Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition
A legutóbbi Dragon Age: Inquisition cikkek, hírek
8615 levél
Válasz 14.08.13. 15:45 #386
davkar9
Hé, ha Hawke megkapta a champion armort akkor nekem is jár a queen of the black marshtól eső robe.
Simple. Eternal. Beige.
3076 levél
Válasz 14.08.13. 14:21 #385
Sucee
Importált armorban feszíteni... Milyen tévképzeteid vannak még a játékkal kapcsolatban?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8615 levél
Válasz 14.08.13. 13:24 #384
davkar9
Szerintem simán, elég bamba, hogy Warden legyen. (kezet fel akinek a Wardenje kifejező arcot vág naugye) FemHawke is default kinézet, most a trailer miatt összedobtak egy random canon külsőt. (Femshep redesign azért jobban sikerült.) Akárhogy is, ha a 3 főhősöm ott fog egymás mellett pózolni akkor el fogok ájulni. Még abban bízom, hogy az importált armorban fog feszíteni mert ez a warden páncél elég gány, a 2-ben is kidobtam miután megszereztem.
Simple. Eternal. Beige.
3076 levél
Válasz 14.08.13. 12:28 #383
Sucee
Amúgy Hawke mellett egy Warden volt, ő vajon a Warden?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8615 levél
Válasz 14.08.13. 10:37 #382
davkar9
8615 levél
Válasz 14.08.13. 10:27 #381
davkar9
Holy shitsnaks! 5 percig visszatartottam a csúszkát pár perccel és így hajlandó volt végre visszatekerni, demó végét elértem, majd jött egy trailer. Béna, már ásítok erre hirtelen, bamm, 2 kocka Morrigan, majd egy pillanatra FemHawke. Áááá!
Simple. Eternal. Beige.
8615 levél
Válasz 14.08.13. 10:20 #380
davkar9
Nálam éppen behalt az összes stream.

Amúgy szokásos, fél óra a taktikai nézetben, ide-oda futkosás, és persze még mindig szép.

Volt egy villanás a karakterkészítőről, lesznek sebhelyek!
Simple. Eternal. Beige.
18830 levél
Válasz 14.08.02. 10:28 #379
Peace
Mi nem megy?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8615 levél
Válasz 14.08.02. 09:34 #378
davkar9
Pedig állandóan ez van nálad. Ilyen AAA-s játék, eh, nem megy brühü. Olyan szar játék, úú, volt egy órám benne, de nem megy brühü. Erről a listáról is mit nem tudsz játszani? Amikhez hozzá tudok szólni:

AC4, első 15-20 perc csak azzal megy el, hogy kikísérletezed a grafikai beállításokat. Ha ezzel nincs gond akkor máris lemegy a tutrial tutorialjának tutorialja, amiben máris visszaszoksz az AC irányításra és már hajózol is. Kezd a jelen szál, aminél rájössz, hogy nem is annyira rossz a váltás. A játék többi része pedig remek. Volt egy kis "csalódás" érzésem a játék végére érve (semmi ME3, de valami nem volt jó/hiányzott, nem is tudom), egyébként már csak a hajózás miatt érdemes többet beleölni, mint 15-20 perc.

Infinite hangulatának 15-20 perc után már el kell kapnia. Mellesleg a tavalyi év játéka, de te tudod.

Skyrim. Böszmenagy sárkányos homokozó. A 15-20 perc után máris kinyílik a világ (easyn játszom, de más nehézségen sem hiszem, hogy egy utána egy "csőben" kell haladnod). Igaz az én rövid szünetem is lassan már egy éves lesz, de a beleölt 150 óra az csak 150 óra és még hátravan legalább a térkép 1/3-a, a fősztori 75%+-a, a dlck. Na és a modokba még bele se kóstoltam.

Max Payne 3. Eleinte nem tetszett a váltás, végigjátszás után viszont el kellett ismernem, hogy egy piszok jó akciójáték. Első 15-20 percben már tolják is az arcodba a tömény akciót, ezzel sem tudom mi nem jó.

Remember Me uborkaszezonos, ezt nem erőltetem.

Hitman Absolutionra annyira már nem emlékszem, de az se volt azért rossz, talán arra is hangolódni kell, ezt elismerem.

