Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition
A legutóbbi Dragon Age: Inquisition cikkek, hírek
8624 levél
Válasz 14.06.12. 17:18 #186
davkar9
Egyébként gondolkozom is rajta, hogy kiket szervezzek be, legalább a táborig. Mert legutóbb megfogadtam magamban, hogy én Zervannal még egyszer nem küszködök. Így is elég lesz Anders buzulásait elviselni. Remélem erre az inquisitionban lesz külön opció, mondjuk a mentés helyének kiválasztása és a grafikai beállítások alatt egy "are you gay?" doboz. Így az igények ki lennének elégítve és nem kellene azon izgulnom, hogy ha az időjárásról beszélek az azonos nemű csapattárssal akkor a "szép időnk van"-t vajon flörtölésként értelmezi vagy sem... Nagyon megvadultak az utóbbi években a biwarenél, a PC gaming nem ezt jelenti. De most komolyan, ha Varricnál is megcsinálják azt amit Kaidannel akkor írok nekik egy panaszlevelet.

Sucee: igen, a játék megjegyezhető, de több ezer sornyi dialógus? Különben is, 3 végigjátszásom magyar felirattal volt, az ultimatees elkaszált törpömmel pedig nem Morrigan volt a célom.
Simple. Eternal. Beige.
3081 levél
Válasz 14.06.12. 16:57 #185
Sucee
És még merted azt mondani, hogy gyorsan megjegyezhető játék, erre nem tudsz Morrigannel beszélgetni.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1432 levél
Válasz 14.06.12. 16:50 #184
-T0ng-
Milyen szép is volt arra gyúrni, hogy ne utáljon mindenki, mikor soha nem tudtál olyat mondani hogy a fél tábor ne legyen rád kiakadva
8624 levél
Válasz 14.06.12. 16:42 #183
davkar9
"Másodjára" Lothering előtt beültem a táborba. Áh, el is felejtettem ezeket a Morriganes beszélgetéseket. Mintha aknamezőn lépdesne az ember. Egy rossz sor és bumm, -10 approval. Fuxokkal majd úgyis javítok rajta (elő a vasvillát feministák!), mert ebben a végigjátszásban ő-Alistar-Oghren felállást tervezek és szerintem lesz egy pár helyzet ahol még ráncolni fogja a szemöldökét.
Simple. Eternal. Beige.
1432 levél
Válasz 14.06.12. 13:07 #182
-T0ng-
A maga nemében és idejében a BG vagy az Icewind Dale a történetmesélés csúcsa volt, mert képes volt az asztali RPG hangulatát vizuálisan megidézni, meseszerű volt, ahogy az ember elképzelte kockadobálás közben és ez szép is jó volt. Az akkori technológia a komplex történetmesélésben eddig tudott eljutni, de tovább nem. Egy akkori 3D-s játék képi világa nem volt képes visszaadni azt a mesevilágot, amit akartak és így más nagyon szóba se jött, ráadásul akkoriban egy csapat irányítása egyértelműen csak izometrikus nézetből történhetett.

Javítson itt valaki ki, ha tévedek, de az első igazán káprázatos 3D-s szerepjátékot a Bethesda hozta el a Morrowind személyében, onnantól kezdve pedig valahol megváltozott a szerepjáték készítés szabályai. Még a Neverwinter Nights ragaszkodott az izometrikus nézethez, de a Knights of the old republic már, hát mögül nézte a dolgokat és úgy lehetett váltogatni.

Ettől szerintem nem lesz kevésbé RPG, vagy nem lesz inkább akció-RPG, amin nálam a Fable vagy a Kingdom of Amalur. Ráadásul a Dragon Age Origins is nézd a hátam nézetben is játszható volt, és most őszintén tegye fel az az ember a kezét, aki a harc közbeni taktikázáson kívül izometrikus nézetben játszott a játékkal.

Annak angyon örülök, hogy ami jó volt a kettőben azt meghagyják. Nincs béna mágus köntös, stílusos bottartás, sokkal stílusosabb grafika. Az első részből nekem hiányzott az egyedisége a látványnak, a második részben a szögletes élek a páncélok kinézete sokkal inkább volt egyedi, csak a világra jellemző.

