Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier (PS3) (Konzol cikk)

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

18 levél
Válasz 12.07.02. 01:39 #7
Silenzio
A cikk írójának üzenném, hogy rohadtul nem bitek kérdése manapság a teljesítmény. Soha nem is volt, ez csak parasztvakítás volt az IT dolgokban járatlanoknak. A Dreamcast pl. már 128 bites hardver volt, pedig 1998-ban jelent meg. A N64 1995-ben már 64 bites volt. Úgy áll a helyzet, hogy a valóság ennél sokkal-sokkal bonyolultabb. A PS3 képes 64 bites utasítások futtatására, hovatovább 128 bites sínen kommunikál a memóriákkal. Emellett 7 rendszermagja van, de nem egyenrangúak a magok. Akkor hány bites is? Ember legyen a talpán, aki erre válaszolni tud.
6483 levél
Válasz 12.06.05. 21:17 #6
GustyX
Még annyit akartam, hogy:
- SCAR van a játékban?
- oktatópálya, amin kedvünkre lövöldözhetünk célokra? Valamelyik vidóeban láttam ilyesmit.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
6483 levél
Válasz 12.06.05. 21:14 #5
GustyX
Akkor én is nyilatkozom, mint az általam legjobban ismert GRFS fan (pedig PC-re még ki sem jött).

Örülök, hogy igazán jó értékeléseket kapott a játék, ráadásul Angliában első helyen tanyázik az eladási listán. Legnagyobb hiányossága a matchmaking hiánya. ez nálam sokat le fog vonni az értékelésből (így is 90+-os lesz). Legyenek barátaid...Okay, valahogy lehet szerezni (nekem is van már 2 ismim direkt erre), de: - sajnos ehhez kell egyeztetés is, nem csak "legyenek". Meg mit kezdjek én akkor, ha hajnali 3-kor én tudok játszani, ők nem? Hurrá...
Kampányt még megértem, de Guerillához? Ott nem hiszem hogy annyira létfontosságú lenne a kommunikáció, hogy egy kínaival együtt játszva ne lehessen végigvinni adott pályát. Nagyjából ennyi.

Én is pont annak örülök, amiért ti (de azért egy jelenben játszódó ilyen játéknak még jobban örülnék. Nem egy taktikai shooter lett a játék (mert szvsz ez nem az), hanem egy taktikus TPS. Én nem bánnám, ha a a továbbiakban is ez irányba mozdulna a sorozat. A GR nem jött be, túl szöszmötölős, GRAW megvan, de mégsem nekem való, GRAW2 még várat magára, de az jobb mint a GRAW. Aztán itt a FS. Remélem a PC-s verzióban nem kell csalódnom olyanok miatt, mint a hülye MI, optimalizáció, irányítás (apropó, a célratartás - TPS nézetben - milyen? Úgy értem nyomva kell-e tartani a célzó gombot vagy "toggle" módon működik?). Bár némi csapatirányítást elvártam volna...

gregmerch: a célok megjelenítését én nem rónám fel negatívumként, mert 1, nekem tetszik 2, egy olyan elem, amit szerintem szőrszálhasogatás illúzióromboló elemként emlegetni*. Az Alpha meg valóban nagyon pöpec!

Kérdések:
- A társak mennyire használhatóak? Láttam videót, amiben nem vehettek észre bennünket, de a társak előre osontak és FAILED következett .
- séta van benne?
- Guerilla mód egyedül is élvezetes tud lenni?

Kár, hogy XM8-at kihagyták a játékból...

Már alig várom hogy megkapjam (valszeg 18-án, hétfőn kapom...). Bár már hangolom magam rá az Egység című sorozattal
Hirtelen ennyi, ami eszembe jutott.

*muszáj volt valamit találni, különben 90+-os lenne játék és kapnád a fejedhez a "fizetett teszt" minősítést
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3007 levél
Válasz 12.06.05. 18:29 #4
gregmerch
Szégyenszemre még csak most néztem meg a Ghost Recon Alpha c. rövid filmet (rendes film, nem animáció), ami a játék kvázi előzményének tekinthető. Csak ajánlani tudom mindenkinek, nagyon jól megalapozza a program hangulatát! Ráadásul, nem mellesleg, megnézhetjük az új egységünket, amivel a játékban harcolni fogunk.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 12.06.05. 17:07 #3
balays82
Aha, így már értem, hogy a szép grafika mit jelent ebben az esetben. Valóban jellemzi némi kettőség ezen a téren a játékot, mert az általános elnagyoltság mellett sokszor tényleg olyan vizuális megoldások is vannak, amire elismerően bólint az ember (pl. homokvihar).

