Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Watch Dogs

A Ubisoft konferencia, de talán az egész idei E3 legnagyobb dobása... Vajon mi sül ki belőle? Amit biztosan tudunk: PS3, X360, PC.

Watch_Dogs

Watch_Dogs
A legutóbbi Watch_Dogs cikkek, hírek
6483 levél
Válasz 14.05.18. 22:44 #144
GustyX
Valahogy érthető, hogy a hivatalos álláspont megjelenés előtt nyilvánosságra hozott 7.2 pontszámmal jutalmazott, előrendelési rekordot döntött játék esetében védik a portékát. Ez is érthető.

Nyilván lehet nem teljesen úgy lesz ahogy leírták ott, de az a jópár leaked gameplay videó alapján igazság is lehet benne.

Arról nem is beszélve, hogy az akár kalóz, akár meghackelt(időzárt kijátszva) változat egyjátékos részéről készült élménybeszámolók miért és mennyiben lesznek másak május 27-e után.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.05.18. 22:28 #143
balays82
6483 levél
Válasz 14.05.18. 21:27 #142
GustyX
teszt.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6483 levél
Válasz 14.05.17. 12:18 #141
GustyX
Ismerve az ubisoftot, később DLC formájában elérhetővé teszik az elorendeloi extrakat.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
494 levél
Válasz 14.05.17. 11:58 #140
BigHairMan
Aruljatok mar el nekem, ha most nem rendelem elo a jatekot, akkor van eselyem arra, hogy eseteleg karacsonykor meg tudom az elorendelessel jaro pluszokat venni, vagy ezt nagyon szigoruan veszik es ami csak elorendeleskor jar, az kesobb 'elvesz', nem lehet megvenni?
Ugyanis, ha kesobb is beszerzhetoek lesznek azok a bizonyos plusz tartalmak, akkor varnek meg a jatek megvetelevel.
Aki nem változtatja a véleményét, az nem gondolkozik!
1432 levél
Válasz 14.05.15. 09:52 #139
-T0ng-
Srácok....most komolyan! A konzolok fejlesztése és a PC fejlődése mindig kéz a kézben járt, egyik ösztönzi mindig a másikat, hogy még jobb legyen. A kettő között az a különbség, hogy a konzol esetében meg van kötve a fejlesztők keze, adott esetben 10 éven át ugyanarra az olcsó, erős vasra kell fejleszteniük, amit a kiadás évében megálmodtak. Persze PC-n nincs ilyen korlát, ha egy fejlesztő azt mondja, hogy PC-re még jobb látványt akar, ott a lehetőség és élni fog vele. Ellentétben egy konzollal, ahol a tulajoknak mind ugyanaz a vasuk van egy asztali gép konfigja attól függ te mennyi pénzt költesz rá, és lássuk be ez a csillagos ég. Mire fel? Csak, hogy még csillogóbb-villogóbb legyen a grafika, ami a hangulathoz ad egy adaggal, de nem ezen múlik.

És ha már grafika dilemmánál vagyunk: Lássuk be az előző generációra megjelent GTA V közel a legszebb játék a piacon, és látom én a Watch Dogs "hihetetlen előnyeit" a videókon, de zavart bárkit is, hogy a Rockstar játéka nem 1080p meg 60 FPS? Nem...

Innentől fogva szerintem ez a vita úgy ahogy van parttalan. Megint egy "Mi a jobb? Konzol vagy PC" vita kerekedik belőle és lássuk be, jelenleg egy PS4 vagy egy Xbox One ár/érték arányban előnyösebb pozícióban van, mint a PC. És ezt úgy mondom, hogy PC párti vagyok!
6483 levél
Válasz 14.05.15. 09:40 #138
GustyX
"A PC-n..." - ugyanezt mondtam kb., annyi különbséggel, hogy a fejlesztők basznak a PC-s verzióra.
Viszont ha PC-re is teljesen ugyanazt adják ki (Dark Souls), az nem lenne hátrány? Igaz, ez a legtöbb esetben csak az FPS lockot jelenti.
Emiatt viszont nem alaptalan a "konzol fogja vissza a PC-t" mentalitás.

Akkor egy fejlesztői/kiadói közlemény közlése már önmagában vitát generál, vagy csak akkor nem, ha hír van róla (nem, az mindig vitát kelt)?

