Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2013

14264 levél
Válasz 13.08.30. 11:01 #898
balays82
Én is nagyon kíváncsi lennék erre a felállásra, de nem vagyok teljesen biztos benne, hogy jól működne annak alapján, ahogyan pl. a Kimi ellenében még támogatott Massát is az érkező Alonso alá rendelték. Emberemlékezet óta nem volt olyan erős párosa a Ferrarinak, mint az Alo-Kimi páros, nagy kihívás lenne számukra kezelni ezt az új helyzetet, bár talán éppen Raikkönen konfliktuskerülő stílusa miatt menne. Alonso 2007 óta végbement jellemfejlődése is akkor mutatkozhatna meg igazán, ha ismét egy hozzá méltó riválisa lenne.
Egyelőre még sok a kérdőjel, de én Kimi érkezését többnek érzem már egy uborkaszezont feldobó pletykánál. Főleg azért, mert a Ferrari szereti a monzai futam idejére időzíteni az új igazolások bejelentését.
11785 levél
Válasz 13.08.30. 10:06 #897
Ghoost
Sok minden változott azóta a Ferrarinál, Kimi is változott, szerintem jobban tudnának ma már együtt dolgozni. Bomba erős pilótapáros lenne, Kimi + Alonso, fú mint 2007-ben a McLarennél, ilyen nagyon ritkán áll össze. Őket nagyon sokan szeretnék szerintem egy autóban látni, hogy végre kiderüljön mégis ki a jobb, bár Fernando előnyben lenne egy keveset az autó ismerete miatt, de mivel jövőre teljesen más kocsikkal mennek, lehet, hogy ez nem jelentene sokat. De én még mindig inkább pletykának érzem, amivel szeretnék feldobni az uborka szezont, mivel a vb cím már lefutott, lassan az autó fejlesztések is befejeződnek, igazából mindenki a jövő évet várja már, ez a pár verseny csak teher a többségnek.
14264 levél
Válasz 13.08.30. 09:40 #896
balays82
Én is csak erre tudok gondolni, egyértelműen a VB címért megy oda. Ami egyúttal azt is jelenti, hogy a Lotus valószínűleg nem tudta megadni neki azokat a pénzügyi és technikai garanciákat, amelyekért a maradásért cserébe kért. Akkor viszont tényleg komoly gondban lehet a csapat, ráadásul így top pilóta nélkül maradnak jövőre.
2883 levél
Válasz 13.08.30. 09:36 #895
Nayrobi
Ha tényleg igaz, akkor ez szerintem csak azt mutatja, hogy mennyire szeretné újra megnyerni a világbajnokságot. Mindenki azt írja, hogy jó neki a Lotusnál, hiszen pr munkát alig kell végeznie, a csapat tolerálja a különcségét és teher nélkül versenyezhet, de ha tényleg átmegy a Ferrarihoz, akkor azért a plusz pár tizedért, amivel gyorsabb lehet, igazából feladja mindezt és visszamegy egy olyan csapathoz, ahol tényleg elég rútul bántak vele és az elválás is fájdalmas volt, de hatalmas riszpekt, mert mindezt bevállalná egy újabb vb címért.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.08.30. 09:29 #894
balays82
Több egymástól független hírforrás (Sky Italia, CNN, Gazzetta dello Sport) is arról számolt be, hogy Raikkönen a Ferrarihoz szerződött! Ha tényleg így van, én nem értem a finn döntését. Nem érzete jól magát a vörösöknél, csúnyán el is bántak vele, ráadásul semmi garancia nincs rá jelenleg, hogy jövőre nyerő autóba ülhet (igaz, ilyen másnak sincs). Gondolom, Massa helyére jönne (álmodni sem merek arról, hogy nem), így annak viszont örülnék, ha végre valaki keményen megszorongatná Alonsót és kiderülne, hogy mégsem az a mindig 150%-ot teljesítő szamuráj, aminek be van állítva.
Az igazi nagy fordulat az lenne, ha Alonso meg lelépne a Red Bullhoz. Bár kétlem, hogy Vettel csapattársa szeretne lenni.
944 levél
Válasz 13.08.27. 09:52 #893
Lord of Destruction
Korrekt. Nullazasok nelkul szerintem sem realis, hogybarki beerne. foleg igy, hogy a tobbiek is eleg hullamzo teljesitmenyt nyujtanak.
hands into a fist,static in my head.now i'm sitting face to face with loneliness... - by Finch
14264 levél
Válasz 13.08.27. 08:51 #892
balays82
Szerintem jelen körülmények között nem Alonso Vettel legnagyobb ellenfele, nem is Hamilton vagy Raikkönen, hanem saját maga, az autója és a körülmények. Annak nincs igazán jelentősége, hogy az aktuális futam után éppen melyik versenyző követi őt 40-50 pontos lemaradással. Amíg Vettel ennyire kiegyensúlyozott teljesítményt nyújt, addig 1-2 nullázás nélkül senki nem tudja őt jelentősen megközelíteni. Tavaly is Alonso nullázásaira (Spa, Szuzuka) volt szükség ahhoz, hogy Vettel utolérje őt, saját erejéből képtelen lett volna rá.
