Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2013

14264 levél
Válasz 13.10.27. 10:10 #1048
balays82
Gratulálok Vettel negyedik világbajnoki címéhez. Megérdemelte ezt is.
15994 levél
Válasz 13.10.26. 10:53 #1047
ufodani
Baszki Grosjeanék eltaktikázták, pottyanás a Q1-ben. Azért nem minden arany. Azért mert az utóbbi futásokon pöpeckedett, azért még nem kell lazulni.

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.10.24. 18:46 #1046
ufodani
Egy zsenge világcsúcs.
Tök mindegy max arra jó, h mondjuk Kimit lezúzzák.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.10.22. 09:06 #1045
balays82
Van, akinek bejutni is nehéz, vagy szinte lehetetlen. Ott van pl. Frijns vagy Razia, de lehet, hogy da Costa is az ő sorsukra jut. Az viszont igaz, hogy egy túl korai bemutatkozás nagyon kockázatos, főleg a pilótatemető Toro Rosso színeiben, ahogyan azt Alguersuari esete valóban jól példázza. Stoffel Vandoorne például inkább maradt a McLaren programjában, minthogy elfogadja a Toro Rosso ajánlatát. Lehet, hogy neki lesz igaza.
2883 levél
Válasz 13.10.22. 05:09 #1044
Nayrobi
Eddig is bent maradni volt nehezebb, mint bejutni, ráadásul ha egyszer kiszorulsz a körből, akkor csak nagyon ritkán van visszaút. Legjobb példa erre Alguersuari, én nagyon bírtam a srácok és kvázi 21 évesen véget ért a karrierje, amiért egész életében dolgozott...
PSN: nayrobi11
4187 levél
Válasz 13.10.22. 00:21 #1043
Madrac
A tehetseg mar regota keves a forma1be jutashoz.
Quoth the raven, `Nevermore.'
14264 levél
Válasz 13.10.21. 23:17 #1042
balays82
Nem Antonio Felix da Costa lesz Ricciardo utódja (ezt lehetett már sejteni az utóbbi időben), illetve nem is Sergey Sirotkin lesz az a Forma 1-be berobbanó orosz tinédzser (persze még lehet ő is), hanem Daniil Kvjat. Mindössze 19 évesen, a GP3-ból. Valamit nagyon tudhatnak ezek az orosz fiatalok, nem mellékesen nyilván egy valag pénzt is visznek magukkal. Illetve jön az orosz futam, ahová hazai versenyző is kell. Ki van ez találva. Nem tűnik persze tehetségtelennek a srác, de egyeseknek túlságosan könnyű út vezet manapság a Forma 1-be, másoknak meg semmilyen, pedig a tehetség náluk is megvan.
14264 levél
Válasz 13.10.14. 13:57 #1041
balays82
Jordan általában jól értesült, de ez most értelmetlen lépésnek tűnne számomra. Force India vagy Sauber, teljesen mindegy, Hülkenberg már megérdemelne egy próbát egy élcsapatnál. A csúnya autók (vagy éppen a gyenge motorhang) miatt pedig már én sem aggódom, tényleg megszokás kérdése csak az egész.
11785 levél
Válasz 13.10.14. 13:10 #1040
Ghoost
Eddie Jordan szerint meg Nico visszatér a Force Indiához, az nem lenne valami nagy előrelépés neki. Massának vissza kéne vonulnia, jövőre csak még jobban lejáratja magát, akárhová is ül be. Viszont a sport szempontjából meg szükség lenne brazil pilótára.
Közben egyre inkább terjednek azok a pletykák is, hogy a jövő évi autók nagyon csúnyák lesznek... De majd idővel úgyis megszokjuk őket, mint ezeket a kis szárnyakat, vagy a kacsa csőröket is
14264 levél
Válasz 13.10.14. 10:35 #1039
balays82
A (nem hivatalos) hírek szerint Hülkenberg a Lotushoz szerződött. Massa sorsa ezzel kb. megpecsételődött, talán a Sauber maradt az egyetlen lehetséges opció, de elvileg az őt nem érdekli. A Lotus döntésének jogosságát nehéz lenne vitatni, szerintem a McLaren elrontotta, hogy nem ők csaptak le a németre.
12089 levél
Válasz 13.10.13. 20:38 #1038
Gobiakos
Remek futam volt, ahol az RB és közvetve Vettel végre bizonyítani tudta, hogy nem csak akkor képes győzni, ha nincs előtte senki. A fanyalgók most majd persze megint megmondják a tutit, de én ennek ellenére is tartom az álláspontomat:
Az RBR remek csapat, Vettel remek pilóta és méltó a 4. VB címre (is).
14264 levél
Válasz 13.10.13. 18:34 #1037
balays82
Én nem hiszek ebben, a "konstruktőri második helyre hajtunk" szövegben. Őszintén, mikor érdekelte az a Ferrarit valaha is? Lehet, hogy több pénzzel jár, de ők így is mindenkinél többet kapnak az előjogaik miatt, úgyhogy ez sem szempont szerintem.
11785 levél
Válasz 13.10.13. 16:51 #1036
Ghoost
Attól még, hogy az egyéni eldőlt (nem most, hónapokkal ezelőtt), a konstruktőri 2. hely fontos lenne a Ferrari számára, és nyilvánvaló, hogy melyik pilótájuk képes ehhez jobban hozzájárulni.
14264 levél
Válasz 13.10.13. 15:14 #1035
balays82
Ahogyan arra a kommentátorok is tippeltek a közvetítés során, a "multifunctional strategy A, now" valóban csapatutasítás volt Massa számára, hogy engedje el Alonsót, csak éppen nagy ívben tett rá (ahogyan ez már korábban jelezte is). Ennyit arról, hogy a Ferrarit és a spanyolt már nem érdekli az egyéni VB, mert ennek az utasításnak más értelme nem volt. Örülök, hogy Massa tartotta magát ahhoz, amit mondott, más kérdés, hogy így is borzasztóan gyenge versenyt futott, Alonso pedig erőből is át tudta lépni.
756 levél
Válasz 13.10.13. 11:25 #1034
pb69
Érdekes kis futam volt, az biztos.

