Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition
A legutóbbi Dragon Age: Inquisition cikkek, hírek
3082 levél
Válasz 13.08.12. 20:13 #86
Sucee
Morrigan.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8624 levél
Válasz 13.08.09. 16:23 #85
davkar9
A nyertes a hölgy a Martell logóval!

szerk. oké, MM is

Viszont szegény Femshepnél ez már nem működött olyan jól. Első rész default arca tűrhető, az import miatt a 2-ben más lett a hajszíne és az arca, (a fenébe Miss "felemás farpofák" Lawson milyen munka ez?) 3. rész teljes kudarc.
Simple. Eternal. Beige.
10258 levél
Válasz 13.08.09. 15:56 #84
MattMatthew
*pacsi*
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 13.08.09. 15:44 #83
Aribeth
Főhős, Hawke, warden, a többiekhez esetleg NPC-k, szereplők és csapattársak. Meg ilyesmik.
(Este én is ezzel szenvedtem, miközben a hozzászólásaimat írtam.)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10258 levél
Válasz 13.08.09. 15:41 #82
MattMatthew
GSO-n olvastam, hogy inkább az Inkvizíció fejlődésén lesz a hangsúly mintsem a főszereplő karakterfejlődésén. Ezzel igazából így vagyok. De ha már választani kell akkor inkább a PC-n legyen a hangsúly.

@Sucee Nem más szó, de a PC-t lehet a karakter helyett használni.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 13.08.09. 15:41 #81
Aribeth
Pacsi.

Mondjuk nálam nincs olyan probléma, hogy default kinézet=karakter. (Habár már én is egészen megszoktam a férfi Shepard és mindkét Hawke alapértelmezett fizimiskáit.)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3082 levél
Válasz 13.08.09. 11:58 #80
Sucee
Kezdtem legutóbb én is egy nemes törpét, annyira ironikus, hogy Ishal tornya előtt van lehetőség azt mondani, hogy a legutóbbi ilyen megbízásodon elárultak és száműztek... Aztán Duncan megnyugtat, hogy erre most semmi esély...

Origins csapatát amúgy én nagyon szeretem, hiányoltam is Oghrent a második részből, ha már a legtöbben így vagy úgy megjelentek. Nathanieles küldetésen lazán megjelenhetett volna pl.
DA2-ben valóban nem voltak annyira emlékezetesek a társak, de esetleges cameokat szívesen fogadok azért.

Ja, és: teljes értékű mabari csapattársat a népnek! Origins végére baromi tápos volt mindig, ha a saját karakterem nem warrior volt, nagyon sokat használtam.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8624 levél
Válasz 13.08.09. 11:50 #79
davkar9
Hmm, na lássuk.
DAO: ember mézs, ohno arckifejezéssel, Morrigan, rituálé, awakening commander veszteség nélkül, dlc végén elmentünk családosat játszani tükörországba
ember nemes vicces bajusszal és promó karakter arctetkóval (poénnak indult de megszerettem), Leliana, rituálé, awakening commander pár veszteséggel, dlc végén elengedtem Morrigant
dalish elf, én is úgy voltam, hogy a csaj majd jól néz ki, hát fail..., rituálé nélkül, Zevranra emlékszem, de a hősi halál után Alistar is nagyon szerelmesen beszélt
törp nemes, valahol a játék felénél abbahagyott karakter

DA2: ember mézs importja alapján default Hawke mézs, Merrill, Kirkwall első számú varázslója, ezért is cseszett fel annyira Anders baromsága. Ha nem pattog simán összehoztam volna a reformokat
ember nemes importja alapján deafult warrior Hawke, Isabela

Shepardhöz hasonlóan Hawkenál is kénytelen voltam az alapértelmezett karakterrel menni, mivel hang=kinézet=karakter. Ez olyan mintha a Star Wars RPG lenne amiben Han Soloval lehetsz de a Harrison Ford fizimiska helyett Tom Selleck arcot készítenél... (aki vette az küldjön már egy pacsit)

