25 éve Veletek – PC Dome / PlayDome

Unreal Engine 4 - újraírhatja a játékfejlesztést? (Hírek)

rootshaper
#11 rootshaper [1614]
még szerencse, hogy vannak indie csapatok, akiket nem köt a kiadó szava szerintem övék a jövő, minden tekintetben.

Válasz erre

Előzmény: Madrac 2012.06.30. 14:02
Madrac
#10 Madrac [4263]
Attol felek, hogy mindenki az egyszeru megoldasok fele mozdul majd el benne es meg kevesebb lesz a kreativitas a jatekokban...

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

Előzmény: rootshaper 2012.06.30. 14:01
rootshaper
#9 rootshaper [1614]
várjuk ki a végét srácok, az Unreal Engine, meg úgy alapjáraton az Epic elég sokszor felforgatta már a dolgokat... lásd a Quake 2-höz képest az első Unreal milyen látványt nyújtott, aztán a további motorjaikat is játékok százai használták, végül pedig az UE3 lett a világ legnépszerűbb és legtöbbet licenszelt motorja. bármi lehet még az UE4-ből

Válasz erre

creedszl
#8 creedszl [164]
UpszXD

Válasz erre

Előzmény: Madrac 2012.06.30. 13:06
Madrac
#7 Madrac [4263]
Egy erosen modositott Quake III motort hasznal a mai napig.

Quoth the raven, `Nevermore.'

Válasz erre

Előzmény: creedszl 2012.06.30. 12:51
Balanses
#6 Balanses [2136]
Soha a büdös életbe nem használt a CoD sorozat Unreal engine-t...

Válasz erre

Előzmény: creedszl 2012.06.30. 12:51
creedszl
#5 creedszl [164]
A Cod sorozat a kezdetektől Unreal engine-t használ...

Válasz erre

Előzmény: VeteranHUNTurul 2012.06.29. 20:00
Szoszomed
#4 Szoszomed [320]
Szerintem drasztikus változás nem lesz a játék iparban az UE4 miatt.
Az UE3 már most is véleményem szerint zseniális fejlesztő környezetbe van burkolva (UDK) ami rendkívül le egyszerüsíti,fegyorsítja a játék fejlesztést bárki számára.Ezért is használják (már most) előszeretettel az Indie csapatok,és nagyobb csapatok is egyaránt.De én személy szerint mégsem vettem észre hogy azért mert az UE3-al gyorsabb,egyszerűbb a fejlesztés,az bármit befolyásolna az UE3 motors játékok árában vagy kreativitásában.

Azt nem tudom hogy az UE3 mennyire befolyásolja a motort használó csapatok létszámát,de tény hogy sok kisebb csapat azért használja mert gyorsabb vele a fejlesztés,de ettől még nem lett olcsóbb a megjelent játék azonos kategóriás nem UE3 motoros játékokhoz képest.Ezen a területen szerintem változást nem igen fog hozni az UE4 hiába fejlesztik tovább,és lesz egyszerűbb fejleszteni benne.

A játékot fejlesztő emberek száma nem befolyásolja a játék árát sajnos főleg mivel egy játék ára csak töredéke a játék fejlesztésébe fektetett pénznek még ha kisebb projectről is van szó.Most miért kockáztatná bárki hogy lassabban térüljön meg a belefektetett pénz,idő és kisebb legyen a profit.

Azzal viszont egyet értek,hogy még jobban leegyszerüsíti majd a fejlesztést,még egyszerűbben le lehet majd tesztelni,meglehet majd valósítani új ötletek ezáltal kisebb lesz az akadalya (költségvetése) annak hogy a fejlesztők merészebb dolgokat álmodjanak és valósítsanak meg.De nem fog felforgatni szerintem semmit.Az UE3-ról is gyakorlatilag mind ezt el lehet(ett) mondani,mégsem forgatta fel a játék ipart csak közkedvelt engine lett a kisebb csapatok körében na meg persze a nagyok között is,de főleg a kicsik használják előszeretettel.Mondjuk ez is relatív mert sok kisebb csapat inkább a mobil piacon próbálkozik,a mobil piacon pedig inkább a Unity3D és egyébb motorok hódítanak,de a kis költségvetésű (de nem feltéltenül olcsó) PC-s címek alatt többnyire az UE3 dolgozik ami szép siker.

Szerintem az UE4 max annyit fog elérni hogy talán a nagyobb csapatok körében is jobban elterjed és talán a mobil piacon is elterjedtebb lehet ez által mégtöbb kisebb csapat is az UE-re fog váltani.Szóval több UE motoros játék lesz még sikeresebb lesz az Epic motorja (talán).De nagy forradalmasítás,drasztikus ár és létszám csökkenést nem igen fog okozni.A Kismet-et is el kell sajátítani érteni kell a működését,logikáját és attól hogy nem kell tudni programozni,scitpelni a klasszikus módon még nem jelenti hogy akkor "egyszerű" mint egy game maker és azonnal kirugják majd a játék scriptelőket,engine programozókat és csak a dizájnerek maradnak akik majd Kismet-eznek feltételezve hogy lesz kedvük hozzá .

Válasz erre

Előzmény: VeteranHUNTurul 2012.06.29. 20:00
VeteranHUNTurul
#3 VeteranHUNTurul [207]
Azért ezeket a játékokat ne számold ide, a CoD sorozat talán soha nem fog Unreal Engine-t használni. A Mirror's Edge pedig a múlt, Tim Sweeney a jövőt vetíti elő az UE 4-el, hogy ezek után már semmi sem fog a fejlesztők kreativitásának útjába állni, legalább is jóval könnyebb lesz új ötleteket, feature-öket implementálni, mint az UE 4 előtt.

Nagy szavak, kíváncsi leszek mik fognak megvalósulni ebből.

Válasz erre

Előzmény: Skorpio90 2012.06.29. 19:28
Skorpio90
#2 Skorpio90 [5504]
"akár a játékok árainak drámai csökkenéséhez is vezethet majd" - hát persze Már látom is magam előtt: új Call of Duty 4000 Ft-os kezdőárral, három évre elegendő DLC-vel megpakolva! Vagy pedig az EA, mint minőségi, újszerű játékok gyártója. A legutolsó kreatív alkotásuk a Mirror's Edge volt, be is fagyasztották a 2. rész munkálatait.

Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!

Válasz erre

PC Dome
#1 PC Dome [766]
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Unreal Engine 4 - újraírhatja a játékfejlesztést? (Hírek)

Válasz erre

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.