Dead Space 3. Ha az első kettő megvolt már csak a történet miatt érdemes átszaladni rajta egy trainerrel. Játék első harmada visszaadja az első két rész hangulatát, de hoth sem rossz. Ezt sem erőltetem, de ha az első kettővel játszottál, akkor azért ezt is "illik" befejezni.

Ennyi. +1 VodevilX-hez, mégis mit vársz az inquisitiontól? Ez is egy "unalmas" "tucat" AAA-s játék lesz, ez se hoz megváltást. Az első két rész harcrendszerének kombinációja, a szokásos bioware körítéssel, frostbite 3-on tálalva.
Simple. Eternal. Beige.
10984 levél
Válasz 14.08.02. 07:36 #377
VodevilX
Ez mivel lesz jobb mint bármelyik jó játék, amivel most sem akarsz játszani?

Az mondjuk elég fura, hogy nagy Frostbite engine meg minden, tényleg elég jól néz ki jobb pillanataiban, de semmi lábnyom ahogy a havon mászkál...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
18830 levél
Válasz 14.08.01. 22:32 #376
Peace
Ilyen sírós korszakomat élem, én is gyűlölöm magam emiatt rendesen, elhiheted....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6480 levél
Válasz 14.08.01. 22:24 #375
GustyX
Blacklist és Max Payne 3 ia abbamaradt? Pedig iszonyat pörgősek (BL ha úgy tolod), bőven izgalmasak, jók, élvezetesek.
Infinite is szintén.
Én meg olyan listát írok, amikbe belekezdek, de nem tolom végig ezért-azért.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3076 levél
Válasz 14.08.01. 20:06 #374
Sucee
Már a filmeknél is írtam, mert ott is folyton siránkozol, hogy "kiégtél", lehet, hogy csak egy kicsit több esélyt kéne adni egy-egy játéknak, hátha egy adott pillanatig nem kap csak el a hangulata.
AC részek esetében meg fokozottan igaz, hogy agyfaszt okoz a nagyon elnyújtott tutorial rész. Már rég kitapasztaltál mindent, elmész főküldetést csinálni, erre megpróbálja megtanítani a dolgokat. Ettől eltekintve viszont a hajózásig mindenképp el kéne szenvedned magad a 4. részben.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18830 levél
Válasz 14.08.01. 19:48 #373
Peace
Amúgy meg elkezdtem egy doksit írni, hogy miket szeretnék majd végigvinni, ha ismét elkap a láz. Ezek közül a legtöbb olyan volt, hogy 15-20 percre elindítottam, és annyi:

AC 4
Bioshock Infinite
Splinter.Cell.Blacklist
The Elder Scrolls V Skyrim
Max.Payne.3
Remember Me
Hitman.Absolution
Dead.Space.3
Castlevania Lords of Shadow
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18830 levél
Válasz 14.08.01. 19:45 #372
Peace
Állandóan??!!!!! Úgy 1,5 éve kezdődött, és azóta sem javult a helyzet....

Divinity Original Sin-t rohadtul élveztem, toltam 2-3 órát, majd azóta nem vagyok hajlandó elindítani. Pedig lelkesen teszem fel a javításokat, már a harmadik 2 gigásat installáltam, de minek?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10256 levél
Válasz 14.08.01. 19:24 #371
MattMatthew
Divinity Original Sinnel jól el lehet tökölni, talán egy próbát megérne.

Egyébként meg a mosómedvés kolegának igaza van, tolhatnád te is a replay-t!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8615 levél
Válasz 14.08.01. 13:23 #370
davkar9
Megint páros hónap van? Neked állandóan elhal a játékok iránti szenvedélyed. Tessék melegíteni az inquisitionra! Van mentésed? DA1-2 újrázásával máris kitöltesz egy hónapot.

De nagyon egyszerű, ott vannak az indie játékok, tavaly és azelőtti évek elfelejtett játékai (saját példám: xcom büró), szerintem simán találhatnál fogadra valót. Mondanám, hogy gwbe is visszanézhetnél hátha újra megtetszene, de erre úgyis jön valami "már eladtam" vagy "úgysenem" hsz.
Simple. Eternal. Beige.
18830 levél
Válasz 14.07.31. 08:32 #369
Peace
Inkább a játék jöhetne már! Az egyik reménysugár, hogy visszaadja a játékok iránti szenvedélyemet. Iszonyatosan kivagyok, hogy nincs kedvem semmit elindítani. Remélem csak ideiglenesen blokkolt le bennem valami, és nem halt el végleg.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8615 levél
Válasz 14.07.31. 08:20 #368
davkar9
Csak tudnám ebben is mi volt a kifogásolható tartalom...