Legyen kicsit "on" is. Nem tudom, hogyan álljak az Inquisitionhoz. A ME3 után nagyot esett a Biowarebe vetett hitem, viszont annyiból talán szerencsésebb itt a helyzet, hogy minden epizódban új főhőst és stábot kapunk, kevésbé alakult ki kötődés. Volt egyszer a warden. Annyifélefajta lehet, 2-ben épp, hogy csak megemlítik. Karakterek közül visszatért Anders és Isabela, ők sem éppen a legérdekesebbek. 2. rész, 10-ből 8 cinikus Hawke, kezdjük megszeretni, visznemlát! Erre most itt ez az Inquisition, ismét egy új, betöretlen főkarakter. Szóval ha a történet végén megint kapunk egy újabb művészi baromságot akkor talán most nem lesz akkora felhördülés és népfelkelés, mint ME-nél, köszönhetően annak, hogy a DA hősök nem tudtak annyira hozzánk nőni mint Shepard és csapata. Legalábbis én így vagyok velük. Mert felcímkézheti ugyan a Bioware az ME-t mint Shepard története, de a trilógia nem csak róla szólt, ugyanolyan jelentősége volt az egész csapatnak. Mindegy, ezt már jó párszor átrágtuk, xedik folytatás esetén vonuljunk át az erre kijelölt helyre.

Áh a fenébe ezzel a sok agyalással, én már azzal is beérem, ha Varricból nem csinálnak buzit.
Simple. Eternal. Beige.
18848 levél
Válasz 13.08.09. 06:19 #78
Peace
Na ott azért komoly gondok vannak ám !!!

Basszus, akkor nálam is, mert az esetek 99%-ában női karaktert indítok...mondjuk ezt mindenki tudja, hogy nem vagyok komplett.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3082 levél
Válasz 13.08.08. 23:52 #77
Sucee
... Mondjatok valamit, amit lehet a "karakter" szó helyett használni, mert fájdalmas visszaolvasni a hozzászólásaimat.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3082 levél
Válasz 13.08.08. 23:45 #76
Sucee
Én sokszor inkább női karakterrel szeretek játszani, visz egy kis változatosságot az egészbe. Persze, fel lehetne hozni, hogy elég kellemetlen, amikor férfi karakterek "próbálkoznak be", de itt felesleges, mióta mindenki hirtelen meleg lett, ezt férfiként sem lehet elkerülni...

A beesett arcú karakterekhez: az sajnos azért van, mert ha szakállat teszel egy karakterre, onnantól nem változtatható az arcberendezése. Nagyon hülye megoldás, sosem értettem, főleg úgy, hogy elég sok olyan szakállas karakterrel találkozunk, akinek nem borotvaéles arccsontja van.

Valamint Mass Effect témához: na ott aztán nem tudtam saját karaktert csinálni, mindegy volt, milyen neművel próbálkozom. Egy drell arca is emberibb a próbálkozásaimhoz képest.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1556 levél
Válasz 13.08.08. 23:36 #75
Aribeth
Emögött valami olyasmi húzódhat, hogy alapjáraton jobban szeretünk a saját nemünkhöz tartozó főhőssel játszani (kiválóan elvagyok pl. Ríviai Geralt bőrébe bújva, de ha választani lehet, akkor első körben tuti csajjal viszem végig a játékokat), és nem fektetünk olyan hű, de sok energiát a másik nem karaktereibe. Aztán van olyan, hogy az ember úgy belejön a karakteralkotásba és a játékba, hogy aztán egy nő/esetemben férfi lesz a fő-fő-fő kedvence, de szerintem ez a ritkábbik eset.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
31911 levél
Válasz 13.08.08. 23:19 #74
Creativ3Form
Na látod, én pont fordítva vagyok így. Az első két Mass Effectben egyszerűen nem tudtam olyan női karaktert alkotni, akibe "beleszerettem", de a 3. részre, az is sikerült. Csak azt a mai napig nem kezdtem el a női karakteremmel. Még a demo-ban alkottam meg, a teljesbe azóta se vágtam bele azzal az arccal.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1556 levél
Válasz 13.08.08. 23:14 #73
Aribeth
Nekem még életemben nem sikerült elfogadható férfi karaktert alkotnom, sem a Dragon Age-ekben, sem a Mass Effectekben. A legjobb esetben is úgy néztek ki, mint valami félresikerült metroszexuális yuppie hülyegyerek. Még a Kotorok előregyártott öt-hat fejével is jobban meg voltam elégedve.

