Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Splinter Cell: Blacklist

12857 levél
Válasz 13.09.05. 08:55 #168
konrad
"Imádom" a hullámokat: mikor elbaszom és kiírja, hogy erősítés érkezett, égnek áll a hajam... Volt úgy, hogy felvettem a küzdelmet - utólag rájőve, hogy értelmetlenül -, de aztán inkább restartolok!

Tegnap azonban két akkora bugba is beleakadtam, hogy azt hittem hülyét kapok:

SPOILER
Az első a chicagoi pályán volt, amikor abba a karácsonyi csarnokban kezdünk. Jobb oldalt ugye ki lehet kerülni az őröket és a színpad mögötti szellőzőben lehet továbbjutni. No én a szellőző előtt pár centivel "leestem" a színpadról és faszán úgy beragadtam a színpad és a szellőző előtti ládák közé, hogy öröm volt nézni. Se előre, se hátra, semerre sem tudtam menni, ugrani! Úgyhogy itt vigyázzatok! Faszán kezdhettem az egészet elölről...

A másik a paraguay-i pályán volt: végigértem a pálya második szakaszán, amikor a kertben és a medencék körül kell likvidálni a faszikat, mondom lemegyek a kis faházhoz, ahol aktiválni lehet a drónt! Kiírja, hogy amíg aktív ellenség van, addig ez nem lehetséges. Mi van mondom, már mindenki hótt állapotban van!? Akkor nézem a kijelzőmön, hogy pirossal még jelez egy ellenséget. Elindulok felé - a medencéktől jobbra lefelé vezető lépcsőnél mutatta -, de senkit nem találtam! Még vagy teszek három kört, de sehol senki, ám ettől függetlenül hallom a faszi csoszogását, meg a latin dumáját! Erre szembe állok a lépcsősorral, mit ad isten, ez a szerencsétlen barom, valahogy "beesett" a lépcsősor "mögé": ahogy jobbra-balra kavart, próbálkozva, hogy "kitörjön", néha kibukkant a fél feje a lépcsősorok közül! Közelebb mentem, mondom ha kibukkan, megpróbálom fejbe lőni. Na a 4-5. próbálkozásra sikerült, így folytathattam a küldit.

Azért ezek bosszantóak voltak picit.
10984 levél
Válasz 13.09.04. 19:39 #167
VodevilX
Végre itt a patch #2, remélem most már búcsút inthetek a millió crash-nek...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
15992 levél
Válasz 13.09.04. 19:08 #166
ufodani
Volt egy olyanom, h nem mentem vissza a bázisra, hanem maradtam, h folytatom. De csak merő kiváncsiságból. Erre mit kapok tőlük? Még 20 hullámot.. .
Lenyomtam vmennyit belőlük, de aztán -na jóó van ne szórakozzatok velem- félbeszakítottam. Gondoltam, h magát az eredeti küldit -a kivonás elöttit- betöltöm. Persze, mert ez ilyen egyszerű. Na hát nem lehet, az új 20-as elejére lehet csak vissza mentenem magam.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
12857 levél
Válasz 13.09.04. 18:54 #165
konrad
Ez az egész játékban a legszopóbb. Ám legalább nem fogod megunni, max. néhány ősz hajszállal több lesz, mint nálam! Ha fiatal srác vagy, akkor még ez sem. Jó küzdelmet!
15992 levél
Válasz 13.09.04. 17:38 #164
ufodani
Volt.
Mindenkinél.
Mert ez a game ilyen.
A mentés annyit ér, ha megpusztulsz elmenti az addig elért 'forintokat'.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
1 levél
Válasz 13.09.04. 16:05 #163
kezeslabas
Másnál is volt olyan, hogy mikor meghalt az egész pályát kezdhette előről, pedig már kb 4 szer kiírta hogy mentés a jobb felső sarokban?Mit lehetne csinálni? Olyan mintha a checkpoint-ot nem mentette volna le...mert gondolom van a játékban....amúgy xboxon tolom/tolnám
31878 levél
Válasz 13.09.02. 19:08 #162
Creativ3Form
Kitolva.