Üdvözlöm, hogy a taktikázást is visszahozzák és nem csak a pc kiváltsága lesz. Na meg a rengeteg fajt, mert hát a törpe az igazi

De itt azért egy ejnyebejnye az Bioware-nek: Tavaly novemberbe félúton volt elvileg a Mass Effect "4" fejlesztése, akkor miért csak ennyit kaptunk?
2088 levél
Válasz 14.06.12. 12:56 #181
Shadowguard
Nem vagyok én olyan öreg Csak anno az első RPG-k között volt, amit kipróbáltam és bizony még ma is előveszem. És nem tartom jobbnak, mint valójában volt, de ha magában nézed akkor a grafikától eltekintve bizony még ma is megállja a helyét. Plusz nekem még ott van az emlékek között a négy órás karakteralkotás is, mire sikerült az igazzy etalont kigörgetni Mert a maximalizmus szép dolog. És nem a választási lehetőségeken van a hangsúly, bár arra is van pár példa, hanem a jó kis taktikus harcokon. Mazochista beállítottságú illetők ez utóbbit még megfejelhették pár érdekes moddal is

Egyébként persze, manapság már az egyszerűsítés megy mindenhol. Most közeli példa a Skyrim, szép, jó, de a Morrowindhez képest azért jelentősen egyszerűbb
A maga idejében azzal is heteket töltöttem, de azzal is napok mentek el mire sikerült kitalálnom az optimális faj-képesség kombókat, amivel rengeteg vacakolással, de maximalizálni lehetett minden statot.

Egyébként tényleg nem tűnik annyira rossznak, de így viszont muszáj leszek végigzavarni a második részt is
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
10258 levél
Válasz 14.06.12. 11:27 #180
MattMatthew
Arra nem várnék, hogy lesz a BG-nek méltó utódja. Egyrészt mert az igények is mások már, és elég kevés embernek lehetne eladni, másrészt mert a nagyöregek () jobbnak tartják mint amilyen valójában volt, így semmi sem lesz elég jó.
Najó, csak a BG2 kapcsán tudok erről véleményt alkotni, de arról mindig ömlengés van, hogy az rpgk csúcsa meg szivárványok és... és lehet, hogy az, de annyira azért mégsem jó. Nekem csalódás volt amikor úgy kezdtem hozzá, hogy választási lehetőségek meg hú meg há, de ezekkel nem sikerült szembesülnöm.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3081 levél
Válasz 14.06.12. 11:00 #179
Sucee
Amúgy ez már a karakterkészítő buzisága, hogy ha szakállat raksz, akkor az arcforma nem változtatható, hanem egy idióta hegyes arccsontú, beesett arcot kapsz... Azért remélem, hogy az Inquisition esetében EZ már nem így lesz.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8624 levél
Válasz 14.06.12. 10:00 #178
davkar9
Remek... Idegesített a dolog és egy kis karikészítős játszadozás után meg is találtam a keresett szőröket. A megkezdettet töröltem, akkor most jöhet újra ugyanaz a mágus. Mennyivel jobb lenne ha csak simán lehetne később is változtatni a kinézeten - szerkesztgetés és nexusmodos trükközésen nélkül. Orzammart, a mágus tornyot, az elfek és redcliff egyes részeit szeretem, de a játék többi része unalmas, nagyon rosszul öregedett.

E3 hosszúdemó. Na ez már sokkal jobb, már majdnem beindult a hype. Leliana egyszerű falusi kóristalányból milyen messzire jutott.
Simple. Eternal. Beige.
1432 levél
Válasz 14.06.12. 09:07 #177
-T0ng-
Ajánlom figyelmedbe akkor az IGN Dragon Age: Inquisition Reaction videóját. Ott el is mondják, hogy bár az irányítás TPS lehetőségünk lesz az első részhez hasonlóan eltávolítani a kamerát és taktikai nézetet használni, valamint visszatérnek állítólag az első rész taktikázós részei is (aki emlékszik rá lehetőség volt az egyes társakra külön stratégiát kiadni).

Függetlenül ettől én nem félek attól, hogy a Dragon Age Inquisition a 2. rész hibájába esne. azok akik játszottak rajta le voltak nyűgözve. Rengetek apró kis részlet van a játékba, pl ha egy területen túl sok medvét ölsz, a szarvasok elszaporodnak mert egyszerűen nincs aki vadásszon rájuk. Rengeteg gyűjtögetni való is lesz a hatalmas bejárható tereken, valamint számos teker és könyv segít majd belemélyülni a világba.

