Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition
A legutóbbi Dragon Age: Inquisition cikkek, hírek
6479 levél
Válasz 14.11.16. 19:00 #536
GustyX
Csak úgy emlékeztetőül, majd a PC-sek írják már le milyen konfigon, milyen beállításokkal hogyan fut. Köszike.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10254 levél
Válasz 14.11.16. 08:48 #535
MattMatthew
HamsZ bácsi dalaival voltam így, hogy TDKR közben hallottam a krakent. ME zenéit annyira nem ismertem meg, csak pár dallamot.

De ha már felébredtél (v most mész aludni?) akkor kéretik átnézni az MCU topikba, mert te vagy a hivatalos okos abban a témában.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8610 levél
Válasz 14.11.16. 06:57 #534
davkar9
A Keepbe belépve rákérdez a profilra amivel bejelentkeztél, ha minden igaz akkor látnod kell a képed alatt valami olyasmit, hogy PSN: *szám* (gondolom 1, nálam ez PC:3 - hosszú...)

Matt: És tényleg! Köszi!

(azok a Mass Effect dallamok mindjárt a 2. számnál!)
Simple. Eternal. Beige.
3073 levél
Válasz 14.11.16. 00:29 #533
Sucee
Soundtrack érdekelne, de olyan fáradt vagyok, hogy mindig csak az tűnik fel egy-egy számnál, hogy "na, nem szól semmi már megint"... Majd alvás után meghallgatom az egészet.
(Az Orlais Theme azért megmaradt, obviously. )
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10254 levél
Válasz 14.11.15. 23:42 #532
MattMatthew
Elérhető az OST.
(Elvileg a játék is, de azt illetően vannak kételyeim.)
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
14264 levél
Válasz 14.11.15. 20:25 #531
balays82
Lesz hát. Úgyhogy köszi a linket, meg is csináltam gyorsan.
8610 levél
Válasz 14.11.15. 17:53 #530
davkar9
A Keep új videóval bővült, a 2 és DAI közti könyvek pisztáciahéjban. A DA2-es részt követően jön egy pár mp után, a felirat egyelőre még nem jó.

Segítség a konzolosoknak, bár nem tudom lesz-e olyan, aki nem PC-n játszik.
Simple. Eternal. Beige.
3073 levél
Válasz 14.11.15. 11:47 #529
Sucee
Nagyon régóta ezzel kezdődnek a napjaim
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31878 levél
Válasz 14.11.14. 21:09 #528
Creativ3Form
Az a kezdés valami orgazmust keltően zseniális!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10984 levél
Válasz 14.11.14. 21:02 #527
VodevilX
Itt is van: "in 5 minutes..."
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1556 levél
Válasz 14.11.14. 19:28 #526
Aribeth
Sok más korábbi remek(és nem annyira remek)műből lett ez összeollózva, de így is ahhhhhhhhhhhhhhhhh.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10254 levél
Válasz 14.11.14. 18:47 #525
MattMatthew
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8610 levél
Válasz 14.11.14. 18:25 #524
davkar9
Main theme

Vigyázat, függőségveszély!
Simple. Eternal. Beige.
8610 levél
Válasz 14.11.14. 15:14 #523
davkar9
Na ezt kifelejtettem, pedig pont rád gondoltam. Szóval az orléz figura nem szerepel, viszont igen, megoldható, hogy halott wardened legyen. Az DAI-s alapértelmezett világ (és ha nyitsz egy új mentést akkor ugyanezt a defaultot alakítgatod) is egy ilyen wardent használ, ilyenkor az awakening halott-architect, keep megmentve, nathaniel él, oghrenék leszarva beállításokkal megy. Ezeken állíthatsz kedved szerint, semmi nem ütközik* a warden halálával, színfalak mögötti hősünk intézett mindent. WHnál van egy kis gebasz, halott warden nem mehet át vele, de leszúrni azért leszúrhatja, azonban ennél értelemszerűen úgyis a 'nem ment át'-ot választod.

*Kimaradt pedig elég lényeges. A Keep automatikusan javítja a paradoxokat. Ha például femwardennel azt választjuk, hogy 'baba Morrigannel' akkor jelez, hogy hoppá, akkor nem inkább ffi wardened volt? Ha Alistairt választod királynak és az archdemont is ő vágja le, de nincs rituálé akkor szépen felsorolja, hogy miken kell változtatni, hogy az aktuális dia választása működjön.
Simple. Eternal. Beige.
3073 levél
Válasz 14.11.14. 14:40 #522
Sucee
Ami engem érdekel, bár talán említettem már, hogy a Keep - és maga a játék - hogy kezeli a halott warden - Awakening dolgokat... ? Úgy értem, megengedi simán, hogy önfeláldozó wardent állítsunk be, de az Awakening döntések is ugyanúgy elérhetőek. Most attól tekintsünk el, hogy Awakeningbe importálhattunk halott wardent (én ezt afféle "bugnak" tekintem amúgy is), Inquisition és az esetleges későbbi játékok szempontjából vajon akkor itt mi lesz a sztori?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8610 levél
Válasz 14.11.14. 14:18 #521
davkar9
Ha már előkerült, essünk túl rajta.