A rajtnál Grosjean zseniálisan jött el, Webber rátolta Hamilton-t Vettel-re, amiből az angol jött ki legrosszabbul. A Ferrari-k szokás szerint jól rajtoltak.

Alonso és Kimi szépen feljöttek, bár a finnt elég motiválatlannak látom mostanában. Massa meg tényleg jobb lenne ha inkább visszavonulna. Végre lehetősége lett volna egy jó futamra, aztán megint mindent elcseszett. Alonso 4 helyet javított, Massa meg 5-öt vagy mennyit esett vissza (önhibájából). Ez pedig nem egyedi eset.

Webber is benézte ezt a lehetőséget. Szerintem az elején nem menedzselte túl jól a gumikat. Vettel-t folyamatosan nyugtatták, hogy jó helyen van, legyen türelemmel. Webber viszont többször is rá-ráment Grosjean-ra, elég feleslegesen. Ezért dönthettek a +1 kiállás mellett. Ez amúgy akár működhetett volna, ha a végén nem ragad be érthetetlenül a francia mögé. Vettel a keményebb keveréken, egy kevésbé kopott gumin lévő Grosjean-t simán lelépett (DRS nélkül). Webber eleve sokkal gyorsabb volt, nem értem mi történt.

A sauber-eseknek jár a dicséret, a versenybíróság pedig mintha megint többet akart volna szerepelni a kelleténél.
14264 levél
Válasz 13.10.13. 10:58 #1033
balays82
"Egy kis 'fals/?/ hang: vagy úgy alakítottak Webber taktikáján, h Seba.."

Vettel a jobb versenyző, Vettel lesz idén a világbajnok, semmi értelem ilyenekkel trükközni, ha pedig mégis megtették, annak sincs már jelentősége. Ők így csinálják, más csapat meg leveszi a plombát a hibátlan váltóról, ha a helyzet úgy kívánja.
2883 levél
Válasz 13.10.13. 10:58 #1032
Nayrobi
A kormányon lévő zászlójelzések is késnek fél-egy másodpercet, lehet, hogy a drst jelző led is, ezt akarta webber behozni, ekkora tempónál sokat számíthat, hogy pár tizeddel hamarabb aktiválja, de ez csak feltételezés.
PSN: nayrobi11
11785 levél
Válasz 13.10.13. 10:55 #1031
Ghoost
Itt század másodpercekről van szó,ha már a hétvégén körbement ott vagy 50x, akkor már érzésből nyomja a legtöbb pilóta szerintem, nem a ledet figyelni ilyenkor, főleg ha előzés közben van

15994 levél
Válasz 13.10.13. 10:51 #1030
ufodani
Webber meg is fogja kapni a lehetőséget a következő futam után, hiszen Seba már következőn világbajnok lesz.

