Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Diablo III (Ismertető)

Diablo III

Diablo III
A legutóbbi Diablo III cikkek, hírek
13 levél
Válasz 12.07.06. 23:07 #36
norbi1989
Hát nem tudom, én vagyok egy hardcore gamer, akinek csak az az élete, hogy a gép előtt és arra izgul, hogy milyen nehéz egy játék. Én nagyon megbántam, hogy ezért 15ezret fizettem. Inkább maradok casulasabb játékoknál, mint pl a gta legalább abba van rendes kihívás.
1598 levél
Válasz 12.07.06. 22:31 #35
Yaho0
Infernoban is a vicc kategóriába sorolhatók a főbossok. Igenis könnyűek a főellenségek, kivéve ha nem találkoztál még egy Act 3mas Desecrator, Horde, Arcane Enchanted, Nightmarism comboval.
R.I.P
13 levél
Válasz 12.07.06. 21:51 #34
norbi1989
Könnyű főellenségek? Akkor ti még nem játszottatok helltől felfele. Úgy kellett volna letesztelnetek, hogy az összes fokozatban végigviszitek.
1614 levél
Válasz 12.05.27. 20:55 #33
rootshaper
ez inkább videóreklám casual playereknek
5 levél
Válasz 12.05.27. 18:31 #32
Szabok
Köszi szépen az infót gothmog.
Ez jó hír, mert a 10-12 Mega nem sok, az még belefér + a mentés.

Lehet megkockáztatom. (Mondjuk a Linage 2-be nem mernék belefogni,
pedig egyik kedvenc játékom volt régen).

Üdv, Chris
16067 levél
Válasz 12.05.26. 23:23 #31
david139
Haverom mobilnetről játszott, mivel egyes D-Link routerekkel még mindig parázik a Diablo. A lényeg, hogy teamspeak-kel együtt óránként 10 mega fogyott. Illetve miután lekorlátozták, utána is viszonylag lag mentesen tudott játszani.

-

Inferno-ra már nem igaz, hogy a bossból nem jó loot esik, mivel 5 stack nephalem buffal egy boss kb 7 kék meg 3 sárga itemet dob, és mivel 1-2 perc egy boss, ezért simán megéri
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
15994 levél
Válasz 12.05.26. 21:00 #30
ufodani
Videóteszt egy kis történelmi áttekintéssel.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
4133 levél
Válasz 12.05.26. 17:10 #29
gothmog
Rákerestem, a teljes (tehát nem béta verzió) kb. 10-12Mb adatforgalmat bonyolít egy órányi játék alatt (egy szintén limitált havi adatforgalmi kerettel rendelkező játékos mérte ki magának).
Ez havi 60 órányi játék esetén (minden nap 2 órát játszottál) kb. a harmadát teszi ki a havi limitednek.

De persze nem rábeszélni akarlak, meg szívás, ha kiderül, hogy nagyobb egyéni eltérések is lehetnek (pl. játékszakaszonként).
Endure. In enduring, grow strong.
5 levél
Válasz 12.05.26. 16:55 #28
Szabok
Mindent a szerver intéz, akkor biztosan kevés a 2 Gb-adatforgalom.

Akkor nem veszem meg még jobb net-em nem lesz.

Köszi az infót.

Chris
1614 levél
Válasz 12.05.26. 00:01 #27
rootshaper
ez jó infó, köszi az érdeklődő nevében is. meglepődtem
4133 levél
Válasz 12.05.25. 23:57 #26
gothmog
Nem olyan vészes az adatforgalom állítólag. Igaz, ez csak a bétára vonatkozik.

Tessék

Endure. In enduring, grow strong.
1614 levél
Válasz 12.05.25. 23:52 #25
rootshaper
gyakorlatilag mindent a szerver intéz, a mobokat, a lootot, a randomizációt, mindent. az a 2 giga adatforgalom elég hamar elpörög szerintem D3 közben
5 levél
Válasz 12.05.25. 20:53 #24
Szabok
Hali!

Úgy tudom, hogy van benne singleplayer- játékmód is csak kell hozzá
internetkapcsolat a mentésekhez, hogy van ez pontosan?

Sajna nekem Hypernet 5-ös Net-em van és 2 Gb-a korlátom, de a mentések nem
foglalnak olyan sok megát, végig tudom-e játszani a játékot vagy esetleg
hozzá nyúl a játék a net-hez single-játékmódba? (mert ha adatokat cserélget
játék közbe hamar betelik a 2 Gb-om).

