Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2013

2883 levél
Válasz 13.11.11. 20:10 #1098
Nayrobi
Igen, kicsit félreértelmezhetően fogalmaztam. Szóval úgy gondolom, hogy Maldonado lehet, hogy a pénze miatt került be, mint amúgy kábé mindenki az elmúlt pár évben, de szerintem már letett annyit az asztalra az F1-ben és a GP2-ben, hogy átlépjen fizetőből a fizetett státuszba, viszont Massa véleményem szerint csak az összeszedett szponzorpénz miatt tudott ülést találni magának. Egyszerűen már nem látom benne azt, ami miatt sokan még mindig jó pilótának tartják. Már nem az. Viszont azt sem érezném igazságosnak, ha Hülkenberg helyett viszont Maldonado kapná meg a Lotus ülését.

Amit a Williams nyilatkozik róla, az nem feltétlenül helytálló, persze biztos van benne valami, de amikor elmérgesedik a helyzet, akkor jönnek az ehhez hasonló mondatok, lásd Kimi-Lotus. Szóval én fenntartásokkal kezelném ezeket a dolgokat, ráadásul az "elég" tapasztalt Barrichelloval se tudott fejlődni 2011-ben a csapat, nem biztos, hogy a pilótákkal van a gond ott.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.11.11. 19:43 #1097
balays82
Maldonado idei éve egy nagy nulla (tegyük hozzá, a Williams is az), ennek ellenére állítólag nagyon nagy királynak érzi magát, amiért tavaly leesett neki egy futamgyőzelem. Továbbra is felelőtlenül versenyez, nem tartja be a csapatutasításokat, ráadásul olyan visszajelzéseket sem ad az autó viselkedését illetően, amivel a mérnökök tudnának kezdeni valamit. Legalábbis a csapaton belül ilyen a megítélése a hírek szerint, csak a PDVSA pénze miatt tűrik meg. Én nagyon sajnálni fogom, hogy a Lotus ezért a pénzért őt választja majd Hülkenberg helyett, bár lehet, hogy mindegy, mert a Lotus sem tűnik többnek egy süllyedő hajónál.

Véleményem szerint Massa jobb versenyző, mint a venezuelai, ennek ellenére nem örülök, hogy az angolokhoz került, mert nem a legalkalmasabb hely jelenleg a megújulásra, süllyesztőnek annál inkább. Ha esetleg Brawn is csatlakozna hozzájuk, talán lenne valami fény az alagút végén, igaz, ahhoz még pénz sem ártana. Nem gondoltam volna, hogy valamikor Williams versenyzőnek fogok szurkolni, de jövőre mégis így lesz, ugyanakkor sok reményt nem fűzök a dologhoz.

