Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Online
A legutóbbi The Elder Scrolls Online cikkek, hírek
3214 levél
Válasz 14.02.28. 20:58 #75
Raistlin666
Bele kezdtem, de a képernyő majd 1/4-ét valami UI error ablak takarja. Nem lehet kilőni sehogy egyenlőre...
8621 levél
Válasz 14.02.28. 19:51 #74
davkar9
Most jutottam csak gép elé, de látom aki kért napközben az tudott szerezni. A 3-ból kettő még mindig megvan, ha valaki más is próbálkozna még.
Simple. Eternal. Beige.
401 levél
Válasz 14.02.28. 17:04 #73
Zoo_Lee
Köszönöm
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
1598 levél
Válasz 14.02.28. 15:23 #72
Yaho0
Ment a bétakulcs PMbe!
R.I.P
401 levél
Válasz 14.02.28. 15:07 #71
Zoo_Lee
Ha esetleg valakinek még lenne felesleges bétakulcsa, én is szeretnék kérni egyet, sajnos hiába regisztráltam szokás szerint több profillal is, egyikre sem érkezett semmi, és ahogy elnézem, lassan csak én maradok ki a szórásból.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
2129 levél
Válasz 14.02.28. 14:46 #70
Balanses
Én nem tapasztaltam ilyen problémát. Nálam minden simán ment!
18844 levél
Válasz 14.02.28. 13:02 #69
Peace
Végül mégsem ment fel annyira a pumpa. Folytattam a telepítést, majd megint kiírta, hogy nincs elég hely. Ez a fos csinált 44 gigányi szemetet a játék mappájába, majd elkezdte erre még pluszba újra rátölteni(ATOMFACEPALM!!!). Nyugodt vagyok, semmi gond. Letöröltem az egészet nullára, majd elkezdtem újra. Leszedte, telepítette, majd kiírta, hogy valami fájl corrupt és futtassak javítást. Ehhhhh..... Lefuttattam, és lássatok csodát, elindult a kliens. Ezek után már biztos, hogy nem leszünk barátok, és hogy még pénzt is kérnek mindezért. Botrány!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
2129 levél
Válasz 14.02.28. 10:35 #68
Balanses
265 levél
Válasz 14.02.28. 10:18 #67
capraz
Köszönöm szépen!
I see no God up here / Yuri Gagarin /
2129 levél
Válasz 14.02.28. 10:17 #66
Balanses
265 levél
Válasz 14.02.28. 10:13 #65
capraz
Ha van még valakinek kulcsa esetleg, kérhetnék egyet?
I see no God up here / Yuri Gagarin /
3214 levél
Válasz 14.02.28. 08:24 #64
Raistlin666
Nos nálam is megvan az első fekete pont. Az itt kapott (még 1x köszönöm) kódot sikerült felhasználnom, de játék nem biztos hogy lesz.
Ugyanis a letöltés sebessége kőkori időket idéz. 6 óra alatt sikerült leszipkázni 15%-ot a béta kliensből. Csodás "unlimited" beállítással is max. 1M a sebesség, de inkább annyi se!
Azért 2014-ben 80/60-as internet szolgáltatással kicsit ciki. Próbáltam torrent klienst, előtte lejött pillanatok alatt a Diablo3 frissítés és a különféle sebesség mérők sem jeleznek hibát.
Azért ha már szétszórnak egy 3 napos béta tesztre ennyi kódot, akkor legyen már megoldva hogy a 3-ból ne legyen 2 nap a kliens letöltése!
Ma megy majd szépen egész nap a letöltés, remélem csak tegnap esti extrém terhelés volt és nem ez az átlag, mert akkor nem írok túl tartalmas beszámolót az biztos...
18844 levél
Válasz 14.02.27. 21:09 #63
Peace
Háhá, ez a hulladék megint kiírta, hogy nincs elég hely, pedig már 30% felett volt. És mi a poén???!!!! A hülye újrakezdi nulláról 1 MB/s-el. Köszi, de kösz nem! Kuka.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8621 levél
Válasz 14.02.27. 20:49 #62
davkar9
PM ment!
Simple. Eternal. Beige.
18844 levél
Válasz 14.02.27. 19:03 #61
Peace
Mégis rávettem magam, és bejelentkeztem aktiválni a kulcsomat, bár hála az égnek szombat-vasárnap vidéken leszek. De az "intelligens" installerrel egyből összevesztem. 37 giga volt szabadon, ez meg visít, hogy nincs elég hely, mert 30 gigának kell lennie szabadon, és ő egy error-ral megoldotta.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12566 levél
Válasz 14.02.27. 18:37 #60
McCl@ne
Nekem dobhatnál egyet, ha van még belőle
Respect is not given. It's taken.
10258 levél
Válasz 14.02.27. 16:59 #59
MattMatthew
Úgy látom, hogy nem nagyon spórolnak a kulcsokkal. Nekem is adtak +egyet, de nem tudom elpasszolni.