Kár, mert az NPC-k között sok karizmatikus és vállalható fejű figura volt.

Az első részben az idegesített, hogy valahányszor megpróbáltam egy kicsit érdesebb, karakteresebb fejet alkotni (de úgy, hogy az ne egy Duncan/Riordan-utánzat legyen), akkor rendre egy beesett arcú izé jött ki. A második részben meg átestek a ló másik oldalára, és mindenki babaarcú volt. Még a nyolcvan éves nagymami is.

MM:
"A Cerberus büszke lenne a karaktereimre."

Hmmm, milyen ismerős a helyzet... Van egy nemesem és egy ember mágusom: velük vittem végig a játékot, a többiekkel csak a bevezető rész végéig (illetve a dalish elf esetében a mágustoronyig) jutottam el. Bár egy ideje tervezek egy városi elfet.

A törpök meg sajnos olyan bénán és ostobán néztek ki, hogy az nálam megölte az amúgy érdekes eredettörténeteket.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3082 levél
Válasz 13.08.08. 23:01 #72
Sucee
Megpróbáltam összeegyeztetni Yuri Lowenthal (DAO violent elf, vagy a Sands of Time Hercege, ha így inkább ismerős ) hangját a törpe karakteremmel, érdekes a végeredmény.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 13.08.08. 22:51 #71
MattMatthew
... sehogy?/
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 13.08.08. 22:50 #70
MattMatthew
Originsben szerencsére nem sokat mutogatták a főszereplőt párbeszédekkor. Egyébként meg a hátát láttuk.
A szemnél mintha lett volna vmi furcsaság, hogy a szemöldök magasság vagy a szemhelyzet állítás a szemet mintha nem mozgatta volna a modellen, csak a "bőrt". Szóval volt olyan karim aki mindig mintha a szemhéját nézegette volna.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3082 levél
Válasz 13.08.08. 22:48 #69
Sucee
Sorry, nem enged szerkeszteni már.
Ami még így felmerült most bennem, az az inkvizitorunk szinkronja. Külön szinkron mindegyik fajnak eszméletlen sok munka, idő és pénz lenne, viszont hogy találnának egy olyan hangot, amelyik egyformán hihető egy elf és egy törp esetében is?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3082 levél
Válasz 13.08.08. 22:41 #68
Sucee
Én egyszerűen nem találtam olyan szemet, amelyik normális tekintetet adott volna. Ijedt, elmebeteg, mindig mérges és gyanakvó, totálisan meglepődött... Általában rádobtam azt a tetoválást, ami pont a két szem körül van, esküszöm, még javított is a helyzeten.
Hawke esetében már egy fokkal jobb volt a dolog, de ott meg mindig idegen maradt valahogy a karakter, eddig össz. egy végigjátszás sikerült úgy, hogy nem váltottam vissza a kinézetet defaultra.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 13.08.08. 22:17 #67
MattMatthew
Az eredettörténetek tényleg elég jók voltak a különböző fajoknál. Törpöknél kicsit sablon meg kitalálható de akkor is nagyon jók voltak, city elf is izgalmas, mage pláne nagyon jó. Talán egyedül a wood elfet nem toltam végig.

