Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dishonored

Dishonored

Dishonored
A legutóbbi Dishonored cikkek, hírek
8624 levél
Válasz 13.08.09. 16:10 #84
davkar9
Összefutottam Lena Headeyvel. A karakter modelljének sajnos nem jár szívecske.
És ha már szívecske, az most tényleg senkit sem zavar ha úgy beszélgetünk, hogy egy fogaskerekekkel teletömött szívet tolok az arcukba? Oké plusz ott a tőr. Le lehet szúrni a baráti karaktereket it? Mögéjük sétálok kihallgatni a lelküket a szívvel mire a játék nagy boldogan felajánlja a nyaknyiszálós ikont... Rá kellett kötnöm a mutatóujjam az egérgörgőre, hogy még vletlenül se legyen baleset.
Simple. Eternal. Beige.
10258 levél
Válasz 13.08.09. 15:35 #83
MattMatthew
Patkányokban nem vagyok biztos. Egy alkalommal szinte biztos voltam benne, hogy hagytam egy embert a földön és legközelebb már nem volt ott. Többnyire csak elkábítottam az embereket, de mondjuk lehet, hogy ez éppen egy szerencsétlenebb sorsú volt.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
14264 levél
Válasz 13.08.09. 12:06 #82
balays82
Egészen biztosan megölheti. Én is egy magasról lezuhanó őr miatt buktam el az ölés nélküli végigjátszásomat, pedig csak el akartam altatni.

szerk:

Jól van, úgy látszik, nem egyedi eset az enyém.
5241 levél
Válasz 13.08.09. 12:03 #81
Pras
Igen, sajnos figyelni kell erre is, mivel a vízben megfulladnak, és azt is a számládra írják. Amúgy akkor már jobb a vízben hagyni, ott a halak eltüntetik a hullát.

Én a ghost / nincs gyilkosság végigjátszásomon jártam úgy, hogy a végkiértékelésben EGYETLEN embert öltem meg valahol, de máig nem tudom, hogy hol és hogyan. Arra emlékszem, hogy egyszer altatóvesszővel elkaptam egy fószert egy háztetőn, ő meg úgy döntött, hogy nem befelé-, hanem kifelé dől, így aztán két másodperc elegáns zuhanást követően eltaccsant az útburkolaton. Ez is killnek számított.
Amennyire tudom viszont, legalább a patkányok nem bántják az eszméletleneket. Azt mondjuk nem tudom, hogy a megidézett raj sem cseszegeti-e őket.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10258 levél
Válasz 13.08.09. 10:42 #80
MattMatthew
Akkor esélyes, hogy meghalt. Legkésőbb a pálya végén kiderül. Bár ez lehet, hogy nem sok segítség.

(Azt megnézheted, hogy a kardod véres-e. Mert annak a kinézete is összefügg a káosszal, bár nem biztos, hogy ennyire.)
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8624 levél
Válasz 13.08.09. 10:31 #79
davkar9
Az is ment a kosárba. Nem szeretem a dlcket, de hát leárazva nem volt olyan vészes az összeg. Na meg hát ha a tartalom/játékidővel nincs baj (igen, téged nézlek Bioware...) akkor azért be lehet vállalni ezeket a plusz tartalmakat.