Kit érdekel a harcrendszer, történet, karakterek, hangulat, ezekről adjanak már valami újat! Társak ikonjánál Sera derpface-e azért vicces volt.
Simple. Eternal. Beige.
18830 levél
Válasz 14.07.29. 18:56 #367
Peace
DRAGON AGE™: INQUISITION Gameplay Features – Combat
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
6480 levél
Válasz 14.07.25. 22:31 #366
GustyX
Hasonló néha-néha nekem is eszembe jut és arra jövök rá, hogy néha betegesek ezek a kockák. Szeretnek az emberek gyilkolászni. Kész elmebaj.

A játékot várom is-nem is. Várom, mert az eddigiek alapján kapunk egy jó kis akció-RPG-t, óriási, nyitott világgal, olyan Biowaresen tálalva, ugyanakkor mégiscsak egy 3. részről van szó és igazából kíváncsi vagyok még a képességekre is, lesz-e olyan összeállítás, ami ínyemre való.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8615 levél
Válasz 14.07.25. 17:30 #365
davkar9
Hmm. Sebaj, belefér, így talán addigra meglesz mindegyik eltervezett karakter-világ. Nem írták, de kíváncsi vagyok, hogy vajon a csúszás a Keepre is vonatkozik-e? 2 óra a böngészőben/felhőben vagy 30+ óra a játékban, nagyon nem mindegy.

Balays WD topicban mesélt történetéről jutott eszembe: az első da2 újránál olyan fura volt a játék elején, hogy megérkeznek Hawkék kirkwallba és a bejutáshoz a zsoldos egyből azt kéri, hogy öljünk meg valakit. Most jöttünk erre egyből gyilkoljunk? Vicces a helyzet, mert pont a döntés előtt vágunk le a hőbörgőket az őrnél és a játék során is legalább négyjegyű az emberi áldozatok száma (amit Varric-Anders egy party banter során megénekelnek), de ennél kibillent a morális mutató. Nem "nagy ügy" hiszen a játékok 99%a arról szól, hogy öld meg öld meg öld meg, azonban a küldi elvállalása előtt volt ez a pár perces gondolkodás-ráébredés, hogy miért is kell nekem ezeket csinálom, nekem, mint karakternek, nekem, mint játékosnak.

Mélység off
Simple. Eternal. Beige.
3076 levél
Válasz 14.07.22. 22:32 #364
Sucee
November 21.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10256 levél
Válasz 14.07.20. 06:26 #363
MattMatthew
Egy
Kettő
Bár gondolom ezt a totálkáoszos vérmágus is elsütötte.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 14.07.17. 20:56 #362
MattMatthew
Most nézem, hogy nálad is csak műszakállat lehetett rakni. Nagyon elvette a kedvemet most a karakterkészítéstől az, hogy van egy jó ujjnyi hely a szakáll és az arc között. Még toolseteket nézegetek, hogy hátha orvosolható a dolog úgy...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 14.07.15. 23:32 #361
MattMatthew
Azaz!
Merrillel Originsben nem lehet hemperegni, vagy igen?
Anorát feleségül lehet venni, akkor gondolom eleget tesz házastársi kötelességének. Ha ebben is hasonlít a középkorra a világ akkor ugye a házasság csak akkor érvényes ha elhálják...



Alix egyértelműen nyerő!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8615 levél
Válasz 14.07.15. 23:07 #360
davkar9
Igen...

Mindenre ez ment, valahova kattintok, ajtó, láda kinyitása. Első 20 alkalommal még elment, de aztán már nagyon kezdett az agyamra menni. Szerencséjére mire teljesen felhúzott addigra már túl előre voltam a történetben így kénytelen voltam megszokni. De soha többet nem választom ezt!
Simple. Eternal. Beige.
3076 levél
Válasz 14.07.15. 22:46 #359
Sucee
Can I get you a ladder? So you can get off my BACK?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8615 levél
Válasz 14.07.15. 22:44 #358
davkar9
'We'll bang, OK?' lista? Nem tudom, Merrill? Anora miért van rajta, vele is lehet kezdeni valamit?