Hát ez bizony hűha volt, de nagyon. Főleg az uccsó pálya, az valami embertelen zseniális lett, pedig kb. minden 10. percben elmormoltam egy "a jó büdös..." kezdetű mondatot. Tökéletesen vegyítették a Convictionban beújított stílust, a régi, klasszikus Splinter Cell játékmenettel. Természetesen nem 100%-ban, de úgy gondolom, nagyon korrekt munkát végeztek a srácok. A küldetések izgalmasak a helyszínek változatosak, a feladatok végrehajtása nagyon sokféle módon megcsinálható, így mind a lopakodó, mind a rambo stílust kedvelők kiélhetik magukat. De vegyíteni is lehet a kettőt, az is célravezető.
Az elején nagyon zavart, hogy nincs klasszikus menü, de aztán idővel megszoktam a Paladin fedélzetét, és a vele járó ruha, felszerelés, és "hajótest" fejlesztéseket is, ami szintén jól sikerült. Mondjuk ezt a "ne vegyenek észre, különben mission faild" küldetéseket igazán elfelejthetnék már. De komolyan...ennél agyfelbaszóbb dolgot ki se lehtett volna találni. Az nem zavar, amikor úgy kell végigmenni egy területen, hogy nem ölhetünk, csak kábíthatunk, de ez észre vesznek és kezdheted elölről részek kimondottan kitudják csapni nálam a biztosítékot. De nem is kicsit. Remélem kórházba került a csuklásoknak köszönhetően azaz ember, aki ezt annó kitalálta. És nem csak ennél a játéknál.
Összességében tehát megvagyok elégedve, nagyon is, és felkerült a fő esélyesek közé az év végi, "Év Játéka" listámon. Pontozzunk? Okés, legyen egy 9.5/10.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31878 levél
Válasz 13.09.02. 15:22 #161
Creativ3Form
Nincs mit, jó újrajátszást. Lassan a végére érek, így én is megfogom lépni majd.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12857 levél
Válasz 13.09.02. 15:19 #160
konrad
Köszönöm Srácok, különösen neked Sucee, hogy megnézted! Komolyan tegnap össze-vissza keresgettem! Nem baj, ha lenullázódik minden, ez is a cél, hogy most máshogyan, más ütemben fejlesztgessek!

Azt láttam, hogy a SMI-ben minden küldetés elérhető, de így jobb elölről kezdeni, mert így a történetben is bent maradok! Még egyszer köszi!
31878 levél
Válasz 13.09.02. 14:41 #159
Creativ3Form
Na, akkor Sucee ügyesebb volt, mint én.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31878 levél
Válasz 13.09.02. 14:41 #158
Creativ3Form
Na, megnéztem neked, és én se találtam rá funkciót, így én arra tippelek, hogy úgy tudod újra végigjátszani, hogy belépsz a Paladin térképére, és ott szépen rámész a már lenyomott főküldetés ikonokra, azaz a piros ikonokra, és akkor újra tudod játszani a küldetéseket.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3074 levél
Válasz 13.09.02. 14:32 #157
Sucee
Megnéztem, a Settings legutolsó lehetősége az, hogy "Restart story". (Bár ez lehet, hogy teljesen a nulláról kezd elölről mindent, fejlesztések & pénz nélkül.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3074 levél
Válasz 13.09.02. 14:30 #156
Sucee
Asszem láttam a beállítások között egy ilyen lehetőséget, hogy resetelheted a kampányt. De mindjárt megnézem pontosan.
SMI-ről amúgy nem engedi simán elindítani? Lehet váltogatni alul, hogy miket listázzon, játék közben bármikor engedi újrajátszani a küldetéseket. (Nem vittem még végig, alig vagyok túl 1-2 főküldetésen, szóval ez csak tipp.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
12857 levél
Válasz 13.09.02. 14:27 #155
konrad
Bocsi Srácok, de nem válaszolt senki a tegnap feltett kérdésemre: tehát hogyan tudok új profilt létrehozni, hogy újból elkezdhessem elölről a kampányt? Nem találom sehol a kampány újrakezdését! Köszi!
3023 levél
Válasz 13.09.02. 12:49 #154
joccc
Nekem is sikerült a vége felé elérni,habár még nem nyomtam végig,mert kiesett jó pár nap a próbaverzió miatt,míg megjött az origi,de ez legyen a legkevesebb!
-
31878 levél
Válasz 13.09.02. 11:31 #153
Creativ3Form
A Saints Row IV-nek köszönhetően abbamaradt a játszása, de tegnap pótoltam a lemaradásom, és nagyon de nagyon betalált nálam is a cucc. Valszeg a vége felé járhatok, legalább is erre következtetek a történet alakulásából, de már ott van az esélyesek között az "Év játéka" listámon. Sam hangját is kezdem megszokni, de azért nagyon hiányzik az eredeti.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2829 levél
Válasz 13.09.02. 08:56 #152
Dilizs
+1! Nagyon bejött nekem is a cumó! Tomb Raider mellett az idei év egyik legjobbja...így kell minőségi játékot fejleszteni! Le a kalappal!
GigaByte GA-H77M-D3H ¤ Intel Core i5-3340 LGA1155 BOX ¤ Gigabyte GTX 760 OC/4 GB/GDDR5 ¤ 2*4GB 1333Mhz Kingmax DDRIII
12857 levél
Válasz 13.09.01. 23:41 #151
konrad
No befejeztem én is, szuper lett az egész történet! Nagyon jól megcsinálták, a vége igen izzasztós volt!

