Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dishonored

Dishonored

Dishonored
A legutóbbi Dishonored cikkek, hírek
4681 levél
Válasz 15.09.13. 19:26 #134
Christoph
Ez szerintem attól függ, hogy a DLC-t tudod-e steamen aktiválni. Ha nem nyilván esélytelen steamen keresztül játszani, egyébként meg steamen tudtommal nincs jelentősége a könyvtárba bekerült játékoknál, hogy hol vetted őket.
6479 levél
Válasz 15.09.13. 19:10 #133
GustyX
A steamen vásárolt alapjátékkal kompatibilis-e a dobozosan vásárolt DLC?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
31872 levél
Válasz 15.09.11. 20:25 #132
Creativ3Form
Hát én nagyon sajnálom, hogy az FPS nem a te műfajod, mert sztem ez a Dishonored egy kicseszett jó FPS lett. Ha jól emlékszem, akkor négyszer toltam ki, és a nemrég az új generációs konzolokra kiadott, felújított változat meghozta a kedvem az újrázáshoz. Csak hát közbe jött az Until Dawn meg a Mad Max.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
114 levél
Válasz 15.09.11. 16:53 #131
sluq
Megtudlak érteni, hasonlóan érzek én is Persze van 1-2 fps, amit kijátszottam, és nagyon tetszett, de sokkal jobb, ha teljes fizikai valójában ott van a karakter, akit irányítok.
1556 levél
Válasz 15.09.06. 22:43 #130
Aribeth
FPS, nem FPS: több tucatnyi ilyen vitafórumot lehet találni rühellők és semleges/imádom a műfajt emberek között, nem kívánom áthozni ide őket, és csak két megjegyzést tennék még hozzá. Van, aki azt mondja, hogy ezzel a nézettel tud a legjobban elmerülni egy játékban. Én abba a típusba tartozok, akik szeretik, ha van egy arccal, testtel rendelkező hős, akit irányíthatnak, ezért számomra nagyon-nagyon személytelen, megható Bioshock lezárástól függetlenül. Legfeljebb az enyhít rajta, ha van egy tonna átvezető jelenet, amiben a főszereplő is arcot kap.
Olcsóság: az egyértelmű, hogy egy-egy jobb FPS-be sok pénz, energia és kreativitás kerül. Mégis, kívülálló, nem játékfejlesztő laikusként még mindig egyszerűbbnek tűnik "csak" a környezetet és a többi szereplőt megalkotni, és a képernyőhöz szegezett két kézzel ugrálni egyik platformról a másikra, mint pluszban felépíteni hozzá egy normálisan mozgó karaktert is, akit ráadásul az átvezető jelenetekbe is tisztességesen be kellene építeni. És akkor még mellé el lehetne gondolkodni a szinkronon is, mert újabban kevés a kussoló főhős. De nyilván nem feltétlenül költséghatékonyságból készül egy-egy játék FPS nézetben, hanem azért, mert eleve van egy nagy, fizetőképes rajongótábor, akik pont ezt igénylik, és akik közül páran lehet, hogy pont a TPS-től kapnak hidegrázást. Mindenesetre biztos tovább tart a fejlesztés, ha egy tisztességes tps/fps váltást is bele akarnak tenni.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 15.09.06. 22:01 #129
Aribeth
Az Emilyt kimentős küldetésig (House of Pleasure) eljutottam, ahogy a wikin elnézem, ez az alapkampány harminc-negyven százaléka lehet. A statisztikám sajnos gyenge volt, pedig úgy indultam neki, hogy akkor én leszek a másztör ászászin, a helyi Altair, aki árnyékként suhan fedezéktől fedezékig, de gyakran lebuktam a lopakodással (leginkább akkor, amikor meg kellene szorongatni az ellen nyakát), és verekedhettem ki magam a pácból. A speciális képességek viszont tetszettek.