Az ábrázatokkal pont így voltam én is, hogy ffiból nem tudtam normálisat csinálni, nőiből meg de. De ennél lehet, hogy velünk van a hiba. Majd Aribeth talán megírja, hogy ő fordítva volt-e ezzel.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3082 levél
Válasz 13.08.08. 22:13 #66
Sucee
Nekem a city elf eredettörténet máig a kedvencem, legutóbb is azzal játszottam végig. Mondjuk remélem, hogy a testreszabhatóság kicsit már jobb lesz, mert elég bárgyú arcú karakterek születtek az esetek 90%-ában. (DAO és DA2 esetében is, viszont csak férfi karaktereknél.)

Amúgy én a következő Mass Effectben is szívesen lennék már valami idegennel.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 13.08.08. 21:33 #65
MattMatthew
Igen? Mondjuk ezzel szemben teljesen közömbös vagyok. A Cerberus büszke lenne a karaktereimre.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3082 levél
Válasz 13.08.08. 21:22 #64
Sucee
Viszont amit elfelejtettem említeni: elképesztően örülök, hogy elvileg mégis visszatér a fajválasztás. Elf karakter FTW.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 13.08.07. 21:32 #63
MattMatthew
Jaja, elég problémás egy helyzet...

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3082 levél
Válasz 13.08.07. 16:12 #62
Sucee
Ezt a Morrigan gyereke témát nem tudom, hogyan fogják megoldani. Nem semmi személy válhat belőle, azért egy kis Old God egy ember ereiben járhat némi bónusszal, pozitív és negatív értelemben is.
Viszont nem szánhatnak neki túl fontos szerepet, hiszen nem minden esetben létezik...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 13.08.07. 13:19 #61
MattMatthew
Remek, remek! Warden témát is nagyon jól eltalálták és úgy tűnik, hogy hasonló lesz itt is a vonal, csak nem egy kihaló szervezet utolsó emberei leszünk, hanem egy egész rendet kiépíthetünk. Jól hangzik...

Meg lesz ló is.

(Abban reménykedem, hogy a PC lehet majd a Warden és Morrigan gyereke.)
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3082 levél
Válasz 13.08.07. 13:10 #60
Sucee
És itt a videó is a dologról.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 13.08.06. 21:12 #59
MattMatthew
Varric for president!
Hatalmas az a pár alkalom amikor azt lehet mondani, hogy "Varric, tell them who we are!"
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3082 levél
Válasz 13.08.06. 19:37 #58
Sucee
Höhö. Amilyen ellenszenves picsa volt DA2 elején, én annyira bírtam már a végére. Varric is jó pont, legszimpatikusabb csapattárs volt.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8624 levél
Válasz 13.08.06. 19:27 #57
davkar9
Valószínűleg a játékban is lehet majd nyomatni.
Simple. Eternal. Beige.
1556 levél
Válasz 13.08.06. 19:17 #56
Aribeth
"Remélem, Cassandra csapattag lesz, ha már ennyire nyomatják mindenhol."

+1
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3082 levél
Válasz 13.08.06. 18:25 #55
Sucee
Gameinformer borító.
Remélem, Cassandra csapattag lesz, ha már ennyire nyomatják mindenhol.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3082 levél
Válasz 13.07.16. 19:19 #54
Sucee
A trailer zenéje. Ha valakinek esetleg kell. Amúgy kíváncsi vagyok, hogy a main theme ez / ennek egy változata lesz-e, vagy kizárólag a trailerhez készült.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1432 levél
Válasz 13.06.27. 09:18 #53
-T0ng-
Aztán győzze az ember kivárni míg megjelenik
10258 levél
Válasz 13.06.27. 08:23 #52
MattMatthew
Megjelent néhány új kép. Többnyire az E3-as trailerből, de vannak újak is. Egyelőre GS oldaláról, aztán biztos itt is a hírek közé kerül.

