Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Unreal Engine 4 - újraírhatja a játékfejlesztést? (Hírek)

1614 levél
Válasz 12.06.30. 14:44 #10
rootshaper
még szerencse, hogy vannak indie csapatok, akiket nem köt a kiadó szava szerintem övék a jövő, minden tekintetben.
4187 levél
Válasz 12.06.30. 14:02 #9
Madrac
Attol felek, hogy mindenki az egyszeru megoldasok fele mozdul majd el benne es meg kevesebb lesz a kreativitas a jatekokban...
Quoth the raven, `Nevermore.'
1614 levél
Válasz 12.06.30. 14:01 #8
rootshaper
várjuk ki a végét srácok, az Unreal Engine, meg úgy alapjáraton az Epic elég sokszor felforgatta már a dolgokat... lásd a Quake 2-höz képest az első Unreal milyen látványt nyújtott, aztán a további motorjaikat is játékok százai használták, végül pedig az UE3 lett a világ legnépszerűbb és legtöbbet licenszelt motorja. bármi lehet még az UE4-ből
164 levél
Válasz 12.06.30. 13:09 #7
creedszl
4187 levél
Válasz 12.06.30. 13:06 #6
Madrac
Egy erosen modositott Quake III motort hasznal a mai napig.
Quoth the raven, `Nevermore.'
2129 levél
Válasz 12.06.30. 12:59 #5
Balanses
Soha a büdös életbe nem használt a CoD sorozat Unreal engine-t...
164 levél
Válasz 12.06.30. 12:51 #4
creedszl
A Cod sorozat a kezdetektől Unreal engine-t használ...
320 levél
Válasz 12.06.29. 22:27 #3
Szoszomed
Szerintem drasztikus változás nem lesz a játék iparban az UE4 miatt.
Az UE3 már most is véleményem szerint zseniális fejlesztő környezetbe van burkolva (UDK) ami rendkívül le egyszerüsíti,fegyorsítja a játék fejlesztést bárki számára.Ezért is használják (már most) előszeretettel az Indie csapatok,és nagyobb csapatok is egyaránt.De én személy szerint mégsem vettem észre hogy azért mert az UE3-al gyorsabb,egyszerűbb a fejlesztés,az bármit befolyásolna az UE3 motors játékok árában vagy kreativitásában.

Azt nem tudom hogy az UE3 mennyire befolyásolja a motort használó csapatok létszámát,de tény hogy sok kisebb csapat azért használja mert gyorsabb vele a fejlesztés,de ettől még nem lett olcsóbb a megjelent játék azonos kategóriás nem UE3 motoros játékokhoz képest.Ezen a területen szerintem változást nem igen fog hozni az UE4 hiába fejlesztik tovább,és lesz egyszerűbb fejleszteni benne.

A játékot fejlesztő emberek száma nem befolyásolja a játék árát sajnos főleg mivel egy játék ára csak töredéke a játék fejlesztésébe fektetett pénznek még ha kisebb projectről is van szó.Most miért kockáztatná bárki hogy lassabban térüljön meg a belefektetett pénz,idő és kisebb legyen a profit.

Azzal viszont egyet értek,hogy még jobban leegyszerüsíti majd a fejlesztést,még egyszerűbben le lehet majd tesztelni,meglehet majd valósítani új ötletek ezáltal kisebb lesz az akadalya (költségvetése) annak hogy a fejlesztők merészebb dolgokat álmodjanak és valósítsanak meg.De nem fog felforgatni szerintem semmit.Az UE3-ról is gyakorlatilag mind ezt el lehet(ett) mondani,mégsem forgatta fel a játék ipart csak közkedvelt engine lett a kisebb csapatok körében na meg persze a nagyok között is,de főleg a kicsik használják előszeretettel.Mondjuk ez is relatív mert sok kisebb csapat inkább a mobil piacon próbálkozik,a mobil piacon pedig inkább a Unity3D és egyébb motorok hódítanak,de a kis költségvetésű (de nem feltéltenül olcsó) PC-s címek alatt többnyire az UE3 dolgozik ami szép siker.

Szerintem az UE4 max annyit fog elérni hogy talán a nagyobb csapatok körében is jobban elterjed és talán a mobil piacon is elterjedtebb lehet ez által mégtöbb kisebb csapat is az UE-re fog váltani.Szóval több UE motoros játék lesz még sikeresebb lesz az Epic motorja (talán).De nagy forradalmasítás,drasztikus ár és létszám csökkenést nem igen fog okozni.A Kismet-et is el kell sajátítani érteni kell a működését,logikáját és attól hogy nem kell tudni programozni,scitpelni a klasszikus módon még nem jelenti hogy akkor "egyszerű" mint egy game maker és azonnal kirugják majd a játék scriptelőket,engine programozókat és csak a dizájnerek maradnak akik majd Kismet-eznek feltételezve hogy lesz kedvük hozzá .
207 levél
Válasz 12.06.29. 20:00 #2
VeteranHUNTurul
Azért ezeket a játékokat ne számold ide, a CoD sorozat talán soha nem fog Unreal Engine-t használni. A Mirror's Edge pedig a múlt, Tim Sweeney a jövőt vetíti elő az UE 4-el, hogy ezek után már semmi sem fog a fejlesztők kreativitásának útjába állni, legalább is jóval könnyebb lesz új ötleteket, feature-öket implementálni, mint az UE 4 előtt.

Nagy szavak, kíváncsi leszek mik fognak megvalósulni ebből.
5202 levél
Válasz 12.06.29. 19:28 #1
Skorpio90
"akár a játékok árainak drámai csökkenéséhez is vezethet majd" - hát persze Már látom is magam előtt: új Call of Duty 4000 Ft-os kezdőárral, három évre elegendő DLC-vel megpakolva! Vagy pedig az EA, mint minőségi, újszerű játékok gyártója. A legutolsó kreatív alkotásuk a Mirror's Edge volt, be is fagyasztották a 2. rész munkálatait.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
766 levél
Válasz 12.06.29. 19:28
PC Dome
Ez a téma az alábbi cikkhez kapcsolódó hozzászólásokat tartalmazza:
Unreal Engine 4 - újraírhatja a játékfejlesztést? (Hírek)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.