Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age: Inquisition

1 2 3 ... 21 22 23

Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition
A legutóbbi Dragon Age: Inquisition cikkek, hírek
4133 levél
Válasz 13.06.19. 15:22 #36
gothmog
Szerintem meg inkább térjen vissza a DAO vonalához. Akció-TPS-nek nevezett agyatlan hentből van éppen elég...
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 13.06.19. 14:58 #35
MattMatthew
Hawke-ot én is szerettem. Szarkasztikus némber volt. Remélhetőleg megtudni mit csinált az Exalted March DLC történetei alatt.


A "világ megmentése önmagától" történetet mondjuk nem tudom, hogy miként egyeztetik a kettéhasadó éggel és pokolfajzatok eljövetelével.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3076 levél
Válasz 13.06.19. 14:43 #34
Sucee
Kirkwallban már nem akkora gyökér amúgy.
Ja, és bármilyen furcsa, én bírtam Hawke-ot, szeretném azért előbb-utóbb megtudni, hogy hova tűnik...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10256 levél
Válasz 13.06.19. 14:38 #33
MattMatthew
Mintha az a templar gyökér is visszatérne aki az Originsben még csak közlovag aztán a kettőben már kapitány. Cullen volt a neve talán.

Amilyen szerencsénk van Anders is és Zevran is visszajön.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3076 levél
Válasz 13.06.19. 14:30 #32
Sucee
Ja, hát igen, de most a kisebb jelentőségű társakra gondoltam. Amúgy szerintem Cassandra is visszatér, gondolom őt látjuk a trailerben. DA2 végére egészen megszerettem a karakterét.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1431 levél
Válasz 13.06.19. 14:28 #31
-T0ng-
Hát ha a videó előrejelez bármit is a játékból Varric barátunkkal és Morrigan-nel biztos találkozunk
3076 levél
Válasz 13.06.19. 13:47 #30
Sucee
Nekem az maradt meg, amikor végre kijutok Orzammarból újra a szabad ég alá.

Amúgy annyi karaktert bemutattak már (úgy-ahogy) az ilyen-olyan DLC-ken keresztül is, remélem, hogy valamelyik Dragon Age részben még viszontlátunk belőlük. Pl. a Witch Huntos Ariane-Finn-kutya csapat nekem nagyon szimpatikus volt.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1431 levél
Válasz 13.06.19. 13:27 #29
-T0ng-
Szerintem ez csak annyi, hogy van egy központi program mag, amire majd mindent felhúzhatnak, nem kell mindent külön kiépíteni megtervezni...csak a dizájn és a történet kialakítására kell törekedni.

Kíváncsi vagyok a Dragon Age 3-ra, mert nekem az előző két rész nagy kedvenc. Volt az első részben egy pillanat, ami örökké megragadott a hangulatával: Mikor megérkezünk az első részben Ostagar-ba és érezni az idő csípősségét, a hidegbe ugató kutyák hangját és a feszültséget a csata előtt...brutális..
3076 levél
Válasz 13.06.19. 13:02 #28
Sucee
Nem hinném, hogy a harcrendszerről lenne szó.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
6480 levél
Válasz 13.06.19. 12:50 #27
GustyX
Ide teszem.
Ezek alapján vagy a Dragon Age-t fogom likeolni, vagy a következő Mass Effect-et nem. remélem az előbbi lesz és végre a DA is inkább akció-TPS lesz, mondjuk olyasmi amalur stílusban
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1556 levél
Válasz 13.06.12. 09:52 #26
Aribeth
Semmi gond.

Múlt héten kezdtem el olvasni a Dragon Age-regényeket (az Elorozott trónt és most a Hívást... aztán remélhetőleg a többit is be tudom szerezni), és nagyon-nagyon tetszenek. Van egy olyan érzésem, hogy hamarosan ismét terítéken lesz egy DAO-újrajátszás.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3076 levél
Válasz 13.06.11. 15:04 #25
Sucee
Ja igen, sorry, ez csak egy ilyen alvás előtti gyors post volt, aztán nem volt már erőm linkelni is.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10256 levél
Válasz 13.06.11. 12:57 #24
MattMatthew
Messze van az a megjelenés...