Kérdés a lopózáshoz: a környezet megölheti az őröket? A csatornában az egyiket megöleltem, nem vettem föl, mire ő fejjel előre belepottyant a vízbe. Kihúztam, mégse legyen már szem előtt, viszont utána nem láttam az (eszméletlen)-t kiírva amikor ránéztem.
Simple. Eternal. Beige.
10258 levél
Válasz 13.08.08. 21:20 #78
MattMatthew
Az elején én is terveztem ezt a módszert, de nem volt türelmem hozzá és minden embernél visszatöltögetni meg kicsit csalásnak éreztem volna. Azért osonkodva toltam és ha a szükség úgy hozta akkor öltem (amikor épp megfordul egy őr amikor közelítesz felé) de így is alacsonyan lehetett tartani a káoszt.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
5241 levél
Válasz 13.08.08. 20:51 #77
Pras
Ha tetszik a világ, őszintén tudom javasolni még majd a Knife of Dunwall DLC-t. Már kizárólag az első pálya megérné azt a pénzt...
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
8624 levél
Válasz 13.08.08. 20:49 #76
davkar9
Steam akcióban passzoltam, vasárnap viszont újra le volt árazva, mondom egye fene, ment a kosárba. Nem rossz, nem rossz, nemrég osontam ki a börtönből. Látom már, hogy sok bajom lesz a játékkal, mert úgy döntöttem rárepülök a nem vesznek észre/nem ölök meg senkit acsikra (pedig a Metro LLhez hasonlóan ezek a legények is olyan boldogan tartják a nyakukat egy kis nyiszálásra). Első 10 percem ráment mire rájöttem, hogy lehet megölelni az őröket, feltételeztem, hogy bal ctrl aztán egérgomb, hát nem, nyomva kell tartani. Ezután gyorsan belejöttem és egy óra után sokkal jobb az élmény, mint a Borderlands 2 esetében.

Az első lánc megmászásnál az jutott eszembe, hogy nagyon itt lenne már az ideje egy Dark Messiah folytatásnak.
Simple. Eternal. Beige.
944 levél
Válasz 12.11.16. 14:01 #75
Lord of Destruction
agressziv kismalac
hands into a fist,static in my head.now i'm sitting face to face with loneliness... - by Finch
18846 levél
Válasz 12.11.16. 09:52 #74
Peace
Totális káosszal sikerült befejezni, mert kicsit zabos lettem a fordulópontnál, és onnantól mindenkit legyilkoltam, akit értem. Bosszúm beteljesedett, és a végkifejlet is elég komor lett ennek köszönhetően. Megnéztem a jóféle befejezést is gyorsan, de az annyira nem tetszett. A lényeg, hogy egy igazán üdítően kellemes játék volt, kitűnt a sokaságból, ezidáig az idei top 3-ban benne van.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5241 levél
Válasz 12.11.15. 21:42 #73
Pras
Hja, értem!
Akkor úgy tűnik, szimplán nem használok annyi slotot.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
944 levél
Válasz 12.11.15. 21:28 #72
Lord of Destruction
igen, de egy ido utan nincs mar "create new save" opcio, de ha letorlok egy regebbi mentest ujra megjelenik.
hands into a fist,static in my head.now i'm sitting face to face with loneliness... - by Finch
5241 levél
Válasz 12.11.15. 20:40 #71
Pras
Öööö... fix?
Akkor... én rossz játékot vettem, tisztelettel. Nekem szépen és egyszerűen megjelenik a gördítősáv, ha túlmegy a képernyőn a mentések száma.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