Tegnap befejeztem a rohadék Hawkeot úgyhogy ma semmi akadálya nem volt, hogy visszatérjek a GW2-höz. A terv egy új kari volt, de nem voltam elég lelkes hozzá így csak az új területen szívattam magam (45 perc egy rohadt acsiért...). Jött az update, azt is elvittem egy darabig. (jó, de ez senkit sem érdekel, a lényeget mond!)

-> A low-budget destiny's edge tagja az amerikai femquisitor és sajnos(?) ha nő karim lesz a dai-ban akkor bizony emailkezelő Traynor hangján fog megszólalni, mert Marjy hangja továbbra sem jön be igazán. Na jó, legyünk nyitottak, azonban Traynor jelentős előnnyel indul. Az lenne a legjobb, ha a karakterkészítőben hosszú mondatokat is meg lehetne hallgatni a 4 hangtól, úgy könnyebb lenne dönteni. DAOban kattogtam ugyan az egysoros hangmintákra, de az becsapós volt. Ha valaki más is újrázna akkor nem ajánlom a 'violent' lehetőséget, nagyon idegesítő.
Simple. Eternal. Beige.
10256 levél
Válasz 14.07.15. 21:57 #357
MattMatthew
Személyem Thedasra történő implementálására tett szánalmas próbálkozásod arra elég volt, hogy meghozza a kedvemet a játékhoz. Szóval majd megmutatoménaztat, hogy hogyankellazt!

Találós kérdés: ki hiányzik a listáról?
Iona, Morrigan, Leliana, Isabela, (Anora), Gheyna
(Bella, Kaitlyn)

[Zevrant ne tessék írni!]
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 14.07.14. 23:58 #356
MattMatthew
FYI Rivainit nem adtam át. Ott jelentősebb volt az a tényező, hogy az Arishok kényszeríteni akarta a kezemet!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8615 levél
Válasz 14.07.14. 15:50 #355
davkar9
Fenris... a fene a csókos mindenit...! A bugokkal nagyon bebiztosította magát. Szemét Hawke, így tehát volt hempergés Izivel és Merrillel is. Előbbinél ugye nincs rossz verzió, utóbbi viszont törött szív választ kapott és ment a szégyenmenet a zárványig. Eddig oké, jön a Varricos beszélgetés, erre törp barátunk Fenrisről beszél, hogy biztosan meggondoltam e a dolgot. Miii? Valamiért volt egy csillagos logós visszautalós opció is, de nem tudom miért jött föl ez a beszélgetés (Leandra halála után pl Izi jött, tehát őt kellett volna LI-ként kezelnie), mert anno jeleztem, hogy itt semmiféle buzulás nem lesz, nem tudom ebből és a két hölgy leányzó megfektetése után, hogy hozta ki a játék a Fenris kapcsolatot. De ez apróság, valami biztos összeakadt, legelső végigjátszásnál Merrill úton az epilógusnál Isabela volt megemlítve. Az ilyenek elsimítására jó lesz a Keep. Viszont!

Szemét Hawke nagy húzása: Fenris átadása. Gonosz vigyorral az arcomon dörzsöltem a kezeimet*. Kveszt kész, megyek vissza a HM-be, erre újból feljön a küldi. Ooooké, újra. Megint eladom, visszalépek, ismét kezd újból a küldi. Nézem a wikit, ez bugos. Nem lehet kikerülni, 3 év alatt nem javították, ha előző fejezetekben nem küldtük el akkor Fenris mindenképpen velünk marad. Hát kösz szépen. Hogy csináljon így az ember rohadék karaktert? Originben bezzeg mindenki készségesen a kardomba dőlt.