Massa egyébként tegnap hivatalosan is elbúcsúzott Mugellóban. Az azért látszik, hogy az elmúlt évek viszontagságai ellenére szerették őt az olaszok.
15994 levél
Válasz 13.11.11. 18:22 #1096
ufodani
Egyetértek. Massa csak jó versenyző. Akik kiemelkedőek mint Seba, Kimi, Alo, Ham, többek között azért is azok, mert ahogy mondod, hülyeség miatt nem buknak pontokat, futamot. Nyilván találni ilyet is de messze nem jellemző rájuk.
De nem is ez volt az alapfelvetésed, hanem a pénz. Nem baj, én tartom, h Massa jobb mint Maldonado akivel pont semmi gondom nincs.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2883 levél
Válasz 13.11.11. 18:01 #1095
Nayrobi
Massának volt bő 10 éve bizonyítani, annyit sikerült, hogy egy jó, de nem kiemelkedő pilóta. Maldonado alatt egy fél évig volt a romhalmaznál két fokkal jobb autó, egyből nyert futamot 8 év után a Williamsnek és hozta a pontokat, persze a dupláját elbukta a hülyeségei miatt, de akkor is, úgy gondolom, hogy itt a helye.
PSN: nayrobi11
15994 levél
Válasz 13.11.11. 17:42 #1094
ufodani
Hogy melyik mögött van nagyobb lóvé azt nem tudom, azt viszont igen, h Maldonado mögött is bőven. Massa pedig csak jobb egy kicsit sztem.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2883 levél
Válasz 13.11.11. 17:34 #1093
Nayrobi
Szerintem egyedül vagyok vele, de remélem Maldonado talál magának ülést jövőre az F1-ben, Massa leigazolása meg számomra érthetetlen, vagyis értem én, jött vele lóvé is.
PSN: nayrobi11
31909 levél
Válasz 13.11.11. 16:48 #1092
Creativ3Form
Felipe Massa a Williamsnél folytatja - hivatalos
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 13.11.11. 10:09 #1091
balays82
Valószínűleg lehetett volna még várni azzal a műtéttel néhány hetet, ha nem romlik meg ennyire Kimi és a csapat közötti viszony. Így lemondhat a Lotus a konstruktőri harmadik helyről, bár Kimivel sem lett volna túl sok esély már rá. Szegény Valsecchi pedig eddig sem volt egy túlságosan elismert versenyző, most meg olyan körülmények között kap lehetőséget, hogy szinte lehetetlen kiemelkedőt nyújtania, egy eredménytelen beugrással viszont sokat veszíthet.
15994 levél
Válasz 13.11.10. 10:03 #1090
ufodani
Kimi idényének annyi. Valahol logikus lépés, h minnél előbb rendbevágják a hátát.
Davide Valsecchi ül be a helyére.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.11.04. 13:13 #1089
ufodani
Konzekvencia omg. Ha Bp-en elfogadták, akkor itt miért nem - padlólemez. Ha azt mondták, h szigorú bünti jár a pályaelhagyásért akkor miért nem tartják be. Itt kimondottan az időmérőre gondolok, ugyanis ahogy bala mondja- valszeg ezért nem kapott semmit Alo, még ha ez látványilag jóval kifejezőbb is volt mint egy sima.
FIA menj el kapálni.

Massájét félve ugyan de tartom, beragadt Vergne mögé, és mivel reménytelen volt a helyzete, "így" próbálták meg Alot mindkettőjük elé behozni hiszen van ott egy egyéni 2.helyért történő kumite is. Az lett volna még csudifinom, ha kifelé Massát tolta volna oldalba, bár akkor is valszeg akadályt futott volna ott a baloldalon.
A konstruktőriben is jobban járt így a Ferka, hiszen Alo így 'jóval' előrébb végzett mintha Massa mögé(jó kerékcsere) ért volna vissza. Bár az is sanszos, h az új lágyakkal mindkettőjüket/Vergne/ előzte volna.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
756 levél
Válasz 13.11.04. 12:00 #1088
pb69
Kimi:
Olyasmi ez, mint a "Webber-t direkt hátráltatják a műszaki hibákkal" jellegű elméletek. Egyik csapat sem engedheti meg magának azt, hogy a VB pontokon keresztül milliárdokat szórjon el, pusztán csak dacból, vagy az egyik pilóta öröméért.
Ráadásul sokkal egyszerűbb módja is lett volna a finn szabotálásának. Pl. nem állapodnak meg vele és eleve nem is állt volna már rajthoz.

Massa:
Nem látom értelmét miért kellett volna direkt elrontani a kerékcseréjét. A Ferrari-nál is már csak a konstruktőri a fontos, ott meg mindegy melyik pilótájuk van előrébb. Most csatázhatnak a pályán, de úgyis teljesen egyértelmű melyikük a jobb. Mondjuk Alonso motiválatlansága és Massa bizonyítási vágya eléggé kiegyensúlyozza kettejük viszonyát, de a Ferrari se szórná direkt a pontokat.
Az külön pikáns, hogy tényleg tizedeken múlott végül az egész szituáció. Ha Alo nem előz szabálytalanul, könnyen beragadhatott volna ő is. Vagy ha nem ússza meg a büntetést, akkor végül így is Massa mögött végzett volna. Ha viszont nem cseszik el a kerékcserét, akkor már a brazil se ragadt volna be Vergne mögé, stb., stb..
14264 levél
Válasz 13.11.04. 11:48 #1087
balays82
Egyikben sem hiszek. A Lotus számára létfontosságú a minél jobb helyezés a konstruktőriben, ilyet nem engedhetnek meg maguknak. Ráadásul egyszer már megállapították, hogy túlságosan hajlik a Lotus padlólemeze, csak első alkalommal még elfogadták a versenybírák azt a védekezést, amit most nem. Ha viszont mégis szándékos volt ez a dolog a Lotus részéről, akkor én tovább megyek, szerintem Kimi is szándékosan törte el az első felfüggesztést az ütközéssel.