Seekerek és néhány mandalóriai
Darkos hangulat
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8067 levél
Válasz 13.06.23. 01:53 #51
Gerry
Lajk. (Bar mondjuk agyatlan hack'n'slash-bol sincs eleg, mar amennyiben a 'nagyontavolkeleti nagyonmanga' jellegu konzoltoltelekektol eltekintunk.)
An Oxford man walks around like he owns the place. A Cambridge man walks around like he doesn't care who owns the place.
3082 levél
Válasz 13.06.21. 17:59 #50
Sucee
Nem hinném, hogy ilyet csinálnának. Sten azóta már szerepelt egy képregényben is, ha jól tudom, szarv nélkül.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 13.06.21. 17:52 #49
MattMatthew
Tudom, de pont ez az, hogy ez ilyen utólagos magyarázat amit lehet, hogy kidobnak hamár egyszer megvan a nagyon jó felszarvazott qunari figura.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3082 levél
Válasz 13.06.21. 17:38 #48
Sucee
DA Wikin amúgy azt írják, hogy bizonyos egyedeknek van szarva, másoknak nincs, és egyik sem jár náluk semmiféle diszkriminációval.
(Amúgy Sten barátunk azért nem kapott szarvakat Originsben, mert a sisakhasználatot nehezítette volna. Ezért is kellett gondolom az előbb említett van szarv - nincs szarv történetet kitalálni. )
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1556 levél
Válasz 13.06.21. 16:53 #47
Aribeth


Ha már Sten...
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10258 levél
Válasz 13.06.21. 15:47 #46
MattMatthew
Egy egész világ dőlt össze bennem amikor kiderült, hogy SPOILER
Mass Effect 3-at story módban vitted végig.


A látott szörnyecskék vmiszínűleg nem tartoznak különböző bestiáriumi kategóriába, talán mindegyik egy-egy magiszter, mint a Legacy-ban. Új fajokat már nem hiszem, hogy behoznak.
Az viszont érdekel, hogy ha Sten szerepel benne akkor a modelljén lesznek-e szarvak mint a második rész qunariain.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 13.06.19. 16:59 #45
Aribeth
Pontosítok: megnyílik az ég.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 13.06.19. 16:54 #44
Aribeth
"A történetet, a párbeszédeket és a feladatok többféle megoldását csinálják jóra és akkor rendben leszünk. Harcrendszer nem olyan fontos."

Én is így vagyok minden játékkal *és időnként nagyokat hallgatva sunnyogok a nagyon hardcore rendszerek rajongói között *, de azt el tudnám viselni, ha visszakapnánk a DAO rendszerét az ottani taktikázással, a DA2 háztetőről/plafonból pottyant ellenségeitől pedig az ég óvjon meg minket.

***

Ami a sztorit illeti: egy kicsit aggaszt a trailerben bemutatott "kettéválik az ég" jelenet. Az oké, hogy a ködbe vesző mitológia szerint a darkspawn faj azért keletkezett, mert a Teremtő így büntette meg azokat a mágusokat, akik be akartak törni a Mennyországba, ennyi belefér, de nekem semmi szükségem arra, hogy Supernatural- és Diablo-szintű menny/pokol/angyal/démon-kavalkáddal bővüljön az amúgy is eléggé színes bestiárium.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4133 levél
Válasz 13.06.19. 15:52 #43
gothmog
Megkerestem egy DA2 topikbeli hozzászólásom ide vonatkozó részét.