Hogyan lehet elkezdeni újból a kampányt, mert most a Paladin fedélzetére dob be, ahol az összes küldetést piros? Végigvinném még egyszer! No meg hátravan még három mellékküldetés.
10984 levél
Válasz 13.09.01. 13:37 #150
VodevilX
Fő sztorival végeztem, olyan volt mintha egy 24 évadot játszanék Emiatt eléggé tetszett, meg amúgy is nagyon jó játék lett, mint már oly sokszor elhangzott.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 13.08.31. 15:14 #149
VodevilX
Én sem igazán értettem mire föl ment... mármint a lopakodós. Bár coop-ban még nem próbáltam, egyedül biztosan mindig újra kell kezdeni ha elbaszod.
Amúgy még 3 pálya van kampányból, és mostmár tuti GOTY nálam. Nagyon jók és változatosak a pályák.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1431 levél
Válasz 13.08.31. 15:14 #148
-T0ng-
A mellékküldetések egyfajta Challeng Map-ként funkcionálnak...ezt nagyon jó ötletnek tartom, főleg, hogy sikerült úgy megcsinálni, hogy a történet szerves részét képezze, így az ember akár még időt is szán a végigvitelére.

Ennek szoros hátulütője, hogy ezeknél hiába ment, nem tudod onnan folytatni, ez csak annyira könnyítés, hogy ha elrontod a második szakaszt, nem az egészet kell megismételned csak a második szakaszt, az így mentett állás azonban csak addig marad meg, amíg ki nem lépsz a küldetésből.
3074 levél
Válasz 13.08.31. 13:58 #147
Sucee
Nekem is egy kérdés... Mellékküldetések közben nem lehet úgy kilépni, hogy vissza is hozza a játékállást?
Az előbb megcsináltam a fish market első szakaszát, kicsit ki kellett lépjek, erre a Paladinra rakott vissza ez a szar, és kezdhetem elölről. Direkt figyeltem, hogy kiírja-e a mentést, de úgy látszik, hiába...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3074 levél
Válasz 13.08.31. 13:14 #146
Sucee
Azért ez a "mezei TPS" rohadtul nem működik ebben az esetben. Nehezebb fokozaton nagyon könnyen meghalsz, és az életed viszont relatíve lassan töldődik vissza (pedig már egy medbay fejlesztésem is van), valamint a fegyverkezelés jóval nehézkesebb, mint egy arra kiélezett TPS-ben. (Messziről igazából a szerencsén múlik, hogy eltalálsz-e valakit.)

Persze ez a kettő a fejlesztéseken is múlik ugye, én a legbaróbb stealth outfitre szórtam el a pénzem, szóval az armor és a fegyverkezelés nincs a helyzet magaslatán.