Szóval a Keep. Röviden ez a bioware hivatalos mentésgenerálója. Hogy miért nem lehetett volna hagyományos mentésimportot, mint a mass effect 3-nál, nem tudjuk, rosszmájú kommentek és technikai gondok között mindenki lőjön be magának valami magyarázatot. Összességében egy egyszerűbb és jobb megoldás ez, ha nincs már meg a DAO-2 mentés akkor is neki lehet vágni a DAInak és a későbbi részekhez/ben is könnyebb lesz így egységesen tartani a világot. A Keep használata egyáltalán nem kötelező, a DAI felajánl majd egy default állapotot. Önfeláldozó dalish elf Warden a jobb döntésekkel és egy mágusokat támogató mágus Hawke, a mellékküldik mindkét esetben elhanyagolva. Aki csak most vágna bele a franchiseba, annak talán ez is elég.

Aki azonban elvesztette a mentéseit, változtatna kisebb-nagyobb döntésein, újrajátszás nélkül felfrissítené az emlékeit annak mindenképpen érdemes foglalkozni vele. 1- 2 óra alatt össze lehet hozni és ebben benne van Varric negyedórás összefoglaló videója is. A Keep ingyenes, böngészőben futtatható, de lehet simogatós (tablet, telefon) készüléken vagy akár konzolon is. Ezekről nem tudok nyilatkozni, én firefoxban (nem tudom van e olyan böngésző ami nem támogatott) állítottam össze. A használatához szükség van egy EA/Origin accountra és a BSN-re, ez ugyanazt használja, nem kell külön fiókot létrehozni, sőt, pont az a lényeg, hogy megegyezzen. Utóbbi azért kell mert a Keep innen importál. Ha valaki eredeti játékkal játszik és mindig bejelentkezik/korábban már ~ett, annak elvileg nem lesz gondja, „demósokkal” nem tudom mi a helyzet. De ugyan már, 5 éves játék, félévente egy ezresért hajítják az ember után az ultimate editiont, múltkor ingyenes akció volt az alapra originen, akit tényleg érdekel a sorozat annak szerintem nincs ezzel gondja.

Rövid verzió: a Keep nem foglalkozik a játék során meghozott döntéseiddel, a felületén keresztül kell kiválasztani mikor mi történt, végén leokézni, importálás DAI-ba, oszt csá, menetkész vagy.

Hosszú verzió: A BSN tárolja a karakterek külsejét, inventoryját, és döntéseit. Heh, elvileg, az utóbbi már annakidején sem működött. A Keepbe belépve első alkalommal szinkronizálnunk kell. Egy rövid tapogatózás felméri, hogy mekkora az e-peenünk milyen achievmentjeink, preorder és ilyen-olyan egyéb cuccaink és dlc-ink vannak és ami a legfontosabb, a karaktereink. Ha minden jól megy, ezeket a bsn alapján látnia kell, lőjük ki a default herokat, hogy könnyebben megtaláljuk a sajátjainkat. Befejező lépésként elindul az összefoglaló videó a fontos döntésekről (ki uralkodik orzammarban, mi lett az elfeknél, stb) amiket menet közben is megváltoztathatunk. Érdemes ezt a végére hagyni mivel a Keep nem importálja játékbeli döntéseket (ha bsn-en látod is a pipát, hogy fent van a sztori akkor sem) , egyszerűbb élvezni és bólogatni Varric 15 perces meséjénél ha már teljesen kész vagyunk. A tapestry első pillantásra soknak tűnhet, az, de könnyedén átlátható (és ne felejtsük, szép!). A döntéshozatal elég egyszerű, belép, kiválaszt, oké. Amelyik dia kész annál alul a szöveg szürkére vált. Többségük igen-nem választós, az összetettebb-árnyaltabb döntéseknél pedig mindenki próbáljon visszaemlékezni a karakterére. Értelemszerűen egy őrült femcityelfnél vagy vérmágusnál szinte minden dián csontváz virít majd. A bugok javítására is nagyon jó. Gondolom másnál is volt olyan, hogy az awakeningben mindent megmentett, Nathaniel mégis halottként volt kezelve, most végre él és virul. Ugyanígy, aki rohadék Hawkekal ment az most egy laza suhintással ütheti szét Fenris bug-páncélját. Ha készen vagyunk (kezdhetjük ezzel is) elnevezhetjük a világot és egy rövid leírást is kanyaríthatunk hozzá. Én még a béta alatt ékezetes karaktert használtam, amitől napokig használhatatlanná vált, gondolom azóta megoldották, hogy ettől ne omoljon össze az egész. Nincs más hátra, mint hátradőlni és megnézni a videót. 4 világot raktam össze, itt már szerencsére nem kellett állítani semmin (az üllőnél 3 választást ad, azonban Varric Branka öngyilkosságánál is úgy beszél mintha megtartottuk volna, a döntést azonban ez nem írja át, nem kell megijedni). Ha kész katt az importra és a DAI indításánál elvileg ott kell majd szépen látnia a világunkat. A múlt heti Keepes twitchben mintha az ígérték volna, hogy ezt élőben is megmutatják majd a maiban. Konzolon gondolom ugyanígy működik majd, ott is biztosan van valami EA-s acc amibe be kell majd jelentkezni.