944 levél
Válasz 12.11.15. 19:31 #70
Lord of Destruction
a mentesek tenyleg furcsan mukodnek, nekem is neha eltunik egy mentesem.
igy PC-n irto irritalo ez a konzolos dolog, hogy fix szamu mentes slot van, s az meg csak bonusz, hogy ilyen cseleket is csinal. de amugy tul jo dolgunk van, ha ez a legnagyob baj
hands into a fist,static in my head.now i'm sitting face to face with loneliness... - by Finch
18846 levél
Válasz 12.11.15. 19:05 #69
Peace
Most ellőttem mindenemet és átmentem terminátorba, mert azt hittem, hogy a régens lorddal véget ér, erre bumm.... Na sebaj. Meglátjuk hogy folytatódik a kaland.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31909 levél
Válasz 12.11.15. 16:19 #68
Creativ3Form
Na, akkor huh.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
18846 levél
Válasz 12.11.15. 16:10 #67
Peace
Valami hirtelen ötlettől vezérelve megnyomtam az F9-et, és betett a küldetés majdnem legvégére, szóval nem kellett előröl az egészet, de rendesen leizzadtam.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31909 levél
Válasz 12.11.15. 14:13 #66
Creativ3Form
És chekpoint mentésed sincs?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
18846 levél
Válasz 12.11.15. 11:36 #65
Peace
Most nem gyengén felment a pumpa!!! 8.-án játszottam vele utoljára. MEgmentettem Emily-t, és gyönyörűen kipucoltam az egész pályát, nem kevés időm ment el vele. Erre nincs meg a mentés. A küldetés elejére dob vissza. Pedig elmetettem, mikor visszaértem a kislánnyal.......
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
15994 levél
Válasz 12.11.14. 15:45 #64
ufodani
Határozottan és egyértelműen : Év gém !
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
18846 levél
Válasz 12.11.14. 15:04 #63
Peace
És pont ez az egyik ok, amiért hihetetlenül megtetszett. Egyedi, izgalmas, lebilincselő. Imádom az ilyen játékokat, ahol vannak mellékküldik, élvezet felkutatni az összes rejtette zugot, és felszedni mindent, fejleszteni lehet, és nem mellesleg, ritka jó az egész hangulata. Pont ez az, amit keresek. Számtalan AAA kategóriás játék lett kukázva nekem az elmúlt 1,5-2 évben az első fél óra után, de jó látni, hogy nem halt még ki belőlem a játékok iránti szenvedély, csak a megfelelőekre kell várnom. És így legalább megkönnyebbültem, hogy nem hiába költöttem most 13k-t a kártyacserémre, mert azért voltak kétségeim az üzlettel kapcsolatban, de eloszlottak.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5241 levél
Válasz 12.11.14. 14:55 #62
Pras
Hát, én úgy mondanám, a végkifejletet kimondottan erősen befolyásolja a játékmód, bár tény, hogy magának az elbeszélés módjainak sok különbsége nincs.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5241 levél
Válasz 12.11.14. 14:51 #61
Pras
Erről jut eszembe, van valahol egy olyan bone charm, ami lerövidíti a fojtás idejét, na, azt én a "nem ölünk meg senkit" végigjátszásomban kimondottan hasznosnak tartottam!