A sárkányos harcról áradoztak még sokat. Nem egy egyszerű "csapd le a kardal" feladat lesz, hanem egy több lépcsős izzasztó harc, ahol fokozatosan kell leteríteni a dögöt. Ezzel kapcsolatba volt a tesztelőknek kis aggodalmuk, ugyanis véleményük szerint a range karakterek egyszerűen nem annyira hatékonyak, mint mondjuk a közelharci karakterek.

Viszont, ha BG szellemi örököst akarsz, ott van a Pillars of Eternity az Obsidian-tól. Bár szerintem, manapság a Dragon Age Inquisition-nek több létjogosultsága van.
2088 levél
Válasz 14.06.11. 12:37 #176
Shadowguard
Nekem annyi a bajom vele, hogy ez inkább a kettőre fog hasonlítani és nem az első részre. Az elsőt szerettem, a vadelfet leszámítva minden karakterrel toltam valameddig és összesen 4 végigjátszásom volt benne. Szerettem taktikázni, vacakolni vele. A kettő már első látásra nem tetszett, megcsináltam a bevezető küldetést+még párat, aztán másfél évig hevert a gépemen anélkül, hogy egyszer is elindítottam volna.
Nem akció-RPG-t akarok, hanem rendeset Leginkább azt, aminek az egyet is ígérték-> A Baldurs Gate utódja
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
8624 levél
Válasz 14.06.11. 12:17 #175
davkar9
Bár az E3 videóktól nem lettem lelkesebb (sőt!), mégis belekezdtem tegnap a fő mage-em rebootjába. Steames ultimateből sajnálom, hogy lehagyták a magyar feliratot ("a kétkulacsos kurvája" hiányozni fog), fájlimporttal lehet, hogy lehetne trükközni, vacakolni azonban nem akarok vele.

Nem tudom, hogy magában az ultimateben, vagy valamelyik patchben de alaposan megnyirbálták a karakterkészítőt. A csúszkák oldalra kattintásnál túlságosan nagyokat ugranak, a kezdőkarim pofaszőre pedig már nem elérhető. Új karimnál próbáltam olyan arcot alkotni amitől nem lesz 'ohno!' arckifejezése, fél óra farigcsálás után a béna hegyes körszakáll fölhelyezéstől azonban a száj-áll részek lenullázódtak. Az már csak hab volt a tortán mikor a besorozás előtt lőttem pár fotót (steam előnyök) és oldalra fordulva kicsit érdekesen néz ki az arca szerencsétlennek. Na mindegy, 2009, azóta sok és sokkal jobb kari generálóhoz volt szerencsém, túl nagy igényekkel vágtam most neki.

Aztán a harc. Uhh, nagyon elszoktam én már ettől. Hosszú skillbar, mana. Még jó, hogy easyn el lehet mászkálni a magam kényelmes tempójában. A 2-éről most hirtelen egész jó emlékeim vannak. Az inquisition nincs harcutáni feltöltődésétől eléggé tartok, remélem ultraeasyn ez azért nem lesz. Most is a vadonban 3 farkas után potionpartit kéne rendeznem mert a hülye npcknek lement 10% hpja? Na meg a történet. 4. - valójában 5. de a törp nemesemet elkaszáltam - végigjátszásom (Sucee nem legyint!), igyekszem máshogy játszogatni, de mégis az az érzésem, hogy már megint ugyanazt játszom. Gyorsan megjegyezhető játék, előre tudom hol, mi lesz, az az érzésem, hogy lassan fogok haladni vele (és megint elunom?). Tartok tőle, hogy ez az utolsó próbálkozásom a játékkal, utána megy az emlékek közé.
Simple. Eternal. Beige.
3081 levél
Válasz 14.06.11. 11:52 #174
Sucee
Az alaptörténeteknek nem nagy dolog utánaolvasni, de biztos, hogy nagyon sok cameo és visszautalás lesz, amiket nem fogsz érteni az első két rész végigjátszása nélkül.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
6483 levél
Válasz 14.06.11. 11:37 #173
GustyX
Kis interjú gamepalyjel.
Hmmm...
Csak nekem tűnik úgy vagy valóban úgy lesz ez a játék, hogy akár TPS akció-RPG-ként is fog működni?
Ha igen, akkor már csak annyi bajom van, hogy az előzmények ismerete nélkül is jó játék lesz-e és nem fog annyira összekapcsolódni velük.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
4065 levél
Válasz 14.06.10. 11:18 #172
xeLaR
Őszintén engem meglep ez a sok negatív reakció itt
Lehet csak azért, mert szebb(?), jobb(?) dolgokat is lehetett látni a konferenciákon, de őszintén ezek a videók nem voltak olyan rosszak. De az meg lehet azért van, mert kb. egyáltalán nem követem a játék alakulását. Mindegy, remélhetőleg nem lesz egy update-elt verziója a DA2-nek, mert akkor végleg temetem a franchise-t.
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
8624 levél
Válasz 14.06.09. 23:57 #171
davkar9
Ugyanez, nem bejelentkezős.

