Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition
A legutóbbi Dragon Age: Inquisition cikkek, hírek
1556 levél
Válasz 15.01.23. 14:07 #936
Aribeth
A történet főbb csomópontjain (így a játék legelején is) valóban súlyosan megszaporodnak a dialógusok és az átvezető jelenetek, de egyrészt ahogy a srácok is írták, a Bioware játékok elsősorban erről szólnak, tehát ez szerintem sem lehetett nagy újdonság a DA2 után, másrészt nagyon könnyű skippelni a párbeszédeket, csak rá kell feküdni a space gombra.

Ki a szakállas törp és a két nyurga elf? Varric nem szakállas, és csak egy elf van az elején, Solas, és ő is eléggé mélynövésű.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
2851 levél
Válasz 15.01.23. 12:22 #935
RAI*DEN
Tisztán látszik, hogy ezt a játékot nem neked találták ki. Alattam már kifejtették, hogy miről szól egy Dragon Age. A 2. rész visszalépés volt ilyen szempontból, de számomra még így is volt elég érdekes az is, hogy többször végigjátsszam, és különböző forgatókönyveket tapasztaljak meg. Ennél a jelenleginél csak az az egy bajom van, hogy maximalista vagyok, és nem lenne kedvem még egyszer végigszaladni az összes területen töviről-hegyire, mert van köztük pár fájdalmasan szar és monoton terület(Hissing Wastes brrr...).
14264 levél
Válasz 15.01.23. 12:18 #934
balays82
Márpedig, ha egy Dragon Age esetében zavarnak a dialógusok, szerintem ne is nagyon erőltesd tovább. Csak azt nem értem, hogy az előző rész hogyan tetszhetett annyira, amikor ez a sorozat mindig is erről szólt, a történet, az érdekes karakterek közötti interakció, a kódexbejegyzésekből megismerhető, jól felépített világ a legnagyobb erőssége. Ez nem egy akciójáték.
189 levél
Válasz 15.01.23. 12:11 #933
bollokr
PS3 verziót kb 3 hete próbálgatom,kisebb nagyobb lelkesedéssel.
Amíg az előző részt letenni sem tudtam,az ennél már nem fenyegetett.
Az első benyomásom,a hangya karakterek mellet,ami valószínűleg a pálya térbeli kinagyolása miatt történt
sajnos a látvány minőségbeli romlása volt szembetűnő.
A játék elején a véget nem érő dialógokból számomra annyi derült ki,hogy nem hagynak játszani.
Majd mikor végre engedtek,egy szakállas törpöt kapok,két nyurga elf? társaságában.
Hát köszönöm.Majd megint monológ,megint video,megint dialóg.
Adnom kell még pár órát,mielőtt teljesen lehúznám a süllyesztőben,
mert hát még is csak a Dragon Ager-ől beszélek.
1556 levél
Válasz 15.01.22. 22:58 #932
Aribeth
Oh, the Fade. Charming as ever.
Főleg úgy, hogy Cole minden második lépésnél idegösszeroppanást kap.

Igen, végre én is eljutottam a Here Lies the Abyssig, üdv az újabb ütős cutscene-eknek.
SPOILER
Viszont mivel egy noname warden és egy sótlan Hawke között kell majd választanom, úgy érzem, hogy nem fog nagyon földhöz vágni a küldetés vége.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8615 levél
Válasz 15.01.22. 21:58 #931
davkar9
befejezéssel

SPOILER
Sandal ugyan nincs a DAIban (nem arról volt szó hogy Celene udvarába költöznek?), de most a 2-es beszéde és az inq final piece küldije után azon gondolkodom, hogy nem lehet hogy ő is egy oldgod soulos valami? Van ugye az a beszélgetés, hogy a néni ijesztő, ül az ágyánál és nevet. Namármost Kieran is azzal válik meg a ogs-től, hogy "no more dreams". Lehet, hogy flemeth szemmel tartja a többieket is? Bohdan a deep roadson találta, lehet hogy kitették és megszállta egy og, ő is sexmagic eredménye vagy fene tudja. Ezt a szálat és az architectet azért hiányoltam.
Simple. Eternal. Beige.
1556 levél
Válasz 15.01.22. 21:33 #930
Aribeth
Óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóófuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck. Annak idején nem vettem észre a keepben, hogy a karakter kiválasztása után a stílust is meg kell adni, és most látom, hogy a diplomatic szerepel nálam alapértelmezettként. *fejverésafalba*
Akkor marad a youtube.

