Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» I Am Alive (Xbox 360) (Konzol cikk)

I Am Alive

I Am Alive
A legutóbbi I Am Alive cikkek, hírek
19402 levél
Válasz 12.03.20. 18:50 #3
sipec
nekem pedig pont ez adja az adrenalint
lehet, h azert, mert azt ugy utaltam, mikor haverokkal gameltem 10-12 eve, es minden egyes szaros move utan "u, menteni kell"......
3006 levél
Válasz 12.03.20. 18:35 #2
gregmerch
A játékok túlnyomó többségében két checkpoint (vagy egyéb mentési lehetőség) között addig próbálkozhatsz, amíg sikerrel nem jársz, vagy el nem unod. Itt azonban elég egy rossz mozdulat, és hopp, egy lehetőség már ugrott is. Újrakezdési (vagyis "nem sokkal korábbról való", "amolyan checkpoint-közi" újra próbálkozási) lehetőséget pedig igen szűkösen méri a program (azok feladatok, mellékküldetések teljesítéséért kaphatók, illetve van amelyik található itt-ott). Ha pedig a rendszerint csupán egynéhány darab rendelkezésre álló ilyen elfogy, kíméletlenül mehetünk vissza az előző checkpointhoz, ami sokszor igen messze van attól a helytől, ahol elbuktunk. Nekem ez nem volt szimpatikus fícsör, bár kétség kívül illik a játék jellegéhez. Nálam inkább volt negatívum, mint más, ezért került oda. Remélem érthető voltam .
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
19402 levél
Válasz 12.03.20. 18:24 #1
sipec
"nagy tavolsagok a mentes kozott" -> ez kb minden normalis konzolos jateknal ez van, hol itt a baj?
766 levél
Válasz 12.03.20. 18:24
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
I Am Alive (Xbox 360) (Konzol cikk)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.