Játékról meg még nincs mit beszélni.
Annak ellenére, hogy engem megvett a 101 trailer, továbbra is vannak fenntartásaim. A cyborg pók, meg az ombik kifejezetten mi a fasz kategória nálam. A fegyverekre, meg az akció részekre lennék nagyon kíváncsi, abból nem sokat láttunk.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.05.15. 09:08 #137
balays82
"Azért, mert nem így van, miért hisztiznek sokan, elsősorban PC használók? Mert lehetőség van, csak nem élnek vele (többség)."

A PC-n ilyen esetben is megvan a lehetőség akár a 4K felbontásra és a 120 fps-re is (de a 60-ra mindenképpen), csak vas kell hozzá. Egyetlen PC-s sem szenved hátrányt azáltal, hogy a konzolok nem képesek ilyen számokra, szóval nem igazán érintettek a témában. Ha meg egyszerűen rosszul optimalizált a játék, azért sem önmagukban a konzolok a felelősek.

"Azt csak megjegyzésbe, hogy eddig mindig 30 és 720FTW!!! beállítottságú ember kezdi a vitát cinikus hozzászólással."

Lehet, hogy így van, viszont mindig olyan generálja a vitát, aki megjegyzi, hogy "ez sem megy majd 1080p-ben és 60 fps-el" konzolon.

Én sajnálom egyébként, hogy a Watch Dogs esetében szinte már teljesen csak a grafikáról szól minden vita, pedig lehetne másról is beszélni. Viszont ebben a Ubisoft is nagy mértékben hibás, mert sokat tettek a kialakult helyzetért.
1489 levél
Válasz 14.05.15. 09:08 #136
GeryG
Nem is itt a fórumon olvasgatom én sem az ilyen véleményeket, hanem az életben hallom mindenfelé. Általánosságban. Van egy nagyon kedves barátom, akitől kb. amióta megvette a PS4-t mást sem hallok, csak "ez a játék ilyen felbontást tud, az a játék csak 30 fps..., vagyis mekkora szar az összes, és főleg a PS4, mert nem tud 4K-t és 27459562 fps-t...". Rém fárasztó, pláne, hogy egyébként egy tök normális, értelmes srác.

Persze, ha van lehetőség, használjuk ki. De itt láthatóan (egyelőre?) nincs lehetőség. Gondolod, hogy a fejlesztők pusztán passzióból szarakodnak ennyit a felbontás és framerate körül? Nem hiszem, hogy csak a játékosok szivatása miatt nem 1080p-ben jön a játék, hanem mert annak valamilyen technikai akadálya van. Szerintem a hátuk közepére sem kívánják ezt az egész hisztiáradatot, amit most világszerte kapnak a bejelentés után.

Én sem vagyok sem hülye, sem vak, tisztában vagyok vele, hogy a magasabb felbontás szebb, a magasabb framerate jobb, de ha leraknak elém egy játékot, mint a GTAV, ami úgy zseniális, ahogy van, akkor valahogy engem nem zavar, ha "csak" 900p (vagy éppen ugye 720p) a felbontás és "csak" 30 fps-t látok a képernyőn. Én is örülnék, ha magasabb lenne, de számomra nem ez határozza meg egy játék értékét. Ha ilyen adatok mellett stabil teljesítmény nyújt, az már bőven a szórakoztató és megfelelő szinten belül van. Szerintem.
6483 levél
Válasz 14.05.15. 00:41 #135
GustyX
"......." - ez az egész neked honnan jött???
Grafikát leszámítva sehol sem olvastam még ilyet, hogy összefüggés lenne a felbontás-fps és a játék megítélése között. Keresve sem, maximum csat ritkaság számban találni ilyet, ahol "A játék sz@r, mert nem 1080p és 60 fps.". Ami van is, grafikabuziktól származik arra pedig nincs mit adni(hozzáteszem, hogy sokakat nem vonz elvileg a grafika, de sokat folyt beszélgetés egy-egy cím megjelenítéséről).

1080 mindig SZEBB, 60 FPS mindig JOBB, ez tény, akármennyire is volt jó a játékok 99%-a.
Azért, mert nem így van, miért hisztiznek sokan, elsősorban PC használók? Mert lehetőség van, csak nem élnek vele (többség). Gondolom te is hisztiznél, ha 400LE-s kocsid le lenne korlátozva 50LE-re, mert....
Gondolom azok a fejlesztők, akik a PC-s változatot 1080-ban, 60FPS-sel adták ki/reklámozták is tisztában vannak ezzel és éltek is a lehetőséggel. Nyilván miért.