Nayrobi. Na ez az, a világító LED. Nagyon leragadtam ennél de pont azért, mert hihetetlen, h nem akkor nyomnak amikor aktív, vagyis világít.
Polcon a F1 2010, F1 2011, F1 2012, F1 2013

Egy kis 'fals/?/ hang: vagy úgy alakítottak Webber taktikáján, h Seba..
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.10.13. 10:51 #1029
balays82
Szerintem az volt a célja, csak éppen nem jött össze.
11785 levél
Válasz 13.10.13. 10:33 #1028
Ghoost
Persze, tudom, hogy ők választották a plusz kiállást, nem is látszott Webber arcán az eredményhirdetésnél, hogy elégedetlen lenne, esetleg dühös a csapatra, amiért kibasztak vele, erről szó sincs. Csak azt nem értem, hogy miért Grosjeanra figyeltek, amikor Webbernek szerintem semmi más célja nem lehet már a hátralévő futamokon, csak legalább 1x legyőzni Vettelt.
2883 levél
Válasz 13.10.13. 10:26 #1027
Nayrobi
Ha játszottál valamelyik f1-es játékkal, akkor a drs zónánál hallasz egy csipogást, a pilóták ugyanezt hallják a való életben is, vagy legalább is 3 éve még így volt, de persze egy kis led is jelez a kormányon, ha aktiválhatja a szerkezetet.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.10.13. 10:23 #1026
balays82
A stratégia megváltoztatásának talán Grosjean és a Lotus beugratása volt a célja, ami be is jött, mindkét Red Bull átment a francián. Ha jól hallottam, Webber és a versenymérnöke együtt döntött a plusz kiállás mellett. Ami akár működhetett is volna, mert a végén Webber jóval frissebb gumikon került közel az első két helyezetthez, de érthetetlen módon elég sokat tökölt Grojean mögött, így részben ő is hibás, amiért a végén már nem tudta támadni Vettelt.

Állítólag a Sauber fejlődésének és a Force India visszaesésének is ugyanaz az oka, a módosított Pirellik. A Force India szerint biztosan, többször hangoztatták már ezt.
11785 levél
Válasz 13.10.13. 10:11 #1025
Ghoost
Nem volt ez annyira rossz futam, nem bánom, hogy felkeltem. Végre az első helyért is volt egy kis harc.

A DRS vonalat ahogy átlépik, onnantól lehet nyomni, szerintem is az történt, hogy pár pillanattal hamarabb nyomták be, de közben még nem haladtak át a rendszer szerint, ezért nem nyílt a szárny.

Webbernek egy minimális esélye lehetett volna a győzelemre, ha nem hazárdíroznak ezzel a több kerékcserével, ezt vele már sokszor próbálta be a Red Bull és én nem nagyon emlékszek olyan esetre, amikor ez bejött volna neki, úgyhogy nem értem miért kellett meghúzni.

A Sauber tényleg nagyon feljött a szezon végére, az év elején remekelő Force India meg eltűnt a süllyesztőben, nyilván más fejlesztési ciklusok vannak a 2 csapatnál, kiváncsi vagyok 2014ben hol kezdenek a rajtrácson. Gutierrez megérdemelte már azt a pár pontot
14264 levél
Válasz 13.10.13. 09:57 #1024
balays82
Grosjeant egy hete kritizáltam, amiért rendre nem tudja kamatoztatni a jobb rajtpozíciókat Kimivel szemben, de ma elég szépen sikerült neki. Ennek szerintem az volt a kulcsa, hogy nagyon jó rajtot vett, a Lotus versenytempója pedig az egyik legjobb a mezőnyben, csak tiszta pálya hiányában ritkán tudják érvényesíteni. Kimi beragad a darálóba, az egész futamon párharcokat vívott, ennek köszönhető a nagy különbség.

A Ferrari pedig a motor szempontjából szerintem nincs lemaradva ennyivel a Reanulthoz képest, minden másban azonban igen a Red Bullhoz képest. Meg Alonso sem annyira motivált már, ez látszik a nyilatkozataiból is.