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8621 levél
Válasz 14.02.27. 15:52 #58
davkar9
Van 3 kulcsom, akit érdekel ITT jelezze, nem kell pm. "Ismeretlennek" nem adom, szóval ha valaki csak emiatt regisztrálna, ne tegye...
Simple. Eternal. Beige.
8621 levél
Válasz 14.02.25. 21:49 #57
davkar9
Péntek este 6-tól hétfő reggel 6-ig újabb kör!

Ha kapunk új területet lehet folytatom az argonianommal, ha nem akkor lehet megnézek egy daggerfallos karit. A teljesben olyat úgysem tervezek, de az 5 perces orkommal a sivatagi táj nem tűnt rossznak.
Simple. Eternal. Beige.
827 levél
Válasz 14.02.10. 23:11 #56
_Sun_
Én meg pont inkább egy keményebb vonalas MMO-ra vágynék, ami már gyakorlatilag nincs. Open world PVP, mindenki mindenki ellen, ahol a játékosok maguk alakítják ki a szövetségeiket. End game PVP, aminek tétje is van, nem csak felkerülsz egy listára. Lineage 2 ezt nagyon tudta, sajnos már az is sokat szelidült.

Az együtt gyűjtögetünk, szedjük a virágot, vállvetve irtjuk a gonosz NPC-ket koncepció ami manapság szokásos, eleve magában hordozza, hogy dög unalomba fullad elég hamar. Mindíg ugyan azokat csinálni, ahol ugyan azok történnek.
Offline-ban sokkal mélyebb PVE tartalmat lehet készíteni. Sok dolog van, ami eleve megvalósíthatalan egy online játékban. A story-t, a PVE questeket óhatatlanul a legjobb offline címekhez is hasonlítja az ember, de azokhoz képest mindíg laposabb lesz egy MMO. Sok száz óra játékidő kitöltéséhez vagy tengernyi fejlesztő kell, aki éjt-nappallá téve dolgozik, vagy egy jól felépített PVP-PVP/PVE.

Sokan várják, hogy majd jön A NAGY, ami majd olyan lesz. Nem fog jönni. Nem lesz olyan játék aminek hetente, minőségi tartalmi frissítésekkel, több tíz órával növelik a játékidejét, hogy hosszú távon ne válljon unalmassá.

Mivel Elder Scrolls, biztos én is fogok vele játszani, de az eddig látottak, ovasottak alapján nagyon az oldschool/"sissy mode" mentén lesz a játékmenet.
Gaming is about killing time, not killing people
1598 levél
Válasz 14.02.10. 23:10 #55
Yaho0
Természetesen nem arra gondoltam, hogy a levelelés legyen dögunalom, de egy MMO attól MMO, hogy hónapokon keresztül tudsz vele játszani. Miért lett sikeres a WoW? Miért ekkora a rajongótábora mind a mai napig? Az End Game content miatt. Párszor feltolsz egy karit maxra utána muszáj valamit csinálni. Ott a Skyrim, ami nagyságrendekkel nagyobb élvezeti faktort nyújt fejlődés és szerepjáték terén, nem erre kéne építeni, mert akkor teljesen fölösleges volt egy MMORPG-t csinálni, bőven elég lett volna egy Multiplayer funkció és viszlát.
R.I.P
8621 levél
Válasz 14.02.10. 20:30 #54
davkar9
Craftingot elsőre passzoltam, most csak belekukkantottam, hát elég összetett. Vendortól vehető gemekkel meg lehet határozni, hogy melyik faj ruháját akarjuk elkészíteni. Alapanyag beszerzése bajos lesz. Pontosabban a páncél még nem vészes, az állatokból, lootból visszabontva szerezhető, viszont fakivágás, ércbányászatért "meg kell küzdeni" másokkal. Kinézed a vaslelőhelyet, hopp a fűből előront egy két ütésből leverhető bogár, kész, de addig egy másik játékos föl is kapja előled. Klasszikus, gyomorforgató mmo rendszer.

A dungeon nem vészes, lvl 15 az ajánlott, 15-14-11-10-es csapattal csináltuk meg. Ha nincs a bug ami miatt a 4. játékos offline volt feltüntetve akkor gyorasbban végzünk, volt is két wipeunk. Kell healer a csapatba. A végén kaptam egy kék páncél, +8 védelme volt az aktuális zöldemhez képest.
Pvp-be is belenéztem. Alapból pve játékos vagyok, sosem jött be ez a vonal. Arénás játékmód szerintem nincs, ez az itteni wvw olyan mint a gw2é csak sokkalta nagyobb és kaotikusabb. Vannak feladattípus-küldik, felderítés és a keepek közeli táborok elfoglalása kis csapattal, de szerintem itt is a sok zerk kevesebb zerget győz taktika lesz a nyerő. Egy őrhely bevételénél ott voltam, ellenség egy körömpiszoknyi ikonnal a feje felett van jelölve, nehézen észrevehetőek. Ja és ugye a lag, 20 fpssel rohamoztam meg a falakat. Nem jött be, nem tudom mekkora sikere lesz. Bf-nél állandó kritika, hogy fél óra futás és paff lelőnek, hát itt ez hatványozottan lesz igaz.