A Warden külseje elvileg nem számít (én 95%-nál tartok, a tegnapi spoilerek után szeretném azt hinni, hogy talán azért mégiscsak hátha, légyszilégyszi, előfordulhat, remélem) így ha nincs feltöltve a saját wardenünk a bsnre, akkor ki lehet választani a keep áldalt felkínált default herot, vagy a játékban/külön kari készítőben összedobni egy hasonló vagy teljesen új arcot. Azt mindenki lelkesedése szintjétől függően döntse el, hogy ez mennyire fontos neki. Ha valakinek megvan a régi mentése, de a bsnre még nem töltött fel, akkor elég letenni a használt fegyvert, menteni, újra felvenni, ismét menteni – ezt meg lehet csinálni az alapjátékban, kiegben vagy valamelyik dlcben. A csak CC-ben van egyből feltöltés opció is. Hawke esetében - trailert láttad? ha nem akkor apró spoiler – mert ő biztosan feltűnik, használható a default külső, szerintem sokan ezzel mentek, én mindig azt használtam (vagyis a játék alapértelmezett kinézetét, a saját defaultjaimat látja is szépen). Az egyedi kinézetű Hawke már érdekesebb, fórumokat böngészve láttam olyat, hogy ezt az alapot tűrni kell, de olyat is, hogy lesz lehetőség a saját Hawke kinézetének megadására is.

Ennyi, remélem segített. A keep használata egyszerű, a feltöltéseknek mostanra gond nélkül működniük kell, más problémának nem kéne lennie. A kész, lelakatolt világ előnézete nem stimmelt amikor az előbb néztem, egy frissítés után azonban rendben volt.
Simple. Eternal. Beige.
10254 levél
Válasz 14.11.14. 13:19 #520
MattMatthew
Nem annyira fontosak.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
2087 levél
Válasz 14.11.14. 11:43 #519
Shadowguard
Nekem pont az volt a bajom a második résszel, hogy akció-RPG Originsben kifejezetten élveztem a taktikus csatákat. Főleg magasabb nehézségen, ahol alapos tervezés kellett hozzá, hogy mondjuk az üveges lidérceket le tudjam csapni veszteség nélkül. És milyen bosszantó is volt, mikor egy tűzlabdám rossz helyre durrant és vitte a fél csapatomat Denerim végét leszámítva nem is nagyon volt olyan hely, ahol ne lehetett volna előre tudni mennyi ellenfél jön és milyen. Lehetett tervezni.

A kettőben meg Kirkwall ostroma végképp betette a kaput: menj előre 20 métert, 4*12 ellenfél. Menj előre újabb 10 métert, fordulj balra, ismét 4*12 ellenfél. Haladj tovább 20 métert és menetrendszerűen 4*12 ellenfél. De előtte is volt valami mérges sikátoros küldetés már, ahol folyamatosan jöttek az ellenfelek... A harc egyetlen pozitívum része a normális botkezelés volt

A visszatérés csak számodra furcsa Meg időrendben nincs is akkora különbség a részek között. A kettő az egy prológgal egy időben kezdődik, az Act1 meg az Awakening eseményei után kevéssel játszódik. A három meg ugye nem sokkal a kettő után játszódik, szóval túl sok idő azért nem telt el

Szerk.: Pedig a Keeppel tovább akartam vinni a bloodmage-em sztoriját is Nála "picit" hullottak a csapattársak (Sten-Loghain-a kutya-Morrigan aki megmaradt). Na ott aztán jöhetnének vissza, ha tudnak
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
8610 levél
Válasz 14.11.14. 11:09 #518
davkar9
Újabb kör multi
p1, p2, p3, p4

3. videó ~közepétől a tevinter pályán mennek a red templarok ellen. Esetleg ez "spoileres" lehet az erősebb ellenségtípusok miatt, bár szerintem itt nincs olyan aki ennyire érzékeny lenne. (vagy aki megnézné ezeket a videókat...