Az is milyen érdekes már, hogy a Sauber ugrásszerű javulásával Gutierrez sem tűnik már annyira kutyaütőnek, az első pontszerzése bravúrosan sikerült. Nagyon sokat számít az autó, ezt kellene látnia mindenkinek.

szerk:

A DRS esetében lehet, hogy arra gondoltak, hogy túl korán nyomtak gombot, majd azt hitték, hogy aktiválva van a DRS, közben meg nem.
15994 levél
Válasz 13.10.13. 09:52 #1023
ufodani
Na majd délután adok a RB-nak a Sauberral . Túl vagyok a tesztnapokon, sajnos nem 100-asra, becsúszott 2 ezüst és egy bronz. Szal nekiugrok a szezonnak.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.10.13. 09:47 #1022
ufodani
Ok én is így gondolom, csak ugye a stúdióban azt feltételezték, h Seba majd Webber is talán korábban nyomott. Ennyire nem lehettek amatőrök.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.10.13. 09:45 #1021
balays82
Azt nem lehet korábban aktiválni, hacsak nincs valami technikai hiba az FIA rendszerében (a szezon elején többször is volt), mert ez a központi rendszer adja a jelet, hogy nyitható a szárny. Szóval lehet korábban nyomkodni a gombot, csak nincs értelme.
15994 levél
Válasz 13.10.13. 09:40 #1020
ufodani
Áá kutya vagyok. A DRS volt a kérdés Viszont áll a kérdésem továbbra is. Miért nyom vki egy olyan gombra ami még halott?

Jó kis meccs volt élveztem. Merci kuka, mondjuk nem a teljesítmény miatt, egyszerűen pechjük volt. Grosjean abszolute versenyben volt, ez így nagyon komoly teljesítmény, viszont mi van Kimivel annak a fényében, h Grosjean ott porol elöl.
Ferka? Áá hagyjuk. Ez a motor most pölö 45 mp-el volt szarabb a Renault-nál. Na majd jövőre
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.10.13. 09:32 #1019
balays82
Olyan értelemben az, hogy a KERS bármikor használható. A DRS az, ami csak a pálya kijelölt részén.
15994 levél
Válasz 13.10.13. 09:25 #1018
ufodani
Hogy van az, h vki előbb nyomja a kers-t. Nem úgy van mint a játékban, h világít a kers gomb amikor aktiválhatja? Vagy hülye a kérdésem?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.10.13. 09:23 #1017
balays82


Ráadásul most is Grosjean nyeri meg neki a versenyt, azzal, hogy feltartja Webbert.
15994 levél
Válasz 13.10.13. 09:16 #1016
ufodani
Űrautója van
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.10.13. 09:12 #1015
balays82
Vettelnek küzdeni kell az első helyért, és így is jó. Mit fognak erre mondani a fanyalgók? Hülye kérdés, azt, hogy űrautója van.
14264 levél
Válasz 13.10.13. 08:59 #1014
balays82
Szerencsétlen Massa, neki sem jön össze már semmi.
14264 levél
Válasz 13.10.13. 08:42 #1013
balays82
Értem, de ezzel az erővel akkor Hamilton is büntethető lett volna (ha még a pályán van), mert ő is a csapat része. Ki kellene találni erre valami másfajta büntetést szerintem.

Jó kis csaták mennek az élmezőny mögött, a latinos hevület megint érvényesül, mint egy hete.
15994 levél
Válasz 13.10.13. 08:34 #1012
ufodani
Valahol jogos amit mondasz. Viszont csapatjáték, mindenkinek figyelni kell a maga posztján. A nyalókásnak van talán a legnagyobb felelőssége egy kiállásnál.
Nagyon komoly taktika folyik a kerékcserékkel.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.10.13. 08:29 #1011
balays82
Ez nagyon nem a Mercedes hétvégéje, az elmúlt éveket idézik. Csak tudnám, miért kell egy ilyen veszélyes kiengedésnél az abszolút vétlen pilótát büntetni.
15994 levél
Válasz 13.10.13. 08:17 #1010
ufodani
Csak a mondat első fele jött.