Most épp azon dolgozok, hogy végre bejussak Cullen gatyájába, de ha megvolt az aktuális Maddoxos küldetés, akkor visszamegyek Crestwoodba orgyilkosokat vadászni. Az egy kicsit aggasztó, hogy még sokan számoltak be hasonló problémáról.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10256 levél
Válasz 15.01.22. 21:29 #929
MattMatthew
Eléggé elpazaroltnak éreztem a megjelenését. A kezdeti, már ismert "Weeeeee Hawke!" után már nem sok marad. Varric-kal két lépésre vannak egymástól és semmi szövegelés!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8615 levél
Válasz 15.01.22. 21:24 #928
davkar9
Keepben egyből a karakter mellett volt, gondolom kiválasztottad. Többnyire egyébként a depi és fuckbloodmagic (ami amúgy tök jogos, nemrég halt meg megint Leandra, azért tényleg csoda, hogy nem ott csomagoltunk össze és léptünk le/vertünk agyon mindenkit magetől templarokig) megy. Érkezésnél, Here Lies..., néhány mondatánál lesz majd különbség a személyiségek között. Sarcasticot már ismerem, első végigjátszás diplomatic volt, arra nem is emlékszem mert

apró

SPOILER
belépőnél sikítoztam, "Hawke!, Hawke!!, Hawke!!!, Ííííí!", fadeben pedig az államat kerestem


assassin kellékekhez: megközelítési útvonalra pontosan csináld ugyanazt amit egy videóban mutatnak, mágus speceknél én is nézelődtem a környéken, ütögettem a journal ajánlott ellenfeleit, semmi. Videót megnéz, tényleg ott tanyáztak ahol mutatta.
Simple. Eternal. Beige.
1556 levél
Válasz 15.01.22. 20:51 #927
Aribeth
Egyébként a keep megjegyzi, hogy milyen stílusú Hawke-ot hoztam magammal? Mert az enyém a legsablonosabb (és lássuk be, a legimádnivalóbb) gunyoros-smartass-mindig-csak-a-középső-válasz jellegű karakter volt, de ez az importált izé egyelőre valami elképesztően gyászos és humortalan.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 15.01.22. 20:08 #926
Aribeth
Újabb idegesítő bug a "nem tudok elfrootot gyűjteni, így többek között Skyholdot sem tudom fejleszteni" mellé: a Way of the Assassin küldetéshez+fejlesztéshez szükséges assassin guild leader tokenek begyűjtéséhez kellene, hogy bizonyos helyeken spawnoljon (ez de szép magyaros lett így) pár orgyilkos, akiket legyakhatok, de tök mindegy, hányszor töltök újra az előírt területeken, egyetlen ilyen ellenfél sem jön velem szembe.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 15.01.22. 19:38 #925
Aribeth
Egy kétkezes karakterrel kezdtem, majd végül inkább íjászt csináltam a rugómból, az most valahogy jobban kézre áll.

Egyébként a harcos az, amivel már időtlen idők óta nem játszottam. Még a legelső DAO karakterem, egy Cousland volt az, aztán jött egy rogue Hawke, majd egy mágus Amell, aztán egy mágus Hawke. És ennyi.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3076 levél
Válasz 15.01.21. 22:07 #924
Sucee
Én eddig minden részben mindig rogue-párti voltam, és Inquisitionben nagyon kezdett alábbhagyni nálam is a lelkesedés. However, ha "duplapengét" használsz (kb. ami Hawke-nak van DA2 legelején, a Varric verzióban), kapsz új animációt, és területre ható sebzést. Két olyat használtam, sárkány alapanyagból masterworkkel, és onnantól imádtam.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1556 levél
Válasz 15.01.21. 21:46 #923
Aribeth
"Nem inkább csak arról van szó, hogy eddig a sufniban vertük agyon a patkányokat és 5 perc múlva jött is a köszönöm az ajtó melletti széken reszkető megbízótól, itt pedig egy hangárban kergetjük plafonig érő dobozerdőben őket és a sorok között van elszórva egy-egy kristálykoponya vagy frigyláda, de a fejhallgatós takarítón kívül* mással nem nagyon találkozunk?"



Azé' nekem rémlik a DAO-ból (is), hogy el voltak szórva itt-ott NPC-k, akikkel el lehetett dumálni, általában volt rendes cutscene-jük is (bájdövéj, ezeket is nagyon hiányolom itt, oké, hogy olcsóbb és egyszerűbb rögzíteni a kamerát, és feliratot applikálni a dumáló bábuk fölé, nade mégis), ha beérkeztem egy városba, faluba, táborba, ott sokakat meg lehetett ismerni. Például a DAO dalish táborára és a farkasokra, Orzammarra, de még pár denerimi pár mondatos senkire is a mai napig emlékszek, pedig három éve nem játszottam a játékkal, az itt a felbukkanó mellékkarakterekre már két órával később sem.