GustyX: Látszik, hogy a Bethesda által fejlesztett vagy forgalmazott, leginkább éltetett játékokat újabban csak megveszem leárazáskor, de idő hiányában még nem nyúltam hozzájuk. A Skyrimnál is meglepett, hogy van first person nézete (de ott átállítható, ahogy hallom), mert RPG-ben nagyon nem ehhez szoktam. Ha jobban belemászok a dolgaikba, akkor nyilván tudtam volna, hogy a cégcsoport alapvetően erre a nézetre szakosodott már az ősidők óta. Ennyi. Nagy tragédia nem történt, a játék legálisan az enyém, nem is került sokba, ismét adtam egy esélyt az fps-nek, jól mutat a Steam könyvtáramban meg a polcon, max titeket idegesítettelek.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
2087 levél
Válasz 15.09.06. 21:00 #128
Shadowguard
Meh... Gondoltam kicsit nosztalgiázok (ha már beszélgettünk róla) és felteszem megint, erre sikerült belefutnom egy bugba, csak azért, mert kinyitottam egy kaput amit nem kellett volna... Mentésem persze nincs, csak a küldetés elejéről és a fene se kezdi újra... Ennyit erről
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
6479 levél
Válasz 15.09.06. 20:57 #127
GustyX
Aribeth: arra írtam, mert ez bizony tényleg óriási figyelmetlenség, vagy nem is tudom minek lehet ez nevezni. De azért az FPS-ről írt véleményedre is lehetne egy hasonló képet tenni. A játékot meg hagyd a francba, ha az FPS zavar, akkor ennyi volt. Nincs az a történet, hangulat, ami miatt megérné szenvedni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3211 levél
Válasz 15.09.06. 20:42 #126
Raistlin666
Most fejtette ki, hogy az FPS mint műfaj nem az ő asztala. Innentől annyi értelme van győzködnöd, mint egy anorexiást a kulináris élmények szépségéről...
4133 levél
Válasz 15.09.06. 20:41 #125
gothmog
Ha jól rémlik, akkor én voltam a bűnös a rábeszélésben. De nincs bűntudatom, mert kivételesen eltalált hangulatú, nagyszerű játék! Némi pihentetés után tessék vele tenni még egy próbát! Ha eljutsz addig, amikor elmehetsz Corvo első igazi küldetésére (már a maszkos formában), akkor rá fogsz érezni (és akkor fog előtárulni a játék igazi hangulata is), és szerintem nem fog már zavarni az fps stílus sem.
Endure. In enduring, grow strong.
10254 levél
Válasz 15.09.06. 20:24 #124
MattMatthew
Azért egy szürke őszi estén tegyél vele még egy próbát, mert tényleg kevés ilyen zseniális hangulatú játék szaladgál mostanában. Hátha később jobban magával ragad!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 15.09.06. 19:43 #123
Aribeth
A mai napra felrajzolom a homlokomra, hogy láma.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3211 levél
Válasz 15.09.06. 19:31 #122
Raistlin666
Felülni a "hájpvonatra" egy dolog. De hogy Te ráadásul bekötött szemmel tetted! Na az gáz!
1556 levél
Válasz 15.09.06. 17:45 #121
Aribeth
Mindenesetre kösz mindkettőtöknek a tippet, sajnos már kipróbáltam.
Mindegy, legközelebb nem ülök fel a hájpvonatra, hanem épeszű vásárlóként először utánanézek, hogy mibe ugrok fejest.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 15.09.06. 17:38 #120
Aribeth
Ha az a problémád, hogy nem néztem utána előzetesen, hogy milyen nézetű, akkor még esetleg oké (talán láma voltam, de a játék típusából kiindulva nem ez szokott a jellemző lenni, na meg aki a legjobban ajánlotta, azt se nagyon láttam még FPS-ért rajongani), ha az, hogy egyéni ízlésficam alapján ritka elbaszott, randa, nehezen irányítható, személytelen és olcsójános koncepciónak tartom az FPS-eket, az FoV-vel való trükközés ellenére is, akkor hanyagold a beszólogatást.
A játék ettől még biztos remek, de eleget próbálkoztam a Bioshock összessel, Alien Isolationnel meg a hasonszőrű testvéreikkel ahhoz, hogy tudjam, hogy nem az én világom.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10254 levél
Válasz 15.09.06. 17:23 #119
MattMatthew
+1 amit GustyX mondott: a FoV alapból botrányosan kicsi, újrajátszásnál én is majd leestem a székről, hogy az igáslovaknak is nagyobb látóteret biztosítanak még az állatvédelemre kisebb figyelmet fordító környékeken is.