Amúgy ezt azt endgame-et el kéne már felejteni, játékosoknak és a fejlesztőknek is. Mi értelme hogy annak, hogy az út a maximum szintig dögunalom, a questek csak xp maitt vannak (*erről mindjárt), aztán azt elérve ugyanazokat a dungeonokat farmolja az ember jobb gear reményében. Plusz a "hagyományokon " is (amik miatt minden új mmo "wow-klón") változtatni kéne, tank-healer-dps hármas, nyersanyag és kill lopkodása egymás elől stb. GW2-t lehet szidni, de pont azért szeretem mert ezeket a (ma már) hibákat többnyire levetkőzte. Működjenek csak együtt a játékosok, csapatba tömörülés nélkül is legyen osztozkodás.

*Gyorsan végigszaladtam a dominion kezdőszigeten, most már igyekeztem figyelni a történetre, arcokra és bizony szépen kapcsolódnak a dolgok egymáshoz. A parti járőr vagy a mágus akinek az elején segítettünk a sziget végén részt vesz a harcban, az első npc aki megszólított minket a királynő egyik ügynöke, akivel a történet során valószínűleg többször összefutunk majd. Ha már a királynő, találkoztam vele is. Kíváncsi voltam Beckinsalere, hát elmegy, ha nem látom a múltkori videót akkor meg nem mondom, hogy ő az.
A gildes (mage, fighter stb) mellékküldik úgy látom ugyanazok, ugyanazok az npck köszöntöttek, ugyanazt a feladatot kellett végrehajtani, épp csak a helyszín más. Úgy gondolom, hogy akkor Tamreil határokkal, nagy falakkal lesz 3 részre osztva, egy frakcióval nem juthatunk el egy másik (kezdő)területeire. Egy karival játszva mégsem lesz olyan nagy a térkép, de talán egy 70-80 óra így is összejön amíg a végére érünk.
Simple. Eternal. Beige.
1598 levél
Válasz 14.02.10. 00:28 #53
Yaho0
Sajnos én még csak level 6nál járok, de idáig is komoly órákbe tellett eljutni és erre még rájött a sorozatos leállás, error és várakozás. Tervezem, hogy az instáig még eljutok, ez hanyas szinttől is van? Igazából ez az, ami érdekel, mert a questelés része elsőre még szórakoztató lehet, de egy MMORPGben ezek mind csak másodlagos dolgok. Ami igazán számít: a crafting, a PvP, az instázás, a balance, a gearelődés. Ezek közül is kiemelkednek azok az aspektusok, melyeknek az End Gameben van jelentőségük. Egy-két hónap után úgy is csak ez fogja eldönteni, hogy sikeres lesz-e vagy sem, kár bármivel is áltatni magunkat. Rengeteg MMOt láttam, soknál voltam úgy, hogy ez mind szép és jó, élvezem is a questelést, de utána? Én is nagyon osztom azt a véleményt, miszerint ezt havidíjas játékként kiadni nem a legjobb választás. Rengeteg embert osztott meg ez a beta és a többségük úgy van vele, hogy, ha F2P lenne akkor játszana vele (köztük én is), de havidíjat fizetni olyanért, amiből tényleg csak csipetnyit ízlelhettünk meg, azt már nem.
R.I.P
8621 levél
Válasz 14.02.09. 19:35 #52
davkar9
Sikerült "végigjátszani". A legtöbb jel a térképen ki lett töltve, a daedra portálokat és kardos koponyákat kivéve, ezeknél nem tudom mit kell. Utóbbi gondolom valami group eventes izé mert az egyik ilyennél futottam bele a szuperrákokba. Egy két fáklyával jelölt barlang is körvonalasan van meg, viszont a közelükben nem találtam más feladatos npct. Északi úton várna rám skyrim, nagyon rosszul esett amikor megfogott a láthatatlan fal. Déli területre mehettem, de az teljesen üres, nem sok értelme volt mászkálni.

A történetre vonatkozó szidalmaimat visszavonom, kapcsolódnak ezek szépen egymáshoz, egy területen belül legalábbis úgy tűnik, 3 küldinél is voltak visszatérő szereplők. Azt kell majd megállni, hogy elkattintsam a beszélgetéseket. Remélem, most az unalmasság/sietség betudható annak, hogy béta volt, időkorlát, minél több mindent kellett látni. Voltam az elérhető dungeonban, lfg toolon még csiszolni kell, a játékosoknak is rá kell szánni azt a 10 mp-et hogy kiismerjék. Az egyik tagunk végig offline volt feltüntetve, hát az ő gyógyítása érdekesen ment.