A társak irányíthatósága először nekem is hiányzott, kerestem is a gombkiosztásban, hogy hol lehet, aztán rájöttem, hogy nincs sehol. Viszont a négy célpont kijelölése majd egyszerre történő kiiktatása, sokadszorra eljátszva is baromi élvezetes.
3007 levél
Válasz 12.06.05. 16:50 #2
gregmerch
Van igazság abban, amit írsz, elismerem, de én valahogy másképp értékelem a "szép grafikát" ezek szerint . Tudom, hogy ott van a Max Payne 3, ami durván kitolja a lécet a vizualitás terén (is), de az egyelőre olyan, mint a 180-as IQ-jú diák a normál gimnáziumban: kirí a többiek közül. Nekem nagyon tetszettek egyes optikai fícsörök, mint pl. a "kamera" lencséjének koszolódása, ahogy a különböző folyadékok lecsurogtak rajta (víz, vér), ahogy a körülöttünk kavargó homokvihar beterített és ellepett mindent, és úgy összességében, rendben és egyben volt az egész. Igaz az is ugyanakkor, hogy a háttér, meg a messzebb lévő dolgok gyakran elnagyoltak voltak, de ezt én valamiét egy legyintéssel elintéztem. mondván, hogy az életben is a közeli dolgokat látjuk részletesebben, a messzeség pedig a "homályba" vész. Egyszóval, nekem tetszett a grafika, de elismerem, hogy annak is igaza lehet, aki a háttér elnagyoltsága miatt emel szót.

Ugyanaz fogott meg engem is, mint Téged a játékban, mégpedig annak akció-orientáltsága! Nekem is pont az volt eddig a bajom a sorozattal, mint Neked. Az első részek túl taktikusak voltak, nem is tudtam velük igazán mit kezdeni a sok MOH, HL, meg CoD mellett. Aztán az GRAW-ban kezdték ezt lejjebb adni, és mostanra ért el a sorozat arra a pontra, ahol az a bizonyos kecske is jóllakik, és a káposzta is kiválóan érzi magát. Megmaradt a taktika, sőt, bizonyos téren bővültek is a lehetőségek (pl. a röptethető robot kiváló ötlet), de az akció most eddig a leghangsúlyosabb elem a szériában. Nekem személy szerint nem hiányzik belőle a "karmesteri" pozíció, a minden katona dirigálásának lehetősége. A SWRC-ban láttam ehhez valamelyest hasonló megoldást, de az is más volt azért. Mindenesetre ez az egyik eddigi legélvezhetőbb taktikai shooter számomra!

i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 12.06.05. 15:43 #1
balays82
A cikk elolvasása előtt gyorsan ránéztem az értékelő dobozra, ahol rögtön szemet szúrt a "szép grafika" kifejezés. Ezen meglepődtem, majd amikor a szövegben is arról írtál, hogy a környezet és a karakterek milyen részletesen kidolgozottak, még inkább. Én a Max Payne 3 végigjátszása után raktam be a Future Soldier lemezét a PS3-ba, de megmondom őszintén, elsőre szíven ütött a látvány, és nem pozitív értelemben. Az jutott eszembe, hogy ilyen csúnya A kategóriás játékot már nagyon rég láttam, szinte ordít róla, hogy évekkel ezelőtt meg kellett volna jelennie. Bántóan alacsony felbontású textúrák, borzalmasan fakó színek, többségében ronda karakterek, recék mindenhol. Lehet, hogy valamit állítani kellene valamit a tévémen?
Az átvezető videók szaggatásáról meg csak annyit, hogy szerintem azok nem a játék motorjával készültek, hanem (szintén kritikán aluli minőségű) CGI videók, így ahhoz, hogy szaggatnak (mert tényleg), semmi köze nincs a PS3 erejének, inkább valami programozói hanyagságból fakadnak. Pont a mostani E3 mutatta meg, hogy ennél azért nagyságrendekkel többre képesek a mai konzolok.

Ettől a két észrevételtől eltekintve azonban teljes mértékben egyetértek a cikkben leírtakkal, a Future Soldier jó játék lett. Nekem a Ghost Recon sorozat soha nem tartott a kedvenceim közé, ez a rész is pont azzal keltette fel az érdeklődésemet, hogy a kőkemény, tervezgetős, taktikai FPS-ek felől elmozdult az akció irányába. Tényleg nem szimplán egy külső nézetes COD-ot kaptunk azért, de számomra pont megfelelő az arány, amit az Ubisoft kikevert ebben a játékban. Sokszor a riadó egyben a küldetés elbukását is jelenti, így semmiképpen nem lehet rambózni a pályákon, meg egyébként sem kifizetődő, ha túlerőben van az ellenség, mert viszonylag könnyen meg lehet halni (bár a társak valami csodaszerrel fel tudnak éleszteni egy ideig). A társak az egyjátékos módban is jól teszik a dolgukat, néha talán túlságosan is jól, az ezerszer látott sablonokból építkező kampány mód is szórakoztató és nem is tűnik rövidnek, de azért nyilvánvaló, hogy a co-op és az egyéb multi játékmódok jelentik a Future Soldier igazi erősségét.
766 levél
Válasz 12.06.05. 15:43
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier (PS3) (Konzol cikk)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.