Most sem tudok más mondani, úgyhogy inkább bevágom ide

...hagyományosnak mondott rpg-nél ne a klikkelőizmokon és a reflexeken múljon a siker, hogy a karakterek normálisan irányíthatók legyenek, ne legyenek az égből potyogó és a semmiből odateleportálódó ellenfelek, vagy éppen a csatatér átlátható legyen (és a karakterek maguktól ne rohangáljanak rajta össze-vissza random/kaotikus jelleggel), és pl. a Baldur's Gate sorozathoz hasonlóan, az ellenséges harcosnak legalább körülbelülre akkora életereje (skilljei és sebzése stb-je) legyen, ami nagyjából elvárható a szintje alapján, s ne azt lássam, amit a DA2-ben tapasztaltam. Tudniillik, hogy például esetenként az ellenséges ember boss-ok is 5-10 ezer pontnyi hp-val rohangálnak, miközben ennek a tizede is túlzás lenne, ha reálisan gondolkodunk. (Persze ahol 6-7 ezer pontot be tud ütni az ember röhögve egy assassinate-tel, ott valahol érthető ez, csak ilyenkor az alapkoncepció hibádzik valahol szerintem.)
Magyarán, ne akciójátékos szemlélet uralkodjon, ami úgy néz ki, hogy a harcok rendszerint könnyen, gondolkodás nélkül irtható, nagy számú mobok leveréséből állnak, majd jön az irreálisan felerősített főellenfél (boss fight!), ahol az "felerősítés" a sebzésére, sebzésvédelmére és az életerejére vonatkozik.
Érdekes, hogy a BG sorozatban, de nagyrészt még a DAO-ban is milyen jól meg tudták ezt oldani (utóbbinál hard nehézségen egy sima mob fight is könnyen szívássá változhatott, ha DA2-es mentalitással rohant neki az ember, bár a boss fight-ok már ott is a DA2-őt idézték néha, mondhatni előfutárai voltak, de ott még azért valahogy mégis jobban, "hitelesebben" oldották meg őket).
Endure. In enduring, grow strong.
3082 levél
Válasz 13.06.19. 15:42 #42
Sucee
Ja, hát egy idő után váltottam én is easy nehézségre, kurva látványos lett az egész. Én amúgy is inkább TPS/FPS játékoknál szoktam nehezebb fokozaton játszani, ahol a reflexek és a pontosság számít inkább, és a +30% lófütty resistance kevésbé.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 13.06.19. 15:39 #41
MattMatthew
Varázslóval be középre, napszemüveget fel és hadd szóljanak a területre hatók.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10258 levél
Válasz 13.06.19. 15:37 #40
MattMatthew
Mondjuk nekem aki easy-medium nehézségen játszok majdnem mindegy a rendszer. A történetet, a párbeszédeket és a feladatok többféle megoldását csinálják jóra és akkor rendben leszünk. Harcrendszer nem olyan fontos.

De nem tudom, hogy milyen arányban oszlanak meg a játékosok a hardcore-jóbarátok skálán. bioware ha csinált is ilyen statisztikát akkor sem vszínű, hogy érdekli őket az eredménye.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3082 levél
Válasz 13.06.19. 15:36 #39
Sucee
Negatív kritika alatt azt értettem, hogy az első rész rajongóinál nem volt bejövős a helyzet. Engem spec. nem zavart, nem vagyok hardcore RPG játékos, élveztem, hogy gyorsabb a harc menete.
Bár amíg DAO-ban 5 ellenfelet több ideig tartott legyőzni, itt azzal próbálták növelni a harc idejét, hogy elkezdenek potyogni az égből az emberek... Az a része már nekem sem jött be, teljesen felesleges volt támadási taktikán gondolkozni, egy idő után úgyis mögénk spawnoltak.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
4133 levél
Válasz 13.06.19. 15:27 #38
gothmog
Amúgy nem feltétlenül rosszak az ilyen agyatlan hentek, sőt, csak éppen ne a kifejezetten "klasszikus" jellegű rpg-knek (pl. DAO) indult sorozatokat akarják már átalakítani mindig erre a vonalra.
Már a DA2 is erősen határeset volt a leegyszerűsített rendszerével.
Endure. In enduring, grow strong.
3082 levél
Válasz 13.06.19. 15:24 #37
Sucee
Furcsa döntés lenne, ha a Dragon Age-ből ilyet csinálnának, már a DA2 után is nagyon sok negatív kritikát kaptak.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.