Amikor Massa kerékcseréjénél hibáztak, akkor nekem is az volt az első gondolatom, hogy így oldják meg a helycserét. Csakhogy utóbb kiderült, hogy Alonso taktikája nem erre van kihegyezve (hanem Grosjean utolérésére), mivel jóval tovább kint marad használt gumikon, így elvileg (illetve részben gyakorlatban is) lassabb köröket futott, mint Massa az újakon. A probléma ott volt, hogy a brazil csúnyán beragadt Vergne mögé, így bukta a kiautózott előnyét is. A sors fintora, hogy végül talán így is befért volna Alonso elé egy hibátlan kerékcserével, de összességében én ebben nem láttam tudatosságot a Ferrari részéről.
15994 levél
Válasz 13.11.04. 11:02 #1086
ufodani
Kettő összeesk elméletem.
1. Kimit a csapat büntette szombaton..
2. Massának nem véletlenül kúrensielták el a cserét..
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
756 levél
Válasz 13.11.03. 19:16 #1085
pb69
Szerintem nem volt rossz futam, bár a győztes kiléte kb. az első kanyarig volt kétséges.

Vettel jól kapta el a rajtot és újfent hibátlanul vezetett, szép teljesítmény. A füstölgés és a kimis "beszólása" meg hatalmas volt.
Webber meg nem tudom mit csinált. A rajtot is benézte és emiatt nehéz helyzetbe került, de arra a 30+ másodperces égésre ez nem igazán magyarázat.

Rosberg is nagyon jó futamon van túl, jó látni, hogy a Mercedes és Nico is helyére került.
Hamilton rendkívül önkritikus volt, amiért hatalmas respekt. Megint ismételnem kell magam, nem tudom mi történt a sráccal, de nagyon masszívat fejlődött emberileg. Ellenben a gumikkal meg kéne már tanulnia bánni, mert ez maradt az egyetlen komolyabb hiányossága pilótaként.

A Ferrari-nál sokáig tartotta magát Massa, aztán csak kijött a reális különbség köztük. Kár, hogy az az elbaltázott kerékcsere kicsit belepiszkított a képbe. Az meg számomra érthetetlen, hogyan vannak a brazilnak ilyen fellángolásai, aztán meg újra leszáll a köd. Könnyen lehet, hogy ez már nem menti meg és az F1-es karrierje véget ér.
Alonso meg nem büntetése nonszensz, egyszerűen nem is értem. Ezen a hétvégén megint hülyét csinált magából a FIA. Hülkenberg-et megbüntették, Maldonado-t és Alonso-t meg nem. Az meg külön röhej, hogy a spanyol szerint még Vergne-t kellett volna büntetni...

Grosjean most kicsit beleszürkült a mezőnybe, Kimi meg peches volt. Di Resta és Hülkenberg megérdemli a pacsit, bár utóbbit elintézte a csapat és a FIA.
14264 levél
Válasz 13.11.03. 16:50 #1084
balays82
És mégsem. Gondolom, a tegnapi büntetés nélküli pályalevágások után nem merték megtenni. Jó dolog a következetesség, csak nem akkor, ha a hibás döntéshez ragaszkodnak. Hülkenbergnek bezzeg kiosztották az áthajtásost a semmire.
11785 levél
Válasz 13.11.03. 15:45 #1083
Ghoost
Szerintem igen.
Gyenge futam volt egyébként. Vettelnek ismét gratula, a gumiégetés miatt
14264 levél
Válasz 13.11.03. 15:25 #1082
balays82
Alonso vajon kap büntetést pályán kívüli előzésért?
14264 levél
Válasz 13.11.03. 14:52 #1081
balays82
Massa megint milyen szépen összekapta magát az év végére. Sajnos úgy néz ki, idén már hiába.
11785 levél
Válasz 13.11.03. 14:40 #1080
Ghoost
Ez már a Vettel 7. győzelme lesz zsinórban, még egy Schumacheres rekordot beállíthat ezzel, a maradék 2 futamot meg túl is léphet rajta.