Ha Corvo csuklója látszik akkor kb jó volt nekem, de próbálkozz, hogy neked hogy esik kézre/szemre a dolog.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6479 levél
Válasz 15.09.06. 17:03 #118
GustyX
Ööööö....
Vedd lentebb a field of view-t, hátha jobb lesz.
A konzolos mérték engem is beteggé tesz.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1556 levél
Válasz 15.09.06. 16:43 #117
Aribeth
Tavaly megvettem a GOTY edisönt minden DLC-vel, és most végre fel is telepítettem. Rögtön a telepítés után jött a hidegzuhany, hogy ez FPS nézetű (a fene sem gondolta volna), de gondoltam, adok neki egy esélyt, mert steampunk, meg settenkedés meg képességfejlesztés meg mifene. Másfél napig bírtam. Végleg bebizonyosodott, hogy menthetetlenül allergiás vagyok az FPS nézetre, gyakorlatilag fizikai rosszullétet okoz, ahogy egy kis ablakon keresztül kukkolva próbálom felfedezni a környezetemet.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10254 levél
Válasz 15.09.04. 06:37 #116
MattMatthew
Hát, olyan brutálisak a kill animációk és olyan kreatív módokon lehet kivitelezni, hogy az a 10 az nagyon kevés! Rambo végigjátszás jöhet!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6479 levél
Válasz 15.09.03. 23:53 #115
GustyX
Done. Beszarás és bánom, hogy nem szereztem be megjelenéskor (pedig lenne egy fasza steelbookom hozzá).
Összesen 10 embert öltem meg, ebből 1 civil, amit nem is értek.
Várom nagyon a 2. részt.

Viszont a vége nyitva hagyott pár kérdést.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10254 levél
Válasz 15.09.03. 09:39 #114
MattMatthew
Nincs hatással az alap a DLCkre, de ott is működik a Chaos System, ott is több befejezés van.
Rambóban az a"baj", hogy a lopakodáshoz képest nagyon rövid. Egy-két délután alatt végig lőheted és kaszabolhatod magad az egészen.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
2087 levél
Válasz 15.09.03. 09:23 #113
Shadowguard
Azt a három embert el is lehetett kábítani (kettőt biztosan, a harmadikhoz úgy emlékszem már nyílvessző kellett, mert észrevett) Arra gondoltam, mikor elküldött a sörfőzdébe, hogy fertőzzem meg a banda gyógyitalát. Gyakorlatilag nem öltem meg senkit, de eléggé megártott az ottaniaknak a "látogatásom". Egyébként meg altatóvessző mindent megold. Volt, hogy én is csak azzal tudtam elkerülni a felesleges halálokat.
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
6479 levél
Válasz 15.09.03. 09:09 #112
GustyX
Rongyos mama esetében mire gondolsz? Első találkozáskor mikor meg kellett menteni?
Eddig belegondolva 3 embert öltem meg a fenti esetben, kettőt meg mikor egy járókelőt mentettem meg "banditáktól".
De már csak(?) az tuolsó fejezet van hátra.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2087 levél
Válasz 15.09.03. 09:03 #111
Shadowguard
Amatőr Én első végigjátszásnál egyetlen embert sem öltem meg (közvetlenül legalábbis, a Rongyos mama küldetése szerintem okozott néhány halálesetet) Néha kicsit macerás volt, főleg amikor sok volt a patkány némelyik pályán és folyton cipelhettem ide-oda a hullákat.
Rambós végigjátszás annyira nem szórakoztató (na jó, a kapukat/tornyokat átdrótozni az), bár néha vicces beszólásokat kaptam Viszont érdekes, mert ott kétféle befejezés van, az egyik ki is zárja a folytatást.

Amennyire én láttam, az alapjáték és a DLC között nincs kapcsolat, de azt csak egyszer toltam végig, szóval lehet tévedek
...az élet álom, az álom halál, a halál megváltás, a megváltás élet...
6479 levél
Válasz 15.09.02. 21:15 #110
GustyX
A két sztori DLC-ben is az alapjátékhoz hasonló: kevesebb kill, jobb befejezés. Több kill, rosszabb befejezés. Az alapjáték hatással van a DLC-kre?
Még az alapot tolom, de a DLC-ket is beszerzem mindenképpen. Meg kivételesen ismét végigviszem majd a játékot, de akkor már rambósan, most is úgy lenne igazi kikapcsolódás, de első körben a jó véget akarom. Most tartok a húdebitangpusztulatosanóriásinagycsavarnál, de eddig csak 2-4 embert öltem meg.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10589 levél
Válasz 13.12.22. 19:40 #109
Dark Archon
Régebbi helyszínekre sehogy nem lehet visszamenni? Pl. első küldetésnél, mikor ki kellett nyírni valami fószert, nem tudtam megszerezni egy csonttalizmánt, mert megszállás képesség kellett hozzá. Most, hogy van olyan képességem, egy másik küldetés keretein belül vissza kellett mennem a városba (ikrek megölése), de mintha nem ugyanaz lenne, nem találok vissza oda, ahol az előző küldetésben a csónakos felvett.

