Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Hitman: Absolution [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Hitman: Absolution
A 47-es ügynök sok év kihagyás után tért vissza, hogy egy utolsó küldetésre induljon az ügynökség megbízásából.

Hitman: Absolution

Hitman: Absolution
A legutóbbi Hitman: Absolution cikkek, hírek
3006 levél
Válasz 13.06.16. 21:19 #4
gregmerch
Valami isteni sugallattól vezérelve belekezdtem a játékba, immár rendesen. (Igazság szerint a két konfigurációmat akartam összehasonlítani, és ez a játék jutott eszembe. A régebbi gépemen mindent maxra húzva is 30-50FPS-t produkál, míg az erősebbiken mindent kimaxolva hozza az 50-60-at, erős túlsúllyal a 60 felé. Ezek játék közbeni adatok. A beépített benchmark szerint a régin 33, míg az újon 47 - - az átlagos FPS.)

Na szóval, eleinte próbáltam jófiú maradni - már a lehetőségekhez képest -, de aztán azon a pályán, ahol egy night clubban kell kinyírni a tulajt, és információt gyűjteni, elkapott a hév, és kinyírtam mindenkit. Annyi lenne az észrevételem, hogy valahogy a Blood Money-ban jobban ki volt találva az a rendszer, hogy minél több a szemtanú, annál jobb a fantomkép rólam a körözési plakátokon. Itt van persze instinct, meg egy csomó extra a régiekhez képest, de ez egy kicsit érdekes. Valahogy visszalépésnek érzem. Egyébként a játékmenet 70%-ka a kijárat keresésére megy rá. Nekem hiányzik a gondos tervezés - persze lehet, hogy ha nem dúvadként játszanám, akkor meglenne . Az is igaz ugyanakkor, hogy ez jobban illik a renegát, kiugrott "ronin" bérgyilkos karakteréhez. Easy fokozaton még annyi az észrevétel, hogy több ólmot tud Mr. 47 magában hordozni különösebb gond nélkül, mint egy nehezéket szállító horgászcikk ellátó kamion.

Ez persze csak morgás, nagyon tetszik a játék. Majd megcsinálom a pályákat "normálisan" is, ahogy azt a készítők szánták.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
528 levél
Válasz 12.12.02. 23:15 #3
Yourmom
Ha te is olyan sokaig csinalnad amit o csinal, lehet hogy te is elo tudnal teremteni egy shoutgun-t egy csuklo randitasbol, ez profizmus, nem hiba.
1485 levél
Válasz 12.12.02. 14:05 #2
GeryG
Valamennyi animáció alapból volt, de olyan kis minimális. Persze, ma még minden játék főhőse a gyomrából húzza elő a shotgunt, de legalább előhúzza, nem csak megmozdítja a csuklóját és máris ott terem a csúzli...
5202 levél
Válasz 12.12.02. 13:38 #1
Skorpio90
Jó cikk lett. A minap lehúzott steam egy peccset a játékhoz, azóta már előveszi/elrakja a fegyvereket 47-es, szóval kijavíthatóak ezek, bár érthetetlen, hogy ha az NPC-knek van lépcsőanimációja, nekünk miért nincs...
Az nem tetszik, hogy tényleg szűkebb helyeken mozgunk, illetve a korábbi részekhez képest nagyon unalmas helyeken fordulunk meg.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.