Kimi-t nagyon sajnálom, hogy ilyen korán feladta, az meg szerintem nem is volt igazán komoly kérdés, hogy bajon tényleg ajthoz áll-e az utolsó 2 futamon.
14264 levél
Válasz 13.11.03. 14:05 #1079
balays82
Hoppá, Kimi mit csinált? Vettel ma is nyerni akar, ez már a rajtnál látszódott. Ennyit a mai izgalmakról.
2883 levél
Válasz 13.11.02. 23:25 #1078
Nayrobi
Tudod, a hétvégén szigorúan büntetnek.
PSN: nayrobi11
15994 levél
Válasz 13.11.02. 23:13 #1077
ufodani
És azokkal mi van akik a célegyenesre fordító kanyarban mindnégy kerékkel elhagyták a pályát. Főleg a Merdzso.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.11.02. 19:57 #1076
balays82
Szegény Kimi, mehet a rajtrács végére a csapata miatt. Mondanám, hogy nyom egy olyan versenyt, mint Vettel hasonló szituációban tavaly, de mivel az sem lett volna meglepő, ha autóba sem ül idén többet, ezért nem biztos, hogy így lesz. Nagyon várhatja már, hogy mehessen Maranellóba.

Massa pedig már 8:9-re áll az időmérőkön Alonsóval szemben, akár meg is verheti őt a végén. Ami sovány vigasz, de ezért valami. Alonso vajon hová vágyik mostanában?

Kíváncsi vagyok, Vettel hagyja-e holnap érvényesülni a jó öreg Webbert, vagy tét nélkül küzd vele egy nagyot. Én örülnék neki, ha igen.
756 levél
Válasz 13.10.28. 13:42 #1075
pb69
"Ami pedig az elmúlt évet illeti, Alonso egészen pontosan kétszer nullázott."
Ezt kiegészíteném azzal, hogy ebből az egyiknél önhibájából. Ahogyan idén is magának köszönheti, hogy egyszer nekiment Vettel-nek, illetve részben magának, részben a csapatnak a DRS káoszt.
Hamilton szintén jócskán benne van abban, hogy abnormálisan bánik a gumikkal, mert a vezetési stílusát képtelen adaptívan változtatni. Amíg másoknak pl. 5 kerékcsere ideális, neki 8 kéne. Ezzel szemben pl. Rosberg többnyire megoldja ezt a feladatot.
Kimi esetében se érdemes szó nélkül elmenni amellett, hogy a makacssága és önfejűsége azért nem mindig adja ki pozitívan magát. Ahogyan bizonyos esetekben motiválatlannak is mutatkozik, ami szintén nem segít.

Ezek mind olyan dolgok, amiknek nincs igazán közük a technikához, inkább a pilóta kvalitásain múlnak. Természetesen Vettel sem tökéletes, ő is hibázik, de nagyon ritkán. Az könnyít a helyzetén, hogy az autó miatt sokszor "kényelmesebb" helyzetben van, mint a többiek, de azért rengetegszer megmutatta már, hogy kiélezett szituációkban is képes a klasszis teljesítményre. Ő is ember és többet hibázik, ha nagy nyomás alatt van, de szerintem még így is kevesebbet, mint a többiek.
2883 levél
Válasz 13.10.28. 13:18 #1074
Nayrobi
Jövőre már januárban elkezdődik a tesztelés, ráadásul év közben lesz 4*2 napjuk ha minden igaz, állítólag a ringre is eljönnek, de ez még kérdéses.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.10.28. 11:16 #1073
balays82
Erre a szezonra pont nem igaz, amit írsz. A nyári szünetig egyáltalán nem volt meggyőző a Red Bull fölénye, a Hungaroringen pl. a Mercedes és a Lotus is megverte őket. Utána azonban a Newey vezette mérnöki gárda alaposan áttervezte az autót, legfőképpen a diffúzort, aminek eredményeként Belgium óta minden futamot megnyert Vettel. Hozzá kell tenni, a módosított Pirelli gumik is jól jöttek számukra.
Ami pedig az elmúlt évet illeti, Alonso egészen pontosan kétszer nullázott. Belgiumban Grosjean dózerolta őt le, Japánban meg Kimivel ütközött. Szó sem volt technikai hibáról, azok messze elkerülték őt egész évben, szemben Vettelel, akit többször is generátorhiba hátráltatott, még győzelmet is bukott miatta Valenciában.