Továbbra is meh. DE! 1.08-nál csak nem? Csak nem?! Nem titok, hogy Morrigan visszatér, na de a régi göncben?
Simple. Eternal. Beige.
31909 levél
Válasz 14.06.09. 20:34 #170
Creativ3Form
Meg lehet kövezni, de ettől nem dobtam hanyatt magam.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
10258 levél
Válasz 14.06.09. 20:06 #169
MattMatthew
Jajj, ez nagyon szar!
Borzasztó...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3081 levél
Válasz 14.06.09. 19:51 #168
Sucee
E3 trailer - Lead Them or Fall
Ha valaki lemaradt volna, már fel is tették szépen 1080p-ben. Davkar kedvéért bejelentkezős.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8624 levél
Válasz 14.05.14. 14:30 #167
davkar9
Hmm. Áh nem, elég lesz a Witcher 3-ból a CE. Alapjáték is 14król indul, gondolom ha kapunk is ilyen változatot akkor az majd olyan 25k lesz. Amúgy mi a franc, megint visszaálltak a 10-11ks kezdőárakra... Hol vannak a 7-9k-s magyar feliratos idők.

+dlc társ. Helyes, bár da esetében nem lenne ebből probléma. Trailer végi felhozatalból elvileg megvan a 3 állandó tag, a 2-ben a hogyishívják íjászpapot nem is vittem sehova. Oké, Javik mondjuk hiányzott volna, szar befejezés ide vagy oda.

A Keepre nem kapott senki meghívót? Vagy valami infót? Lassan el kéne kezdeni az újrajátszást.
Simple. Eternal. Beige.
3081 levél
Válasz 14.05.14. 13:58 #166
Sucee
Ennek mondjuk örülök.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 14.05.14. 13:33 #165
MattMatthew
Nem tudom, hogy erre gondoltál-e, de mintha azt nyilatkozták volna, hogy +csapattárs karakter nem lesz. Mindegyik benne lesz az alapjátékban, merthogy "annyira szerves részét képezik a történetnek" a csapattársak is, hogy nem veszik külön őket DLCbe.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3081 levél
Válasz 14.05.13. 23:41 #164
Sucee
Ám legyen. Akkor erről csak szimplán nincs hír. Viszont rákerestem, 170 dollárt írnak rá, how about no. Tetszenek a cuccok, de ha tényleg nem ad játékon belüli plusz küldetéseket, tárgyakat, esetleg akár karaktert, akkor effektíve 100 dollárnyi porfogó.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
6483 levél
Válasz 14.05.13. 23:33 #163
GustyX
Deluxe kiadás nem várható, az pedig nem a gyűjtői.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3081 levél
Válasz 14.05.13. 23:24 #162
Sucee
Mondjuk azt kifelejtettem, hogy CDG értesülése alapján úgysem érkezik PC-re gyűjtői.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3081 levél
Válasz 14.05.13. 23:23 #161
Sucee
Ha az a lockpick set használható, jöhet. De amúgy ha játékbeli tartalmat nem ad, fene se veszi meg.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
6483 levél
Válasz 14.05.13. 23:11 #160
GustyX
Nem rossz.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3081 levél
Válasz 14.04.25. 17:36 #159
Sucee
Ja, az összes spec. egyébként:
- Rift Mage, Necromancer, Knight Enchanter (mage)
- Champion, Reaver, Templar (warrior)
- Assassin, Artificer, Tempest (rogue)

... Hol a Spirit Healer? Még a Rift Mage esetleges gyógyítási képességeiben reménykedem, oda elképzelhetőek ilyenek. (Csak név alapján.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3081 levél
Válasz 14.04.25. 17:24 #158
Sucee
Gwendoline Christie (a Game of Thrones Brienne-je) adja a hangját az Inquisition valamelyik szereplőjének.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
6483 levél
Válasz 14.04.25. 14:24 #157
GustyX
The base classes in Inquisition are Mage, Warrior, and Rogue. In turn these break down into three specialisations, including Artificer, Knight Enchanter, and Champion. Here are the blurbs for these glasses directly from the official website:

Warrior
Battle-hardened and masters of close combat, warriors are pivotal to any group entering battle. As front-line fighters, they absorb the brunt of opponent attacks, steal enemy focus, and create an opening for deadly ranged assaults from other classes. While some warriors prefer visceral, sweeping damage, many are silverite-clad bulwarks, weathering any blows they don’t deflect with their shields.

