Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Star Wars 1313

Star Wars: 1313

Star Wars: 1313
A legutóbbi Star Wars: 1313 cikkek, hírek
18839 levél
Válasz 13.04.03. 21:55 #47
Peace
Én is pont most olvastam... bekaphatják a brét, de tövig!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
97 levél
Válasz 13.04.03. 20:23 #46
Elkor1991
Még azért van remény, gameinformeren egyből jött olyan cikk is, hogy a fejlesztő csapat egyik tagja azt mondta, még menthető lehet a játék.
7786 levél
Válasz 13.04.03. 20:09 #45
Lovi Tommy
Hát ez...nagyon gáz. Pedig kezdtem bízni abban, hogy a Disney akár jó irányba terelheti a dolgokat...
10257 levél
Válasz 13.04.03. 20:09 #44
MattMatthew
+1
Szemetek...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6482 levél
Válasz 13.04.03. 20:05 #43
GustyX
Keep it simple: Fuck u.
Már csak hogy divatos legyek és angolul nyögdécseljek

Kár érte, bár a szívem nem hasadt meg. Egy esetleges Jedi Knight folytatás miatt viszont igen.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 13.04.03. 20:01 #42
balays82
Ugye ez csak egy elkésett áprilisi tréfa? Mondjátok, hogy az!
8617 levél
Válasz 13.04.03. 19:58 #41
davkar9
Vedd be tövig mikiegér!
Simple. Eternal. Beige.
18839 levél
Válasz 13.03.01. 17:48 #40
Peace
Star Wars 1313 törölve?

Nagyon nem örülnék, ha igaznak bizonyulna...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8617 levél
Válasz 12.08.24. 19:32 #39
davkar9
Fejlesztői videó

Nagyon szép, nagyon jó (bár még csak a várólista közepe táján csücsül), de nem értem ezt a alvilági közeget miért nem lehetett Nar Shadaara tenni, ha már egyszer az egész bolygón nyakig ér a mocsok (átvitt és szószerinti értelemben is). Vagy oké, ezerszer láttuk már (Kotor 2, Swtor, Jk3 ami kapásból beugrik de ez mégsem világháborús téma), de kérdem én miért nem lehetett inkább egy böszmenagy űrállomásra helyezni a történetet. Ha kijön biztos nem lesz már "fanyalgás" de egyelőre nem értem miért jobb egy jól ismert (ezek szerint mégsem) bolygóba ásott nagy lyuk az említett egyéb lehetséges helyszínek helyett.
Simple. Eternal. Beige.
8617 levél
Válasz 12.08.16. 21:06 #38
davkar9
Nem rossz, felét mondjuk már láttuk az E3on. Bár még mindig nem tudom, hogy lesz ez beszorítva a loreba.
Simple. Eternal. Beige.
6482 levél
Válasz 12.08.14. 20:19 #37
GustyX
Trailer.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
766 levél
Válasz 12.06.07. 13:07 #36
PC Dome
Új hír a játékról
Star Wars 1313 képek
Az Epic bejelentette, hogy a pletykák ellenére az új játék is az UE3 motort használja.
8617 levél
Válasz 12.06.05. 11:57 #35
davkar9
Ja, a technika alatt a hajó dizájnokra gondoltam. A #24-esben linkelt képen szereplő két TIE és az Imp shuttel alapján lőttem be a korszakot.
Simple. Eternal. Beige.
10257 levél
Válasz 12.06.05. 11:11 #34
MattMatthew
Technikai állapot az nem állandó az SW univerzumban? Ja, nem, bocs... volt egy nagy visszaesés az Infinite Rakatan Empire bukásakor.

Egyébként a hajó amin mentek engem is egy RS körüli időre emlékeztetett, az új trilógiában (I-III) voltak ilyen hajó designok. De a fejvadász biznisz felvirágzása is megalapozott érvnek tűnik.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8617 levél
Válasz 12.06.05. 11:06 #33
davkar9
Egyelőre semmi, technika alapján valamikor a RS után és a Vongok között játszódik. RS-NH közöttre szűkíteném, akkor virágozhatott az fejvadász üzlet, jedi vadászat, új államforma utáni kavar, stb.
Simple. Eternal. Beige.
10257 levél
Válasz 12.06.05. 10:57 #32
MattMatthew
Ha már ilyen grafikával lődözhetünk akkor nagyon rossz nem lehet! Engem az aggasztott, hogy az elmondások alapján csak Coruscanton fog játszódni, amit kicsit szűkösnek érzek, főleg az EU-hoz képest. Persze még így is egy bolygónyi területet lehet bevonni a játékba.

Sztoriról és játékmenetről még gyakorlatilag nem derült ki semmi. Láttuk, hogy kettőt lőtt meg hármat ugrott a karakter. Ebből még bármi lehet!