A kristálykoponyás-astariumos keresgélést én is szeretem. Meg tényleg jó új helyeket felfedezni, csak tény, hogy már előre tudom, hogy bárhová megyek, ott lófasz újdonság nem lesz, csak a skin változik. (Tisztelet a kivételnek, mint az Emerald Graves kísértetjárta kastélya.)

A DA2-ben tényleg élvezet volt a mágussal és a rugóval akrobatikázni.
Jelenleg nem igazán érzem a csít a DAI-s rugómban, már sajnálom, hogy nem mágust alkottam. Sokszor előfordul az is, hogy csatában inkább Doriant/Vivit/Solast irányítom elsődlegesen. De úgy voltam vele, hogy ha a DAO-ból és a DA2-ből is mágust hozok, akkor túlzás lenne harmadszorra is ugyanazt a kasztot választani, meg eleinte még abban a hitben voltam, hogy biztos lesz tízmillió lelakatolt láda és ajtó (nem volt, illetve ajtóból csak egy kevés), és ne kelljen emiatt mindig magammal hurcolnom egy rugót, ezért inkább én leszek az. A terv nem jött be.

off
* Ezt most főleg azért csíptem, mert a munkahelyemen hiába tartózkodhatunk bent estig, a takarítók már öt-fél hat körül körbetakarítanak, de még az asztalomon a tíz tonna papír között található pár szabad négyzetcentiméternyi részt is lelkesen feltörlik, miközben próbálok dolgozni. (Nincs jobb annál, mint amikor az üvöltő porszívó hangja mellett kellene gondolkodni.)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3076 levél
Válasz 15.01.21. 21:40 #922
Sucee
Jó, hát TacCam akkora szar, hogy inkább sétálok és támadok manuálisan.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8615 levél
Válasz 15.01.21. 21:35 #921
davkar9
Oké, minden harcrendszerre vonatkozó állításomat mágusként teszem és easyn. 1-es alapvillám, 2-es alaptűz, amit később nem is használtam már és nem is éreztem szükségesnek valami mást rakni a helyére. 3-asra ment a Matt féle ironamanes tűzijáték. 8-ra betettem a focust. Multi mintájára 4-re ment a barrier (szintén remek újítás az előzőekhez képest!). 5-7-re már nem is emlékszem, 5 talán az aoe villám, másik kettő a rift mage specből. 1 és 3 ment mindig, ezen kívül nyomva tartott R. Én élveztem. 2h warival pommel strike kivételével ment minden, armor buff miatt taunt és charge. Különben meg multiban csak 4 slot van, és az is jól működik. Nyilván vannak nálam jobbak, de keeperrel már egész jól boldogulok pedig csak villámot, tűzijátékot és barriert használok. Na meg mind blastot a néha bugos dobozok miatt.

Egyébként tactical cammel van autoattack és jobbgombos kattint és odamegy is. Eddigiekhez képest kényelmetlenebb, de van.
Simple. Eternal. Beige.
10256 levél
Válasz 15.01.21. 21:32 #920
MattMatthew
Színeket lehet csak variálni, nekem ez bőven elég volt. Így nincs az, hogy megörülök egy új páncélnak aminek jók a statjai de borzalmasan ronda. (Emlékszem a Commander az első rész végén a leghősiesebb képkockákon egy ocsmány terepmintás takonyszín páncélban feszített.) Ehhez persze az kell, hogy a mage kabát nekem bejön, így örülök, h gyakorlatilag ugyanolyan stílusú mindig az inq öltözéke.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8615 levél
Válasz 15.01.21. 21:19 #918
davkar9
Harcrendszer az részről részre változik. Origins használhatóság szempontjából talán a legkiegyensúlyozottabb volt (bár most a törp uramnál mérgelődtem, hogy a fejszéjével egyszerre egy ellent tudott csak sebezni). 2-ben a mágus a nyerő - legalábbis eddig azt hittem. Rogue egy akrobatikus op gyönyörűség, imádom!. DAIban ez lecsökken a mágusra. Végtelen lőtávolságú bottal jól lehet szórakozni, tereppel új helyzeteket lehet teremteni. 2h wari közepe vége felé egész jó, érzel minden csapást. Többiekről multi alapján tudok csak nyilatkozni, shield hasznos, mert végre van értelme is (időben blokkolás ftw), íjász a távolságok miatt szintén nagyon hatékony tud lenni. Daggerrel kicsit bajban vagyok, vicces amikor backstabbel rohangálok az ellenség után 10 mpig. Így DA2 után kész csalódás.