Champion
Champions are defenders and protectors, and when a warrior trains in the champion’s tradition, he or she becomes unstoppable. Champions use their armor, weapon and awareness to shrug off incoming attacks while holding critical positions on the battlefield and protecting allies in the process.

Mage
Those who can tap into the raw energy of the Fade and block the whispering temptations of demons are truly exceptional. When they turn that mental focus onto the field of war, they can be truly terrifying opponents. Rains of fire, walls of ice, or even the ability to heal allies make up a mage’s toolkit. Most employ considerable skills rendering foes not only weakened, but also vulnerable to physical attacks, setting up opportunities for their teammates to exploit.

Knight Enchanter
Among the Circles of Magi, only a few mages have the strength of will necessary to focus their energy inward. Wrapped in protective magics and wielding blades of arcane force, the Knight Enchanters are rare, but inspiring sights as they lead the charge into enemy ranks.

Rogue
Armed with bows, daggers, and any number of dirty tricks, the rogue’s primary focus is damage: tearing foes down one at a time with systematic efficiency. Rogues commonly use a mixture of stealth and mobility to reach positions of advantage, be it a sniper’s perch away from enemy blades or behind an unsuspecting mage. Deadly and resourceful, rogues can tip the balance of any strategic assault.

Artificer
Intricate mechanisms are the core of the artificer’s craft: Deadly traps; Distracting contraptions; Marvels of engineering turned to deadly purpose. If an artificer is standing at the far end of a seemingly innocuous stretch of the battlefield, you should find another path. If he or she is smiling? Best just to hope your affairs are in order.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10258 levél
Válasz 14.04.22. 20:07 #156
MattMatthew
Mondtam ennek ellenkezőjét?
OldGodSoul és Archdemon minden végigjátszáskor létezik.
Vkinek aki a Fade-ből lép elő pont nem a korába kéne belekötni szerintem. De majd kiderül, ha kiderül, hogy mi lesz.

DA2 10-15 évet ölel fel, annál még picit sem gáz, hogy nincsenek különösen látható jelei az öregedésnek.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3081 levél
Válasz 14.04.22. 19:41 #155
Sucee
Arról nem is beszélve, hogy a régi szereplők már kb. őszen kéne megjelenjenek, ha egy ilyen korú Old God-ivadékot irányítanánk.
(Már DA2-ben is sántított kicsit a dolog, hogy elfelejtettek öregedni a karakterek, de itt már tényleg túlzás lenne.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3081 levél
Válasz 14.04.22. 19:32 #154
Sucee
Once again, az a gyerek nem minden végigjátszás esetén létezik. Plusz... Törp Warden + Morrigan + Old God = Elf? Qunari?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 14.04.22. 19:18 #153
MattMatthew
Egyre gyanúsabb, hogy az Archdemon/OldGodSoul/Morrigan-Warden gyereke lesz a PC. Arra, hogy csakúgy előjött a Fade-ből, úgy fest emlékek nélkül ez elég jó magyarázat lenne.
Persze lehet, hogy olyasmi lesz mint Cole volt az Asunderben.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3081 levél
Válasz 14.04.22. 16:58 #152
Sucee
"Qunari csokicsaj"
Vivienne egy egyszerű máguscsaj, nem sok köze van a qunhoz...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8624 levél
Válasz 14.04.22. 16:45 #151
davkar9
Hát ettől nem lettem lelkesebb... Ez részben jó, mert ha ezt is úgy elrontják, mint a Mass Effect 3-at akkor nem lesz akkora csalódás.

Grafika mondjuk szép. Van egy kis műanyag hatása, de azért szép. És mivel frostbite, ezért remélhetőleg a gépigénnyel sem lesz probléma. A csoportképet megállítottam, hát Varricot viszem magammal mindenhova. Én sem tudom mennyi lesz közülük csapattag, de mindenképpen úgy tűnik, hogy a bioware ezúttal a lányrajongóknak/női karis játékosoknak/yaois lányrajongóknak/buziknak akart kedvezni. Talán a Qunari csokicsaj, Cassie ha a karót nyelt vallási fanatikus picsa karakterének vannak mélyebb rétegei (fogalmazás... na de értitek). Esetleg Leliana, bár #2 Wardenem importjánál lehet balhé lesz a 4. részben.