Filmekhez viszonyított időről lehet tudni vmi?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8617 levél
Válasz 12.06.05. 10:41 #31
davkar9
Itt van 3 részletben, kb 3 perc az egész.
1
2
3

Sajnos nem a fáradtág volt, ez tényleg nem ütött akkorát, mint szerettem volna. Viszont technikailag nagyon ott van. Láttátok amikor a huzat kiviszi a szikrákat?
Simple. Eternal. Beige.
10257 levél
Válasz 12.06.05. 10:37 #30
MattMatthew
Az a helyzet, hogy SW témakörben ha nagyon kényelmesek a fejlesztők akkor is nagy bevételre számíthatnak és ennek ellenére nagyon rossz játékot a témában nem nagyon adtak még ki.

Mintha TeCsőn lenne egy olyan videó is amiben kivágták a pofázásokat és csak az ingém részek vannak.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
18839 levél
Válasz 12.06.05. 10:27 #29
Peace
Mondjuk nem örülök, hogy a videó 80%-a pofázás volt, de nem lesz ez annyira rossz. Mondjuk abszolút semmi extra, és nagyon elmarad a többi áll leejtős címtől, amit most felsorakoztattak az E3-on, de egynek jó lesz.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
766 levél
Válasz 12.06.05. 09:15 #28
PC Dome
Új hír a játékról
Star Wars 1313 trailer
Végre videón az új Star Wars játék!
6482 levél
Válasz 12.06.05. 07:49 #27
GustyX
Gameplay.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
18839 levél
Válasz 12.06.05. 07:05 #26
Peace
Kíváncsi leszek nagyon...nekem a BH a mindenem, ezért is voltam hajlandó csak azzal játszani TOR-ban eleinte.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8617 levél
Válasz 12.06.05. 04:46 #25
davkar9
Oké, lejjebb vehetjük a lángot. A grafika állejtős, olyan mint egy interaktív CGI (kicsit "műanyagos" azért). Viszont ahogy elnézem a játékmenet pisztolyos force unleashed. Persze csak ~1 percnyi betekintőt lehetett most látni, holnap lesz teljes bemutató, de a bejelentéstől jobban rápörögtem mint most ettől.
Simple. Eternal. Beige.
8617 levél
Válasz 12.06.02. 11:32 #24
davkar9
De azon belül is új. Amúgy érdekes, egy ekkora lyukat eddig hogy nem vett észre senki?
Simple. Eternal. Beige.
7786 levél
Válasz 12.06.02. 10:47 #23
Lovi Tommy
Az expanded universumban tűnik fel
10257 levél
Válasz 12.06.02. 08:04 #22
MattMatthew
Nem mond semmit nekem sem.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
914 levél
Válasz 12.06.02. 03:30 #21
EnforcerHUN
Olvasom a fórumokon a hozzászólásokat és mind olyan hangvételű hogy: Azta, tényleg!?; nem mondod komolyan!; meg hasonlók, mintha az egy szent hely lenne. Most csak én vagyok a hülye hogy nem hallottam 1313-ról soha, vagy ez tényleg egy olyan nagy dolog lenne?!(Láttam mind a 6 filmet; a Clone Wars animációs sorozatot; meg játszottam jó pár SW játékkal is, de még említést se hallottam erről a helyről.)
(Congratulations!!!! You WINNER!!! (10 év letöltendő a Szegedi Csillagbörtönben) XDXDXD)(BF3:EnforcerHUN)(MW3:http://steamcommunity.com/id/Kill_Them_All1)
19402 levél
Válasz 12.06.01. 19:39 #20
sipec
8617 levél
Válasz 12.06.01. 19:34 #19
davkar9
Amúgy kíváncsi vagyok mikor jönnek a különféle középkori SW memek.
Simple. Eternal. Beige.
7786 levél
Válasz 12.06.01. 11:05 #18
Lovi Tommy
amúgy kár, hogy nem Star Wars 1713 lett a címe
@greg: csak a 66-os parancsot ne!
3007 levél
Válasz 12.06.01. 11:05 #17
gregmerch
Nem volt az, megmenekültél ! Az viszont egyenesen sértő, amit az Endor kapcsán kérdeztél/feltételeztél a SWEVI-tal kapcsolatban... Végül is csak elküldöm hozzád Cpt. Codyt ...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
7786 levél
Válasz 12.06.01. 11:02 #16
Lovi Tommy
bocs, nem tekintettem spoilernek, mert ez kb semmit nem mond el róla mintha azt mondanám, hogy az Endor benne volt a Star Wars 6-ban, és csatáztak ott (remélem ez nem volt spoiler )
De ha tényleg durva spoiler volt, akkor sajnálom
3007 levél
Válasz 12.06.01. 10:52 #15
gregmerch
Most olvasom, úgyhogy
1. nem tudom, ott még nem tartok
2. köszi a spoilert x-D
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
7786 levél
Válasz 12.06.01. 10:42 #14
Lovi Tommy
igen-igen, bocsánat
de a kölkök eltévedését jól mondtam, ugye?
8617 levél
Válasz 12.06.01. 10:30 #13
davkar9
Jó, hát én a számokig nem mentem le. Coruscant, böszme nagy bolygóváros, a röpködő autók (vagy lentebb lévő "utak"), ködösebb-mocskosabb rétegek, ilyesmi környezetet képzeltem magam elé a filmek alapján. Hétfőn kiderül milyen magasan - vagy mélyen - leszünk.
Simple. Eternal. Beige.
3007 levél
Válasz 12.06.01. 10:00 #12
gregmerch
Úgy érted, Thrawn keze duológia?!?
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
486 levél
Válasz 12.06.01. 09:58 #11
gonosz
Ha azt írják hogy "from the core of the planet",akkor ez rohadt mélyen lesz.
Igaz,nem tudom hogy mi számít egy szintnek,vagy mekkora sugarú Coruscant (gondolom kb. Föld méretűnek kéne lennie),de ez alatt "csak" 1312 szint van.
Gondolom a maghoz közel azért nem építenek,tegyük fel hogy a magtól 3000 km-re ástak még csak le.Legyen 1 szint 1 km magas.Akkor van 3372 km mélyen van az 1. szint,és 3372-1312=2060 km mélyen az 1313-as.Persze ez csak akkor ha a Coruscant kb. Föld méretű és 1 szint=1 km...
Ha meg a mag közepéig építettek akkor az egészet el kell tolni 3000 kilométerrel.
Ui.:Most néztem csak meg,lusta vagyok átszámolni:a Coruscant átmérője 17 714 km,akkor a sugara is nagyobb,tehát nagyobb mint a Föld egy picit.
Ui2ersze mindez csak akkor igaz ha a GT-s kiírás miszerint a magtól van 1313 szintre is igaz,nem pedig a felszíntől.
In the grim darkness of the far future there is only war.
7786 levél
Válasz 12.06.01. 09:45 #10
Lovi Tommy
Jaja azon a szinten már csak kb ilyen elhagyott takarítórobotok meg a hajléktalan "sw-megfelelői" élnek (ld. Thrawn-keze trilógia, mikor elvesznek a Skywalker-kölkök)
8617 levél
Válasz 12.06.01. 09:32 #9
davkar9
Oh, fail.
Simple. Eternal. Beige.
3007 levél
Válasz 12.06.01. 09:31 #8
gregmerch
Huhh, sorry, no offense !!!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
10257 levél
Válasz 12.06.01. 09:28 #7
MattMatthew
Level 1313, a subterranean metropolis within the planet of Coruscant

