotázs, mert többet nyerünk vele a salarianoknál, mint amennyit veszítünk a kroganoknál!

--------------------------------------------


TURIAN
Turian 79th Flotilla: 40

Turian Sixth Fleet: 133
- Igazából 143 pont az elérhető maximum itt, de ebben az esetben nem kapnánk meg a Volus Bombing Fleet 75 pontját (Volus nagykövet küldetés), így az ideálisabb megoldást választottam.

Turian 43rd Marine Division: 90

Turian Seventh Fleet: 135
- A Tuchanka utáni Allers interjúban Renegát válasz esetén +5 pont járna ide. Paragon válasznál ezt a +5 pontot a Krogan Clans kapja. Én oda számoltam bele, így itt értelemszerűen nem vettem bele ezt az 5 pontot az összértékbe.

Turian Blackwatch: 75

Turian Engineering Corps: 110

Turian Spec Ops Team: 40

TURIAN ÖSSZESEN: 623

----------------------------------------------------


Legideálisabb esetben mekkora War Asset pontszám gyűjthető össze?
ALIEN 1010 + ALLIANCE 1701 + ASSARI 668 + CRUCIBLE 815 + EX-CERBERUS 260 + GETH-QUARIAN EGYÜTT 1340 + KROGAN 795 + SALARIAN 343 + TURIAN 623
vagyis a maximálisan, normál, single player végigjátszás alatt begyűjthető War Asset összpontszám 7555 pont

Mit kell ehhez tenni? (Nem írok le mindent részletesen)

1. ME1 végén megmenteni a tanácsot és a Destiny Ascensiont

2. ME1-ben megölni Wrexet (uhh, tudom, durva, én is néztem, de a Wrex meghal és ME3-ban szabotáljuk a genophage gyógyítását kombó hozza a legtöbb pontot. Én amúgy nem lennék erre képes, de maximum pontra hajtóknak ezt kell tenniük)

3. ME1-ben megkímélni a rachni királynőt

4. ME1 DLC-jében megkímélni a batarian terroristavezért

5. ME1-ben Ferost "hibátlanul teljesíteni" (A telepesek és az asari is életben marad, plusz segíted őket ME2-ben)

6. Csak néhány pont, de a maximumért ME1-ben Vermire-on Major Kirrahe-nek meg kell halnia...

7. ME2-ben valamennyi DLC-t beszerezni és végigjátszani (persze "hibátlanul").

8. Valamennyi ME2-es karakternél megcsinálni a lojalitás-küldetést és persze túlélni velük a 2. részt.

9. ME2 végén a Collector Bázist megkímélni.

10. ME2-ben a Normady SR-2-őt csutkára felfejleszteni.

11. ME2-őt megfelelő mennyiségű plusz nyersanyagokkal zárni.

12. ME2-ben Maleon kutatási eredményeit megtartani.

13. ME3-ban Dr. Chakwast ne fogadjuk fel a Normandy-ra! (Van aki magától így tenne???)

14. Kaidant vagy Ashley-t (amelyikük életben van) ne fogadjuk fel a csapatba! (Ki az a majom különben, aki magától így döntene???)

15. ME3-ban az összes support X vagy Y jellegű párbeszédnél, illetve Spectre kérelmeknél "ideálisan" dönteni.

16. ME3-ban minden bolygószkennelést, minden mellékküldetést csináljunk meg!

17. Volus nagykövetnél a Volus flotta mellett dönteni.

18. Grissom Akadémia diákjait támadóba küldeni, nem védelmező pozícióba.

19. ME3-ban a Salarian genophage szabotázs-tervet elfogani, Mordint rábeszélni a dologra. Természetesen ME1-ben Wrexet megöltük... (még mindig csóválom a fejem ezen a szemét húzáson...)

20. ME3-ban is megkímélni a rachni királynőt.

21. Geth-Quarian békét elérni. Az geth/quarian együttes összpontszám szempontjából mindegy, hogy ME2-ben átírtuk vagy elpusztítottuk-e a geth heretic-eket.

22. Quarian részről Admiral Zaal'Korist rábeszélni, hogy őt mentsük meg a legénysége helyett.

23. Salarian councillort megmenti Kai Leng orgyilkossági kísérletétől.



Igyekeztem mindent belevenni, de nem kezeskedem az információk/tanácsok maradéktalan pontosságáért...
Endure. In enduring, grow strong.
8615 levél
Válasz 12.04.25. 08:57 #605
davkar9
astroboy

és hogy a da se maradjon ki
Simple. Eternal. Beige.
8615 levél
Válasz 12.04.20. 11:34 #604
davkar9
Illetve Maelon jegyzeteit meg kellett semmisíteni a 2ben, hogy Eve is meghaljon. (pff, ki tesz ilyet?)
Simple. Eternal. Beige.
2386 levél
Válasz 12.04.19. 23:57 #603
SShark
Köszi!
Éppen ma csináltam meg ezt a küldetést.
Először a játék első felét nagyon elkapkodtam. A második nekifutásra már lényegesen jobban átlátom a dolgokat.

Érdekes ez a kukás elgondolás.
3077 levél
Válasz 12.04.19. 15:51 #602
Sucee
Ha Wrex meghalt, meg lehet győzni Mordint, hogy hagyja az egészet, mert Wreav nem alkalmas arra, hogy vezesse a "meggyógyított" kroganokat.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
551 levél
Válasz 12.04.19. 15:47 #601
Slyder
Mordin ígyis-úgyis kifekszik, lényegtelen mit cselekedsz. Mint ahogy az egész játékban lényegtelen mit cselekedsz...

Olyan érzésem volt befejezés után, mintha ezt a lezárást egy külsős csapat készítette volna. 3 különböző színű szemetes kukával...


A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.