Összegezve a bétapasztalatokat: jó játék lesz ez, a kezdőterület után lesz egy pár szintnyi nehéz időszak, de lvl 10-11 körül már beindul a dolog, kényelmesen, többnyire megállíthatatlanul lehet haladni. 3 halálom volt a 11es szint után, rosszul megközelített kis csoport, rövidítés a sziklapárkányról, és egy kardos-koponyás hely felfedezése, ami akkor valószínűleg tényleg valami csoportos hely lesz. Ugyanitt, a 10es szint magasságában megérkezik végre a hangulat is. A bétában argonian (ebonheart pact) sorcererrel mentem, vele így éreztem. Nem tudom, hogy a másik két frackió fajai (más kezdőterület és folytatása) és egy másik kaszttal mennyivel másabb/könnyebb a játék, mennyivel előbb kap el az ES, skyrim életérzés.

F2P váltásnál most már biztosan folytatom! (izé törlés lesz meg minden, új karit kell indítani, de most már várom na)
Simple. Eternal. Beige.
1356 levél
Válasz 14.02.09. 16:59 #51
jawsika
jólvan sipec, mi egy csapatban játszunk, de ami TES, azt ne fikázd mert áttranszferelek a szeródra azt napi 24-ben foglak gankelni.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
19402 levél
Válasz 14.02.09. 10:47 #50
sipec
kiprobaltam, de altf4, wow > all, ezen nem lehet valtoztatni.
1356 levél
Válasz 14.02.09. 00:40 #49
jawsika
Ilyen co-op skyrim feelingje van nálam most. tehát elképesztően jó lehet a sztorija, csak hát ez MMO, tehát nem a sztori a lényeg. Másrészről meg TES könyörgöm, legyen beszabehu sztorija!

Valahogy olyan érzésem lett tőle, és ezt hangsúlyoznám, hogy nem hibának írom fel, hanem csak egy jellegzetességnek, hogy MMO-nak nem eléggé MMO, RPGnek nem eléggé RPG. Ilyen langyos víz. Sokan vannak, engem már ez zavar. Mert pl. ma Skyrimoztam, és mindenkivel beszélek, mindent meghallgatok, mindent átgondolok. De pont azon agyaltam, hogyha közben rohangálna előttem 20-30 player fel-alá, mennyivel másabb lenne a játékélményem.
Másik oldalról meg csavaros a sztori (Nordom van), csak ez a kasztozás... Kár kasztokat erőltetni a játékba. Az kellett volna, hogy megadnak egy max szintet, amiben nem tudsz mindent maxolni, és kaszt nélkül csinálsz mész és nyomod.
Ugyanis: van egy warrior kaszt (tank, dps), egy "plates pala" kaszt (dps, healer, tank(?)), egy mage (neki lehet destru, vagy healer staffja), és egy késesrugó.

Igazából ami nincs: íjász, spellsword, mozgékonyabb, mediumarmoros harcosok(nem lopakodós stílussal) meg persze még ezer más. A lopakodás érdekes. Tisztára mint a nagytrilógiában. De ez MMOban, főleg PvPben hogyan fog működni? Van stealth de az 2.5 secig tartó invisibility, azonkívül a normális crouch van csak. És hát abban ugye lassan mozogsz, eszi a staminát is, és hát könyörgöm ott vagy előttük!!! Ez így nem lopakodós kari... Márpedig nekem minden TESben a lopakodós íjász+dualwieldes kari ami a legjobban adja. Mindegy majd még ránézek.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
8621 levél
Válasz 14.02.08. 23:16 #48
davkar9
Olyan 6 óra körül egy barlangból kilépve kaptam kb 40 percnyi töltőképernyőt (nem gáz... megvacsoráztam, megnéztem a heti archer epizódot) utána viszont volt egy stabil másfél órám. Igaz figyelnem kellett arra, hogy ne menjek olyan kveszt után ami esetleg töltőképernyővel járna. A lényeg a lényeg, a kezdőterületi meh, majd azt azt követő 5-6 szintnyi fogyasztható és elmehet a játék a picsába között ingázó élmények után most végre jól éreztem magam, több ilyen kéne és akkor működhetne mint online skyrim! A városban hoztam össze a frakció népeinek képviselőit, nyomozgattam a szarkavaró után (ez a része a küldinek mondjuk bugos volt) leugrottam a bícsre bogarakat vágni és a sárba tekert foglyaikat kiszabadítani, egy hajón balhéztam a megszálló csapatokkal. 10-es +- szinten folyta harc, sikerült megtalálni azokat a skilleket amikkel jól el tudok lenni szóval így már jó volt.

Összességében tehát nagyon hullámzó az élmény. Havidíjjal szerintem továbbra sem éri meg, de (jelen pillanatban) f2p-vel már érdemes lesz belevágni. Kérdés persze, hogy a frakciók útjai mennyire eltérőek. A későbbiekben nem biztos, hogy argoniannal vagy másik ebon pactos fajjal újból nekivágnék. Ezeken a területeken van egy két szopós rész, nem tudom, hogy a másik két félnél is hasonlóan vannak-e felosztva a pályák. Bár most hogy tudom mire számítsak lehet, hogy pont azért érné meg majd a f2p-ben a gyíkkal újrakezdeni. Na de majd holnap is benézek még aztán lehet, hogy megint belefutok valamibe amitől újra átkozni fogom a játékot.

