Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2013

14264 levél
Válasz 13.09.10. 21:22 #948
balays82
Massa nem várt holnapig, nemrég bejelentette, hogy elhagyja a Ferrarit. Viszont ismét megerősítette, hogy a Forma 1-et még nem akarja, csapatot keres.
14264 levél
Válasz 13.09.10. 17:43 #947
balays82
Csak a Ferrari 458 Specialét mutatták be. Na, majd holnap. Vagy holnap sem.
11785 levél
Válasz 13.09.10. 15:16 #946
Ghoost
Azóta meggondolta magát A hétvégén azt nyilatkozta, hogy minden ajánlatot meghallgat. Pedig úgyis vissza fog vonulni, mert a kutyának sincs rá szüksége. Lassú, öreg, és kifejezetten gazdag szponzorai sincsenek.
2883 levél
Válasz 13.09.10. 15:05 #945
Nayrobi
Massa pár hete azt mondta, hogyha elküldik, akkor visszavonul.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.09.10. 12:55 #944
balays82
Állítólag ma délután 2 órakor sajtótájékoztatót fog tartani a Ferrari, ahol bejelentik Raikkönen 2 éves szerződését.
15994 levél
Válasz 13.09.09. 18:26 #943
ufodani
Hát igen, ez így sanszos.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.09.09. 18:25 #942
balays82
Szerdán (részben) eldőlnek a dolgok, ez már szinte biztos. A legvalószínűbb forgatókönyv jelenleg talán az alábbi:

Ferrari: Raikkönen-Alonso
Lotus: Hülkenberg
Sauber: Massa

Ghoost:

Oké.
15994 levél
Válasz 13.09.09. 18:02 #941
ufodani
Ja igen elfelejtettem, azt mondta a dobogón, h jövőre újra megpróbálja. Egyértelműen a ferka néphez beszélt.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.09.09. 17:58 #940
ufodani
Kimi valszeg jön Alo mellé. Esetleg Massa pedig a Lotushoz..
Nyilván lesz vmi, mert mindkét csapat 'nagy' bejelentésre készül. Alo nem teheti meg/jó valszeg nem ő dönt/, h tiplizzen mert akkor az összes pályán megkapja azt amit Vettel, a koncertet ala Haki Tamás/talán ő volt vmi füttyművész/. Ráadásul olyan Alonso Alonsót kapott most a népétől, h ha lelépne, egy életre elásná magát. Az más kérdés, ha kirúgják/nem fogják/. Az már más reakciót szülne.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
11785 levél
Válasz 13.09.09. 17:05 #939
Ghoost
SPOILER
off: majd felnézek már steamre vmikor, rég dumáltunk
14264 levél
Válasz 13.09.09. 16:49 #938
balays82
11785 levél
Válasz 13.09.09. 16:43 #937
Ghoost
Mert nekik is érdekük, hogy ott legyenek a hírekben, beszéljenek róluk stb, sztem csak ezért adják a lovat az újságírók hülye teóriái alá.
Az összeesküvés-elméletek is azért olyan népszerűek mindig, mert egy kis igazság mindig található bennük, aztán a többit mindenki hozzákölti a saját szájíze szerint
14264 levél
Válasz 13.09.09. 16:39 #936
balays82
Bírom egyébként, amikor a csapatok direkt rákontráznak ezekre a sajtótól származó találgatásokra. Most pl. Boullier mondta azt, hogy szívesen látná Alonsót, reméli, meg is tudná fizetni. A másik viszont, hogy a Forma 1-ben szinte nincs olyan vad feltételezés, aminek megvalósulását teljesen ki lehetne zárni, főleg akkor, ha a Ferrariról van szó. Alonso Lotushoz szerződése is eléggé értelmetlen lépésnek tűnne, de a közte és a csapat (sőt Montezemolo) között kialakul feszült viszony kellő alapot nyújt jelenleg ahhoz, hogy napirendre kerüljön ez a lehetőség. Azt is lehet hallani, hogy Kimi egyfajta büntetés lesz Alonso számára, nehogy azt higgye, hogy körülötte forog a világ.