A kérdéseidhez:
- Én ezt spec. nem tudtam, de az előbb válaszoltak, hogy igen.
- Nem minden mellékküldetés ugyanolyan. Van, ahol észre sem vehetnek, van, ahol erősítést hívnak észrevétel esetén, meg van az említett "hullámos".
- Nehézséget mission briefingnél is lehet változtatni, meg menüből is.
- Na ez meg relatív, nekem pl. kurva sokáig tartanak, mert igyekszem észrevétlenül csinálni őket, és általában káromkodás & restart a vége.

Ja, YT-on meg beírod, hogy Splinter Cell Blacklist Charlie mission.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
12857 levél
Válasz 13.08.31. 13:08 #145
konrad
- minden mellékküldetés ilyen "hullámos", ha elrontottuk?

Nem. Van olyan mellék küldi, amikor ha felfedeznek, akkor "becsengettek", kezdheted előlről (lásd. észt hekker tanya pld.). Van olyan mellék küldi, ha felfedeznek, akkor felveheted velük a harcot, de ilyenkor erősítést kapnak: ez akkor szivacs, amikor már csak pár faszi van (mondjuk 2-3), lebuksz, egyből lesznek vagy 15-en. Na ez szivacs, mert ember legyen a talpán, aki fogytán lévő munícióval túlélheti: én így jártam a afgán drogtanyán. Próbáltam felvenni a kesztyűt, de esélyem sem volt: bekerítettek, robbantottak, szóval nagyon agresszív ilyenkor az AI.

- hosszúak amúgy a mellékküldetések?

Változó. Van, amelyik két helyszínből áll: ilyenkor ha az elsőn végeztél, akkor automatikusan ment, ha felfedeznek vagy meghalsz, akkor innen tudsz újraindulni. Ilyen pld. az afgán pálya vagy a török halpiac, de nem akarom spoilerezni őket, majd meglátod. A másik küldetésfajta pedig egy helyszínes, pld. az észt hekkertanya vagy a londoni világítótorony: itt ha felfedeznek - lehetsz a pálya végefelé is - akkor kezdheted előlről!

A nehézségi szint állítását nem próbáltam!
10984 levél
Válasz 13.08.31. 12:55 #144
VodevilX
Pénz kérdésre kapásból azt a tippet találtam, hogy az első kampány pályát érdemes újra és újra végig tolni (mert igen, bármikor lehet) tök észrevétlenül lopakodva, mert könnyű gyors, és egy rakat pénzt ad, ha ki van maxolva a paladin, több mint 300ezer pénzt.
Ehhez viszont a dlc pont nem segít, minek jobb fegyver ha úgysem használod?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6479 levél
Válasz 13.08.31. 11:50 #143
GustyX
YT-on hogyan lehet rákeresni ezekre a hullámos pályákra? Kíváncsi lennék rájuk, mert itt mindenki panaszkodik miattuk, holott azok - alert esetében - nem csak egy mezei TPS lövöldés részek?

Nem mellesleg még pár kérdés:
- a fősztori pályáit, fejlődés céljából ismét végig lehet tolni?
- minden mellékküldetés ilyen "hullámos", ha elrontottuk?
- nehézséget lehet változtatni menet közben?
- hosszúak amúgy a mellékküldetések?

tipp: vegyetek DLC-ket, azokkal hátha könnyebb lesz
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
12857 levél
Válasz 13.08.31. 11:49 #142
konrad
No úgy látszik, akkor nem csak én bosszankodom a dögös Grim-féle mellékfeladatok miatt! Ugyanebben a cipőben járok én is, mint Ti: tegnap már vagy 65.-jére próbáltam az Észt hekker-tanyát! Szinte már csukott szemmel tudtam, hogy mikor, hova kell kúszni, mikor kell akciót indítani és milyen módszerrel, mikor indul meg a paraszt melyik irányba, a refi mikor merre világít és mikor érdemes "kivégzést" alkalmazni... Na áttornázom magamat a pálya utolsó felében, amikor Peace-hez hasonlóan az utolsó nehézgyalogost - lassú voltam vagy beparáztam nem tudom - nem tudtam leütni! Akkor szökött fel az agyvizem, a tenyerem csattant egyet a klavin, mire a feleségem ijedten ront be a dolgozószobámba, hogy jajjj, milyen zajos ez a játék. Á nem mondom, csak Sam Fisher most tépte le egy katona fejét, az szólt ekkorát. Ja. Aztán jött a dac, hogy rohadj meg, csak megcsinállak: persze 66.-jára már türelmetlenebb voltam, persze hogy elszartam. Ilyenkor aztán hagyom vagy kilépek az egész játékból (higgadok) vagy átmegyek a főtörténetre!