Üdv, Chris
7034 levél
Válasz 12.05.25. 18:22 #23
Aruns
Nyilván nem szimpla egyszerűsítésre gondoltam és nagyon fals és értelmetlen dolog egy másfél évtizeddel ezelőtti játékot egy maihoz hasonlítani. Mindegyiket a maga korában, kortársaival kell párba rakni.

Nyilván a hétköznapi játékosok megnyerésére könnyítettek a játékmeneten sokat és azt nem lehet mással, mint az egyszerűsítés szóval leírni, hogy bizonyos dolgokat nem kell rendesen betanulni és észben tartani (shrineok neve, mi mit csinál), nincsenek negatív hatású tárgyak és shrineok (nem csak alacsonyabb szinten estek negatív itemek és nekem egy elég jó kollekcióm megvan máig nemcsak a ring of pain és egyebekből, ami + damage from all item volt, de ... of pit itemekből is, ami - x all attributes tulajdonságú és ott voltak kvázi "jó" itemek is, mint a Gotterdammerung helm, ami ID nélkül is használható volt, ID-zve viszont minden resistet levitt nullára, tehát jó itemeken is előfordult igen komoly hátrány, ez is ugye rég nem szokás már...)

A Diablo 1-ben megvolt az a lehetőség is pl., hogy a durabilityjét növeld a rajtad lévő tárgyaknak, nekem is volt rettenetesen felhúzott thinking capom (aminek alapból egy volt a durája és ezért akár egy ütéssel "kinyírhatták" rajtad) Ha jól emlékszem 25x (255 v 253 volt a határ), amit ha elértél durabilityvel, akkor indestructiblévé vált a tárgy. Na egy ilyet összerakni, az volt az igazi kihívás, mivel a Hidden shrine, ami +10 durabilityt adott, minden viselt tárgyadhoz adott tizet, egyről viszont levett tizet és ez random effektus volt, tehát lehet, hogy pont a leginkább fejleszteni vágyott tárgyról vette le többször is egymás után.
Voltak negatív shrineok is: a Sacred és a Fascinating alapból permanensen levette 10%-át a base manádnak (és voltak a poolok, amelyek random, ki nem jelzett shrineok voltak)
Enchanted shrineokkal pedig a spell leveleket lehetett feltornázni: nekem pl volt warriorom és rogueom is lev 15-ös fireballal, ami kemény munka és nem cheat eredmény volt és az is előfordult warrior vs warrior duelnél hogy mivel láttam, hogy az ellenfél Gotterdammerungot hord, egyetlen fireballal leszedtem, még mielőtt összeért volna a kardunk

A Diablo II-őt is játszom mindmáig, de jópár év óta már csak hardcore műfajban, mert softcoreban minden kasztot, minden buildet rengetegféleképpen végigraktam (különböző patchek alatt is), még kardos amát is csináltam életképeset(!), szal tényleg semmi kihívás nem volt már benne. A hardcore karikban máig van, elég egy másodpercnyi kihagyás, a monstereknek random kiosztott skillek "szerencsétlen" kombinációja vagy egy kis lag és máris búcsúzhatsz akár a lev 90+ karidtól is (vagy ha kemény gyerek vagy és ÜT-t ütöd folyamatosan torchokért, ugye ott is dicső dolog, de bizony HC-vel be lehet feküdni)

Mondja ezt egy olyan öreg motoros, aki Diablo 1-el és Ultima Onlineval kezdte az online gamer pályafutását és akinek anno még külön Diablo 1-es oldalt is szenteltek a neten
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
1614 levél
Válasz 12.05.25. 14:24 #22
rootshaper
mondjuk ha jobban belegondolok, 10 éves voltam akkortájt, és a Quake 1-et is megjelenés környékén toltam... elég korán belekerültem a sűrejébe a játékvilágnak
4133 levél
Válasz 12.05.25. 14:20 #21
gothmog
Hát jó, ez a "már akkor is" megfogalmazás némiképpen bezavart, és hirtelen visszarepültem gondolatban jó 15 évet... majd kissé elcsodálkoztam, hogy hány évesen kezdtek már el itt egyesek ilyen játékokat tolni?
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 12.05.25. 14:17 #20
gothmog
Nyugi, nálam sem az, csak én már elfogadtam az évek során az akció-RPG megnevezést, úgyhogy nem állok le vitatkozni senkivel ez ügyben.