Délután azt gondolva, hogy másik frakció terültén gyorsabban bejutok indítottam egy 10 perces ork warriort mert kíváncsi voltam a két fejszére. Annyira nem jött be, nagy gonddal igyekeztem lenyomni a gombokat, végül maradtam a hadonászásnál. Ezek a fegyverek fps nézetért kiáltanak, de a fejem fölött átugráló tífek miatt jobbnak láttam a tps nézetet, de az meg azért mégsem volt olyan jó. Íjat azért oda-vissza veri. Véglegesben maradok majd a mézsnél, azt mostanra már valamennyire megismertem.
Simple. Eternal. Beige.
18844 levél
Válasz 14.02.08. 15:59 #47
Peace
Ezért imádtam a Shadowrun Returns minden percét, mert vérbeli rpg hangulat visszatért, és minden egyes beszélgetés legutolsó betűjét is felfokozott izgalmi állapotban és átszellemülve olvastam.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8621 levél
Válasz 14.02.08. 15:21 #46
davkar9
Úgy értettem, hogy a terához és a rifthez hasonlóan a kvesztek itt is csak úgy vannak. Csinálod őket, beszélgetéseket átugrod mert semmi hangulatuk. Odamész, megcsinálod a feladatod (ami tényleg nem ölj meg 10 farkast, hozz 10 gombát típusú), csináld ezt, kattints erre a tárgyra, add le, kész, jöhet a következő. jawsika is így írta: "Mész, csinálod, el se olvasod, rohansz fel alá, és semmi RPG feeling." Persze lehet, hogy velünk van a baj, mert mint látható Yaho0 szerint meg ezzel visszakerült az rpg az mmorpg-be.

Nem jön át az, hogy én most éppen a világ megmentésén fáradozok hanem csak random npcnek segítek akire 2 perc múlva nem is emlékszem (említett 2 mmoban ugyanez). Skyrimban sem mondom, hogy emlékszem mindenre, de a többségre igen. Whiterun főterén ha meglátom a fát, eszembe jut, hogy na igen ez én voltam. Riverwoodi kereskedő adja a játék első feladatát, amikor csak betérek hozzá a pulton lévő karom emlékeztet arra kalandra. Az offline ES hangulatot én valamiért nem érzem. Nem tudom, lehet, hogy kaszt-faj függő, ez esetben a argonian mágust nem javaslom. A próbálkozást azért látom, mellék-mellék küldetésekben mintha lennének visszatérő szereplők, valamennyire kapcsolódnak a főmellékszálhoz is (pl azt a démonizét kéne most visszazárni egy helyen amit korábban az ostrom alatt idézett meg a dark elf – természetesen egyedül kevés vagyok hozzá, folyton visszatölti a hpját)

Faszák ezek a 10 perces töltési idők. Néhány átjárónál és bejelentkezésnél mindig előjön. Aztán #1 hajlandó beengedni, #2 "hoppá, bocs, inkább kidobunk".
Simple. Eternal. Beige.
1598 levél
Válasz 14.02.08. 14:01 #45
Yaho0
Valóban nem hasonlítható a questelés a hagyományos grindeléshez. Legalábbis az elején biztos nem. Eddig egy questtel sem találkoztam level 5ig, ahol ennyi lett volna, hogy ölj meg x-y számú ellenséget. +1
R.I.P
1356 levél
Válasz 14.02.08. 11:27 #44
jawsika
Mondjuk a questek 10-e, ha ilyen. Vagy annyi sem.
Viccen kívül. Gondolj Skyrimra. Szabadíts ki valakiket, keress gyógymódot, találd meg az elveszett lelket. A kvesztNPC-k mozognak velünk, saját sztorijuk van változik velük a világ. Nem rossz ez, még stresszteszthez képest sem.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
16067 levél
Válasz 14.02.08. 11:02 #43
david139
Valószínűleg úgy érti, hogy ezekben a játékokban a questek csak apró százaléka sztori quest, a maradék pedig az öld meg a 10 farkast fajta.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1598 levél
Válasz 14.02.08. 09:55 #42
Yaho0
Lehet, hogy én vagyok már elfogult, de a sok unalmas MMO után, amelyek ugyanarra a rendszerre épülnek, nekem ez egy üde színfolt és kellemes csalódás eddig. Nyílván a mobok még nincsennek tweakelve, ebből nem szabad előremenő következtetéseket levonni és a játék sikerességét is csak később fogjuk tudni megállapítani, amikor az End Game content elérhetővé válik. A hangulat lehet, hogy nem teljesen Skyrim, de én már annak örülök, hogy egy csipetnyi hangulat is van egyáltalán benne, az unalmas WoW és RIFT és hasonlók után számomra ez a játék, az FPS nézettel és a fejlődési ágakkal egy különlegesség. Még ráfér a csiszolás, de a grafika is tetszik, egy kis állítgatás után az optimalizációval sincs baj, a párbeszédek szinkronizálva is vannak. Azt nem tudom ellenben, hogy egy AvA-nál hogy fog belepusztulni a gépem, de majd meglátjuk. Mindenesetre eddig csak ajánlani tudom azoknak, akik szerették a TES játékokat, de most kicsit beleuntak a WoWba és társaiba. Egyáltalán nem mondom, hogy WoW killer stb. ahogyan a többség kezeli az ilyen próbálkozásokat, de tényleg az RPG hangulatot én végre valamennyire visszakapom egy MMOba, ami manapság elég ritka dolog.
R.I.P
265 levél
Válasz 14.02.08. 09:52 #41
capraz
Hogy értetted hogy, "de ez már ilyen tera és rift szint"?
I see no God up here / Yuri Gagarin /
8621 levél
Válasz 14.02.08. 09:48 #40
davkar9
Ne szépítsük, ez egy unalmas szar, remélem belebuknak...