*Amúgy ezt a rohadék Hawkeot nagyon nem csípem. Originben legalább működött a rólpléj a totalchaos vérmágusnál, mocskosnak éreztem magam a végén, de a bőrébe tudtam bújni. Ez viszont teljesen kotor 2 szint, a Matt által oly sokszor és sokat emlegetett "elveszem a nyalókádat, bee" +10 DS pont. A "renegade" oldal itt abból áll, hogy mindenkivel csak csúnyán viselkedek. Izi átadásánál éreztem egyedül azt, hogy na most igazán gonosz voltam (mondjuk MM ezt a szituációt is biztos ki/megmagyarázza valahogy), minden más döntéshelyzetben csak simán köcsög.

Inquisitionban ilyen szinten is jó lenne lépni valamit. Nyilván nem egy erőszaktevő, gyerekgyilkos, kiskutyaevő szörnyeteg akarok lenni, de ezek és az origin rossz döntései között kéne egy egészséges szintet megtalálni.
Simple. Eternal. Beige.
3076 levél
Válasz 14.07.12. 15:52 #354
Sucee
Első részhez szerintem leginkább a visszatérő karakterek, és a történeteik miatt fog kapcsolódni, a másodikhoz meg (ezen kívül) egy háború miatt, ami Inquisition alatt tart. És igen, utána játszódik. Gondolom lehet élvezni úgy alapban is a játékot, de egy ekkora világban szerencsésebb ismerni a történetet.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10984 levél
Válasz 14.07.12. 15:18 #353
VodevilX
Annyira nem vagyok otthon a komplett Dragon Age történetben (Az első rész kb felénél megszakadt a játék, bár a mentésem megvan még, és érdekelne is egyszer végig, de valószínűleg újra kezdeném, viszont nem biztos, hogy idén eljutok addig...) Mit lehet tudni, ez mennyire, vagy hogyan kapcsolódik az eddigi 2 játékhoz? Utána játszódik? És vajon mennyire szükséges az eddigi történet ismerete?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3076 levél
Válasz 14.07.12. 13:21 #352
Sucee
Amúgy a kis részletek alapján talán az eddigi legjobb DA soundtracket fogjuk megkapni.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3076 levél
Válasz 14.07.12. 13:13 #351
Sucee
Tegez csak lesz... Legalábbis én remélem, pl. DA2 demoban még nem volt, de a teljes játékba beletették.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10256 levél
Válasz 14.07.11. 21:44 #350
MattMatthew
A rohadék Hawke-nak mi lesz a személyneve?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 14.07.11. 21:43 #349
MattMatthew
Az megvan, hogy játékban másik kézzel tolja a fade bezárást mint a borítón?
DA2-ben rohadtjó volt a mage animálása, itt meg visszalépés történt. Vacak ez az Ironman stílus:-S.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8615 levél
Válasz 14.07.11. 20:03 #348
davkar9
Part 2

Tyű! Szóval így értették a "döntések számítanak"? Remélem ez a végégig kitart.

Már megint békaperspektíva, nem tudom ez miért jó, nálam a lábak a képernyő alját érik, csak nagyobb dögök ellen szoktam ennyire levinni a kamerát. Azt is értem, hogy nagyon erőltetik a taktikázást (ultraeasyn remélem azért az én karim irányítása is elég), de így minek akkor saját karaktert csinálni, miért nem egy csapatot irányítunk...? Alig szerepelt a qunari hölgyike. Viszont kezdem úgy érezni, hogy a hangokat elszúrták(?). Persze 8 hang helyett olcsóbb a 4, de néhány fajnál nagyon fura lesz. Vézna elf=törpuram szakállas hangja?

Ezt a konzolos hudot én nagyon nem látom át. PC-demót kérek képernyőszéles skillbarral! Ja és a tegez hiánya nagyon zavaró. Pont amikor végre van húrja az íjaknak.
Simple. Eternal. Beige.
8615 levél
Válasz 14.07.11. 19:23 #347
davkar9
Ma végeztem a vérmágussal. Hát nem értem ezt Chantryt, annyira azért ez nem durva dolog. Az az aoe 3. skill pár sűrű szituációban jól jött, de egyébként nem használtam mert sokkal hasznosabbak voltak az elementalista varázslatok. Elsősorban mondjuk az acsivadászat volt a lényeg ezzel a karival, templar, vérfarkasok (az epilógus ugyan rossz, de annyira azért nem volt ez olyan vészes, templarok mellé állni vagy branka szerintem durvább) és a többi gonosz/rossz döntések. Igaz awakeningben (is) csaltam, ajándékoztam, approval+ válaszokra kattintottam. Nathaniel és Velanna azért ment a levesbe, Justice is csak azért maradt mert nem volt "pusztulj démon" opció. WH-ban azért sikerült maximum rohadék szinten zárni, a múltkor felfedezett "van egy nem riutálé gyerekünk" után azért ment a kés szegény Morrigan hasába.