Shadowguard: sajnos nem. Anders mindenkép seggfej importot kap, függetlenül attól, hogy ha átadtad, vagy ha max szinten volt a barátság. A rossz felkészültség esetén bekövetkezett halála sem számít (nem tudom ilyenkor mivel magyarázza, Leliana mentsége valami olyan volt, hogy még nem végzett)

Tong: azért ennek nem igazán örülök, hogy a könyvek ennyire fontosak. Ezek a politikai hülyeségek nem érdekelnek. Oké, azt tudtam, hogy Wynne a végére járt a tranquil problémának, de a többinek csak a summary átfutásától megfájdult a fejem. Gaider a fő író, de ezek továbbra is fanfic határán mozognak. Képregényeket pl szerettem, viszont azok jól elvannak a maguk kis mellék-canon világában.
Simple. Eternal. Beige.
6479 levél
Válasz 14.11.14. 11:04 #517
GustyX
Én is gondolkodom a Keep-en, én is DA szűz vagyok, de ez a játék már önmagában is megéri a pénzét, mint egy kiváló akció-RPG.
Bár igazából a sztoriról leírtak nem különösen hatnak meg. Ha a többség úgy nyilatkozik, hogy önmagában is megálja a helyét, akkor hagyom.

Az meg csak számomra furcsa, hogy a korábbi részek társai visszatérnek egy másik korban, másik főhős mellé?

Viszont azt nem tudom megérteni, hogy a feliratot mi a fasznak fenter kell tenni???.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2087 levél
Válasz 14.11.14. 10:34 #516
Shadowguard
Köszönöm az összefoglalót Tudtam én, hogy baj lesz még abból a nyavalyás kóbormágusból, már akkor gyanús volt, mikor ugrált, hogy ő a bosszú De vajon mi van akkor, ha én szépen megszabadulok tőle az Awakening elején? Mintha lett volna egy ilyen opció is, mikor találkozunk vele. Vagy az csak annyi, hogy odaadom a templáriusnak és onnan úgyis elmenekül később?

Lehet jó lenne Keep-el megtámogatva beruháznom erre a részre is, de ha a kettőből indulok ki... Majd valami akcióban
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
1431 levél
Válasz 14.11.14. 08:55 #515
-T0ng-
Sikerült beszereznem a Thedas történetének első kötetét és az az érdekes, hogy ha az ember kicsit végigtanulmányozza rájön, hogy annyi esemény van ami ehhez a konfliktushoz vezet. Persze a DA II eseményei elég erős gyújtópont voltak, de a tényleges helyzet a DAI-ban nem feltétlenül attól van, az csak a Templa és Mage konfliktust magyarázza valamennyire.

Van egy olyan érzésem, hogy a szakadás előidézésének valami köze lesz a Tevinteri Birodalomhoz és a Fekete Szent Atyához.
1431 levél
Válasz 14.11.14. 08:52 #514
-T0ng-
Ugye a regényben a legnagyobb baj az volt, hogy bár szép és jó dolog a visszafordítása, de ehhez szükséges egy lélekkel vagy démonnal való kapcsolatfelvétel, ami pedig a veszélyét rejti, hogy megfertőzi őt egy förtelem.

Ez az eljárást kutatónál (nem jut eszembe a neve) fel is merült, ezért küldi Wynne főmágus Rhys-t a felkeresésére és megmentésére a mágusnak. Lambert ugye rájön a dologra, miutána mágus megmentésére küldött csapatot lekövetik, javasolja is a Szent Anyának, hogy vizsgálja felül a dolgot és, hogy a hír terjedését meggátolandó azt a négy mágust, aki tud a dologról végezzék ki. Mire azonban eddigre eljutnak a dolgok, a hír már szétröppen a körökben és megkezdődik a szavazás az elválásról. A Szent Anya pedig belátja, hogy ha a mágusokat akarattal köti az egyházhoz csak nagyobb baj lesz...