Páncél +1. Alapból a kabát a mágusé, mágus hawke szerű páncél a rogue, a rövid a wari. Recepteket érdekesen keverték, mágusomnál többnyire a másik kettőét tudtam craftolni, warival pedig a fél játékot mage kabátban töltöttem. Törpeként a legion páncél nagyon jól jött, boltok kínálata alapján még az elfeknek lesz jó dolguk. Öltözködés szempontjából engem legjobban a pizsama zavar, minden társnak tök jó otthoni páncélja van mi meg abban a krémszürke förtelemben rohangászunk. Cheat enginnel lehet a kinti páncélt is hordani. Jó lenne, de nem ismerem és nem tudom originnek/mentésnek mennyire tenne keresztbe. Nexuson is mintha már lennének armor modok.

Helyszínek ürességét nagyon nem tudom megvédeni. Engem a felfedezés, hangulat és a látvány valamennyire kárpótol (kivéve emprise du lion, ott már a "terület főgenyája, akinek az előkerítéséért három órán át rohangáltam fel-alá" rész is gyengébb). Xedik újránál már lehet hogy én is unni fogom az ürességet. Egyébként az o/2-ben mik azok a beszélgetős területek? Nem inkább csak arról van szó, hogy eddig a sufniban vertük agyon a patkányokat és 5 perc múlva jött is a köszönöm az ajtó melletti széken reszkető megbízótól, itt pedig egy hangárban kergetjük plafonig érő dobozerdőben őket és a sorok között van elszórva egy-egy kristálykoponya vagy frigyláda, de a fejhallgatós takarítón kívül mással nem nagyon találkozunk?
Simple. Eternal. Beige.
3076 levél
Válasz 15.01.21. 21:08 #917
Sucee
"Bőven elég"? Már rogue-nál is erősen gondolkozni kellett, hogy mi mellőzhető, és még csak most jutottam el a mágus karakteremig... Nagyon szar döntés volt ez a 8 slot.

Aribeth: lehet, hogy a 3 nővér és az "apám nem lakott velünk" okozza, de engem is zavart, hogy ennyire nem változatos az armor felhozatal.
Viszont craftolással legalább el lehetett érni egy kis változatosságot. Nagy megkönnyebbülés volt, amikor Iron Bullra végre tudtam egy hatalmas armort tenni, és nem kellett qunaribimbókat nézegetni a továbbiakban.

Harcnál meg nekem nem tetszett, hogy nincs autoattack, de végülis megszokható. Ha valaki esetleg nem fedezte fel, érdemes az ellenfél fele nyomni az iránygombot is a támadáson kívül, az majdnem megfelel annak, ami autoattack esetén lenne.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10256 levél
Válasz 15.01.21. 21:04 #916
MattMatthew
WAT?
Értem én, csak konzol port. Akkor is ekkora baromságot?!
Hát, a respec már érik úgyis, mert a fear-t sosem használtam, de azért örültem volna több lehetőségnek. Egy slot ugye alapból a riftes dologra elmegy...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 15.01.21. 19:48 #915
Aribeth
"Írtam is anno ennek kapcsán, milyen vicces, hogy egy ilyen apró mellékküldiben több tartalom és választás van, míg a ME3 végében csak a videó színét választjuk ki."

Ez annyiban félrevezető, hogy ez nem a sokezredik kis apró mellékküldetés egyike volt, és akkor a többi is ilyen, hanem egy darab kiemelt csapattárs-küldetés, ami a ritka kivétel a sok nulla, semmilyen "menj ide, szerezd meg azt, vidd oda" jellegű faszság között.

Hozzáteszem, hogy
SPOILER
a Demands of the Qun is csak azért emlékezetes, mert a végén dönteni kellett a cukimókusok és a kanárik között, mert egyébként gyalázatos volt a küldetés a szögegyenes, pár perc alatt letudható "1. menj a Storm Coastra, 2. gyalogolj/lovagolj az ellenség táborához, 3. gyakd le azt a pár embert, 4. dönts Bull csapatáról" felépítésével.