Egyébként mindezek ellenére a török-halpiac pálya 2-3 próbálkozás után megvolt!
1431 levél
Válasz 13.08.31. 11:33 #141
-T0ng-
Nem tudom én úgy vagyok a mellékküldetésekkel, hogy mikor elb*szom vérszemet kapok és egyszerűen fél óra után kilépek, de idegesít mert annyira tetszik a kihívás, hogy újra és újra nekiállok
10984 levél
Válasz 13.08.31. 09:13 #140
VodevilX
Elsőre sokkal szívatósabb a Grimm féle mellék küldi sorozat, amit egy körben kell észrevétlenül megcsinálni... Persze a legjobb lopakodós ruházathoz ezt végig kell csinálni.
Amúgy annyit szevnedtem a 3. pályán, hogy a végén megcsináltam (kb 1,5 óra és vagy 25 próbálkozás után) 8és fél perc alatt gold ghost-ra, realistic nehézségen. A legrosszabb tényleg az mikor végig szenveded magad, és a legutolsó szarházi pont észrevesz, annak ellenére is hogy befordultál a sarkon
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
18827 levél
Válasz 13.08.31. 01:52 #139
Peace
Az az igazság, hogy én egy idő után már elkezdtem megkedvelni, és vagy vérszemet kaptam vagy csak úgy éreztem, hogy belejöttem, de lehenteltem egy kisebb csapatot, kinyírtam két kutyust, majd átkommandóztam a pálya túlsó felére, és onnan hátba kaptam magamat, így szedtem le 14-et a 15-ből, majd az utolsó ellen nyírt ki. Tuti én balfa**kodtam el a végét, de akkor is felidegesített, hogy előről az egész. Most már a 4, hullámnál vagyok, ahol 17-en jönnek, de az egy vicc. Amúgy sokkal korrektebb és dinamikusabb lett a mozgás, az átugrálások, csúszkálások, sokkal pörgősebb, élvezetesebb. Lehet én is hagyni fogom a fenébe a mellékküldiket, mert a router hekkelős is felidegesített a 8. újraindításnál már.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 13.08.30. 23:30 #138
balays82
A mellékküldetések koncepcióját én sem értem teljesen, elég kiegyensúlyozatlan ilyen szempontból a játék. Szó szerint órákig lehet szívni egy-egy pályán, rengetegszer nekifutva, a végén pedig a helyes megoldási módszert betanulva 15-20 perc alatt lehet teljesíteni őket. Ugyanez a nehézkesség az automata mentés miatt a főküldetéseknél egyáltalán nincs meg. Ezt a hullámokban támadós pályát, még nem próbáltam, de holnap ezzel fogok kezdeni, már csak kíváncsiságból is. Gyanítom, hogy nekem sem fog tetszeni.
10984 levél
Válasz 13.08.30. 23:26 #137
VodevilX
Én mondtam, ezek pont arra jók, hogy az ember kigyűjtse a hangos lövöldés challenge-eket: kis plusz pénz, kis levezetés Mert az tény, hogy sima lövöldözős tps-nek is elmegy ez a játék, most jobban mint valaha.

De most már kezdek rendkívül ideges lenni, hogy dx9el szinte már közepesen is folyamatosan kifagy a játék, változatosság kedvéért már nem dobál ki sem...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
12857 levél
Válasz 13.08.30. 22:42 #136
konrad
A "sokk"-hullámos küldetést hagytam a fenébe... Ez egy olyan mellék küldi, amit tényleg a "vérfanatikusok"-nak csináltak, egyáltalán... bele sem illik a játék koncepciójába! Ha valaki megküzd vele, legyen, tökös gyerek az, de egy ilyen eszeveszett lövöldét nem kellett volna beletenni! Nem csak neked nem ment a sokadik hullám Peace, hagyd a fenébe!