Nem lehet visszavitetni magamat a csónakossal oda, ahol már jártam? Térkép vagy valami tényleg nincs?
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
10984 levél
Válasz 13.12.10. 17:02 #108
VodevilX
OFF
Kéne már egy jó kis WW2 is újra.

Én is megvettem pár hónapja, aztán azóta se néztem felé, de 1000-1500 pénzért nem volt pénz az alap. Bár a dlckből már megjöttem, azért kár hogy nincs steamen valami kedvező árú goty upgrade, ahelyett teljes áron kelljen megvenni mindenestől... Na majd jövő ilyenkor
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6479 levél
Válasz 13.12.10. 13:44 #107
GustyX
Modern Warfare.

Nem volt túl nehéz, mivel az elmúlt időszakban szinte csak ilyen témájú FPS-ek jelntek meg

Egyre inkább hajlom a vételre. Na majd steam salen.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10254 levél
Válasz 13.12.10. 11:16 #106
MattMatthew
MW?
A FoV-re még kv előtt is sikerült rájönnöm, de ezzel még most sem boldogulok.

Egyébként tessék szépen kipróbálni, aztán jól el fog kapni a hangulata! És mindenképp lopakodósan próbáld meg az első körben (így mókásabb és nem 6 órás darálás, mintha ajtóstul mennél).
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6479 levél
Válasz 13.12.10. 09:30 #105
GustyX
De nem is a Googlet linkelted, hanem a YouTube-ot!

Ez így egyszerűbb. Meg a reményt adjuk meg magunknak és másoknak is, hogy a segítőkészség még nem halt ki belőlünk és irányítjuk át a kérdezőt a legnagyobb (legahasznosabb) keresőoldalra.

Így már másabb.

Köszi!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10589 levél
Válasz 13.12.10. 09:02 #104
Dark Archon
Emlékeim szerint van, sőt, Google
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
6479 levél
Válasz 13.12.09. 21:44 #103
GustyX
Kezdek szemezgetni a játékkal, jó lenne már azért egy kis MW mentes FPS is.
De ahogy nézegetem a teszteket, kezdek szédülni. Van FoV állítás???
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8608 levél
Válasz 13.09.08. 18:29 #102
davkar9
Vaaagy magad mész a tartalma után és utána adod át a kódot Slackjaw-nak.
Simple. Eternal. Beige.
5240 levél
Válasz 13.09.08. 15:39 #101
Pras
Nos, igen.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10254 levél
Válasz 13.09.08. 15:16 #100
MattMatthew
Vaaagy, átatod a kódot Slackjaw-nak és magad mész a tartalma után.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
5240 levél
Válasz 13.09.08. 00:33 #99
Pras
Nagyon szívesen!
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
14642 levél
Válasz 13.09.08. 00:15 #98
Razor03
Köszi a segítséget, irány a Golden Cat!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
4187 levél
Válasz 13.09.07. 23:54 #97
Madrac
A kod minden vegigjatszasnal mas, de nem olyan tul sok lehetoseg van. Ha gondolod vegigprobalgathatod amik a commenteknel vannak, de a jatekban is megtudhatod.
Quoth the raven, `Nevermore.'
5240 levél
Válasz 13.09.07. 23:54 #96
Pras
Artist...? Bunting, ugye? Ő a széf kódját, ha jól emlékszem, akkor adja meg, amikor a Golden Catben némi delejjel megpirítod. Ezt követően az információt vagy átadod Slackjaw-nak egy kis szívességért cserébe; vagy magad mész a tartalma után.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
14642 levél
Válasz 13.09.07. 23:46 #95
Razor03
Most az artist házában vagyok, és találtam egy széfet. Mellette egy kis láda, amin 167 a számkombináció, de valamiért nem fogadja el, a házat meg 125x átnéztem és sehol sincs más lehetőség. A neten olyan kódot használnak, ami más széfekhez volt jó. Nektek sikerült jó kódot találni, vagy inkább írjam be azt ami a youtube-os videóban is volt? (696, 686, 879, 138, 656)
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 13.09.02. 19:28 #94
Razor03
Köszi a választ, akkor megyek is tovább.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
4133 levél
Válasz 13.09.02. 19:13 #93
gothmog
Ha jól emlékszem, akkor a "mágikus" képességeidet gátolja. Itt még semmi funkciója, csak kvázi bemutatásra kerül a szerkezet. Szembesülhetsz a létével, megtudhatod, hogy létezik ilyen szerkezet is. (Aminek nyilván nem örül a mágiát használó egyszeri bosszúálló...
Ám később lesznek olyan ellenfelek, akik ilyen "zenedobozokat" működtetve járkálnak. Ott majd résen kell lenni, mert a hatóterületükön belül annyi a spéci képességeidnek.
Endure. In enduring, grow strong.
14642 levél
Válasz 13.09.02. 18:18 #92
Razor03
Ezzel mit kell kezdeni? Beindítom de csak dorombol.