Azt is figyelembe kell venni, hogy nagyon sokáig már senki nem időzhet az idei autója fejlesztésén, mert akkor azt kockáztatja, hogy a következő évekre is hátrányba kerül. Éppen ezért szerintem szépen lassan minden csapat szinte teljesen átáll az új konstrukciókra, ha pedig konzerválódnak a mostani erőviszonyok a szezon hátralévő részére, akkor az egyértelműen a Red Bull számára lesz kedvező, mert minden pályán esélyesek a dobogóra, miközben a riválisok folyamatosan cserélődnek körülöttük. Ráadásul jön még jó néhány olyan pálya, amelyen a Red Bull hagyományosan jól teljesít az utóbbi években. Véleményem szerint idő előtt el fog dőlni a VB címért folyó harc, hacsak nem jönnek azok a nulla pontos futamok (egy már így is volt) Vettel számára. De ez meg már nem a többieken múlik.
15994 levél
Válasz 13.08.26. 12:15 #891
ufodani
Teljesen egyetértek!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.08.26. 12:12 #890
ufodani
S lőn megoldás
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
3023 levél
Válasz 13.08.26. 11:54 #889
joccc
4187 levél
Válasz 13.08.26. 11:53 #888
Madrac
Uj hangmernok kell nem uj kommentator, mikor Szujo nekiall kiabalni le kell huzni kicsit a mikrofonja hangerejet.
Quoth the raven, `Nevermore.'
3023 levél
Válasz 13.08.26. 11:48 #887
joccc
Én elmondom nektek - nem neked Dani,mert te annyira nem szapulod túl a kommentátorokat,sőt inkább tolerálod őket -,h néztem,hallottam már jó pár BBC-s közvetítést,s amiket Wéber,s nagyon nagy ritkán Szujó lead infókat,azok nemzetközi szinten is elég informatívak. BBC-nél általában történelmi dolgokat szoktak vesézgetni verseny közben a kommentátorok a verseny mellett, történés hiányában. Wéber nagyon jó pont,de az ő szakmai tudását sztem senki sem vitatja. Szujó esetében pedig mindig kell egy olyan kommentátor az F1 esetében,aki igenis ordibál,s érzelmekkel dúsítva vezeti le a versenyt. Persze múltkor már talán kicsit sok volt az ordibálás,de ez sztem abszolúte a velejárója. Ha meg NDK-s szinkron kaliberű egyhangú közvetítés lenne,akkor az lenne a baj. Értem én,h kellene egy arany középút,de sztem Szujó posztjára ( aki levezeti a versenyt ) nem lehet olyan embert találni,aki az arany középutat képviselné. Mert akit valamennyire is érdekel az F1,s Szujó szerepét tölti be,azt sztem mindig is el fogja ragadni valamennyire a verseny közbeni hév,s ezzel sztem különösebben nincs is probléma. Félreértés ne essék nekem 1-2 versennyel ezelőtt volt kicsit már fülsüketítő az ordítozás,de én tudom milyen az,ha valaki imádja a sportot,s elragadja a hév,tehát én abszolúte megértem,s tolerálom is,mert sztem korrekt módon levezetik a versenyeket. Wéber viszi a szakmai vonalat - amint említettem nemzetközileg is magas szinten sztem,hiszen a BBC nem egy M1,mégis olyanokat hallok Wébertől,ami nem semmi,s újdonság - ,s Szujó pedig maga a klasszikus kommentátori vonalat. Sztem abszolúte nincs ezzel baj.
-
15994 levél
Válasz 13.08.26. 11:13 #886
ufodani
Ja, ha már kérdeztem.
Kommentátor ügyben azért nehéz olyat találni, aki mindenkinek szimpi, jóó Wéberen kívül. Az elején Palikot is elfogadta a többség, míg Szujót is. Tavaly ki is volt? Na ő tényleg kátásztrófa volt mindenkinél már a startnál is, ill nálam biztos.
Egyszerűen nehéz olyan embert találni vsz, aki ért ehhez a sok ismeretet igénylő sporthoz. Aki beszélni is tud és aki ismeri-tudja az autósport/pláne a F1/ minden rezdülését. Ilyen enber csak olyan lehet, aki v űzi is a sportágat v mint Szujó, aki benne élt hosszú évekig. Ezt csak simán leközvetíteni nem lehet. Haraszti nekem is, szimpi de vsz ezeknek a követelményeknek nem felel meg.
Egy ilyen sportágban mint a F1, ahol mindent beleértve sztem a legtöbb a szabályváltozás, egyszerúen együtt kell rezegni, arról nem is beszélve, h bőven vannak itt spckó kifejezések, összefüggések, mit-miértek. Ezekhez viszont egy autóversenyző kell. Palik, Gyuszi, Wéber azok voltak ill azok.
Az sem véletlen, h az NFL közvetítéseket egyedül Faragó Ricsi közvetíti. Persze ő nem volt játékos, de annyira képezte magát/valszeg a rajongása miatt/, a nem egyszerű szabályok megismerésében, h már profi szinten űzi, kapásból gondolkodás nélkül mondja a frankókat. De a F1 nem ilyen, itt versenyről versenyre jönnek elő ilyen-olyan változások, pörög a cirkusz, percre készen kell lenni mindennel és mivel ez egy technikai sport, magával az autóval is.

