Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Megérkezett a Far Cry 3 negyedik nagyobb frissítése [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Megérkezett a Far Cry 3 negyedik nagyobb frissítése
A PC-s változat számos fontos javításon esett át, amelyek elsősorban a többjátékos részt és a pályaszerkesztőt érintik. Emellett egy érdekes videó is felbukkant a neten, amely komoly vitákat szított a napokban.

Far Cry 3

Far Cry 3
A legutóbbi Far Cry 3 cikkek, hírek
11 levél
Válasz 12.12.27. 20:39 #12
Brash
Hali skacok!
Egy-két helyen tényleg van hova javulnia a grafikának, engem nem idegesített. Túl messzire nem lehetett célozni ez igaz, de ezzel is szerintem csak azt akarták elérni hogy ne 3 Km-ről lövöldözzük végig a játékot hanem mászunk bele az akcióba még mesterlövész fegyverrel is.

Nálam a grafika ultran volt full HD-ban egyszersem akadt meg Radeon HD6950 videókarival 6 magos AMD procival és 8 giga rammal úgy futott mintha a gépemre tervezték volna.

A játék abszolúlt favorit lett nekem jobban bejött ez a mászkálós, vadászgatós, bújkálos mint a Crysisban például.
Mondjuk lehetett volna nagyobb a játéktér és lehetne több ellenség hogy gyilkolászhassak naphosszat
Remélem ezt majd pótolják néhány DLC-vel.
1487 levél
Válasz 12.12.27. 12:56 #11
GeryG
Videokártyámmal semmi baj nincs, sőt!
Nálam a játék abszolút fullos beállítások mellett szaladgál 40-60 fps között, de egy-két jelenetnél (pl. az első halu, amikor a spanok a tenger fenekén ülnek le pókerezni) bizony érthetetlen módon lepottyant a framerate 12-15-re. Csak arra az egyetlen jelenetre, de ott valamit bizony elszámoltak a fejlesztők.

Igen, én is ugyanazt írtam le, amit Te, csak más szavakkal: a mostani "gyengébb" látványvilág is bőven képes feszegetni a mai átlagos videokártyák képességeinek határait (és most ne egy 680gtx-et vegyünk átlagosnak, mert azt nem mindenki engedheti meg magának sajnos). Ezért is lennék kíváncsi, hogy mit produkálna az E3-as videóban látott színvonalon a játék az átlagos konfigurációkon. Valószínűleg, ahogy Te fogalmaztál, összefosnák magukat a gépek. Ettől függetlenül tök szívesen megnézném, hogy milyen lenne, ehhez pedig kiadhatnának a fejlesztők valami megoldást. Nincsenek illúzióim ezzel kapcsolatban, de azért álmodozni lehet!
3 levél
Válasz 12.12.27. 12:24 #10
puhos
GeryG 2012.12.25. 20:18
Olvasd el a cikket. Arról van szó, hogy az E3-as videó sokkal részletgazdagabb. Azaz sokkal gazdagabb a növényzet, a víz alatti világ, és sokkal több egyéb tárgy látható benne mint a végleges játékban. Ha ezt a véglegesbe is belerakták volna akkor sokaknál összefosta volna magát a játék vga szinten. Egyébként nem tudom, hogy a vga-ddal mi a baj, én egy HD6850-el nyomtam végig high beállítással 1440*900-ban. És símán volt dx9-ben 60 körüli fps-em, viszont dx11-ben már csak kb a fele. Ja és az 1gb elég volt neki így is, olyan 900-950 mb körül evett.
2174 levél
Válasz 12.12.26. 09:57 #9
razak
Pl: .. Nekem ennél kb. tízszer rosszabb a helyzet ez még simán elmenne, sőt örülnék neki..., mondjuk neki Nvidia kártyája van..
2174 levél
Válasz 12.12.26. 09:50 #8
razak
Marhára nem vagyok grafika mániás, de nálam akkor is ocsmányul néz ki a távoli objektumoknál és ami a lényeg az embereknél.Az nem befolyásolja a játékélményt, ha nem tudok normálisan célozni egy messzebb lévő szétfolyt pacalra?Ez a probléma nem mindenkinél jön elő, de találkoztam mint említettem külföldi fórumokon is ezzel és nem egyedül keresem a kákán a csomót.Ettől függetlenül nálam az év játéka és már csak azért van fent, hogy bolyongjak a játék főszál régen letudva.Így pedig még jobban zavar, hogy nem tudok gyönyörködni a tájban.Csak "4 méterig" .
1487 levél
Válasz 12.12.25. 20:18 #7
GeryG
Teljes mértékben igazad van! Ugyan a két videó között nagyjából annyi különbség van mint a Colin McRae Rally 2 és a Dirt 2 között, viszont a játékot sikerült annyi földi jóval telepakolni, hogy egyszerűen nincs időd (és igazából okod, kedves se) a grafika miatt aggódni. Pláne, hogy még így is bőven pályázhat az év legszebb játéka címre, nem sok vetélytársa akad.