Az írásod második részével egyetértek. Azzal is, hogy jelenleg túlságosan szűk keretek között mozoghatnak a csapatok, de legalább a jövő évi, részben feloldott tesztkorlátozás jelenthet némi változást.
944 levél
Válasz 13.10.28. 09:55 #1072
Lord of Destruction
azoknak akiknek nem tetszik, hogy ennyivel jobb a RB jargany: szerintem a szovetseg a hibas, hogy nem hagy tobb tesztet, tobb modositast szezon kozben. sokkal izgibb lenne, ha szezon kozepen egy jo otlet miatt meg tudnanak valtozni az eroviszonyok. igy tenyleg kicsit szomoru, hogy kb a szezon elso harmada utan mar nincs kerdes a vegkimenetelrol. mult szezonban Alonsonak volt par meglepo 0 pontja, mondhatni a technika dontott, de ez azert inkabb a veletlen, mint hatalmas foleny, vagy klasszisokkal jobb mernoki csapat erdeme.

masreszt azt se kell elfelejteni (es ezt sokan mondtak mar itt elottem), hogy ez egy technikai sport: az a mernokok es a csapatok is versenyeznek. ilyen szempontbol igazan igazsagtralan valakit azert elitelni, mert jobb az autoja. ez olyan mintha elitelnenk egy kosarast aki 10 centivel magasabbra nott mint az atlag.
hands into a fist,static in my head.now i'm sitting face to face with loneliness... - by Finch
4065 levél
Válasz 13.10.27. 19:49 #1071
xeLaR
Ez a futam sem volt túlságosan izgalmas számomra, bár a pálya és a gumik miatt a taktikai rész érdekes volt, és nem eredményezett papírformát...Vettelen kívül persze

És ha már Vettel...nem szurkolok neki, nem is inkább fújolom...de ezt a szezont megérdemelte, és legalább rendesen megünnepelte a pályán pár pörgéssel, amit a szurkolók is értékeltek. Szerencsére csak pénzbüntit kapott ezért, de ha ki is zárták volna emiatt, az csak jót tett volna a Forma 1-nek, mert valszeg akkor az összes hátralévő futamon láthattunk volna ilyet, mert nem hiszem, hogy bárki jobb lenne nála és...ööö...Heidi-nél (már ha tényleg ez a kocsijának a beceneve, nemtom, mindenféle hülyeséget mondtak a kommentátorok). Én már csak a következő szezont várom, és reménykedek, hogy végre vki meg tudja majd fogni, vagy olyan harc lesz a VB-címért, mint tavaly. De ha még mindig ennyire jó lesz...akkor valszeg picit morci leszek...

Rosberg 2. hely...helyes, helyes, csak így tovább, nagyon remélem, hogy a szezon végére Hamiltont is befogja pontokban, annak ellenére, hogy neki is szurkolok.

Grojean meg...Wow...alig pár hónapja még egy őrült vadállat volt, most meg a csapatával egy ilyen rizikós taktikával képes volt dobogóra feljutni. Gratula. Massa is meglepően jól ment. Kár, hogy csak az év végén talált magára igazán...
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
1989 levél
Válasz 13.10.27. 19:19 #1070
georgee
Nem vagyok Alonso drukker nekem ez nem faj. Sot senkinek nem vagyok azota, hogy Kubica nincs. Elotte Shumi az elott meg Senna volt a favorit.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
756 levél
Válasz 13.10.27. 19:01 #1069
pb69
Prost előtt mindig világbajnokok és ugyanolyan kvalitású pilóták voltak összeeresztve?