Na a végén beugrott a tavalyi, Mezei Dániel
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.08.26. 10:22 #885
ufodani
Crea matektudása Alonso esetében max 1-ig terjed, ne várjon el senki tőle algoritmuselméletet .

Hajnalban néztem vissza bele-bele aludva még úgy is, h volt itt rendesen autóversenyzés. Ez a végeredmény már nem is papír, hanem tök természetes. Egyedül a technika állíthatja meg Vettelt a 4.vb címhez vezető úton.
Alo nem véletlenül volt bizakodó, ez volt a max amit kihozhatott a csomagból, bár ki tudja mi lett volna ha nem kúrják el neki az időmérót. De valszeg ugyanez marad, mert Sebát többször is vissza kellett fogni, volt ott még sebesség.
Kár Kimiért, mert ha az egyénit nézem ő favoritom(Massa reménytelen sajnos), de én csapatban gondolkodok .
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
756 levél
Válasz 13.08.25. 17:08 #884
pb69
Jó kis futam volt, bár inkább hátul történtek az érdekességek.

Vettel simán behúzta, kulcsfontosságú volt, hogy a nem túl jól sikerült rajt után mégis elment Ham mellett és kiépítette az előnyt. Innan várható volt a szokásos forg.könyv. Maldonado ámokfutásánál mondjuk betojtam a SC-tól, de megúszta.

Alonso nagyot rajtolt és szépen átmasírozott a mezőnyön. Ezért mondtam korábban, hogy korai még őt leírni és Ham-et, ill. Kimi-t feltüntetni Vettel riválisainak. Ezen a futamon a Ferrari egyértelműen jobb volt a Mercinél és a Lotus-nál is. Alo ezt szépen ki is használta és visszavette a helyét közvetlen Vettel mögött.