Egyébként a mellék küldetések amúgy is bosszantóan "nehezek": jön egy riasztás, jön az utánpótlás és mehet a hent! Aztán vagy túléled vagy kivérzel... És pálya közben semmi mentés. Na ez azért idegesítő!
18827 levél
Válasz 13.08.30. 19:00 #135
Peace
Nah ez megnyugtató.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3074 levél
Válasz 13.08.30. 19:00 #134
Sucee
Realistic nehézségen (vagy nem tudom, ez-e a neve, a legnehezebb előtti) kezdtem el játszani, nekem ez volt a második misszió, amit elindítottam. Én 2 hullám után hagytam a picsába, azóta sem tértem vissza rá. Majd jobb felszereléssel.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18827 levél
Válasz 13.08.30. 18:56 #133
Peace
Kérlek nyugtassatok meg, hogy más is k*rva anyázott, és nehezen ment neki ez a sok hullámos küldetés! Vagy én nyúltam bele, és pont a legfosabb küldetéssel indítottam a játékot? Vagy ennyire tetves béna lennék, hogy a 4. hullám már nagyon nem megy? Ennél már csak élvezetesebb lesz a játék? Eddig nem vagyok nyugodt...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12857 levél
Válasz 13.08.30. 13:25 #132
konrad
Ironside-ot én nagyon hiányolom, hiszen a tizenévek alatti SC-ések okán én nagyon megszerettem azt az orgánumot! Furcsa volt ennek a srácnak a fiatalosabb hangja, én sajnos nem nagyon tudom "összehozni" Sam kemény, férfias, katonás kinézetét ezzel kis vékonyka, erőtlen hanggal.

Ugyanakkor annyiban kapcsolódom a többiekhez, hogy a játék izgalmában ez figyelmen kívülre kerül, néha az átvezetőkben jut ismét az ember eszébe, opppsz, ez már nem a jó öreg Michael! De zavarónak semmiképp nem mondanám ezt az új hangot, inkább csak a jól megszokott helyett szokatlan!
14264 levél
Válasz 13.08.30. 13:17 #131
balays82
Először zavaró volt, viszont a játékélményt érdemben nem befolyásolja, így ez tényleg ne tartson vissza a kipróbálástól. Játék közben nekem pl. már fel sem tűnt, hogy más a hang.
3006 levél
Válasz 13.08.30. 13:14 #130
gregmerch
Nekem nem az, mert kellőképpen marcona hangszíne van Eric Johnsonnak is, de sokaknak más a véleménye.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
5202 levél
Válasz 13.08.30. 13:10 #129
Skorpio90
És nem zavaró Michael Ironside hiánya?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
12857 levél
Válasz 13.08.30. 13:00 #128
konrad
Tulajdonképpen te "döntheted" el, hogy Conviction-fél vagy CT stílusú legyen a játékmenet! Nyilván érdemes a felszereléseket is úgy válogatni, de persze a játékmenet lehet "köztes" is, amikor lopakodsz, de hentelsz is!(A mellékküldetések szinte kimondottan lopakodásra vannak kihegyezve, de ha elbasz valamit az ember, akkor óriási lövöldözés tör ki, többnyire a mi fogunkat otthagyva! Tehát lehet ott is eszetlenül "követelni" a vért, csak nincs sok értelme! Ilyenkor újra is szoktam kezdeni az egészet az aktuális mentéstől.)

Én általában a lopakodást választom, de volt olyan, hogy - terveim ellenére - egy hiba következtében kénytelen voltam vérfürdőt rendezni!

