Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2013

2883 levél
Válasz 13.02.07. 10:06 #148
Nayrobi
lol, a hivatalos időmérő szerint Vettel most ment egy 1:06.493-et, asszem Newey beépített egy rakétát a masinába
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.02.06. 18:39 #147
balays82
Jerez, 2. nap végeredmény:

1. Romain Grosjean (Lotus) 1:18,218 95 kör
2. Paul di Resta (Force India) 1:19,003 +0.785 95 kör
3. Daniel Ricciardo (Toro Rosso) 1:19,134 +0.916 83 kör
4. Mark Webber (Red Bull) 1:19,338 +1.120 101 kör
5. Nico Hülkenberg (Sauber) 1:19,502 +1.284 99 kör
6. Lewis Hamilton (Mercedes) 1:19,519 +1.301 15 kör
7. Sergio Pérez (McLaren) 1:19,572 +1.354 81 kör
8. Felipe Massa (Ferrari) 1:19,914 +1.696 78 kör
9. Pastor Maldonado (Williams) 1:20,693 +2.475 71 kör
10. James Rossiter (Force India) 1:21,273 +3.055 19 kör
11. Giedo van der Garde (Caterham) 1:21,311 +3.093 88 kör
12. Luiz Razia (Marussia) 1:23,537 +5.319 31 kör
2883 levél
Válasz 13.02.06. 14:31 #146
Nayrobi
14264 levél
Válasz 13.02.06. 13:33 #145
balays82
Tegnap Rosberg 11 kört tudott összesen megtenni elektronikai hiba miatt. Ma Hamilton 15 kör után beleállt a gumifalba, elvileg fékprobléma miatt. Órák óta a boxban van, lehetséges, hogy ki sem jön onnan már ma. Bár korai még temetni a csapatot, de kezdem érteni, Schumacher miért vonakodott szerződést hosszabbítani, talán látta előre, hogy idén sem lesz ebből ütőképes autó. Hamilton mondjuk megszokhatta már, hogy szétesik alatta a verda, de azt nem, hogy ráadásul lassú is. Idén fel kell készülnie erre a lehetőségre is.
15994 levél
Válasz 13.02.05. 18:29 #144
ufodani
No máshonnan. Viszont csak egy fotó.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.02.05. 18:24 #143
balays82
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján nem érdemes messzemenő következtetést levonni a köridőkből, főleg nem az első napon. A Ferrari egyébként mindig felrakja azokat az antennákat ilyenkor.
A link viszont nem működik.
15994 levél
Válasz 13.02.05. 18:15 #142
ufodani
Hát ennyi. Első nap, ki tudja, h ki mire ment ma rá, min volt a hangsúly. Massa pölö a túlmelegedésre panaszkodott, ráadásul volt a feje felett 1 jó méteres antenna, na ilyen kellékkel menj jó időt. Rosberg 11-et szaladt és mégis jó időt ment, ki tudja mennyire jelzésértékű ez. Alonso viszont itt sincs Jerezben..hmm..
Button interjú
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.02.05. 17:12 #141
balays82
Jerez, 1. nap végeredmény:

1. J. Button (McLaren) 1:18.861 37 kör
2. M. Webber (Red Bull) 1:19.709 +0.848 73 kör
3. R. Grosjean (Lotus) 1:19.796 +0.935 54 kör
4. P. Di Resta (Force India) 1:20.343 +1.482 89 kör
5. D. Ricciardo (Toro Rosso) 1:20.401 +1.540 70 kör
6. F. Massa (Ferrari) 1:20.536 +1.675 64 kör
7. N. Hulkenberg (Sauber) 1:20.699 +1.838 79 kör
8. N. Rosberg (Mercedes) 1:20.846 +1.985 11 kör
9. P. Maldonado (Williams) 1:20.864 +2.003 84 kör
10. G. van der Garde (Caterham) 1:21.915 +3.054 64 kör
11. M. Chilton (Marussia) 1:24.176 +5.315 29 kör
14264 levél
Válasz 13.02.05. 14:32 #140
balays82
Nekem is tetszik a színe (bár az a Jaguar még ennél is szebb volt). Meg igazából a formája is, leszámítva persze a lépcsős orrot. Amivel kapcsolatban azt nyilatkozták, hogy azért nem takarják le, mert nem engedhetnek meg néhány 100 grammnyi súlyfelesleget sem. Ha mindenki letakarta volna, akkor ők is, de így nem. Még az is előfordulhat, hogy a futamokra mások is leveszik a plusz elemet, ha azzal nyerhetnek egy kis időt.
11785 levél
Válasz 13.02.05. 14:16 #139
Ghoost
Nekem a Caterhemnél bejön ez a világosabb zöld szín, a Red Bull előd Jaguárra emlékeztet egy kicsit, azok nagyon szép festésű autók voltak.
14264 levél
Válasz 13.02.05. 14:06 #138
balays82
Látom, a zöld festék idén is előkerült, a levegőáramlás viszgálatára. Érdekes, hogy még mindig ez a legjobb módszer erre.