lvl8on két ütésből megölő lvl7-es szupermudcrabek, egyező szinten egy kveszt bosst nem lehet leverni mert háromszor annyit sebez mint én. Próbálom kicselezni de a bokáig érő oltárra nem tudok felugrani harc közben szóval még egy szusszanásnyi időm sincs. Altf4 legalább jól működik.
Simple. Eternal. Beige.
1356 levél
Válasz 14.02.08. 02:56 #39
jawsika
Na lvl 11-en hagytam abba, ez fél6 óta jött össze. Nord Nightblade, hát az íjat el lehet felejteni, de a dualwield adja nagyon. A fent leírtak teljesen igazak, jó, meg adja a TES hangulatot, a Nordnál láthatjuk Mannimarcoból hogy lett az, aki lett, stb stb, rengeteg a régi ismerős.

Amit nem írtatok, de lehet, hogy csak nem láttam az az, hogy ha valahol megvan a quest, vagy eleget csináltál, a mobok pirosból sárgává változnak. ÓRIÁSI pirospont, és egyben az amatőrség jele, mert hosszú távon ez olyan, mintha tök üres lenne a táj, mert nem fognak megtámadni. De fejlődéshez tökéletes így.

Nagyon jó, adja nagyon, de nem ennyiért. Meg tényleg, ahogy előttem mondták, nincs igazán lelke. Nem tudod beleélni magad, mint a Morroba, Obliba, Skyrimba. Mész, csinálod, el se olvasod, rohansz fel alá, és semmi RPG feeling. Van TES feeling, de a világ hozza elő, nem a játék. Egy skin a WoWban is kihozhatná ezt átírt nevekkel meg hasonlók. Ez még béta, de most még ez kevés. na jóéjt.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
736 levél
Válasz 14.02.08. 00:41 #38
Gerő a nyerő
Na hát akkor egy előzetes kis vázolás így 30 perc béta után:
A játék engine-je ugyanaz, mint a Skyrim-nek, viszont csodálotasan optimalizált a legnagyobb meglepetésemre. A hangok, a karakterek nagyon jók. A szokásos karakter kreálással találkozunk rögtön a Create-nél, az Imperial kivételével minden jobban ismert faj választható, viszont a kasztok még nem tiszták nekem. Sorci, valami warden, templar meg még nem tudom mi van, és elvileg ahogy eléred a lvl 15-öt tudsz ezen belül szakágat választani. Történet szerint nem Tamrielben indulunk, egész szépen körbe lehet kérdezni az npc-ket, hogy na de most kérlek szépen mi az isten van. A dialógusok szinkronizáltak és felelet választósak, feltételezem a választásainknak okozata is lesz majd a későbbiekben. A szokásos kezdés, szökj meg egy börtönből indul a móka. Kis tutorial keretén belül, hogy mi micsoda meg hogy is van. Combat rendszer a megszokott szintén mint Skyrimben, viszont vannak spec spellek amiket akkor tudunk használni ha elővesszük a kedvenc fegyverünk is támadunk. Talent és képesség ág itt is van, egész tetszetősen. Szóval eléggé személyre szabott kis karit lehet összepakolni. Összességében eddig szép, jó, nem csalódtam benne, de.... nem fog megérni előfizetést semmi képp sem. :/ Majd ha f2p lesz kedvencem lesz!
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
18844 levél
Válasz 14.02.08. 00:27 #37
Peace
Rohadtul nem kaptam semmit....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8621 levél
Válasz 14.02.08. 00:22 #36
davkar9
Bocs ha elírás vagy hülyeség van benne, lehet várnom kellett volna reggelig, de hát most volt még friss. Megyek is és álommá gyúrom az élményeket, holnap délután-este csapó #2.
Simple. Eternal. Beige.
8621 levél
Válasz 14.02.08. 00:18 #35
davkar9
A 10 perces töltési idő egy vacak kis 2x2-es sírba nem egyedi eset, dolgoznak rajta szóval mára befejeztem. Tudtommal tart az nda, de mivel a gt kinyomott egy 4 perces videó-previewt, ezért úgy gondolom, hogy egy ilyen "eldugott fórumon" nyugodtan pötyöghetek egy pár sort a játékról.