Grosjean egy állat
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.10.12. 10:56 #1009
ufodani
A kanyar an már ott lesz a fingójába es valszeg màr az első körben lenyomja.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
756 levél
Válasz 13.10.12. 10:25 #1008
pb69
Eddig is volt párszor, hogy lenyomta. Alonso nem egy nagy időmérő guru, a Ferrari egykörös tempója nem túl erős, így Massa-nak van esélye elkapni a csapattársat.
A gond ott van, hogy hiába a jó rajtok, a brazil mindig elcseszi a futamokat. Nyilván az se segít, hogyha szökőévente a spanyol előtt van versenyen, akkor muszáj elengednie, de könnyű mindent erre fognia.
Mióta lenyilatkozta, hogy nem segíti Alo-t már végzett előtte időmérőn. Már rögtön a rajtnál lemaradt, aztán esélye se volt felzárkózni. Most talán meg tudja tartani az előnyét az első kanyarig, aztán vagy beadja a derekát a csapatnak, vagy tartja a szavát és versenyez.
15994 levél
Válasz 13.10.12. 09:59 #1007
ufodani
Massa mit csinált eddig vajon. Legutóbb és most is lenyomta az időmérőn Alonsot. Tényleg nem értem.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
756 levél
Válasz 13.10.12. 09:45 #1006
pb69
Azért az idény végi erőviszonyokról sokat elmond, hogy Vettel a technikai problémák ellenére is simán behozta a RB-t 2. helyre. Az pedig a Webber-Vettel párharc tekintetében érdekes, hogy a német még így is (+ a hibájával) alig maradt el csapattársától. Egyébiránt korrekten nyilatkoztak mindketten.

Holnap kíváncsi leszek a csapaton belüli csatákra. Már a rajtnál érdekes lehet Webber hozzáállása, de most talán Massa-nak is lehet esélye Alonso előtt maradni és megpróbálni versenyezni vele, ha sikerül. A Lotus-nál majd kialakul hova ér fel Kimi. A Merci-nél is kérdés mennyire működnek majd futamon az autók, nem járnak-e úgy, mint Koreában.
14264 levél
Válasz 13.10.11. 10:16 #1005
balays82
Sajnos ma reggel holtan találták egy sevillai szálloda szobájában María de Villotát. Akinek esetleg nem ismerős a neve, ő volt az a Marussia tesztpilóta, aki tavaly tesztelés során egy kamion platójának ütközött, és elveszítette a jobb szemét. Hivatalosan még nem erősítették meg, de a halál oka nagy valószínűséggel természetes lehetett. A héten megjelenő önéletrajzi könyvének a bemutatójára érkezett a városba amúgy.

Nyugodjon békében!
14264 levél
Válasz 13.10.10. 11:54 #1004
balays82
Rászolgált-e Vettel az utálatra? - Koreai Görbe Tükör

Minden szava arany. Azt az apróságot leszámítva, hogy Vettelt először nem Belgiumban fütyülték ki, hanem Kanadában.
14264 levél
Válasz 13.10.06. 12:52 #1003
balays82
„Romain frusztrált volt, mivel kisebb hibát vétett az újraindításnál, és Kimi egyszerűen megelőzte. Azt akarta, hogy csapatutasítással megelőzhesse őt, de ő hibázott, így szabad volt a verseny. Szerintem lehetett volna gyorsabb is, de kissé kizökkentette az előzés. Ez viszont része a tanulási folyamatnak”

Ez Boullier magyarázata, hogy miért buzdították annyira a végén a franciát Kimi megelőzésére. Ha igaz, akkor nem értem, Grosjean hogyan gondolhatta ezt a visszaengedés dolgot a saját hibája után. Jó gyorsan beleélte magát az első számú versenyző szerepébe, pedig az szerintem jövőre sem garantált neki. Raikkönen mostanában rendre nagy előnyt ad neki az időmérőkön, de ezt sem képes kihasználni.
756 levél
Válasz 13.10.06. 10:47 #1002
pb69
Vettel szép és higgadt versenyt futott. Nagyon nem kellett megerőltetnie magát, de a rajttól kezdve a SC-os fázisokon át végig összeszedetten és koncentráltan csinálta, amit kellett. Ez a VB cím már 99%-ban megvan, grat. hozzá!

Kimi szintén nyugodtan ment végig, kivárta az adódó lehetőségeket és ki is használta azokat. Tény, hogy jól jöttek ki neki a SC fázisok. Önmagában túl sokat nem kockáztatott az előrelépésért, inkább elvolt a mezőnyben. Aztán csapattársával szemben meglépte, amit kellett. Összességében 9->2, szóval jár a jégkrém.