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10257 levél
Válasz 12.06.01. 09:27 #6
MattMatthew
Mintha kiveséztek volna...

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8617 levél
Válasz 12.06.01. 09:27 #5
davkar9
Igen? Én a GT-s videó alapján tájékozódtam és ott úgy van írva, hogy "level 1313 is 1313 levels from the core of the planet". Mivel Coruscanton leszünk és ott az épületek a felhők fölött vannak 2 emelettel ezért gondoltam, hogy a 1313 az már elég magas. Bár ha meg azt vesszük, hogy a legmagasabb pont mondjuk 1313 + pár ezer akkor tényleg a mélyben.
Simple. Eternal. Beige.
3007 levél
Válasz 12.06.01. 09:23 #4
gregmerch
"Fénykard nélkül csak kibírjuk."

A SWtOR remekül példázza, hogy bizony ki lehet bírni fénykard, és mindenféle jedi-trükkök nélkül egy SW játékot !

"Bár egy csempészes történetnek talán jobban örülnék..."

Szintén az SWtOR-ban indíthatsz csempész karaktert is.

"Grafika meg mára már sztem kevéssé számít, vagy csak az én igényeim kicsik."

Egy bizonyos színt felett egyetértek evvel, de azért mégis csak 2012-t írunk!

i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
10257 levél
Válasz 12.06.01. 09:20 #3
MattMatthew
Remek! Bár egy csempészes történetnek talán jobban örülnék, ez is remek lesz.

Fénykard nélkül csak kibírjuk. Grafika meg mára már sztem kevéssé számít, vagy csak az én igényeim kicsik.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
5454 levél
Válasz 12.06.01. 09:18 #2
Dino
És a hírünk a játékról: Star Wars: 1313
Amúgy pontosítanám a topicnyitód: nem magasan, hanem a mélyben leszünk, a bolygó felszíne alatt van a Level 1313.
8617 levél
Válasz 12.06.01. 09:11 #1
davkar9
Húhú, új SW játék készül. Na semmi Erő, vagy fénykardozás (ó, ha egyszer jönne a Jedi Knight 4... ), ezúttal egy fejvadász bőrébe bújunk. A concept art alapján valamikor a régi trilógia idején (+/-), főként (csak?) Coruscanton játszódik majd (innen a 1313, ilyen magasan szinten leszünk). TPS lesz és technikailag topon lesz a cucc, mivel az ILMes arcok is beszálltak a fejlesztésbe. Az Avengersben használt motion capture eljárás, amivel létrejött a Hulk, kerül bele a játékba is (ingame arc emiatt elég élethű, izzadhat a LA Noire?). Hétfőn lesz már gameplay bemutató is.

Érdekes, odakészítem a várólista mellé. GTTV-s ízelítő 1:30-4:10 között.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.