Viszont javítanám magamat, a Ferrari nem 2006-ban, hanem 2005-ben lett megfogva a gumik által. Csípte a szemem ez a tárgyi tévedés.
11785 levél
Válasz 13.09.09. 16:20 #935
Ghoost
Ha gyári szintén visszatérne a Renault Briattoréval az élen, akkor lenne erre esély, így szerintem elhanyagolható. Előbb ül vissza Baumgartner a Minardiba, mint Alonso ebbe a Lotusba

A nézettséggel kapcsolatban teljesen igazad van, ezt csak a Vettel szurkolók élvezik, akik egy elenyésző hányadát teszik ki a Forma1 rajongóinak, ez üzleti szempontból nem előnyös. Már sok éve nem nagyon változtak az autók, úgy 4-5 évente mindig bekövetkezik egy nagyobb változás, nem feltétlen valakinek az egyeduralma elleni harc okozza ezt.
14264 levél
Válasz 13.09.09. 15:35 #934
balays82
Nézettség, nézettség, nézettség. Ebből indulj ki. Amikor Schumi uralta a Forma 1-et, nagyon sokan nem nézték a futamokat, mert "úgyis mindig a német nyer". Valami hasonló van kialakulóban most is, a szurkolók jelentős része elégedetlen, hogy másnak nincs esélye (lásd: Vettel rendszeres kifütyülése), ha pedig elégedetlen, akkor az kevesebb bevételt jelent a Forma 1 számára, mert az elégedetlen szurkoló nem megy ki a futamra, nem kapcsolja be a tévét. Nem azt mondtam, hogy a sport szempontjából káros Vettel sikersorozata, de üzleti szempontból egy idő után az lesz, talán már most is az. Akkor pedig meg fogják állítani a Red Bullt, ahogyan a Ferrarit is 2006-ban a gumikkal. Amivel én abszolút nem értek egyet, mert jobban szeretem, ha a csapatok egymás között döntik el, hogy ki a jobb.

ufodani:

Éppen arról beszélünk, hogy most nincs jelentősége a motoroknak. Évek óta be vannak fagyasztva a fejlesztések, lóerő tekintetében elhanyagolható különbség van az erőforrások között, ráadásul szinte el sem romlanak. A V6-os turbók viszonylag rövid tesztelési fázis után kerülnek bevetésre, így a technikai hibák esélye is sokkal nagyobb lesz, miközben viszont még a jelenleginél is több verseny kelleni kibírniuk, ráadásul jövőre már az üzemanyag mennyisége is limitálva lesz. Az új motor miatt új autót kell építeni, jön az ERS, az új gumik, valamennyire az aero is meg lesz nyirbálva (bár nem eléggé). Annyi a bizonytalansági tényező, hogy valószínűleg még a csapatok sem tudják megmondani, milyen erősek lesznek jövőre. Ha nem is változik meg drasztikusan az erősorrend, de lehetnek benne átrendeződések.