Igaz fél éve letettem a Skyrimet de azért még viszonylag friss az íjászkodás élménye így a szokásos mézs helyett egy wood-elf (előtte a szokásos minden csak ember nem fajválasztós fél óra) rúzzsal kezdtem neki a játéknak. Viszonylag részletes karakterkészítővel indít a játék, lábszélesség, ékszerek, tetkók, pofaszőrök, magasság, farpofák mérete, stb. A tutorialon egy széparcú óriásnő testébe bújva Jennifer Hale kísér végig minket. A 2. szobába érve kiválaszthatjuk első fegyverünket. Boldogan kaptam föl egy íjat, gyakorlott mozdulattal csaptam rá az első ellenfélnél a ctrl-ra (jött velem szemben szóval nem sok haszna volt) és hosszú egérgombnyomással felhúztam az íjat. Repült a nyíl, de nem sebzett olyan sokat mint amennyit megszoktam az offline változatban. Sebaj, végigküzdöttem magam a közös részeken majd kitettek a macskák szigeténél. Mászkálgattam kvesztelgettem, nem akart működni ez a fránya íjazás. Mivel még csak 1 órám ment el, lógó orral visszakullogtam a főmenübe (ki is dobott, elvégre béta) és 15 perces szöszöléssel összedobtam egy argonian mágust. Femshep szövegeit sorra ugrottam át, a fegyvertárba érve felkaptam egy varázslóbotot és végre elkezdődött a móka!

A TESO harcrendszere a hasonlít a megszokotthoz, egy katt kicsit üt, hosszan tart nagyot üt. (íj is így működik, pont ezért nem működik, elsőre mondjuk nem jöttem rá, azt hittem, hogy csak az animáció vacak/az az egérgombom adta meg magát megint). Az újdonság az, hogy a hosszan nyomva tartott támadás nem eszi a manát/staminát, előbbi varázslástól, skillektől csökken, utóbbi futástól és a blokkolástól. A skillrendszer eszméletlenül szerteágazó. A karakterkészítésnél 4 kaszt közül választhatunk ezek 3-3 skilltreet tesznek elérhetővé. Ezeken kívül kapunk fegyverekhez kapcsolódó fákat is, faji skilleket, guildekhez kapcsolódva egyedieket is (mármint npc gildek, mage college meg a többiek). Villámokat szóró íjász, duplakardos healer, amit csak akarunk csak bírjuk pontokkal. Szintlépésen kívül (kicsit lassúnak éreztem, az ellenségekből szinte nem is esik xp) világító kövekből juthatunk pontokhoz (nem ugrik be a nevük valamilyen shard), a képességfákat átböngészve érdemes lesz majd ezeket gyűjteni. Ja és ha ez még nem lenne elég bizonyos szint után (az fejlődik amit használunk rendszer, ismerjük) a skilleket át is alakíthatjuk pl a villámcsapás képesség kisebb területre hat vagy az ellenség megölésével visszatölt valamennyi manát, vagy az idézhető démonmajomból halálakor felrobbanós változatot vagy egy minidínódémont fejleszthetünk.

A tájak vegyesek, wood elfemmel a khajit szigeten nem sokat barangoltam, a tengerpart nem volt túl nagy szám, a gyíkkal viszont skyrimben landoltam és bár a singe rész térképétől keletre fekvő szigetet kapjuk itt kiindulópontnak azért a hangulat megvolt (lábnyomom ottmaradat a hóban!). A játék egyébként egész szép, stabil 40-50 fpst mondott a fraps magas beállításokkal (így fogadott, nem én tekertem föl), nem tudom, hogy az itteni wvwvw-ben mennyire válik diavetítéssé. Hangok többnyire jók, igaz a bétában még nincs hozzáigazítva a hang a szájak mozgásához, a zene elmegy, a skyrim mondjuk ebben elég magasra tette e lécet. Tamreiel hatalmas, a kezdőszigetről kitekertem, zoom out, zoom out, zoom out, ó még mindig van? na most! Uhh, mire ezt mind bejárja valaki. Persze van azért egy kis csalás, a kicsi terülteken van 1-3 teleport amiket pénzért használhatunk és a megszokott vonalzóiránytűn fel-felbukkanó ikon-helyek igazából kveszteket jelölnek. Ezt lényegében olyan mint a GW2 szívecskéi, csak valamiért úgy érzem, hogy ezt nem lesz divat fikázni. Bányajel, közelben npc, kveszt fel, x ellenség levágása, tárgy felvétele, kar meghúzása, vissza npchez leadni (5-ből 4 odajön a végén hozzánk nem kell gyalogolni) az üres bányajel telifehér bányajel. Volt egy érdekes "mellékfőszál" küldetés aminél döntenünk kellett, hogy a dokkokat vagy pedig az erődöt védjük meg. A dokkokohoz mentem és a feladat elvégzése után az erőd ikonja kitöltetlen maradt és a "házba" belépve (mert hogy az erőd töltőképernyős hely) rengeteg holttest fogadott. Nem tudom mennyire lesz ennek jelentősége a későbbiekben, mindenesetre érdekes volt. Persze majdnem nem vettem észre hogy döntés van, mert a beszélgetések elég unalmasak aztán aha, felső sor, második, aha, aha, goodbye módon zajlanak, hiába, hogy beszélnek (felolvassák a leírtakat) az npck.