Remélem Morrigan és baba (sima vagy ogb) benne lesz az inquisitionban. Az átsétálós karival ha kapok valami hepiend küldit akkor talán még a ME3 Talis ugyanilyen kveszt hiányát is hajlandó leszek megbocsátani... A vérmágusnál pedig természetesen valami bosszú küldit kérek. Bár most jön egy rohadék Hawke (Fenris eladó, finom, friss, elnyert barátsággal - eladva az őt kereső mágus úrnak a) és ezen a mentésvonalon az inkvizítor is egy szemét alak lesz úgyhogy vele nem sokra megy.

Amúgy rossz volt ilyen karival játszani, "magamtól" nem indítanék ilyet. Teljesen jó nekem a szokásos szivárvány-kisnyilak-együtttáncikálós-világmegmentős-szuperhéroszlighsideparagon karakter, akivel az a legnagyobb bűnöm, hogy elutasítom a homár npcket.
Simple. Eternal. Beige.
10256 levél
Válasz 14.07.10. 12:39 #346
MattMatthew
Az a bajom Vegával, hogy nagyon mű a hangja IBként. Nem olyan mély alapból, és próbál öblösen meg mélyebben beszélni, de így olyan izé...
Mondjuk Alix-é sem illik annyira egy nagydarab qunari leányzóhoz.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3076 levél
Válasz 14.07.09. 23:56 #345
Sucee
Amúgy hogy lehet ilyen idegesítő kameraállásból játszani... ?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8615 levél
Válasz 14.07.09. 23:04 #344
davkar9
A társak megölelése eléggé megmozgatta a fantáziámat. #1 Cinikvizítorral nagy poén lesz megölelni morgós Cassiet. "Cssss, cssss, add csak ki magadból!" #2 Bullnál bro-hug/ femqunarival: "ez a kardod vagy csak örülsz nekem?"

E3-as femqunari demó tisztább változatban. Így már érthetőbb a Bull-frufru banter. Ez a dobálás nem is rossz ötlet.
Simple. Eternal. Beige.
10256 levél
Válasz 14.07.09. 13:26 #343
MattMatthew
...és remélhetőleg szeplők is!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3076 levél
Válasz 14.07.09. 13:13 #342
Sucee
Szóval Zevran az amerikai Inquisitor?

Amúgy meg... sebhelyek!
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8615 levél
Válasz 14.07.09. 12:47 #341
davkar9
"The Inquisitor

The British male voice actor for the Inquisitor is Harry Hadden-Patton, and the American male voice actor is Jon Curry.
The British female voice actor for the Inquisitor is Alix Wilton Regan, and the American female voice actor is Sumalee Montano.
The inquisitor will regularly be referred to by their surname, not just “Inquisitor.”
The qunari pc’s body will be big, but smaller than Iron Bull.
Qunari use something other than helmets/hats.
The Inquisitor will definitely meet people who think they’re a holy figure, but how you react to that is up to you.

Character Creation

Scars and freckles will both be available in the character creation. (Update: freckles actually might not be, we’ve received contradictory answers.)
Heterochromia is not available.
CC is very complex — for instance, you can choose one color for the outer part of the iris and a different color for the inner iris.
Lots of lip options, but no body sliders.
As aforementioned, qunari pcs will get customizable horns.
They’re already working on creating game-appropriate lighting for the cc screen.
The CC will be before any major cutscene in the game.

Companions and advisors (and romance)

Both Cullen and Cassandra are straight romance options.
Scribbles has a cool accent… and is a bisexual romance option (probably).
The majority of romances are not concerned with race, but “a few” are.
You can talk to followers at your party base at any time, but not “ in the middle of a blood-soaked murderfield (of death)”.
Banter is supposedly going to be “Barney Stinson level of legendary”.
The interactive banter will time out if you don’t react to it and continue on its own.
You will be able to hug some of your companions/advisors.
"Major characters all track something similar to approval, but the system has changed to put more focus on what you are doing and what you say instead of grinding by constantly giving them gifts. Each follower does have their own set of goals they want to achieve and if you help them, they will appreciate it."
Similarly, if you piss them off, they might leave.
Approval for advisors works differently than approval for companions.