Egyébként nálam a Diablo és hasonszőrű társai a "diabloid hack'n'slash loot tombola" műfaji fogalom alatt futnak
Endure. In enduring, grow strong.
12566 levél
Válasz 12.05.25. 14:07 #19
McCl@ne
Oké, meghajlok a linkek és a wiki előtt!
(de komolyan, úgy látszik, csak az én fejemben választódtak ennyire szét a műfajok, talán az RPG-k iránti szerelmem okán
Respect is not given. It's taken.
1614 levél
Válasz 12.05.25. 14:03 #18
rootshaper
"Miért, már az óvodában is diablóztál? Csak mert így "saccperkábéra" maximum kisiskolás lehettél a Diablo első része kijövetele környékén."

nem csak a megjelenés napján lehet egy játékkal játszani a Diablo 2-t karácsonyra kaptam meg emlékszem, és előtte lenyomtam az első részt is, hogy képben legyek. amúgy meg a Diablo III megjelenése előtt is elővettem az első két részt.
1614 levél
Válasz 12.05.25. 13:57 #17
rootshaper
a bossok gyengeségét én arra tudom csak visszavezetni, hogy a Blizz el akarta kerülni a bossfarmolást, ezért a loot sem annyira jó belőlük, mint 1-2 "mezei" elitből, akikkel jobban meg kell szenvedni, mint a bossokkal. jó elgondolás szerintem, érdekesebbé teszi 60-on a jó gear kutatását.
3007 levél
Válasz 12.05.25. 13:54 #16
gregmerch
Szerintem pedig akció-szerepjáték a műfaja. A hack n' slash műfaji megnevezés a sokkal akció orientáltabb (úgy értem sokkal inkább az akcióra, mint másra hangsúlyt helyező), kevesebb fejlődési és fejlesztési lehetőséget tartalmazó játékokra illik, mint pl. a Severance: Blade of Darkness, a Hunted: The Demon's Forge, vagy akár a God of War. Ezek a műfajok egyébként mára gyakran összemosódnak, nem mindig egyszerű megkülönböztetni őket. A karakterek fejleszthetőségének mértéke lehet támpont pl. a szétválasztásukban.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1614 levél
Válasz 12.05.25. 13:50 #15
rootshaper
tudom, nem mindig releváns az információ, ami a wikiről származik, de hirtelen ezt a linket találtam, és szinte kivétel nélkül mindenhol akció RPG-ként hivatkoznak a játékra. még a Blizzard is.

itten van e

egyébként meg köszi, örülök, ha tetszik. a grafika kérdésben pedig a technológiai hiányosságok miatt nem kapott 9-et, mint például a karakterek ruházatának 2D sprite-okból való összetákolása, meg ilyenek. de összességében, a Blizzard által kitalált nézőpontból szemlélve és mozgás közben bizony nagyon szép egységes látványt nyújt, ez tény és elismerésre méltó azért.
68 levél
Válasz 12.05.25. 13:48 #14
Richie
Szerintem sem egyszerűsödött. Egyetlen kifogásom, hogy a normal mód önmagában túlságosan Casual lett. Viszont Nightmareben már alaposan át kellett gondolnom, hogy milyen skilleket használjak, képzelem mi lesz még hellen és infernon.

A főellenségek tényleg gyengécskék még, de szerintem néhány patch és rendben lesznek azok is!
12566 levél
Válasz 12.05.25. 10:51 #13
McCl@ne
Jó lett a cikk nagyon, egyetlen dolog van, ami nem szubjektív kérdés, hanem tárgybeli tévedés, méghozzá jó nagy: a Diablo nem szerepjáték. Van erre külön műfaj: hack'n'slash a neve, de ha ez nem tetszik, akkor akciójáték. De semmiképp sem RPG... attól ugyanis semmi nem lesz az, hogy lehet benne fejlődni és cuccokat aggatni a karakterekre. Az, hogy ez az RPG-k többségében így van, csak egy dolog, maga a feature esetleg a műfajtól lett átvéve, az is egy dolog, illetve a nézet is "olyan", de ez nem számít. Esetleg akció kalandjáték, bár ebbe meg a kalandjáték rajongói kötnek majd bele