Webber megint betlizett, ahogy egyébként Massa is. Kimi és Di Resta meg pechesek voltak.
31909 levél
Válasz 13.08.25. 15:29 #883
Creativ3Form
Gut, besser, VETTEL! ÚGY IS VAN!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31909 levél
Válasz 13.08.25. 15:20 #882
Creativ3Form
Vele kapcsolatban nem megy nekem a 10-ig számolás. Kimit adom, sajnálom nagyon.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
11785 levél
Válasz 13.08.25. 15:16 #881
Ghoost
10ig elszámolhattál volna
Megszakadt a Kimi nagy sorozata, kár érte. Egy kis eső jöhetne még! szerk: nem fog
31909 levél
Válasz 13.08.25. 15:07 #880
Creativ3Form
Rühellem az Alonsot na. De hála az égnek, nem jött be az SC.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
11785 levél
Válasz 13.08.25. 15:04 #879
Ghoost
Építő jellegű hozzászólás a javából...
31909 levél
Válasz 13.08.25. 14:57 #878
Creativ3Form
SC a balfaszok miatt. Hihetetlen. Kurva máker Nyafonsot ráviszik Vettelre. Hihetetlen.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31909 levél
Válasz 13.08.25. 14:53 #877
Creativ3Form
Raikkönen out.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
11785 levél
Válasz 13.08.25. 11:24 #876
Ghoost
Egyetértek, a szezon elején még Szujó is sokkal elviselhetőbb volt, az utóbbi 3-4 futam alatt őrült meg.
1187 levél
Válasz 13.08.25. 11:21 #875
Baracklekvár
Én erősen visszasírom Palikot. Tőle szállóigék származnak. Szujótól csak idegeskedés.
pogessor.pcdome.hu
2883 levél
Válasz 13.08.25. 02:36 #874
Nayrobi
Haraszti Ádám. Én már az M1-es váltásnál reménykedtem, hogy esetleg ő lesz Wéber mellett, sajnos nem. Talán majd egyszer.
PSN: nayrobi11
756 levél
Válasz 13.08.25. 01:02 #873
pb69
Palik legalább nemcsak idegesítő volt, de néha vicces is.
4187 levél
Válasz 13.08.25. 00:30 #872
Madrac
Palik?
Quoth the raven, `Nevermore.'
15994 levél
Válasz 13.08.25. 00:29 #871
ufodani
Ezt a peches szívást
Szujo se jó? Ötlet másra?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
6388 levél
Válasz 13.08.24. 19:57 #870
Beny12
Engem kifejezetten az ordibálása zavar, az "okoskodásaira" vagy nem figyelek, vagy nem is érdekel annyira, hogy felfogjam mit mond. Olykor szinte érzem, hogy már Wébernek is kínos ott ülnie mellette...

6k! NEm ide akartam
756 levél
Válasz 13.08.24. 17:38 #869
pb69
Nem semmi időmérő volt, Spa hozza a szokásos formáját.

Szujó engem is egyre jobban idegesít, már-már gyulámi magasságokba emelkedik.
Könyörgöm, mit kell ennyit ajnározni Di Resta-t azért, mert egyrészt hatalmas mázlija volt, másrészt meg a csapat húzott egy jót. Annyira röhögtem, amikor befuccsoltak az előzetes okoskodásukkal és jó páran rávertek még a britre.
Az is röhej, hogy a szabadedzések alapján kiszemel 2-3 meglepetésembert és úgy fényezi őket, mintha bármi érdemlegeset tettek volna, noha még csak mondjuk a Q1-ben vagyunk. De Hülkenberg-et is megzavarhatta Szujó hátsójába ékelődő nyelve, mert szépen kizúgott a nagy ömlengés után.
Az meg már alapjában szánalmas mit kell ennyit ordibálni, mint vmi idióta fogyatékos. Még jó, hogy nincs magyar a mezőnyben, mert azzal lehetne még durvább ez a szerencsétlenkedés.