Nekem a 30 FPS baszott mód fárasztja a szemem, ellenben a 60 FPS nem. Ha van lehetőségem 1080-ban játszani, miért használjak 720-at? Ha viszont csak az van, hát az van. Meg amúgy minek erős PC, ha jó a 720 is?

Ez örök vita, mindig ugyanazokat az álláspontokat lehet olvasni, többnyire ugyanazoktól

Azt csak megjegyzésbe, hogy eddig mindig 30 és 720FTW!!! beállítottságú ember kezdi a vitát cinikus hozzászólással.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.05.14. 23:51 #134
balays82
Ki beszélt itt béna és szar fejlesztőkről? Én biztosan nem. Arról volt szó, hogy a PS4-es játékoknál eddig a legtöbb esetben nem volt akadálya az 1080p-nek (pl. a szintén sandbox inFamous: Second Son is tudta), a Ubisoft Montreal pedig már a Black Flag esetében is csak patch formájában tudta megoldani, és most sem jött össze. Közben pedig elvileg a PS4 volt a leginkább preferált platform. Az meg két héttel a megjelenés előtt pusztán feltételezés, hogy szuper AI ennek az oka, várjuk ki a végét. Na meg az időhiányra és kiadói nyomásra hivatkozás is érdekes egy olyan játéknál, amelynek 7 hónappal még el is tolták a megjelenését, egyébként meg 5 éve dolgoznak rajta.

De amúgy engem különösebben nem zavar a 900p, úgysem szoktam látni a különbséget az 1080p-hez képest. A 60 fps hiánya meg végképp hidegen hagy.
13 levél
Válasz 14.05.14. 22:39 #133
UÁdám
"Én azért bízom benne, hogy tényleg csak a fejlesztők nincsenek még a helyzet magaslatán..."

Furán hangzik, hogy az ilyen kis cégek, mint az Ubi csak olyan szar fejlesztőket alkalmaznak, akiknek gondot okoz optimális kódot írni . Meg az összes fejlesztő többi cég is. Nem.

Kb. egy hete beszélgettük a barátaimmal, hogy mennyire tévhitben élnek nagyon sokan, ugyanis azt hiszik, hogy egy számítógépes játékban csak a grafika az ami erőforrás igényes, vagy legalábbis az dominál. Ez nagyon sok esetben nem igaz, mert ha van egy komolyabb AI a játékban, akkor az igényelhet akár ugyanannyi számítási kapacitást, mint a grafika. Legjobb példa erre az Assassin's Creed 1, aminek a Development Diary egyik részében részletezték is, hogy azért nem tudtak ilyen játékot készíteni egészen addig, mert nem volt vas ami annyi NPC-t és annak az AI-ját tudja kezelni.

Ez nyilván nem minden játékban jön ki (pl. a Doom3-ban nem ez evett, ahol le volt scriptelve minden ami történt), de a WD elvileg pont egy olyan játék lesz ahol sok karaktert kell egyszerre kezelni, és nyilván sírás lenne abból is, ha "hülye" lenne az ellenséges NPC. Persze egy erős mesterséges intelligencia mellett nyilván kevesebb kapacitás marad a grafikára, és akkor az fog látszódni, hogy 30 fps meg 900p. És nyilván a fejlesztő a béna

De felhozhattam volna azt, hogy technikailag mennyire nem mindegy, hogy nincs töltő képernyő például. Ez is rengeteg olyan számítás, amit nem fogsz látni szemmel. Rengeteg.

Konzolos fejlesztésre meg van Development Kit, nem kell újra megtanulni programozni.

Más kérdés, hogy mivel a programozó is ember (persze sokan csak félig ), ezért ha azt találja ki a kiadó, hogy egy 100 órás munkát 30 alatt kell megoldani, mert konkurencia, pénz, stb, akkor nem lesz annyira minőségi és optimális a munka, mint normális esetben lenne. De ez megint nem azért van, mert nehéz fejleszteni PS-re, vagy loser-ek a fejlesztők, hanem mert éppen "profitot maximalizál" a megrendelő.