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 13.06.11. 12:31 #23
Aribeth
Hű, van teaser? *megy a youtube-ra*

A büdös mindenit.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3076 levél
Válasz 13.06.10. 23:11 #22
Sucee
Azért én a teaser előtt nem gondoltam, hogy ennyire eldurvul a helyzet a DA univerzumban. Ez nekem még Mass Effect 3-nál is sokkal kétségbeesettebbnek tűnik. Öcsém, ez nálam most a várólista első három helyét elfoglalja... Csak a fene tudja, hol leszek én 2014 őszén.

________

Ami még feltűnt: a rész mintha mégsem kapna hármas számot, csak alcímet.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3076 levél
Válasz 12.10.21. 09:10 #21
Sucee
Itt a rendes concept art
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
6480 levél
Válasz 12.10.21. 00:38 #20
GustyX
Pár info.
Talán ez is ide tartozik.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10256 levél
Válasz 12.09.18. 14:56 #19
MattMatthew
Remek! Bár még mindig az a hír viszi a pálmát, hogy lesz benne egy álarcos bál.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
18830 levél
Válasz 12.09.17. 23:45 #18
Peace
Helyes!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1556 levél
Válasz 12.09.17. 21:24 #17
Aribeth
Jó nagy a hírzárlat a Bioware háza táján, de legalább szorgalmasan dolgoznak a játékon.

Inquisition? Egy korábbi nyilatkozatban franszia környezetről beszélt valamelyik fejlesztő, amiről csak Orlais-re lehetett tippelni, a vallás központja pedig ott van, most pedig bejött ez az alcím... Érdekes.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
2129 levél
Válasz 12.09.17. 21:23 #16
Balanses
3076 levél
Válasz 12.09.17. 17:15 #15
Sucee
Na végre, legalább valamit kapunk erről is.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10256 levél
Válasz 12.04.14. 20:22 #14
MattMatthew
DA2 MotA megközelítését, és Orlais ábrázolását figyelembevéve nem hiszem, mert az azt jelentené, hogy gúnyt kéne űzniük a játékos karakteréből. Az meg nem egy nyerő üzletpolitika.

Jobb lenne elkerülni a képen lévőket, de talán menni fog ez a nélkül is, hogy ismerném a lehetőséget.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8615 levél
Válasz 12.04.14. 18:35 #13
davkar9
Biztos? Nem lenne jobb elkerülni az ilyeneket?

Hát nem tudom. Túl sok a változtatás és a ME3 után ezek a "döntések számítanak" dolog is elég furán hangzik. Warden kukába, Hawke is, de huhuú lesz majd egy új, apró bajszú, akcentusos Zsönájt főhősünk*. Oké, a wardent menesztették (ez nem is gáz annyira, mézsemmel WH végén elmentük babázni Morrigannel), de a 2ben Hawke kavarta meg a dolgokat ezért őt csak vissza kéne hozni. Mentésimportból se tudom mit akarnak majd kihozni, annyi félefajta lehetőség lehet majd a 3. részre. Vagy lesz 2-3 fő döntés és ennyi: archdemont ki vágta le, templar vagy mage áll jobban. Nem kezdem el temetni, de nagyon össze kell kapniuk magukat.

*francia külsők sztereotípiákból dobjatok össze valamit.
Simple. Eternal. Beige.
3076 levél
Válasz 12.04.14. 15:38 #12
Sucee
Az én játékomban pl. Morrigannek semmiféle gyermeke nem volt, nem létező főhős illúzióromboló lenne.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10256 levél
Válasz 12.04.14. 15:25 #11
MattMatthew
Azért elég kevés konkrétat mondott, de legalább úgy fest, hogy dolgoznak rajta.