Meg kell említeni azt is, hogy ultra beállítások mellett a játék néha képes megizzasztani egy GeForce 680GTX 4GB-t is, szóval ha komolyan kíváncsi lennék, mit produkálna az E3-as bemutató színvonalán? Mondjuk a fejlesztők karácsonyra kidobhattak volna egy 1.05-ös javítást, amiben kaptunk volna egy ultra +1 beállítást, hogy mindenki megnézhesse, miről is van szó!
157 levél
Válasz 12.12.25. 19:48 #6
erpy
Üdv.
Nekem is pont ATI (ASUS) radeon 6670-em van 1gb-os ram-al. Igazából nekem semmi nem tünt fel, azóta hogy ezt a vidit láttam. Max-ra huzva a grafika, és egyszerüen nem volt olyan élménygazdag a grafika mint az E3-as vidikben. Pedig probálgattam variálni a játékot de semmi változás.
Mondjuk a játék szép igy is, de mégse olyan volt, mint amit igértek a videók alapján.
Viszont egy idő után a játékélmény egyszerüen elterelte a figyelmem erről és nem is foglalkoztam vele.
2174 levél
Válasz 12.12.21. 16:35 #5
razak
Nem nagyon látom én sem. De azért köszi!Pedig gondoltam ATI logóval ellátott játéknál jobban figyelnek, majd talán a végleges 12.11(ami, már 12.12 is lehetne..) Cata megoldja.Vagy nem.
827 levél
Válasz 12.12.21. 16:05 #4
_Sun_
nVidia driverben:

1.)3D beállítások/3D beállítások kezelése=>programbeállítások fül: játék.exe kiválaszt

2.)Anizotróp szűrés: 16x vagy 8x
Textúraszűrés - Anizotróp mintaoptimalizálás: Be
Textúraszűrés - Negatív részletességi szint: Csatolás

Ezzel mindent ami az első mipmap szinten vagy azon túl van -1 mipmap szintnek megfelelően fog renderelni a beállítótt anizotróp szűrő szintnek megfelően szűrőzve.
Gaming is about killing time, not killing people
1487 levél
Válasz 12.12.21. 15:26 #3
GeryG
Így hirtelen nincs ötletem, mitől lehet. Én pont ennél a játéknál érkeztem el a vga cseréhez, és ATI-ról Nvidiára váltottam. Így első olvasatra valami a LOD (Level of Detail) körül lehet zabos. De fejből nem vágom, van erre valami beállítás a játékban? Szerintem nincs. :S

Íme a teljes changelog az 1.04-es patch-hoz, bár sajna ebben sem nagyon látok erre megoldást!