Ez esetben pedig magára vessen, ha majd nem fogy a játék.
1489 levél
Válasz 14.05.14. 21:41 #132
GeryG
Az indie alkotásokat globálisan értettem, nem csak új konzolokra. Az említett vitákat meg már évek óta kerülöm, mondhatni kinőttem belőlük. Azt is megértem, hogy sokan többet vártak az új konzoloktól, de én úgy látom, hogy mind a Microsoft, mind a Sony sokkal inkább a kompatibilitás és egyszerűsítés elve mentén tervezték meg őket, hiszen így sokkal gyorsabban és könnyebben lehet rájuk fejleszteni, nem mellesleg az előállításuk is olcsóbb lehet. Gondolok itt arra, hogy bizony egy újabb radikálisan eltérő PlayStation architektúra (mint anno a PS3 volt) megint nagyon megnehezítené a fejlesztők dolgát. PS3-ra se sokan szerettek fejleszteni, de legalábbis sokszor lehetett hallani, hogy panaszkodnak rá. Tulajdonképpen újra kellett tanulni rá programozni vagy ilyesmi (ebben nem vagyok otthon). Cserébe idővel egyre nagyobb teljesítményt tudtak kisajtolni belőle.
Ezzel szemben a mostani generációnál áttértek az x86-ra, ami lesarkítva azt is jelenti, hogy a már jól ismert rendszerre kell fejleszteni, ami sokkal gyorsabb, így költséghatékonyabb is lehet. Csak épp talán kisebb benne a későbbi fejlődési potenciál.

Persze ez részemről mind csak laikus spekuláció, lehet, orbitális baromságot hordtam most össze.

Visszatérve a topikhoz, én igenis hiszek benne, hogy a WD egy remek játék lesz, akármilyen felbontáson is fog futni. Ha meg nem lesz igazam, arról a kritikámban úgyis értesülni fogtok.
14264 levél
Válasz 14.05.14. 21:24 #131
balays82
Egyetértek, főleg ami az "ez sem megy 60 fps-el" mániát érinti. Az okát persze értem, jó kis támadási felület a PC vs. konzol, PS vs. Xbox, stb. vitákban. Azt viszont hozzá kell tenni, hogy a Sony és Microsoft volt az, akik megígérték az 1080p-t ebben a generációban. A PS4 többnyire hozza is ezt egyelőre (itt a kivétel ugye), a X1 szinte egyáltalán nem. Én azért bízom benne, hogy tényleg csak a fejlesztők nincsenek még a helyzet magaslatán, nem pedig a gépek erejét tervezték alul, mert akkor az elkövetkező 6-7 évet nem lesz könnyű kihúzni velük. Szép dolog, hogy jönnek a minőségi indie játékok, de azért valljuk be, elsősorban nem ezek miatt vettünk/veszünk nextgen konzolt.
1489 levél
Válasz 14.05.14. 21:11 #130
GeryG
Kellene lennie valóban, de én akkor sem értem a hisztit (nem rád gondoltam, hanem általában), amit ez az fps-felbontás mizéria kiváltott. Akármerre nézek, mindenki azon kesereg, hogy ez a játék csak 30 fps, az a játék csak 900p, amaz meg mindkettő vagy épp egyik sem... Azt, hogy az elmúlt x évet az előző generáción MINDEN JÁTÉK ESETÉBEN maximum 720p-ben töltöttük, jó esetben 60, de 99%-ban 30 fps-en, mégis mocskosul jókat szórakoztunk velük, valahogy mindenki elfelejti.
Arról nem is beszélve, hogy miért ezek a szerencsétlen számadatok minősítik a játékokat? Nézzük meg a legtöbb szuperzseniális indie fejlesztést: 8bites grafika tarol mindenhol, és az emberek imádják.
Valahogy kezd tele lenni a tököm azzal, hogy az összes PS4-X1 játékot az emberek többsége előre kukázza, mert "CSAK" 900p vagy 30 fps... az, hogy a sztori, a játékmenet, a HANGULAT milyen? Pffszh... hát az kit érdekel? A játék sz@r, mert nem 1080p és 60 fps... vicc.

Sry, puffogás off.
14264 levél
Válasz 14.05.14. 20:42 #129
balays82
Valahogy éreztem, hogy így lesz. Csak azt nem értem, mi értelme volt eddig félrebeszélni. Az 1080p-nek azért most már alapnak kellene lenni, de úgy látszik, ez még nem megy minden fejlesztőnek. Pedig idő lett volna rá a sok halasztás miatt. Na nem baj, majd lesz belőle HD kiadás a következő generációra.
6483 levél
Válasz 14.05.13. 23:09 #128
GustyX
Engem ez megvett.

ha tudnám hogy jól fog futni a gépemen, előrendelném. De ilyen gépigény mellett nem kockáztatok.