Azért egy olyan főszereplő akinek Morrigan az anyja, a Warden az apja és a lelke egy ősi istené eléggé ütne. Az a baj ezzel, hogy nagyon távolra kerültek már a döntések miatt a különböző karakterek történetei. Az meg annyira nem buli a játékfejlesztőknek, ha a játék felével nem játszanak a játékosok, mert két játékkal korábban másfelé mentek.
Bár talán az előbb leírt DAO szál a legmainstreamebb.


A románc opciók kapcsán majd az lenne a kérésem a díszes társaságtól, hogy ne harangozzák be, hogy ki merre és mennyire ferde amikor kiderülnek ilyen hírek! Köszi.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 12.04.14. 15:00 #10
Aribeth
http://dragonage.wikia.com/wiki/User_blog:King_Cousland/David_Gaider_answers_fan_questions
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
591 levél
Válasz 12.04.11. 20:37 #9
nazgul
Nekem a 2 vége nem tetszett, remélem jobb sztorit kap a 3.
4133 levél
Válasz 12.04.09. 12:55 #8
gothmog
+1
Egy olyan játékban, ahol egy "konkrét személyt" kapsz megformálásra (pl. Mass Effect - Shepard), ott jó dolog, hogy van hangja, stílusa, személyisége, és persze a játékos ezen belül formálhatja azért erre-arra (kedvesen szóljon vagy gunyorosan; segítőkész legyen vagy kőtapló stb.). Azonban egy DAO-ban, ahol elf varázslótól a törpe orgyilkosig nagyon sokféle stílusú és mentalitású karaktert megformálhat az ember, mind egy adott hang, mind pedig egy egyszerű "jófiúsan-rosszfiúsan" szólok hozzá sémag baromira illúzióromboló tud lenni.

Például anno a DAO-nál többen felhozták, hogy micsoda visszalépés az ME után, hogy a főhős nem beszél. De szerintem ők nem gondoltak bele abba, hogy a DAO-ban teljesen saját karaktert hoztál létre, nem egy "adott szerepbe" léptél bele. Egy adott hang pedig, ami jó lehet egy jóságos, segítőkész elf mágusnak, baromira nem fog passzolni, ha az ember egy félőrült, kaotikus elf vérmágust akar éppen játszani. Sőt, utóbbinál totál odavágja a hangulatot. Ilyenkor pedig a legkorrektebb az szerintem, ha nincsen hang, csak jelzés értékkel (mint anno a BG-ben)
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 12.04.09. 12:00 #7
MattMatthew
A megjegyzései és a személyisége tényleg nagyon jó (mókás volt amikor a poéngyáros Hawke elkezdte mondani, hogy ez a bizonyos Wounded Coast biztos a Hemmorage Shore közelében lehet) de ilyenkor az van, hogy az ember megpróbálja Shepardot vagy Hawke-ot alakítani. Nem pedig saját karaktert.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3076 levél
Válasz 12.04.09. 10:50 #6
Sucee
DA2-ben nekem az is tetszett, hogy Hawke megjegyzései a személyisége alapján változtak. (Melyik válaszlehetőséget választottuk a legtöbbször.)

Jó az, ha kiválaszthatjuk a mondandónkat sorok közül, de Originsben néha azért kicsit személytelen volt, hogy sosem szólalunk meg.
(Bár a szinkronizált karakter akkor gondolom megint azt fogja jelenteni, hogy nem választhatunk fajt...)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1556 levél
Válasz 12.04.09. 10:43 #5
Aribeth
"Ha azon is csak hat helyre utazhatunk és a távolságnak gyakorlati jelentősége nincs akkor a hajunkra kenhetjük a méreteit."

Igen, ez így van. De ugyanígy annak sincs sok értelme, ha a nagy térkép egy gyönyörűen animált, csak éppenséggel tök üres helyszínt takar, és a hetven órányi játékidőből negyvenöt arra megy el, hogy a térkép egyik végéből a másikba rohanok. (Igen, Witcher, rád nézek.)