(Még mielőtt: a főszál küldetései természetesen ki vannak dolgozva, ott a például a bál zseniálisan jó lett. De a mellékküldetések minimális kivételtől eltekintve szót sem érdemelnek.)

Jut eszembe, az előbbi pozitívumokhoz hozzá szeretném még tenni a war table-t az egész Leliana-Cullen-Josephine/secret-forces-connections trióval, azt kifejezetten bírom.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 15.01.21. 19:35 #914
Aribeth
Az évek során eljutottam addig a szintig, hogy a ME3 számomra egy zseniálisan jó játék (hanemegyklasszikustaktikázósrpgtvárunk), egy gázos, majd az Extended Cut után már csak gyenge befejezéssel, de még így is odabasz, és imádom, és óegek.

A DAI-ban így száz óra után a következőket látom:
pozitívum
- a már sokat emlegetett helyszínalkotás kifejezetten előrelépés a szögegyenes DA2/ME2/ME3 dungeonökhöz képest, tényleg, le a kalappal
- a történet/csapattársak színvonala megmaradt, ez is hatalmas öröm

negatívum
- a harcrendszert én személy szerint unalmasabbnak érzem, mint valaha, ennél még a DA2-t is jobban élveztem, ez negatívum,
- talán csak az XX kromoszómám teszi, de kifejezetten zavarnak az egysíkú páncélok/ruhák, a rugómra bármit adok, ugyanabban a nyitott mellényke+sál stílusú göncben rohangál, az egyetlen alternatíva pedig egy gigászi, ocsmány páncél, legalább egy kicsit több változatosság lehetett volna a téren,
- a kiválóan felépített helyszínekből szinte teljesen kifelejtették az érdekes NPC-ket ÉS ellenségeket is ("ó, itt a terület főgenyája, akinek az előkerítéséért három órán át rohangáltam fel-alá? á, ez is csak a századik nevenincs senki, öljük le gyorsan"), Skyholdot és Havent leszámítva üres nagy hodály az összes, ellenben a DAO/DA2 és az összes Mass Effect színes, érdekes, rengeteg remek párbeszédet biztosító területeivel, és ez számomra egy bazi nagy, "davkar és az ME3 vége" szinten megbocsáthatatlan mínusz.

Úgyhogy most leginkább az "egy lépés előre, kettő hátra", illetve az "amit nyertek a réven, azt elvesztették a vámon" mondásokat tudnám sorolni. Vagy a "tök jó játék, csak...", meg a "egyszerűen fantasztikus lehetne, meg nem rossz az irány, amerre elindultak, de..." szövegeket.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8615 levél
Válasz 15.01.21. 19:35 #913
davkar9
Ennyi oda-vissza válasz után már értitek

SPOILER
Hát ja, sárkány színe, kb. De elég is, nem kevesebb ez mint eddig (oké, rituálé->ogb elég nagy, ez is inkább Kieran miatt). Meg a helyzet itt nem sok variációt enged. Banter vagy beszélgetésben is van róla szó, Cory az ultimate evil, darkspawn és magister, le kell győzni és kész. Nincs alkudozás, furcsa szexvarázslat, csatlakozás, miegymás. Gonoszt legyőz, lyukat befoltoz, erre szerződtünk. Na de majd a kieg! Warden gebasz, elf istenek visszatérése (? vagy mit akar Solas), chantry, mágusok új helyzete, itt majd lehet választgatni. Imádod az elfes feláldozást, add az életed, hogy visszajöhessenek.


Matt: nem, csak ennyi van. De ennyi bőven elég. Originsben is azt vettem észre, hogy hiába van egész képernyőnyi skillbarom ha csak a széléről használok skilleket. A hivatalos verzió az, hogy használj egyfélét játékstílust és tarts is ki mellette.
Simple. Eternal. Beige.
10256 levél
Válasz 15.01.21. 19:11 #912
MattMatthew
Ha több skillt is használnék mint a kirakott 8 akkor az bukta, mer' nem lehet? Vagy csak én vagyok a gyökér és azért nem találom, hogy hogy lehetne többet kipakolni?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3076 levél
Válasz 15.01.21. 17:29 #911
Sucee
Még mindig ending:

SPOILER
Értem én, de a végére tényleg semmilyen befolyásunk nem volt. Az eddigi részeknek is mindenképp ugyanaz volt a vége lényegében, de valamibe legalább mindig volt beleszólásunk - még ha látszat is, főleg DA2 esetében -, itt tényleg semmi. (Originsnél a rituálé, és hogy ki öli meg a démont, Awakeningben az Architect, DA2-ben mágus/templar.)
Talán a Well of Sorrows döntést lehetne erre a listára írni, lehet, hogy nem mindegy, hogy egy elf isten (?) szolgálatában ki áll.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8615 levél
Válasz 15.01.21. 17:09 #910
davkar9
DAI befejezés