Ami pedig a Kimi-Alonso helycserét illeti, én pont erről beszélek már egy ideje, csak nem figyeltek.
12089 levél
Válasz 13.09.09. 13:05 #933
Gobiakos
Vettel győzelmi sorozata káros volna az F1-re? Én nem gondolom, sőt! Ezzel az Infiniti RBR húzza a többi csapatot, hogy minél keményebben és jobban menjenek rá a dologra, amivel őket nyakon lehetne csípni. Nem gondolom, hogy a többi istálló 2-3 vb cím elvesztése után duzzogva hazakullog és közben lebiggyedt szájjal fikázza a Bull-t. Ennél minden csapatnak több pénze van az F1-ben, mintsem feladják, teljesen kedvüket veszítsék.
15994 levél
Válasz 13.09.09. 12:49 #932
ufodani
Esetleg Alo - Kimi helycsere?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.09.08. 21:48 #931
ufodani
Azt azért ne felejtsétek, h eddig sem a motorral győztek.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
11785 levél
Válasz 13.09.08. 21:45 #930
Ghoost
Teljesen egyetértek, mégis miért kéne borítékolni jövőre is a német győzelmét? A Renault ráadásul kevésbé érdekelt már a Forma1ben, mint amikor full gyári szinten voltak jelen, meglepne, ha az ő motorjuk sikerülne a legjobban.
12089 levél
Válasz 13.09.08. 21:28 #929
Gobiakos
Délután nem volt szerencsém megnézni a futamot, most viszont pótoltam. Elég vérszegény volt, bár egy-két frankó akciót így is láthattunk. Vettel befoghatatlan és én ennek borzasztóan örülök! VB cím megint meglesz, nem kérdés!
Ami viszont sokkal jobban izgat, hogy a következő évadra ki hogyan és leginkább mit tud összerakni a versenyzők feneke alá...
14264 levél
Válasz 13.09.08. 21:26 #928
balays82
Szerintem a jövő évre senki nem úgy készül, hogy Seb megint verhetetlen lesz, hajtsunk a lepattanóra. Bárki ráérezhet az új szabályokra, a Red Bull is tévedhet akár, illetve azt se felejtsük el, hogy a motorok szerepe fel fog értékelődni, a Renault viszont motorerő terén hajlamos lemaradni a riválisoktól. Meg lassan most már eljön az idő (ahogyan Schumi esetében is), amikor mesterséges eszközökkel kell megállítani Vettel menetelését, mert az már inkább káros a Forma 1 számára.
15994 levél
Válasz 13.09.08. 21:13 #927
ufodani
Tudod mit? Én nagyon is örülnék ennek. Kimi a kedvencem /bocs massa / a kedvenc csapatomban. Viszont azzal nem értek egyet, h nem a konstruktőrire. Én azt mondom, h pont az ellenkezője jövőre, 2 nagyon erős és kiegyensúlyozott pilóta sok pontot hozhat össze. Nyilván nekimennek az egyéninek is ez ofkorsz, de Sebát vsz jövőre sem lehet megállítani.
Persze szinte minden más lesz, de azt nem tudom ill nehezen tudom elképzelni, a RB kevésbé legyen ott a spiccen és ezálltal, h ne Seba legyen ismét elöl. Azért nem szeretném ezt látni
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.09.08. 21:03 #926
balays82
Szerintem Alo-Kimi páros lesz, már az Auto Motor und Sport is ezt írja, pedig ők nem szoktak minden hülyeséget leírni. Montezemolo szerdára találkozóra hívta Massát, szerintem nem örömhírt fog közölni vele. Én sem tudom elképzelni, hogyan fog működni ez az új felállás, Kimi biztosan nem lesz olyan csicska, amivé Massa süllyedt az elmúlt években. De abban is biztos vagyok, hogy a Ferrari alapvetően nem a konstruktőri vb-re hajt.
15994 levél
Válasz 13.09.08. 20:39 #925
ufodani
Gyerünk Norbi!
Az első futamon a 10. helyről indul, a 2.-ban a 4.ről. Vsz az utóbbiban benéz egy dobogó.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.09.08. 20:02 #924
ufodani
Van ugye akkor jövöre 3 verzsön
1 -> Alo - Massa
X -> Alo - Kimi
2 -> Massa - Kimi
+1 -> Alo - Hülkenberg/kb 1%/
Vsz az egyes jön, most így érzem
A 2.-at teljesen kizárom, hiszen a RB megvan.
Az X már 49%, Kimi vajon bevállalja a segítő szerepét? Nem hinném. Illetve, a Ferka tolerálná e Kimi free életsítlusát és szimulátor undorát. Nem hinném. Kérdés, h Kimi mennyire lenne kompromisszumképes annak fejében, h ismét pirosra fessék az overálját.