Amúgy 900p-ben és 30FPS-sel fog futni, már ofisöl.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6483 levél
Válasz 14.05.13. 20:13 #127
GustyX
Megelőztél

Már várom az első "impressionszöket".
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.05.13. 20:08 #126
balays82
Watch_Dogs - 101 trailer

Egy olyan "mindent bele", összefoglaló trailer. A látvány nem lesz forradalmi, de azért bőven megüti a manapság elvárható szintet. A többit meg majd meglátjuk két hét múlva.
8621 levél
Válasz 14.04.29. 19:55 #125
davkar9
Undorító ez a season pass meg az egész dlc üzletpolitika. Gondolom akkor a 30 valahány órás végigjátszás is csak olyan 8 órát takar.
Simple. Eternal. Beige.
6483 levél
Válasz 14.04.29. 18:17 #124
GustyX
Nem tom ki az a raszta kölök, de szimpatikusabb, mint Aiden.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8621 levél
Válasz 14.04.26. 14:24 #123
davkar9
+1, idén lesz AC is. Igazándiból azokat a CE/fél-CE-ket se kéne venni, de hát nincs mit tenni... Watch Dogs ráadásul még mindig nem győzött meg (újra) 100%ig. Ez a 9 perces videó egész tűrhető volt (ps4?), de a "demóig", hiteles értékelésekig várok még a vétellel.

9 perces videó. Remélem, hogy lesz valami friend-listes korlátozás mert ez az online fícsör nagyon nem tetszik nekem. Menübe érkezés után ki is fogom lőni (bízom benne, hogy a bejelentés óta ez nem változott), kell a fenének, hogy idegenek trollkodjanak a játékomban.

Amúgy meg micsoda királyság lenne ha a játékos meghekkelésével az uplay accját is feltörnénk! Sőt, az legyen összekapcsolva fészbukjával meg a többi szarsággal és akkor egy gombnyomásra megtudhatnánk, hogy ki is igazából whorebeater85. Pont úgy mint ingame az npcnél. (majd a watch dogs 2-ben)
Simple. Eternal. Beige.
14264 levél
Válasz 14.04.25. 21:14 #122
balays82
Én biztosan nem. Jó lesz ebből a sima, az is 18 ezer, még 10 ezret biztosan nem fogok kifizetni ennyi kacatért.
6483 levél
Válasz 14.04.25. 20:45 #121
GustyX
Unboxing.
Na, ezt ki fogja élőben is kipróbálni?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2006 levél
Válasz 14.04.10. 22:19 #120
Corvus5
Oszd el 3-mal és megkapod hogy fog kinézni ultra highon, mindent csutkára húzva.
6483 levél
Válasz 14.04.10. 19:44 #119
GustyX
Előző nem elérhető, úgyhogy maradt ez áll leejteni.
Wow, vasam nem lesz hozzá, remélem medium-low beállításokon is el fog döcögni 45+FPS-sel (nem akarom fárasztani a szemem). Vagyis kérdés az optimalizálás.
Bár ez alapján nekem egy szabadon bejárható techdemó jutott eszembe, mint egy GTA rivális sandbox játék.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6483 levél
Válasz 14.04.02. 10:11 #118
GustyX
Nem lesz csúnya.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
18844 levél
Válasz 14.03.19. 15:09 #117
Peace
Watch Dogs Free Roam Gameplay: Side Missions, Cars!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 14.03.13. 20:58 #116
balays82
Watch Dogs: Why Chicago could be the next DayZ - Eurogamer Exclusive Interview

Vannak új gameplay jelenetek is. Érdekes, hogy villogó textúrájú hidas jelenet itt szerepel, pedig nagy valószínűséggel PS4-en fut a bemutató.
14264 levél
Válasz 14.03.12. 14:29 #115
balays82
A PS3 és az X360 már 8 éves, de azokon is el fog futni. Lehet, hogy arra gondoltak.