SPOILER
Csak azt tudom írni amit cygarynak is a múltkor, ez csak fejezet lezárás, elnézhető a könnyűsége (nehézség és amúgy). DA2 muszáj-bossfightjai is bénák, de ott is hasonló a helyzet. Mondjuk azért egy ME2 féle utolsó küldit én is kibírtam volna. War table feladatok közül hirtelen a wardenes szálat tudnám említeni, ami ~számított. Amúgy haven, bál, flemeth (főleg flemeth) után azért elég nehéz dolguk is volt. Még esetleg úgy tudták volna űberelni ha a maker lenyúl és agyonnyomja a hüvelykujjával coripyhshitet.

Más: épp most járt nálam Merrill és elmesélte a kutyusnak a Fen'Hareles sztorit. Hehe, így már érthető miért nem került mabari ebbe a részbe (mi oldalunkon). Pedig milyen jó banterek mehettek volna Solasszal.
Simple. Eternal. Beige.
3076 levél
Válasz 15.01.21. 15:26 #909
Sucee
DAI befejezés

SPOILER
Itt még kevesebb választásod van, mint ME3-ban. Sőt, konkrétan nincs semmilyen. Öld meg Corypheust, legyél boldog. Nekem nagyon nem tetszett ez a mindenképp happy end. Sikerült az inkvizitoromat is a sajátoméhoz hasonló személyiségűre gyúrni, és nekem hiányzott egy sacrifice befejezés.
Plusz, nem lehetett elrontani, ez sem tetszett annyira. Nem feltétlenül egy EMS rendszerre gondolok, de lehetett volna valami érzékelhető következménye a választásaidnak a végén. Kik a szövetségeseid, stb.
A csapattagokat se nagyon érezted veszélyben, míg pl. egy ME2 suicide missiont szerintem még most is remegve játszanék végig.

Nekem kicsit leült a játék a legvégére, az irtó erős kezdő főküldetések után.
Tetszett azért a heppi befejezés is, csak jobb úgy, ha meg is kell küzdened érte.
(Nekem most ráadásul szó szerint nem kellett, talán írtam már, de egy bug felrepítette és földhöz vágta Corypheust, amikor fél élete volt, és egyből meghalt... )
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8615 levél
Válasz 15.01.21. 10:06 #908
davkar9
Lehet? Nem szokott már fájni, de a sebhely azért ott van és néha viszket. Érhető miért lett elrontva, íróváltás, lastgen, leszarták, EA siettette, mittudomén. Aztán ott a citadel dlc, szívük-lelkük benne, áh, tudtak volna jó befejezést is csinálna, ha akarnak. Na mindegy, ez már így marad. Ennek ellenére a DAI után rohadt nagyok lettek az elvárásaim a ME4 felé. Múltkori concept artokkal összekapcsolva, mekkora királyság lenne legalább hissing wastes méretű holdon rohangálni a mako 2.0-val...

(Azért lásuk be, hogy eléggé bebaszott volna ha a DAI is úgy ér véget. Templom felrobbanása előtt látsz egy random dráma-gyereket aki a végén megjelenik a breachnél és ha
-piros varázslatot lősz bele, akkor minden varázslat (mágusok, darkspawn, elfek, törpök, meselény) meghal, de "nyersz"
-kéket, akkor te leszel a maker és megnyomhatod a varázs-jóság reset gombot
-zöldet, akkor mindenki ember-törp közötti magasságú, taintet hordozó, hegyesfülű, qun-ra bólogató, világító mutáns szörny lesz)