Ezért, ahogy néztem elég sok szemben álló frakció lesz a DAI-ban: Ott van az egyház, az elszakadt, líriumtól fűtött vörös templomosok (gondolom ők a Meredith-et követő templomosok), láttam templomosokat a szokásos ruhájukban (feltételezem ők a Lambertet követő elszakadt, hagyományos templomosok), kört támogató és kör ellenes mágusok is biztos színesítik a sort, Maga az egyház és sejtem a Venatori kinézetéből és Dorian jelenlétéből, hogy a Tevinteri Birodalom és a Birodalmi egyház is valahogy megjelenik.

Akik pedig hűek maradtak a Templomosok és az Igazság keresőinek elvéhez azok meg mind betagozódnak az Inkvizícióba....hurrááá...
10254 levél
Válasz 14.11.14. 08:45 #513
MattMatthew
Végülis a mage-templar konfliktus amit már az origins idevágó fejezeteiben is láttál Kirkwallban csúcsosodik ki és az ott történt terrorakció és az ez után kialakult összecsapás elég ahhoz, hogy minden circle of magi és templar elveszítse a fejét és egymás torkának ugorjon.

(Persze az ottani konfliktusban sok minden szerepet játszott, többek közt egy tiszta lírium bálvány ami a tamplarok vezetőjének suttogott dolgokat. De ez "mellékes".)
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10254 levél
Válasz 14.11.14. 08:42 #512
MattMatthew
El is felejtettem, de igen, a Tranquility visszafordítására tett (állítólag sikeres) kísérlet nagyon nagy ütőkártyát vett ki a templarok kezéből, hiszen így csak a bordaközi hideg acél marad a kezükben a rendetlenkedő mage-ekkel szemben. Ami meg eléggé lázadásra ösztönző, míg ugye ezzel a tranquility dologgal be lehetett etetni a többséget, hogy nem is olyan szörnyű (DA2-ből azért tudjuk biztosan, hogy az).
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1431 levél
Válasz 14.11.14. 08:27 #511
-T0ng-
Az Asunder című regény azért ezt jóval tovább bontja. Nem a DA II eseménye vezetnek oda, hogy a Nevarrai szerződés felbontásra került. Az igazi gebasz ott kezdődik, hogy Lambert van Reeves elkezd nyomozni Val Royeaux-i körben, a Fehér Toronyban a Szent Anya ellen elkövetett gyilkossági kísérletben résztvevő Jeannot első bűvölő társai után.

A nyomozása során belefut a Szent Anya titkos tervébe. Ő ugyanis már régóta azon igyekszik, hogy a kör rendszerét enyhítse és véget vessen az olyan ősi és brutális szokásnak mint az elcsendesítés. Miután kiderül, hogy van lehetőség az elvileg visszafordíthatatlan rituálé visszafordítására a és Szent Anya titkos utasítására ez el is terjed a körökben, a körök szavazást tartanak az egyháztól való elszakadásról.

Sejteni lehet, hogy Lambert, mint hitehű ember megpróbál mindent, hogy megakadályozza a dolgot, mely odáig fajul, hogy a küldetésben résztvevőket is megvádolja konspirációval és több a körben elkövetett gyilkossággal. (valójában nem ő volt a Fehér Torony Szelleme, hanem Cole)

Végül a Szent Anya menti meg a küldetésében elküldött mágusokat azzal, hogy elcsalja Lambertet a Nagy Katedrálisba, hogy a résztvevők elszökhessenek. Mikor erre Lambert rájön visszasiet a toronyba, hogy erejét vegye a szökésnek.

Az eset végén Lambert levelet ír a Szent Anyának, melyben kifejti, hogy a mágusok cselszövésében való részvétele bizonyíték, hogy nem képes az egyház fenntartani a teremtő akaratát így a Nevarrai szerződés semmis és a Templomosok valamint az Igazság Keresői elválnak az egyháztól és ahogy régen, a saját útjukon igyekeznek a Teremtő akaratát betartani. Amennyiben ez sikerül úgy új egy új Szent Anya választását követelik.

Ez a szétválás nem azt jelenti, hogy minden templomos és igazságot kereső elvált volna az egyháztól, de lett egy ilyen szakadár ága. A DAI ott kapcsolódik be, hogy béketárgyalásokat kezdenek a három fél között, mikor megnyílik a Hasadék, melyet csak egy katona él túl.