Massa vajon mit próbált az intermediate gumikon?
15994 levél
Válasz 13.02.05. 12:58 #137
ufodani
Jerezből
Ferka
Ferka 1
Merci
Merci 1
RB
RB 1
RB 2
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.02.05. 12:31 #136
ufodani
2 perce fotóztam ki. Ez is érdekes
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.02.05. 12:25 #135
ufodani
Sajnos nincs live. Csak a netről szemezgetek.
Viszont thx a linket
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.02.05. 12:16 #134
balays82
Nézed is valahol? Én csak ezen az oldalon követem figyelemmel, igaz, másra nem is nagyon érnék rá.
15994 levél
Válasz 13.02.05. 12:03 #133
ufodani
11:57
Rosberg: 1:20.846. Maldonado: 1:21.091. Grosjean: 1:21.219. Ricciardo: 1:21.316. Hülkenberg: 1:21.553. Massa: 1:21.598. Di Resta: 1:22.690. Webber: 1:22.959. Van der Garde: 1:24.994. Chilton: 1:25.176.

Button és Rosberg alatt megállt a verda de Rosberg később vissza tudott jönni míg Button nem.
A McLaren hivatalos tájékoztatása szerint a benzinpumpa a probléma oka.
A Merdzso pedig elektromos problemma miatt adta meg magát.
Rosberg elötte
és utánna
A McLarent pedig már viszik
Az MTVA stáb a 2., barcelonai tesztre kiutazik.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
12091 levél
Válasz 13.02.05. 11:58 #132
Gobiakos
Borzasztóan csúnyák ezek a gépek.
14264 levél
Válasz 13.02.05. 10:23 #131
balays82
Marussia MR02:

kép 1

kép 2

kép 3

Caterham CT03:

kép 1

kép 2

kép 3

Már csak a Williams van hátra, de ők várnak a barcelonai tesztig.
14264 levél
Válasz 13.02.05. 08:51 #130
balays82
Olyan értelemben nem, hogy 2010 óta mindenkinek egyedi tervezésű autót kell építenie, nem használhatja fel egy másik csapat által tervezett karosszériát. A Toro Rosso korábban a Red Bull-tól kapta, de azóta évről-évre eltér egymástól a két autó. Így fordulhatott elő az is, hogy ők letakarták a lépcsős részt, miközben a Red Bull nem.
12091 levél
Válasz 13.02.04. 22:35 #129
Gobiakos
Milyen érdekes, hogy az RBR-rel ellentétben ennek sima/egyenes orrkúp-kialakítása lett.
15994 levél
Válasz 13.02.04. 22:19 #128
ufodani
A holnapi program reggel 9-kor indul:

FERRARI - F. Massa
McLAREN - J. Button
FORCE INDIA - P. di Resta/J. Rossiter
CATERHAM - G. van der Garde
MARUSSIA - Max Chilton
TORO ROSSO - D. Ricciardo
RED BULL - M. Webber
SAUBER - N. Hulkenberg
LOTUS - R. Grosjean
MERCEDES - N. Rosberg

Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.02.04. 20:04 #127
balays82
Ezek szerint rajtam kívül mindenki annyira kompetens itt, mint Germi a Manchester United topikban? Ez azért még szerintem is erős túlzás. Mert azért, ha pl. LiT vagy konrad szállítaná azt az átigazolási hírt, az csak nem lenne akkora bűn.
31908 levél
Válasz 13.02.04. 19:56 #126
Creativ3Form
Ugyan már, elvenni tőled egy ilyen lehetőséget kb. olyan lenne, mintha teszem azt a Manchester United topicban a Germi hozna le egy új igazolással kapcsolatos hírt. Azaz eredendő bűn.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 13.02.04. 19:54 #125
balays82
Eddig is a saját szemünknek hittünk, ezután is annak fogunk majd, az a biztos.

ufodani:

Nem hittem volna, hogy ilyen előjogaim vannak.