Csatlakozva az előttem szólókhoz, én is egy kicsit közelebb érzem a CT-hoz, talán azért is, mert itt is egy világméretű problémát kell "megoldanunk", illetve mert Sam visszatért az "eredeti bőrébe": nekem valahogy kicsit idegenül hatott a civil Sam a Convictionban, meg a történet is kisebb fajsúlyú volt (bosszút állni a lányáért).
5202 levél
Válasz 13.08.30. 12:47 #127
Skorpio90
Na az egész jól hangzik! Bár úgy vagyok vele, hogy 10+ ezret nem szívesen adnék érte, jó lesz az leértékelve is.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
10984 levél
Válasz 13.08.30. 12:43 #126
VodevilX
Amúgy plusz kellemes csalódás, hogy mikor bemutatták, aztán elkezdték promózni az első gameplay videókkal, akkor azt mondták, hogy el kell fogadni, hogy ez már nem a régi splinter cell, hanem halad a korral. Ezzel szemben, tényleg minden lehetőség adott, sőt tényleg a teljes mindenkit elkerülős játékstílust is remekül jutalmazza a játék! Ugyan nem követtem híreket, csak szimplán vártam a játékot, de őszintén szólva erre nem számítottam.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3006 levél
Válasz 13.08.30. 12:38 #125
gregmerch
Gyakorlatilag a Chaos Theory és a Conviction keveréke, számos remek újítással. Csak ajánlani tudom!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
5202 levél
Válasz 13.08.30. 11:52 #124
Skorpio90
Így olvasgatva a topic-ot meg a cikket nagyon jónak tűnik a játék, bár én nem követtem az eseményeket, pedig nagy splinter cell fan vagyok, de ami videót láttam a Blacklistből, az inkább Conviction-ös volt, ami nem tetszik. A játékmenete az első órában még jó volt, de utána annyira nem kötött le. Akkor ezek szerint a Blacklist nem arra a részre hasonlít? (nálam a Chaos Theory a kedvenc, főleg a multija )
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
14264 levél
Válasz 13.08.30. 10:49 #123
balays82
Szerintem meg fogod tudni venni, az Ubisoft általában ki szokta adni DLC-ként az exkluzív pályákat, pár héttel a megjelenés után. Így volt pl. Assassin's Creed esetében is.

Nagyon tartalmas lett amúgy a játék, amikor belépek, alig tudom eldöntetni, mihez kezdjek. Napi kihívás, heti kihívás, mellékküldetések, multi módok. Bár úgy hallottam, hogy a fősztori önmagában nem túl hosszú, de így nem hiszem, hogy a szavatossággal különösebb gond lenne. Ghost módban játszva meg főleg nem, tegnap pl. a Dead Coast pályán órákig tartott, amíg ölés és riasztás nélkül átküzdöttem magam. Jó játék lett a Blacklist, jelenleg azt mondanám, hogy a Chaos Theory szintjét is megközelíti.
10984 levél
Válasz 13.08.30. 09:52 #122
VodevilX
Az nekem is, meg már 21x a szorzóm, és egy fél profi ghost kampány pálya elég szép pénzeket hoz, de megcsináltam egyszer a Safehouse-t is újra, az első map, ami arany ghost lett és kapatam van 500ezret
Egyedül azt sajnálom, hogy végül maradtam a sima verziónál... a karóráshoz már járt volna a Billlionaire's Yacht pálya... Remélem nagyon, hogy idővel majd dlc-ként még meg tudom venni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
20332 levél
Válasz 13.08.30. 09:16 #121
Z-Master
Paladin kimaxolva
3006 levél
Válasz 13.08.28. 20:17 #120
gregmerch
+1!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
10984 levél
Válasz 13.08.28. 20:16 #119
VodevilX
Danger Zone
Én már is imádom ezt a játékot, a kampánnyal is alig haladok, mindig találok valami jó újat
Elkezdtem, aztán elkalandoztam a Spies vs Mercs felé (régi kedvenc volt), aztán újra kis kampány, aztán az egyik coop pályán henteltem hullámokban érkező ellenségeket mindenféle challengek teljesesítése miatt, illetve pénz gyűjtés céljából, így már fullos a paladinom, annyi fegyver ami nekem elég lesz a végéig. A következő nagyobb összegből pedig felmaxolom a ruházatot, a legjobb google már megvan, az volt az első amire rámentem.
Nekem lehet goty (vagy a Tomb Raider...)
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.