A legidegesítőbb amúgy az, hogy eleinte teljesen jók voltak a Szujó-Wéber közvetítések, aztán Zolikámból előtört a Gyula.
6388 levél
Válasz 13.08.24. 15:04 #868
Beny12
Ez a kommentátori állás nem egy hálás szakma. Szujó is ordít, mint a sakál, nagyon irritáló most már.
15994 levél
Válasz 13.08.23. 10:19 #867
ufodani
Ha vki ráér, első szabadedzés élőben.
Hogy is mondta Lovas Tommy? Ja megvan: nem érek rá most dolgozni
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.08.18. 20:34 #866
balays82
15994 levél
Válasz 13.08.04. 13:46 #865
ufodani
letsallplaygolf-al értek egyet, talán..
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.08.04. 13:43 #864
ufodani
Dynamo vs Coulthard
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.08.02. 09:56 #863
balays82
Ez több mint valószínű, mivel a Schumacher által tartott pályacsúcs is 1:08 körül van. Ha jól tudom, a felújítás során a nyomvonalhoz nem nyúltak, így most is olyan hosszú a pálya, mint az A1-Ring volt. Vagyis kb. ugyanolyan hosszú, mint a Hungaroring, csak éppen jóval gyorsabb.
2883 levél
Válasz 13.08.02. 06:50 #862
Nayrobi
Tudom, hogy a rövidsége meg csomó ok miatt amúgy sem rendezhetne, de az engedély meglesz elvileg. Amúgy majd nézd meg, jövőre a Red Bull Ringen simán 1:10 alatt mennek körbe.
PSN: nayrobi11
1989 levél
Válasz 13.08.01. 20:43 #861
georgee
2x annyit kernek el mint barmely europai palya hasznalatert mikozben a support fele annyi mint barhol mashol. Pont ezert megy mindeki a Sk ringre.

Az FIA az nem egyenlo az F1-el. Hiabak kapta a legmagasabb besorolast. F1 autok 1perc alatt vegig ernenek rajta valszeg ezert alapbol eselytelen ott ez a liga.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
2883 levél
Válasz 13.08.01. 16:47 #860
Nayrobi
Nem hiszem, hogy olyan drága lenne, azért a Ring egy más szint, ezért is írtam, hogy a Slovakiaringgel lehet pariban, de majd meglátjuk.

balays82:

Tényleg hatásvadász a cím, de igaz, hiszen a legmagasabb FIA besorolást kapta a pálya, ezért rendezhetne f1-et is, de úgy sem fog, ahogy a másik 300 pálya sem Európában, ami szintén megkapta ezt.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.08.01. 16:24 #859
balays82
Na igen, elég hatásvadász a cikk címe és a tartalma is. Értelmetlen lenne konkurálni egy olyan helyszínnel, amelynek 8 évig van versenyrendezési joga, ráadásul valóban nagyon rossz helyen fekszik a pálya a Forma 1 szempontjából. De kisebb szériák számára tényleg kiváló lehet.
1989 levél
Válasz 13.08.01. 16:21 #858
georgee
Ha ugyanolyan draga lesz a palya "berles" mint a ringen akkor ott se lessz semmi! Szerinted miert mentek SK-ra anno tobben is a WTCC markak kozul tesztelni a ring helyett(meg a sajat Zengo csapatunk is) es miert nem hasznaljak surubben a ringet masok ergo miert nincs tobb kulfoldi kupa itt?
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
2883 levél
Válasz 13.08.01. 16:16 #857
Nayrobi
Ez nem a Hungaroring konkurenciájának épült, hanem a Slovakiaringé lesz elég keményen, remélem mi kerülünk ki belőle győztesen, jó lenne látni pár nívósabb külföldi kupát amik nem kerültek be a Hungaroring naptárjába.
PSN: nayrobi11
1989 levél
Válasz 13.08.01. 16:15 #856
georgee
Eleg mokas az a cikk mint ne mondjak tegnap olvastam... Kizart dolog, hogy konkurencia lenne. Eleve ott nincs semmi ahol a palya van. (Miskolc egy tipikus orosz kinezetu ipari varos, ronda de nem finom) Illetve tul rovid ez F1-nek ami total kizarja a lehetoseget. Majd 1km -el rovidebb mint a Ring pedig az se egy hosszu palya. Nem tunik rosznak viszont esetleg WTCC-re.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
14264 levél
Válasz 13.08.01. 16:05 #855
balays82
Ilyen lesz az új magyar F1-es pálya

Nem is tudtam, hogy házon belül épül a konkurencia a Hungaroring számára. Ambiciózus tervek, komoly infrastruktúra, csak aztán nehogy Sávoly sorsára jusson végül a projekt.
14264 levél
Válasz 13.07.31. 11:36 #854
balays82
Ráadásul azok után, hogy felvetődött Alonso Red Bullhoz igazolásnak lehetősége (amit a Red Bull annak ellenére nem cáfol meg, hogy Alonso menedzsere állítólag csak ifjabb Carlos Sainz ügyében járt náluk), most már arról is szó van, hogy az osztrákok mellett a Ferrari is szerződési ajánlatot tett Kiminek. Tudva, hogy milyen módon váltak el egymástól, ez elég hihetetlen pletykának tűnik. Sajnos mindig ez van a hosszú nyári szünetben, jönnek az ilyen híresztelések, de az elmúlt évek meg éppen az bizonyították, hogy semmi sem kizárt.