General fixes for the patch

•Fixed several issues with customize controls

MultiplayerGeneral

•Improve stability on multiplayer maps.
•Fixed the crash when the player was planting explosives.
•Fixed several crashes.
•Fixed bug where user was unable to jump on certain surfaces.
•Fixed bug where players could become invisible.
•Fixed bug with 3D weapon images in Decoding menu.
•Fixed bug where weapons could disappear after completing objectives in Co-op.
•Fixed bug where users could get stuck in Loadout screen in Co-op.
•Removed “Reloading” shout after user shoots the bow.
•Parties will no longer be allowed to numerically unbalance games.
•Improved and fixed several issues with host migration.
•Connection degradation will now properly trigger a host migration.
•Fixed several bugs with Loadout menu.
•Fixed bug that could display a profile restriction message when trying to join a lobby.
•Fixed bug where users could get stuck in 3rd person in Custom games.
•Fixed bug with Flamethrower not doing any damage in certain circumstances.
•Fixed bug where “Player is on the way” tag could stick to downed players.
•Fixed bug where clients could remain on black screen if host left the game.
•Fixed bug where Fire Arrows did not do fire damage.
•Fixed bug where Long Distance Kill was not awarded.
•Fixed bug where Tag Assist was not awarded.
•Fixed bug where Killcam wasn’t shown in certain circumstances.
•Fixed bug where Survival Instinct was not cancelled properly.
•Fixed bug where Psych gas could get dropped in the wrong place.
•Fixed bug where Psych gas could affect players outside of the deployment area.
•Fixed bug where users could get stuck when killed by Poison gas.
•Fixed bug where other player’s footstep sounds sometimes did not play behind you.
•Fixed bug where sound could get muffled when being revived.
•Fixed bug where user could get de-synced if killed in mid-air

Map Editor

•Added information for Player Map playlists.
•Improved available space for Player map names in lobby.
•Fixed bug where User made maps wasn’t downloaded properly in lobby.
•Fixed bug that made the user stuck when igniting Firestom nodes on certain maps.

Single PlayerGeneral

•Fixed the accessing bug for the camera and the throwing rocks.
•Users that have miss the Relic located in Dr. Earnhardt cave will have the relic recover.
•Fixed the bug with the weapon models staying on screen / stuck on the charatcer arm.
•The leaderboard is now updating correctly even after if the user is disconnecting/reconnecting the ethernet cable.
•The objective is now properly updated after Jason burns the weed fields.
•New options the hide the HUD are now available in the option menu.
•Add support for downloadable content.
•Fixed the issue when the user was becoming invincible after failing mission ‘Black Gold’ several times.
•The Phonecall from Hurk (ULC missions) is no longer overlapping the brief of the ‘Piece of the past’ mission.
•Fixed the issue when Sam was no longer in the jeep’s turret after placing two bomb and being kill several time in ‘Black Gold’ mission.
•Sam is no longer getting stuck when the user destroy an enemy car.
2174 levél
Válasz 12.12.21. 15:04 #2
razak
Nekem kicsit más jellegű kérdésem lenne.Hátha valaki olvassa aki hasonló cipőben jár/járt.ATI HD 6670-em van és az élsimítással van gondom, egyszerűen hiába veszem magasabbra a monitor felbontását(közelebbről valamit javul), de a távoli tárgyak mintha 1024*768-as felbontásban "maradnának" és anti-aliasing nélkül.Olvastam külföldi fórumokon is, hogy nem vagyok egyedül a problémával.Mi lehet ennek az oka, úgy hogy minden legjobb minőségre van húzva a játékbeállításnál és külön FC3 profilban elmentve a legújabb kifejezetten Far Cry3-ra beállított béta Catalystban?
141 levél
Válasz 12.12.21. 14:15 #1
vanhelzing
Igen sokkal részletgazdagabb az tény de megbüntetni biztos, hogy nem fogják őket, ha jól emlékszek a microsoftot se büntették a kinect miatt pedig az első reklámba mi volt, leesett az állunk aztán meg nagy sz@r lett...
Conquering others is strength, conquering yourself is true power.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.