Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Az első tengerentúli Crytek iroda [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Az első tengerentúli Crytek iroda
A néhány nappal ezelőtti török megnyitó után, most a tengerentúlon terjeszkednek a Yerli-fivérek.

Crysis 3

Crysis 3
A legutóbbi Crysis 3 cikkek, hírek
14264 levél
Válasz 13.01.29. 22:10 #6
balays82
Nem hangzik túl jól, amiket írtok, bár pl. az RPG elemek, illetve a fegyverek lootolása számomra kifejezetten szimpatikus. Igaz, nekem az első rész tetszett, legalábbis második nekifutásra, mert először én is unalmasnak találtam, abba is hagytam. Utána folytattam, és elég gyorsan a végére is értem.

6480 levél
Válasz 13.01.29. 22:02 #5
GustyX
Igazából nem tudom, mert még nem játszottam vele, de állítólag kevesebb a harc, több a portalos puzzle baromság, meg a PoP-os ugri-bugri.... Ráadsául a haláli lovast mindenki csicskaként ugráltatja és sok küldetés több szakaszból áll, amely "hozz 3 darabot ebből, majd 3-at abból", aztán folyt köv.. Köszi, ennyi nekem elég volt.
Meg szerintem az RPG rendszer is felesleges időpazarlás egy h&s-be.

Pár idézet a játékról:
"Én nem bírtam végigjátszani a Darksiders 2-t. Nagyon unalmas lett sajnos, szerintem rosszúl találták el a harc/felfedezés/puzzle arányt. Az egyben ez nagyon jól volt eltalálva."

"Death volt az egy aki úgy igazán érdekelt erre még több puzzle lett benne mikor 1 se kéne bele csak darálni a rohadt sok sörnyet és pont az nincs benne. És e helyett kifutófiút csináltak belőle."

"de nekem eddig ez a játék egy csalódás.
minden peremen még van fél méter láthatatlan pixel,az xp és item system nem illik szerintem egy ilyen ugrálós akció játékba."

Gyakorlatilag pont azok, amit el akartam felejteni az első rész után.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
31903 levél
Válasz 13.01.29. 21:47 #4
Creativ3Form
Hát, hogy bődületesen unalmas. Hiába szép, és vannak benne látványos elemek, a küldetések, a pályák felépítése a történet adagolása mind-mind unalmas és vontatott. Hiába a látvány, sajna az élvezeti és izgalmi faktor nem teljesít túl jól. Legalább is nálam nem teljesített. És számomra már az első résszel is ez volt a legnagyobb baj. Hamar unalmassá vált.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 13.01.29. 21:24 #3
balays82
Tulajdonképpen mi a gond a második résszel? Még nem próbáltam, mivel a tavaly év végi játékáradat áldozatául esett, de túlnyomó többségben csak pozitív véleményeket olvastam róla, mind a sajtó, mind pedig a játékosok részéről.
6480 levél
Válasz 13.01.29. 21:15 #2
GustyX
Isten ments!!!!!

Jó az ilyen mesés megjelenéssel, nem kell neki cryeengine.

Kár, hogy a második rész olyan lett amilyen. Mindegy, én bízom egy igazi h&s Darksiders 3-ban.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 13.01.29. 16:47 #1
balays82
A hírből ugyan kimaradt, de érdemes megemlíteni, hogy David Adams a Vigil Games társalapítója, illetve a 35 fős stáb is a THQ megszűnése után gazdátlanná vált fejlesztőcsapat alkalmazottja volt korábban. Tehát összességében ez egy igazán jó hír, kár lett volna, ha szétszéled ez a csapat. Most már csak az kell, hogy a Darksiders jogok is Crytek USA kezébe vándoroljanak, aztán készülhet is a harmadik rész, természetesen CryEngie 3-al megtámogatva.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.