Igaz, hogy ez nagyon leszűkíti a szerepjátszási szabadságot, de engem egyáltalán nem zavart az első Mass Effect és a DA2 szinkronizált/"próbáld kitalálni, hogy ez a sor valójában mit jelent" párbeszédrendszere. Mindkettőben érdekes volt a főhős személyisége, és szerettem a hangjukat. Az már más kérdés, hogy maga a dialogue wheel eléggé egysíkú volt az esetek többségében, hogy a ME3 óvodás "paragon vagy renegát" rendszeréről ne is beszéljek...
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10256 levél
Válasz 12.04.09. 10:14 #4
MattMatthew
Wikipedián elég sok mindent összeszedtek a játékról.

Annak a hírnek örülök, hogy a DAO és a DA2-t ötvözik, bár nekem a DA2 csapattag kezelése jobban tetszett. Bár a hardcore crpg tábor általában szereti ha az egész csapatot testre lehet szabni és hasonlítgatni, hogy akkor most ki hordja a +2-es gyűrűt, én ezt kifejezetten utálom. Remélhetőleg azért a második részben ott lévő csillagos rangsorolás meg lesz és akkor én sem szenvedek ezekkel sokat.

Aminek nem örülök az az, hogy a párbeszéd rendszer a Mass Effectes dialogue wheelt fogja használni. Épp tegnap beszélgettünk erről egyik szerepjátékos ismerősömmel, hogy azért egy ember jelleme jó esetben árnyaltabb mint amire ez a rendszer lehetőséget ad. Arról nem is beszélve, hogy gyakran az amit mond a karakter és az amire kattint a játékos köszönőviszonyban sincs.
Ilyen szempontból jobb lett volna, ha maradnak az Origins nyomdokain, dehát butítani kell mindent, úgy jobban fogy.

Az átfogó történet (azaz "saving the world from itself") lehet még akár jó is, ha nem maradnak a BioWare által túlhasznált szerezz meg/keress fel négy dolgot sémánál (Starmap, Jedi mester, faj). Bár az Originses történetben is nagy szerepe volt annak, hogy nem elég az Archdemon, még a hatalommániás vezetőkkel is gond van, már ha az "itself" erre utal.

A Fereldenhez képest négyszer-ötször akkora térkép nekem sokat nem mond. Ha azon is csak hat helyre utazhatunk és a távolságnak gyakorlati jelentősége nincs akkor a hajunkra kenhetjük a méreteit.

Az akár jó is lehet, hogy a korábbi karaktereinket bevihetjük a játékba, akár találkozhatunk is velük. Bár mindkét játék esetében a főszereplő végső sorsa nagyon messzire mutatott. Gondoljunk csak a Witch Hunt DLC zárására, vagy a második részben Hawke eltűnésére, illetve még ide tartozik Flemeth és a Legacy DLC nagyon gyanús végére.

"In addition the developers vowed to their fans that, compared to its predecessors, the decisions they made throughout the series will have a greater impact on the story and that the player will be given more control over their gaming experience."
(Wiki, kiemelés tőlem)
Ezt, így március kilencedike után a BioWare-től hadd ne vegyem készpénznek.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 12.04.08. 20:43 #3
Aribeth
Köszönjük szépen!

"Thedas = The Dragon Age Setting"
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10256 levél
Válasz 12.04.08. 20:34 #2
MattMatthew
Közkívánatra megnyílt!

Aribeth jóvoltából az első link: BioWare: The Next Dragon Age Won't Reuse Levels, Will Have Decisions That Matter

Ez utóbbit már hallottuk, mára már kiderült, hogy nem volt teljesen igaz. Bízunk benne, hogy most másként lesz.

Orlais jó hírnek tűnik, de remélhetőleg máshova is mehetünk majd. Azért egész Thedas-t bejárnám, nem csak büdös sajtot ennék.

Dragon Age fun fact: Thedas = The Dragon Age Setting
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1 2 3 ... 21 22 23

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.