Speedrun alatt arra gondoltam, hogy a ~30 órás DA2 végigjátszásokból így már lehet 25+ körüli mert nem kell Fenris és Sebi approvaljával foglalkozni, Anders picsogását is elég csak a personal kveszteknél hallgatni. Eddig nézem a wikit, hova vigyek mindenkit magasabb pontokért, aki kész pihenjen egy kicsit. Mágus vagyok, csípem a mágusokat, így már nem kell a hülye elf nyafogásával foglalkozni. (eddig azért kellett mert azt hittem mentésimport lesz a keepben). Karakterek 85%nál ugyan megegyeznek a döntések, de ahogy jó filmet újranéz később az ember úgy a sarcasticHawke-Varric kettőst is bármikor jó újrajátszani. És ilyen szempontból a 2 újrázásokat jobban várom, rengeteget dob az értékén a hang. Néma, halott tekintetű warden csak telepatikusan odamond valamit. Origins esetében a keep azért nem "jó" (igen részben a 2 import miatt), mert csak a választásokból nem érzem magaménak. Hawkenál már megvan a defaultom, akár elég lenne ugyanazt a karaktert imporálni, de az előbb írtam erről a miértet. Wardeneknél még mindig vannak új szálak/helyzetek, amit korábban ki akartam már próbálni, na meg most a DAI is befolyásolt pár dolgot. És persze, meg lehetne ezeket nézni, ytn, elolvasni wikin, de megint visszakanyarodunk a fő problémához, az úgy nem az én wardenem. Ráadásul attól csak még jobban kedvet kapok egy újrázáshoz, nemrég olvasgattam dai party bantert és már nagyon kezdeném a kanári rohadékot
Simple. Eternal. Beige.
10256 levél
Válasz 15.01.21. 06:48 #907
MattMatthew
"Hozzáteszem, DA2-t valóban kötelező egyszer rogue karakterrel is játszani."

Hát jó, most vehetem elő megint!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3076 levél
Válasz 15.01.20. 23:20 #906
Sucee
Ezt a ME3 befejezést már csak provokálásból említed folyton...

Amúgy eddig talán értettem, hogy miért játszol végig minden egyes keepben választható lehetőséget, de most ezzel a speedrun dologgal megint homályba taszítottál. Minek játszani egyáltalán? (Meg Origins esetében miért nem segít? DA2 import?)
Hozzáteszem, DA2-t valóban kötelező egyszer rogue karakterrel is játszani.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8615 levél
Válasz 15.01.20. 23:07 #905
davkar9
SPOILER
Igen, ez nálam is szempont volt, plusz ott a szövetség. Aztán belegondoltam, hogy kisemberekért inquisition vagyok, qunari szövetség lehet rontana a megítélésünkön (főleg a mágusok után). Úgyis évek óta személyként élsz már Bull, ki fogod bírni az egyezményes kaptártudat nélkül. Az egyik legjobb küldi a DAI-ban. Írtam is anno ennek kapcsán, milyen vicces, hogy egy ilyen apró mellékküldiben több tartalom és választás van, míg a ME3 végében csak a videó színét választjuk ki.


Megkezdte kalandját a rogue femHawke is. Eh, mit szívattam én magam eddig a warriorral, ez a duplatőr sokkal jobb. Csúsznak a hp csíkok, elegáns a mozgás. Mágusok vannak több világba is beírva, de úgy látom kénytelen leszek még 1-2 rúzst is beszorítani. A Keep az origin újrázásokban nem segít, a 2-ben viszont mehet a speedrun. Varric-Aveline-Izi/Merrill canon party, mindenki más le van ejtve, majd a diában foglalkozok velük. Nincs több fölösleges Fenris és Sebastian hurcolászás a +friendship pontokért! Esetleges leszúrt Anders románc is megvan 2 diából, nem kell újra végigszenvedni az álszent tevagyamindenem és lábizélgetős kiskutya drámát.
Simple. Eternal. Beige.
1556 levél
Válasz 15.01.20. 22:20 #904
Aribeth
SPOILER
Végül az döntött nálam, hogy nem akartam Bullból Tal Vashothot csinálni. Részemről fuck the qun, de ha egyszer neki ennyire fontos, akkor ne miattam legyen kitaszított.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8615 levél
Válasz 15.01.20. 22:13 #903
davkar9
SPOILER
Együtt ittunk (Dalish!!!), nem hagyhattam veszni őket. Persze lesznek karakterek akiknél meghalnak, de többnyire őket választom majd. Fuck the qun.
Simple. Eternal. Beige.
1556 levél
Válasz 15.01.20. 21:34 #902
Aribeth
SPOILER
Hagytam veszni a csapatot. Persze kis képmutató vagyok, ha egy Cassandra-Varric-Dorian trió állt volna ott a dombon, akkor magasról letojom a kanári szövetséget.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10256 levél
Válasz 15.01.20. 21:26 #901
MattMatthew
Egyedül egy játékban találkoztam nehezebb döntéssel!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3076 levél
Válasz 15.01.20. 21:21 #900
Sucee
És végül hogy döntöttél?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1556 levél
Válasz 15.01.20. 20:58 #899
Aribeth
Demands of the Qun
SPOILER
Ez egy rohadék küldetés volt.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8615 levél
Válasz 15.01.20. 14:13 #898
davkar9
Egyszerűbb lett volna ha jön hozzánk is a CE. Vagyis inkább valami witcheres minimál CE, mert ebben azért van jó pár tényleg fölösleges vacak.
Simple. Eternal. Beige.
3076 levél
Válasz 15.01.20. 13:47 #897
Sucee
Hah, telefonról voltam, és lusta voltam azon rákeresni, mielőtt írtam.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10256 levél
Válasz 15.01.20. 13:29 #896
MattMatthew
Ilyen nem jó?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3076 levél
Válasz 15.01.20. 13:23 #895
Sucee
Azokat a kártyákat igazán kiadhatnák fizikai formában is.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8615 levél
Válasz 15.01.20. 09:00 #894
davkar9
Ez a kettő kapcsolódik? Elsőre a 60. óra környékén jártam itt, ilyenkor már átfutós olvasással mentek a naplók és az eseményeket felfogtam, de nem tudtam, hogy összetartoznak. Kastélyban izzadtam, sziklánál azt hittem csak baleset.