A jelenlegi mezőnyben ki tudta bizonyítani csapaton belüli éles versenyben, hogy klasszis? Csak mert senkinek nem adatott meg az, amit szeretnél.
Igazából csak a Ham-Alo duó volt ilyen anno. Milyen érdekes, hogy az újonc zöldfülű volt annyira jó, mint a 2x-es VB, mégse volt hajlandó senki levonni azt a következtetést, hogy akkor Alo mégse akkora ász és biztos csak mázlival nyerte a címeit.
Félreértés ne essék, ez szerintem is hülyeség, csak az elméleted szerint bebizonyosodott, hogy Alonso nem ért többet egy tapasztalatlan, forrófejű újoncnál.

Schumi-nak is csak 3-at adsz, de akkor felülvizsgálhatnád a többieket is. Nem tudom ki Nálad az etalon, de ennyi erővel nála is meg lehetne csapni kicsit a sikerek számát.
Azt meg valahogy szeretik elfelejteni, hogy az a Ferrari többek közt Schumi miatt volt olyan domináns amilyen. Ő is tevékenyen részt vett a csapat felépítésében és az autó fejlesztésében.

Vettel esetében még az sincs, mint anno a Ferrari-nál, hogy mindig 1-2-ben voltak. Webber rendszerint senyved a mezőnyben és semmivel nem emelkedik ki. Persze ez sem elég, mert visszafogják, csalnak, hátráltatják meg amúgy is csak egy lúzer, stb..
Persze, kapjon Vettel egy klasszis csapattársat, meg legyen még egy ugyanolyan csapat, mint a RB, szintén két klasszis pilótával és akkor domináljon így, nem? Reális elvárás. Mégis ki volt erre hosszabb távon képes a F1 történetében?
Abban pedig 100%-ig biztos vagyok, hogy akármit is csináljon Vettel, mindig volt/van/lesz kifogás. Pl. idén is nyilván csak a véletlen műve, hogy akkor is vezetett, amikor a RB egyáltalán nem volt fölényben.
14264 levél
Válasz 13.10.27. 18:30 #1068
balays82
"Ahogy Shuminak is csak 3-at adok oda mert a tobbi 4-et tenyleg csak a mas dimenzioban levo Ferrarijanak koszonhette."

Szegény Schumi, ha ezt tudná. Aztán azt a maradék négyet mégis kinek adnád? Vagy a 99-es mondjuk kinek járna?
1989 levél
Válasz 13.10.27. 17:23 #1067
georgee
Nyilvan ez az oka csak epp ahogy irod ezzel is unalmasabb hisz ha adott ket ugyanolyan auto akkor ott nincs mellebeszeles ott szepen el dol ki is a jobb. Ahogy Senna is megmondta, elsosorban a csapat tarsaddal versenyzel. Ez mar nagyon regota nincs igy mert egy klasszis melle allandoan egy "B kategorias" versenyzo kerul. Amugy ezt Prost kezdte, meg a nyavajgast mikor azzal a kikotessel szerzodott anno a Williams-hez, hogy Senna nem lehet a csapattarsa! Hisz tudta, h jobb Senna. Es igen Prost utolso vb cime se ert semmit a szememben mert az agyon elektronikazott aktiv felfuggeszteses autoval lett elso. Ahogy Button vb cime se es stb. Ahogy Shuminak is csak 3-at adok oda mert a tobbi 4-et tenyleg csak a mas dimenzioban levo Ferrarijanak koszonhette.

Es ugyes gyerek a Vettel persze nekem spec nagyon sokaig szimpatikus volt de ha lenne egy vilagbajnok csapattasra es lenne meg 1 csapat ami olyan szinten van mint a RB es ott ugyanugy dominalna azt mondanam ez igen. Tenyleg #1. Addig, ahogy irtam is, nem! Egy, kis jo indulattal 2 vb cimet erdemelt meg de nem 4-et. Ez mar olyan mint mikor Shumi vitte sorba oket ahogy irtam fentebb.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
14264 levél
Válasz 13.10.27. 17:10 #1066
balays82
"Vettel 4 VB címéből 2 az utolsó futamon dőlt el és a sírból kellett visszahoznia. Mégis mi kéne ahhoz, hogy egyesek ne titulálják "csata nélkülinek" ezeket?"