...amúgy nagyon okos a játéktól, hogy ezzel a "ha sokat gyilkolsz, több lesz az őr is"-dologgal lényegében igazodik az ember játékstílusához. Ha lopakodik és kegyes, némileg könnyít a helyzetén azzal, hogy kevés lesz az őr; ha pedig öldös, azzal voltaképp az ilyen irányú játékélményen emel a több célponttal.

Az altató nyílvesszőről pedig az ugrott be, amikor low chaos végigjátszáson
SPOILER
egy orgyilkoshoz nem volt türelmem közelférkőzni a műhelytetőn a High Overseer küldetésről visszafelé menet, úgyhogy kapott egy altatólövedéket az arcába. Erre ez az állat eszméletlenül bezuhant a tetőablakon keresztül a műhelybe, és mire odaértem, már bőséges vérfolt terjengett a tetem körül. Hoppá és reload.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
31909 levél
Válasz 12.11.14. 14:19 #60
Creativ3Form
Pontosan. Plusz a mészárlással, a város helyzete, állapota is egyre jobban reménytelenebbé válik (a fertőzés elhatalmasodik).
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.11.14. 14:15 #59
balays82
Ne már! Ez meg sem fordult a fejemben.

Crea:
Értem. Akkor lényegében arról van szó, hogy bizonyos szempontból könnyebb út a folyamatos mészárlás, más szempontból viszont további nehézségek is együtt járnak vele. Ez jó, tetszik.
31909 levél
Válasz 12.11.14. 13:43 #58
Creativ3Form
Igen, a lényegi részén nem változtat. Már ami a befejezést illeti. Ez a mészárlunk vagy osonunk dolog inkább a város helyzetét, állapotát, és a hozzánk való viszonyulását befolyásolják. Ha mészárosok vagyunk, az őrség pl. egy idő után megháromszorozódik, és pl. a sima civilek is felismerek, és az esetek többségében a segítségért kiáltanak. Ha osonunk, az őr is kevesebb, és a civilek se kapnak sikítófrászt tőlünk, ha meglátnak.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
944 levél
Válasz 12.11.14. 13:43 #57
Lord of Destruction
a parbajban lehet altato nyilvesszot hasznalni
hands into a fist,static in my head.now i'm sitting face to face with loneliness... - by Finch
14264 levél
Válasz 12.11.14. 12:26 #56
balays82
Ebből arra következtetek, hogy a végkifejletet alapvetően nem befolyásolja a játékstílus. Na mindegy, néha úgyis kedvem lenne csak úgy berombolni egy helyszínre és jól szitává lőni mindenkit, úgyhogy erre feltétlenül sort is kerítek majd. Úgyis van jó pár ehhez kapcsolódó achievment, legalább szaporítom azok számát is.
31909 levél
Válasz 12.11.14. 12:07 #55
Creativ3Form
Picivel más a befejezés, és a lezárás vidi is. Elsőre káosszal toltam ki, második alkalommal volt meg a lopakodás mód.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.11.14. 09:15 #54
balays82
Annak a végkifejletére én is kíváncsi vagyok. Egy ilyen végigjátszát mindenképpen tervezek, már csak azért is, mert valószínűleg drasztikusan lerövidül így a játékidő.
18846 levél
Válasz 12.11.14. 09:10 #53
Peace
Pont ezért választottam a hamvasztást, hogy ne kelljen bajlódni. Bár lehet inkább teljes káoszban viszem végig.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 12.11.14. 09:04 #52
balays82
Az ellenség hátulról történő levadászásáról nem kell lemondanod, csak ölés helyett az elkábításra kell szorítkozni. Igaz, ez egy fokkal kényelmetlenebb megoldás, mert a testek elrejtéséről is gondoskodni kell.
Én amúgy ölés nélkül akartam végigvinni a játékot, de az egyik főküldetés során kapott másodlagos feladat teljesítése eredményeként párbajoznom kellett. Mivel a küldetés végi statisztika ezt is ölésnek számolta el, így ezt bebuktam. Fő célpontot azonban még nem tettem el láb alól, nagyon bírom, ahogyan a küldetés teljesítése közben jönnek elő az opcionális kiiktatási módszerek, némelyik sokkal kegyetlenebbnek tűnik még a halálnál is.
18846 levél
Válasz 12.11.14. 06:15 #51
Peace
Nagyon élveztem hátulról legyilkolni az embereket, így meg is vettem korán azt a skillt, hogy hamuvá válnak a holttestek. Aztán kiderült második küldinél, hogy minél több embert ölök meg, annál nagyobb lesz a káosz, és ez több őrjáratot, patkányt, és anarchiát eredményez, szóval vissza kell vennem. Már ha van egyáltalán még visszaút...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5241 levél
Válasz 12.11.14. 00:40 #50
Pras
@Cristoph: Öl az normál fokozaton, úgy vettem észre, csak arra kell figyelni, hogy max. kettő, de inkább csak egy embert érintsen. Többen már elbánnak az első szintű rajjal.

@Peace: Na igen, a hangulat... most tervezem épp, hogy két-három plakátot a játékból kinyomtatok a szobám falára.


Amúgy most gondoltam végig, az egyetlen "játékmód", amivel még nem vittem végig, az a John Rambo-féle direktben bezúzás mindenhová. Pedig érdekelne, hogy a pisztolyfejlesztésekből mit lehet kihozni, úgyhogy a télen annak is nekifekszek.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
18846 levél
Válasz 12.11.13. 12:07 #49
Peace
Nekem is sikerült végre elindítanom, és lenyomni az első két megbízást. Azonnal magával ragadott a hangulata és a játékmenet! Zseniális, az XCOM óta nem tudott semmi lekötni, de ez hatalmas királyosság!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
4685 levél
Válasz 12.11.13. 11:28 #48
Christoph
Ja igen a kirajzás az kicsit agresszívabb, de ha jól tudom az első szinten még nem öl, és figyelemelterelésnek az is jó. De igazából a második szintű villanással és sötétben látással bármit meg lehet csinálni lopakodva.