A mai csont unalom volt, Alo nagyon is boldog volt ezzel a 2. hellyel, belül nyilván elkönyvelte már h hol a helye. Max kifelé nem ezt adja.
Massa végre nem hibázott éés a csapat sem küldte padlóra, mert ilyen is volt idén nem egy. Seba pedig egyre közeledik Schumihoz, még 3 kell neki a héthez.
Lol volt amikor Rosbergnek a 7. helyen benyögték, h a dobogóért megyünk
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
11785 levél
Válasz 13.09.08. 19:42 #923
Ghoost
Igaz, de az csak egy sima bejelentés lenne, nem pedig a "nagy" bejelentés
Egyébként lehet, hogy Alonsónak is jót tenne a környezet váltás, de nincs hova mennie.

Ja és 20:30tól WTCC az eurosporton ne feledjétek!
14264 levél
Válasz 13.09.08. 19:37 #922
balays82
Az is bejelentés lenne, ha Massa szerződéshosszabbítását jelentenék be. Sőt, Montezemolo azt mondta, hogy nem kizárt Massa maradása, illetve Kimi is érkezhet. Szóval akkor Alonso megy.
11785 levél
Válasz 13.09.08. 19:03 #921
Ghoost
A Forma1es csapatok nagyon külön állnak az autó gyárakon belül is a szakemberek meg folyamatosan vándorolnak ezen versenycsapatok között, jelenleg az RB-nél van a legjobb gárda, a tulajdonos sem sajnálja rájuk a pénzt, minden adott a sikerhez.
De amúgy valóban fura ez a helyzet. Hogy meddig tarthat, az erősen kérdéses, eléggé elkötelezett a sport iránt a Red Bull, elég csak ezt az A1 ring projectet nézni. Én nem tudom elképzelni, hogy az elkövetkező években kiszoruljanak a top csapatok közül.

Meg az autó fejlesztésében is sokat segíthetne egy más versenyző, sztem Massának ehhez sem volt érzéke igazán. Nem hiába követelte idénre a Ferraritól Alonso, hogy hozzák ide fejlesztő pilótának a jó öreg Pedrót, bár vele sem értek semmit a fejlesztéseik...

2883 levél
Válasz 13.09.08. 18:57 #920
Nayrobi
Persze, de akkor is valahol vicces, hogy olyan gyártókat vernek, akik 50-60-100 éve építenek (verseny)autókat és itt most olyanokra is gondolok, akik már nincsenek itt, mert leléptek, mint pl a BMW, a Renault, a Toyota, a Honda... a Red Bull pedig még egy évtizede sincs a F1-ben konstruktőrként, nem lehet mindent Neweyra fogni. Szerintem meg lehetne őket verni, tavaly is és 2010-ben is majdnem sikerült, meg azért kitartó munkával oda lehet kerülni az elejére a középmezőnyből, lásd a Mercedest vagy a Lotust.

Massa hosszabbítása egy vicc lenne, vannak nála gyorsabb pilóták, akik bedolgoznának Alonso alá. Csak azért van még itt, mert nem jelent rá veszélyt, csak ugye a pontokat is két kézzel szórja, pedig azok súlyos milliókat érnek az év végét.
PSN: nayrobi11
11785 levél
Válasz 13.09.08. 18:29 #919
Ghoost
Sztem ettől el kéne vonatkoztatni, nyilván nem azok építik a Red Bull autóit, akik az energia italt keverik Ezek az erőviszonyok megszilárdultak kb 3-4 éve, azóta képtelenség utolérni őket, az új szabályok miatt majd hátha változik valami, ez az év már ilyen lesz végig.