Ugyan már, azt a két VB címet is sokkal előbb meg kellett volna nyerni az űrhajóval, szóval abban a két évben különösen béna volt, hogy csak az utolsó futamon sikerült neki. Tehát aki bele akar kötni Vettel teljesítményébe, az úgyis bele fog, ez ellen nincs mit tenni.
756 levél
Válasz 13.10.27. 16:14 #1065
pb69
Elsősorban hatalmas gratula Vettel-nek!

De megint a szokásos fintorgás...

Sokan úgy állítják be azt a Senna-Prost duót, mintha egészen a Schumi-éráig ez lett volna a jellemző filozófia, noha régen se ez volt mindennapos. Eleve ez nem úgy működik, hogy az adott csapat már az idény előtt tudja, hogy ők lesznek a legjobbak és csak a két pilótájuk fog rivalizálni. Így aztán nem elvárható, hogy összeeresszenek két "nagyvadat". Arról nem is beszélve, hogy értelmetlen és irracionális, az esetek döntő többségében csak a baj van belőle. Persze, nézői szemmel szórakoztatóbb és látványosabb, de nyilván a csapatoknak nem ez a fő szempont.

Vettel 4 VB címéből 2 az utolsó futamon dőlt el és a sírból kellett visszahoznia. Mégis mi kéne ahhoz, hogy egyesek ne titulálják "csata nélkülinek" ezeket? Erről már korábban is írtam, ez sem egy egyedi jelenség, hogy a VB úgymond sima vkinek. Ennyi erővel Alonso vagy Senna (úúú, képes vagyok leírni ilyen szentségtörést, de hát ez van) se volt különb.

A RB kiemelkedősége is nagyrészt legenda. Teljesen mindegy, hogy mennyire szoros egy VB, mert az nyilván csak azért lehet, mert hiába toronymagasan kiemelkedő a RB, Vettel még azzal is alig tud nyerni. No meg mert ugye mások tudnak 180%-ot nyújtani. Ugyanez van a csapattárssal is. Teljesen mindegy ki van mellette. Ha elveri, akkor az azért van, mert ő az elsőszámú meg a másik gyenge. Ha esetleg szorosabb lenne vagy kikapna, akkor meg mindenki azon élvezkedne, hogy "na most kiderült mégse akkora spíler".
15994 levél
Válasz 13.10.27. 14:38 #1064
ufodani
Kimi beszólt.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
1989 levél
Válasz 13.10.27. 13:32 #1063
georgee
Ott az NGTC szabaly szerinti autok nem jonnek be meg talan tulsagosan is engedekenyek a lokdosodes teren na meg nincs Norbi se. Hozzateszem tartok a 14-es szabalyok szerinti WTCC autoktol is.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
14264 levél
Válasz 13.10.27. 13:22 #1062
balays82
"Az elvakult Kimi fanok nagyon szidják Grosjeant, hogy most ő lett a Lotus kis kedvence, meg Kimivel folyton kibasz a csapat... Az ilyenekkel nem lehet mit kezdeni."

Na igen, régen volt az időmérő edzés, nem csoda, hogy egyesek már nem emlékeznek rá. Ott is, hogy nyomták már a franciát. A Lotus merészen taktikázott a hétvégén, nem mindig jött be, ennyi. Ettől függetlenül én is úgy gondolom, hogy Kimi és a Lotus viszonya enyhén szólva nem nevezhető felhőtlennek. Ennek ellenére a csapat nem teheti meg, hogy kicsinyes bosszútól fűtve dobáljon el pontokat.

Engem is érdekel a konstruktőri VB második helye, más izgalom úgysem marad az utolsó három futamra.
2883 levél
Válasz 13.10.27. 13:10 #1061
Nayrobi
Ha tetszik a wtcc, akkor kezdd el nézni a btcc-t, 100x jobb és tökösebb és keményebb és rajongóbarátibb.
PSN: nayrobi11
11785 levél
Válasz 13.10.27. 13:07 #1060
Ghoost
Persze, hülyeség ez a pont számítás összesítés, csak az azonos rendszerben megszerzett pontokból lenne értelme esetleg ilyen "verseny"nek, de annak se sok.
Viszont az egy évben megnyert futamok, pole pozíciók összehasonlítása is hasonlóan értelmetlen szerintem, mert ez is csak mostanában van, így hogy ilyen sok futamot rendeznek egy évben.