Razor03: Magyarul jelent meg.
14642 levél
Válasz 12.11.13. 11:27 #47
Razor03
Honnan van magyarosítás?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
4685 levél
Válasz 12.11.13. 11:25 #46
Christoph
Én is pont ezt mondtam korábban, hogy a lopakodás fejlesztései elég korlátozottak. Egyébként még a megszállás is nagyon hasznos a lopakodós stílushoz. Főleg a második szinten, amikor embert szállhatsz meg, akkor pl. el tudsz lopni kulcsokat könnyen. De az első szintű állat megszállással is kb. bárhova el lehet jutni. Időmegállítás jónak tűnik, de a az összesen 10 rúna, ami azért nagyon sok.
944 levél
Válasz 12.11.13. 09:00 #45
Lord of Destruction
en is pont ott tartok

mar regebbt erveztem egy agressziv vegigjatszast deus exben, ez most meghozta a kedvem
hands into a fist,static in my head.now i'm sitting face to face with loneliness... - by Finch
15994 levél
Válasz 12.11.12. 21:51 #44
ufodani
Ez pontosan így van. Hobbyból nyilván még fogok fejleszteni, most SPOILER
mérgeztek meg
, így van még lehetőségem.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
944 levél
Válasz 12.11.12. 20:59 #43
Lord of Destruction
en is pont ezekre, kiveve az arnyekolest. mivel clean hands-re hajtok, ezert ezt amugy se hasznaltam volna.

amugy azt erzem mint a deus ex eseteben is: ha csak lopakodik az ember, kb a jatek feletol mar nincs amit fejlesszen.
hands into a fist,static in my head.now i'm sitting face to face with loneliness... - by Finch
15994 levél
Válasz 12.11.12. 17:47 #42
ufodani
Ezekre mozdultam
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
944 levél
Válasz 12.11.06. 22:53 #41
Lord of Destruction
vicces a grafika kettossege.
az admiralis egy iszonyan csunya, ketdimenzios, pixeles texturas sort iszik, majd a kovetkezo pillanatban kifuj egy oro fasza cigifustot, ami nagyon szepen oszlik el.
es erre meg vannak peldak
hands into a fist,static in my head.now i'm sitting face to face with loneliness... - by Finch
14642 levél
Válasz 12.11.02. 01:05 #40
Razor03
Hmm hát érdekes ez a játék. Leginkább a Half-Life 2-re emlékeztet, egy csipetnyi BioShock-al keverve. A játék felépítése pedig a Thief 3-hoz hasonló. Annyira nem nyűgözött le eddig, de bőven a "jó" fölött van, és ez nekem jó sokáig ki fog tartani, remélem nem unom meg idővel. Szépen, aprólékosan ki van dolgozva, mint a régi PC-s játékok. A szokásos konzolos dömping szarok után üdítően hat, sok ilyen kéne még...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 12.10.29. 13:20 #39
Razor03
Ti milyen FOV értéket használtok? 70 vagy 85? Nekem 1920*1200-as a monitrom, ehhez melyik passzol?
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5241 levél
Válasz 12.10.22. 01:18 #38
Pras
Fooded? Flooded...

Ám, hogy akkor már valami értékelhetőt is írjak.
Steam szerint 29 órám van a játékban, ez kettő teljes végigjátszást tartalmaz.