De egyébként ez tényleg csontra ugyanaz a rendszerkövetelmény, amelyet tavaly októberben közzétett a Ubisoft, ahogyan GustyX is írta, csak a helyigény az új információ. Tehát már régóta lehetett tudni, hogy gépigényes játék lesz.
5202 levél
Válasz 14.03.12. 14:11 #114
Skorpio90
Ezek azok a fejlesztők, akik azt mondták, hogy egy 5 éves gépen is el fog futni a játék?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
3081 levél
Válasz 14.03.12. 13:33 #113
Sucee
Azért nehéz elképzelni, hogy ez kell ahhoz, hogy fosul nézzen ki...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31908 levél
Válasz 14.03.12. 11:57 #112
Creativ3Form
Megerősített MINIMUM gépigény:

Minimum:
Processzor : IntelCore 2 Quad Q8400 2.66 Ghz vagy AMD Phenom II X4 940 3Ghz
Memória: 6 GB
Videókártya : 1024 VRAM DirectX 11 shader 5.0
Merevlemez: 25 GB


Sajna még odébb van a gépfelújításom, de max addig a polcon csücsül a játék.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 14.03.12. 09:14 #111
balays82
Ja, jól van, elkerülte a figyelmemet a múltidő.
6483 levél
Válasz 14.03.12. 08:46 #110
GustyX
Itt egy PS4-es reklám.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6483 levél
Válasz 14.03.12. 08:44 #109
GustyX
Már tudjuk azt is, de eddig csak gépigény többi része volt ismert.
Legalábbis HDD igényét nem találtam korábbi gépigényeknél.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.03.12. 08:21 #108
balays82
"Amit nem tudtunk, az a helyigény."

Akkor az a 25 GB mire utal? Egyébként az Xbox Live-ra valamiért rövid időre felkerült a zárt béta, ott 23 GB-os méretet írtak.
6483 levél
Válasz 14.03.12. 08:03 #107
GustyX
Processor: IntelCore 2 Quad Q8400 2.66Ghz or AMDPhenom II X4 940 3.0Ghz
Memory: 6GB RAM
Video card: 1024 VRAM DirectX 11 Shader 5.0
Sound Card: DirectX9
Hard drive: 25 GB

Amit nem tudtunk, az a helyigény.
Na kíváncsi leszek rá hogyan fog általánosságban futni, meg hogy a minimum az valóban minimum mint a Ghosts esetében (vagyis 6GB alatt el sem indul).
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.03.10. 16:24 #106
balays82
+1

Fejlődik azért ez a játék, csak éppen visszafelé. De ezt most tényleg nem bánom én sem.
6483 levél
Válasz 14.03.10. 15:35 #105
GustyX
Első értékelhető pozitív hír.
Sosem vágytam rá, hogy az én kalandomban egyszer csak valaki belepiszkítson, mert csak.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8621 levél
Válasz 14.03.10. 13:33 #104
davkar9
*PC master-race dance*
Szarok ezek az új konzolok.

Viccet félretéve, egy kétvideós yt user videóját én azért nem tekintem hivatalosnak/"~". Kérdőjelet rak a ps4 kép mögé, jobboldalinál néha valami orosz felirat is beúszik alul. Kizártnak tartom, hogy a randa jelenetek (kapásból az első, amit balays is linkelt) a ps4-es változatot mutassák. Úgy emlékszem volt valami olyan hír, hogy a régi konzolosok "butább" játékot kapnak, szerintem ezek az x360 és/vagy ps3-as képsorok lehetnek. 2012-es E3 demója nem tudom milyen gépen futott, de gondolom nem 2-3 éves átlag magyar gamer összeállításon. Május 27 az kedd, egy hetet simán lehet várni a vétellel, addig meg csak kiderül, hogy mi is igaz ezekből az összehasonlításokból. ACIV sem úgy néz ki nálam, mint az nvidia techdemók, mégis egész szép volt és játszható.
Simple. Eternal. Beige.
1489 levél
Válasz 14.03.10. 13:15 #103
GeryG
Azért ez a videó egy picit csalóka is. Első ránézésre valóban kopottabbnak, csupaszabbnak hat az idei videó. Csakhogy ha megnézzük, az összehasonlítások ugyebár többnyire mindig más jelenetekből lettek összevágva: pl. a régin egy éjszakai jelenet, míg az újon egy nappali. Ha naiv vagyok, azt mondom, ezért mások a fényhatások. Az arcokat összehasonlító résznél sem vettem észre egetrengető különbséget. A dokkos-hajós jelenetnél is mindössze annyi, hogy az egyik képen magasabb a brightness szint.