Amúgy IMÁDOM ezt a játékot!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
10254 levél
Válasz 13.08.22. 12:09 #91
MattMatthew
Új DLC-t tolja vki? Milyen?
Mintha azt írták volna, hogy használja a korábbi mentéseket. Ha több végigjátszás van, egyikben Daud meghal, másikban él akkor mi a szitu, melyiket használja?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10984 levél
Válasz 13.08.14. 22:44 #90
VodevilX
Deus Ex volt kb ilyen, hogy ha lopakodni akartál, akkor minimális fennakadással szinte csukott szemmel megtehetted.
Ezzel még az a baj, hogy érdekelne, de most már várok és majd beszákolom én is valamikor, ha lesz egy complete pack mindennel.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8608 levél
Válasz 13.08.14. 22:41 #89
davkar9
Hát gyerekek ez valami eszméletlen jó játék lett! 19 órával zártam, low chaoson. Teljesen meg voltam elégedve ezzel a kis összefoglalóval a végén (sokadjára: csupán csak ennyit vártam volna a Mass Effect 3 végén is...). Szerencsére nem pottyant senki a vesztébe így meglett a clean hands acsi. Lopakodósokat útközben elbuktam valahol (illetve már az első küldinél), majd a 3. végigjátszásra újra megpróbálom. Kíváncsi vagyok a high mennyivel másabb. Nagyon tetszett, hogy a játékstílustól függően tényleg teljesen eltérő élményeket kínál a játék. Ez a lopakodás bejött, igaz néha úgy éreztem, hogy már csak a nagy nyilak hiányoznak, hogy merre kell mennem, annyira adták magukat az útvonalak.

Azt hiszem vissza kell vennem az év játéka díjat party rambótól.
Simple. Eternal. Beige.
8608 levél
Válasz 13.08.12. 21:09 #88
davkar9
Flooded district

SPOILER
Na kösz szépen... Mondjuk nem volt nagy meglepetés, nem kellett volna olvasgatnom a kapitány naplóját. Ez így most elég cikis, "főg*ciket" ölés nélkül iktattam ki, a cimbiket viszont most kedvem lenni nyakon vágni
Simple. Eternal. Beige.
4133 levél
Válasz 13.08.12. 19:35 #87
gothmog
A véletlenszerűen megjelenő (ide-oda mászkáló) patkányrajok felzabálják a leütött (eszméletlen) emberkéket. Voltam már szemtanúja ilyennek a játékban. Onnantól kezdve mindenkit konténerekbe vagy magaslatokra raktam. Nem hagytam többet senkit a földön fekve.
Endure. In enduring, grow strong.
8608 levél
Válasz 13.08.11. 19:18 #86
davkar9
Hát a fene se érti ezt. Kupi után megkaptam a lopakodós acsit holott ugyanúgy volt 2 megtalált test, a teleportálós jómadarak a háztetőn pirosan rámvillogtak (úgy kellett lelődöznöm őket nyugtatóval). Lesz itt még meglepetés a játék végén.
Simple. Eternal. Beige.
8608 levél
Válasz 13.08.09. 19:46 #85
davkar9
Óhogyazarohadt... Campbell főg*ci, 4 órát tökölök vele erre valahol a játék közben csak fölfedeztek. Visszatöltés is számít vagy mi? Találtak két testet, esetleg ez? Amúgy volt pár érdekesség, építettem egy kisebb halmot az emeleti őrökből mire a legfölső ember rejtélyes módon mindig eltűnt. Végigjátszás után van valami űbertápos new game+ a megszerzett fejlesztésekkel? Mert úgy látom itt a legbiztosabb módszer az ha végigpatkánykodom az egész pályát. Na mindegy, clean hands acsi még összejöhet.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.