Holnap jön a Caterham és a Marussia, meg az első jerezi tesztnap. Jönnek a köridők, lehet végre kombinálni.
11785 levél
Válasz 13.02.04. 19:48 #124
Ghoost
4-5 éve amikor az autók többségének fehér volt az alapszíne akkor azokat is mindet keverték, toyota-honda-bmw-force india ez gyuláéknak mind1 volt, meg a midlandet is folyton keverték a mclarennel, úgyhogy jobb ha előre felkészülünk
15994 levél
Válasz 13.02.04. 19:37 #123
ufodani
De tudtam, h megjössz
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.02.04. 19:36 #122
balays82
Szegény kis Toro Rosso STR8 meg senkit nem érdekel. Pedig azt hittem, valaki rakott fel képeket, amíg távol voltam.

Íme:

kép 1

kép 2

kép 3

Egyre kevésébe lehet összekeverni őket a nagytesóval.
31908 levél
Válasz 13.02.04. 19:24 #121
Creativ3Form
Nyafonso nélkül ez egy tök jó videó (és csapat) lenne.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 13.02.04. 19:21 #120
ufodani
Így kell ezt . 42 perc a Ferrari bemutatójából.

Mercedes túlontúl ezüst metál lett. Formailag tetszik.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.02.04. 16:12 #119
balays82
Már amennyire az látszódni fog majd nagyobb távolságból. Meglátjuk. A Sauber szerencsére jóval sötétebb színű, elvileg nem keverhető olyan könnyen. Igaz, hallottunk mi már olyan kommentátorokat is, akik még a Ferrarit is képesek voltak összekeverni a Force Indiával, szóval bármi lehetséges.
12091 levél
Válasz 13.02.04. 16:08 #118
Gobiakos
Semmi extra a tavalyihoz képest. Nekem nem annyira jön be... Most meg, hogy a nyálas brit ül bele, már semmi sem vonz a csapattal kapcsolatban.
11785 levél
Válasz 13.02.04. 14:38 #117
Ghoost
A cockpit nézetet biztosító kamera színéből esetleg meg lehet majd őket különböztetni, szerintem szép lett az autó, amúgy a Sauberrel is összekeverik majd néha tuti
14264 levél
Válasz 13.02.04. 14:34 #116
balays82
Még néhány Mercedes fotó, már a hivatalos bemutatóról:

szemből

oldalról

oldalról 2

Szemből nézve egészen furán néz ki ez az autó, tele van kerek formákkal. Mellesleg Rosberg és Hamilton is megtartotta a sárga sisakfestést, így valószínűleg sokszor csak azok árnyalata alapján lehet majd megkülönböztetni őket. Kíváncsi vagyok, mekkora sikerrel.
14264 levél
Válasz 13.02.04. 13:39 #115
balays82
Kérlek szépen, hivatalosan ez már nem is lépcsős orr. Csak annak látszik. Én helyükben bevállaltam volna valami látványosabb módosítást a festés terén, erre ránéz az ember, és egyből eszébe jut az elmúlt három év minden kudarca. Igaz, most már nem érdekel túlzottan a csapat, szóval mindegy.
31908 levél
Válasz 13.02.04. 13:30 #114
Creativ3Form
Hmmm...szavamra, ez tetszik. Itt is lépcsőzetes ugyan az orr, de sokkal ízlésesebben van megcsinálva, mint a Red Bullnál.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 13.02.04. 13:20 #113
balays82
Bemutatták a Mercedes W04-et is:

kép 1

kép 2

kép 3

Hamilton még csak nézheti

Amikor még ez jelentette a bemutatók csúcspontját nekem...

Nem hiszek benne, hogy idén versenyképes lesz ez az autó, de ezt talán csak az elmúlt évek csalódottsága mondatja velem.

Ma még jön a Toro Rosso is.
11785 levél
Válasz 13.02.03. 20:25 #112
Ghoost
Legalább mertek változtatni a designon, bár, nem mondanám, hogy az előnyükre vált.
15994 levél
Válasz 13.02.03. 19:55 #111
ufodani
Kukk RB-osok.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.02.03. 19:08 #110
balays82
Még néhány kép az RB9-ről, ezek már nem számítógépes grafikával, hanem a bemutatóról:

kép 1

kép 2

És közben szépen lassan kinyílik a Mercedes W04 garázsa is.
14264 levél
Válasz 13.02.03. 17:55 #109
balays82
"Azt éreztem korábban is, h Massa szimpatizáns vagy."