Diablo sorozatra - és a hack'n'slashekre úgy általában - amúgy sem jellemző a választási lehetőségek beépítése a történetbe, úgyhogy ennyi erővel lehetett volna azt is írni, hogy "kormánnyal egyébként elég szar játszani".
Többi kritikával egyetértek nagyjából, nálam ez a grafika minimum 9 pont, de ez nyilván szubjektív kérdés, és tényleg jó cikk lett, csak ez a dolog bökte a szememet picit!
Respect is not given. It's taken.
4133 levél
Válasz 12.05.25. 10:41 #12
gothmog
a negatív tulajdonságok miatt én meg csak a hajamat téptem már akkor is, most sem lenne másképp...

Miért, már az óvodában is diablóztál? Csak mert így "saccperkábéra" maximum kisiskolás lehettél a Diablo első része kijövetele környékén.

Amúgy nem oltásnak szántam (csak kis szemétkedésnek), és alapból igazat adok. Diablo 1-ben a negatív tulajdonságú holmik szinte csak a dungeon első két-három szintjén tűntek fel, és inkább idegesítőek voltak (na, elcseszett rájuk az ember egy identify tekercset!), mint játéktechnikai értelemben jelentősek.

És mivel pont egy hete raktam fel az első részt kicsit nosztalgiázni, hát azt kell hogy mondjam, hogy azzal együtt, hogy Aruns-nak igaza van a shrine-ok és a permanens hp csökkentő zombik dolgában, a Diablo 1 mai szemmel nézve olyan fapados játékmenetű, hogy az már fájdalmas! Én valami kegyetlen erővel szembesültem itt az "emlékekben minden megszépül" esetével. Harcossal és tolvajjal gyakorlatilag csak mész és ütsz vagy lősz. Semmi skill, semmi variálgatás, egyedül a varázslóval "trükközhet" az ember a varázslatok kapcsán.
Pedig 1996-tól kezdve elég sokat nyűttem anno a játékot, totál imádtam, még egy külön füzetben is vezettem a megtalált unique cuccokat a statisztikáikkal (és megtaláltam egy-két kivételével az összeset, ahogy később az adatbázisokat böngésztem). És a mai napig nagyon-nagyon kellemes emlékekkel gondolok rá vissza. Nagy kedvenc volt akkoriban! Viszont még egyszer feltelepíteni nem fogom, mert nem akarom lerombolni magamban ezt a renomét
Endure. In enduring, grow strong.
1614 levél
Válasz 12.05.25. 10:09 #11
rootshaper
egészen addig mondja mindenki, hogy egyszerűsített, meg blabla, amíg ki nem próbálja egy picivel sem egyszerűbb és csak több lehetőséget ad a játékos kezébe ez az új megoldás, ahogy azt a cikkben is írtam. a negatív tulajdonságok miatt én meg csak a hajamat téptem már akkor is, most sem lenne másképp... így is sokszor mérlegelni kell, hogy megéri-e a +500 dps növekedés -2k hp mellett? ez szerintem pont elég negatív ahhoz, hogy még ne legyen egyértelmű szopatás, de azért jól át kelljen gondolni, meg próbálgatni, hogy mivel jobb a megoldás
1614 levél
Válasz 12.05.25. 09:46 #10
rootshaper
csak miheztartás végett, találtam egy 130 str-es fegyvert nemrégiben, és +0,6% protectiont volt hajlandó nyújtani. az azért nem olyan sok, valljuk be, mikor egy barbár 130 str-el miket művel damage-ben
7034 levél
Válasz 12.05.25. 06:20 #9
Aruns
Nem kezdtem még bele a Diablo harmadik részébe és még egy ideig nem is fogok, de az első és második résszel nagyon sok évet töltöttem el online játékkal.