Cassandra úgy gondolja ettől a főhős egyfajta prófétája Andrastenak, és az ő kötelessége, hogy az akarata szerint rendet tegyen a világban, mely célból megalapítják újra az Inkvizíciót, mely régi fényében függetlenül igyekszik rendet teremteni és egységbe kovácsolni a harcra készeket a Hasadékból áradó démonokkal szemben.
8610 levél
Válasz 14.11.14. 07:42 #510
davkar9
Act2? Akkor valamennyire képben vagy. Anders folyamatos picsogása odáig fajul, hogy felrobbantja a kirkwalli chantryt, ami nem igazán segít a mágusok amúgy sem túl rózsás helyzetén. Meredith (templarok vezetője) parancsba adja, hogy akkor most minden varázshasználó szépen felkoncoltatik. Hawke választhat, hogy melyik csoportot támogatja. A DA2 vége következtében világszinten tele lett a töke mindenkinek, a körök fellázadtak, a templarok kaszaboltak, bumm, kész is a háború. Nem tudom, hogy a konfliktus a DAIban csak mellék, vagy főszerepet kap, mert úgy lenne logikus, hogy az inkvizítor betoppan, asztalracsap, mindenki szépen lehiggad a picsába, az égből ugyanis démonok potyognak, illene előbb azzal foglalkozni.

Sucee: ott a ~. Úgy értettem, hogy itt is van a rendkívüli vezető, aki helyszínről helyszínre ugrálgat, társakat és szövetségeseket toboroz majd a végén egy központi magas helyen össztűzzel végez a főgonosszal.
Simple. Eternal. Beige.
2087 levél
Válasz 14.11.14. 07:20 #509
Shadowguard
Hmmm, ezt elspoilereznéd nekem? a 2-ből pedig kiderül mitől van ekkora gebasz a világban.

Jó párszor megpróbáltam végigvinni, de a legjobb eredményem idáig Act2 vége volt, annál tovább egyszerűen nem bírtam eljutni. A harcrendszer pfejjj
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
10254 levél
Válasz 14.11.14. 06:59 #508
MattMatthew
Pedig mekkora lett volna!!!

@davkar9
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1431 levél
Válasz 14.11.13. 23:52 #507
-T0ng-
Gyorstalpaló a történethez spoilerek nélkül:

Valamikor a régi időkben a Tevinteri birodalom mágusai eltökélték, hogy hallgatván a régi istenek szavára megpróbálják elérni a teremtő trónját. Midőn azonban elérték megmérgezték mind a mennyeket, mind önmagukat és visszatértek a földre önön torz tükörképükben éjfattyakként.

Számos csoport vette fel a harcot a sötétséggel. Míg a Szürke kamarások az éjfattyak és az eljövendő Veszedelmek és az ezzel együtt felbukkanó vezérdémonok ellen vették fel a harcot, a földi gonosz ellen megszületett az Inkvizíció. Az egyház magáévá tette a Fény dícséret, Andraste igéjét és tanulván belőle szövetségre léptek az Inkvizícióval. Szövetségük megpecsételéseként pedig megszületett a Nevarra-i egyezmény létrehozván a Mágusok Körét és a Templomosok rendjét, kik örökké vigyáznak, hogy soha többé ne akarja senki megbolygatni a teremtő trónját.

9 kor telt el azóta, hogy az egyezmény megszületett, de az elnyomás haragot szül, a harag pedig ellenségeskedést. A mágusok szabadságra vágytak, ki kívántak törni a Templomosok elnyomó árnyékából és erre bőven volt segítségük. Végül a szövetség mely Nevarrában köttetett megszakadt, midőn a az egyház vezetője, a Szentanya a mágusok segítségére sietett egy cselszövéssel.

Volt aki a régi rendel tartott. A rendel, amit évszázadok demagógiája és hatalma edzett védelemből elnyomássá. Akadtak azonban olyanok is, akik nagyobb szükségét érezték, hogy visszanyúljanak a gyökerekhez, hogy hűek maradjanak ahhoz a rendhez, ami 9 korral korábban a világot kívánta megvédeni a gonosztól. Azon a napon, azon a szent helyen mikor összeülnek a felek újra a békéről tárgyalni elkerülhetetlen lesz, hogy megszülessen újra az Inkvizíció
3073 levél
Válasz 14.11.13. 23:20 #506
Sucee
Ja, kb. ugyanaz a történet, csak Originsben nem derül ki egy nagy csavar formájában, hogy igazából mi vagyunk az árcsdímön
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8610 levél
Válasz 14.11.13. 23:09 #505
davkar9
Játékmenetileg elég élvezetes lehet, viszont nem tudom ez önmagában mennyire elég. Az origins története ~kb ugyanaz mint a kotoré és a mass effecté, a 2-ből pedig kiderül mitől van ekkora gebasz a világban. Élvezni talán tudod az előzőek ismerete nélkül is azonban annyi utalás és kikacsintás lesz benne, hogy az már inkább tikkelés.