Allison Pat Fry mellé kerül majd technikai igazgatóként, vagyis az idei autón is dolgozni fog. Ebből is látszik szerintem, hogy még nem akarják feladni az idei évet sem. Ami abból a szempontból jogos, hogy a Mercedes és a Lotus sem teszi ezt, akkor pedig nekik sem kell még. A maradék két európai futam után pedig átgondolhatják újra a dolgot. Ráadásul, ha teljesen átállnának a jövő évi autóra, azzal valószínűleg még tovább csökkentenék Alonso motiváltságát, ami a jelek szerint így sincs éppen az egekben.
3023 levél
Válasz 13.07.31. 11:24 #853
joccc
Azt azért remélem nem hiszi itt senki,h nálunk sokkal nagyobb,minden bizonnyal okosabb emberek (pályák építői,tervezői,tulajdonosai) nem vizsgálták meg az összes lehetőséget a pályák építésénél a helyet illetően. Biztos vagyok benne,h nem azért van ott a koreai pálya ahol,mert azt a pontot fejelte meg a megrendelő elsőnek a térképen. Az tény,h sok pályánál infrastrukturális gondok vannak,de ezzel biztosan előre számolhattak.


Az is könnyen elképzelhető,h a megrendelő nagyon jól tudta,h csak pár évig bírja megállni a helyét a versenypálya a naptárban,de ha elég profitot kaszíroz be ennyi idő alatt,akkor lényegében neki hulla mindegy.
-
11785 levél
Válasz 13.07.31. 11:08 #852
Ghoost
Igazad van, nagyon átgondolatlanul épülnek ezek a létesítmények, a koreai pálya alapból halálra volt ítélve azzal, hogy 400 km-re építették Szöultól...

A Ferrarinál szerintem simán meglépik, hogy feladják az autó fejlesztését, 2009-ben is ez volt, az utolsó pár futamon, a többiek addigra úgy lehagyták őket, hogy már pontot is alig tudtak szerezni. Allisont is lehet jobban tennék, ha már az új autóra állítanák rá inkább. Én nagyon sajnálom, hogy ide jutott a Ferrari, az ígéretes szezon kezdet után. Közben már nem is tűnnek annyira egységesnek, Alonso szidja az autót, Montezemolo szidja Alonsot, 3 és fél év pedig még hátra van Fernando szerződéséből.
14264 levél
Válasz 13.07.31. 08:49 #851
balays82
Nem csak szerinted, a koreaiak sem ragaszkodnak túlságosan hozzá, hogy legyen. Ha elmarad, akkor rendben is van a jövő évi versenynaptár, India és a Korea megy, Spielberg és Szocsi jön, New Jersey meg valószínűleg jövőre sem rendez futamot, de ha mégis, akkor is csak 20 verseny lesz. Azért komoly, hogy lassan 3-4 futam miatt építenek fel komplett létesítményeket, nincs nagyon átgondolva ez a terjeszkedési stratégia. Most azt mondják, India 2015-ben visszakerül a naptárba, de ki tudja.

A Ferrari tegnap óta Magny-Cours-ban tesztel, úgy látszik, megpróbálnak az utolsó szalmaszálba megkapaszkodni. Miután több hónapnyi fejlesztést dobták kukába, a Magyar Nagydíjon egy jóval korábbi konstrukciót használva, elég kétségbeesett lépésnek tűnik ez. Ha a belga és az olasz futam nem jön nekik össze (vagyis nem győznek), akkor ennek az évnek annyi. Kérdés, hogy fel merik-e adni a versenyt, teljes egészében a jövő évi autóra koncentrálva (ahol a hírek szerint ugyancsak le vannak maradva), ahogyan a McLaren tette? A szeptembertől munkába álló James Allison nagy segítség lehet majd nekik.
11785 levél
Válasz 13.07.31. 00:12 #850
Ghoost
Szerintem a koreainak is meszelni fognak.
12091 levél
Válasz 13.07.30. 23:40 #849
Gobiakos

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.