Nem vagyok naiv, ahogy azt az utóbbi hír topicjában is írtam, nem szeretnék még egy Far Cry 3 feelinget, márpedig az utóbbi években ez divat lett sajnos (lásd Far Cry 3 vagy épp Aliens: Colonial Marines). Igen, elismerem, hogy a kezdeti "most kell eladni" videókon ezerszer több az effekt és az egész szépen előre meg lett rendezve. Mint minden játéknál.
Ugyanakkor nekem volt szerencsém gamescomon személyesen is kipróbálni a játékot és egyetlen grafikai dolog szúrt akkor szemet: az antialiasing hiánya. Azt leszámítva nekem nagyon tetszett, amit láttam mind grafika, mind játékmenet terén.

Szóval én továbbra is várom és nem aggódom az utóbbi időben fellobbant negatív hangok miatt. Ha jó játék lesz, akkor jó játék lesz. Ha meg nem, akkor legalább tudni fogjuk, hogy miért nem. De előre én nem temetném csak azért, mert egy-két effekttel kevesebb kerül bele.
31908 levél
Válasz 14.03.10. 13:10 #102
Creativ3Form
Személy szerint én is lekaksizom a grafikát, az utolsó amit megnézek egy játékon. A játszhatóság, az élmény, hossz, stb. stb. sokkal többet nyom nálam a végleges értékelésbe.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
6483 levél
Válasz 14.03.10. 13:00 #101
GustyX
Összehasonlító videó.
Szebb volt? Igen. És? Öööö...
Látványtól függetlenül tartom fenn, hogy még nem sokat tudunk a játékról. Amit tudunk, engem nem különösebben hozott lázba.
Grafika meg bőven jó szvsz, nem amiatt fogom szeretni/nem szeretni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1432 levél
Válasz 14.03.08. 08:40 #100
-T0ng-
Watch Dogs esetében marad a PC nálam. Most amiért fontolgatom egy PS4 beszerzését, az egyértelműen a Infamous: Second Son és a MGS5, na meg persze ha majd jön akkor az új Uncharted.

McClane azt azért nem mondanám, hogy az AC újratextúrázása lesz, mert ilyen alapon a Mafia is annak idején a GTA újratextúrázása volt. Azt hiszem ez a kilátópont rendszer inkább a stílus része lett, mint valami elcsépelt játékelem:

Batman Arkham Origins, Saboteur, Far Cry 3, AC sorozat...nekem nem akkora fájdalom hogy ezt az elemet látom. Attól nem félek, hogy pofára esés lesz, talán azért is nem, mert egy nagyobb hype nagyobb kárt tud tenni az értékelések terén is, elég csak a nemrég megjelent Thief-re nézni....
2853 levél
Válasz 14.03.08. 01:17 #99
RAI*DEN
Sosem értettem, hogy ez kinek hír, hogy a nextgen konzolokon melyik játék milyen felbontásban fut... Lehet én vagyok maradi, de tudtommal egy játéknál sosem a pixelek számolgatását szoktuk élvezni, sokkal inkább a nettó játékélményt és hangulatot amit az adott cucc ad magából...
6483 levél
Válasz 14.03.08. 00:12 #98
GustyX
Előzetes.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6483 levél
Válasz 14.03.08. 00:03 #97
GustyX
Legyen min csámcsogni: fúújjj next-gen konzolok
Az első tesztekre már kíváncsi vagyok.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8621 levél
Válasz 14.03.07. 16:27 #96
davkar9
És még csodálkozol azon, hogy nem kell nekem semmi...

Én továbbra is úgy gondolom, hogy a GTA V és az Black Flag elől menekültek el az őszi hónapokban. A story trailernél pont néztem is, hogy mintha szebb lenne a játék, mint amikor legutóbb láttuk - csak megérte az a "halasztás". Nagyon remélem, hogy ez a gif csak trollkodás/tudatlanság (nem nézett utána melyik platformokat teszi egymás mellé), amit látunk az ps3 vs wii u változat. Nagyon remélem...

Nyilván ebből sem lesz demó.
Simple. Eternal. Beige.
14264 levél
Válasz 14.03.07. 10:52 #95
balays82
Nem tudom, én sem nagyon bízok már ebben a játékban. Alig 2 és fél hónappal a megjelenés előtt nem ártana úgy igazán elkezdenie a játékosok meggyőzését a fejlesztőknek. Milyen lesz a játékmenet, hogy fog kinézni stb. Ehhez képest kiszivárog egy ilyen összehasonlítás. Pedig a 2012-es sikeres E3-as bemutatkozásból nem lehet megélni a végtelenségig.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.