Aribeth: természetesen, sőt, egyből kettőt! Látod Mattnak magyarázni kellett és még így sem vagyok biztos benne, hogy érti.
Simple. Eternal. Beige.
10984 levél
Válasz 14.11.13. 22:26 #504
VodevilX
Újfent felmerül bennem a kérdés, vajon ez a játék mennyire vállalható az előző két rész nélkül? (vagyis kb az első résznek valahol a felénél hagytam abba...) Az a baj, hogy túl jónak tűnik kitölteni a kb jövőhét és a Witcher3/GTA V megjelenés közötti időt...
Max keresek egy story so far videót, bár ami biztos, hogy az Origins szerintem történetben totál átlagos volt...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10254 levél
Válasz 14.11.13. 21:33 #503
MattMatthew
4D poén? Nos... minden nap tanul valamit az ember.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 14.11.13. 19:31 #502
Aribeth
*én ezúttal értettem a poént, kapok egy pacsit?*
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8610 levél
Válasz 14.11.13. 19:24 #501
davkar9
Nemár, 4d-s poénok nem mennek? Most még itt is nagyban lelkesedem, de ha ennek is szar a befejezése akkor a végigjátszás után mérgesen nyitok egy újabb ragetopicot aminek a nyitó hszében ott lesz a mostani * másik vége és egy "nem röhögni...".
Simple. Eternal. Beige.
10254 levél
Válasz 14.11.13. 19:10 #500
MattMatthew
Csak én érzem úgy, hogy megjelenéshez közeledve egyre kevésbé vagy koherens? Milyen spoiler topik? Mivan?

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8610 levél
Válasz 14.11.13. 18:55 #499
davkar9
Neogafon jártam, spoilereket láttam...

röviden

Teljes gőzzel robog a hype-train, a látottak alapján kizárt, hogy ebből is me3-at csináljanak.*

SPOILER
a * másik vége a spoiler topicba mutat majd.
Simple. Eternal. Beige.
10254 levél
Válasz 14.11.12. 21:56 #498
MattMatthew
Denerim DLC

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 14.11.12. 21:19 #497
Aribeth
Köszi!

"Befejezést sem cseszhették el, mert a fősztori után is lehet még kalandozni."

A Denerim DLC-ben pedig egy giganagy bulit kell majd megszervezni a létező összes DAO/DA2/DAI NPC szereplésével.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8610 levél
Válasz 14.11.12. 21:05 #496
davkar9
Szerintem nem lesz itt baj, maximum annyi amit lentebb írtam. Befejezést sem cseszhették el, mert a fősztori után is lehet még kalandozni.

Skyrim: váltogathatod a nézetet, a mostmegnemmondommelyik gombbal, (talán az F). Kaszttól, helyszíntől függően mindegyiknek megvannak a maga előnyei és hátrányai, pl íjászt-kardozóst jobb belülről nézni. De ott tényleg csak mész a térkép után, nincs sztorizgatás.
Simple. Eternal. Beige.
1556 levél
Válasz 14.11.12. 19:44 #495
Aribeth
"a Skyrim szóval tényleg FPS nézetű a játék"

A hetvenöt átszerkesztés előtt ez a mondat úgy nézett ki, hogy "a Skyrim tényleg FPS nézetű?".
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 14.11.12. 19:40 #494
Aribeth
Jelenleg csak a beleimet húzom magam után (sok meló+vizsgák, csak a szokásos), de már nagyon készülök arra, hogy én decembertől* becsukom az ajtót, és onnantól fogva orrvérzésig AC:U + DA:I + Witcherek, mert megint a könyveket olvasom, és kezdek nagyon belelendülni abba a világba.

* Oké, let's be real, a Dragon Age-et szerintem már jövő hétvégén elkezdem nyúzni, úgysem bírom ki.

Az viszont részemről nagyon nagy mínusz, ha tényleg gyenge a történet. A Bioware egyre egyszerűbb szerepjátékait gyakorlatilag már csak a sztori és a karakterek tartják szinten, nem kellene pont ezeket eldobni.

teljesen off, de ezért most át nem megyek a szaktopikba kiröhögtetni magam
Árulja már el nekem valaki: a Skyrim szóval tényleg FPS nézetű a játék, vagy lehet váltani TPS-re is? Az extended superenhanced miafranc verzió itt van a polcon már legalább egy éve, de még mindig nem bontottam ki. Agyondicsérték, ezért megvettem, de eddig nem törtem magam, hogy belekezdjek, mert kirázott a hideg az FPS nézetű screenshotoktól. Viszont mintha láttam volna TPS-es képeket is.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
18826 levél
Válasz 14.11.12. 17:54 #493
Peace
Volt már?