A sok egyszerűsítés és könnyítés az átlag játékosok nagy tömegének nyilván tetszik, de ez sem mindenkinek (már a második rész is sok mindent leépített, ami az elsőben volt és ez a patchekkel csak nőtt - első részben voltak még negatív tualdonságú itemek, a legendás sárga zombik, akik permanensen vettek le a HP-dból, ha megütöttek, a többféle, nem mindig hasznos oltár és így tovább)

A tárgyak internetes kereskedelme már a második részben is jól működött/működik a d2jsp oldalon keresztül. Ha valakinek ezzel kapcsolatos segítségre van szüksége, pü-ben szívesen válaszolok (itt az eléggé off lenne).
"War without fire is as worthless as sausages without mustard" Henry V
4187 levél
Válasz 12.05.25. 03:11 #8
Madrac
Nem akarom raderoltetni. En is leirtam a sajat velemenyem. Van, hogy a 2 nem egyezik.
Quoth the raven, `Nevermore.'
528 levél
Válasz 12.05.25. 02:49 #7
Yourmom
Mind1, ugy is kimagyarazod, le irtam amit akartam, szoval szamomra vege a vitanak.
4187 levél
Válasz 12.05.25. 02:21 #6
Madrac
Nezd, ha azonnal talalunk 2 masik statot, ami sokkal hasznosabb, akkor de, kijelenthetjuk, hogy haszontalan.
Quoth the raven, `Nevermore.'
528 levél
Válasz 12.05.25. 01:58 #5
Yourmom
Jo de itt arrol volt szo, hogy a strength teljesen haszontalan a wd nek. En csak annyit irtam, hogy nem teljesen haszontalan, mert dob az armora. Azt nem mondtam egy szoval se hogy tobbet erne a vit nel vagy az intnel...
4187 levél
Válasz 12.05.25. 01:56 #4
Madrac
Ugyanannyi vit meg lehet 2 utestol is megment. Vagy ugyanannyi int megelozi azt az utest.
Quoth the raven, `Nevermore.'
528 levél
Válasz 12.05.25. 01:56 #3
Yourmom
Nem jatszottam a witch doctoral meg, igy ezt nem tudhattam. Viszont, ha talan egy utesel is kevesbe halsz meg, mar az is sokat szamit szerintem.
1614 levél
Válasz 12.05.24. 21:28 #2
rootshaper
én is vitality-re építek

összehasonlításnál pedig mutatja persze, ami rajtam van, viszont azt nem, hogy + vagy - mennyivel nő a sebzésem vagy a HP-m. tudom, ki lehet okoskodni de kényelem... ahol minden tök kényelmes, ott egy ilyen apróság nagyon sokat ront az összképen

ja és a mellék küldik, ja. a rejtett árusok felkutatása is jó móka még... néha elég jó loot is van náluk.
16067 levél
Válasz 12.05.24. 21:10 #1
david139
"Tetszett a cikked, viszont lenne hozza egy ket fuznivalom. A strength hasznos a witch doctornak is, mert + armort kap"

I lol'd. Azt még mondhatjuk, hogy az armornak van haszna wd-nak, nem sok ugyan, mert ha megütnek, akkor általában már ígyis-úgyis meghalsz, de a strengthet hasznosnak tartani, az egy kicsit merész Nagyon kevés armort ad, ilyen téren vitalityvel bőven jobban jársz, de legfontosabb az int. Öld meg mielőtt ő ölne meg téged alapon.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
528 levél
Válasz 12.05.24. 21:03
Yourmom
Tetszett a cikked, viszont lenne hozza egy ket fuznivalom. A strength hasznos a witch doctornak is, mert + armort kap. A masik pedig az aukcios haz, en nem tudom miert, lehet azert mert en az amerikai region jatszom. Viszont nalam ossze hasonlitja a targyaimat, az itemel amit meg akarok venni. Es itt csak az elso 2 napban nem lehetett belepni, azutan egyetlen egyszersem volt ilyen, pedig 24/7 be fent voltam, mert beteg voltam(Azert megis csak amerikaba tartozkodik a blizzard, valoszinuleg oda is koncentralnak eloszor, arra a regiora). A tobbivel egyet ertek, viszont lenne egy kerdesem, egy felevel ezelott diablo3.hu-n olvastam, hogy majd mi donthetjuk el hogy hogy legyen vege a jateknak, meg majd lesz beleszolasunk a tortenesekbe. Viszont, ilyen egyaltalan nem volt a jatekba, akkor az hoax volt, vagy csak egyelore nem tette bele a blizzard? Ja es a mellek kuldetesekrol, vannak, nem sok, de van. Ha jol emlekszem meg 4-5 olyan van, viszont abban igazad van hogy az rohadtul keves. Csak remelni tudom, hogy majd a kesobiekben bele teszik.
766 levél
Válasz 12.05.24. 21:03 #-1
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Diablo III (Ismertető)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.