Az nem csoda, hogy érezted, Schumacher visszatérése előtt többször együtt álltunk ki mellette, amikor kapta itt a támadásokat, főleg 2008-2009 között. Mellesleg sokáig a profilképemen is egy Massa pólóban feszítettem.
12091 levél
Válasz 13.02.03. 17:07 #108
Gobiakos
Igen. Bár a lépcsős orr nem a szívem csücske, de maga az orr legvége, ahogy lekonyul, az nagyon jól néz ki. Plusz a lilás árnyalat állatul néz ki! Nekem bejön.
31908 levél
Válasz 13.02.03. 16:56 #107
Creativ3Form
Ez most komoly?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 13.02.03. 16:23 #106
ufodani
Pedig ezt most maguknak köszönhetik a bújtatással. Na mindegy, lesz ez még túrbózottabb is
Azt éreztem korábban is, h Massa szimpatizáns vagy. Nekem pedig a regelésem óta látható az adatlapomon, ami annyiban változott, h Kimi visszatérése óta ő is ott mosolyog.
Alonso. Mivel Massa már évek óta a középmezőnyben hegedül, "kénytelen" vagyok Alonsót hajtani, h a Ferka minnél eredményesebb legyen. A legjobban term annak örülnék ha Massa lebucizná a spanyolt, de tudható, h ez csak álom a kialakult hierarchia miatt(de lehet,h amúgy is).
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.02.03. 16:06 #105
balays82
Ki gondolta volna, hogy az első vita éppen a Red Bull bemutatójával kapcsolatban fog lezajlani idén? Pedig Schumi visszavonulása után ismét Massa lépett elő nálam első számú kedvenccé (igaz, Vettel VB címe sem töltene el szomorúsággal), így tulajdonképpen Ferrari szurkoló leszek, mégis megint a Red Bull pártjára keveredtem. De igazából tényleg túlzásnak tartom az osztrák istálló ilyen szintű démonizálását, miközben még egy métert sem tett meg az új konstrukció.
12091 levél
Válasz 13.02.03. 15:49 #104
Gobiakos
15994 levél
Válasz 13.02.03. 14:57 #103
ufodani
Minden világos..¤¤
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.02.03. 14:49 #102
balays82
Vagy esetleg olyan innovatív, de szabályos megoldások vannak az autón, amelyeket nem akarnak idő előtt megosztani a konkurenciával. Amúgy egyelőre csak annyi biztos, hogy a bemutató alatt nem lehet az újságíróknak továbbítani a képeket, utána meg majd kiderül.

Amúgy én még egyik bemutató után sem láttam olyan képeket, amelyeket mindenféle autó alá bujkáló fotósok készítettek. A teszten sem fognak készülni ilyenek, sem a Red Bull, sem pedig más csapatok esetében, mindenki igyekszik a lehető legtovább titkolni az újításokat.

Szerintem korai már a bemutatónál csalással vádolni a Red Bullt, legalább a teszteket várjátok már meg vele, ha az első futamot nem is.
14264 levél
Válasz 13.02.03. 14:41 #101
balays82
15994 levél
Válasz 13.02.03. 14:40 #100
ufodani
Fotózni sem lehet. Vajon miért? Hát azért mert itt minden szögből lehetne kattintgatni. Csak azt ne mond, h benned nem ébreszt egy titkolódzás sanda gondolatokat. A teszt az már egy más történet, gondolom ott is hagyják majd h a fotósok "alábújjanak" a verdának.
Miért nem lehet ferül mint a többiek élőben.
Persze dobnak pár képet, ami magát az autót mutatja mint látvány, de szakmailag pont semmit nem lehet csekkolni.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.02.03. 14:34 #99
balays82
Közben megy a hivatalos bemutató, de az nem nyilvános. Állítólag fotózni sem lehet, így egyelőre csak gyenge minőségű képek szivárogtak ki. Valószínűleg hamarosan kiadják a hivatalos sajtóanyagot, jó minőségű fotókkal.

Egyébként meg milyen titkolózás? A jövő héten úgyis jön az első teszt, ott nehéz lesz eltitkolni az autót.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.