Na ezek nem is hangzanak olyan rosszul ugye? Ugye. Viszont a havidíj továbbra is hülyeség. Eleve ebben az újfajta mmo generációban, de ettől függetlenül, magához a tesohoz. Valamiért az egész olyan lelketlen. Szép, szép, a harcrendszer egész kellemes, de úgy érzem nem fog működni ennél a havidíj. Egyfelől 'i haz ppl in mah skyrim' érzése van az egésznek, másrészről viszont... megint csak azt tudom mondani, hogy nincs lelke a játéknak. Kicsit unalmas az egész szituáció, nem érzem át a világ súlyát (holott megkapjuk az egészet, kellene), a frakciók konfliktusa, a moleg balos főszál, a mittudomén. Kveszt fel, kveszt le, tovább, tovább, esik egy új fegyver vagy ruha, tovább, tovább, de igazából nincs igazi ok amiért menned kell előre (rendben az mmo ilyen műfaj, de ez már ilyen tera és rift szint). Skyrim varázást nem kell bemutatni senkinek, beszippant az a játék, na az a hangulati+ itt nincs meg. Szóval összességében kicsit failnek érzem az egészet, pontosabban kihagyott ziccernek, mert ebből a világból tényleg lehetne egy all-time-über-ultimate-beszarok-nemkellmás MMO-t csinálni ha nem a megszokott mmo formulákat használják. Ha majd f2p-re vált (januárban legkésőbb) akkor is 1 karaktert bír csak el a teso, sőt lehet hogy annyit se, lvl ~30 vagy már előbb otthagyja az ember. Fene se tudja, lehet, hogy késő van, hosszúra is nyúlt a rövid beszámoló és kezd szétfolyni a szöveg meg én is, de így érzem. Ha más is tolja írjon már róla ő is, lehet csak én tévedek és/vagy későre jár. Nálam annyira nem nyerő, pár 10 órát bele lehet majd tenni (havidíjas időszakban nem ajánlom senkinek csak aki már elhatározta magát, vagyis hát annak se, de azt úgysem fogom meggyőzni), de nem ez lesz a következő nagy mmo.
Simple. Eternal. Beige.
1356 levél
Válasz 14.02.07. 23:43 #34
jawsika
Nem rossz, sőt ígéretes, az olyan TES fanoknak, mint én szinte kötelező. Csak ne lenne ilyen drága...
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
2853 levél
Válasz 14.02.06. 00:33 #33
RAI*DEN
Mindenki nézze meg az email fiókját aki jelentkezett, vagy feliratkozott TESO bétára, mert úgyfest mindenki kapott február 7-10-ig béta elérhetőséget a "stress test"-re. Én most rántottam le, cirka 40GB kb, szóval érdemes elkezdeni a gyengébb kapcsolattal rendelkezőknek.
8621 levél
Válasz 14.01.30. 08:22 #32
davkar9
Bakker nem mondtátok, hogy ez egy 8 perces CGI! (nesze neked blizz) Francnak volt kedve jutyúbra bejelentkezgetni, nemrég találtam meg normálisan. Uhh, mikor jutunk már el oda, hogy a játékokat egész estés cgi filmekkel (elég nekem a direct-to-dvd is) reklámozzák? Mert ezek után annak kéne következni. Persze az ugyanúgy „fölösleges” lenne, mert sem hangulatában, játékmenetében, stb-ben nem lesz ilyen a TESO mint ezt a videó, de akkor is jó ezeket nézni!
Simple. Eternal. Beige.
290 levél
Válasz 14.01.29. 22:07 #31
stenga
Press X to headshot
7786 levél
Válasz 14.01.29. 22:02 #30
Lovi Tommy
ofcourse, de egy mmo-t (ld. akár WoW, akár GW2, vagy igazából bármelyik) jóval több gombbal kell irányítani, mint ami egy kontrolleren előfordul. Elképzelem, hogy a WoW milyen buta játék lenne, ha konzolon is lenne...Alapból van 10-12 spell állandóan, s akkor a quick barokról nem is beszéltünk.
Attól félek ez a TES egy max 4 gombos izé lesz...
16067 levél
Válasz 14.01.29. 21:58 #29
david139

Amúgy nem vagyok konzol ellenes, én is vennék, ha lenne rá pénzem meg minden, de azért ne keverjük össze a konzolos tötyögést a hardcore pc game-ekkel
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
290 levél
Válasz 14.01.29. 21:40 #27
stenga
Ja amit egy kontrollerel is lehet kezelni és mmo..biztos nagyon komplex játék lesz
16067 levél
Válasz 14.01.29. 21:25 #26
david139
Ps4? Akkor mindenképpen szánalmasan szar lesz
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.