Igen, Solas festeget, igaz én is csak a bál után fedeztem fel. Azon követtem utána a haladást, van még kb 2-3 helyem, na akkor előbb még ellátogatok arra a felfedezetlen területre (ebből lett az egész délutános hissing wastes túra).
Simple. Eternal. Beige.
1556 levél
Válasz 15.01.19. 21:57 #893
Aribeth
És az megvolt, hogy Solas minden egyes nagyobb esemény után kimázolja a terme falát?

(Művészeti szempontból fantasztikus a játék, a tarot kártyákat is órákig el tudnám nézegetni.)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10256 levél
Válasz 15.01.19. 21:50 #892
MattMatthew
Óóó, hogy az folytatódik még?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 15.01.19. 21:38 #891
Aribeth
De, erre.
SPOILER
A nyomozás során sikerül bejutni a pálya szélén található lakatlan kastélyba, és ott kiderül, hogy pontosan mi is történt.

Az előbbi spoiler spoilere:
SPOILER
Ahogy az lenni szokott, a mágikus képességekkel rendelkező, elhanyagolt nemesi sarjra ráakaszkodik egy démon, meghal rengeteg ember, és végül a lányt a saját anyja löki le a szikláról, miközben az gyógynövényeket gyűjt neki.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10256 levél
Válasz 15.01.19. 21:27 #890
MattMatthew
Motherly Encouragement

Lezuhant tetem, naplókeresés, szóval szerintem nem erre gondoltál.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 15.01.19. 21:15 #889
Aribeth
Pont most vagyok ott.

Szerk: Vagy várjunk csak, nem biztos, hogy ugyanarról beszélünk. A Motherly Encouragement küldetés volt a szellemkastélyos (ami tényleg NAGYON para, a nyomozás lezárása pedig ütött...), most pedig egy külön war table-ön feloldható Emeraldos helyszínen (a százezredik elf rom) keringek.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8615 levél
Válasz 15.01.19. 21:10 #888
davkar9
Ha már emerald, akkor a pályaszéli kastély is megvolt? Nem egy Dunwich building, de azért itt kicsit hangosabban lélegeztem. Közben-végén, well...shit.

A rövidített újrázásnak én is így álltam neki, csak ami kell, szintem stimmeljen, de ha már eljöttem a riftért a térkép sarkába, akkor le is adhatom a kvesztet. Ó, itt egy másik. Így megy ez.
Simple. Eternal. Beige.
8615 levél
Válasz 15.01.19. 21:00 #887
davkar9
Hé! Most végeztem a princebros törppel (amgarakkot soha többet...), nyár óta az 5. volt, a megjelenés elsőkörös lelkesedés 3 karijával ez még csak a 8. DAI pedig továbbra is 2, amíg nincs meg ennek a világnak a hawkeos folytatása (első rúzsom legyen vagy újabb mage, nem tudom) addig nem kezdek bele a köcsög kanáriba, ami pedig még a darkside vonal folytatása lesz. Előbb utóbb utolérem magamat és originstől-inquisitionig egyfenékkel mennek majd a világok, de a lentebb említett probléma azért nálam is megvan. És ez a két inq végigjátszás eléggé belém égett, gondoltam egy kis origin-2 "szünet" elég lesz változatosságnak. Azóta wikit és yt-t nézegetve már hiányzik is. Aztán persze lehet, hogy origins 2 lesz belőle, és a kanári után vagy 4 évre ezt is megunom.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.