Grosjean jól ment, de pont a talán legfontosabb pillanatban belehibázott, így aztán már nem volt sok esélye Kimi-vel szemben. Érdekes volt a Lotus hozzáállása. A francia szerintem nem sértődöttségből akar leülni beszélgetni, úgy vettem ki a szavaiból, hogy inkább ő sem értette miért uszítják ennyire csapattársa ellenében.

Hülkenberg-nek hatalmas respekt, fantasztikus volt, amit művelt. Tette mindezt már messze nem először. Csak reménykedni tudok abban, hogy jövőre élcsapatnál versenyezhet, ha már többek egy Perez-nek, Button-nak, Massa-nak, Webber-nek megadatott ez.

Alonso-nak most nem jött össze a futam, a Ferrari itt tényleg nem volt versenyképes. A versenytempójuk alapján most nem fértek a TOP3-ba. Ilyenkor látszik, hogy nincsenek csodák, ha nem megy a vas úgy, akkor nem megy, nincs mit tenni. Megemlíteném, hogy számomra nagyon szimpatikus azon viselkedése, hogy az elmúlt néhány futam után kereste Vettel-t a gratuláció okán.

A Merci se volt a topon, a gumiproblémáik újra kidomborodtak, emiatt elsősorban Ham szenvedett, Rosberg meg peches volt. Pont mire átlépte csapattársát, az első szárnyával együtt minden esélye elszállt.

Massa és Perez elég érthetetlen futamot produkált. A Pirelli újra kicsit reflektorfénybe került. Mondjuk vicces, hogy pont a Ferrari kelt ki legjobban, noha korábban épp a lágyabb keverékű gumik hanyagolása miatt (is) balhéztak.
2883 levél
Válasz 13.10.06. 10:22 #1001
Nayrobi
A Sauber szépen átugrotta a középmezőnyt, vajon ennyit számít az oroszok pénze?
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.10.06. 10:06 #1000
balays82
Kedvelem, de a nevét nem tudom leírni. Szóval Massa.

Na mindegy, legalább megvan az 1000. hozzászólás. Vettelt végre nem fütyülik ki, elfogyott a bérszurkolók pénze.
14264 levél
Válasz 13.10.06. 10:00 #999
balays82
A Forma 1 nagy igazságtalansága lenne, ha Hülkenberg helyett Mass menne a Lotushoz. Mondom ezt úgy, hogy kedvelem a brazilt, de ma is nagyon csúnyán eldobta az autót, ami megengedhetetlen, amikor valaki éppen szerződését hajt. Pedig már nyomás sincs rajta elvileg. A német ellenben futamok óta nagyon jól teljesít, ma pedig feltette a koronát az idei teljesítményére, óriásit ment, végig hideg fejjel tartotta maga mögött a klasszis versenytársait. Szerencséjére a Sauber is a legjobbkor szedte össze magát.

A Brit Nagydíj óta szinte már meg is feledkeztünk a gumikról, de Alonso tegnapi kritikája már előre jelezte, hogy ma megint főszerepbe kerülhetnek, ami mondjuk a pályának is köszönhető. Drasztikus kopás, szemcsésedés, futófelület leválás, volt itt minden. Még jó, hogy a Pirelli már megkötötte az új beszállítói szerződést. A versenynek éppenséggel jót tettek a gumigondok, a safety car bejövetele, okozott némi izgalmat. A nagy nyertes meg sorozatban másodszor Kimi lett, aki megint a semmiből ért fel a dobogóra. Pedig bebizonyosodott, hogy most már a saját csapata is versenyzik ellene, nem szép dolog ez a Lotustól, hiszen a finn nélkül valószínűleg nem tartanának ott, ahol.

Korea királyát mindez nem zavarta, ha nem is olyan demoralizáló fölénnyel, mint két hete, de simán nyerte ezt a futamot is. Ha az első Koreai Nagydíjon nem esik ki az élről, akkor elmondhatná magáról, hogy az összeset behúzta. Lehet, hogy az utolsót is, mert a botrányos szervezés, csak még egy lapát föld ennek a szerencsétlen pályának a sírjára.
Vettel gyakorlatilag világbajnok, de ez igazából már futamok óta nem kérdés. Hamarosan már matematikailag sem lesz az.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.