Dragon Age Inquisition Gameplay Walkthrough Part 1 (Dev Let's Play): PROLOGUE PS4 Xbox One PC
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8610 levél
Válasz 14.11.12. 15:22 #492
davkar9
Hé, a 'weak plot' még mindig jobb, mint a 'bad plot'.

Amúgy nem meglepő, a DAI túlságosan is open-world játék lett - még úgy is, hogy ez itt csak bazinagy zónákat takar. OW játékoknál pedig "nincs" történeted. AC kezdettől fogva ettől szenved, batmanek szintén, a múltkori shadow of mordorral ugyanez a baj. Fejlesztői oldalról nem tudnak úgy történetet szőni, hogy a homokozó tevékenységeibe illeszkedjen, játékos oldalról pedig erre nincs is "igény". Mit érdekel engem a gonosz, ha szabadon barangolhatok? Skyrim 150 órámban a főtörténettel annyit haladtam, hogy levágtam az első hivatalos célsárkányomat, miközben a világban kóborolva a mittudommármilyen színű elder gyíkok repkedtek. Sandbox játékok örök (remélhetőleg nem sokáig) hibája ez. Nagyonnagyon várom már, de tudom jól, hogy a Witcher 3 is ezen a ponton fog "elbukni".

Vagy fölöslegesen agyalok és csak simán arról van szó, hogy valami ízlésficamos balfék kapta a reviewt az ign-nél.
Simple. Eternal. Beige.
10254 levél
Válasz 14.11.12. 15:03 #491
MattMatthew
SPOILER
Hát igen, nagyon fel kell kötni a gatyót, ha vki Varric elől el akarja happolni Cassandrát.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10254 levél
Válasz 14.11.12. 15:00 #490
MattMatthew
IGN review
-weak plot
?!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8610 levél
Válasz 14.11.12. 08:07 #489
davkar9
Jó lenne erről is látni valami ME féle játszás közben csöndben összegyűjtött statisztikát. Szerintem azért többnyire van gyerek. Ffi karakterrel sokan hemperegtek vele, ha már egyszer igen miért ne a rituálénál, ha nem akkor az első után ott a normális kölök. Női karisok gondolom nem akarták halálba küldeni Alistairt/nem akartak meghalni ezért összefektették vele. Szóval én úgy tippelem, hogy a végigjátszásoknak (+ a direkt rossz világok) kb <negyede lehet olyan, amiben nincs Morrigannek gyereke, ilyen vagy olyan. Most a keepben már csak egy kattintás elintézni, de végső soron a szereplése azon múlik, hogy Gaiderék akartak e foglalkozni vele vagy sem. Mert ha nem akkor még mindig el lehet intézni annyival, hogy a WH után

Mori egyedül: felfalta ~5 éves gyereket, hogy legyen póver/démon megölte
Mori+warden: démon megölte wardent és a gyereket
Mori leszúrva: gyerek meggyógyította/Mori felfalta, hogy meggyógyuljon

Ezért lett volna jó, ha már a DA2-ben is foglalkoznak velük. Részben emiatt választottam Merrillt LI-nek, ott a tükör, csak lesz valami. Act3ban majd halljuk "anya+/apa nézd, valaki figyel". Még csak modellt sem kellett volna csinálniuk, a tükör hátát látjuk, Mori origines első sorát újra felhasználják (CB-t nem kell behívni a stúdióba), majd villanás.
Simple. Eternal. Beige.
3073 levél
Válasz 14.11.11. 22:50 #488
Sucee
Azt még mindig úgy gondolom, hogy egyszerűen nem tudnak olyan nagy szerepet adni neki, mert nem feltétlenül létezik... Ami amúgy egy elszalasztott lehetőség, mert érdekes lenne a koncepció.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8610 levél
Válasz 14.11.11. 22:47 #487
davkar9
Az szerintem

SPOILER
az E3-as videó folytatása, gondolom amíg Poirotval a fadeban vagyunk a venetari és a démonok kiszárítják. Kíváncsi vagyok, hogy ez maradandó sérülés vagy egy későbbi kveszt során gyógyítható. Ha nem megyünk át a riften akkor elkerülhető-e, de bájos pofija megtartásáért pl redcliff pusztulásával fizetünk. Áh, döntések és következmények!

Ebben a reviewban inkább a Varric-Cassie spoiler nem tetszett. Hogy lesz így bármi esélyem, ha ezek között ilyen nagy a szexuális feszültség?
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.