(nembejelentkezős link, ha esetleg más is olyan "hisztis", mint én)
Simple. Eternal. Beige.
3081 levél
Válasz 14.04.22. 16:06 #150
Sucee
A végén vajon a teljes csapatunkat mutatják, vagy random karakterek a csapatunk egy részével... ?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18846 levél
Válasz 14.04.22. 15:51 #149
Peace
DRAGON AGE™: INQUISITION Gameplay Trailer
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3081 levél
Válasz 14.04.22. 14:22 #148
Sucee
Az avatarodként is szolgáló sisak hiánya nekem furcsa volt amúgy. (Vagyis lehet, hogy azt látjuk hátulról, de you know what I mean. )
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18846 levél
Válasz 14.04.22. 14:20 #147
Peace
Nagyon kíváncsi vagyok, a második részt ha jól emlékszem, akkor négyszer toltam végig egymás után különböző kasztokkal.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10258 levél
Válasz 14.04.22. 14:12 #146
MattMatthew
Meh... lehetne jobb is.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3081 levél
Válasz 14.04.22. 12:05 #145
Sucee
Dobozkép.
Jobban tetszett az eddigi részek 'fehér háttéren vér' koncepciója.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 14.03.31. 15:24 #144
MattMatthew
Ne is. Hogy az hogy sikerült oda az talány számomra.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3081 levél
Válasz 14.03.31. 14:29 #143
Sucee
Ja, a gnómra már nem is mondok semmit.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3081 levél
Válasz 14.03.31. 14:24 #142
Sucee
Erre gondoltam én is. Wynne-t már a toronyban megölheted amúgy, amikor elmész kifüstölni a démonokat. Sten meg Arishok lesz, nem "qún".

Matt: Wynne az Asunder c. könyvben hal meg.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 14.03.31. 13:43 #141
MattMatthew
Wynne szerepel az Asunderben, szóval sztem canon, hogy nem halt meg, illetve szintén ebben Shale még gnóm.
Egyébként igaz, tényleg ők is megölhetők...

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8624 levél
Válasz 14.03.31. 12:55 #140
davkar9
Pedig Leliana és Wynne megölhető a hamvaknál ha belepisilünk az urnába. Vagy nem? Játék mellé adott guideban úgy volt, hogy berágnak, aztán támadnak. Szemét karis játékosok biztos rondán nézhettek a da2 epilógusában. Zevrant az újrázás során meg akarom ölni/elküldöm, negyedjére nem tudom végigszenvedni a beszélgetéseket. Oké, 3. végigjátszás fem-elf íjász volt, de a legényekkel mindig ott lógott a levegőben, hogy "na elmész te picsába, (Zevran: *gasp*) hohó, bocsánat, rosszul fogalmaztam, úgy értettem tűnés innen!" Oghrent jó lenne visszakapni valamilyen formában, ő is nagy kedvenc.

Egyébként úgy tudom canon, hogy Wynne meghalt és Shale újra törp lett. Sten a képregény szerint (Varric, Izi és Alistair trió trilógia kalandja - tudom ajánlani!) az új qún, király szóval a főmufti. A keep a mentésimport mellett remélem valami világ állapota lore összegzést is tartalmaz majd.
Simple. Eternal. Beige.
10258 levél
Válasz 14.03.30. 15:59 #139
MattMatthew
Meg Oghren, Shale, Sten és Wynne sem hajlandó. Zevrant meg hiába öli meg az ember, egy bug miatt DA2-re feltámad.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
3081 levél
Válasz 14.03.30. 15:46 #138
Sucee
Én egyszer sem próbáltam, mert alapban faszság. Viszont simán kinyírhattunk más fő karaktereket is a játék alatt, ezt is megléphették volna.
(Más kérdés, hogy Leliana sem hajlandó meghalni... )
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10258 levél
Válasz 14.03.30. 15:23 #137
MattMatthew
Bocs, de az teljesen egyértelmű volt, hogy a leszúrásnak nem lesz értelme. Nem is értem, hogy miért hitted, hogy az egyik legjobb karaktert kinyírhatod.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.