Úgy vettem észre, alapvetően három fő haladási út különíthető el a játékban. Az egyik a totális destrukció, a tapadógránáttal, a páncéllal, robbanólövedéket tüzelő revolvertáras pisztollyal rugdalni be az ajtókat, stb. Aztán van a senkit-meg-nem-ölő jellegű, ahol nekem nagyon-nagyon jól jött pl. a kettős ugrás a hosszabbított blink-kel, ezek így együtt összehasonlítva az első végigjátszásommal embertelen mennyiségű szarakodástól képesek megspórolni két olyan ugrással, ami első pillantásra nem tűnik lenyomhatónak; vagy pl. baromi jól jött a játék második felében a fojtást felgyorsító rúna, sőt, egy-egy helyen patkányba-halba bújva is pofonegyszerűvé válik az aktuális probléma, de nem lövök le semmilyen poént. Végül van a kettő között valami, ami az első végigjátszásomra volt jellemző, hogy öltem is böcsülettel, de nem is vérbeli és vérgőzös FPS-t játszottam: hátulról ledöftem a "bőven megnyugtató" mennyiségű embert, vagy mondjuk Daud embereit számszeríjjal szedtem le szép nyugodtan és távolról, pisztolyt tehát nem is fejlesztettem pölö, sőt, jellemző, hogy egyetlen tallboyt sem csaptam meg. Ebben az esetben pedig a csúcsra rakatott sz.íjat és a maszk optikáját használtam az esetek zömében, meg az áthuzalozást.

Az pedig köcsög dolog a játéktól, hogy a tegez növelése csak a közönséges vesszőkre vonatkozik.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5241 levél
Válasz 12.10.22. 00:56 #37
Pras
Szétcsesz az ideg.

Most vittem ki másodjára a játékot, ezúttal alacsony káoszon. Három-négy alkalommal még a "szellem" is megvolt, pedig nem arra gyúrtam, csak a gyilkolást az észrevétlenséggel együtt a legegyszerűbb elkerülni. Figyeltem _mindenre_!

SPOILER
Amikor meglőttem egy orgyilkost altatólövedékkel, majd ez a majom leszédült a háztetőről három emelet magasságból - visszatöltöttem. Granny Rags-nél megint csak sz*ptam, hogy az utolsó lövedék altatónyíl legyen, de sikerült! Slackjaw kiszabadult, Granny eszméletlenül hortyogott. Kivétel nélkül minden célpontot nonlethálisan semlegesítettem, olyannyira, hogy a legvégén még Havelockot is altatólövedékkel küldtem meg - a program ki is írta, hogy eszméletelen - még mielőtt kiitta volna a poharat, amiben gondolom, megmérgezte volna önmagát is.


...és akkor az elárasztott területen egyvalakit, az egész játék folyamán egyetlen egy embert VALAHOGY megöltem. De nem tudom, hogyan, fogalmam sincs! Aki meg végigvitte a játékot, annak lehet egy elképzelése arról, hogy a Fooded District-nek miért nem álltam neki újra...
Bár lenne az opsönszben egy kapcsoló, amit benyomva a játék figyelmeztet, ha vér tapad a kezedhez.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
31909 levél
Válasz 12.10.16. 12:20 #36
Creativ3Form
A, lopakodás fejlesztésével kapcsolatban, később lesz olyan majd, hogy a lépteid halkabbak lesznek. Már, ha megtalálod hozzá a tervrajzot, és leadod a boltba.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 12.10.16. 12:06 #35
balays82
"Esetleg az altató lövedékekkel lehet operálni, de az meg elég gagyi, így nyílt harcban."

Tényleg eléggé az, ennek ellenére én pont ezt a megoldást alkalmaztam, utána meg szépen kidobáltam őket a házból. Nyilván abszolút nem életszerű megoldás, mert egyszer majd felébrednek, de a cél érdekében belefért.
Azt gondolom egyébként, hogy egy lopakodós végigjátszás után ki fogom próbálni az erőszakosabb megoldási formákat is, mert kár lenne kihagyni az azt szolgáló képességek alkalmazását. De valószínűleg ez is volt a készítők célja, hogy többféle módszert is kipróbáljuk (amelyeket persze egy végigjátszáson belül is lehet variálni).

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.