Combat

Combat settings will range from easy to nightmare, as in previous Dragon Age games, but there is not (yet, at least) a story mode.
You can only have up to one specialization in DA:I, unlike previous Dragon Age games.
Weapons are still restricted by class.
All rogues can use bows — there is no “archer” specialization.
No mabari in combat.
You’ll be able to quick travel to any Inquisition camps you’ve established in your current region, which allows you to rest and recover health.
There’s plenty returning abilities and spells from previous DA games, but a ton of new ones, too.
"Having control over fade rifts may provide some interesting possibilities in combat”.
Cross-class combos are back.
"Knight Enchanters were designed to let mages get up close and personal and the abilities in that tree encourage you to do so, including the ability to be effective at melee ranges. They’re different from Arcane Warriors, though. Less tanky."
Positioning, traps, and other preparatory manoeuvres are all available and even a good idea against some of the more difficult fights.
You can jump, but there won’t be complex climbing dynamics.
There is no weaponless combat, as in the DAO-style punching.
If you get into a fight with friendly, non-companion NPCs around, they will typically come and help out (presuming they’re warriors).
Certain specializations will affect moments in the story.

Miscellaneous

"Faith" and "leadership" are going to be major themes of the game.
The party base in Inquisition is going to be much grander than the camp from DA. “It’s the HQ of your entire Inquisition so there’s a TON of people in it to talk and interact with. You can customize your castle, rebuild some things, perform crafting and research etc.”
There will be all kinds of wild animals in the game, some hostile and some not, including (but not limited to): foxes, bronto, nugs, wolves, rams, birds, lizards, etc.
We will be visiting some kind of Dwarven settlement, but not Orzammar or Kal-Sharok.
Both Flemeth and Dagna will appear.
We may indeed see Gideon Emery again.
Your inquisition will unlock some opportunities in conversations.
In-game art differs depending on the country (it’s different between Orlais and Ferelden, for example) and you’ll be able to see how it progresses from being rustic/an early decorative piece to more refined work.
There’s a pre-made world state if you do not want to or are unable to use the DA Keep.
No flying mounts.
"The bog unicorn is an undead horse which was killed by someone sticking a sword through it’s head… thus its horn is the sword that killed it".
No capes.
Fast-travel is available between previously conquered Inquisition camps/keeps in a region.
PC will support both mouse/keyboard control scheme and controllers.
This is the big stuff so far, and it seems like the conversation is winding down. There’s still plenty of time to go, though, so I’ll post with more updates as needed!

Updates

There’s eight romances total, and only two have race restrictions.
There’s at least one romance option outside of companions or advisors.
You might learn more about or even MEET one of the chasind, avvar, or dalish.
Non-mage human inquisitors will have a “noble” background.
You are a surface dwarf if you choose to be a dwarven inquisitor.
Levels will cap off at around level 25 or 30.
No Shale, no Zevran.
"

Valami tumblörös oldalról, ami egy biowares q&a-ről gyűjtötte össze ezeket, szóval elvileg hitelesek.
Simple. Eternal. Beige.
10256 levél
Válasz 14.07.09. 09:07 #340
MattMatthew
Nekem ez ugrott be, törp karinál még inkább poén!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8615 levél
Válasz 14.07.09. 08:48 #339
davkar9
> Pacsival jelezzétek, ha a neve láttán szintén ez jutott először eszetekbe.

Hmm, ő is romanceolható. Diplomatic-light side karinak tökéletes lesz.
Simple. Eternal. Beige.
3076 levél
Válasz 14.07.09. 00:03 #338
Sucee
Josephine. Random új tanácsadó karakter.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10256 levél
Válasz 14.07.08. 08:27 #337
MattMatthew
Meh... palpatine-i fajgyűlölet jellemez ilyen téren, szóval már csak az elf miatt is bukta a dolog.
De ott az origin storyban vannak jók! Amikor megtalálják a vőlegényt és akkor 'Meh, úgysem akartam férjhez menni'!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.