A nagy jelentésre sztem hiába vártok, max majd bejelentik, hogy Massa formája rengeteget javult az utóbbi időben, ma is láthattuk h mennyire gyors, ezért 2014ig meghosszabbítják a szerződését és kész.
2883 levél
Válasz 13.09.08. 17:17 #918
Nayrobi
Csak én érzem egyre nagyobb szégyennek azt, hogy a legnagyobb autógyártók már 5 éve nem tudnak mit kezdeni egy energiaital-gyártó céggel a Föld legrangosabb autósport eseményén? Nem Vettelt kellene kifújolni, hanem mindenki mást a töketlenségükért.
PSN: nayrobi11
4065 levél
Válasz 13.09.08. 15:40 #917
xeLaR
Hááát...ezen a futamon se történt semmi érdemleges. Papírforma érvényesült. Talán Hülkenberg teljesítménye volt meglepő, de ennyi...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
14264 levél
Válasz 13.09.08. 15:26 #916
balays82
Szegény Vettel, mit fog most kapni az olaszoktól a dobogón. Bár kétlem, hogy nagyon érdekelné, gyakorlatilag négyszeres világbajnokként. A futam hasonló volt, mint a Belga Nagydíj, hátul ment az adok-kapok (Kimi és Lewis jelenléte sokat számított), de elől semmi. Kíváncsi vagyok, lesz-e bejelentés a Ferrari részéről ma délután.
14264 levél
Válasz 13.09.08. 14:48 #915
balays82
A Ferrari ezerrel taktikázik, hogy Alonso Vettel elé tudjon valahogy kerülni, erre rászólnak Vettelre rádión, hogy ne nyomja már ennyire, túl nagy az előny, amit kiautózott a spanyollal szemben. Demoralizáló.
14264 levél
Válasz 13.09.07. 22:39 #914
balays82
Alonso a rádióban le is idiótázta az egész csapatot, a szélárnyékos taktika megvalósítása miatt. Azóta meg jönnek ki a hivatalos nyilatkozatok, hogy mennyire jól ment minden, csak egy kicsit nehezen hihető ezek után. Én komolyan látok rá némi halvány esélyt, hogy nem (csak) Massa lesz az, aki távozik a Ferraritól. Amit Alonso megenged magának, azt nem nagyon tolerálják arrafelé.
14264 levél
Válasz 13.09.07. 15:12 #913
balays82
Szerinem fölösleges a Ferrarinak, vagy bárki másnak Szingapúrig várni, már most kezdhetnek készülni a jövő évre. Ha a Red Bull a számukra legkevésbé kedvező pályán ezt tudja, akkor Ázsiában és Amerikában megfoghatatlanok lesznek. Az olaszok meg a nagy erőlködésben még Massát is behozták Alonso elé, ami kissé kínos. Valószínűleg Alonso versenyképes lesz holnap, akár nyerhet is, de az sem fog már érdemben segíteni rajtuk.
31905 levél
Válasz 13.09.07. 15:02 #912
Creativ3Form
VETTEL! És Hulkenberg a végén alázott. Hambi meg lol.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2883 levél
Válasz 13.09.02. 22:49 #911
Nayrobi
Meg az is érdekes kérdés, hogy ez kinek a döntése volt? Szerintem nem Horneré, szóval Marko keze lehet a dologban, megint, nagy spíler az öreg, lassan ő tartja kézben mindkét csapatot.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.09.02. 22:40 #910
balays82
Ha abból indulunk ki, hogy Vergne gyakorlatilag semmivel nem marad el Ricciardo teljesítményétől (talán csak a PR-értéke kisebb), akkor jó esély van rá, hogy marad. Bár a Toro Rosso esetében soha nem lehet tudni. Da Costa szerintem is kézenfekvő választás lenne.
2883 levél
Válasz 13.09.02. 22:33 #909
Nayrobi
Na igen, a másik, hogyha nem a Toro Rossoból választottak volna, akkor az egész program léte megkérdőjelezhető. Remélem Vergne marad, mellé pedig jön Félix da Costa.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.09.02. 22:27 #908
balays82
Ideje volt már a hivatalos bejelentésnek (bár elég furcsa időpontot választottak), miután múlt héten állítólag üléspróbán is részt vett az osztrákoknál. Meg Webber "bejelentése" és a Red Bull ezen való felháborodása óta nyílt titok, hogy őt választották. Én sem tartom őt olyan nagy tehetségnek, de amíg Vettel a Red Bull versenyzője, addig megfelelő lehet második számúnak, Webber (kifejezetten gyenge) szintjét akár még hozhatja is. Kimi kivételével más klasszis pilóta egyébként sem lett volna elérhető, a saját tehetségkutató programjuk eredményességét pedig nem árt néha ilyen módon igazolni.
2883 levél
Válasz 13.09.02. 21:39 #907
Nayrobi
Ricciardo. Én nem tartom olyan nagyra őt, mint sokan mások, meglátjuk.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.09.02. 14:32 #906
balays82
Kerékpárcsapatot vett.
14264 levél
Válasz 13.09.02. 10:36 #905
balays82
Alonso Twitter bejegyzése tegnap este:

"I have important news coming these days ... Stay tuned here on Twitter and on the Web.. !!!"

Na, vajon mi lesz? Lehet, hogy semmi különös, csak szórakozik egy kicsit a spanyol.
2883 levél
Válasz 13.08.30. 16:17 #904
Nayrobi
Amíg Domenicali ott van, addig nem hoznak értelmes döntéseket a csapatnál, elsősorban őt kellene eltávolítani.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.08.30. 16:10 #903
balays82
Én már olyan elméletet is hallottam, hogy Alonso átigazol (visszatér) a Lotushoz. Erre azért nem sok esélyt látok, de a Red Bull valós opció, talán nem véletlenül nincs még bejelentve Ricciardo. Massa szerintem kizárt, hogy maradjon, akkor Kimi mellé jönne már inkább Hülkenberg a jövőre gondolva.
2883 levél
Válasz 13.08.30. 15:43 #902
Nayrobi
Szerintem egyáltalán nem kizárható az, hogy Alonso aláír Vettel mellé és a helyére érkezik Kimi. Mondjuk az is egy vicc lenne, ha ezzel a nulla teljesítménnyel Massa újra hosszabbítana, már évek óta nem Ferrari szint.
PSN: nayrobi11
11785 levél
Válasz 13.08.30. 13:09 #901
Ghoost
A Formaa1es pilóták célja nem a jellemük fejlesztése a karrierjük során Mégis kit érdekel ez, az számít, hogy ki a leggyorsabb.
De abban egyetértek veled, hogy a Ferrari mindig is a nyílt csapatutasítás híve volt, még akkor is amikor ez tiltott volt, nem valószínű, hogy bármi is változik. és sem Kimiről sem Alonsoról nem tudom elképzelni, hogy beálljon 2. számúnak. Igaz, Kimitől láttunk hasonlót 2008ban.
14264 levél
Válasz 13.08.30. 11:28 #900
balays82
Én sem nagyon. Sokan viszont igen, pont azért írtam. Massa mellett nem volt nehéz kiegyensúlyozottnak lennie, legnagyobb sajnálatomra nagyon gyorsan beállt vízhordónak a brazil, elvágva ezzel a saját karrierjét.
4187 levél
Válasz 13.08.30. 11:09 #899
Madrac
En nem igazan lattam jelet Alonso jellemfejlodesenek mar nem azert. Eleg a tavalyi Vettel elleni beszolasaira gondolni...

De tenyleg erdekes egy paros lenne. Lehet jo is lenne, de ismerve a Ferrari eddigi politikajat a pilotaival kapcsolatban, hat nem annal a csapatnal szerintem. Egyik se akarna masodik lenni es a csapat eddig mindig rangsort allitott fel.
Quoth the raven, `Nevermore.'

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.