Az elvakult Kimi fanok nagyon szidják Grosjeant, hogy most ő lett a Lotus kis kedvence, meg Kimivel folyton kibasz a csapat... Az ilyenekkel nem lehet mit kezdeni.

A konstruktőri 2. tudom, hogy a kutyát se érdekli, de azért ez még a végén izgalmasan alakulhat.
1989 levél
Válasz 13.10.27. 13:06 #1059
georgee
Egeszen addig amig nem lesz Vettel mellett egy olyan csapattars aki megszoritja vagy egy masik csapat ami olyan jo mint a RB es csata nelkul nyeri meg a VB-et nem tudom ertekelni igazan. Nem megy! Birtam a sracot szepen kinevelte a BMW de ezek a vilagbajnoki cimek az autonak koszonhetoek elsosorban mar 3. eve nem pedig a tenyleges tudasanak.

Viccnek tartam, hogy ma mar nem mernek es akarnak ket klasszis pilotat egy csapatban. Akkor legalabb ha egy csapat el is huz a tobbitol a benne levo ket versenyzo csatazhatna egymassal lasd regen Senna es Prost. Ami folytatodott kesobb ket azonos szinten levo autoval mas csapatban. Na majd ha esetleg ilyen korulmenyek kozt nyer Vettel akkor respektalom de addig nem.

Konkretan 25 eve nezek F1-et rendszeresen gyerek korom ota de ha jovore se valtozik a helyzet az ujboli turbo korszakkal akkor befejezem a koveteset a sorozatnak. Marad a WTCC amiert sokkal jobban rajongok mar egy ideje es sokkal emberkozelibb es kemeny csatak vannak es tenylegesen versenyeznek.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
14264 levél
Válasz 13.10.27. 12:38 #1058
balays82
Kár, hogy ez nem alapvető dolog minden futam után. Ha viszont büntetést osztanak érte, akkor Vettel gumiégetése után az FIA magát fogja égetni.
Grosjean az év második felére óriási fejlődésen ment át, érett versenyzővé vált, most már azt mondom, rá lehet bízni egy Lotus szintű csapatot.

Wéber beszólása tetszett a végén, hogy Alonso a következő futamon is felveheti a sisakját. Kicsit gonosz volt, tőle váratlan is kissé a spanyollal szemben. Megjegyzem, én biztosan nem festettem volna rá a sisakra az 1571-et, mert ennél falsabb statisztikai mutató nem is nagyon van a Forma 1-ben. De Alonso tudja, ez jutott neki erre az évre.
15994 levél
Válasz 13.10.27. 12:17 #1057
ufodani
Baba kis futam volt, köszönhetően az eltérő taktikáknak.
Végre volt egy kis show is a végén, így kell ezt
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
11785 levél
Válasz 13.10.27. 12:16 #1056
Ghoost
Ezzel a a gumifüstölős ünnepléssel nagyot nőtt a szememben Vettel, gratula neki! Webber kiesését viszont nagyon sajnáltam, kijárt volna neki ez a dobogó ma. Grosjean is remekül vezetett.
15994 levél
Válasz 13.10.27. 10:57 #1055
ufodani
Alo 10-ben sem lesz, még 2x jönnie kell.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
6388 levél
Válasz 13.10.27. 10:44 #1054
Beny12
Baze... a koliban az M1-en valami kavarodás van, mert a hang az nem a F1-é, hanem a Dunatv műsoráé.
15994 levél
Válasz 13.10.27. 10:39 #1053
ufodani
Mutasd meg Felipe
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.10.27. 10:35 #1052
balays82
Húha, Massa kicsit motivált.
14264 levél
Válasz 13.10.27. 10:20 #1051
balays82
Lemaradtam róla a délelőtti kávém miatt, így nem tudok véleményt nyilvánítani.
5384 levél
Válasz 13.10.27. 10:18 #1050
HunnernessKonge
Ez a Vettel gondolja hangblog, csak szerintem szánalmas?
Az alkohol öl, butít és savakkal aldehideket képez.
15994 levél
Válasz 13.10.27. 10:18 #1049
ufodani
Gratulálok Adrian Newey-nak
Ja és Sebának mert jól vezette ezt a csúcsgépet
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.